世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

バス・シャワー製品市場レポート:2030年までの動向、予測、競合分析


Bath and Shower Product Market Report: Trends, Forecast and Competitive Analysis to 2030

バス・シャワー製品の動向と予測 世界のバス・シャワー製品市場の将来は、男性、女性、用途、家庭用、商業用市場におけるビジネスチャンスで有望視されている。世界のバス・シャワー製品市場は、2024年から2030... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
Lucintel
ルシンテル
2024年7月1日 US$4,850
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。

本レポートは受注生産のため、2~3営業日程度ご納品のお時間をいただく場合がございます。


 

サマリー

バス・シャワー製品の動向と予測
世界のバス・シャワー製品市場の将来は、男性、女性、用途、家庭用、商業用市場におけるビジネスチャンスで有望視されている。世界のバス・シャワー製品市場は、2024年から2030年までの年平均成長率が3.8%で、2030年までに推定501億ドルに達すると予想される。この市場の主な促進要因は、治療目的での入浴剤使用の増加、消費者の入浴剤・シャワー製品に対する意識の高まり、肌が柔らかく優しい赤ちゃんの健康に対する関心の高まりである。
本レポートは150ページ以上で構成されており、ビジネス上の意思決定にお役立ていただけます。以下に、いくつかのインサイトを含むサンプル図を示します。
セグメント別バス・シャワー製品
本調査では、世界のバス・シャワー製品の製品タイプ別、形状別、価格帯別、最終用途別、地域別の予測を掲載しています。
バス・シャワー製品の製品タイプ別市場【2018年から2030年までの金額別出荷分析
- バスソープ
- バスウォッシュ/シャワージェル
- 入浴剤
- その他
バス・シャワー製品市場:形態別【2018〜2030年出荷金額分析
- 固形
- ジェル
- 液体
- その他
バス・シャワー製品の価格帯別市場【2018~2030年出荷金額分析
- プレミアム
- ミディアム
- エコノミー
バス・シャワー製品市場:エンドユース別【2018~2030年出荷金額分析
- 男性
- 女性
- 用途別
- 家庭用
- 業務用
- その他
バス・シャワー製品の地域別市場【2018年から2030年までの金額別出荷分析
- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- その他の地域
バス・シャワー製品企業一覧
同市場の企業は、提供する製品の品質で競争している。この市場の主要企業は、製造施設の拡大、研究開発投資、インフラ整備、バリューチェーン全体にわたる統合機会の活用に注力している。これらの戦略により、浴室・シャワー製品企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大している。本レポートで紹介するバス・シャワー製品企業は以下の通りである。
- ロレアル
- ユニリーバ
- ジョンソン・エンド・ジョンソン
- ラルチザン・パフュムール
- エステローダー
バス・シャワー製品市場の洞察
Lucintelの予測では、バスソープが予測期間中に最も高い成長を遂げる見込みである。
同市場では、家庭用が最も高い成長を遂げると予測される。
予測期間中、北米が最も高い成長が見込まれる。
世界のバス・シャワー製品市場の特徴
市場規模の推定:バス・シャワー製品の市場規模を金額(Bドル)で推計
動向と予測分析:各セグメント・地域別の市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)。
セグメンテーション分析:製品タイプ別、形状別、価格帯別、エンドユース別、地域別など様々なセグメント別のバス・シャワー製品市場規模を金額($B)で推計。
地域別分析:バス・シャワー製品市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳。
成長機会:バス・シャワー製品市場の製品タイプ、形態、価格帯、最終用途、地域別の成長機会分析。
戦略分析:M&A、新製品開発、浴槽・シャワー製品市場の競争環境など。
ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争力分析。
よくある質問
Q1.バス・シャワー製品の市場規模はどのくらいですか?
回答世界のバス・シャワー製品市場は、2030年までに推定501億ドルに達すると予想されています。
Q2.浴槽・シャワー製品市場の成長予測は?
回答世界の浴槽・シャワー製品市場は、2024年から2030年にかけて年平均成長率3.8%で成長すると予想されています。
Q3.バス・シャワー製品市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な促進要因は、治療用入浴剤の使用量の増加、入浴剤・シャワー製品に対する消費者の意識の高まり、肌が柔らかく優しい赤ちゃんの健康への関心の高まりです。
Q4.入浴剤・シャワー製品市場の主要セグメントは?
回答男性用、女性用、用途別、家庭用、商業用など、それぞれの市場においてチャンスがあり、バス・シャワー製品市場の将来は有望であると思われます。
Q5.バス・シャワー製品市場の主要企業は?
回答バス・シャワー製品市場の主要企業は以下の通りです:
- ロレアル
- ユニリーバ
- ジョンソン・エンド・ジョンソン
- ラルチザンパフューム
- エスティローダー
Q6.今後、最も市場規模が大きくなると思われるバス・シャワー製品分野は?
回答Lucintelの予測では、バスソープが予測期間中に最も高い成長を遂げる見込みです。
Q7.バス・シャワー製品市場において、今後5年間で最大の市場規模になると予想される地域はどこですか?
回答予測期間中、北米が最も高い成長が見込まれています。
Q.8 本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答:はい:はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。
本レポートでは、以下の11の主要な質問に回答しています:
Q.1.製品タイプ(浴用石鹸、バスウォッシュ/シャワージェル、入浴剤、その他)、形態(固形、ジェル、液 体、その他)、価格帯(プレミアム、ミディアム、エコノミー)、最終用途(男性、女性、用途、家庭用、業務用、その他)、地域(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他世界)別に、浴用・シャワー製品市場で最も有望で高成長の機会にはどのようなものがありますか?
Q.2.今後成長が加速するセグメントとその理由は?
Q.3.今後成長が加速すると思われる地域とその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?市場における主な課題とビジネスリスクは?
Q.5.この市場におけるビジネスリスクと競争上の脅威は?
Q.6.この市場における新たなトレンドとその理由は?
Q.7.市場における顧客の需要の変化にはどのようなものがありますか?
Q.8.市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発をリードしている企業はどこですか?
Q.9.市場の主要プレーヤーは?主要プレーヤーは事業成長のためにどのような戦略的取り組みを進めていますか?
Q.10.この市場における競合製品にはどのようなものがあり、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか?
Q.11.過去5年間にどのようなM&Aが行われ、業界にどのような影響を与えましたか?

