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G8諸国履物小売業:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年


G8 Countries Footwear Retail - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

G8諸国履物小売業:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年 概要 G8のフットウェア産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー... もっと見る

 

 

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2022年2月15日 US$1,495
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サマリー

G8諸国履物小売業:市場概要、競合分析、予測、2016-2025年

概要

G8のフットウェア産業プロファイルでは、市場規模(2016-20年の金額、2025年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業に関する記述も含まれています。

主なハイライト

- G8諸国は2020年に世界のフットウェア小売業界に116,495.9百万ドル貢献し、2016年から2020年の年間平均成長率(CAGR)は-6.7%でした。G8諸国は、2025年には161,252.0百万ドルに達し、2020年から25年までのCAGRは6.7%と予測されます。
- G8諸国の中では、米国がフットウェア小売業界の主要国で、2020年の市場売上高は600億9300万ドルです。次いで、日本が100億1460万ドル、イタリアが89億5790万ドルとなっています。
- G8諸国における2016年の履物小売業界の市場規模は、米国が81,650百万ドルでトップ、次いで日本とドイツがそれぞれ13,706.8ドル、13,642.8ドルと予想されている。

対象範囲

- G8のフットウェア市場の規模、成長率、主要セグメント、主要企業を特定することで、初歩的な調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、G8フットウェア市場の競争力および魅力度を判断。
- 主要企業のプロフィールから、フットウェア市場の主要プレイヤーのG8事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- G8フットウェア市場の5年後の成長予測を理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国について個別の章を設けています。

購入の理由

- 2020年のG8フットウェア市場規模(金額)は?
- 2025年のG8フットウェア市場規模はどうなるのか?
- G8フットウェア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8のフットウェア市場を構成する主要なセグメントは何か?

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目次

目次
1 はじめに
1.1.このレポートは何について書かれたものですか?
1.2.対象読者は誰か?
1.3.本レポートの使い方
1.4.定義
2 グループ・オブ・エイト(G8)フットウェア・リテール
2.1.業界の展望
3 カナダの履物小売業
3.1.市場の概要
3.2.市場データ
3.3.市場細分化
3.4.市場の展望
3.5.ファイブフォース分析
4 マクロ経済指標
4.1.国別データ
5 フランスのフットウェア小売業
5.1.市場の概要
5.2.市場データ
5.3.市場細分化
5.4.市場の展望
5.5.ファイブフォース分析
6 マクロ経済指標
6.1.国別データ
7 ドイツにおけるフットウェアの小売
7.1.市場の概要
7.2.市場データ
7.3.市場細分化
7.4.市場の展望
7.5.ファイブフォース分析
8 マクロ経済指標
8.1.国別データ
9 イタリアにおけるフットウェアの小売
9.1.市場の概要
9.2.市場データ
9.3.市場細分化
9.4.市場の展望
9.5.ファイブフォース分析
10 マクロ経済指標
10.1.国別データ
11 日本におけるフットウェアの小売業
11.1.市場の概要
11.2.市場データ
11.3.市場細分化
11.4.市場の展望
11.5.ファイブフォース分析
12 マクロ経済指標
12.1.国別データ
13 ロシアにおけるフットウェアの小売
13.1.市場の概要
13.2.市場データ
13.3.市場細分化
13.4.市場の展望
13.5.ファイブフォース分析
14 マクロ経済指標
14.1.国別データ
15 イギリスにおけるフットウェアの小売業
15.1.市場の概要
15.2.市場データ
15.3.市場細分化
15.4.市場の展望
15.5.ファイブフォース分析
16 マクロ経済指標
16.1.国別データ
17 米国におけるフットウェアの小売
17.1.市場の概要
17.2.市場データ
17.3.市場細分化
17.4.市場の展望
17.5.ファイブフォース分析
18 マクロ経済指標
18.1.国別データ
19 会社概要
20 付録
20.1.方法論
20.2.MarketLineについて

表一覧
表1:G8フットウェア小売業、収益(百万ドル)、2016-25年
表2:G8フットウェア小売業、国別収益(百万ドル)、2016-20年
表3:G8フットウェア小売業予測、国別売上高(百万ドル)、2020-25年
表4:カナダの靴の小売市場規模:百万ドル、2016-20年
表5:カナダの靴小売市場のカテゴリー区分:百万ドル、2020年
表6:カナダの靴の小売市場の地域別区分:百万ドル、2020年
表7:カナダの靴小売市場の分布:金額別シェア(%)、2020年
表8:カナダの靴の小売市場規模予測:百万ドル、2020-25年
表9:カナダの人口規模(百万人)、2016-20年
表10:カナダのGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表11:カナダのgdp(現在の価格、10億ドル)、2016-20年
表12:カナダのインフレ率(2016-20
表13:カナダ消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表14:カナダの為替レート(2016-20
表15:フランスの靴の小売市場規模:百万ドル、2016-20年
表16:フランスの靴小売市場のカテゴリー区分:百万ドル、2020年
表17:フランスの靴の小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表18:フランスの靴小売市場の分布:金額別シェア(%)、2020年
表19:フランスの靴の小売市場規模予測:百万ドル、2020-25年
表20:フランスの人口規模(百万人)、2016-20年
表21:フランスGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表22:フランスgdp(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表23:フランスインフレ率(2016-20
表24:フランス消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表25:フランス為替レート, 2016-20
表26.ドイツのフットウェア小売市場規模:百万ドル、2016-20年
表27.ドイツの靴小売市場のカテゴリー区分:百万ドル、2020年
表28.ドイツの靴小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表29.ドイツ靴小売市場分布:金額別シェア(2020年
表30.ドイツ靴小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
表31.ドイツの人口規模(百万人)、2016-20年
表32:ドイツのGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表33:ドイツのGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表34:ドイツインフレ率(2016-20
表35:ドイツ消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表36:ドイツ為替レート(2016-20
表37.イタリアのフットウェア小売市場規模:百万ドル、2016-20年
表38.イタリアのフットウェア小売市場のカテゴリー区分:百万ドル、2020年
表39.イタリアの靴小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表40.イタリアの靴小売市場分布:金額別シェア(2020年
表41.イタリアの靴小売市場規模予測:百万ドル、2020-25年
表42.イタリアの人口規模(百万人)、2016-20年
表43:イタリアのGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表44:イタリアのGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表45:イタリアのインフレ率(2016-20
表46:イタリア消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表47:イタリア為替レート(2016-20
表48.日本のフットウェア小売市場規模:百万ドル、2016-20年
表49.日本の靴小売市場のカテゴリ別セグメント:百万ドル、2020年
表50:日本の靴の小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表51.日本のフットウェア小売市場分布:金額別シェア(2020年
表52.日本の靴小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
表53.日本の人口規模(百万人)、2016-20年
表54.日本のGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表55.日本のGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表56:日本のインフレ率(2016-20
表57:日本の消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表58:日本の為替レート(2016-20
表59.ロシアの靴の小売市場規模:百万ドル、2016-20年
表60:ロシアの靴の小売市場のカテゴリー区分:百万ドル、2020年
表61:ロシア靴小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表62.ロシアの靴小売市場分布:金額別シェア(2020年
表63.ロシア靴小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
表64.ロシアの人口規模(百万人)、2016-20年
表65.ロシアのGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表 66:ロシアのGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表67:ロシアインフレ率(2016-20
表68:ロシア消費者物価指数(絶対値)、2016-20年
表69:ロシア為替レート(2016-20
表70:イギリスのフットウェア小売市場規模:百万ドル、2016-20年
表71:イギリスのフットウェア小売市場のカテゴリー区分:百万ドル、2020年
表72.イギリスの靴小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2020年
表73.イギリス靴小売市場分布:金額別シェア(%)、2020年
表74.イギリスの靴小売市場規模予測:百万ドル、2020-25年
表75.イギリスの人口規模(百万人)、2016-20年
表76:イギリスのGDP(2005年恒常価格、10億ドル)、2016-20年
表77:イギリスのGDP(現在価格、10億ドル)、2016-20年
表78:イギリスのインフレ率(2016-20
表79:イギリス消費者物価指数(絶対値)、2016-20年

図表一覧
図1:G8フットウェア小売業、収益(m$), 2016-25
図2:G8フットウェア小売業、国別収益(%)、2020年
図3:G8フットウェア小売業、国別収益(百万ドル)、2016-20年
図4:G8フットウェア小売業予測、国別収益(百万ドル)、2020-25年
図5:カナダの靴の小売市場規模:百万ドル、2016-20年
図6:カナダの靴小売市場のカテゴリー区分:金額別シェア(%)、2020年
図7:カナダの靴の小売市場の地域別セグメント:シェア%、金額ベース、2020年
図8:カナダの靴の小売市場の分布:金額別シェア、2020年
図9:カナダの靴の小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図10:カナダの靴小売市場における競争を促進する要因(2020年
図11:カナダの靴小売市場におけるバイヤーパワーの要因(2020年
図12:カナダの靴小売市場における供給者パワーの要因、2020年
図13:カナダの履物小売市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年) 図14:カナダの履物小売市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図14:カナダの靴小売市場における代替品の脅威に影響を与える要因(2020年) 図15:カナダの靴小売市場における代替品の脅威に影響を与える要因(2020年) 図16:カナダの靴小売市場における代替品の脅威に影響を与える要因(2020年
図15:カナダの靴小売市場における競合度合いの原動力(2020年
図16:フランスの靴小売市場規模:百万ドル、2016-20年
図17:フランス靴小売市場カテゴリ区分:金額シェア%、2020年
図18:フランス靴小売市場の地域別セグメント:シェア%、金額ベース、2020年
図19:フランス靴小売市場分布:シェア%、金額別、2020年
図20:フランス靴小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図21:フランスにおける靴小売市場の競争を促進する勢力(2020年
図22:フランスにおける靴小売市場の買い手力の要因(2020年
図23:フランスにおける靴小売市場の供給者パワーの要因(2020年
図24:フランスにおける履物小売市場の新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図25.フランスの靴小売市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図26.フランスの靴小売市場における競合の度合いの原動力(2020年
図27.ドイツの靴小売市場規模:百万ドル、2016-20年
図28.ドイツ靴小売市場のカテゴリー区分:金額別シェア(%)、2020年
図29.ドイツ靴小売市場の地域別セグメント:金額シェア(%)、2020年
図30.ドイツの靴小売市場の分布:金額別シェア、2020年
図31.ドイツ靴小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図32:ドイツの靴小売市場における競争を促進する要因(2020年
図33:ドイツの靴小売市場におけるバイヤーパワーの原動力、2020年
図34.ドイツの靴小売市場における供給者パワーの要因(2020年
図35:ドイツの靴小売市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図36.ドイツの靴小売市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図37:ドイツの靴小売市場における競合の度合いの原動力(2020年
図38.イタリアの靴小売市場規模:百万ドル、2016-20年
図39.イタリアの靴小売市場のカテゴリー区分:金額別シェア(%)、2020年
図40.イタリアの靴小売市場の地域別セグメント:金額シェア(%)、2020年
図41.イタリアの靴小売市場の分布:金額別シェア、2020年
図42.イタリアの靴の小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図43:イタリアの靴小売市場における競争を促進する要因(2020年
図44.イタリアの靴小売市場におけるバイヤーパワーの原動力、2020年
図45.イタリアのフットウェア小売市場におけるサプライヤーパワーの要因(2020年
図46:イタリアのフットウェア小売市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図47.イタリアの靴小売市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図48.イタリアの靴小売市場における競合の度合いの原動力(2020年
図49.日本の靴小売市場規模:百万ドル、2016-20年
図 50: 日本の靴小売市場のカテゴリー区分: 金額別シェア, 2020 年
図51.日本のフットウェア小売市場の地域別セグメント:シェア%、金額ベース、2020年
図52.日本の靴小売市場分布:シェア%、金額別、2020年
図53:日本の靴小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図54.日本のフットウェア小売市場における競争を促進する要因(2020年
図55.日本の履物小売市場におけるバイヤーパワーの原動力、2020年
図56.日本のフットウェア小売市場におけるサプライヤーパワーの要因(2020年
図57:日本の履物小売市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図58.日本の靴小売市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図59:日本の靴小売市場における競合度合いの原動力(2020年
図 60: ロシアの靴の小売市場規模: 百万ドル、2016-20 年
図 61:ロシアの靴小売市場のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2020年
図62.ロシアの靴小売市場の地域別セグメント:金額シェア(%)、2020年
図63.ロシア靴小売市場分布:シェア%、金額別、2020年
図64.ロシア靴小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図65:ロシアの靴小売市場における競争を促す要因(2020年
図66.ロシアの靴小売市場におけるバイヤーパワーの原動力(2020年
図67.ロシアの靴小売市場における供給者パワーの原動力、2020年
図68:ロシアの靴小売市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図 69:ロシアの靴小売市場における代替品の脅威への影響要因(2020年
図70.ロシアの靴小売市場における競合の度合いの原動力、2020年
図 71:イギリスの靴小売市場規模:百万ドル、2016-20年
図 72:イギリスの靴小売市場のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2020年
図73.イギリスのフットウェア小売市場の地域別セグメント:金額シェア(%)、2020年
図74.イギリス靴小売市場分布:シェア%、金額ベース、2020年
図75.イギリス靴小売市場価値予測:百万ドル、2020-25年
図76:イギリスのフットウェア小売市場における競争を促進する要因(2020年
図77.イギリスのフットウェア小売市場におけるバイヤーパワーの原動力(2020年
図78:英国におけるフットウェア小売市場のサプライヤーパワーの原動力(2020年
図79:イギリスのフットウェア小売市場における新規参入の可能性に影響を与える要因(2020年
図80.イギリスのフットウェア小売市場における代替品の脅威に影響を与える要因(2020年

