シンガポールのデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測Singapore Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 シンガポールのデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 シンガポールのデジタル広告産業は、市場規模(2017-22年)と2027年までの予測など、トップラインの質的および量的概要情報を提供... もっと見る
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サマリーシンガポールのデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 シンガポールのデジタル広告産業は、市場規模(2017-22年)と2027年までの予測など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要企業の主要財務指標や市場内の競争圧力の分析などの情報も掲載しています。 主要ハイライト - デジタル広告市場(オンラインマーケティング、インターネット広告、ウェブ広告としても知られる)は、デジタル広告への支出を表す。モバイル機器やパーソナルコンピュータを利用したインターネット広告活動によって得られる収益で構成される。すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は2022年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されている。 - シンガポールのデジタル広告市場の2022年の総売上高は4億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は6.5%であった。 - 2022年に最も大きな割合を占めるのはモバイル分野で、総売上高は3億ドル、市場全体の75.6%に相当する。 - 社内調査によると、2022年、シンガポールのインターネットユーザー数は2019年の500万人から520万人に達する。また、国全体の総人口に占めるインターネット利用者の割合は、2019年の88.9%に対し、2022年には94.4%に達する。これにより、広告とのオンラインインタラクション数が増加し、広告パブリッシャーの収益に転換している。 スコープ - シンガポールのデジタル広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを明らかにすることで、エントリーレベルの調査にかかる時間を節約できます。 - ファイブフォース分析により、シンガポールのデジタル広告市場の競争激しさ、魅力度を把握 - 主要企業のプロファイルから、デジタル広告市場の主要企業の世界的な事業展開や財務実績の詳細を明らかにします。 - シンガポールのデジタル広告市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2022年のシンガポールのデジタル広告市場規模は? - 2027年のシンガポールデジタル広告市場規模は? - シンガポールのデジタル広告市場の競争力に影響を与える要因は何か? - 過去5年間の市場の推移は? - シンガポールのデジタル広告市場を構成する主要セグメントは? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do leading players follow? 7.3. Have there been any notable partnership in 2022? 7.4. What themes are impacting the market? 8 Company Profiles 8.1. Alphabet Inc 8.2. Meta Platforms, Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
SummarySingapore Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do leading players follow? 7.3. Have there been any notable partnership in 2022? 7.4. What themes are impacting the market? 8 Company Profiles 8.1. Alphabet Inc 8.2. Meta Platforms, Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine
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2024/12/04 10:27 150.82 円 158.84 円 193.81 円 |