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ホーム&ガーデン製品小売BRIC産業ガイド 2018-2027


Home & Garden Product Retail BRIC Industry Guide 2018-2027

ホーム&ガーデン製品小売BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027 概要 BRICのホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルは、市場規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップ... もっと見る

 

 

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2023年12月26日 US$1,492
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サマリー

ホーム&ガーデン製品小売BRIC(ブラジル、ロシア、インド、中国)産業ガイド 2018-2027

概要

BRICのホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルは、市場規模(金額、および2027年までの予測)を含むトップラインの定性的および定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ブラジル、ロシア連邦、インド、中国(BRICs)は、ホーム&ガーデン用品小売業界の新興急成長国であり、2022年の総市場価値は4,229億7,500万ドルであった。2018~22年のCAGRは7.9%で、インドが最も急成長している国である。
- 家庭用・園芸用品小売業界では、中国がBRICs諸国の中で主要国であり、2022年の市場収益は3,250億3,230万ドルであった。次いでインドが46,667.9百万ドル、ロシアが26,468.1百万ドル、ブラジルが24,806.7百万ドルである。
- 2027年のBRICs諸国における家庭用園芸用品小売業界は、中国が4,313億1,970万ドルで首位に立つと予想され、次いでインドが824億3,890万ドル、ブラジルが320億7,810万ドル、ロシアが274億800万ドルと予想される。

スコープ

- BRICsの家庭用園芸用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、BRICsの家庭用園芸用品小売市場の競争激化度とその魅力を判断
- 主要企業のプロファイルから、BRICs家庭菜園用品小売市場の主要企業の事業と財務実績の詳細を明らかにする
- BRICsの家庭用園芸用品小売市場の5年後成長見通しを把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを持たせることが可能
- ブラジル、ロシア、インド、中国のデータを各国の個別章とともに比較

購入の理由

- 2022年のBRICs家庭菜園用品小売市場規模は?
- 2027年のBRICs家庭菜園用品小売市場規模は?
- BRIC.家庭菜園用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- BRIC.家庭菜園用品小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

目次
1 はじめに
1.1.このレポートは何について書かれたものなのか?
1.2.対象読者は誰か?
1.3.このレポートの使い方
1.4.定義
2 BRIC諸国のホーム&ガーデン製品小売
2.1.業界の展望
3 ブラジルの家庭用品・園芸用品小売
3.1.市場概要
3.2.市場データ
3.3.市場セグメンテーション
3.4.市場展望
3.5.ファイブフォース分析
4 マクロ経済指標
4.1.国別データ
5 中国のホーム&ガーデン製品小売
5.1.市場概要
5.2.市場データ
5.3.市場セグメンテーション
5.4.市場展望
5.5.ファイブフォース分析
6 マクロ経済指標
6.1.国別データ
7 インドのホーム&ガーデン製品小売
7.1.市場概要
7.2.市場データ
7.3.市場セグメンテーション
7.4.市場展望
7.5.ファイブフォース分析
8 マクロ経済指標
8.1.国別データ
9 ロシアのホーム&ガーデン製品小売
9.1.市場概要
9.2.市場データ
9.3.市場セグメンテーション
9.4.市場展望
9.5.ファイブフォース分析
10 マクロ経済指標
10.1.国別データ
11 会社プロファイル
12 付録
12.1.方法論
12.2.MarketLineについて

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図表リスト

表一覧
表1:BRICs家庭園芸用品小売業界、売上高(百万ドル)、2018-27年
表2:BRICs家庭菜園用品小売業界、売上高(百万ドル)、2018-22年
表3:BRICsホーム&ガーデン製品小売業界、売上高(mドル)、2022-27年
表4:ブラジルの家庭菜園用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表5:ブラジルのホーム&ガーデン用品小売市場のカテゴリー別市場占有率:金額ベース、2017-2022年
表6:ブラジル家庭菜園用品小売市場カテゴリー別セグメント:百万ドル、2017-2022年
表7:ブラジル家庭菜園用品小売市場地域別セグメント:百万ドル、2022年
表8:ブラジルのホーム&ガーデン用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表9:ブラジルの家庭菜園用品小売市場金額予測:100万ドル、2022年-27年
表10:ブラジルの人口規模(百万人)、2018年-22年
表11:ブラジルのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018年-22年
表12:ブラジルのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表13:ブラジルのインフレ率(2018-22
表14:ブラジル消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表15:ブラジル為替レート(2018-22
表16:中国家庭園芸用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表17:中国のホーム&ガーデン用品小売市場のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表18:中国家庭菜園用品小売市場カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表19:中国家庭菜園用品小売市場地域別セグメント:百万ドル、2022年
表20:中国のホーム&ガーデン用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表21:中国のホーム&ガーデン用品小売市場規模予測:百万ドル、2022-27年
表22:中国の人口規模(百万人)、2018年-22年
表23:中国のGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表24:中国のGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表25:中国のインフレ率中国のインフレ率(2018-22
表26:中国の消費者物価指数(絶対値中国の消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表27:中国の為替レート中国の為替レート(2018年-22年
表28: インドインドの家庭用園芸用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表29:インド家庭菜園製品小売市場インドの家庭菜園用品小売市場のカテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表30:インドの家庭菜園用品小売市場カテゴリー別セグメント:百万ドル、2017-2022年
表31:インドの家庭菜園用品小売市場の地域別セグメント:100万ドル、2022年
表 32:インドの家庭菜園用品小売市場インド家庭菜園用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表33:インドの家庭菜園用品小売市場インドの家庭菜園用品小売市場規模予測:2022-27年、100万ドル
表34:インドの人口規模(万人インドの人口規模(百万人)、2018年-22年
表35:インドインドのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表36:インドのGDP(現在価格、億ドルインドのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表37:インドのインフレ率インドのインフレ率(2018-22
第38表:インドの消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表39: インドの為替レートインドの為替レート(2018年~22年
表40:ロシアロシア家庭園芸用品小売市場金額:百万ドル、2017-22年
表 41:ロシア家庭園芸用品小売市場カテゴリー別構成比:金額シェア、2017-2022年
表42:ロシアの家庭用園芸用品小売市場のカテゴリー別構成:100万ドル、2017-2022年
表43:ロシアの家庭用園芸用品小売市場の地域別セグメント:100万ドル、2022年
表44:ロシアの家庭菜園用品小売市場ロシア家庭菜園用品小売市場分布:金額シェア、2022年
表45:ロシア家庭菜園用品小売市場規模予測:2022-27年:百万ドル
表46:ロシアロシアの人口規模(百万人)、2018年-22年
表47:ロシアロシアのGDP(恒常2005年価格、10億ドル)、2018-22年
表48:ロシアロシアのGDP(現在価格、10億ドル)、2018-22年
表49:ロシアのインフレ率(2018-22
表50:ロシア消費者物価指数(絶対値)、2018-22年
表51:ロシアロシアの為替レート、2018年-22年
表 52:インターイケア・システムズBV: 主要データ
表 53:インター・イケア・システムズBV:主要従業員
表54:リライアンス・インダストリーズ社: 主要データ
表55:リライアンス・インダストリーズ・リミテッド:年次財務比率
表56:リライアンス・インダストリーズ社主要従業員
表57:株式会社ロッテショッピング: 主な事実
表58:ロッテショッピング年次財務比率
表 59:株式会社ロッテショッピング: 主要従業員
表 60: ホーンバッハ ホールディング AG & Co KGaA: 主要事実
表 61:ホーンバッハ ホールディング AG & Co KGaA: 年次財務比率
表62:ホルンバッハホールディングAG & Co KGaA: 主要従業員
表63:ウェスファーマーズ・リミテッド: 主な事実
表64:ウェスファーマーズ・リミテッド:年次財務比率
表 65:ウェスファーマーズ・リミテッド:主要従業員
表 66:メトキャッシュ社: 主な事実
表67:Metcash Ltd: 年次財務比率
表 68:メトキャッシュ: 主要従業員
表69:ハーヴェイ・ノーマン・ホールディングス: 主な事実
表 70: Harvey Norman Holdings Ltd: 年次財務比率
表 71:ハーヴェイ・ノーマン・ホールディングス: 主要従業員
表 72:コンパニア・ブラジレイラ・デ・ディストリビュータ: 主要データ
表 73:コンパニア・ブラジレイラ・デ・ディストリビューシオ:年次財務比率
表 74:コンパニア・ブラジレイラ・デ・ディストリビューシオ:主要従業員
表 75:マガジン・ルイザSA:主な事実
表76:Magazine Luiza SA: 年次財務比率
表77:Magazine Luiza SA: 主要従業員
表78:ウォルマート・カナダ・コーポレーション:主な事実
表79:ウォルマート・カナダ Corp:主要従業員
表80:カナディアン・タイヤ・コーポレーション:主な事実
表81:カナディアンタイヤコーポレーション年次財務比率
表82:カナディアンタイヤコーポレーション主要従業員
表83:カナディアン・タイヤ・コーポレーション主要従業員
表84:JD.com Inc: 主要な事実
表 85:JD.com Inc:年次財務比率
表 86: JD.com Inc:主要従業員
表87:Red Star Macalline Group Corp Ltd: 主な事実
表 88:Red Star Macalline Group Corp Ltd: 年次財務比率
表89:Red Star Macalline Group Corp Ltd: 主要従業員
表90:アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド:主な事実
表 91: アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド:年次財務比率
表 92:アリババ・グループ・ホールディング・リミテッド主要従業員
表93:ゴドレイ・インダストリーズ社:主要事実
表94:ゴドレイ・インダストリーズ社: 年次財務比率
表95:ゴドレイ・インダストリーズ社: 主要従業員
表96: Nilkamal Ltd: 主要データ
表 97:ニルカマル: 年間財務比率
表 98:ニルカマル: 主要従業員
表99:フューチャーリテール:主な事実
表100: Future Retail Ltd: 年次財務比率
表 101:フューチャーリテール: 主要従業員
表 102:PT Mitra Adiperkasa Tbk: 主要データ
表 103: PT Mitra Adiperkasa Tbk:年次財務比率
表 104: PT Mitra Adiperkasa Tbk:主要従業員
表105:PT Catur Sentosa Adiprana Tbk:主要事実
表 106: PT Catur Sentosa Adiprana Tbk:年次財務比率
表 107:Catur Sentosa Adiprana Tbk:主要従業員

 

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Summary

Home & Garden Product Retail BRIC (Brazil, Russia, India, China) Industry Guide 2018-2027

Summary

The BRIC Home & Garden Product Retail industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value , and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- Brazil, Russian Federation, India and China (BRIC) are the emerging and fast growing countries within the home & garden product retail industry and had a total market value of $422,975.0 million in 2022. India was the fastest growing country with a CAGR of 7.9% over the 2018-22 period.
- Within the home & garden product retail industry, China is the leading country among the BRIC nations with market revenues of $325,032.3 million in 2022. This was followed by India, Russia and Brazil with a value of $46,667.9, $26,468.1, and $24,806.7 million, respectively.
- China is expected to lead the home & garden product retail industry in the BRIC nations with a value of $431,319.7 million in 2027, followed by India, Brazil, Russia with expected values of $82,438.9, $32,078.1 and $27,408.0 million, respectively.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the BRIC home & garden product retail market
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the BRIC home & garden product retail market
- Leading company profiles reveal details of key home & garden product retail market players’ BRIC operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the BRIC home & garden product retail market with five year forecasts
- Compares data from Brazil, Russia, India, and China, alongside individual chapters on each country

Reasons to Buy

- What was the size of the BRIC home & garden product retail market by value in 2022?
- What will be the size of the BRIC home & garden product retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the BRIC home & garden product retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up the BRIC home & garden product retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Introduction
1.1. What is this report about?
1.2. Who is the target reader?
1.3. How to use this report
1.4. Definitions
2 BRIC Home & Garden Product Retail
2.1. Industry Outlook
3 Home & Garden Product Retail in Brazil
3.1. Market Overview
3.2. Market Data
3.3. Market Segmentation
3.4. Market outlook
3.5. Five forces analysis
4 Macroeconomic Indicators
4.1. Country data
5 Home & Garden Product Retail in China
5.1. Market Overview
5.2. Market Data
5.3. Market Segmentation
5.4. Market outlook
5.5. Five forces analysis
6 Macroeconomic Indicators
6.1. Country data
7 Home & Garden Product Retail in India
7.1. Market Overview
7.2. Market Data
7.3. Market Segmentation
7.4. Market outlook
7.5. Five forces analysis
8 Macroeconomic Indicators
8.1. Country data
9 Home & Garden Product Retail in Russia
9.1. Market Overview
9.2. Market Data
9.3. Market Segmentation
9.4. Market outlook
9.5. Five forces analysis
10 Macroeconomic Indicators
10.1. Country data
11 Company Profiles
12 Appendix
12.1. Methodology
12.2. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: BRIC home & garden product retail industry, revenue($m), 2018-27
Table 2: BRIC home & garden product retail industry, revenue($m), 2018-22
Table 3: BRIC home & garden product retail industry, revenue($m), 2022-27
Table 4: Brazil home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 5: Brazil home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 6: Brazil home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 7: Brazil home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 8: Brazil home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 9: Brazil home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 10: Brazil size of population (million), 2018–22
Table 11: Brazil gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 12: Brazil gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 13: Brazil inflation, 2018–22
Table 14: Brazil consumer price index (absolute), 2018–22
Table 15: Brazil exchange rate, 2018–22
Table 16: China home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 17: China home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 18: China home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 19: China home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 20: China home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 21: China home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 22: China size of population (million), 2018–22
Table 23: China gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 24: China gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 25: China inflation, 2018–22