 

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Summary

G8 Countries Footwear Retail - Market Summary, Competitive Analysis and Forecast, 2016-2025

Summary

The G8 Footwear industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-20, and forecast to 2025). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $116,495.9 million in 2020 to the global footwear retail industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of -6.7% between 2016 and 2020. The G8 countries are expected to reach a value of $161,252.0 million in 2025, with a CAGR of 6.7% over the 2020-25 period.
- Among the G8 nations, the US is the leading country in the footwear retail industry, with market revenues of $60,093.0 million in 2020. This was followed by Japan and Italy, with a value of $10,014.6 and $8,957.9 million, respectively.
- The US is expected to lead the footwear retail industry in the G8 nations with a value of $81,650.0 million in 2016, followed by Japan and Germany with expected values of $13,706.8 and $13,642.8 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 footwear market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 footwear market
- Leading company profiles reveal details of key footwear market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 footwear market with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 footwear market by value in 2020?
- What will be the size of the G8 footwear market in 2025?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 footwear market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the G8 footwear market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Footwear Retail
2.1. Industry Outlook
3 Footwear Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Footwear Retail in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Footwear Retail in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Footwear Retail in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Footwear Retail in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Footwear Retail in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Footwear Retail in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Footwear Retail in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

List of Tables
Table 1: G8 footwear retail industry, revenue($m), 2016-25
Table 2: G8 footwear retail industry, revenue by country ($m), 2016-20
Table 3: G8 footwear retail industry forecast, revenue by country ($m), 2020-25
Table 4: Canada footwear retail market value: $ million, 2016-20
Table 5: Canada footwear retail market category segmentation: $ million, 2020
Table 6: Canada footwear retail market geography segmentation: $ million, 2020
Table 7: Canada footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Table 8: Canada footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Table 9: Canada size of population (million), 2016-20
Table 10: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 11: Canada gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 12: Canada inflation, 2016-20
Table 13: Canada consumer price index (absolute), 2016-20
Table 14: Canada exchange rate, 2016-20
Table 15: France footwear retail market value: $ million, 2016-20
Table 16: France footwear retail market category segmentation: $ million, 2020
Table 17: France footwear retail market geography segmentation: $ million, 2020
Table 18: France footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Table 19: France footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Table 20: France size of population (million), 2016-20
Table 21: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 22: France gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 23: France inflation, 2016-20
Table 24: France consumer price index (absolute), 2016-20
Table 25: France exchange rate, 2016-20
Table 26: Germany footwear retail market value: $ million, 2016-20
Table 27: Germany footwear retail market category segmentation: $ million, 2020
Table 28: Germany footwear retail market geography segmentation: $ million, 2020
Table 29: Germany footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Table 30: Germany footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Table 31: Germany size of population (million), 2016-20
Table 32: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 33: Germany gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 34: Germany inflation, 2016-20
Table 35: Germany consumer price index (absolute), 2016-20
Table 36: Germany exchange rate, 2016-20
Table 37: Italy footwear retail market value: $ million, 2016-20
Table 38: Italy footwear retail market category segmentation: $ million, 2020
Table 39: Italy footwear retail market geography segmentation: $ million, 2020
Table 40: Italy footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Table 41: Italy footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Table 42: Italy size of population (million), 2016-20
Table 43: Italy gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 44: Italy gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 45: Italy inflation, 2016-20
Table 46: Italy consumer price index (absolute), 2016-20
Table 47: Italy exchange rate, 2016-20
Table 48: Japan footwear retail market value: $ million, 2016-20
Table 49: Japan footwear retail market category segmentation: $ million, 2020
Table 50: Japan footwear retail market geography segmentation: $ million, 2020
Table 51: Japan footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Table 52: Japan footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Table 53: Japan size of population (million), 2016-20
Table 54: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 55: Japan gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 56: Japan inflation, 2016-20
Table 57: Japan consumer price index (absolute), 2016-20
Table 58: Japan exchange rate, 2016-20
Table 59: Russia footwear retail market value: $ million, 2016-20
Table 60: Russia footwear retail market category segmentation: $ million, 2020
Table 61: Russia footwear retail market geography segmentation: $ million, 2020
Table 62: Russia footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Table 63: Russia footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Table 64: Russia size of population (million), 2016-20
Table 65: Russia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 66: Russia gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 67: Russia inflation, 2016-20
Table 68: Russia consumer price index (absolute), 2016-20
Table 69: Russia exchange rate, 2016-20
Table 70: United Kingdom footwear retail market value: $ million, 2016-20
Table 71: United Kingdom footwear retail market category segmentation: $ million, 2020
Table 72: United Kingdom footwear retail market geography segmentation: $ million, 2020
Table 73: United Kingdom footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Table 74: United Kingdom footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Table 75: United Kingdom size of population (million), 2016-20
Table 76: United Kingdom gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2016-20
Table 77: United Kingdom gdp (current prices, $ billion), 2016-20
Table 78: United Kingdom inflation, 2016-20
Table 79: United Kingdom consumer price index (absolute), 2016-20

