中国パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測China Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 中国パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 中国のパッケージウォーター業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的... もっと見る
サマリー中国パッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測概要 中国のパッケージウォーター業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - パッケージウォーター市場は、小売販売用のパッケージウォーターで構成されています。パッケージウォーターは、ミネラルやビタミンの強化、香料、砂糖や甘味料を添加していない水を含む、10リットル以下の容器で販売されるすべての飲料水と定義されています。市場は、小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。 - 中国のパッケージウォーター市場の2021年の総売上高は29,505.2百万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は8%でした。 - 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR5.3%で増加し、2021年には合計517億6720万リットルに達しました。 - 市場のパフォーマンスは減速し、2021年~2026年の5年間のCAGRは5.1%と予想され、2026年末には37,914.4百万ドルの市場規模になると予測されます。 スコープ - 中国のパッケージウォーター市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査時間を短縮 - ファイブフォース分析により、中国におけるパッケージウォーター市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、パッケージウォーター市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。 - 中国のパッケージウォーター市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2021年の中国のパッケージウォーター市場の規模は? - 2026年の中国パッケージウォーター市場規模は? - 中国のパッケージウォーター市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 中国の包装水市場の規模は、地域別に見るとどの程度か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese packaged water market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021? 7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021? 7.5. What are the most popular brands in the packaged water market? 8 Company Profiles 8.1. Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd. 8.2. China Resources Enterprise Ltd 8.3. Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China packaged water market value: $ million, 2016–21 Table 2: China packaged water market volume: billion liters, 2016–21 Table 3: China packaged water market geography segmentation: $ million, 2021 Table 4: China packaged water market distribution: % share, by volume, 2021 Table 5: China packaged water market value forecast: $ million, 2021–26 Table 6: China packaged water market volume forecast: billion liters, 2021–26 Table 7: China packaged water market share: % share, by volume, 2021 Table 8: Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd.: key facts Table 9: Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd.: Key Employees Table 10: China Resources Enterprise Ltd: key facts Table 11: China Resources Enterprise Ltd: Key Employees Table 12: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: key facts Table 13: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: Annual Financial Ratios Table 14: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: Key Employees Table 15: China size of population (million), 2017–21 Table 16: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 17: China gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 18: China inflation, 2017–21 Table 19: China consumer price index (absolute), 2017–21 Table 20: China exchange rate, 2017–21
SummaryChina Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese packaged water market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021? 7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021? 7.5. What are the most popular brands in the packaged water market? 8 Company Profiles 8.1. Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd. 8.2. China Resources Enterprise Ltd 8.3. Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China packaged water market value: $ million, 2016–21 Table 2: China packaged water market volume: billion liters, 2016–21 Table 3: China packaged water market geography segmentation: $ million, 2021 Table 4: China packaged water market distribution: % share, by volume, 2021 Table 5: China packaged water market value forecast: $ million, 2021–26 Table 6: China packaged water market volume forecast: billion liters, 2021–26 Table 7: China packaged water market share: % share, by volume, 2021 Table 8: Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd.: key facts Table 9: Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd.: Key Employees Table 10: China Resources Enterprise Ltd: key facts Table 11: China Resources Enterprise Ltd: Key Employees Table 12: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: key facts Table 13: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: Annual Financial Ratios Table 14: Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp: Key Employees Table 15: China size of population (million), 2017–21 Table 16: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 17: China gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 18: China inflation, 2017–21 Table 19: China consumer price index (absolute), 2017–21 Table 20: China exchange rate, 2017–21
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |