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北米デジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測


North America Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

北米デジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 北米のデジタル広告産業プロファイルは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。... もっと見る

 

 

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MarketLine
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2023年5月22日 US$350
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サマリー

北米デジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

北米のデジタル広告産業プロファイルは、市場規模(2017-22年価値、2027年予測)を含むトップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- デジタル広告市場(オンラインマーケティング、インターネット広告、ウェブ広告としても知られる)は、デジタル広告への支出を表す。モバイル機器やパーソナルコンピュータを利用したインターネット広告活動によって得られる収益で構成される。すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は、2022年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されている。
- 北米デジタル広告市場の2022年の総売上高は2,065億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は16.9%であった。
- 2022年にはモバイルセグメントが市場最大の割合を占め、総収益は市場全体の72.7%に相当する1,502億ドルに達した。
- インターネットユーザーの増加は、デジタル広告への投資を促進している。GSMA(Groupe Speciale Mobile Association)によると、2022年、北米の人口に占める接続ユーザーのモバイルインターネット普及率は83%に達する。

スコープ

- 北米のデジタル広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、エントリレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、北米のデジタル広告市場の競争激しさとその魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、デジタル広告市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- 北米のデジタル広告市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年の北米デジタル広告市場規模は?
- 2027年の北米デジタル広告市場規模は?
- 北米デジタル広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 北米のデジタル広告市場を構成する主要セグメントは?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. Could Mexican e-commerce companies disrupt a Google and Meta duopoly?
7.4. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Alphabet Inc
8.2. Meta Platforms, Inc.
8.3. Amazon.com, Inc.
8.4. Microsoft Corporation
8.5. Mercado Latino Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

North America Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Digital Advertising in North America industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The digital advertising market (also known as online marketing, Internet advertising or web advertising) represents expenditures on digital advertising. It consists of revenues gained by any advertising activities performed by the mean of Internet using mobile devices and personal computers. All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e., without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- The North American digital advertising market had total revenues of $206.5 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 16.9% between 2017 and 2022.
- The mobile segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $150.2 billion, equivalent to 72.7% of the market's overall value.
- The growing number of internet users has propelled investments in digital advertising. According to Groupe Speciale Mobile Association (GSMA), in 2022, mobile internet penetration for connected users as a percentage of the population in North America reached 83%.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the digital advertising market in North America
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the digital advertising market in North America
- Leading company profiles reveal details of key digital advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the North America digital advertising market with five year forecasts

Reasons to Buy

- What was the size of the North America digital advertising market by value in 2022?
- What will be the size of the North America digital advertising market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the North America digital advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up North America's digital advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. Could Mexican e-commerce companies disrupt a Google and Meta duopoly?
7.4. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Alphabet Inc
8.2. Meta Platforms, Inc.
8.3. Amazon.com, Inc.
8.4. Microsoft Corporation
8.5. Mercado Latino Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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