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アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific Baby Personal Care Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋地域(APAC)のベビー用パーソナルケア市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金... もっと見る

 

 

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2023年6月15日 US$525
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サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のベビー用パーソナルケア市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア産業プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの定性的および定量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。

主要ハイライト

- ベビー用パーソナルケア市場は、ベビー用トイレタリーと紙おむつの小売販売で構成される。ベビー用トイレタリー製品は、液体および固形入浴剤、ローション、オイル、パウダー、シャンプー、おしりふき(ベビー用トイレタリー製品)で構成される。紙おむつはベビー用、布用、トレーニング用からなる。市場は小売販売価格(RSP)に基づき評価され、適用される税金が含まれる。すべての通貨換算は2022年の恒常年間平均為替レートを使用している。
- アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場の2022年の総売上高は32億7,210万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は13.1%であった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 8.6%で増加し、2022年には合計301億150万個に達した。
- 市場の業績は減速すると予測され、2022~2027年の5年間のCAGRは11%と予想され、2027年末には55億1790万ドルの市場規模になると予測される。

範囲

- アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場の競争強度と魅力度を測定
- 主要企業のプロフィールから、ベビー用パーソナルケア市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場規模は?
- アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場における上位競合企業は?

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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー
1.1.市場価値
1.2.市場価値予測
1.3.市場数量
1.4.市場数量予測
1.5.カテゴリーセグメンテーション
1.6.地域セグメンテーション
1.7.市場シェア
1.8.市場のライバル関係
1.9.競争環境
2 市場の概要
2.1.市場の定義
2.2.市場分析
3 市場データ
3.1.市場価値
3.2.市場数量
4 市場セグメンテーション
4.1.カテゴリーセグメンテーション
4.2.地域セグメンテーション
4.3.市場分布
5 市場の展望
5.1.市場価値予測
5.2.市場数量予測
6 ファイブフォース分析
6.1.概要
6.2.バイヤーパワー
6.3.サプライヤーパワー
6.4.ライバルの度合い
7 競争環境
7.1.市場シェア
7.2.アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場における主要企業は?
7.3.過去5年間(2017年~2022年)に最も市場シェア拡大に成功した企業は?
7.4.過去5年間(2017-2022年)に市場シェアが苦戦した企業は?
7.5.アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場で最も人気のあるブランドは?
8 企業プロフィール
8.1.キンバリー・クラーク
8.2.プロクター・アンド・ギャンブル社
8.3.花王株式会社
8.4.ユニ・チャーム株式会社
9 マクロ経済指標
9.1.国別データ
10 付録
10.1.方法論
10.2.業界団体
10.3.MarketLineの関連調査
10.4.MarketLineについて

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図表リスト

表一覧
表1:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場金額:百万ドル、2017-22年
表2:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場規模:百万単位、2017-22年
表3:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場のカテゴリー区分:金額シェア、2017-2022年
表4:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場カテゴリー区分:百万ドル、2017-2022年
表5:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場地域別セグメント:百万ドル、2022年
表6:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場分布:金額シェア、2022年
表7:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場規模予測:百万ドル、2022-27年
表8:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場数量予測:百万単位、2022-27年
表9:アジア太平洋地域のベビー用パーソナルケア市場シェア:シェア(金額ベース)、2022年
表10: Kimberly-Clark Corp: 主要データ
表11: Kimberly-Clark Corp:年次財務比率
表12: Kimberly-Clark Corp:主要従業員
表13: The Procter & Gamble Co: 主要ファクト
表14: The Procter & Gamble Co:年次財務比率
表15: ザ・プロクター・アンド・ギャンブル Co:主要従業員
表 16: プロクター・アンド・ギャンブル Co:主要従業員
表 17: 花王株式会社: 主な事実
表 18: 花王株式会社:年次財務比率
表 19: 花王株式会社:主な従業員
表20: 花王株式会社:主な従業員
表21: 花王株式会社:主な従業員
表22: ユニ・チャーム株式会社: 主な事実
表 23: ユニ・チャーム株式会社: 主要事実年次財務比率
表 24: ユニ・チャーム株式会社: 主要従業員主要従業員
表 25:ユニ・チャーム株式会社主要従業員
表26:アジア太平洋地域の為替レート (2018-22)

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Baby Personal Care Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Baby Personal Care in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The baby personal care market consists of retail sale of baby toiletries and diapers. The baby toiletries segment consists of liquid and solid based bathing products, lotion, oil, powder, shampoo and wipes (baby toiletries). The diapers segment consists of baby, cloth and training. The market is valued according to the retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions have been made using constant annual average 2022 exchange rates.
- The Asia-Pacific Baby Personal Care market had total revenues of $3,272.1 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 13.1% between 2017 and 2022.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 8.6% between 2017 and 2022, to reach a total of 3,001.5 million units in 2022.
- The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 11% for the five-year period 2022 - 2027, which is expected to drive the market to a value of $5,517.9 million by the end of 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the baby personal care market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the baby personal care market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key baby personal care market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific baby personal care market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific baby personal care market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific baby personal care market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific baby personal care market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Asia-Pacific's baby personal care market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market share
1.8. Market rivalry
1.9. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Asia-Pacific baby personal care market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market shares in the last 5 years (2017-2022) ?
7.4. Which companies’ market shares have suffered in the last 5 years (2017-2022) ?
7.5. What are the most popular brands in the Asia- Pacific baby personal care market ?
8 Company Profiles
8.1. Kimberly-Clark Corp
8.2. The Procter & Gamble Co
8.3. Kao Corporation
8.4. Unicharm Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Asia-Pacific baby personal care market value: $ million, 2017-22
Table 2: Asia-Pacific baby personal care market volume: million units, 2017-22
Table 3: Asia-Pacific baby personal care market category segmentation: % share, by value, 2017-2022
Table 4: Asia-Pacific baby personal care market category segmentation: $ million, 2017-2022
Table 5: Asia-Pacific baby personal care market geography segmentation: $ million, 2022
Table 6: Asia-Pacific baby personal care market distribution: % share, by value, 2022
Table 7: Asia-Pacific baby personal care market value forecast: $ million, 2022-27
Table 8: Asia-Pacific baby personal care market volume forecast: million units, 2022-27
Table 9: Asia-Pacific baby personal care market share: % share, by value, 2022
Table 10: Kimberly-Clark Corp: key facts
Table 11: Kimberly-Clark Corp: Annual Financial Ratios
Table 12: Kimberly-Clark Corp: Key Employees
Table 13: The Procter & Gamble Co: key facts
Table 14: The Procter & Gamble Co: Annual Financial Ratios
Table 15: The Procter & Gamble Co: Key Employees
Table 16: The Procter & Gamble Co: Key Employees Continued
Table 17: Kao Corporation: key facts
Table 18: Kao Corporation: Annual Financial Ratios
Table 19: Kao Corporation: Key Employees
Table 20: Kao Corporation: Key Employees Continued
Table 21: Kao Corporation: Key Employees Continued
Table 22: Unicharm Corp: key facts
Table 23: Unicharm Corp: Annual Financial Ratios
Table 24: Unicharm Corp: Key Employees
Table 25: Unicharm Corp: Key Employees Continued
Table 26: Asia-Pacific exchange rate, 2018-22

 

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