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インドスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


India Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

インドスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 インドのスポーツ用品小売業の産業プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的... もっと見る

 

 

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2023年2月7日 US$350
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サマリー

インドスポーツ用品小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

インドのスポーツ用品小売業の産業プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- スポーツ用品小売には、ボールスポーツ用品、アドベンチャースポーツ用品、釣り用品、ゴルフ用品、ラケットスポーツ用品、ウィンタースポーツ用品、専門フットウェア、その他すべてのスポーツ専用用品の消費者向け購入が含まれます。ジム用品は含まれるが、スマートウォッチと栄養補助食品は含まれない。
- インドのスポーツ用品小売市場の2021年の総売上は32億9460万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は6.1%であった。
- 2021年のインドのスポーツ用品小売市場では、その他の専門店による売上が最も大きな割合を占めています。このチャネルによる売上は23億1920万ドルで、市場全体の70.4%に相当します。
- インド政府は、主要なスポーツイベントでのパフォーマンスを高める計画を策定しており、これにより業界への資金が増加し、より多くの人々が身体運動をする動機付けとなり、スポーツ用品の需要が増加すると考えられます。

スコープ

- インドのスポーツ用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮します。
- ファイブフォース分析により、インドのスポーツ用品小売市場の競争激化とその魅力を判断することができます。
- 主要企業のプロフィールから、スポーツ用品小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- インドのスポーツ用品小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える

購入の理由

- 2021年のインドのスポーツ用品小売市場の市場規模は?
- 2026年のインドのスポーツ用品小売市場の規模は?
- インドのスポーツ用品小売市場の競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間における市場の推移は?
- インドのスポーツ用品小売市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. How has the COVID-19 affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. Decathlon SA
8.2. V2 Retail Ltd
8.3. NIKE Inc
8.4. adidas AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: India sports equipment retail market value: $ million, 2016–21
Table 2: India sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021
Table 3: India sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021
Table 4: India sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26
Table 5: Decathlon SA: key facts
Table 6: Decathlon SA: Key Employees
Table 7: V2 Retail Ltd: key facts
Table 8: V2 Retail Ltd: Annual Financial Ratios
Table 9: V2 Retail Ltd: Key Employees
Table 10: NIKE Inc: key facts
Table 11: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 12: NIKE Inc: Key Employees
Table 13: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 14: adidas AG: key facts
Table 15: adidas AG: Annual Financial Ratios
Table 16: adidas AG: Key Employees
Table 17: India size of population (million), 2017–21
Table 18: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 19: India gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 20: India inflation, 2017–21
Table 21: India consumer price index (absolute), 2017–21
Table 22: India exchange rate, 2017–21

 

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Summary

India Sports Equipment Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Sports Equipment Retail in India industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Sports equipment retail includes consumer purchases of ball sports equipment, adventure sports equipment, fishing equipment, golf equipment, racket sports equipment, winter sports equipment, specialist footwear and all other sports-dedicated equipment. Gym equipment is included, however Smart Watches and Nutrition supplements are not.
- The Indian sports equipment retail market had total revenues of $3,294.6 million in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 6.1% between 2017 and 2021.
- Other specialist retail accounted for the largest proportion of sales in the Indian sports equipment retail market in 2021. Sales through this channel generated $2,319.2 million, equivalent to 70.4% of the market's overall value.
- The Indian government has established a plan to boost its performance in major sporting events, which will boost funding for the industry and motivate more people to engage in physical exercise, which will increase demand for sporting goods.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the sports equipment retail market in India
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the sports equipment retail market in India
- Leading company profiles reveal details of key sports equipment retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the India sports equipment retail market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the India sports equipment retail market by value in 2021?
- What will be the size of the India sports equipment retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the India sports equipment retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up India's sports equipment retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Geography segmentation
1.4. Market rivalry
1.5. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. How has the COVID-19 affected leading players?
8 Company Profiles
8.1. Decathlon SA
8.2. V2 Retail Ltd
8.3. NIKE Inc
8.4. adidas AG
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: India sports equipment retail market value: $ million, 2016–21
Table 2: India sports equipment retail market geography segmentation: $ million, 2021
Table 3: India sports equipment retail market distribution: % share, by value, 2021
Table 4: India sports equipment retail market value forecast: $ million, 2021–26
Table 5: Decathlon SA: key facts
Table 6: Decathlon SA: Key Employees
Table 7: V2 Retail Ltd: key facts
Table 8: V2 Retail Ltd: Annual Financial Ratios
Table 9: V2 Retail Ltd: Key Employees
Table 10: NIKE Inc: key facts
Table 11: NIKE Inc: Annual Financial Ratios
Table 12: NIKE Inc: Key Employees
Table 13: NIKE Inc: Key Employees Continued
Table 14: adidas AG: key facts
Table 15: adidas AG: Annual Financial Ratios
Table 16: adidas AG: Key Employees
Table 17: India size of population (million), 2017–21
Table 18: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 19: India gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 20: India inflation, 2017–21
Table 21: India consumer price index (absolute), 2017–21
Table 22: India exchange rate, 2017–21

 

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2024/10/04 10:27

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