List of Figures
Figure 1: G8 footwear retail industry, revenue($m), 2016-25
Figure 2: G8 Footwear Retail industry, revenue by country (%), 2020
Figure 3: G8 footwear retail industry, revenue by country ($m), 2016-20
Figure 4: G8 footwear retail industry forecast, revenue by country ($m), 2020-25
Figure 5: Canada footwear retail market value: $ million, 2016-20
Figure 6: Canada footwear retail market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 7: Canada footwear retail market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 8: Canada footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Figure 9: Canada footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 10: Forces driving competition in the footwear retail market in Canada, 2020
Figure 11: Drivers of buyer power in the footwear retail market in Canada, 2020
Figure 12: Drivers of supplier power in the footwear retail market in Canada, 2020
Figure 13: Factors influencing the likelihood of new entrants in the footwear retail market in Canada, 2020
Figure 14: Factors influencing the threat of substitutes in the footwear retail market in Canada, 2020
Figure 15: Drivers of degree of rivalry in the footwear retail market in Canada, 2020
Figure 16: France footwear retail market value: $ million, 2016-20
Figure 17: France footwear retail market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 18: France footwear retail market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 19: France footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Figure 20: France footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 21: Forces driving competition in the footwear retail market in France, 2020
Figure 22: Drivers of buyer power in the footwear retail market in France, 2020
Figure 23: Drivers of supplier power in the footwear retail market in France, 2020
Figure 24: Factors influencing the likelihood of new entrants in the footwear retail market in France, 2020
Figure 25: Factors influencing the threat of substitutes in the footwear retail market in France, 2020
Figure 26: Drivers of degree of rivalry in the footwear retail market in France, 2020
Figure 27: Germany footwear retail market value: $ million, 2016-20
Figure 28: Germany footwear retail market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 29: Germany footwear retail market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 30: Germany footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Figure 31: Germany footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 32: Forces driving competition in the footwear retail market in Germany, 2020
Figure 33: Drivers of buyer power in the footwear retail market in Germany, 2020
Figure 34: Drivers of supplier power in the footwear retail market in Germany, 2020
Figure 35: Factors influencing the likelihood of new entrants in the footwear retail market in Germany, 2020
Figure 36: Factors influencing the threat of substitutes in the footwear retail market in Germany, 2020
Figure 37: Drivers of degree of rivalry in the footwear retail market in Germany, 2020
Figure 38: Italy footwear retail market value: $ million, 2016-20
Figure 39: Italy footwear retail market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 40: Italy footwear retail market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 41: Italy footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Figure 42: Italy footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 43: Forces driving competition in the footwear retail market in Italy, 2020
Figure 44: Drivers of buyer power in the footwear retail market in Italy, 2020
Figure 45: Drivers of supplier power in the footwear retail market in Italy, 2020
Figure 46: Factors influencing the likelihood of new entrants in the footwear retail market in Italy, 2020
Figure 47: Factors influencing the threat of substitutes in the footwear retail market in Italy, 2020
Figure 48: Drivers of degree of rivalry in the footwear retail market in Italy, 2020
Figure 49: Japan footwear retail market value: $ million, 2016-20
Figure 50: Japan footwear retail market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 51: Japan footwear retail market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 52: Japan footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Figure 53: Japan footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 54: Forces driving competition in the footwear retail market in Japan, 2020
Figure 55: Drivers of buyer power in the footwear retail market in Japan, 2020
Figure 56: Drivers of supplier power in the footwear retail market in Japan, 2020
Figure 57: Factors influencing the likelihood of new entrants in the footwear retail market in Japan, 2020
Figure 58: Factors influencing the threat of substitutes in the footwear retail market in Japan, 2020
Figure 59: Drivers of degree of rivalry in the footwear retail market in Japan, 2020
Figure 60: Russia footwear retail market value: $ million, 2016-20
Figure 61: Russia footwear retail market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 62: Russia footwear retail market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 63: Russia footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Figure 64: Russia footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 65: Forces driving competition in the footwear retail market in Russia, 2020
Figure 66: Drivers of buyer power in the footwear retail market in Russia, 2020
Figure 67: Drivers of supplier power in the footwear retail market in Russia, 2020
Figure 68: Factors influencing the likelihood of new entrants in the footwear retail market in Russia, 2020
Figure 69: Factors influencing the threat of substitutes in the footwear retail market in Russia, 2020
Figure 70: Drivers of degree of rivalry in the footwear retail market in Russia, 2020
Figure 71: United Kingdom footwear retail market value: $ million, 2016-20
Figure 72: United Kingdom footwear retail market category segmentation: % share, by value, 2020
Figure 73: United Kingdom footwear retail market geography segmentation: % share, by value, 2020
Figure 74: United Kingdom footwear retail market distribution: % share, by value, 2020
Figure 75: United Kingdom footwear retail market value forecast: $ million, 2020-25
Figure 76: Forces driving competition in the footwear retail market in the United Kingdom, 2020
Figure 77: Drivers of buyer power in the footwear retail market in the United Kingdom, 2020
Figure 78: Drivers of supplier power in the footwear retail market in the United Kingdom, 2020
Figure 79: Factors influencing the likelihood of new entrants in the footwear retail market in the United Kingdom, 2020
Figure 80: Factors influencing the threat of substitutes in the footwear retail market in the United Kingdom, 2020

 

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