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インドネシアの家庭・園芸用品小売市場の概要と予測


Indonesia Home and Garden Product Retail Market Summary and Forecast

インドネシアの家庭・園芸用品小売市場の概要と予測 概要 インドネシアのホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的... もっと見る

 

 

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2023年12月22日 US$350
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サマリー

インドネシアの家庭・園芸用品小売市場の概要と予測

概要

インドネシアのホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルでは、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業に関する記述も掲載しています。

主要ハイライト

- ホーム&ガーデン用品市場はガーデニング&アウトドアリビング用品、ホームセンター用品、家庭用品に区分される。
- インドネシアの家庭園芸用品市場の2022年の総売上高は51億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は3.3%であった。
- 2022年には家庭用品部門が市場最大の割合を占め、総売上高は30億ドルで、市場全体の59.3%に相当する。
- インドネシアの家庭用品・園芸用品市場の成長は、GDPの上昇や消費マインドの高まりなど、いくつかのマクロ経済要因の影響を受けている。例えば、インドネシア中銀によると、インドネシアの消費者信頼感は2022年12月の119.9ポイントから2023年5月には128.3ポイントに上昇した。

スコープ

- インドネシアのホーム&ガーデン製品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、初級調査の時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、インドネシアの家庭用園芸用品小売市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、家庭用園芸用品小売市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- インドネシアの家庭用園芸用品小売市場の今後の成長見通しを、金額と数量の5年予測で把握し、プレゼンテーションや売り込みに役立てます。

購入の理由

- 2022年のインドネシアの家庭園芸品小売市場規模は?
- 2027年のインドネシア家庭園芸品小売市場規模は?
- インドネシアの家庭菜園用製品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- インドネシアの家庭菜園用品小売市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. What has been the most significant M&A activity in recent years?
8 Company Profiles
8.1. PT Mitra Adiperkasa Tbk
8.2. PT Catur Sentosa Adiprana Tbk
8.3. PT Ace Hardware Indonesia Tbk
8.4. PT Hero Supermarket Tbk
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Indonesia Home and Garden Product Retail Market Summary and Forecast

Summary

Home & Garden Product Retail in Indonesia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The home & garden products market is segmented into gardening and outdoor living products, home improvement products, and homewares.
- The Indonesian home & garden products market had total revenues of $5.1 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 3.3% between 2017 and 2022.
- The homewares segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $3 billion, equivalent to 59.3% of the market's overall value.
- The growth in the Indonesian home & garden products market is influenced by several macroeconomic factors, such as rising GDP and growing consumer confidence. For instance, according to the Bank of Indonesia, consumer confidence in Indonesia rose to 128.3 points in May 2023 from 119.9 points in December 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the home & garden product retail market in Indonesia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the home & garden product retail market in Indonesia
- Leading company profiles reveal details of key home & garden product retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Indonesia home & garden product retail market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Indonesia home & garden product retail market by value in 2022?
- What will be the size of the Indonesia home & garden product retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Indonesia home & garden product retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Indonesia's home & garden product retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. What has been the most significant M&A activity in recent years?
8 Company Profiles
8.1. PT Mitra Adiperkasa Tbk
8.2. PT Catur Sentosa Adiprana Tbk
8.3. PT Ace Hardware Indonesia Tbk
8.4. PT Hero Supermarket Tbk
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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