インドネシア炭酸飲料の市場概要、競合分析、2026年までの予測Indonesia Carbonated Soft Drinks Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 インドネシア炭酸飲料の市場概要、競合分析、2026年までの予測 概要 インドネシアの炭酸飲料業界は、市場規模(2016-21年)と2026年までの予測など、トップラインの定性的・定量的なサマリー情報を提供しま... もっと見る
サマリーインドネシア炭酸飲料の市場概要、競合分析、2026年までの予測概要 インドネシアの炭酸飲料業界は、市場規模(2016-21年)と2026年までの予測など、トップラインの定性的・定量的なサマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。 主要なハイライト - 炭酸飲料市場は、炭酸飲料の小売販売で構成されています。炭酸飲料とは、炭酸ガスを含む甘味のあるノンアルコール飲料で、レギュラーカロリーとローカロリーの両方があるものと定義されている。市場は、小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均2021年為替レートを用いて計算されています。 - インドネシアの炭酸飲料市場の2021年の総売上は10億6610万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は1.3%であった。 - 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR-0.9%で減少し、2021年には合計8億4710万リットルに達しました。 - 市場の業績は加速し、2021年~2026年の5年間のCAGRは13%と予想され、2026年末には1,963.3百万ドルの市場規模になると予想されます。 スコープ - インドネシアの炭酸飲料市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、初歩的な調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、インドネシアの炭酸飲料市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロファイルから、炭酸飲料市場の主要企業のグローバル展開と財務実績を明らかに - インドネシアの炭酸飲料市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2021年のインドネシア炭酸飲料市場の市場規模は? - 2026年のインドネシアの炭酸飲料市場規模は? - インドネシアの炭酸飲料市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - インドネシアの炭酸飲料市場を構成する主要セグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian carbonated soft drinks market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares between 2016 and 2021? 7.4. Which companies market shares have suffered between 2016 and 2021? 7.5. What are the most popular brands in the Carbonated soft drink market? 8 Company Profiles 8.1. The Coca-Cola Co 8.2. AJE Group SA 8.3. Heineken Holding NV 8.4. Keurig Dr Pepper Inc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Indonesia carbonated soft drinks market value: $ million, 2016–21 Table 2: Indonesia carbonated soft drinks market volume: million liters, 2016–21 Table 3: Indonesia carbonated soft drinks market geography segmentation: $ million, 2021 Table 4: Indonesia carbonated soft drinks market distribution: % share, by volume, 2021 Table 5: Indonesia carbonated soft drinks market value forecast: $ million, 2021–26 Table 6: Indonesia carbonated soft drinks market volume forecast: million liters, 2021–26 Table 7: Indonesia carbonated soft drinks market share: % share, by volume, 2021 Table 8: The Coca-Cola Co: key facts Table 9: The Coca-Cola Co: Annual Financial Ratios Table 10: The Coca-Cola Co: Key Employees Table 11: The Coca-Cola Co: Key Employees Continued Table 12: The Coca-Cola Co: Key Employees Continued Table 13: AJE Group SA: key facts Table 14: AJE Group SA: Key Employees Table 15: Heineken Holding NV: key facts Table 16: Heineken Holding NV: Annual Financial Ratios Table 17: Heineken Holding NV: Key Employees Table 18: Keurig Dr Pepper Inc: key facts Table 19: Keurig Dr Pepper Inc: Annual Financial Ratios Table 20: Keurig Dr Pepper Inc: Key Employees Table 21: Indonesia size of population (million), 2017–21 Table 22: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 23: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 24: Indonesia inflation, 2017–21 Table 25: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21 Table 26: Indonesia exchange rate, 2017–21
SummaryIndonesia Carbonated Soft Drinks Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Indonesian carbonated soft drinks market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares between 2016 and 2021? 7.4. Which companies market shares have suffered between 2016 and 2021? 7.5. What are the most popular brands in the Carbonated soft drink market? 8 Company Profiles 8.1. The Coca-Cola Co 8.2. AJE Group SA 8.3. Heineken Holding NV 8.4. Keurig Dr Pepper Inc 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Indonesia carbonated soft drinks market value: $ million, 2016–21 Table 2: Indonesia carbonated soft drinks market volume: million liters, 2016–21 Table 3: Indonesia carbonated soft drinks market geography segmentation: $ million, 2021 Table 4: Indonesia carbonated soft drinks market distribution: % share, by volume, 2021 Table 5: Indonesia carbonated soft drinks market value forecast: $ million, 2021–26 Table 6: Indonesia carbonated soft drinks market volume forecast: million liters, 2021–26 Table 7: Indonesia carbonated soft drinks market share: % share, by volume, 2021 Table 8: The Coca-Cola Co: key facts Table 9: The Coca-Cola Co: Annual Financial Ratios Table 10: The Coca-Cola Co: Key Employees Table 11: The Coca-Cola Co: Key Employees Continued Table 12: The Coca-Cola Co: Key Employees Continued Table 13: AJE Group SA: key facts Table 14: AJE Group SA: Key Employees Table 15: Heineken Holding NV: key facts Table 16: Heineken Holding NV: Annual Financial Ratios Table 17: Heineken Holding NV: Key Employees Table 18: Keurig Dr Pepper Inc: key facts Table 19: Keurig Dr Pepper Inc: Annual Financial Ratios Table 20: Keurig Dr Pepper Inc: Key Employees Table 21: Indonesia size of population (million), 2017–21 Table 22: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 23: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 24: Indonesia inflation, 2017–21 Table 25: Indonesia consumer price index (absolute), 2017–21 Table 26: Indonesia exchange rate, 2017–21
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(soft)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |