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メイクアップ - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 (Global Almanac)


Make-Up - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 (Global Almanac)

メイクアップ - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 (Global Almanac) 概要 世界のメイクアップ産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)など、定... もっと見る

 

 

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2022年2月15日 US$2,995
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サマリー

メイクアップ - 市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 (Global Almanac)

概要

世界のメイクアップ産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2016-20年の金額と数量、および2025年までの予測)など、定性的および定量的な概要情報をトップラインで提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主なハイライト

- メイクアップ市場は、アイメイク、フェイスメイク、リップメイク、ネイルメイクで構成されています。アイメイクはアイライナー、アイシャドウ、マスカラ、その他のアイメイク製品で構成されています。フェイスメーキャップセグメントは、ブラッシャー、ファンデーション、フェイスパウダー、その他のフェイスメーキャッププロダクツで構成されています。リップメーキャップは、リップライナー、口紅、リップグロス、その他のリップメーキャップ製品から構成されています。ネイルメーキャップ事業は、マニキュアで構成されています。市場は小売販売価格(RSP)により評価され、適用されるあらゆる税金を含んでいます。すべての通貨換算は、恒常為替レート(年間平均2020)で行っています。
- 世界のメイクアップ市場の2020年の総売上は496億ドルで、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は1.1%であった。
- 市場の消費量は2016年から2020年にかけてCARC1.5%で減少し、2020年には合計54億6,220万個に達する。
- 可処分所得の増加、複数の効果を持つプレミアム製品への需要の高まり、自撮りトレンドの高まりによる「見栄えの良さ」が、メイクアップ市場の動向をグローバルで牽引しています。

対象範囲

- 世界のメイクアップ市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査に要する時間を短縮
- ファイブフォース分析により、世界のメイクアップ市場の競争力、魅力度を判断。
- 主要企業のプロフィールから、メイクアップ市場の主要企業のグローバルな事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- メイクアップの世界市場の将来的な成長見通しを、金額と数量の両方で5年間の予測により理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2020年のメイクアップの世界市場規模(金額ベース)は?
- 2025年のメイクアップの世界市場規模はどうなるのか?
- メイクアップの世界市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- メイクアップの世界市場における上位競合はどこか?

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目次

目次
1 エグゼクティブサマリー
1.1.市場価値
1.2.市場価値予測
1.3.市場数量
1.4.市場数量予測
1.5.カテゴリーセグメンテーション
1.6.地域別セグメンテーション
1.7.マーケットシェア
1.8.競合他社の状況
2 はじめに
2.1.このレポートは何についてですか?
2.2.対象読者は誰か?
2.3.本レポートの使い方
2.4.定義
3 グローバル・メイクアップ
3.1.市場概要
3.2.市場データ
3.3.市場細分化
3.4.市場の展望
3.5.ファイブフォース分析
4 マクロ経済指標
4.1.国別データ
5 アジア・パシフィックにおけるメイクアップ
5.1.市場の概要
5.2.市場データ
5.3.市場細分化
5.4.市場の展望
5.5.ファイブフォース分析
6 欧州のメイクアップ
6.1.市場の概要
6.2.市場データ
6.3.市場細分化
6.4.市場の展望
6.5.ファイブフォース分析
7 マクロ経済指標
7.1.国別データ
8 フランスのメイクアップ
8.1.市場の概要
8.2.市場データ
8.3.市場細分化
8.4.市場の展望
8.5.ファイブフォース分析
9 マクロ経済指標
9.1.国別データ
10 ドイツのメイクアップ
10.1.市場の概要
10.2.市場データ
10.3.市場細分化
10.4.市場の展望
10.5.ファイブフォース分析
11 マクロ経済指標
11.1.国別データ
12 オーストラリアのメイクアップ
12.1.市場の概要
12.2.市場データ
12.3.市場細分化
12.4.市場の展望
12.5.ファイブフォース分析
13 マクロ経済指標
13.1.国別データ
14 ブラジルのメイクアップ
14.1.市場の概要
14.2.市場データ
14.3.市場細分化
14.4.市場の展望
14.5.ファイブフォース分析
15 マクロ経済指標
15.1.国別データ
16 カナダのメイクアップ
16.1.市場の概要
16.2.市場データ
16.3.市場細分化
16.4.市場の展望
16.5.ファイブフォース分析
17 マクロ経済指標
17.1.国別データ
18 中国におけるメイクアップ
18.1.市場の概要
18.2.市場データ
18.3.市場細分化
18.4.市場の展望
18.5.ファイブフォース分析
19 マクロ経済指標
19.1.国別データ
20 インドのメイクアップ
20.1.市場の概要
20.2.市場データ
20.3.市場細分化
20.4.市場の展望
20.5.ファイブフォース分析
21 マクロ経済指標
21.1.国別データ
22 インドネシアのメイクアップ
22.1.市場の概要
22.2.市場データ
22.3.市場細分化
22.4.市場の展望
22.5.ファイブフォース分析
23 マクロ経済指標
23.1.国別データ
24 イタリアのメイクアップ
24.1.市場の概要
24.2.市場データ
24.3.市場細分化
24.4.市場の展望
24.5.ファイブフォース分析
25 マクロ経済指標
25.1.国別データ
26 日本におけるメイクアップ
26.1.市場の概要
26.2.市場データ
26.3.市場細分化
26.4.市場の展望
26.5.ファイブフォース分析
27 マクロ経済指標
27.1.国別データ
28 メキシコのメイクアップ
28.1.市場の概要
28.2.市場データ
28.3.市場細分化
28.4.市場の展望
28.5.ファイブフォース分析
29 マクロ経済指標
29.1.国別データ
30 オランダのメイクアップ
30.1.市場の概要
30.2.市場データ
30.3.市場細分化
30.4.市場の展望
30.5.ファイブフォース分析
31 マクロ経済指標
31.1.国別データ
32 北米におけるメイクアップ
32.1.市場の概要
32.2.市場データ
32.3.市場細分化
32.4.市場の展望
32.5.ファイブフォース分析
33 ロシアにおけるメークアップ
33.1.市場の概要
33.2.市場データ
33.3.市場細分化
33.4.市場の展望
33.5.ファイブフォース分析
34 マクロ経済指標
34.1.国別データ
35 北欧のメイクアップ
35.1.市場の概要
35.2.市場データ
35.3.市場細分化
35.4.市場の展望
35.5.ファイブフォース分析
36 シンガポールにおけるメークアップ
36.1.市場の概要
36.2.市場データ
36.3.市場細分化
36.4.市場の展望
36.5.ファイブフォース分析
37 マクロ経済指標
37.1.国別データ
38 南アフリカのメイクアップ
38.1.市場の概要
38.2.市場データ
38.3.市場細分化
38.4.市場の展望
38.5.ファイブフォース分析
39 マクロ経済指標
39.1.国別データ
40 韓国におけるメイクアップ
40.1.市場の概要
40.2.市場データ
40.3.市場細分化
40.4.市場の展望
40.5.ファイブフォース分析
41 マクロ経済指標
41.1.国別データ
42 スペインにおけるメイクアップ
42.1.市場の概要
42.2.市場データ
42.3.市場細分化
42.4.市場の展望
42.5.ファイブフォース分析
43 マクロ経済指標
43.1.国別データ
44 トルコのメイクアップ
44.1.市場の概要
44.2.市場データ
44.3.市場細分化
44.4.市場の展望
44.5.ファイブフォース分析
45 マクロ経済指標
45.1.国別データ
46 イギリスのメイクアップ
46.1.市場の概要
46.2.市場データ
46.3.市場細分化
46.4.市場の展望
46.5.ファイブフォース分析
47 マクロ経済指標
47.1.国別データ
48 米国のメイクアップ
48.1.市場の概要
48.2.市場データ
48.3.市場細分化
48.4.市場の展望
48.5.ファイブフォース分析
49 マクロ経済指標
49.1.国別データ
50 会社概要
51 付録
51.1.メソドロジー
51.2.MarketLineについて

表一覧
表1:メイクアップの世界市場規模:百万ドル、2016-20年
表2:メイクアップの世界市場数量:百万個、2016-20年
表3:メイクアップ市場の世界カテゴリー区分:金額別シェア(2016-2020年
表4:メイクアップ市場の世界カテゴリ別セグメント:百万ドル、2016-2020年
表5:メイクアップの世界市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表6:メイクアップの世界市場シェア。シェア(金額別)、2020年
表7:メイクアップの世界市場分布:シェア%、金額別、2020年
表8:メイクアップの世界市場価値予測:百万ドル、2020-25年
表9:メイクアップの世界市場数量予測:百万個、2020-25年
表10:世界の人口規模(百万人)、2016-20年
表11:世界のGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表12:世界のgdp(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表13:世界のインフレ率(2016-20
表14:世界の消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表15:世界の為替レート(2016-20
表16:アジア太平洋地域のメイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
表17:アジア太平洋地域のメイクアップ市場数量:百万個、2016-20年
表18:アジア太平洋地域のメイクアップ市場のカテゴリー区分:金額別シェア(%)、2016-2020年
表19:アジア太平洋地域のメイクアップ市場のカテゴリー区分:百万ドル、2016-2020年
表20:アジア太平洋地域のメイクアップ市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表21:アジア太平洋地域のメイクアップ市場のシェア。シェア(金額ベース)、2020年
表22:アジア太平洋地域のメイクアップ市場の分布:シェア%、金額別、2020年
表23:アジア太平洋地域のメイクアップ市場規模予測:百万ドル、2020-25年
表24:アジア太平洋地域のメイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
表25.欧州メイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
表26.欧州メイクアップ市場台数:百万台、2016-20年
表27.欧州メイクアップ市場カテゴリー区分:金額別シェア(2016-2020年
表28.欧州メイクアップ市場カテゴリー区分:百万ドル、2016-2020年
表29.欧州メイクアップ市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表30.欧州メイクアップ市場シェア。シェア(金額ベース)、2020年
表31.欧州メイクアップ市場分布:シェア%、金額別、2020年
表32.欧州メイクアップ市場規模予測:百万ドル、2020-25年
表33.欧州メイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
表34.欧州の人口規模(百万人)、2016-20年
表35:欧州のGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表36.欧州のGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表37:欧州のインフレ率(2016-20
表38:欧州消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表39:欧州為替レート(2016-20
表40.フランス メイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
表41.フランス メイクアップ市場数量:百万個、2016-20年
表42.フランスメイクアップ市場カテゴリー区分:百万ドル、2020年
表43.フランス メイクアップ市場 地理的区分:百万ドル、2020年
表44.フランスのメイクアップ市場シェア。シェア(金額ベース)、2020年
表45.フランス メイクアップ市場分布:シェア(金額ベース)、2020年
表46.フランスのメイクアップ市場規模予測:百万ドル、2020-25年
表47.フランス メイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
表48.フランスの人口規模(百万人)、2016-20年
表49:フランスのGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表50:フランスGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表51:フランスインフレ率(2016-20
表52:フランス消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表53:フランス為替レート(2016-20
表54.ドイツ メイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
表55.ドイツ メイクアップ市場数量:百万個、2016-20年
表56.ドイツのメイクアップ市場のカテゴリー区分:百万ドル、2020年
表57.ドイツのメイクアップ市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表58.ドイツのメイクアップ市場シェア。シェア(金額ベース)、2020年
表59.ドイツのメイクアップ市場分布:シェア%、金額別、2020年
表60:ドイツのメイクアップ市場価値予測:百万ドル、2020-25年
表61.ドイツ メイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
表62.ドイツの人口規模(百万人)、2016-20年
表63:ドイツGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表64:ドイツのGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表65:ドイツインフレ率(2016-20
表 66:ドイツ消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表67:ドイツ為替レート(2016-20
表68.オーストラリアのメイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
表69.オーストラリアのメイクアップ市場規模:百万個、2016-20年
表70.オーストラリアのメイクアップ市場のカテゴリー区分:百万ドル、2020年
表71.オーストラリアのメイクアップ市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表72.オーストラリアのメイクアップ市場シェア。シェア(金額ベース)、2020年
表73.オーストラリアのメイクアップ市場分布:シェア%、金額別、2020年
表74.オーストラリアのメイクアップ市場規模予測:百万ドル、2020-25年
表75.オーストラリアのメイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
表76.オーストラリアの人口規模(百万人)、2016-20年
表77:オーストラリアのGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表78:オーストラリアのGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表79:オーストラリアのインフレ率(2016-20

図表一覧
図1:メイクアップの世界市場規模:百万ドル、2016-20年
図2:メイクアップの世界市場数量:百万個、2016-20年
図3:メイクアップの世界市場カテゴリー区分:百万ドル、2016-2020年
図4:メイクアップの世界市場 地理的区分:金額別シェア(%)、2020年
図5:メイクアップの世界市場シェア。シェア、金額別、2020年
図6:メイクアップの世界市場分布:シェア%、金額別、2020年
図7:メイクアップの世界市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図8:メイクアップの世界市場数量予測:百万個、2020-25年
図9:メイクアップの世界市場における競争を促進する勢力(2020年
図10:メイクアップの世界市場におけるバイヤーパワーの要因(2020年
図11:メイクアップの世界市場におけるサプライヤーパワーの原動力、2020年
図12:メイクアップの世界市場における新規参入の可能性に影響を与える要因、2020年
図13:メイクアップの世界市場における代替品の脅威に影響を与える要因、2020年
図14:メイクアップの世界市場における競合度合いの原動力、2020年
図15:アジア太平洋地域のメイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
図16:アジア太平洋地域のメイクアップ市場数量:百万個、2016-20年
図17:アジア太平洋地域のメイクアップ市場のカテゴリー区分:百万ドル、2016-2020年
図18:アジア太平洋地域のメイクアップ市場の地域別セグメント:金額シェア(%)、2020年
図19:アジア太平洋地域のメイクアップ市場のシェア。シェア: 金額ベース、2020年
図20:アジア太平洋地域のメイクアップ市場の分布:シェア%、金額別、2020年
図21:アジア太平洋地域のメイクアップ市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図22:アジア太平洋地域のメイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
図23:アジア太平洋地域のメイクアップ市場における競争を促進する要因(2020年
図24:アジア太平洋地域のメイクアップ市場におけるバイヤーパワーの原動力(2020年
図25.アジア太平洋地域のメイクアップ市場におけるサプライヤーパワーの原動力、2020年
図26.アジア太平洋地域のメイクアップ市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図27.アジア太平洋地域のメイクアップ市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図28.アジア太平洋地域のメイクアップ市場における競合の度合いの原動力、2020年
図29.欧州メイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
図30:欧州メイクアップ市場数量:百万個、2016-20年
図31.欧州メイクアップ市場カテゴリー区分:百万ドル、2016年〜2020年
図32:欧州メイクアップ市場の地域別セグメント:金額シェア(%)、2020年
図33.欧州メイクアップ市場シェア:シェア, 金額ベース, 2020
図34.欧州メイクアップ市場分布:シェア%、金額別、2020年
図35.欧州メイクアップ市場規模予測:百万ドル、2020-25年
図36.欧州メイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
図37:欧州のメイクアップ市場における競争を促す要因(2020年
図38.欧州のメイクアップ市場におけるバイヤーパワーの原動力、2020年
図39.欧州のメイクアップ市場におけるサプライヤーパワーの原動力、2020年
図40.欧州のメイクアップ市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図 41:欧州のメークアップ市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図42.欧州のメイクアップ市場における競合度合いの原動力(2020年
図43.フランスのメイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
図44.フランス メイクアップ市場数量:百万個、2016-20年
図45.フランスのメイクアップ市場のカテゴリー区分:金額別シェア(%)、2020年
図46.フランス メイクアップ市場 地理的区分:金額シェア(%)、2020年
図47.フランスのメイクアップ市場シェア。シェア(金額ベース)、2020年
図48.フランス メイクアップ市場分布:シェア%、金額別、2020年
図49.フランスメイクアップ市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図 50:フランス メイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25 年
図51:フランスのメイクアップ市場における競争を促進する要因(2020年
図52.フランスのメイクアップ市場におけるバイヤーパワーの原動力、2020年
図53.フランスのメイクアップ市場におけるサプライヤーパワーの原動力(2020年
図54.フランスのメイクアップ市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図55.フランスのメイクアップ市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図56.フランスのメイクアップ市場における競合の度合いの原動力(2020年
図57.ドイツのメイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
図58.ドイツ メイクアップ市場数量:100万個、2016-20年
図59.ドイツのメイクアップ市場のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2020年
図 60: ドイツのメイクアップ市場の地域別セグメント: シェア, 金額ベース, 2020 年
図61.ドイツのメイクアップ市場シェア:シェア(金額ベース)、2020年
図62.ドイツのメイクアップ市場分布:シェア%、金額別、2020年
図63:ドイツのメイクアップ市場規模予測:百万ドル、2020-25年
図64.ドイツ メイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
図65.ドイツのメイクアップ市場における競争を促す要因(2020年
図66.ドイツのメイクアップ市場におけるバイヤーパワーの原動力(2020年
図67.ドイツのメイクアップ市場におけるサプライヤーパワーの原動力(2020年
図68:ドイツのメイクアップ市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図 69:ドイツのメークアップ市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図70.ドイツのメイクアップ市場における競合の度合いの原動力(2020年
図 71:オーストラリアのメイクアップ市場規模:百万ドル、2016-20年
図 72:オーストラリアのメイクアップ市場数量:百万個、2016-20年
図73.オーストラリアのメイクアップ市場のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2020年
図74.オーストラリアのメイクアップ市場の地域別セグメント:金額シェア(%)、2020年
図75.オーストラリアのメイクアップ市場シェア:シェア: 金額ベース、2020年
図76.オーストラリアのメイクアップ市場分布:シェア(金額ベース)、2020年
図77.オーストラリアのメイクアップ市場規模予測:百万ドル、2020-25年
図78.オーストラリアのメイクアップ市場数量予測:百万個、2020-25年
図79:オーストラリアのメイクアップ市場における競争を促進する要因(2020年
図80.オーストラリアのメイクアップ市場におけるバイヤーパワーの原動力、2020年

 

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Summary

Make-Up - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025 (Global Almanac)

Summary

Global Make-up industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The make-up market consists of eye make-up, face make-up, lip make-up and nail make-up. The eye make-up segment consists of eyeliner, eye shadow, mascara and other eye make-up products. The face make-up segment consists of blusher, foundation, face powder and other face make-up products. The lip make-up segment consists of lip liner, lipstick, lip gloss and other lip make-up products. The nail make-up segment consists of nail polish. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions have been made using constant annual average 2020 exchange rates.
- The global make-up market had total revenues of $49.6bn in 2020, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 1.1% between 2016 and 2020.
- Market consumption volumes declined with a CARC of 1.5% between 2016 and 2020, to reach a total of 5,462.2 million units in 2020.
- Increasing disposable income, increasing demand for premium products with multiple benefits, and the "look good factor" due to the rising selfie trend are driving make-up market trends globally.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the global make-up market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the global make-up market
- Leading company profiles reveal details of key make-up market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the global make-up market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the global make-up market by value in 2020?
- What will be the size of the global make-up market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the global make-up market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the global make-up market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 EXECUTIVE SUMMARY
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Competitive Landscape
2 Introduction
2.1. What is this report about?
2.2. Who is the target reader?
2.3. How to use this report
2.4. Definitions
3 Global Make-Up
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Make-Up in Asia-Pacific
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Make-Up in Europe
6.1. Market Overview
6.2. Market Data
6.3. Market Segmentation
6.4. Market outlook
6.5. Five forces analysis
7 Macroeconomic Indicators
7.1. Country data
8 Make-Up in France
8.1. Market Overview
8.2. Market Data
8.3. Market Segmentation
8.4. Market outlook
8.5. Five forces analysis
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Make-Up in Germany
10.1. Market Overview
10.2. Market Data
10.3. Market Segmentation
10.4. Market outlook
10.5. Five forces analysis
11 Macroeconomic Indicators
11.1. Country data
12 Make-Up in Australia
12.1. Market Overview
12.2. Market Data
12.3. Market Segmentation
12.4. Market outlook
12.5. Five forces analysis
13 Macroeconomic Indicators
13.1. Country data
14 Make-Up in Brazil
14.1. Market Overview
14.2. Market Data
14.3. Market Segmentation
14.4. Market outlook
14.5. Five forces analysis
15 Macroeconomic Indicators
15.1. Country data
16 Make-Up in Canada
16.1. Market Overview
16.2. Market Data
16.3. Market Segmentation
16.4. Market outlook
16.5. Five forces analysis
17 Macroeconomic Indicators
17.1. Country data
18 Make-Up in China
18.1. Market Overview
18.2. Market Data
18.3. Market Segmentation
18.4. Market outlook
18.5. Five forces analysis
19 Macroeconomic Indicators
19.1. Country data
20 Make-Up in India
20.1. Market Overview
20.2. Market Data
20.3. Market Segmentation
20.4. Market outlook
20.5. Five forces analysis
21 Macroeconomic Indicators
21.1. Country data
22 Make-Up in Indonesia
22.1. Market Overview
22.2. Market Data
22.3. Market Segmentation
22.4. Market outlook
22.5. Five forces analysis
23 Macroeconomic Indicators
23.1. Country data
24 Make-Up in Italy
24.1. Market Overview
24.2. Market Data
24.3. Market Segmentation
24.4. Market outlook
24.5. Five forces analysis
25 Macroeconomic Indicators
25.1. Country data
26 Make-Up in Japan
26.1. Market Overview
26.2. Market Data
26.3. Market Segmentation
26.4. Market outlook
26.5. Five forces analysis
27 Macroeconomic Indicators
27.1. Country data
28 Make-Up in Mexico
28.1. Market Overview
28.2. Market Data
28.3. Market Segmentation
28.4. Market outlook
28.5. Five forces analysis
29 Macroeconomic Indicators
29.1. Country data
30 Make-Up in The Netherlands
30.1. Market Overview
30.2. Market Data
30.3. Market Segmentation
30.4. Market outlook
30.5. Five forces analysis
31 Macroeconomic Indicators
31.1. Country data
32 Make-Up in North America
32.1. Market Overview
32.2. Market Data
32.3. Market Segmentation
32.4. Market outlook
32.5. Five forces analysis
33 Make-Up in Russia
33.1. Market Overview
33.2. Market Data
33.3. Market Segmentation
33.4. Market outlook
33.5. Five forces analysis
34 Macroeconomic Indicators
34.1. Country data
35 Make-Up in Scandinavia
35.1. Market Overview
35.2. Market Data
35.3. Market Segmentation
35.4. Market outlook
35.5. Five forces analysis
36 Make-Up in Singapore
36.1. Market Overview
36.2. Market Data
36.3. Market Segmentation
36.4. Market outlook
36.5. Five forces analysis
37 Macroeconomic Indicators
37.1. Country data
38 Make-Up in South Africa
38.1. Market Overview
38.2. Market Data
38.3. Market Segmentation
38.4. Market outlook
38.5. Five forces analysis
39 Macroeconomic Indicators
39.1. Country data
40 Make-Up in South Korea
40.1. Market Overview
40.2. Market Data
40.3. Market Segmentation
40.4. Market outlook
40.5. Five forces analysis
41 Macroeconomic Indicators
41.1. Country data
42 Make-Up in Spain
42.1. Market Overview
42.2. Market Data
42.3. Market Segmentation
42.4. Market outlook
42.5. Five forces analysis
43 Macroeconomic Indicators
43.1. Country data
44 Make-Up in Turkey
44.1. Market Overview
44.2. Market Data
44.3. Market Segmentation
44.4. Market outlook
44.5. Five forces analysis
45 Macroeconomic Indicators
45.1. Country data
46 Make-Up in The United Kingdom
46.1. Market Overview
46.2. Market Data
46.3. Market Segmentation
46.4. Market outlook
46.5. Five forces analysis
47 Macroeconomic Indicators
47.1. Country data
48 Make-Up in The United States
48.1. Market Overview
48.2. Market Data
48.3. Market Segmentation
48.4. Market outlook
48.5. Five forces analysis
49 Macroeconomic Indicators
49.1. Country data
50 Company Profiles
51 Appendix
51.1. Methodology
51.2. About MarketLine

