世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アメリカ(米国)のデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測


United States (US) Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アメリカ(米国)のデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 米国のデジタル広告産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年5月22日 US$350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
51 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

アメリカ(米国)のデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

米国のデジタル広告産業プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年、2027年予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- デジタル広告市場(オンラインマーケティング、インターネット広告、ウェブ広告としても知られる)は、デジタル広告への支出を表す。モバイル機器やパーソナルコンピュータを利用したインターネット広告活動によって得られる収益で構成される。すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、恒常的な2022年の年間平均為替レートを使用して計算されている。
- 米国のデジタル広告市場の2022年の総収入は1,927億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は17%であった。
- 2022年に最も大きな割合を占めるのはモバイルセグメントで、総売上高は1,400億ドル、市場全体の72.6%に相当する。
- モバイルの普及率は過去10年間で著しく成長し、継続的に拡大している。社内調査によると、2022年、米国のモバイル普及率は人口100人当たり108.7人に達し、2027年には111人に達すると予想されている。

スコープ

- 米国のデジタル広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、米国におけるデジタル広告市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、デジタル広告市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 米国のデジタル広告市場の今後の成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを加える

購入の理由

- 2022年の米国のデジタル広告市場規模は?
- 2027年の米国デジタル広告市場規模は?
- 米国のデジタル広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 米国のデジタル広告市場における上位競合は?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. Could Amazon disrupt a Google and Meta duopoly?
7.4. What themes are impacting the market?
8 Company Profiles
8.1. Alphabet Inc
8.2. Meta Platforms, Inc.
8.3. Amazon.com, Inc.
8.4. Microsoft Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United States (US) Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Digital Advertising in the United States industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The digital advertising market (also known as online marketing, Internet advertising or web advertising) represents expenditures on digital advertising. It consists of revenues gained by any advertising activities performed by the mean of Internet using mobile devices and personal computers. All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e., without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- The US digital advertising market had total revenues of $192.7 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 17% between 2017 and 2022.
- The Mobile segment accounted for market's the largest proportion in 2022, with total revenues of $140.0 billion, equivalent to 72.6% of the market's overall value.
- Mobile penetration grew significantly over the last decade and is expanding continuously. According to in-house research, in 2022, the mobile penetration in the US reached 108.7 per 100 people and is expected to reach 111 by 2027.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the digital advertising market in the United States
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the digital advertising market in the United States
- Leading company profiles reveal details of key digital advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the United States digital advertising market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the United States digital advertising market by value in 2022?
- What will be the size of the United States digital advertising market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the United States digital advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in the United States' digital advertising market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. Could Amazon disrupt a Google and Meta duopoly?
7.4. What themes are impacting the market?
8 Company Profiles
8.1. Alphabet Inc
8.2. Meta Platforms, Inc.
8.3. Amazon.com, Inc.
8.4. Microsoft Corporation
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る