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アンチエイジングの市場。トレンド、ビジネスチャンス、競合分析


Anti-Aging Market: Trends, Opportunities and Competitive Analysis

アンチエイジングの市場動向と予測 アンチエイジング市場の将来は、スキンケアとヘアケアの分野でチャンスがありそうだ。世界のアンチエイジング市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率4.9%で、2027年ま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Lucintel
ルシンテル
2022年7月1日 US$4,850
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日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アンチエイジングの市場動向と予測
アンチエイジング市場の将来は、スキンケアとヘアケアの分野でチャンスがありそうだ。世界のアンチエイジング市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率4.9%で、2027年までに推定730億ドルに達すると予測されています。この市場の主な成長要因は、高齢化社会の進展と、アンチエイジング製品を使用することのメリットに関する認知度の向上です。

アンチエイジング製品に関する機会の進化
アンチエイジング製品の市場機会は、下図に示すように、いくつかの段階を経て進化してきました。

アンチエイジング市場の新たなトレンド
市場のダイナミクスに直接的な影響を与える新たなトレンドとして、アンチエイジング製品におけるアルファベット処方の統合、多機能アンチエイジング製品の使用の増加、アンチエイジング製品における天然成分や有機成分の需要の増加などが挙げられます。
この202ページのレポートでは、合計73の図/チャートと52の表が提供されており、お客様のビジネス上の意思決定にお役立ていただけます。いくつかの洞察を含む図のサンプルを以下に示します。パーソナルケア業界のアンチエイジング市場の範囲、利点、調査対象企業、その他の詳細については、レポートパンフレットをダウンロードしてご覧ください。アンチエイジング市場の様々なセグメントにおける成長率を以下に示します。

アンチエイジング市場のセグメント別推移
この市場では、スキンケアが最大のアプリケーションセグメントであり、アンチリンクル製品が最大の製品タイプセグメントです。
本調査では、製品別、用途別、年齢別、地域別のアンチエイジング世界市場の動向と予測を以下のようにまとめています。
アンチエイジング市場 製品別 [2016年から2027年までの金額(百万ドル)]。
- 抗しわ製品
- アンチストレッチマーク製品
- 栄養補給製品
- 色素沈着・にきび対策製品
- ヘアケア製品
- サンケア製品
- ハーブ製品
- その他
アンチエイジング市場 アプリケーション別 [2016年〜2027年の金額(百万ドル)]:
- スキンケア
- ヘアケア
アンチエイジング市場:年齢別 [2016年から2027年までの金額(百万ドル)]:
- ベビーブーマー
- ジェネレーションX
- ジェネレーションY
アンチエイジング市場 地域別 [2016年から2027年までの金額(百万ドル)]:北米
- 北アメリカ
o 米国
o カナダ
o メキシコ
- 欧州
o ドイツ
o フランス
o イギリス
o イタリア
o スペイン
- APAC
o 日本
o 中国
o インド
- 列島
o ブラジル
アンチエイジング関連企業一覧
市場の企業は、提供する製品の品質に基づいて競争しています。この市場の主要企業は、製造施設の拡張、R&D投資、インフラ開発、バリューチェーン全体の統合機会の活用に注力しています。これらの戦略により、アンチエイジング企業は需要の増加に対応し、競争力を確保し、革新的な製品と技術を開発し、生産コストを削減し、顧客基盤を拡大しています。本レポートで紹介するアンチエイジング関連企業には以下のようなものがあります。
- L'Oréal SA
- プロクター・アンド・ギャンブル
- エスティ ローダー カンパニーズ インコーポレイテッド
- ユニリーバPLC
- アレルゲンPLC
アンチエイジング市場の洞察
- Lucintelは、高齢化社会の進展、消費者の外見に対する意識の高まり、消費者の積極的な行動により、アンチリンクル製品が予測期間中に平均以上の成長を見せると予測しています。
- アンチエイジングの世界市場では、スキンケアとヘアケアが主な用途別セグメントとなっていますが、スキンケア用途が最大の市場となっているのは、主に若々しい外見を促進または維持するためにこれらの製品を使用しようという消費者の意識が急速に高まっていることが要因となっています。
- 北米は、高齢者人口の増加と先進的で革新的な製品の受け入れにより、予測期間中も引き続き最大の市場となることが予想され、APACは、高齢者人口の急増と老化の兆候に関する意識の高まり、およびこの地域における消費能力の増加により、予測期間中最も高い成長を示すと見られています。
アンチエイジング市場の特徴
- 市場規模の推定。アンチエイジングの市場規模を金額(Bドル)で推定。
- トレンドと予測分析。各セグメント、地域別の市場動向(2016-2021年)および予測(2022-2027年)。
- セグメンテーション分析。アンチエイジングの用途・機能・エンドユーザーなど各種セグメント別の市場規模を掲載。
- 地域別分析。アンチエイジング市場の北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別内訳。
- 成長機会。アンチエイジング市場の用途、機能、最終用途、地域別の成長機会に関する分析。
- 戦略的分析。アンチエイジングに関するM&Aや競合状況など。
- ポーターのファイブフォースモデルに基づく業界の競争激化に関する分析。
よくある質問
Q1.アンチエイジングの市場規模を教えてください。
回答世界のアンチエイジング市場は、2027年までに推定730億ドルに達すると予想されています。
Q2.アンチエイジング市場の成長予測は?
回答アンチエイジング市場は、2022年から2027年にかけて年平均成長率(CAGR)〜4.9%で成長すると予想されています。
Q3.アンチエイジング市場の成長に影響を与える主なドライバーは何ですか?
回答この市場の主な成長要因は、高齢化社会の進展と、アンチエイジング製品を使用することの利点に関する認知度の向上です。
Q4.アンチエイジングの主な用途や最終使用産業は何ですか?
回答スキンケアとヘアケアが主な用途です。
Q5.アンチエイジング市場の新たなトレンドは?
回答市場のダイナミクスに直接的な影響を与える新たなトレンドとしては、アンチエイジング製品におけるアルファベット処方の統合、多機能アンチエイジング製品の使用の増加、アンチエイジング製品における天然成分および有機成分の需要の増加などが挙げられます。
Q6.主なアンチエイジング企業は?
回答アンチエイジングの主要企業は以下の通りです。
- L'Oréal SA
- プロクター・アンド・ギャンブル
- エスティ ローダー カンパニーズ
- ユニリーバPLC
- アレルゲンPLC
Q7.今後、アンチエイジング製品で最も規模が大きくなるのはどの分野でしょうか?
回答Lucintelでは、高齢化社会の進展、消費者の外見に対する意識の高まり、消費者の積極性などから、抗シワ製品が予測期間中に平均以上の成長を見せると予測しています。
Q8: アンチエイジング市場において、今後5年間で最大の市場規模になると予想されるのはどの地域か?
回答北米が引き続き最大の地域であり、今後5年間はアジア太平洋地域が最も高い成長を遂げると予想される。
Q9.本レポートのカスタマイズは可能ですか?
回答:はい。はい、Lucintel は追加費用なしで 10% のカスタマイズを提供します。
本レポートは以下の11の主要な質問に答えています。
Q.1.アンチエイジング市場の製品別(しわ取り、妊娠線予防、栄養補給、色素沈着予防、にきび予防、ヘアケア、サンケア製品、ハーブ製品など)、用途別(スキンケア、ヘアケア)、年齢別(ベビーブーマー、X世代、Y世代)、地域別(北米、欧州、アジアパシフィック、その他の地域)で最も有望かつ高成長の可能性があるものは何であるか?
Q.2.どのセグメントがより速いペースで成長すると思うか、またその理由は?
Q.3.どの地域がより速いペースで成長すると思うか、またその理由は?
Q.4.市場ダイナミクスに影響を与える主な要因は何か?アンチエイジング市場のドライバーとチャレンジは何か?
Q.5.アンチエイジング市場のビジネスリスクと脅威は何か?
Q.6.このアンチエイジング市場における新たなトレンドとその理由は何か?
Q.7.アンチエイジング市場における顧客の要求の変化にはどのようなものがあるか?
Q.8.アンチエイジング市場の新しい動きにはどのようなものがありますか?これらの開発を主導しているのはどの企業ですか?
Q.9.アンチエイジング市場の主要なプレイヤーは誰ですか?主要プレイヤーは事業成長のためにどのような戦略的イニシアチブをとっているのでしょうか?
Q.10.アンチエイジング市場における競合製品・プロセスはどのようなもので、材料や製品の代替による市場シェア喪失の脅威はどの程度ですか?
Q.11.アンチエイジング市場において、過去5年間にどのようなM&Aが行われたのでしょうか?

アンチエイジング市場に関するご質問、またはアンチエイジング市場シェア、アンチエイジング市場分析、アンチエイジング市場規模、アンチエイジング消費財、アンチエイジング製品メーカーに関するご質問は、Lucintelのアナリスト(helpdesk@lucintel.com)にてお受けいたします。すぐにお返事させていただきます。

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目次

Table of Content
1. Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2016 to 2027
3.1: Macroeconomic Trends and Forecast
3.2: Global Anti-Aging Market Trends and Forecast
3.3: Global Anti-Aging Market by Product
3.3.1: Anti-Wrinkle Products
3.3.2: Anti-Stretch Mark Products
3.3.3: Nourishment Products
3.3.4: Anti-Pigmentation and Acne Products
3.3.5: Hair Care Products
3.3.6: Sun Care Products
3.3.7: Herbal Products
3.3.8: Botox and Others
3.4: Global Anti-Aging Market by Application
3.4.1: Skin Care
3.4.2: Hair Care
3.5: Global Anti-Aging Market by Age

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region
4.1: Global Anti-Aging Market by Region
4.2: North American Anti-Aging Market
4.2.1: Market by Product: Anti-Wrinkle Products, Anti-Stretch Mark Products, Nourishment Products, Anti-Pigmentation and Acne Products, Hair Care Products, Sun Care Products, Herbal Products, and Others
4.2.2: The US Anti-Aging Market
4.2.3: Canadian Anti-Aging Market
4.2.4: Mexican Anti-Aging Market
4.3: European Anti-Aging Market
4.3.1: Market by Product: Anti-Wrinkle Products, Anti-Stretch Mark Products, Nourishment Products, Anti-Pigmentation and Acne Products, Hair Care Products, Sun Care Products, Herbal Products, and Others
4.3.2: Anti-Aging Market of the United Kingdom
4.3.3: German Anti-Aging Market
4.4: APAC Anti-Aging Market
4.4.1: Market by Product: Anti-Wrinkle Products, Anti-Stretch Mark Products, Nourishment Products, Anti-Pigmentation and Acne Products, Hair Care Products, Sun Care Products, Herbal Products, and Others
4.4.2: Chinese Anti-Aging Market
4.4.3: Indian Anti-Aging Market
4.4.4: Japanese Anti-Aging Market
4.5: ROW Anti-Aging Market
4.5.1: Market by Product: Anti-Wrinkle Products, Anti-Stretch Mark Products, Nourishment Products, Anti-Pigmentation and Acne Products, Hair Care Products, Sun Care Products, Herbal Products, and Others
4.5.2: Middle Eastern Anti-Aging Market
4.5.3: Brazilian Anti-Aging Market

5. Competitor Analysis
5.1: Products Portfolio Analysis
5.2: Market Share Analysis
5.3: Operational Integration
5.4: Geographical Reach
5.5: Porter’s Five Forces Analysis

6. Cost Structure Analysis
6.1: Raw Material Costs
6.2: Labor Costs
6.3: Energy Costs
6.4: SG&A
6.5: EBITDA Margin

7. Growth Opportunities and Strategic Analysis
7.1: Growth Opportunity Analysis
7.1.1: Growth Opportunities for the Global Anti-Aging Market by Product
7.1.2: Growth Opportunities for the Global Anti-Aging Market by Application
7.1.3: Growth Opportunities for the Global Anti-Aging Market by Region
7.2: Emerging Trends in the Global Anti-Aging Market
7.3: Strategic Analysis
7.3.1: New Product Development
7.3.2: Capacity Expansion of the Global Anti-Aging Market
7.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Anti-Aging Market

8. Company Profiles of Leading Players
8.1: L’Oréal SA
8.2: Unilever PLC
8.3: Estee Lauder Companies Inc.
8.4: Johnson & Johnson
8.5: Beiersdorf AG
8.6: Procter & Gamble Company
8.7: Kao Corporation
8.8: Shiseido
8.9: LVMH Moet Hennessy Louis
8.10: Avon Products Inc.
8.11: Allergan PLC

 

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Summary

Anti-Aging Market Trends and Forecast
The future of the anti-aging market looks good with opportunities in the skin care and hair care segment. The global anti-aging market is expected to reach an estimated $73 billion by 2027 with a CAGR of 4.9% from 2022 to 2027. The major growth drivers for this market are the growing aging population and increasing awareness about the advantages of using anti-aging products.

Evolution of Anti-Aging Product Opportunities
Anti-aging product opportunities have evolved through a number of stages as presented in figure below:

Emerging Trends in the Anti-Aging Market
Emerging trends, which have a direct impact on the dynamics of the market, include integration of alphabetic formulation in anti-aging products, increasing usage of multifunctioning anti-aging products, and rising demand for natural and organic ingredients in anti-aging products.
A total of 73 figures / charts and 52 tables are provided in this 202-page report to help in your business decisions. A sample figure with some insights is shown below. To learn the scope of, benefits, companies researched and other details of anti-aging market in the personal care industry report download the report brochure. Growth in various segments of the anti-aging market are given below:

Anti-Aging Market by Segment
In this market, skin care is the largest application segment, whereas anti-wrinkle products is largest product type segment.
The study includes trends and forecast for the global anti-aging market by product, application, age, and region as follows:
Anti-aging Market By Product [Value ($ Million) from 2016 to 2027]:
• Anti-Wrinkle Products
• Anti-Stretch Mark Products
• Nourishment Products
• Anti-Pigmentation and Acne Products
• Hair Care Products
• Sun Care Products
• Herbal Products
• Others
Anti-aging Market By Application [Value ($ Million) from 2016 to 2027]:
• Skin Care
• Hair Care
Anti-aging Market By Age [Value ($ Million) from 2016 to 2027]:
• Baby Boomers
• Generation X
• Generation Y
Anti-aging Market By Region [Value ($ Million) from 2016 to 2027]:
• North America
o United States
o Canada
o Mexico
• Europe
o Germany
o France
o United Kingdom
o Italy
o Spain
• APAC
o Japan
o China
o India
• ROW
o Brazil
List of Anti-Aging Companies
Companies in the market compete on the basis of product quality offered. Major players in this market focus on expanding their manufacturing facilities, R&D investments, infrastructural development, and leverage integration opportunities across the value chain. With these strategies anti-aging companies cater increasing demand, ensure competitive effectiveness, develop innovative products & technologies, reduce production costs, and expand their customer base. Some of the anti-aging companies profiled in this report includes.
• L’Oréal SA
• Procter & Gamble
• Estee Lauder Companies Inc.
• Unilever PLC
• Allergen PLC
Anti-Aging Market Insights
• Lucintel forecasts that the anti-wrinkle product will show above average growth over the forecast period due to growing aging population, Increasing Awareness of Consumer Appearance and Proactive Consumers.
• Within the global anti-aging market, skin care and hair care are major application segment, the skin care application is the largest market mainly due to rapidly increasing consumer consciousness about using these products to promote or maintain a younger appearance.
• North America is expected to remain the largest market over the forecast period due to growing geriatric population and acceptance of advanced and innovative products and APAC witness the highest growth over the forecast period due to rapid growth in the aging population base and increasing awareness regarding signs of aging coupled with an increasing spending capacity in this region.
Features of the Anti-Aging Market
• Market Size Estimates: Anti-aging market size estimation in terms of value ($B).
• Trend and Forecast Analysis: Market trends (2016-2021) and forecast (2022-2027) by various segments and regions.
• Segmentation Analysis: Anti-aging market size by various segments, such as application, function, and end use.
• Regional Analysis: Anti-aging market breakdown by North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World.
• Growth Opportunities: Analysis on growth opportunities in different application, function, end use, and regions for anti-aging market.
• Strategic Analysis: This includes M&A and competitive landscape for the anti-aging.
• Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.
FAQ
Q1. What is the anti-aging market size?
Answer: The global anti-aging market is expected to reach an estimated $73 billion by 2027.
Q2. What is the growth forecast for anti-aging market?
Answer: The anti-aging market is expected to grow at a CAGR of ~4.9% from 2022 to 2027.
Q3. What are the major drivers influencing the growth of the anti-aging market?
Answer: The major growth drivers for this market are the growing aging population and increasing awareness about the advantages of using anti-aging products.
Q4. What are the major applications or end use industries for anti-aging?
Answer: Skin care and hair care are the major application for anti-aging.
Q5. What are the emerging trends in anti-aging market?
Answer: Emerging trends, which have a direct impact on the dynamics of the market, include integration of alphabetic formulation in anti-aging products, increasing usage of multifunctioning anti-aging products, and rising demand for natural and organic ingredients in anti-aging products.
Q6. Who are the key anti-aging companies?
Answer: Some of the key anti-aging companies are as follows:
• L’Oréal SA
• Procter & Gamble
• Estee Lauder Companies Inc.
• Unilever PLC
• Allergen PLC
Q7.Which anti-aging product segment will be the largest in future?
Answer: Lucintel forecasts that the anti-wrinkle product will show above average growth over the forecast period due to growing aging population, Increasing Awareness of Consumer Appearance and Proactive Consumers.
Q8: In anti-aging market, which region is expected to be the largest in next 5 years?
Answer: North America will remain the largest region and Asia Pacific expected to witness the highest growth over next 5 years
Q9. Do we receive customization in this report?
Answer: Yes, Lucintel provides 10% Customization Without any Additional Cost.
This report answers following 11 key questions
Q.1. What are some of the most promising, high-growth opportunities for the anti-aging market by product (anti-wrinkle, anti-stretch mark, nourishment, anti-pigmentation, and acne, hair care, sun care products, herbal products, and others) by application (skin care and hair care), age (baby boomers, generation X, and generation Y), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q.2. Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3. Which regions will grow at a faster pace and why?
Q.4. What are the key factors affecting market dynamics? What are the drivers and challenges of the anti-aging market?
Q.5. What are the business risks and threats to the anti-aging market?
Q.6. What are emerging trends in this anti-aging market and the reasons behind them?
Q.7. What are some changing demands of customers in the anti-aging market?
Q.8. What are the new developments in the anti-aging market? Which companies are leading these developments?
Q.9. Who are the major players in the anti-aging market? What strategic initiatives are being implemented by key players for business growth?
Q.10. What are some of the competitive products and processes in the anti-aging market, and how big of a threat do they pose for loss of market share via material or product substitution?
Q.11. What M&A activities did take place in the last five years in the anti-aging market?

For any questions related to anti-aging market or related to anti-aging market share, anti-aging market analysis, anti-aging market size, anti-aging consumables, and anti-aging product manufacturers, write to Lucintel analysts at helpdesk@lucintel.com. We will be glad to get back to you soon.



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Table of Contents

Table of Content
1. Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2016 to 2027
3.1: Macroeconomic Trends and Forecast
3.2: Global Anti-Aging Market Trends and Forecast
3.3: Global Anti-Aging Market by Product
3.3.1: Anti-Wrinkle Products
3.3.2: Anti-Stretch Mark Products
3.3.3: Nourishment Products
3.3.4: Anti-Pigmentation and Acne Products
3.3.5: Hair Care Products
3.3.6: Sun Care Products
3.3.7: Herbal Products
3.3.8: Botox and Others
3.4: Global Anti-Aging Market by Application
3.4.1: Skin Care
3.4.2: Hair Care
3.5: Global Anti-Aging Market by Age

4. Market Trends and Forecast Analysis by Region
4.1: Global Anti-Aging Market by Region
4.2: North American Anti-Aging Market
4.2.1: Market by Product: Anti-Wrinkle Products, Anti-Stretch Mark Products, Nourishment Products, Anti-Pigmentation and Acne Products, Hair Care Products, Sun Care Products, Herbal Products, and Others
4.2.2: The US Anti-Aging Market
4.2.3: Canadian Anti-Aging Market
4.2.4: Mexican Anti-Aging Market
4.3: European Anti-Aging Market
4.3.1: Market by Product: Anti-Wrinkle Products, Anti-Stretch Mark Products, Nourishment Products, Anti-Pigmentation and Acne Products, Hair Care Products, Sun Care Products, Herbal Products, and Others
4.3.2: Anti-Aging Market of the United Kingdom
4.3.3: German Anti-Aging Market
4.4: APAC Anti-Aging Market
4.4.1: Market by Product: Anti-Wrinkle Products, Anti-Stretch Mark Products, Nourishment Products, Anti-Pigmentation and Acne Products, Hair Care Products, Sun Care Products, Herbal Products, and Others
4.4.2: Chinese Anti-Aging Market
4.4.3: Indian Anti-Aging Market
4.4.4: Japanese Anti-Aging Market
4.5: ROW Anti-Aging Market
4.5.1: Market by Product: Anti-Wrinkle Products, Anti-Stretch Mark Products, Nourishment Products, Anti-Pigmentation and Acne Products, Hair Care Products, Sun Care Products, Herbal Products, and Others
4.5.2: Middle Eastern Anti-Aging Market
4.5.3: Brazilian Anti-Aging Market

5. Competitor Analysis
5.1: Products Portfolio Analysis
5.2: Market Share Analysis
5.3: Operational Integration
5.4: Geographical Reach
5.5: Porter’s Five Forces Analysis

6. Cost Structure Analysis
6.1: Raw Material Costs
6.2: Labor Costs
6.3: Energy Costs
6.4: SG&A
6.5: EBITDA Margin

7. Growth Opportunities and Strategic Analysis
7.1: Growth Opportunity Analysis
7.1.1: Growth Opportunities for the Global Anti-Aging Market by Product
7.1.2: Growth Opportunities for the Global Anti-Aging Market by Application
7.1.3: Growth Opportunities for the Global Anti-Aging Market by Region
7.2: Emerging Trends in the Global Anti-Aging Market
7.3: Strategic Analysis
7.3.1: New Product Development
7.3.2: Capacity Expansion of the Global Anti-Aging Market
7.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Anti-Aging Market

8. Company Profiles of Leading Players
8.1: L’Oréal SA
8.2: Unilever PLC
8.3: Estee Lauder Companies Inc.
8.4: Johnson & Johnson
8.5: Beiersdorf AG
8.6: Procter & Gamble Company
8.7: Kao Corporation
8.8: Shiseido
8.9: LVMH Moet Hennessy Louis
8.10: Avon Products Inc.
8.11: Allergan PLC

 

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