バス・シャワー製品市場、バス・シャワー製品市場規模、バス・シャワー製品市場成長、バス・シャワー製品市場分析、バス・シャワー製品市場レポート、バス・シャワー製品市場シェア、バス・シャワー製品市場動向、バス・シャワー製品市場予測、バス・シャワー製品企業に関するご質問は、LucintelのアナリストまでEメール:helpdesk@lucintel.com。ご連絡をお待ちしております。

ページTOPに戻る


目次

目次

1.要旨
2.バス・シャワー製品の世界市場:市場ダイナミクス
2.1:序論、背景、分類
2.2:サプライチェーン
2.3:業界の推進要因と課題
3.2018年から2030年までの市場動向と予測分析
3.1.マクロ経済動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.2.バス・シャワー製品の世界市場動向(2018年~2023年)と予測(2024年~2030年)
3.3:バス・シャワー製品の世界市場:製品タイプ別
3.3.1:バスソープ
3.3.2: バスウォッシュ/シャワージェル
3.3.3:入浴剤
3.3.4:その他
3.4:バス・シャワー製品の世界市場:形態別
3.4.1:固形
3.4.2:ジェル
3.4.3:液体
3.4.4:その他
3.5: バス・シャワー製品の価格帯別世界市場
3.5.1:プレミアム
3.5.2:ミディアム
3.5.3:エコノミー
3.6:バス・シャワー製品の世界市場:最終用途別
3.6.1:男性
3.6.2: 女性
3.6.3: 用途
3.6.4: 家庭用
3.6.5: 商業
3.6.6: その他
4.2018年から2030年までの地域別市場動向と予測分析
4.1:バス・シャワー製品の世界地域別市場
4.2:北米のバス・シャワー製品市場
4.2.1:北米のバス・シャワー製品市場:製品タイプ別バスソープ、バスウォッシュ・シャワージェル、入浴剤、その他
4.2.2:北米のバス・シャワー製品市場:最終用途別男性用、女性用、用途別、家庭用、業務用、その他
4.3:ヨーロッパのバス・シャワー製品市場
4.3.1:欧州のバス・シャワー製品市場:製品タイプ別バスソープ、バスウォッシュ/シャワージェル、入浴剤、その他
4.3.2:欧州のバス・シャワー製品市場:最終用途別男性用、女性用、用途別、家庭用、業務用、その他
4.4:APACバス・シャワー製品市場
4.4.1:APACのバス・シャワー製品市場:製品タイプ別:バスソープ、バスウォッシュ/シャワージェル、入浴剤、その他
4.4.2:APACのバス・シャワー製品市場:最終用途別:男性用、女性用、用途別、家庭用、業務用、その他
4.5: ROWバス・シャワー製品市場
4.5.1:ROWのバス&シャワー製品市場:製品タイプ別バスソープ、バスウォッシュ・シャワージェル、入浴剤、その他
4.5.2:ROWのバス・シャワー製品市場:最終用途別:男性用、女性用、用途別、家庭用、業務用、その他
5.競合分析
5.1:製品ポートフォリオ分析
5.2:オペレーションの統合
5.3:ポーターのファイブフォース分析
6.成長機会と戦略分析
6.1:成長機会分析
6.1.1:世界のバス・シャワー製品市場における製品タイプ別の成長機会
6.1.2:バス・シャワー製品の世界市場における形態別の成長機会
6.1.3: バス・シャワー製品の世界市場における価格帯別の成長機会
6.1.4:バス・シャワー製品の世界市場における成長機会:最終用途別
6.1.5:バス・シャワー製品の世界市場における地域別の成長機会
6.2:バス・シャワー製品の世界市場における新たな動向
6.3: 戦略的分析
6.3.1:新製品開発
6.3.2:バス・シャワー製品の世界市場における生産能力拡大
6.3.3:バス・シャワー製品の世界市場における合併、買収、合弁事業
6.3.4:認証とライセンス
7.主要企業のプロフィール
7.1:ロレアル
7.2:ユニリーバ
7.3: ジョンソン・エンド・ジョンソン
7.4: ラルチザンパフュームール
7.5: エスティローダー

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Bath and Shower Product Trends and Forecast
The future of the global bath and shower product market looks promising with opportunities in the men, women, application, household, and commercial markets. The global bath and shower product market is expected to reach an estimated $50.1 billion by 2030 with a CAGR of 3.8% from 2024 to 2030. The major drivers for this market are growing usage of bath salts for therapeutic use, increasing awareness among consumers for bath and shower products, and rising concern towards babies health as their skin are soft and gentle.
A more than 150-page report is developed to help in your business decisions. Sample figures with some insights are shown below.
Bath and Shower Product by Segment
The study includes a forecast for the global bath and shower product by product type, form, price point, end use, and region.
Bath and Shower Product Market by Product Type [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Bath Soaps
• Bath Wash/ Shower Gel
• Bath Additives
• Others
Bath and Shower Product Market by Form [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Solid
• Gel
• Liquid
• Others
Bath and Shower Product Market by Price Point [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Premium
• Medium
• Economy
Bath and Shower Product Market by End Use [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• Men
• Women
• Application
• Household
• Commercial
• Others
Bath and Shower Product Market by Region [Shipment Analysis by Value from 2018 to 2030]:
• North America
• Europe
• Asia Pacific
• The Rest of the World
List of Bath and Shower Product Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies bath and shower product companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the bath and shower product companies profiled in this report include-
• L'Oréal
• Unilever
• Johnson & Johnson
• L'Artisan Parfumeur
• Estée Lauder
Bath and Shower Product Market Insights
Lucintel forecasts that bath soap is expected to witness the highest growth over the forecast period.
Within this market, household is expected to witness the highest growth.
North America is expected to witness the highest growth over the forecast period.
Features of the Global Bath and Shower Product Market
Market Size Estimates: Bath and shower product market size estimation in terms of value ($B).
Trend and Forecast Analysis: Market trends (2018 to 2023) and forecast (2024 to 2030) by various segments and regions.
Segmentation Analysis: Bath and shower product market size by various segments, such as by product type, form, price point, end use, and region in terms of value ($B).
Regional Analysis: Bath and shower product market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different product types, forms, price points, end uses, and regions for the bath and shower product market.
Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the bath and shower product market.
Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the bath and shower product market size?
Answer: The global bath and shower product market is expected to reach an estimated $50.1 billion by 2030.
Q2. What is the growth forecast for bath and shower product market?
Answer: The global bath and shower product market is expected to grow with a CAGR of 3.8% from 2024 to 2030.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the bath and shower product market?
Answer: The major drivers for this market are growing usage of bath salts for therapeutic use, increasing awareness among consumers for bath and shower products and rising concern towards babies health as their skin are soft and gentle.
Q4. What are the major segments for bath and shower product market?
Answer: The future of the bath and shower product market looks promising with opportunities in the men, women, application, household, and commercial markets.
Q5. Who are the key bath and shower product market companies?
Answer: Some of the key bath and shower product companies are as follows:
• L'Oréal
• Unilever
• Johnson & Johnson
• L'Artisan Parfumeur
• Estée Lauder
Q6. Which bath and shower product market segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that bath soap is expected to witness the highest growth over the forecast period.
Q7. In bath and shower product market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: North America is expected to witness the highest growth over the forecast period.
Q.8 Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% customization without any additional cost.
This report answers following 11 key questions:
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the bath and shower product market by product type (bath soaps, bath wash/ shower gel, bath additives, and others), form (solid, gel, liquid, and others), price point (premium, medium, and economy), end use (men, women, application, household, commercial, and others), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which region will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the key challenges and business risks in this market?
Q.5. What are the business risks and competitive threats in this market?
Q.6. What are the emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7. What are some of the changing demands of customers in the market?
Q.8. What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in this market? What strategic initiatives are key players pursuing for business growth?
Q.10. What are some of the competing products in this market and how big of a threat do they pose for loss of market share by material or product substitution?
Q.11. What M&A activity has occurred in the last 5 years and what has its impact been on the industry?

