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世界のデジタル送金と送金:2024-2028


Global Digital Money Transfer & Remittances: 2024-2028

当社のデジタル送金・送金に関する調査レポートは、インスタントペイメント、ブロックチェーン、CBDCの影響や、モバイルマネー、ネオバンク、モバイルウォレット、ペイメントゲートウェイなど市場を破壊するそ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Juniper Research
ジュニパーリサーチ社
2024年4月15日 GBP4,250
企業ライセンス
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131 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文でご納品いたします。


 

サマリー

当社のデジタル送金・送金に関する調査レポートは、インスタントペイメント、ブロックチェーン、CBDCの影響や、モバイルマネー、ネオバンク、モバイルウォレット、ペイメントゲートウェイなど市場を破壊するその他のイニシアチブを含め、国内外市場の詳細な評価と分析を提供しています。また、デジタル送金や送金における今後の課題や、この分野における新たなトレンドについても考察しています。
 
さらに、本レポートでは市場機会を取り上げ、AIや機械学習などの新技術に沿ったデジタル送金の機能開発に関する戦略的洞察を提供しています。
 
オープンバンキング、即時送金、CBDCなどの側面を取り入れ、将来に向けて送金やデジタル送金を適応させる際に、ベンダー、加盟店、金融機関が考慮すべき重要な将来の機会と技術を強調しています。
 
また、本レポートでは、ジュニパーリサーチの2つのCompetitor Leaderboardsで、デジタル送金とデジタル送金のベンダー29社をランキングしており、市場の競争状況を把握したい関係者にとって貴重な資料となります。
 
この調査パッケージには詳細なデータセットが含まれており、モバイル国内送金やオンライン国内送金から国際モバイル送金やオンライン送金、即時送金までの総収入など、さまざまな指標で61カ国の予測を提供しています。  
 
主な特徴
市場ダイナミクス: デジタル送金・送金分野の導入と発展を形作る主な推進要因、課題、革新の戦略的分析:
デジタル・ソリューションが拡大する中、デジタル送金・送金システムを利用することの重要性。
デジタル送金・送金ベンダーの今後の戦略的方向性と市場展望。
グローバルなデジタルアクセプタンスの増加、AIとMLの導入、リアルタイムデータの分析とデジタル送金・送金分野への影響、送金プラットフォームがデジタル送金分野をどのように改善できるかなど、ベンダーにとってのデジタル送金・送金の主な推進要因とメリット。 
カントリー・レディネス・インデックス デジタル送金・送金市場における各国の成功の可能性を、現在および将来のトレンドに関する洞察とともに徹底的に分析し、補足的な5年間の予測データと組み合わせて掲載しています。
ベンチマーク業界予測: 国内送金と国際送金の総送金額、および消費者インスタントペイメントによる総送金額の予測が含まれています。このデータは8つの主要予測地域と61カ国に分かれています。
ジュニパーリサーチの競合リーダーボード: ジュニパーリサーチの2つの競合リーダーボードで、デジタル送金・送金分野のベンダー29社の主要プレイヤーの能力と能力を評価。
市場ダイナミクス: デジタル送金・送金分野の導入と発展を形作る主な推進要因、課題、革新の戦略的分析:
デジタル・ソリューションが拡大する中、デジタル送金・送金システムを利用することの重要性。
デジタル送金・送金ベンダーの今後の戦略的方向性と市場展望。
グローバルなデジタルアクセプタンスの増加、AIとMLの導入、リアルタイムデータの分析とデジタル送金・送金分野への影響、送金プラットフォームがデジタル送金分野をどのように改善できるかなど、ベンダーにとってのデジタル送金・送金の主な推進要因とメリット。 
カントリー・レディネス・インデックス デジタル送金・送金市場における各国の成功の可能性を、現在および将来のトレンドに関する洞察とともに徹底的に分析し、補足的な5年間の予測データと組み合わせて掲載しています。
ベンチマーク業界予測: 国内送金と国際送金の総送金額、および消費者インスタントペイメントによる総送金額の予測が含まれています。このデータは8つの主要予測地域と61カ国に分かれています。
ジュニパーリサーチの競合リーダーボード: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード2社を通じて、デジタル送金・送金分野のベンダー29社の主要プレイヤーの能力と能力を評価。
 
