世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

抗菌性有効成分市場の動向、機会、競合分析


Trends, Opportunities and Competitive Analysis of the Antimicrobial Active Ingredient Market

世界の抗菌活性成分市場の将来性は、スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、メイクアップ、トイレタリー、フレグランスの各用途でのビジネスチャンスが期待されています。世界の抗菌活性成分市場は、2021年から202... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Lucintel
ルシンテル
2021年11月1日 US$4,850
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
154 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界の抗菌活性成分市場の将来性は、スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、メイクアップ、トイレタリー、フレグランスの各用途でのビジネスチャンスが期待されています。世界の抗菌活性成分市場は、2021年から2026年にかけて6.4%のCAGRで成長すると予測されています。この市場の主な成長要因は、防腐剤や皮膚洗浄剤製品の需要拡大、アレルギー患者の増加、スキンケア市場の成長です。

業界のダイナミクスに直接的な影響を与える新たなトレンドとして、天然由来の抗菌成分の開発や、抗菌製品の製造のための高度なナノテクノロジーなどが挙げられます。

全154ページの本レポートでは、ビジネス上の意思決定に役立つ88の図表と67の表を掲載しています。見解を示したサンプル図を以下に示します。抗菌活性成分市場レポートの利点の範囲、調査対象企業、その他の詳細については、レポートのパンフレットをダウンロードしてください。







この調査では、世界の抗菌活性成分市場の用途別、供給元別、地域別の動向と予測を以下のようにまとめています。

アプリケーション別[2015年~2026年の価値(10億ドル)出荷分析]。
- スキンケア
- ヘアケア
- オーラルケア
- メイクアップ
- トイレットペーパー
- フレグランス
ソース別[2015年~2026年の価値(10億ドル)出荷分析]。
- 天然
- 合成
地域別[2015年~2026年の価値(10億ドル)出荷分析]:
- 北アメリカ
- アメリカ
- カナダ
- メキシコ
- 欧州
- ドイツ
- イギリス
- フランス
- ロシア
- イタリア
- アジア・パシフィック
- 中国
- インド
- 日本
- 韓国
- その他の国・地域
本レポートでは、Ashland、BASF、Lonza、Croda International、およびClariant AGなどの抗菌剤メーカーを紹介しています。

ルシンテル社では、合成抗菌製品の副作用を避けるために、オーガニックな美容製品の需要が高まっていることから、天然抗菌活性成分が予測期間中に最も成長すると予測しています。

抗菌活性成分市場の中では、スキンケア製品が最大の用途であり、予測期間中に最も高い成長を示すと予想されます。これは、抗菌成分がスキンケア製品の処方に使用されることで、クリームやローションの効果を持続させ、微生物の活動による副作用のリスクを回避するためです。

北米は、政府当局の規制要件が高く、スキンケア製品の安全な使用に関する人々の意識が高いため、予測期間中は最大の地域であり続けるでしょう。


抗菌活性成分の世界市場の特徴

- 市場規模の推定。世界の抗菌活性成分市場規模の推定(金額($M)出荷ベース)。
- トレンドおよび予測分析。各種セグメント別の市場動向(2015-2020年)と予測(2021-2026年)。
- セグメンテーション分析。抗菌活性成分の世界市場規模を用途やソースなどの様々なセグメント別に金額換算しています。
- 地域別の分析。世界の抗菌活性成分市場の内訳:北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域別。
- 成長機会。世界の抗菌活性成分市場の用途、供給源、地域別の成長機会の分析。
- 戦略的分析。M&A、新製品開発、世界の抗菌活性成分市場の競合状況などです。
- Porter's Five Forcesモデルに基づく業界の競争力の分析。


本レポートは以下の重要な質問に答えています。

Q.1 世界の抗菌成分市場について、用途別(スキンケア、ヘアケア、オーラルケア、メイクアップ、トイレタリー、フレグランス)、供給源別(天然、合成)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋、その他の地域)に、最も有望な潜在的高成長機会は何か?
Q.Q.2 どのセグメントがより速いペースで成長するのか、その理由は?
Q.3 どの地域がより速いペースで成長するか、またその理由は何ですか?
Q.4 市場のダイナミクスに影響を与える主な要因は何ですか?また、市場のドライバーと課題は何ですか?
Q.5 市場のビジネスリスクと脅威は何ですか?
Q.6 この市場の新たなトレンドとその理由は何ですか?
Q.7 この市場における顧客の要求の変化は何ですか?
Q.8 この市場での新たな開発は何ですか?これらの開発をリードしているのはどの企業ですか?
Q.9 この市場の主要プレーヤーは誰ですか?ビジネスの成長のために、主要プレイヤーはどのような戦略的取り組みを行っていますか?
Q.10 この分野で競合する製品やプロセスにはどのようなものがありますか。また、材料や製品の代替によって市場シェアを失う脅威はどの程度ありますか。
Q.11 この市場では、過去5年間にどのようなM&A活動が行われましたか?



ページTOPに戻る


目次

Table of Contents

1.Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2015 to 2026
3.1: Macroeconomic Trends and Forecast
3.2: Global Antimicrobial Active Ingredient Market Trends and Forecast
3.3: Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Application
3.3.1: Skin Care
3.3.2: Hair Care
3.3.3: Oral Care
3.3.4: Makeup
3.3.5: Toiletries
3.3.6: Fragrances
3.4: Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Source
3.4.1: Natural
3.4.2: Synthetic

4.Market Trends and Forecast Analysis by Region
4.1: Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Region
4.2: North American Antimicrobial Active Ingredient Market
4.2.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, Oral Care, Makeup, Toiletries, and Fragrances
4.2.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.2.3: The United States Antimicrobial Active Ingredient Market
4.2.4: The Canadian Antimicrobial Active Ingredient Market
4.2.5: The Mexican Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3: European Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, Oral Care, Makeup, Toiletries, and Fragrances
4.3.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.3.3: The Italian Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3.4: The Russian Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3.5: The German Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3.6: The French Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4: APAC Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, Oral Care, Makeup, Toiletries, and Fragrances
4.4.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.4.3: The Chinese Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4.4: The Japanese Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4.5: The Indian Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4.6: The South Korean Antimicrobial Active Ingredient Market
4.5: ROW Antimicrobial Active Ingredient Market
4.5.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, Oral Care, Makeup, Toiletries, and Fragrances
4.5.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.5.3: The Turkish Antimicrobial Active Ingredient Market
4.5.4: The UAE Antimicrobial Active Ingredient Market

5. Competitor Analysis
5.1: Market Share Analysis
5.2: Product Portfolio Analysis
5.3: Operational Integration
5.4: Geographical Reach
5.5: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Application
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Source
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Antimicrobial Active Ingredient Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Antimicrobial Active Ingredient Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Antimicrobial Active Ingredient Market

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: BASF
7.2: Ashland
7.3: Lonza
7.4: Croda International
7.5: Clariant AG

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The future of the global antimicrobial active ingredient market looks promising with opportunities in the skin care, hair care, oral care, make up, toiletries, and fragrances applications. The global antimicrobial active ingredient market is forecast to grow with a CAGR of 6.4% from 2021 to 2026. The major growth drivers for this market are Growing demand for antiseptics and skin cleanser products, rising prevalence of allergy cases, and growth in the skin care market.

An emerging trend, which has a direct impact on the dynamics of the industry, includes development of naturally sourced antimicrobial ingredients and advanced nanotechnology for manufacturing antimicrobial products.

A total of 88 figures / charts and 67 tables are provided in this 154-page report to help in your business decisions. Sample figures with insights are shown below. To learn the scope of benefits, companies researched, and other details of antimicrobial active ingredients market report, download the report brochure.







The study includes a trend and forecast for the global antimicrobial active ingredients market by application, source, and region as follows:

By Application [Value ($ Billion) shipment analysis for 2015 – 2026]:
• Skin Care
• Hair Care
• Oral Care
• Makeup
• Toiletries
• Fragrances
By Source [Value ($ Billion) shipment analysis for 2015 – 2026]:
• Natural
• Synthetic
By Region [Value ($ Billion) shipment analysis for 2015 – 2026]:
• North America
• United States
• Canada
• Mexico
• Europe
• Germany
• United Kingdom
• France
• Russia
• Italy
• Asia Pacific
• China
• India
• Japan
• South Korea
• The Rest of the World
Some of the antimicrobial ingredient companies profiled in this report include Ashland, BASF, Lonza, Croda International, and Clariant AG .

Lucintel forecasts that natural antimicrobial active ingredients will remain the fastest growing over the forecast period due to the increasing demand for organic beauty products to avoid side effects of synthetic personal care products.

Within the antimicrobial active ingredient market, skin care will remain the largest application and it is also expected to witness the highest growth during the forecast period as antimicrobial ingredients are used in the formulations of skin care products to extend the effectiveness of creams and lotions, and to avoid the risks of side-effects caused by microbial activities.

North America will remain the largest region over the forecast period due to high regulatory requirements from the government authorities and awareness in people regarding safe use of skin care products.


Features of the Global Antimicrobial Active Ingredient Market

• Market Size Estimates: Global antimicrobial active ingredients market size estimation in terms of value ($M) shipment.
• Trend and Forecast Analysis: Market trends (2015-2020) and forecast (2021-2026) by various segments.
• Segmentation Analysis: Global antimicrobial active ingredients market size by various segments, such as application and source in terms of value.
• Regional Analysis: Global antimicrobial active ingredients market breakdown by the North America, Europe, Asia Pacific, and Rest of the World.
• Growth Opportunities: Analysis of growth opportunities in different application, source, and regions for the global antimicrobial active ingredients market.
• Strategic Analysis: This includes M&A, new product development, and competitive landscape of the global antimicrobial ingredients market.
• Analysis of competitive intensity of the industry based on Porter’s Five Forces model.


This report answers following key questions

Q.1 What are some of the most promising potential, high-growth opportunities for the global antimicrobial ingredients market by application (skin care, hair care, oral care, makeup, toiletries, and fragrances), source (natural and synthetic), and region (North America, Europe, Asia Pacific, and the Rest of the World)?
Q. 2 Which segments will grow at a faster pace and why?
Q.3 Which regions will grow at a faster pace and why?
Q.4 What are the key factors affecting market dynamics? What are the drivers and challenges of the market?
Q.5 What are the business risks and threats to the market?
Q.6 What are emerging trends in this market and the reasons behind them?
Q.7 What are some changing demands of customers in the market?
Q.8 What are the new developments in the market? Which companies are leading these developments?
Q.9 Who are the major players in this market? What strategic initiatives are being implemented by key players for business growth?
Q.10 What are some of the competitive products and processes in this area and how big of a threat do they pose for loss of market share via material or product substitution?
Q.11 What M & A activities have taken place in the last 5 years in this market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1.Executive Summary

2. Market Background and Classifications
2.1: Introduction, Background, and Classifications
2.2: Supply Chain
2.3: Industry Drivers and Challenges

3. Market Trends and Forecast Analysis from 2015 to 2026
3.1: Macroeconomic Trends and Forecast
3.2: Global Antimicrobial Active Ingredient Market Trends and Forecast
3.3: Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Application
3.3.1: Skin Care
3.3.2: Hair Care
3.3.3: Oral Care
3.3.4: Makeup
3.3.5: Toiletries
3.3.6: Fragrances
3.4: Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Source
3.4.1: Natural
3.4.2: Synthetic

4.Market Trends and Forecast Analysis by Region
4.1: Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Region
4.2: North American Antimicrobial Active Ingredient Market
4.2.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, Oral Care, Makeup, Toiletries, and Fragrances
4.2.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.2.3: The United States Antimicrobial Active Ingredient Market
4.2.4: The Canadian Antimicrobial Active Ingredient Market
4.2.5: The Mexican Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3: European Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, Oral Care, Makeup, Toiletries, and Fragrances
4.3.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.3.3: The Italian Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3.4: The Russian Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3.5: The German Antimicrobial Active Ingredient Market
4.3.6: The French Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4: APAC Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, Oral Care, Makeup, Toiletries, and Fragrances
4.4.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.4.3: The Chinese Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4.4: The Japanese Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4.5: The Indian Antimicrobial Active Ingredient Market
4.4.6: The South Korean Antimicrobial Active Ingredient Market
4.5: ROW Antimicrobial Active Ingredient Market
4.5.1: Market by Application: Skin Care, Hair Care, Oral Care, Makeup, Toiletries, and Fragrances
4.5.2: Market by Source: Natural and Synthetic
4.5.3: The Turkish Antimicrobial Active Ingredient Market
4.5.4: The UAE Antimicrobial Active Ingredient Market

5. Competitor Analysis
5.1: Market Share Analysis
5.2: Product Portfolio Analysis
5.3: Operational Integration
5.4: Geographical Reach
5.5: Porter’s Five Forces Analysis

6. Growth Opportunities and Strategic Analysis
6.1: Growth Opportunity Analysis
6.1.1: Growth Opportunities for the Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Application
6.1.2: Growth Opportunities for the Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Source
6.1.3: Growth Opportunities for the Global Antimicrobial Active Ingredient Market by Region
6.2: Emerging Trends in the Global Antimicrobial Active Ingredient Market
6.3: Strategic Analysis
6.3.1: New Product Development
6.3.2: Capacity Expansion of the Global Antimicrobial Active Ingredient Market
6.3.3: Mergers, Acquisitions, and Joint Ventures in the Global Antimicrobial Active Ingredient Market

7. Company Profiles of Leading Players
7.1: BASF
7.2: Ashland
7.3: Lonza
7.4: Croda International
7.5: Clariant AG

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Lucintel社はどのような調査会社ですか?


Lucintelは世界の多様な市場について調査を行っています。特に化学品、材料、自動車関連の調査レポートを数多く出版しています。  もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る