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アジア太平洋(APAC)広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測


Asia-Pacific (APAC) Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

アジア太平洋(APAC)広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 アジア太平洋地域の広告業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラ... もっと見る

 

 

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2023年3月17日 US$350
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サマリー

アジア太平洋(APAC)広告市場の概要、競合分析、2027年までの予測

概要

アジア太平洋地域の広告業界プロファイルでは、市場シェア、市場規模(2017~22年の金額と数量、2027年までの予測)など、トップラインの質的および量的概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力の分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要ハイライト

- 広告産業は、ディスプレイ広告サービスを含む広告活動や広告サービスを提供する代理店によって得られる収益で構成される。すべての市場データおよび予測は名目ベース(すなわちインフレ調整なし)で表され、本レポートの作成に使用されたすべての通貨換算は2022年の恒常年間平均為替レートを使用して計算されています。
- アジア太平洋地域の広告業界の2022年の総収入は2,239億3,310万ドルで、2017年から2022年の年間平均成長率(CAGR)は2%であった。
- 食品・飲料・パーソナル/ヘルスケア分野は2022年に業界最大の割合を占め、総収入は83,337.2百万ドルで、業界全体の37.2%に相当する。
- 中国国家統計局のデータによると、2020年から2022年3月までの間、中国の消費者信頼感は120ポイントを超える水準にあった。

スコープ

- アジア太平洋地域の広告市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を節約することができます。
- ファイブフォース分析により、アジア太平洋地域の広告市場の競争力、魅力度を把握することができます。
- 主要企業のプロフィールを掲載し、広告市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- アジア太平洋地域の広告市場の今後の成長見通しを、金額・数量ともに5年間の予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由

- 2022年のアジア太平洋地域の広告市場規模は?
- 2027年のアジア太平洋地域の広告市場規模は?
- アジア太平洋広告市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- アジア太平洋地域の広告市場における競合上位企業は?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. What has been the rationale behind recent strategic partnerships and M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Dentsu Group Inc.
8.2. Hakuhodo Incorporated
8.3. Cheil Worldwide Inc.
8.4. The Interpublic Group of Companies, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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Summary

Asia-Pacific (APAC) Advertising Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027

Summary

Advertising in Asia-Pacific industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2017-22, and forecast to 2027). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The advertising industry consists of revenues gained by any advertising activities or agencies providing advertising services, including display advertising services. All market data and forecasts are represented in nominal terms (i.e. without adjustment for inflation) and all currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant 2022 annual average exchange rates.
- The Asia-Pacific advertising industry had total revenues of $223,933.1 million in 2022, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 2% between 2017 and 2022.
- The food, beverage & personal/healthcare segment accounted for the industry's largest proportion in 2022, with total revenues of $83,337.2 million, equivalent to 37.2% of the industry's overall value.
- According to data from the National Bureau of Statistics of China, between 2020 and March 2022, consumer confidence in China stood at a level of over 120 points.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the advertising market in Asia-Pacific
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the advertising market in Asia-Pacific
- Leading company profiles reveal details of key advertising market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Asia-Pacific advertising market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the Asia-Pacific advertising market by value in 2022?
- What will be the size of the Asia-Pacific advertising market in 2027?
- What factors are affecting the strength of competition in the Asia-Pacific advertising market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Asia-Pacific's advertising market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the strengths of leading players?
7.3. What trends are impacting the market?
7.4. What has been the rationale behind recent strategic partnerships and M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Dentsu Group Inc.
8.2. Hakuhodo Incorporated
8.3. Cheil Worldwide Inc.
8.4. The Interpublic Group of Companies, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

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2024/12/04 10:27

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