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スペインの携帯電話市場概要、競合分析、2027年までの予測


Spain Mobile Phones Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

スペインの携帯電話市場概要、競合分析、2027年までの予測 概要 スペインの携帯電話業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的およ... もっと見る

 

 

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2023年3月17日 US$350
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サマリー

スペインの携帯電話市場概要、競合分析、2027年までの予測

概要

スペインの携帯電話業界プロファイルは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 携帯電話市場には、携帯電話サービス収入と平均利用分数(MOU)が含まれる。市場規模は、携帯電話サービスプロバイダーやその他のモバイルサービスバリューチェーンメンバーによる携帯電話サービス提供による収入を含む、モバイル総収入で構成され、端末販売による収入は含まれない。市場数量はプリペイドとポストペイドの2つのセグメントで構成され、プリペイドの平均月間MOUとポストペイドの平均月間MOUで構成される。使用分数は、発着信の両方を含む携帯電話契約における平均使用音声分数から構成されるが、M2M/IoT音声サービスは含まれない。
- スペインの携帯電話市場の2022年の総収入は110億ドルで、2017年から2022年の年平均成長率(CAGR)は2.3%のマイナスとなった。
- 市場の消費量は2017年から2022年にかけてCAGR 6.7%で減少し、2022年には合計で平均276.8MOUに達した。
- 世界のモバイル業界は、2025年までに世界で20億の5G接続、モバイルブロードバンド普及率95%、モバイル加入者普及率70%を見込んでおり、携帯電話の普及は世界的に上昇を続けている。また、スペインでは2025年までにスマートフォンの普及率が82%に達すると予想されている。

スコープ

- スペインの携帯電話市場の規模、成長、主要セグメント、主要企業を明らかにすることで、エントリレベルの調査にかかる時間を節約できます。
- ファイブフォース分析により、スペインの携帯電話市場の競争力および魅力を把握
- 主要企業のプロファイルから、携帯電話市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- スペインの携帯電話市場の今後の成長見通しを金額と台数の5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを加えることができます。

購入の理由

- 2022年のスペイン携帯電話市場規模(金額ベース)は?
- 2027年のスペイン携帯電話市場規模は?
- スペイン携帯電話市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場パフォーマンスは?
- スペインの携帯電話市場における競合上位企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. Have there been any significant mergers or acquisitions in recent years?
8 Company Profiles
8.1. Movistar
8.2. Orange SA
8.3. Masmovil Ibercom SA
8.4. Vodafone Group Plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Spain Mobile Phones Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Mobile Phones in Spain industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The Mobile Phones market includes mobile phone service revenues and average minutes of use (MOU). Market values are made up of total mobile revenues containing revenues from mobile service providers and other members of the mobile service value-chain for the provision of mobile telephony services, excluding revenues from the sale of devices. Market volumes are made up of two segments: prepaid and postpaid, which consist of prepaid average monthly MOU and postpaid average monthly MOU. Minutes of use are made up from the average of voice minutes used in mobile subscriptions, including both incoming and outgoing calls, but not including M2M/IoT voice services.
- The Spanish mobile phones market had total revenues of $11.0 billion in 2022, representing a negative compound annual growth rate (CAGR) of 2.3% between 2017 and 2022.
- Market consumption volumes declined with a CAGR of 6.7% between 2017 and 2022, to reach a total of 276.8 average MOU in 2022.
- Mobile phones adoption continues to rise globally as mobile industries worldwide are expecting 2 billion 5G connections globally by 2025, 95% of mobile broadband adoption, and 70% of mobile subscriber penetration. In addition, smartphone adoption in Spain is expected to reach 82% by 2025.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the mobile phones market in Spain
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the mobile phones market in Spain
- Leading company profiles reveal details of key mobile phones market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Spain mobile phones market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Spain mobile phones market by value in 2022?
- What will be the size of the Spain mobile phones market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Spain mobile phones market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Spain's mobile phones market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Category segmentation
1.6. Geography segmentation
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What strategies do leading players follow?
7.3. Have there been any significant mergers or acquisitions in recent years?
8 Company Profiles
8.1. Movistar
8.2. Orange SA
8.3. Masmovil Ibercom SA
8.4. Vodafone Group Plc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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