患者体験技術市場:コンポーネント(技術(患者ラウンド、患者体験調査)、コンサルティングサービス)&施設タイプ(急性期医療、ポスト急性期医療、非急性期医療(医院、クリニック))別 - 2026年までの米国市場予測Patient Experience Technology Market by Component (Technology (Patient Rounding, Patient experience survey), Consulting Services) & Facility Type (Acute Care, Post Acute Care, Non Acute Care (Physicians Office, Clinics)) - US Forecasts to 2026 米国の患者体験技術市場は、2021年の1億7900万米ドルから2026年には2億9900万米ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは10.7%となります。この市場の成長は、HCITソリューションの採用を促進するための有利な... もっと見る
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サマリー米国の患者体験技術市場は、2021年の1億7900万米ドルから2026年には2億9900万米ドルに達すると予測され、予測期間中のCAGRは10.7%となります。この市場の成長は、HCITソリューションの採用を促進するための有利な政府規制やイニシアティブ、患者ラウンドソリューションの利点、関係者間のコラボレーションやパートナーシップの増加といった要因によってもたらされます。しかし、ITインフラのための高額な投資や、医療業界における熟練したIT専門家の不足といった要因が、予測期間中にこの市場の成長をある程度抑制することが予想されます。 "テクノロジー分野は予測期間中に最も高い成長率を示すと予想される" 米国の患者体験テクノロジー市場は、構成要素に基づき、テクノロジーとコンサルティングサービスに区分されます。2020年の米国患者体験テクノロジー市場では、テクノロジー分野が最大のシェアを占めています。また、テクノロジーは患者体験の旅に不可欠な要素であるため、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると推定される。 "2020年、米国の患者体験テクノロジー市場で急性期医療施設セグメントが最大のシェアを占めると推定" 施設の種類に基づき、米国の患者体験テクノロジー市場は急性期施設、ポストアキュートケア施設、非急性期施設に区分されます。2020年の米国の患者体験テクノロジー市場では、急性期施設が最大のシェアを占めています。これは、急性期病院による患者体験ソリューションの採用が進んでいること、老年人口の急増、急性期病院における患者中心のケアの採用が進んでいることに起因しているものと思われます。 供給側一次面接の内訳、企業タイプ別、呼称別、地域別。 - 企業タイプ別ティア1(41%)、ティア2(31%)、ティア3(28%)。 - 職位別Cレベル(44%)、ディレクターレベル(35%)、その他(21%) - 需要サイド別:病院(41%)、支払者(34%)、政府機関(25) 米国の患者体験テクノロジー市場の主なプレイヤーは、Sodexo(フランス)、Press Ganey Associates(米国)、Vocera Communications(米国)、Huron Consulting Group(米国)、Aramark(米国)、CipherHealth(米国)、Accenture(米国)、Qualtrics(米国)、GetWell(米国)、HybridChart(米国)などです。 調査対象 - このレポートは、米国の患者体験技術市場をコンポーネントと施設タイプに基づいて調査しています。 - 市場の成長に影響を与える要因(ドライバー、阻害要因、機会、課題など)を分析しています。 - 利害関係者向けに市場の機会と課題を評価し、市場リーダー向けに競争環境の詳細を提供しています - このレポートでは、米国の患者体験技術市場の成長動向、展望、貢献度に関してミクロ市場を調査しています。 - 米国地域に関する市場セグメントの収益を予測しています。 レポート購入の主なメリット このレポートは、この市場のリーダー/新規参入者に、市場全体とサブセグメントの収益数値の最も近い近似値に関する情報を提供するものです。本レポートは、利害関係者が競争環境を理解し、より良いビジネスの位置づけと適切な市場参入戦略を計画するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。また、本レポートは、利害関係者が米国の患者体験技術市場の鼓動を理解し、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供するのに役立ちます。
SummaryThe US patient experience technology market is projected to reach USD 299 million by 2026 from USD 179 million in 2021, at a CAGR of 10.7% during the forecast period. Growth in this market is driven by factors such as the favorable government regulations and initiatives to promote the adoption of HCIT solutions, the advantages of patient rounding solutions, and the growing number of collaborations and partnerships between stakeholders. Table of Contents
1 INTRODUCTION 13
1.1 OBJECTIVES OF THE STUDY 13
1.2 MARKET DEFINITION 14
1.2.1 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET:
INCLUSIONS & EXCLUSIONS 14
1.3 MARKET SCOPE 15
1.3.1 MARKETS COVERED 15
1.3.2 YEARS CONSIDERED FOR THE STUDY 15
1.4 CURRENCY 16
1.5 LIMITATIONS 16
1.5.1 SCOPE-RELATED LIMITATIONS 16
1.5.2 METHODOLOGY-RELATED LIMITATIONS 16
1.6 STAKEHOLDERS 16
2 RESEARCH METHODOLOGY 17
2.1 RESEARCH DATA 17
FIGURE 1 RESEARCH DESIGN 17
2.1.1 SECONDARY DATA 17
2.1.1.1 Key data from secondary sources 18
2.1.2 PRIMARY RESEARCH 18
FIGURE 2 PRIMARY SOURCES 19
2.1.2.1 Key industry insights 20
2.1.2.2 Breakdown of primary interviews 20
FIGURE 3 BREAKDOWN OF PRIMARY INTERVIEWS: BY COMPANY TYPE
(SUPPLY AND DEMAND SIDE) AND DESIGNATION 20
2.2 MARKET SIZE ESTIMATION METHODOLOGY 21
FIGURE 4 RESEARCH METHODOLOGY: HYPOTHESIS BUILDING 21
2.3 TOP-DOWN & BOTTOM-UP APPROACHES 22
FIGURE 5 RESEARCH METHODOLOGY: MARKET ESTIMATION 22
FIGURE 6 MARKET SIZE ESTIMATION METHODOLOGY (TOP-DOWN APPROACH): SEGMENTAL ANALYSIS 23
2.4 MARKET DATA ESTIMATION AND TRIANGULATION 24
FIGURE 7 DATA TRIANGULATION METHODOLOGY 24
2.5 ASSUMPTIONS FOR THE STUDY 25
2.6 RISK ASSESSMENT 25
TABLE 1 RISK ASSESSMENT: US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET 25
2.7 LIMITATIONS 25
3 EXECUTIVE SUMMARY 26
FIGURE 8 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY COMPONENT,
2021 VS. 2026 (USD MILLION) 26
FIGURE 9 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY FACILITY TYPE,
2021 VS. 2026 (USD MILLION) 27
4 PREMIUM INSIGHTS 28
4.1 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET OVERVIEW 28
FIGURE 10 FAVORABLE GOVERNMENT REGULATIONS AND THE ADVANTAGES OF PATIENT ROUNDING SOLUTIONS ARE KEY FACTORS DRIVING MARKET GROWTH 28
4.2 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY FACILITY TYPE 29
FIGURE 11 ACUTE CARE FACILITIES TO DOMINATE THE US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET DURING THE FORECAST PERIOD 29
4.3 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY COMPONENT
AND FACILITY TYPE (2021) 30
FIGURE 12 THE TECHNOLOGY SEGMENT ACCOUNTED FOR THE LARGEST SHARE
OF THE US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET IN 2021 30
5 MARKET OVERVIEW 31
5.1 INTRODUCTION 31
5.2 MARKET DYNAMICS 31
FIGURE 13 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET: DRIVERS, RESTRAINTS, OPPORTUNITIES, AND CHALLENGES 31
5.2.1 DRIVERS 32
5.2.1.1 Favorable government regulations and initiatives to promote the adoption of HCIT solutions 32
5.2.1.2 Advantages of patient rounding solutions 32
5.2.1.3 Growing number of collaborations and partnerships between stakeholders 32
5.2.2 RESTRAINTS 33
5.2.2.1 High initial investments for IT infrastructure 33
5.2.2.2 Shortage of skilled IT professionals in the healthcare industry 33
5.2.3 OPPORTUNITIES 34
5.2.3.1 Proven benefits of patient experience solutions in improving the financial performance of hospitals 34
5.2.3.2 Technological advancements 34
