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韓国デジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測


South Korea Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

韓国デジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 韓国のデジタル広告産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報... もっと見る

 

 

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2023年5月22日 US$350
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サマリー

韓国デジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

韓国のデジタル広告産業プロファイルは、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- デジタル広告市場(オンラインマーケティング、インターネット広告、ウェブ広告としても知られる)は、デジタル広告への支出を表す。モバイル機器やパーソナルコンピュータを利用したインターネット広告活動によって得られる収益で構成される。すべての市場データと予測は名目ベース(すなわち、インフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常的な年間平均為替レートを使用して計算されています。
- 韓国のデジタル広告市場の2022年の総売上高は62億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は20%であった。
- 2022年に最も大きな割合を占めるのはモバイル分野で、総売上高は45億ドル、市場全体の71.5%に相当する。
- 社内調査によると、2022年のアジア太平洋地域のデジタル広告市場において、韓国は4.1%のシェアを占める。成長の背景には、消費者行動の変化、デジタルコンテンツの消費拡大、技術の進歩がある。

スコープ

- 韓国のデジタル広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、韓国のデジタル広告市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、デジタル広告市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 韓国のデジタル広告市場の今後の成長見通しを、金額と数量の5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年の韓国のデジタル広告市場規模(金額ベース)は?
- 2027年の韓国デジタル広告市場規模は?
- 韓国のデジタル広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場パフォーマンスは?
- 韓国のデジタル広告市場を構成する主なセグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. What themes are impacting the market?
8 Company Profiles
8.1. Naver Corp
8.2. Kakao Corp
8.3. Alphabet Inc
8.4. Meta Platforms, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

South Korea Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Digital Advertising in South Korea industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The digital advertising market (also known as online marketing, Internet advertising or web advertising) represents expenditures on digital advertising. It consists of revenues gained by any advertising activities performed by the mean of Internet using mobile devices and personal computers. All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e., without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- The South Korean digital advertising market had total revenue of $6.2 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 20% between 2017 and 2022.
- The mobile segment accounted for market's the largest proportion in 2022, with total revenues of $4.5 billion, equivalent to 71.5% of the market's overall value.
- According to in-house research, in 2022, South Korea accounted for a share of 4.1% in the Asia-Pacific digital advertising market. The growth is attributed to changing consumer behavior, increasing consumption of digital content, and technological advancements.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the digital advertising market in South Korea
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the digital advertising market in South Korea
- Leading company profiles reveal details of key digital advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the South Korea digital advertising market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the South Korea digital advertising market by value in 2022?
- What will be the size of the South Korea digital advertising market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the South Korea digital advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up South Korea's digital advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. What themes are impacting the market?
8 Company Profiles
8.1. Naver Corp
8.2. Kakao Corp
8.3. Alphabet Inc
8.4. Meta Platforms, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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2024/12/04 10:27

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