アメリカ合衆国(USA)のパッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測United States of America (USA) Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 アメリカ合衆国(USA)のパッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 米国(USA)のパッケージウォーター業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年... もっと見る
サマリーアメリカ合衆国(USA)のパッケージウォーター市場の概要、競合分析、2026年までの予測概要 米国(USA)のパッケージウォーター業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラインの質的および量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - パッケージウォーター市場は、小売販売用のパッケージウォーターで構成されています。パッケージウォーターは、ミネラルやビタミンの強化、香料、砂糖や甘味料を添加していない水を含む、10リットル以下の容器で販売されるすべての飲料水と定義されています。市場は、小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれています。本レポートの作成に使用したすべての通貨換算は、2021年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。 - 米国のパッケージウォーター市場の2021年の総売上高は41,234.8百万ドルで、2016年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は3.2%となりました。 - 市場の消費量は2016年から2021年にかけてCAGR 4.8%で増加し、2021年には合計で485億7920万リットルに達しました。 - 市場の業績は加速し、2021年~2026年の5年間のCAGRは5.3%と予想され、2026年末には534億7880万ドルの市場規模になると予測されます。 スコープ - 米国のパッケージウォーター市場の規模、成長、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮 - ファイブフォース分析により、米国におけるパッケージウォーター市場の競争力および魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、パッケージウォーター市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績を明らかにします。 - 米国のパッケージウォーター市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2021年の米国パッケージウォーター市場の市場規模は? - 2026年の米国パッケージウォーター市場の規模は? - 米国のパッケージウォーター市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間における市場の推移は? - 米国のパッケージウォーター市場における上位競合は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the US packaged water market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021? 7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021? 7.5. What are the most popular brands in the packaged water market? 8 Company Profiles 8.1. BlueTriton Brands 8.2. Walmart Inc 8.3. PepsiCo Inc 8.4. The Coca-Cola Co 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: United States packaged water market value: $ million, 2016–21 Table 2: United States packaged water market volume: billion liters, 2016–21 Table 3: United States packaged water market geography segmentation: $ million, 2021 Table 4: United States packaged water market distribution: % share, by volume, 2021 Table 5: United States packaged water market value forecast: $ million, 2021–26 Table 6: United States packaged water market volume forecast: billion liters, 2021–26 Table 7: United States packaged water market share: % share, by volume, 2021 Table 8: BlueTriton Brands: key facts Table 9: BlueTriton Brands: Key Employees Table 10: Walmart Inc: key facts Table 11: Walmart Inc: Annual Financial Ratios Table 12: Walmart Inc: Key Employees Table 13: Walmart Inc: Key Employees Continued Table 14: Walmart Inc: Key Employees Continued Table 15: Walmart Inc: Key Employees Continued Table 16: PepsiCo Inc: key facts Table 17: PepsiCo Inc: Annual Financial Ratios Table 18: PepsiCo Inc: Key Employees Table 19: PepsiCo Inc: Key Employees Continued Table 20: PepsiCo Inc: Key Employees Continued Table 21: The Coca-Cola Co: key facts Table 22: The Coca-Cola Co: Annual Financial Ratios Table 23: The Coca-Cola Co: Key Employees Table 24: The Coca-Cola Co: Key Employees Continued Table 25: The Coca-Cola Co: Key Employees Continued Table 26: United States size of population (million), 2017–21 Table 27: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 28: United States gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 29: United States inflation, 2017–21 Table 30: United States consumer price index (absolute), 2017–21 Table 31: United States exchange rate, 2017–21
SummaryUnited States of America (USA) Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Geography segmentation 1.6. Market share 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Geography segmentation 4.2. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Market share 7.2. Who are the leading players in the US packaged water market? 7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021? 7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021? 7.5. What are the most popular brands in the packaged water market? 8 Company Profiles 8.1. BlueTriton Brands 8.2. Walmart Inc 8.3. PepsiCo Inc 8.4. The Coca-Cola Co 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: United States packaged water market value: $ million, 2016–21 Table 2: United States packaged water market volume: billion liters, 2016–21 Table 3: United States packaged water market geography segmentation: $ million, 2021 Table 4: United States packaged water market distribution: % share, by volume, 2021 Table 5: United States packaged water market value forecast: $ million, 2021–26 Table 6: United States packaged water market volume forecast: billion liters, 2021–26 Table 7: United States packaged water market share: % share, by volume, 2021 Table 8: BlueTriton Brands: key facts Table 9: BlueTriton Brands: Key Employees Table 10: Walmart Inc: key facts Table 11: Walmart Inc: Annual Financial Ratios Table 12: Walmart Inc: Key Employees Table 13: Walmart Inc: Key Employees Continued Table 14: Walmart Inc: Key Employees Continued Table 15: Walmart Inc: Key Employees Continued Table 16: PepsiCo Inc: key facts Table 17: PepsiCo Inc: Annual Financial Ratios Table 18: PepsiCo Inc: Key Employees Table 19: PepsiCo Inc: Key Employees Continued Table 20: PepsiCo Inc: Key Employees Continued Table 21: The Coca-Cola Co: key facts Table 22: The Coca-Cola Co: Annual Financial Ratios Table 23: The Coca-Cola Co: Key Employees Table 24: The Coca-Cola Co: Key Employees Continued Table 25: The Coca-Cola Co: Key Employees Continued Table 26: United States size of population (million), 2017–21 Table 27: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 28: United States gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 29: United States inflation, 2017–21 Table 30: United States consumer price index (absolute), 2017–21 Table 31: United States exchange rate, 2017–21
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