世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

China Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026


China Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Summary Packaged Water in China industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary informat... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年2月9日 US$350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
34 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

Summary

China Packaged Water Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Packaged Water in China industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value and volume 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The packaged water market consists of retail sale packaged water. Packaged water is defined as all potable water, including water without added mineral/vitamin enhancement, flavourings, or sugar/sweeteners, sold in containers of up to and including 10 litres. The market is valued according to retail selling price (RSP) and includes any applicable taxes. All currency conversions used in the creation of this report have been calculated using constant annual average 2021 exchange rates.
- The Chinese Packaged Water market had total revenues of $29,505.2m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 8% between 2016 and 2021.
- Market consumption volume increased with a CAGR of 5.3% between 2016 and 2021, to reach a total of 51,767.2 million litres in 2021.
- The performance of the market is forecast to decelerate, with an anticipated CAGR of 5.1% for the five-year period 2021 - 2026, which is expected to drive the market to a value of $37,914.4m by the end of 2026.

Scope

- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, and leading players in the packaged water market in China
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the packaged water market in China
- Leading company profiles reveal details of key packaged water market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the China packaged water market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy

- What was the size of the China packaged water market by value in 2021?
- What will be the size of the China packaged water market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the China packaged water market?
- How has the market performed over the last five years?
- How large is China’s packaged water market in relation to its regional counterparts?

ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Market volume
1.4. Market volume forecast
1.5. Geography segmentation
1.6. Market share
1.7. Market rivalry
1.8. Competitive landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
3.2. Market volume
4 Market Segmentation
4.1. Geography segmentation
4.2. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
5.2. Market volume forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Market share
7.2. Who are the leading players in the Chinese packaged water market?
7.3. Which companies have been most successful in increasing their market share between 2016 and 2021?
7.4. Which companies market share have suffered between 2016 and 2021?
7.5. What are the most popular brands in the packaged water market?
8 Company Profiles
8.1. Zhejiang Nongfushanquan Water Co. Ltd.
8.2. China Resources Enterprise Ltd
8.3. Tingyi (Cayman Islands) Holding Corp
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(water)の最新刊レポート


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る