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ホーム&ガーデン製品小売 グローバルG8産業ガイド 2018-2027


Home & Garden Product Retail Global G8 Industry Guide 2018-2027

ホーム&ガーデン製品小売 世界のグループ8(G8)産業ガイド 2018-2027 概要 G8のホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルは、市場規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップラインの定性的およ... もっと見る

 

 

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2023年12月26日 US$2,242
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サマリー

ホーム&ガーデン製品小売 世界のグループ8(G8)産業ガイド 2018-2027

概要

G8のホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルは、市場規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- G8諸国は2022年に1,223,628.5百万ドルを世界のホーム&ガーデン製品小売業界に貢献し、2018年から2022年の年平均成長率(CAGR)は8.1%であった。G8諸国は2027年には1兆3,446億8,350万ドルに達すると予想され、2022~27年のCAGRは1.9%である。
- G8諸国の中では、米国がホーム&ガーデン用品小売業界の主要国で、2022年の市場売上は8,815億8,700万ドルである。次いでドイツが848億5,410万ドル、日本が689億3,580万ドルである。
- 米国は2016年に9,686億8,100万ドルを売り上げてG8諸国のホーム&ガーデン製品小売業界をリードすると予想され、次いでドイツが959億1,320万ドル、日本が717億1,300万ドルと予想される。

スコープ

- G8のホーム&ガーデン製品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、G8の家庭用園芸用品小売市場の競争激化度、魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、G8家庭用園芸用品小売市場の主要企業の事業および財務実績の詳細を明らかにします。
- G8の家庭用園芸用品小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えます
- 米国、カナダ、ドイツ、フランス、英国、イタリア、ロシア、日本のデータを比較し、各国の個別章も掲載

購入の理由

- 2022年のG8家庭園芸品小売市場規模は?
- 2027年のG8家庭園芸品小売市場規模は?
- G8家庭菜園用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- G8家庭菜園用品小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

目次
1 はじめに
1.1.このレポートは何について書かれたものなのか?
1.2.対象読者は誰か?
1.3.このレポートの使い方
1.4.定義
2 グループ・オブ・エイト(G8)ホーム&ガーデン製品小売業
2.1.業界の展望
3 カナダの家庭・園芸用品小売
3.1.市場概要
3.2.市場データ
3.3.市場セグメンテーション
3.4.市場展望
3.5.ファイブフォース分析
4 マクロ経済指標
4.1.国別データ
5 フランスの家庭用品・園芸用品小売
5.1.市場概要
5.2.市場データ
5.3.市場セグメンテーション
5.4.市場展望
5.5.ファイブフォース分析
6 マクロ経済指標
6.1.国別データ
7 ドイツのホーム&ガーデン製品小売
7.1.市場概要
7.2.市場データ
7.3.市場セグメンテーション
7.4.市場展望
7.5.ファイブフォース分析
8 マクロ経済指標
8.1.国別データ
9 イタリアの家庭用品・園芸用品小売
9.1.市場概要
9.2.市場データ
9.3.市場セグメンテーション
9.4.市場展望
9.5.ファイブフォース分析
10 マクロ経済指標
10.1.国別データ
11 日本のホーム&ガーデン製品小売
11.1.市場概要
11.2.市場データ
11.3.市場セグメンテーション
11.4.市場展望
11.5.ファイブフォース分析
12 マクロ経済指標
12.1.国別データ
13 ロシアのホーム&ガーデン製品小売
13.1.市場概要
13.2.市場データ
13.3.市場セグメンテーション
13.4.市場展望
13.5.ファイブフォース分析
14 マクロ経済指標
14.1.国別データ
15 イギリスのホーム&ガーデン製品小売業
15.1.市場概要
15.2.市場データ
15.3.市場セグメンテーション
15.4.市場展望
15.5.ファイブフォース分析
16 マクロ経済指標
16.1.国別データ
17 アメリカのホーム&ガーデン製品小売業
17.1.市場概要
17.2.市場データ
17.3.市場セグメンテーション
17.4.市場展望
17.5.ファイブフォース分析
18 マクロ経済指標
18.1.国別データ
19 会社プロファイル
20 付録
20.1.方法論
20.2.MarketLine について

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図表リスト

表一覧
表1: G8家庭園芸品小売業界、売上高($m), 2018-27
表2: G8家庭園芸用品小売業界 国別売上高($m), 2018-22
表3:G8家庭菜園用品小売業界予測、国別売上($m)、2022-27年
表4:カナダのホーム&ガーデン用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表5:カナダのホーム&ガーデン用品小売市場のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表6:カナダの家庭菜園用品小売市場のカテゴリー別セグメント:百万ドル、2017-2022年
表7:カナダの家庭菜園用品小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2022年
表8:カナダのホーム&ガーデン用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表9:カナダの家庭菜園用品小売市場金額予測:100万ドル、2022年-27年
表10:カナダの人口規模(百万人)、2018年-22年
表11:カナダのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表12:カナダのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表13:カナダのインフレ率(2018-22
表14:カナダの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表15:カナダの為替レート、2018年-22年
表16:フランス家庭園芸用品小売市場金額:百万ドル, 2017-22
表17:フランス家庭菜園用品小売市場カテゴリー別構成比:金額シェア、2017-2022年
表18:フランス家庭菜園用品小売市場カテゴリー別セグメント:百万ドル、2017-2022年
表19:フランス家庭菜園用品小売市場地域別セグメント:百万ドル、2022年
表20:フランスの家庭菜園用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表21:フランス家庭菜園用品小売市場金額予測:100万ドル、2022年-27年
表22:フランスの人口規模(百万人), 2018-22
表23:フランスのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018年-22年
表24:フランスのgdp(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表25:フランスのインフレ率フランスのインフレ率(2018-22
第26表:フランス消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表27:フランスフランス為替レート, 2018-22
表28:ドイツドイツの家庭用園芸用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表29:ドイツのホーム&ガーデン製品小売市場ドイツの家庭用園芸用品小売市場のカテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表 30:ドイツ家庭菜園用品小売市場カテゴリー別セグメント:百万ドル、2017-2022年
表31:ドイツの家庭用園芸用品小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2022年
表 32: ドイツの家庭菜園用品小売市場ドイツの家庭用園芸用品小売市場の分布:金額シェア、2022年
表33:ドイツの家庭用園芸用品小売市場規模予測:2022-27年、100万ドル
表34:ドイツドイツの人口規模(百万人)、2018年-22年
表35:ドイツドイツのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表36:ドイツドイツのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表37:ドイツのインフレ率ドイツのインフレ率(2018-22
第38表:ドイツの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表39:ドイツドイツの為替レート(2018年~22年
表40:イタリアイタリアの家庭用園芸用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表41:イタリアの家庭用園芸用品小売市場のカテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表42:イタリアの家庭用園芸用品小売市場のカテゴリー別セグメント:百万ドル、2017-2022年
表43:イタリアの家庭菜園用品小売市場の地域別セグメント:100万ドル、2022年
表44:イタリアの家庭菜園用品小売市場イタリアの家庭用園芸用品小売市場の分布:金額シェア、2022年
表45:イタリアの家庭菜園用品小売市場規模予測:2022-27年、100万ドル
表46:イタリアイタリアの人口規模(百万人)、2018年-22年
表47:イタリアイタリアのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表48:イタリアのGDPイタリアのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表49:イタリアのインフレ率イタリアのインフレ率、2018-22年
表50:イタリアの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表51: イタリアイタリアの為替レート、2018年-22年
