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アジア太平洋地域の清涼飲料市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific Soft Drinks Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋(APAC)清涼飲料市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のソフトドリンク産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)... もっと見る

 

 

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2023年10月30日 US$525
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サマリー

アジア太平洋(APAC)清涼飲料市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のソフトドリンク産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ソフトドリンク市場は、小売販売の炭酸飲料、スカッシュ/シロップ、ネクター、エナジードリンク、ジュース、パッケージウォーター、スポーツドリンク、アイス/RTDティードリンク、フレーバーウォーター、スティル飲料、エンハンスドウォーター、フルーツパウダー、バルク/HODウォーター、アイス/RTDコーヒードリンクで構成される。ただし、清涼飲料市場の総市場数量には濃縮粉末は含まれていないが、市場金額には含まれている。市場は小売販売価格(RSP)で評価され、適用される税金が含まれる。本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常年間平均為替レートを使用して算出されている。
- アジア太平洋地域の清涼飲料市場の2022年の総売上高は3,301億9,930万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は4.7%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 2.8%で増加し、2022年には合計3,479億1,550万リットルに達した。
- 市場の業績は加速すると予測され、2022年~2027年の5年間のCAGRは8.7%と予想され、2027年末には502,017.7百万ドルの市場になると予測される。

範囲

- アジア太平洋地域の清涼飲料市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域の清涼飲料市場の競争力、魅力度を把握
- 主要企業のプロファイルから、清涼飲料市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域の清涼飲料市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域の清涼飲料市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域の清涼飲料市場規模は?
- アジア太平洋地域の清涼飲料市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域の清涼飲料市場における上位競合企業は?

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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー
1.1.市場価値
1.2.市場価値予測
1.3.市場数量
1.4.市場数量予測
1.5.地域セグメンテーション
1.6.市場シェア
1.7.市場のライバル関係
1.8.競争環境
2 市場の概要
2.1.市場の定義
2.2.市場分析
3 市場データ
3.1.市場価値
3.2.市場数量
4 市場セグメンテーション
4.1.地域区分
4.2.市場分布
5 市場の展望
5.1.市場価値予測
5.2.市場数量予測
6 ファイブフォース分析
6.1.概要
6.2.バイヤーパワー
6.3.サプライヤーパワー
6.4.新規参入者
6.5.代替品の脅威
6.6.ライバルの度合い
7 競争環境
7.1.市場シェア
7.2.アジア太平洋地域の清涼飲料市場における主要プレーヤーは?
7.3.過去5年間(2017~2022年)に市場シェアを最も伸ばした企業は?
7.4.過去5年間(2017~2022年)に市場シェアが苦戦した企業は?
7.5.アジア太平洋地域の清涼飲料市場で最も人気のあるブランドは?
8 企業プロフィール
8.1.コカ・コーラコンソリデーテッド
8.2.ペプシコ
8.3.ダノンSA
8.4.浙江農福泉泉水有限公司 4.Ltd.
9 マクロ経済指標
9.1.国別データ
10 付録
10.1.方法論
10.2.業界団体
10.3.MarketLineの関連調査
10.4.MarketLineについて

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図表リスト

表一覧
表1:アジア太平洋地域の清涼飲料市場金額:百万ドル、2017-22年
表2:アジア太平洋地域の清涼飲料市場数量:百万リットル、2017-22年
表3:アジア太平洋地域の清涼飲料市場の地域区分:百万ドル、2022年
表4:アジア太平洋地域の清涼飲料市場分布:数量シェア、2022年
表5:アジア太平洋地域の清涼飲料市場金額予測:百万ドル、2022-27年
表6:アジア太平洋地域の清涼飲料市場数量予測:百万リットル、2022-27年
表7:アジア太平洋地域の清涼飲料市場シェア:シェア:数量別、2022年
表8: Coca-Cola Consolidated Inc.:主要データ
表9: Coca-Cola Consolidated Inc:年次財務比率
表10: Coca-Cola Consolidated Inc:主要従業員
表11: ペプシコInc.
表12: ペプシコInc:年次財務比率
表13: ペプシコInc:主要従業員
表14: ペプシコInc:主要従業員
表15:ダノンSA:主な事実
表16: ダノンSA: 年次財務比率
表17:ダノンSA:主要従業員
表18:ダノンSA:主要従業員(続き
表19:Zhejiang Nongfushanquan Water Co.Ltd.:主な事実
表 20: 浙江農福泉泉水有限公司: 主要な従業員Ltd.: 主要従業員
表 21: アジア太平洋地域の為替レート, 2018-22

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Soft Drinks Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Soft Drinks in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The soft drinks market consists of retail sale carbonates, squash/syrups, nectars, energy drinks, juice, packaged water, sports drinks, iced/RTD tea drinks, flavored water, still drinks, enhanced water, fruit powders, bulk/HOD water, and iced/RTD coffee drinks. However, the total market volume for soft drinks market excludes powder concentrates, which are included in the market value. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2022 exchange rates.
- The Asia-Pacific Soft Drinks market had total revenues of $330,199.3 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 4.7% between 2017 and 2022.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 2.8% between 2017 and 2022, to reach a total of 347,915.5 million liters in 2022.
- The performance of the market is forecast to accelerate, with an anticipated CAGR of 8.7% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $502,017.7 million by the end of 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the soft drinks market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the soft drinks market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key soft drinks market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific soft drinks market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific soft drinks market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific soft drinks market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific soft drinks market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Asia-Pacific's soft drinks market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Geography segmentation
1.6. Market share
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Asia-Pacific soft drinks market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022)?
7.4. Which companies market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022)?
7.5. What are the most popular brands in the Asia-Pacific soft drinks market?
8 Company Profiles
8.1. Coca-Cola Consolidated Inc.
8.2. PepsiCo Inc
8.3. Danone SA
8.4. Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific soft drinks market value: $ million, 2017-22
Table 2: Asia-Pacific soft drinks market volume: million Liters, 2017-22
Table 3: Asia-Pacific soft drinks market geography segmentation: $ million, 2022
Table 4: Asia-Pacific soft drinks market distribution: % share, by volume, 2022
Table 5: Asia-Pacific soft drinks market value forecast: $ million, 2022-27
Table 6: Asia-Pacific soft drinks market volume forecast: million Liters, 2022-27
Table 7: Asia-Pacific soft drinks market share: % share, by volume, 2022
Table 8: Coca-Cola Consolidated Inc.: key facts
Table 9: Coca-Cola Consolidated Inc.: Annual Financial Ratios
Table 10: Coca-Cola Consolidated Inc.: Key Employees
Table 11: PepsiCo Inc: key facts
Table 12: PepsiCo Inc: Annual Financial Ratios
Table 13: PepsiCo Inc: Key Employees
Table 14: PepsiCo Inc: Key Employees Continued
Table 15: Danone SA: key facts
Table 16: Danone SA: Annual Financial Ratios
Table 17: Danone SA: Key Employees
Table 18: Danone SA: Key Employees Continued
Table 19: Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd.: key facts
Table 20: Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd.: Key Employees
Table 21: Asia-Pacific exchange rate, 2018-22

 

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