Table 26: China consumer price index (absolute), 2018–22
Table 27: China exchange rate, 2018–22
Table 28: India home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 29: India home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 30: India home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 31: India home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 32: India home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 33: India home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 34: India size of population (million), 2018–22
Table 35: India gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 36: India gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 37: India inflation, 2018–22
Table 38: India consumer price index (absolute), 2018–22
Table 39: India exchange rate, 2018–22
Table 40: Russia home & garden product retail market value: $ million, 2017-22
Table 41: Russia home & garden product retail market category segmentation: % share, by value, 2017–2022
Table 42: Russia home & garden product retail market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 43: Russia home & garden product retail market geography segmentation: $ million, 2022
Table 44: Russia home & garden product retail market distribution: % share, by value, 2022
Table 45: Russia home & garden product retail market value forecast: $ million, 2022–27
Table 46: Russia size of population (million), 2018–22
Table 47: Russia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22
Table 48: Russia gdp (current prices, $ billion), 2018–22
Table 49: Russia inflation, 2018–22
Table 50: Russia consumer price index (absolute), 2018–22
Table 51: Russia exchange rate, 2018–22
Table 52: Inter IKEA Systems BV: key facts
Table 53: Inter IKEA Systems BV: Key Employees
Table 54: Reliance Industries Limited: key facts
Table 55: Reliance Industries Limited: Annual Financial Ratios
Table 56: Reliance Industries Limited: Key Employees
Table 57: Lotte Shopping Co., Ltd.: key facts
Table 58: Lotte Shopping Co., Ltd.: Annual Financial Ratios
Table 59: Lotte Shopping Co., Ltd.: Key Employees
Table 60: Hornbach Holding AG & Co KGaA: key facts
Table 61: Hornbach Holding AG & Co KGaA: Annual Financial Ratios
Table 62: Hornbach Holding AG & Co KGaA: Key Employees
Table 63: Wesfarmers Limited: key facts
Table 64: Wesfarmers Limited: Annual Financial Ratios
Table 65: Wesfarmers Limited: Key Employees
Table 66: Metcash Ltd: key facts
Table 67: Metcash Ltd: Annual Financial Ratios
Table 68: Metcash Ltd: Key Employees
Table 69: Harvey Norman Holdings Ltd: key facts
Table 70: Harvey Norman Holdings Ltd: Annual Financial Ratios
Table 71: Harvey Norman Holdings Ltd: Key Employees
Table 72: Companhia Brasileira de Distribuicao: key facts
Table 73: Companhia Brasileira de Distribuicao: Annual Financial Ratios
Table 74: Companhia Brasileira de Distribuicao: Key Employees
Table 75: Magazine Luiza SA: key facts
Table 76: Magazine Luiza SA: Annual Financial Ratios
Table 77: Magazine Luiza SA: Key Employees
Table 78: Wal-Mart Canada Corp: key facts
Table 79: Wal-Mart Canada Corp: Key Employees
Table 80: Canadian Tire Corporation, Limited: key facts
Table 81: Canadian Tire Corporation, Limited: Annual Financial Ratios
Table 82: Canadian Tire Corporation, Limited: Key Employees
Table 83: Canadian Tire Corporation, Limited: Key Employees Continued
Table 84: JD.com Inc: key facts
Table 85: JD.com Inc: Annual Financial Ratios
Table 86: JD.com Inc: Key Employees
Table 87: Red Star Macalline Group Corp Ltd: key facts
Table 88: Red Star Macalline Group Corp Ltd: Annual Financial Ratios
Table 89: Red Star Macalline Group Corp Ltd: Key Employees
Table 90: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 91: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 92: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 93: Godrej Industries Ltd: key facts
Table 94: Godrej Industries Ltd: Annual Financial Ratios
Table 95: Godrej Industries Ltd: Key Employees
Table 96: Nilkamal Ltd: key facts
Table 97: Nilkamal Ltd: Annual Financial Ratios
Table 98: Nilkamal Ltd: Key Employees
Table 99: Future Retail Ltd: key facts
Table 100: Future Retail Ltd: Annual Financial Ratios
Table 101: Future Retail Ltd: Key Employees
Table 102: PT Mitra Adiperkasa Tbk: key facts
Table 103: PT Mitra Adiperkasa Tbk: Annual Financial Ratios
Table 104: PT Mitra Adiperkasa Tbk: Key Employees
Table 105: PT Catur Sentosa Adiprana Tbk: key facts
Table 106: PT Catur Sentosa Adiprana Tbk: Annual Financial Ratios
Table 107: PT Catur Sentosa Adiprana Tbk: Key Employees

 

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