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硬質炭酸飲料市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Hard Seltzer Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

ハードセルツァーの動向と予測 世界のハード炭酸飲料市場の将来は、金属缶とガラス瓶市場にビジネスチャンスがあり、有望である。世界のハードセルツァー市場は、2024年から2030年までの年平均成長率(CAGR)が1... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2024年7月1日 US$4,850
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サマリー

ハードセルツァーの動向と予測
世界のハード炭酸飲料市場の将来は、金属缶とガラス瓶市場にビジネスチャンスがあり、有望である。世界のハードセルツァー市場は、2024年から2030年までの年平均成長率(CAGR)が16.7%で、2030年までに推定378億5,000万ドルに達すると予想される。この市場の主な促進要因は、消費者のアルコール摂取量減少への関心の高まりと、健康意識の高まりに伴う「シラフ・キュリアス」なライフスタイルの受け入れであり、風味と健康のバランスが取れた飲料への需要につながっている。
150ページを超える本レポートは、お客様の経営判断に役立つよう作成されています。以下は、そのサンプルである。
セグメント別ハードセルツァー
本調査では、世界のハードセルツァーの包装タイプ別、ABV含有量別、フレーバー別、流通チャネル別、地域別の予測を掲載しています。
ハードセルツァーの包装タイプ別市場【2018年から2030年までの金額別出荷分析
- ガラス瓶
- 金属缶
アルコール度数別ハードセルツァー市場【2018年~2030年出荷金額分析
- 1.0%〜4.9
- 5.0%から6.9
- その他
フレーバー別ハード炭酸飲料市場【2018~2030年出荷金額分析
- クラシックまたはノンフレーバー
- フレーバー
ハード炭酸飲料市場:流通チャネル別【2018~2030年出荷金額分析
- オフトレード
- オントレード
ハードセルツァーの地域別市場【2018年から2030年までの出荷金額分析
- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- その他の地域
硬質炭酸飲料の企業一覧
同市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競争している。同市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体にわたる統合機会の活用に注力している。これらの戦略により、ハードセルツァー企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大している。本レポートで紹介するハードセルツァー企業は以下の通りである。
- マーク・アンソニー・ブランズ
- カールスバーグ
- アンハイザー・ブッシュ
- コカ・コーラ
- ディアジオ
- ハイネケン
- ボストンビール
- モルソン・クアーズ・ビバレッジ
- コンステレーション・ブランズ
- コッパルバーグ
ハード炭酸飲料市場の洞察
Lucintelの予測では、消費者の軽くて低カロリーのアルコール飲料への志向が高まり、ハードセルツァーのような選択肢が好まれるようになったため、予測期間中はフレーバー付きがより大きなセグメントであり続けると思われる。
この市場の中では、使いやすさと機動性から金属缶がより大きなセグメントであり続けるだろう。
北米は、特に若い消費者からの関心が高いため、予測期間中も最大地域であり続けるだろう。
ハードセルツァーの世界市場の特徴
市場規模の推定:ハードセルツァーの市場規模を金額(Bドル)で推計
動向と予測分析:各種セグメント別・地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年
セグメンテーション分析:ハードセルツァーの市場規模をパッケージタイプ別、アルコール度数別、フレーバー別、流通チャネル別、地域別など様々なセグメント別に金額($B)で推計。
地域別分析:北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別のハードセルツァー市場内訳
成長機会:ハードセルツァー市場におけるパッケージタイプ、アルコール度数、フレーバー、流通チャネル、地域別の成長機会分析。
戦略分析:M&A、新製品開発、ハードセルツァー市場の競争環境など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化の分析。
よくある質問
Q1.ハードセルツァーの市場規模は?
回答世界のハードセルツァー市場は、2030年までに推定378.5億ドルに達すると予想されています。
Q2.硬質炭酸飲料市場の成長予測は?
回答世界の硬質炭酸飲料市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率6.2%で成長すると予測されます。
Q3.硬質炭酸飲料市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、消費者のアルコール摂取量減少への関心の高まりと、健康志向の高まりに伴う「シラフ・キュリアス」ライフスタイルの受け入れであり、風味と健康のバランスが取れた飲料への需要につながっている。
Q4.ハード炭酸飲料市場の主要セグメントは?
回答ハード炭酸飲料市場の将来は、金属缶とガラス瓶市場にチャンスがありそうです。
Q5.ハード炭酸飲料市場の主要企業は?
回答主な企業は以下の通りです:
- マーク・アンソニー・ブランズ
- カールスバーグ
- アンハイザー・ブッシュ
- コカ・コーラ
- ディアジオ
- ハイネケン
- ボストンビール
- モルソン・クアーズ・ビバレッジ
- コンステレーション・ブランズ
- コッパーバーグ
Q6.今後、最も市場規模が大きくなるハード炭酸飲料のセグメントは?
回答Lucintelの予測では、消費者がより軽くて低カロリーのアルコール飲料を好むようになり、ハードセルツァーのような選択肢が好まれるようになったため、予測期間中、フレーバードがより大きなセグメントであり続けると予測しています。
Q7.ハードセルツァー市場において、今後 5 年間で最大の市場規模になると予想される地域は?
回答北米は、特に若い消費者の関心が高いため、予測期間中最大の地域であり続けると思われる。
Q8.本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答:はい:はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。
本レポートは以下の11の主要な質問に回答しています:
Q.1.パッケージタイプ(ガラス瓶、金属缶)、アルコール度数(1.0%~4.9%、5.0%~6.9%、その他)、フレーバー(クラシック、ノンフレーバー、フレーバーあり)、流通チャネル(オフトレード、オントレード)、地域(北米、欧州、アジア太平洋、その他地域)別に、ハードセルツァー市場で最も有望で高成長の機会にはどのようなものがありますか?
Q.2.どのセグメントがより速いペースで成長すると思いますか?
Q.3.どの地域がより速いペースで成長すると思いますか?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?

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目次

目次

1.要旨
2.世界の硬質炭酸飲料市場:市場ダイナミクス
2.1:序論、背景、分類
2.2:サプライチェーン
2.3:業界の推進要因と課題
3.2018年から2030年までの市場動向と予測分析
3.1.マクロ経済動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.2.世界の硬質炭酸飲料市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.3:硬質炭酸飲料の世界市場:包装タイプ別
3.3.1:ガラスボトル
3.3.2:金属缶
3.4:ハードセルツァーの世界市場:アルコール度数別
3.4.1: 1.0%〜4.9
3.4.2: 5.0%~6.9%未満
3.4.3:その他
3.5:フレーバー別ハードセルツァーの世界市場
3.5.1:クラシックまたは無香料
3.5.2:フレーバー
3.6:ハードセルツァーの世界市場:流通チャネル別
3.6.1:オフトレード
3.6.2: オン・トレード
4.2018年から2030年までの地域別市場動向と予測分析
4.1:硬質炭酸飲料の世界地域別市場
4.2:北米の硬質炭酸飲料市場
4.2.1:北米の硬質炭酸飲料市場:包装タイプ別ガラス瓶、金属缶
4.2.2:北米のハード炭酸飲料市場:フレーバー別クラシック、無香料、フレーバー
4.3:欧州ハード炭酸飲料市場
4.3.1:欧州のハード炭酸飲料市場:包装タイプ別ガラス瓶と金属缶
4.3.2:欧州のハード炭酸飲料市場:フレーバー別クラシックまたは無香料とフレーバー
4.4:APACハードセルツァー市場
4.4.1:APACのハード炭酸飲料市場:包装タイプ別ガラス瓶と金属缶
4.4.2:APACのハード炭酸飲料市場:フレーバー別クラシックまたは無香料とフレーバー
4.5: ROWのハード炭酸飲料市場
4.5.1:ROWのハード炭酸水市場:包装タイプ別:ガラス瓶、金属缶
4.5.2:ROWのハード炭酸飲料市場:フレーバー別:クラシックまたは無香料とフレーバー
5.競合分析
5.1:製品ポートフォリオ分析
5.2:オペレーションの統合
5.3:ポーターのファイブフォース分析
6.成長機会と戦略分析
6.1:成長機会分析
6.1.1:硬質炭酸飲料の世界市場における包装タイプ別の成長機会
6.1.2:ハードセルツァーの世界市場の成長機会:アルコール度数別
6.1.3: ハードセルツァーの世界市場の成長機会:フレーバー別
6.1.4:ハードセルツァーの世界市場の成長機会:流通チャネル別
6.1.5:ハードセルツァーの世界市場の成長機会:地域別
6.2:ハードセルツァーの世界市場における新たなトレンド
6.3: 戦略的分析
6.3.1:新製品開発
6.3.2:硬質炭酸飲料世界市場の生産能力拡大
6.3.3:硬質炭酸飲料の世界市場における合併、買収、合弁事業
6.3.4:認証とライセンス
7.主要企業のプロフィール
7.1:マーク・アンソニー・ブランズ
7.2:カールスバーグ
7.3: アンハイザー・ブッシュ
7.4: コカ・コーラ
7.5: ディアジオ
7.6: ハイネケン
7.7: ボストンビール
7.8:モルソン・クアーズ・ビバレッジ
7.9: コンステレーション・ブランズ
7.10: コッパーバーグ

