インドネシア サンケア市場の概要、競合分析、2026年までの予測Indonesia Suncare Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 インドネシア サンケア市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 インドネシアのサンケア産業のプロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要... もっと見る
サマリーインドネシア サンケア市場の概要、競合分析、2026年までの予測概要 インドネシアのサンケア産業のプロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。 主要なハイライト - サンケア市場は、サンプロテクション、アフターサン、セルフタン製品の小売販売で構成されています。サンプロテクションは、紫外線を吸収・反射するローション、スプレー、ジェルなどの外用製品です。アフターサン部門は、日焼けした肌のために処方されたすべての大衆向けおよび高級保湿クリームで構成されています。セルフタン部門は、自然な日焼けを促進する(タンニングエイド)、または日光にさらされることなく日焼けを可能にする、マスおよびプレミアム製品で構成されています。市場は小売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均2021年為替レートを使用して計算されています。 - インドネシアのサンケア市場の2021年の総売上は1570万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は2.7%となりました。 - 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR-2.3%で減少し、2021年には合計290万個に達しました。 - 市場の業績は加速し、2021年~2026年の5年間のCAGRは6.5%と予想され、2026年末には2150万ドルの市場規模になると予測されます。 スコープ - インドネシアのサンケア市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、インドネシアにおけるサンケア市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、サンケア市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。 - インドネシアのサンケア市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える 購入の理由 - 2021年のインドネシアのサンケア市場の市場規模は? - 2026年のインドネシアのサンケア市場規模は? - インドネシアのサンケア市場における競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - インドネシアのサンケア市場は、地域別ではどの程度の規模なのか? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian suncare market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares between 2017 and 2021? 7.4. What are the most popular brands in the suncare market? 8 Company Profiles 8.1. Beiersdorf AG 8.2. Unilever Plc. 8.3. Oriflame Holding AG 8.4. Sisley 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Indonesia suncare market value: $ million, 2016–21 Table 2: Indonesia suncare market volume: million units, 2016–21 Table 3: Indonesia suncare market category segmentation: % share, by value, 2016–2021 Table 4: Indonesia suncare market category segmentation: $ million, 2016-2021 Table 5: Indonesia suncare market geography segmentation: $ million, 2021 Table 6: Indonesia suncare market distribution: % share, by value, 2021 Table 7: Indonesia suncare market value forecast: $ million, 2021–26 Table 8: Indonesia suncare market volume forecast: million units, 2021–26 Table 9: Indonesia suncare market share: % share, by value, 2021 Table 10: Beiersdorf AG: key facts Table 11: Beiersdorf AG: Annual Financial Ratios Table 12: Beiersdorf AG: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: key facts Table 14: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 15: Unilever Plc.: Key Employees Table 16: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 17: Oriflame Holding AG: key facts Table 18: Oriflame Holding AG: Key Employees Table 19: Sisley: key facts Table 20: Sisley: Key Employees Table 21: Indonesia size of population (million), 2017–21 Table 22: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 23: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 24: Indonesia inflation, 2017–21 Table 25: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21 Table 26: Indonesia exchange rate, 2017–21
SummaryIndonesia Suncare Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian suncare market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares between 2017 and 2021? 7.4. What are the most popular brands in the suncare market? 8 Company Profiles 8.1. Beiersdorf AG 8.2. Unilever Plc. 8.3. Oriflame Holding AG 8.4. Sisley 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Indonesia suncare market value: $ million, 2016–21 Table 2: Indonesia suncare market volume: million units, 2016–21 Table 3: Indonesia suncare market category segmentation: % share, by value, 2016–2021 Table 4: Indonesia suncare market category segmentation: $ million, 2016-2021 Table 5: Indonesia suncare market geography segmentation: $ million, 2021 Table 6: Indonesia suncare market distribution: % share, by value, 2021 Table 7: Indonesia suncare market value forecast: $ million, 2021–26 Table 8: Indonesia suncare market volume forecast: million units, 2021–26 Table 9: Indonesia suncare market share: % share, by value, 2021 Table 10: Beiersdorf AG: key facts Table 11: Beiersdorf AG: Annual Financial Ratios Table 12: Beiersdorf AG: Key Employees Table 13: Unilever Plc.: key facts Table 14: Unilever Plc.: Annual Financial Ratios Table 15: Unilever Plc.: Key Employees Table 16: Unilever Plc.: Key Employees Continued Table 17: Oriflame Holding AG: key facts Table 18: Oriflame Holding AG: Key Employees Table 19: Sisley: key facts Table 20: Sisley: Key Employees Table 21: Indonesia size of population (million), 2017–21 Table 22: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 23: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 24: Indonesia inflation, 2017–21 Table 25: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21 Table 26: Indonesia exchange rate, 2017–21
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2024/11/18 10:26 155.35 円 164.28 円 199.02 円 |