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アジア太平洋地域の家庭・園芸用品小売市場の概要と予測


Asia-Pacific Home and Garden Product Retail Market Summary and Forecast

アジア太平洋地域の家庭・園芸用品小売市場の概要と予測 概要 アジア太平洋地域のホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、... もっと見る

 

 

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2023年12月22日 US$350
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サマリー

アジア太平洋地域の家庭・園芸用品小売市場の概要と予測

概要

アジア太平洋地域のホーム&ガーデン製品小売業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ホーム&ガーデン用品市場は、ガーデニング&アウトドアリビング用品、ホームセンター用品、家庭用品に区分される。
- アジア太平洋地域のホーム&ガーデン用品市場の2022年の総売上高は5,442億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4.4%であった。
- 2022年にはホームウェア分野が市場最大の割合を占め、総売上高は2,299億ドルで、市場全体の42.3%に相当する。
- 2022年、アジア太平洋地域のホーム&ガーデン用品市場は、スマートフォンの飽和と個人消費の減少により縮小に見舞われた。景気減速とインフレは小売業における個人消費の減少に寄与し、市場の落ち込みをもたらした。例えば、GlobalDataによると、2022年の中国の消費者物価上昇率は2%で、0.9%から上昇した。

スコープ

- アジア太平洋地域のホーム&ガーデン用品小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のホーム&ガーデン用品小売市場の競争力および魅力度を測定
- 主要企業のプロファイルから、家庭用園芸用品小売市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域の家庭用園芸用品小売市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションや売り込みに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域の家庭菜園用品小売市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域の家庭菜園用品小売市場規模は?
- アジア太平洋地域の家庭菜園用品小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域の家庭菜園用品小売市場における上位競合企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. What has been the most significant M&A activity in recent years?
8 Company Profiles
8.1. JD.com Inc
8.2. Reliance Industries Limited
8.3. Pan Pacific International Holdings Corp
8.4. Inter IKEA Systems BV
8.5. Lotte Shopping Co., Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Asia-Pacific Home and Garden Product Retail Market Summary and Forecast

Summary

Home & Garden Product Retail in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The home & garden products market is segmented into gardening and outdoor living products, home improvement products, and homewares.
- The Asia-Pacific home & garden products market had total revenues of $544.2 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4.4% between 2017 and 2022.
- The homewares segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $229.9 billion, equivalent to 42.3% of the market's overall value.
- In 2022, the Asia-Pacific home & garden products market experienced contraction due to smartphone saturation and reduced consumer spending. The economic slowdown and inflation contributed to decreased consumer spending in retail, resulting in a dip in the market. For instance, consumer price inflation in China in 2022 stood at 2%, an increase from 0.9%, according to GlobalData.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the home & garden product retail market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the home & garden product retail market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key home & garden product retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific home & garden product retail market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific home & garden product retail market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific home & garden product retail market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific home & garden product retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitiors in Asia-Pacific's home & garden product retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. What has been the most significant M&A activity in recent years?
8 Company Profiles
8.1. JD.com Inc
8.2. Reliance Industries Limited
8.3. Pan Pacific International Holdings Corp
8.4. Inter IKEA Systems BV
8.5. Lotte Shopping Co., Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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