表 52: イタリア日本の家庭用園芸用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表53:日本の家庭菜園用品小売市場日本の家庭菜園用品小売市場のカテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表 54:日本の家庭菜園用品小売市場のカテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表55:日本の家庭菜園用品小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2022年
表56:日本の家庭菜園用品小売市場日本のホーム&ガーデン用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表 57:日本のホーム&ガーデン用品小売市場規模予測:2022-27年、百万ドル
表58:日本の人口規模(万人日本の人口規模(百万人)、2018年-22年
表59:日本のGDP(2005年の恒常価格日本のGDP(2005年の恒常価格、10億ドル)、2018-22年
表60:日本のgdp(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表61:日本のインフレ率日本のインフレ率、2018-22
表62:日本の消費者物価指数(絶対値日本の消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表63:日本日本の為替レート、2018年-22年
表64:日本ロシア家庭園芸用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表65:ロシア家庭菜園用品小売市場ロシア家庭園芸用品小売市場カテゴリー別構成比:金額シェア、2017-2022年
表 66:ロシア家庭菜園用品小売市場カテゴリー別細分化:100万ドル、2017-2022年
表 67:ロシアの家庭菜園用品小売市場の地域別セグメント:100万ドル、2022年
表 68:ロシア家庭菜園用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表 69:ロシア家庭菜園用品小売市場規模予測:2022-27年:百万ドル
表70:ロシアロシアの人口規模(百万人)、2018年-22年
表 71: ロシアロシアのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表72:ロシアロシアのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表73:ロシアのインフレ率(2018-22
表74:ロシア消費者物価指数(絶対値ロシア消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表75:ロシアロシア為替レート、2018年-22年
表 76: イギリスイギリスの家庭用園芸用品小売市場金額:100万ドル、2017-22年
表77:イギリスの家庭用園芸用品小売市場イギリスのホーム&ガーデン製品小売市場のカテゴリー別市場占有率:金額ベース、2017-2022年
表 78:イギリスの家庭用&園芸用品小売市場のカテゴリー区分:100万ドル、2017-2022年
表 79:イギリスの家庭菜園用品小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2022年
表80:イギリスの家庭菜園用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表 81:イギリスのホーム&ガーデン用品小売市場規模予測:2022-27年、100万ドル
表82:イギリスの人口規模(百万人)、2018年-22年
表83:イギリスのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表84:イギリスのgdp(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表85:イギリスのインフレ率、2018-22年
表 86: イギリスの消費者物価指数(絶対値), 2018-22
表87: イギリス為替レート, 2018-22
表88:米国の家庭園芸用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表89:米国のホーム&ガーデン製品小売市場のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表90:米国のホーム&ガーデン製品小売市場のカテゴリー別セグメント:百万ドル、2017-2022年
表91:米国のホーム&ガーデン用品小売市場の地域別セグメント:百万ドル、2022年
表92:米国のホーム&ガーデン用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表93:米国のホーム&ガーデン用品小売市場規模予測:百万ドル、2022-27年
表94:米国の人口規模(百万人)、2018年-22年
表95:米国米国のGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表96:米国のgdp(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表97:米国のインフレ率、2018-22年
表98:米国の消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表99:米国米国の為替レート、2018年-22年
表 100: インター・イケア・システムズ BV: 主要データ
表 101: インター・イケア・システムズ BV:主要従業員
表 102:リライアンス・インダストリーズ・リミテッド: 主要データ
表103: Reliance Industries Limited:年次財務比率
表104:リライアンス・インダストリーズ社主要従業員
表105: ロッテショッピング株式会社: 主要事実
表 106: ロッテショッピング株式会社:年次財務比率
表 107:ロッテショッピング(株): 主要従業員