List of Tables
Table 1: Global make-up market value: $ million, 2016-20
Table 2: Global make-up market volume: million units, 2016-20
Table 3: Global make-up market category segmentation: % share, by value, 2016-2020
Table 4: Global make-up market category segmentation: $ million, 2016-2020
Table 5: Global make-up market geography segmentation: $ million, 2020
Table 6: Global make-up market share: % share, by value, 2020
Table 7: Global make-up market distribution: % share, by value, 2020
Table 8: Global make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Table 9: Global make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Table 10: Global size of population (million), 2016-20
Table 11: Global gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 12: Global gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 13: Global inflation, 2016-20
Table 14: Global consumer price index (absolute), 2016-20
Table 15: Global exchange rate, 2016-20
Table 16: Asia-Pacific make-up market value: $ million, 2016-20
Table 17: Asia-Pacific make-up market volume: million units, 2016-20
Table 18: Asia-Pacific make-up market category segmentation: % share, by value, 2016-2020
Table 19: Asia-Pacific make-up market category segmentation: $ million, 2016-2020
Table 20: Asia-Pacific make-up market geography segmentation: $ million, 2020
Table 21: Asia-Pacific make-up market share: % share, by value, 2020
Table 22: Asia-Pacific make-up market distribution: % share, by value, 2020
Table 23: Asia-Pacific make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Table 24: Asia-Pacific make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Table 25: Europe make-up market value: $ million, 2016-20
Table 26: Europe make-up market volume: million units, 2016-20
Table 27: Europe make-up market category segmentation: % share, by value, 2016-2020
Table 28: Europe make-up market category segmentation: $ million, 2016-2020
Table 29: Europe make-up market geography segmentation: $ million, 2020
Table 30: Europe make-up market share: % share, by value, 2020
Table 31: Europe make-up market distribution: % share, by value, 2020
Table 32: Europe make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Table 33: Europe make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Table 34: Europe size of population (million), 2016-20
Table 35: Europe gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 36: Europe gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 37: Europe inflation, 2016-20
Table 38: Europe consumer price index (absolute), 2016-20
Table 39: Europe exchange rate, 2016-20
Table 40: France make-up market value: $ million, 2016-20
Table 41: France make-up market volume: million units, 2016-20
Table 42: France make-up market category segmentation: $ million, 2020
Table 43: France make-up market geography segmentation: $ million, 2020
Table 44: France make-up market share: % share, by value, 2020
Table 45: France make-up market distribution: % share, by value, 2020
Table 46: France make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Table 47: France make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Table 48: France size of population (million), 2016-20
Table 49: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 50: France gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 51: France inflation, 2016-20
Table 52: France consumer price index (absolute), 2016-20
Table 53: France exchange rate, 2016-20
Table 54: Germany make-up market value: $ million, 2016-20
Table 55: Germany make-up market volume: million units, 2016-20
Table 56: Germany make-up market category segmentation: $ million, 2020
Table 57: Germany make-up market geography segmentation: $ million, 2020
Table 58: Germany make-up market share: % share, by value, 2020
Table 59: Germany make-up market distribution: % share, by value, 2020
Table 60: Germany make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Table 61: Germany make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Table 62: Germany size of population (million), 2016-20
Table 63: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 64: Germany gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 65: Germany inflation, 2016-20
Table 66: Germany consumer price index (absolute), 2016-20
Table 67: Germany exchange rate, 2016-20
Table 68: Australia make-up market value: $ million, 2016-20
Table 69: Australia make-up market volume: million units, 2016-20
Table 70: Australia make-up market category segmentation: $ million, 2020
Table 71: Australia make-up market geography segmentation: $ million, 2020
Table 72: Australia make-up market share: % share, by value, 2020
Table 73: Australia make-up market distribution: % share, by value, 2020
Table 74: Australia make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Table 75: Australia make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Table 76: Australia size of population (million), 2016-20
Table 77: Australia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 78: Australia gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 79: Australia inflation, 2016-20

List of Figures
Figure 1: Global make-up market value: $ million, 2016-20
Figure 2: Global make-up market volume: million units, 2016-20
Figure 3: Global make-up market category segmentation: $ million, 2016-2020
Figure 4: Global make-up market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 5: Global make-up market share: % share, by value, 2020
Figure 6: Global make-up market distribution: % share, by value, 2020
Figure 7: Global make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 8: Global make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Figure 9: Forces driving competition in the global make-up market, 2020
Figure 10: Drivers of buyer power in the global make-up market, 2020
Figure 11: Drivers of supplier power in the global make-up market, 2020
Figure 12: Factors influencing the likelihood of new entrants in the global make-up market, 2020
Figure 13: Factors influencing the threat of substitutes in the global make-up market, 2020
Figure 14: Drivers of degree of rivalry in the global make-up market, 2020
Figure 15: Asia-Pacific make-up market value: $ million, 2016-20
Figure 16: Asia-Pacific make-up market volume: million units, 2016-20
Figure 17: Asia-Pacific make-up market category segmentation: $ million, 2016-2020
Figure 18: Asia-Pacific make-up market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 19: Asia-Pacific make-up market share: % share, by value, 2020
Figure 20: Asia-Pacific make-up market distribution: % share, by value, 2020
Figure 21: Asia-Pacific make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 22: Asia-Pacific make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Figure 23: Forces driving competition in the make-up market in Asia-Pacific, 2020
Figure 24: Drivers of buyer power in the make-up market in Asia-Pacific, 2020
Figure 25: Drivers of supplier power in the make-up market in Asia-Pacific, 2020
Figure 26: Factors influencing the likelihood of new entrants in the make-up market in Asia-Pacific, 2020
Figure 27: Factors influencing the threat of substitutes in the make-up market in Asia-Pacific, 2020
Figure 28: Drivers of degree of rivalry in the make-up market in Asia-Pacific, 2020
Figure 29: Europe make-up market value: $ million, 2016-20
Figure 30: Europe make-up market volume: million units, 2016-20
Figure 31: Europe make-up market category segmentation: $ million, 2016-2020
Figure 32: Europe make-up market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 33: Europe make-up market share: % share, by value, 2020
Figure 34: Europe make-up market distribution: % share, by value, 2020
Figure 35: Europe make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 36: Europe make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Figure 37: Forces driving competition in the make-up market in Europe, 2020
Figure 38: Drivers of buyer power in the make-up market in Europe, 2020
Figure 39: Drivers of supplier power in the make-up market in Europe, 2020
Figure 40: Factors influencing the likelihood of new entrants in the make-up market in Europe, 2020
Figure 41: Factors influencing the threat of substitutes in the make-up market in Europe, 2020
Figure 42: Drivers of degree of rivalry in the make-up market in Europe, 2020
Figure 43: France make-up market value: $ million, 2016-20
Figure 44: France make-up market volume: million units, 2016-20
Figure 45: France make-up market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 46: France make-up market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 47: France make-up market share: % share, by value, 2020
Figure 48: France make-up market distribution: % share, by value, 2020
Figure 49: France make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 50: France make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Figure 51: Forces driving competition in the make-up market in France, 2020
Figure 52: Drivers of buyer power in the make-up market in France, 2020
Figure 53: Drivers of supplier power in the make-up market in France, 2020
Figure 54: Factors influencing the likelihood of new entrants in the make-up market in France, 2020
Figure 55: Factors influencing the threat of substitutes in the make-up market in France, 2020
Figure 56: Drivers of degree of rivalry in the make-up market in France, 2020
Figure 57: Germany make-up market value: $ million, 2016-20
Figure 58: Germany make-up market volume: million units, 2016-20
Figure 59: Germany make-up market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 60: Germany make-up market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 61: Germany make-up market share: % share, by value, 2020
Figure 62: Germany make-up market distribution: % share, by value, 2020
Figure 63: Germany make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 64: Germany make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Figure 65: Forces driving competition in the make-up market in Germany, 2020
Figure 66: Drivers of buyer power in the make-up market in Germany, 2020
Figure 67: Drivers of supplier power in the make-up market in Germany, 2020
Figure 68: Factors influencing the likelihood of new entrants in the make-up market in Germany, 2020
Figure 69: Factors influencing the threat of substitutes in the make-up market in Germany, 2020
Figure 70: Drivers of degree of rivalry in the make-up market in Germany, 2020
Figure 71: Australia make-up market value: $ million, 2016-20
Figure 72: Australia make-up market volume: million units, 2016-20
Figure 73: Australia make-up market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 74: Australia make-up market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 75: Australia make-up market share: % share, by value, 2020
Figure 76: Australia make-up market distribution: % share, by value, 2020
Figure 77: Australia make-up market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 78: Australia make-up market volume forecast: million units, 2020-25
Figure 79: Forces driving competition in the make-up market in Australia, 2020
Figure 80: Drivers of buyer power in the make-up market in Australia, 2020

 

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