 

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Summary

Hard Seltzer Trends and Forecast
The future of the global hard seltzer market looks promising with opportunities in the metal can and glass bottle markets. The global hard seltzer market is expected to reach an estimated $37.85 billion by 2030 with a CAGR of 16.7% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are consumers' growing interest in decreasing alcohol intake and embracing the "sober-curious" lifestyle along with rising health awareness, leading to a demand for drinks that strike a balance between flavor and well-being.
A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.
Hard Seltzer by Segment
The study includes a forecast for the global hard seltzer by packaging type, ABV content, flavor, distribution channel, and region.
Hard Seltzer Market by Packaging Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Glass Bottles
• Metal Cans
Hard Seltzer Market by ABV Content [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• 1.0% to 4.9%
• 5.0% to 6.9%
• Others
Hard Seltzer Market by Flavor [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Classic or Unflavored
• Flavored
Hard Seltzer Market by Distribution Channel [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Off-Trade
• On-Trade
Hard Seltzer Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World
List of Hard Seltzer Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies hard seltzer companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the hard seltzer companies profiled in this report include-
• Mark Anthony Brands
• Carlsberg
• Anheuser-Busch
• Coca-Cola
• Diageo
• Heineken
• Boston Beer
• Molson Coors Beverage
• Constellation Brands
• Kopparberg
Hard Seltzer Market Insights
Lucintel forecasts that flavored will remain larger segment over the forecast period due to increasing consumer inclination towards lighter, low-calorie alcoholic beverages, and a favoring options like hard seltzers.
Within this market, metal can will remain larger segment due to ease of use and mobility.
North America will remain the largest region over the forecast period due to strong interest, particularly from younger consumers in the region.
Features of the Global Hard Seltzer Market
Market Size Estimates: Hard seltzer market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Hard seltzer market size by various segments, such as by packaging type, ABV content, flavor, distribution channel, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Hard seltzer market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different packaging types, ABV content, flavors, distribution channels, and regions for the hard seltzer market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the hard seltzer market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the hard seltzer market size?
Answer: The global hard seltzer market is expected to reach an estimated $37.85 billion by 2030.
Q2. What is the growth forecast for hard seltzer market?
Answer: The global hard seltzer market is expected to grow with a CAGR of 6.2% from 2024 to 2030.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the hard seltzer market?
Answer: The major drivers for this market are consumers' growing interest in decreasing alcohol intake and embracing the "sober-curious" lifestyle along with rising health awareness, leading to a demand for drinks that strike a balance between flavor and well-being.
Q4. What are the major segments for hard seltzer market?
Answer: The future of the hard seltzer market looks promising with opportunities in the metal can and glass bottle markets.
Q5. Who are the key hard seltzer market companies?
Answer: Some of the key hard seltzer companies are as follows:
• Mark Anthony Brands
• Carlsberg
• Anheuser-Busch
• Coca-Cola
• Diageo
• Heineken
• Boston Beer
• Molson Coors Beverage
• Constellation Brands
• Kopparberg
Q6. Which hard seltzer market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that flavored will remain larger segment over the forecast period due to increasing consumer inclination towards lighter, low-calorie alcoholic beverages, and a favoring options like hard seltzers.
Q7. In hard seltzer market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: North America will remain the largest region over the forecast period due to strong interest, particularly from younger consumers in the region.
Q8. Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.
This report answers following 11 key questions:
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the hard seltzer market by packaging type (glass bottles and metal cans), ABV content (1.0% to 4.9%, 5.0% to 6.9%, and others), flavor (classic or unflavored and flavored), distribution channel (off-trade and on-trade), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?

For any questions related to Hard Seltzer Market, Hard Seltzer Market Size, Hard Seltzer Market Growth, Hard Seltzer Market Analysis, Hard Seltzer Market Report, Hard Seltzer Market Share, Hard Seltzer Market Trends, Hard Seltzer Market Forecast, Hard Seltzer Companies, write Lucintel analyst at email: helpdesk@lucintel.com. We will be glad to get back to you soon.



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Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Global Hard Seltzer Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges
3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Hard Seltzer Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.3: Global Hard Seltzer Market by Packaging Type
3.3.1: Glass Bottles
3.3.2: Metal Cans
3.4: Global Hard Seltzer Market by ABV Content
3.4.1: 1.0% to 4.9%
3.4.2: 5.0% to 6.9%
3.4.3: Others
3.5: Global Hard Seltzer Market by Flavor
3.5.1: Classic or Unflavored
3.5.2: Flavored
3.6: Global Hard Seltzer Market by Distribution Channel
3.6.1: Off-Trade
3.6.2: On-Trade
4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Hard Seltzer Market by Region
4.2: North American Hard Seltzer Market
4.2.1: North American Hard Seltzer Market by Packaging Type: Glass Bottles and Metal Cans
4.2.2: North American Hard Seltzer Market by Flavor: Classic or Unflavored and Flavored
4.3: European Hard Seltzer Market
4.3.1: European Hard Seltzer Market by Packaging Type: Glass Bottles and Metal Cans
4.3.2: European Hard Seltzer Market by Flavor: Classic or Unflavored and Flavored
4.4: APAC Hard Seltzer Market
4.4.1: APAC Hard Seltzer Market by Packaging Type: Glass Bottles and Metal Cans
4.4.2: APAC Hard Seltzer Market by Flavor: Classic or Unflavored and Flavored
4.5: ROW Hard Seltzer Market
4.5.1: ROW Hard Seltzer Market by Packaging Type: Glass Bottles and Metal Cans
4.5.2: ROW Hard Seltzer Market by Flavor: Classic or Unflavored and Flavored
5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis
6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Hard Seltzer Market by Packaging Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Hard Seltzer Market by ABV Content
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Hard Seltzer Market by Flavor
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Hard Seltzer Market by Distribution Channel
6.1.5: Growth Opportunities for the Global Hard Seltzer Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Hard Seltzer Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Hard Seltzer Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Hard Seltzer Market
6.3.4: Certification and Licensing
7. Company Profiles of Leading Players
7.1: Mark Anthony Brands
7.2: Carlsberg
7.3: Anheuser-Busch
7.4: Coca-Cola
7.5: Diageo
7.6: Heineken
7.7: Boston Beer
7.8: Molson Coors Beverage
7.9: Constellation Brands
7.10: Kopparberg

 

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