 

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Summary

Home & Garden Product Retail Global Group of Eight (G8) Industry Guide 2018-2027

Summary

The G8 Home & Garden Product Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The G8 countries contributed $1,223,628.5 million in 2022 to the global home & garden product retail industry, with a compound annual growth rate (CAGR) of 8.1% between 2018 and 2022. The G8 countries are expected to reach a value of $1,344,683.5 million in 2027, with a CAGR of 1.9% over the 2022-27 period.
- Among the G8 nations, the US is the leading country in the home & garden product retail industry, with market revenues of $881,587.0 million in 2022. This was followed by Germany and Japan, with a value of $84,854.1 and $68,935.8 million, respectively.
- The US is expected to lead the home & garden product retail industry in the G8 nations with a value of $968,681.0 million in 2016, followed by Germany and Japan with expected values of $95,913.2 and $71,713.0 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the G8 home & garden product retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the G8 home & garden product retail market
- Leading company profiles reveal details of key home & garden product retail market players’ G8 operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the G8 home & garden product retail market with five year forecasts
- Compares data from the US, Canada, Germany, France, UK, Italy, Russia and Japan, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the G8 home & garden product retail market by value in 2022?
- What will be the size of the G8 home & garden product retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the G8 home & garden product retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the G8 home & garden product retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 Group of Eight (G8) Home & Garden Product Retail
2.1. Industry Outlook
3 Home & Garden Product Retail in Canada
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Home & Garden Product Retail in France
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Home & Garden Product Retail in Germany
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Home & Garden Product Retail in Italy
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Home & Garden Product Retail in Japan
11.1. Market Overview
11.2. Market Data
11.3. Market Segmentation
11.4. Market outlook
11.5. Five forces analysis
12 Macroeconomic Indicators
12.1. Country data
13 Home & Garden Product Retail in Russia
13.1. Market Overview
13.2. Market Data
13.3. Market Segmentation
13.4. Market outlook
13.5. Five forces analysis
14 Macroeconomic Indicators
14.1. Country data
15 Home & Garden Product Retail in The United Kingdom
15.1. Market Overview
15.2. Market Data
15.3. Market Segmentation
15.4. Market outlook
15.5. Five forces analysis
16 Macroeconomic Indicators
16.1. Country data
17 Home & Garden Product Retail in The United States
17.1. Market Overview
17.2. Market Data
17.3. Market Segmentation
17.4. Market outlook
17.5. Five forces analysis
18 Macroeconomic Indicators
18.1. Country data
19 Company Profiles
20 Appendix
20.1. Methodology
20.2. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: G8 home & garden product retail industry, revenue($m), 2018-27
Table 2: G8 home & garden product retail industry, revenue by country ($m), 2018-22
Table 3: G8 home & garden product retail industry forecast, revenue by country ($m), 2022-27
Table 4: Canada home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 5: Canada home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 6: Canada home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 7: Canada home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 8: Canada home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 9: Canada home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 10: Canada size of population (million), 2018–22
Table 11: Canada gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 12: Canada gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 13: Canada inflation, 2018–22
Table 14: Canada consumer price index (absolute), 2018–22
Table 15: Canada exchange rate, 2018–22
Table 16: France home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 17: France home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 18: France home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 19: France home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 20: France home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 21: France home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 22: France size of population (million), 2018–22
Table 23: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 24: France gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 25: France inflation, 2018–22
Table 26: France consumer price index (absolute), 2018–22
Table 27: France exchange rate, 2018–22
Table 28: Germany home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 29: Germany home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 30: Germany home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 31: Germany home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 32: Germany home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 33: Germany home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 34: Germany size of population (million), 2018–22
Table 35: Germany gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 36: Germany gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 37: Germany inflation, 2018–22
Table 38: Germany consumer price index (absolute), 2018–22
Table 39: Germany exchange rate, 2018–22
Table 40: Italy home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 41: Italy home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 42: Italy home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 43: Italy home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 44: Italy home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 45: Italy home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 46: Italy size of population (million), 2018–22
Table 47: Italy gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 48: Italy gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 49: Italy inflation, 2018–22
Table 50: Italy consumer price index (absolute), 2018–22
Table 51: Italy exchange rate, 2018–22
Table 52: Japan home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 53: Japan home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 54: Japan home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 55: Japan home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 56: Japan home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 57: Japan home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 58: Japan size of population (million), 2018–22
Table 59: Japan gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 60: Japan gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 61: Japan inflation, 2018–22
Table 62: Japan consumer price index (absolute), 2018–22
Table 63: Japan exchange rate, 2018–22
Table 64: Russia home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 65: Russia home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 66: Russia home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 67: Russia home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 68: Russia home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 69: Russia home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 70: Russia size of population (million), 2018–22
Table 71: Russia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 72: Russia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 73: Russia inflation, 2018–22
Table 74: Russia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 75: Russia exchange rate, 2018–22
Table 76: United Kingdom home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 77: United Kingdom home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 78: United Kingdom home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 79: United Kingdom home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 80: United Kingdom home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 81: United Kingdom home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 82: United Kingdom size of population (million), 2018–22
Table 83: United Kingdom gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 84: United Kingdom gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 85: United Kingdom inflation, 2018–22
Table 86: United Kingdom consumer price index (absolute), 2018–22
Table 87: United Kingdom exchange rate, 2018–22
Table 88: United States home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 89: United States home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 90: United States home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 91: United States home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 92: United States home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 93: United States home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 94: United States size of population (million), 2018–22
Table 95: United States gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 96: United States gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 97: United States inflation, 2018–22
Table 98: United States consumer price index (absolute), 2018–22
Table 99: United States exchange rate, 2018–22
Table 100: Inter IKEA Systems BV: key facts
Table 101: Inter IKEA Systems BV: Key Employees
Table 102: Reliance Industries Limited: key facts
Table 103: Reliance Industries Limited: Annual Financial Ratios
Table 104: Reliance Industries Limited: Key Employees
Table 105: Lotte Shopping Co., Ltd.: key facts
Table 106: Lotte Shopping Co., Ltd.: Annual Financial Ratios
Table 107: Lotte Shopping Co., Ltd.: Key Employees

 

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