For any questions related to Bath and Shower Product Market, Bath and Shower Product Market Size, Bath and Shower Product Market Growth, Bath and Shower Product Market Analysis, Bath and Shower Product Market Report, Bath and Shower Product Market Share, Bath and Shower Product Market Trends, Bath and Shower Product Market Forecast, Bath and Shower Product Companies, write Lucintel analyst at email: helpdesk@lucintel.com. We will be glad to get back to you soon.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Global Bath and Shower Product Market : Market Dynamics
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges
3. Market Trends and Forecast Analysis from 2018 to 2030
3.1. Macroeconomic Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.2. Global Bath and Shower Product Market Trends (2018-2023) and Forecast (2024-2030)
3.3: Global Bath and Shower Product Market by Product Type
3.3.1: Bath Soaps
3.3.2: Bath Wash/ Shower Gel
3.3.3: Bath Additives
3.3.4: Others
3.4: Global Bath and Shower Product Market by Form
3.4.1: Solid
3.4.2: Gel
3.4.3: Liquid
3.4.4: Others
3.5: Global Bath and Shower Product Market by Price Point
3.5.1: Premium
3.5.2: Medium
3.5.3: Economy
3.6: Global Bath and Shower Product Market by End Use
3.6.1: Men
3.6.2: Women
3.6.3: Application
3.6.4: Household
3.6.5: Commercial
3.6.6: Others
4. Market Trends and Forecast Analysis by Region from 2018 to 2030
4.1: Global Bath and Shower Product Market by Region
4.2: North American Bath and Shower Product Market
4.2.1: North American Bath and Shower Product Market by Product Type: Bath Soaps, Bath Wash/ Shower Gel, Bath Additives, and Others
4.2.2: North American Bath and Shower Product Market by End Use: Men, Women, Application, Household, Commercial, and Others
4.3: European Bath and Shower Product Market
4.3.1: European Bath and Shower Product Market by Product Type: Bath Soaps, Bath Wash/ Shower Gel, Bath Additives, and Others
4.3.2: European Bath and Shower Product Market by End Use: Men, Women, Application, Household, Commercial, and Others
4.4: APAC Bath and Shower Product Market
4.4.1: APAC Bath and Shower Product Market by Product Type: Bath Soaps, Bath Wash/ Shower Gel, Bath Additives, and Others
4.4.2: APAC Bath and Shower Product Market by End Use: Men, Women, Application, Household, Commercial, and Others
4.5: ROW Bath and Shower Product Market
4.5.1: ROW Bath and Shower Product Market by Product Type: Bath Soaps, Bath Wash/ Shower Gel, Bath Additives, and Others
4.5.2: ROW Bath and Shower Product Market by End Use: Men, Women, Application, Household, Commercial, and Others
5. Competitor Analysis
5.1: Product Portfolio Analysis
5.2: Operational Integration
5.3: Porter’s Five Forces Analysis
6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Bath and Shower Product Market by Product Type
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Bath and Shower Product Market by Form
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Bath and Shower Product Market by Price Point
6.1.4: Growth Opportunities for the Global Bath and Shower Product Market by End Use
6.1.5: Growth Opportunities for the Global Bath and Shower Product Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Bath and Shower Product Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Bath and Shower Product Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Bath and Shower Product Market
6.3.4: Certification and Licensing
7. Company Profiles of Leading Players
7.1: L'Oréal
7.2: Unilever
7.3: Johnson & Johnson
7.4: L'Artisan Parfumeur
7.5: Estée Lauder

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る