5.2.4 CHALLENGES 34
5.2.4.1 Issues related to data security 34
5.3 IMPACT OF COVID-19 ON THE US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET 35
6 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY COMPONENT 36
6.1 INTRODUCTION 37
TABLE 2 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY COMPONENT
2019–2026 (USD MILLION) 37
6.2 TECHNOLOGY 37
TABLE 3 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY TYPE,
2019–2026 (USD MILLION) 37
6.2.1 PATIENT ROUNDING 38
6.2.1.1 Patient rounding improves patient satisfaction scores in healthcare organizations—a key factor driving market growth 38
6.2.2 PATIENT EXPERIENCE SURVEYS 38
6.2.2.1 Patient experience surveys convert subjective reviews into quantifiable and meaningful data—a key factor driving market growth 38
6.3 CONSULTING SERVICES 38
6.3.1 CONSULTING SERVICES PROVIDE EXPERT CONSULTANCY TO ENSURE SOLUTIONS AND PROCESS OPTIMIZATION 38
7 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY FACILITY TYPE 39
7.1 INTRODUCTION 40
TABLE 4 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET, BY FACILITY TYPE,
2019–2026 (USD MILLION) 40
7.2 ACUTE CARE FACILITIES 40
TABLE 5 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET FOR ACUTE CARE FACILITIES, BY TYPE, 2019–2026 (USD MILLION) 41
7.2.1 ACUTE HOSPITALS 41
7.2.1.1 Growing prevalence of chronic diseases and subsequent growth in patient volumes in acute hospitals to drive market growth 41
7.2.2 CHILDREN’S HOSPITALS 41
7.2.2.1 Increasing number of children’s hospitals taking efforts to provide quality medical care as well as entertainment for children—a key factor driving market growth 41
7.2.3 ACADEMIC MEDICAL CENTERS 42
7.2.3.1 Better communication with medical students to drive the adoption of patient experience solutions in academic medical centers 42
7.2.4 MILITARY TREATMENT FACILITIES 42
7.2.4.1 Military Health System offers healthcare benefits and services through programs—a key factor driving market growth 42
7.2.5 AMBULATORY SURGERY CENTERS 43
7.2.5.1 Adoption of patient experience surveys leading to improved performance of ASCs to growth market growth 43
7.3 POST-ACUTE CARE FACILITIES 43
TABLE 6 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET FOR POST-ACUTE CARE FACILITIES, BY TYPE, 2019–2026 (USD MILLION) 43
7.3.1 LONG-TERM ACUTE FACILITIES 44
7.3.1.1 Long-term acute facilities are the fastest-growing treatment facilities for the elderly 44
7.3.2 SKILLED NURSING FACILITIES 44
7.3.2.1 Increasing number of skilled nursing facilities will drive the growth of the market 44
7.3.3 OTHER POST-ACUTE CARE FACILITIES 44
7.4 NON-ACUTE CARE FACILITIES 45
TABLE 7 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET FOR NON-ACUTE CARE FACILITIES, BY TYPE, 2019–2026 (USD MILLION) 45
