中国サンケア市場の概要、競合分析、2026年までの予測China Suncare Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 中国サンケア市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 中国のサンケア業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的... もっと見る
サマリー中国サンケア市場の概要、競合分析、2026年までの予測概要 中国のサンケア業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的なサマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - サンケア市場は、サンプロテクション、アフターサン、セルフタン製品の小売販売で構成されています。サンプロテクションは、紫外線を吸収・反射するローション、スプレー、ジェルなどの外用製品です。アフターサン部門は、日焼けした肌のために処方されたすべての大衆向けおよび高級保湿クリームで構成されています。セルフタン部門は、自然な日焼けを促進する(タンニングエイド)、または日光にさらされることなく日焼けを可能にする、マスおよびプレミアム製品で構成されています。市場は小売価格(RSP)により評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、恒常的な年間平均2021年為替レートを用いて計算されています。 - 中国のサンケア市場の2021年の総売上は13億9,140万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は7.9%でした。 - 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR 5.2%で増加し、2021年には合計3,110万個に達しました。 - 市場のパフォーマンスは減速し、2021年~2026年の5年間のCAGRは5.7%と予想され、2026年末には1,836.7百万ドルの市場規模になると予想されます。 スコープ - 中国のサンケア市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、中国におけるサンケア市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、サンケア市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - 中国のサンケア市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間予測することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2021年の中国のサンケア市場の市場規模はいくらか? - 2026年の中国のサンケア市場の規模は? - 中国のサンケア市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場はどのように推移してきたか? - 中国のサンケア市場における上位の競合他社は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese suncare market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares between 2017 and 2021? 7.4. What are the most popular brands in the suncare market? 8 Company Profiles 8.1. L'Oreal SA 8.2. Shiseido Company, Limited 8.3. Mary Kay Inc 8.4. Beiersdorf AG 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: China suncare market value: $ million, 2016–21 Table 2: China suncare market volume: million units, 2016–21 Table 3: China suncare market category segmentation: % share, by value, 2016–2021 Table 4: China suncare market category segmentation: $ million, 2016-2021 Table 5: China suncare market geography segmentation: $ million, 2021 Table 6: China suncare market distribution: % share, by value, 2021 Table 7: China suncare market value forecast: $ million, 2021–26 Table 8: China suncare market volume forecast: million units, 2021–26 Table 9: China suncare market share: % share, by value, 2021 Table 10: L'Oreal SA: key facts Table 11: L'Oreal SA: Annual Financial Ratios Table 12: L'Oreal SA: Key Employees Table 13: L'Oreal SA: Key Employees Continued Table 14: Shiseido Company, Limited: key facts Table 15: Shiseido Company, Limited: Annual Financial Ratios Table 16: Shiseido Company, Limited: Key Employees Table 17: Shiseido Company, Limited: Key Employees Continued Table 18: Shiseido Company, Limited: Key Employees Continued Table 19: Mary Kay Inc: key facts Table 20: Mary Kay Inc: Key Employees Table 21: Beiersdorf AG: key facts Table 22: Beiersdorf AG: Annual Financial Ratios Table 23: Beiersdorf AG: Key Employees Table 24: China size of population (million), 2017–21 Table 25: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 26: China gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 27: China inflation, 2017–21 Table 28: China consumer price index (absolute), 2017–21 Table 29: China exchange rate, 2017–21
SummaryChina Suncare Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market share 1.8. Market rivalry 1.9. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the Chinese suncare market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares between 2017 and 2021? 7.4. What are the most popular brands in the suncare market? 8 Company Profiles 8.1. L'Oreal SA 8.2. Shiseido Company, Limited 8.3. Mary Kay Inc 8.4. Beiersdorf AG 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: China suncare market value: $ million, 2016–21 Table 2: China suncare market volume: million units, 2016–21 Table 3: China suncare market category segmentation: % share, by value, 2016–2021 Table 4: China suncare market category segmentation: $ million, 2016-2021 Table 5: China suncare market geography segmentation: $ million, 2021 Table 6: China suncare market distribution: % share, by value, 2021 Table 7: China suncare market value forecast: $ million, 2021–26 Table 8: China suncare market volume forecast: million units, 2021–26 Table 9: China suncare market share: % share, by value, 2021 Table 10: L'Oreal SA: key facts Table 11: L'Oreal SA: Annual Financial Ratios Table 12: L'Oreal SA: Key Employees Table 13: L'Oreal SA: Key Employees Continued Table 14: Shiseido Company, Limited: key facts Table 15: Shiseido Company, Limited: Annual Financial Ratios Table 16: Shiseido Company, Limited: Key Employees Table 17: Shiseido Company, Limited: Key Employees Continued Table 18: Shiseido Company, Limited: Key Employees Continued Table 19: Mary Kay Inc: key facts Table 20: Mary Kay Inc: Key Employees Table 21: Beiersdorf AG: key facts Table 22: Beiersdorf AG: Annual Financial Ratios Table 23: Beiersdorf AG: Key Employees Table 24: China size of population (million), 2017–21 Table 25: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 26: China gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 27: China inflation, 2017–21 Table 28: China consumer price index (absolute), 2017–21 Table 29: China exchange rate, 2017–21
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
MarketLine社のその他分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(competitive analysis)の最新刊レポート
よくあるご質問MarketLine社はどのような調査会社ですか?マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |