中国タイヤ・ゴム市場の概要、競合分析、2027年までの予測China Tires and Rubber Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 中国タイヤ・ゴム市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 中国のタイヤとゴムの産業プロファイルは、次のようなトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します:市場規模(2017-22年の値、... もっと見る
サマリー中国タイヤ・ゴム市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 中国のタイヤとゴムの産業プロファイルは、次のようなトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します:市場規模(2017-22年の値、2027年までの予測)。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - タイヤ・ゴム市場は、乗用車(カー)、商用車(トラック)、二輪車向けのOEM(相手先ブランドによる生産)およびアフターマーケットタイヤの販売を通じて得られるメーカー収益で構成されています。数量は、乗用車、商用車、二輪車用のタイヤの生産本数を表しています。ここに含まれる数量は、タイヤの摩耗速度について多くの仮定を置いている。OEM車は完成時に1セット、アフターマーケット車は約4年、二輪車は約2年、トラックは約15ヶ月ごとに新しいタイヤが供給されると仮定しています。 - 中国のタイヤ&ゴム市場の2022年の総収入は619億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は1.5%であった。 - 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 4.8%で増加し、2022年にはタイヤの総数が7億70万本に達しました。 - 中国国民の可処分所得の増加に支えられた自動車保有台数の増加が、過去期間中の市場成長を促進しました。 スコープ - 中国のタイヤ・ゴム市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査時間を短縮 - ファイブフォース分析により、中国のタイヤ・ゴム市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、タイヤ・ゴム市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。 - 中国のタイヤ&ゴム市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える 購入の理由 - 2022年の中国のタイヤ&ゴム市場の規模は? - 2027年の中国のタイヤ&ゴム市場の規模は? - 中国のタイヤ&ゴム市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - 中国のタイヤ&ゴム市場の規模は、地域別に見るとどの程度か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players in the market? 7.2. What are the strengths/weaknesses of leading players? 7.3. What strategies do leading players in the market follow? 7.4. Have there been any significant developments in recent years? 8 Company Profiles 8.1. Shandong Linglong Tire Co Ltd 8.2. Giti Tire Pte. Ltd. 8.3. Guizhou Guihang Automotive Components Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China tires & rubber market value: $ million, 2017-22(e) Table 2: China tires & rubber market volume: million tires, 2017–22(e) Table 3: China tires & rubber market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: China tires & rubber market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China tires & rubber market geography segmentation: $ million, 2022(e) Table 6: China tires & rubber market value forecast: $ million, 2022-27 Table 7: China tires & rubber market volume forecast: million tires, 2022–27 Table 8: Shandong Linglong Tire Co Ltd: key facts Table 9: Shandong Linglong Tire Co Ltd: Annual Financial Ratios Table 10: Shandong Linglong Tire Co Ltd: Key Employees Table 11: Giti Tire Pte. Ltd.: key facts Table 12: Giti Tire Pte. Ltd.: Key Employees Table 13: Guizhou Guihang Automotive Components Co Ltd: key facts Table 14: Guizhou Guihang Automotive Components Co Ltd: Annual Financial Ratios Table 15: Guizhou Guihang Automotive Components Co Ltd: Key Employees Table 16: China size of population (million), 2018–22 Table 17: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 18: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 19: China inflation, 2018–22 Table 20: China consumer price index (absolute), 2018–22 Table 21: China exchange rate, 2017–21
SummaryChina Tires and Rubber Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players in the market? 7.2. What are the strengths/weaknesses of leading players? 7.3. What strategies do leading players in the market follow? 7.4. Have there been any significant developments in recent years? 8 Company Profiles 8.1. Shandong Linglong Tire Co Ltd 8.2. Giti Tire Pte. Ltd. 8.3. Guizhou Guihang Automotive Components Co Ltd 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China tires & rubber market value: $ million, 2017-22(e) Table 2: China tires & rubber market volume: million tires, 2017–22(e) Table 3: China tires & rubber market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: China tires & rubber market category segmentation: $ million, 2017-2022 Table 5: China tires & rubber market geography segmentation: $ million, 2022(e) Table 6: China tires & rubber market value forecast: $ million, 2022-27 Table 7: China tires & rubber market volume forecast: million tires, 2022–27 Table 8: Shandong Linglong Tire Co Ltd: key facts Table 9: Shandong Linglong Tire Co Ltd: Annual Financial Ratios Table 10: Shandong Linglong Tire Co Ltd: Key Employees Table 11: Giti Tire Pte. Ltd.: key facts Table 12: Giti Tire Pte. Ltd.: Key Employees Table 13: Guizhou Guihang Automotive Components Co Ltd: key facts Table 14: Guizhou Guihang Automotive Components Co Ltd: Annual Financial Ratios Table 15: Guizhou Guihang Automotive Components Co Ltd: Key Employees Table 16: China size of population (million), 2018–22 Table 17: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 18: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 19: China inflation, 2018–22 Table 20: China consumer price index (absolute), 2018–22 Table 21: China exchange rate, 2017–21
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(rubber)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|