7.4.1 PHYSICIANS’ OFFICES 45
7.4.1.1 Increasing number of people seeking treatment at physicians’ clinics based on positive online reviews to drive market growth 45
7.4.2 CLINICS 45
7.4.2.1 Growing number of clinics adopting modern approaches to treatment and digitized workflows to drive market growth 45
8 COMPETITIVE LANDSCAPE 46
8.1 OVERVIEW 46
8.2 KEY DEVELOPMENTS 46
FIGURE 14 KEY DEVELOPMENTS BY PROMINENT PLAYERS IN
THE US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET 46
8.3 MARKET RANKING 47
FIGURE 15 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET RANKING,
BY KEY PLAYER, 2020 47
8.4 COMPANY EVALUATION MATRIX DEFINITION & METHODOLOGY 48
8.4.1 STARS 48
8.4.2 PERVASIVE PLAYERS 48
8.4.3 EMERGING LEADERS 48
8.4.4 PARTICIPANTS 48
FIGURE 16 US PATIENT EXPERIENCE TECHNOLOGY MARKET:
COMPANY EVALUATION QUADRANT, 2020 49
8.5 COMPETITIVE SITUATIONS AND TRENDS 50
8.5.1 PRODUCT LAUNCHES 50
TABLE 8 PRODUCT LAUNCHES, JANUARY 2019–JUNE 2021 50
8.5.2 DEALS 51
TABLE 9 DEALS, JANUARY 2019–JUNE 2021 51
9 COMPANY PROFILES 55
(Business Overview, Products & services Offered, Recent Developments, and MnM View (Key strengths/Right to Win, Strategic Choices Made, and Weaknesses and Competitive Threats))*
9.1 KEY PLAYERS 55
9.1.1 VOCERA COMMUNICATIONS INC. 55
TABLE 10 VOCERA COMMUNICATIONS INC.: BUSINESS OVERVIEW 55
FIGURE 17 VOCERA COMMUNICATIONS INC.: COMPANY SNAPSHOT (2020) 56
9.1.2 PRESS GANEY ASSOCIATES 59
TABLE 11 PRESS GANEY ASSOCIATES: BUSINESS OVERVIEW 59
9.1.3 QUALTRICS INTERNATIONAL INC. 62
TABLE 12 QUALTRICS: BUSINESS OVERVIEW 62
FIGURE 18 QUALTRICS: COMPANY SNAPSHOT (2020) 63
9.1.4 SODEXO 66
TABLE 13 SODEXO: BUSINESS OVERVIEW 66
FIGURE 19 SODEXO: COMPANY SNAPSHOT (2020) 67
9.1.5 HURON CONSULTING GROUP 69
TABLE 14 HURON CONSULTING GROUP: BUSINESS OVERVIEW 69
FIGURE 20 HURON CONSULTING GROUP: COMPANY SNAPSHOT (2020) 69
9.1.6 ARAMARK 71
TABLE 15 ARAMARK: BUSINESS OVERVIEW 71
FIGURE 21 ARAMARK: COMPANY SNAPSHOT (2020) 72
9.1.7 CIPHERHEALTH 74
TABLE 16 CIPHERHEALTH: BUSINESS OVERVIEW 74
9.1.8 ACCENTURE PLC 76
TABLE 17 ACCENTURE PLC: BUSINESS OVERVIEW 76
FIGURE 22 ACCENTURE PLC: COMPANY SNAPSHOT (2020) 77
9.2 OTHER PLAYERS 79
9.2.1 GETWELL NETWORK INC. 79
TABLE 18 GETWELL NETWORK INC.: BUSINESS OVERVIEW 79
9.2.2 HYBRIDCHART INC. 81
TABLE 19 HYBRIDCHART INC.: BUSINESS OVERVIEW 81
*Details on Business Overview, Products & services Offered, Recent Developments, and MnM View (Key strengths/Right to Win, Strategic Choices Made, and Weaknesses and Competitive Threats) might not be captured in case of unlisted companies.
10 APPENDIX 83
10.1 DISCUSSION GUIDE 83
10.2 KNOWLEDGE STORE: MARKETSANDMARKETS’ SUBSCRIPTION PORTAL 85
10.3 AVAILABLE CUSTOMIZATIONS 87
10.4 RELATED REPORTS 87
10.5 AUTHOR DETAILS 88
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