イタリアのデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測Italy Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 イタリアのデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 イタリアのデジタル広告業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの... もっと見る
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サマリーイタリアのデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 イタリアのデジタル広告業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。 主要ハイライト - デジタル広告市場(オンラインマーケティング、インターネット広告、ウェブ広告としても知られる)は、デジタル広告への支出を表す。モバイル機器やパーソナルコンピュータを利用したインターネット広告活動によって得られる収益で構成される。すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されている。 - イタリアのデジタル広告市場の2022年の総収入は48億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は8.5%であった。 - 2022年に市場最大の割合を占めるのはモバイルセグメントで、総売上高は29億ドル、市場全体の59.9%に相当する。 - インターネット・ユーザーの増加は、デジタル広告への投資を促進している。社内調査によると、2022年、イタリアのインターネットユーザー数は4,680万人に達する。 スコープ - イタリアのデジタル広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、イタリアのデジタル広告市場の競争激しさ、ひいては魅力度を明らかにします。 - 主要企業のプロファイルから、デジタル広告市場の主要プレイヤーの世界的な事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。 - イタリアのデジタル広告市場の今後の成長見通しを、金額と数量の両面で5年間の予測を用いて理解することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。 購入の理由 - 2022年のイタリアのデジタル広告市場規模は? - 2027年のイタリアのデジタル広告市場規模は? - イタリアのデジタル広告市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - イタリアのデジタル広告市場における上位競合は? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do leading players follow? 7.3. Could Amazon disrupt a Google and Meta duopoly? 7.4. What themes are impacting the market? 8 Company Profiles 8.1. Alphabet Inc 8.2. Meta Platforms, Inc. 8.3. Amazon.com, Inc. 8.4. Microsoft Corporation 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummaryItaly Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do leading players follow? 7.3. Could Amazon disrupt a Google and Meta duopoly? 7.4. What themes are impacting the market? 8 Company Profiles 8.1. Alphabet Inc 8.2. Meta Platforms, Inc. 8.3. Amazon.com, Inc. 8.4. Microsoft Corporation 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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