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アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific Apparel and Non-Apparel Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋地域(APAC)のアパレル・非アパレル製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量... もっと見る

 

 

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2023年9月15日 US$525
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サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のアパレル・非アパレル製造市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造業の産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 各分野の金額は消費額であり、国内生産に輸入を加えたものから輸出を差し引いたものと定義される。
- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の2022年の総売上高は7,638億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2%であった。
- アパレル分野は2022年に市場最大の割合を占め、総売上高は5267億ドルで、市場全体の69%に相当する。
- 2022年のアジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造業市場では、中国が59%の最大シェアを占め、インド(10.9%)、日本(8.0%)、韓国(7.5%)がこれに続いた。

範囲

- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の競争力、魅力度を測定します。
- 主要企業のプロフィールから、アパレル・非アパレル製造市場の主要企業のグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場規模は?
- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場を構成する主要セグメントは?

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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー
1.1.市場価値
1.2.市場価値予測
1.3.カテゴリーセグメンテーション
1.4.地域セグメンテーション
1.5.市場のライバル関係
1.6.競争環境
2 市場の概要
2.1.市場の定義
2.2.市場分析
3 市場データ
3.1.市場価値
4 市場セグメンテーション
4.1.カテゴリーセグメンテーション
4.2.地域セグメンテーション
5 市場の展望
5.1.市場価値予測
6 ファイブフォース分析
6.1.概要
6.2.バイヤーパワー
6.3.サプライヤーパワー
6.4.新規参入者
6.5.代替品の脅威
6.6.ライバルの度合い
7 競争環境
7.1.主要プレーヤーは?
7.2.市場における主要プレーヤーの強みは何か?
7.3.リーディングプレーヤーはどのような戦略をとっているのか?
7.4.最近の市場動向は?
8 企業プロフィール
8.1.上海ドラゴン
8.2.アディティヤ・ビルラ・ファッション&リテール社
8.3.和蘭集団有限公司
8.4.株式会社ワコールホールディングス
9 マクロ経済指標
9.1.国別データ
10 付録
10.1.方法論
10.2.業界団体
10.3.MarketLineの関連調査
10.4.MarketLineについて

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図表リスト

表一覧
表1:アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場金額:百万ドル、2017-22年
表2:アジア太平洋地域のアパレル&非アパレル製造市場のカテゴリー区分:金額シェア(%)、2017-2022年
表3:アジア太平洋地域のアパレル&非アパレル製造業市場のカテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表4:アジア太平洋地域のアパレル&非アパレル製造市場の地域別セグメント:百万ドル、2022年
表5:アジア太平洋地域のアパレル・非アパレル製造市場規模予測:百万ドル、2022-27年
表6:上海ドラゴン:主要データ
表7: 上海ドラゴン股份有限公司:年次財務比率
表8: 上海ドラゴン股份有限公司:主要従業員
表9: Aditya Birla Fashion and Retail Ltd: 主要データ
表10: Aditya Birla Fashion and Retail Ltd: 年次財務比率
表11: Aditya Birla Fashion and Retail Ltd: 主な従業員
表12: Heilan Group Co Ltd: 主要事実
表13: Heilan Group Co Ltd: 主な従業員
表14: 株式会社ワコールホールディングス: 主な事実
表15: 株式会社ワコールホールディングス: 主要従業員年次財務比率
表16: 株式会社ワコールホールディングス: 主要従業員主要従業員
表 17: アジア太平洋地域の為替レート, 2018-22

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Apparel and Non-Apparel Manufacturing Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Apparel & Non-Apparel Manufacturing in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The value of each segment is for consumption, defined as domestic production plus imports minus exports.
- The Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market had total revenues of $763.8 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2% between 2017 and 2022.
- The apparel segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $526.7 billion, equivalent to 69% of the market's overall value.
- China accounted for the largest share of 59% in the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market followed by India (10.9%), Japan (8.0%), and South Korea (7.5%) in 2022.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the apparel & non-apparel manufacturing market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the apparel & non-apparel manufacturing market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key apparel & non-apparel manufacturing market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Asia-Pacific's apparel & non-apparel manufacturing market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players in the market?
7.3. What strategies do leading players follow?
7.4. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Shanghai Dragon Corporation
8.2. Aditya Birla Fashion and Retail Ltd
8.3. Heilan Group Co Ltd
8.4. Wacoal Holdings Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market value: $ million, 2017-22
Table 2: Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 3: Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 4: Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market geography segmentation: $ million, 2022
Table 5: Asia-Pacific apparel & non-apparel manufacturing market value forecast: $ million, 2022-27
Table 6: Shanghai Dragon Corporation: key facts
Table 7: Shanghai Dragon Corporation: Annual Financial Ratios
Table 8: Shanghai Dragon Corporation: Key Employees
Table 9: Aditya Birla Fashion and Retail Ltd: key facts
Table 10: Aditya Birla Fashion and Retail Ltd: Annual Financial Ratios
Table 11: Aditya Birla Fashion and Retail Ltd: Key Employees
Table 12: Heilan Group Co Ltd: key facts
Table 13: Heilan Group Co Ltd: Key Employees
Table 14: Wacoal Holdings Corp: key facts
Table 15: Wacoal Holdings Corp: Annual Financial Ratios
Table 16: Wacoal Holdings Corp: Key Employees
Table 17: Asia-Pacific exchange rate, 2018-22

 

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