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アジア太平洋地域(APAC)のデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific (APAC) Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋地域(APAC)のデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域のデジタル広告業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予... もっと見る

 

 

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2023年5月22日 US$350
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サマリー

アジア太平洋地域(APAC)のデジタル広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域のデジタル広告業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017-22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析を含む主要企業についての説明も掲載しています。

主要ハイライト

- デジタル広告市場(オンラインマーケティング、インターネット広告、ウェブ広告としても知られる)は、デジタル広告への支出を表す。モバイル機器やパーソナルコンピュータを利用したインターネット広告活動によって得られる収益で構成される。すべての市場データと予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は2022年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されている。
- アジア太平洋地域のデジタル広告市場の2022年の総売上高は1,513億ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は13.6%であった。
- 2022年の市場全体の56.9%に相当する861億ドルの総収入は、モバイルセグメントが最大の割合を占めている。
- インターネット利用者の増加がデジタル広告への投資を促進している。GSMA(Groupe Speciale Mobile Association)によると、2022年、アジア太平洋地域のモバイル・インターネット・ユーザー数は44億人に達する。

スコープ

- アジア太平洋地域のデジタル広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域のデジタル広告市場の競争力、魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールから、デジタル広告市場の主要プレイヤーのグローバルな事業展開と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域のデジタル広告市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域のデジタル広告市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域のデジタル広告市場規模は?
- アジア太平洋地域のデジタル広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域のデジタル広告市場における競合上位企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Alphabet Inc
8.2. Meta Platforms, Inc.
8.3. Alibaba Group Holding Limited
8.4. Baidu, Inc.
8.5. Naver Corp
8.6. Beijing ByteDance Technology Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Digital Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Digital Advertising in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The digital advertising market (also known as online marketing, Internet advertising or web advertising) represents expenditures on digital advertising. It consists of revenues gained by any advertising activities performed by the mean of Internet using mobile devices and personal computers. All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e., without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- The Asia-Pacific digital advertising market had total revenues of $151.3 billion in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 13.6% between 2017 and 2022.
- The mobile segment accounted for the market's largest proportion in 2022, with total revenues of $86.1 billion, equivalent to 56.9% of the market's overall value.
- The growing number of internet users has propelled investments in digital advertising. According to Groupe Speciale Mobile Association (GSMA), in 2022, the number of mobile internet users in Asia-Pacific reached 4.4 billion.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the digital advertising market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the digital advertising market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key digital advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific digital advertising market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific digital advertising market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific digital advertising market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific digital advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Asia-Pacific's digital advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do the leading players follow?
7.3. What are the most recent market developments?
8 Company Profiles
8.1. Alphabet Inc
8.2. Meta Platforms, Inc.
8.3. Alibaba Group Holding Limited
8.4. Baidu, Inc.
8.5. Naver Corp
8.6. Beijing ByteDance Technology Co Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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