市場データと予測レポート
市場をリードするデジタル送金・送金市場の調査スイートには、85の表と40,000以上のデータポイントからなる予測データ一式へのアクセスが含まれています。リサーチスイートの指標は以下の通りです:
  • 送金ユーザー数
  • 送金取引総件数
  • 送金取引総額 
これらの指標は以下の主要市場について提供されています:
  • モバイル国内送金
  • オンライン国内送金
  • モバイル国際送金
  • オンライン国際送金
  • 消費者向け即時決済 
Juniper Research Interactive Forecast Excelには以下の機能があります:
 
統計分析: データ期間中のすべての地域と国について表示される特定の指標を検索できるのがメリットです。グラフは簡単に変更でき、クリップボードへのエクスポートも可能です。
国別データツール: このツールでは、予測期間中のすべての地域と国の指標を見ることができます。検索バーで表示される指標を絞り込むことができます。
国別比較ツール: 特定の国を選択して比較することができます。このツールには、グラフをエクスポートする機能が含まれています。
What-if分析:5つのインタラクティブなシナリオを通じて、予測指標を独自の仮定と比較することができます。
 
市場動向と戦略レポート
ジュニパーリサーチ社の最新レポートは、デジタル送金・送金市場の展望を詳細に調査しています。オープンバンキング、ステーブルコイン、CBDC、モバイルマネーなど、さまざまな金融技術を取り巻く利用や期待の高まり、送金分野を改善するためのAIや機械学習の利用など、市場を形成する現在の動向や要因を評価しています。本レポートは、様々な市場におけるデジタル送金・送金プロバイダーの戦略的機会に関する包括的な分析を提供し、主要な業種と発展途上の課題を取り上げ、関係者はこれらをどのようにナビゲートすべきかについて述べています。
 
競合他社リーダーボードレポート
ジュニパーリサーチの競合他社リーダーボードは、デジタル送金・送金分野の主要ベンダー29社の詳細な評価と市場での位置付けを掲載しています。ベンダーの位置付けは、キャパシティと能力の評価に基づき、確立されたリーダー、有力な挑戦者、破壊者と挑戦者のいずれかです。デジタル送金リーダーボードに選ばれたベンダーは以下の通りです:
  • アムドックス
  • コムビバ
  • ファーウェイ
  • インフォシス EdgeVerve
  • Interac
  • マスターカード
  • ニウム
  • OBOPAY
  • ペイパル
  • レミトーン
  • リップル
  • シームレス流通システム
  • テレピンソフトウェア
  • スネス
  • ビザ
Digital Remittances Competitor Leaderboardのベンダーは以下の通りです:
  • カレンシーズダイレクト
  • カレンシーフェア
  • FairFX
  • InstaREM
  • マネーコープ
  • マネーグラム
  • OFX
  • レミトリー
  • リア
  • スクリル
  • ウエスタンユニオン
  • ワイズ
  • ワールドレミット
  • Xoom
ジュニパーリサーチのCompetitor Leaderboardは、堅牢で包括的なスコアリング手法に裏打ちされたもので、読者は市場の主要プレーヤーをより深く理解することができます。
 


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目次

1.市場動向と戦略
1.市場動向と戦略
1. 要点と戦略的提言
1.1 主要な要点 . 4
1.2 戦略的提言 . 5
2. 国際デジタル送金と送金
2.1 国際デジタル送金と送金 . 7
2.1.1 定義と範囲. 7
2.2 ブロックチェーンとステーブルコイン . 7
2.2.1 ブロックチェーン . 7
i. 国際デジタル送金におけるブロックチェーン利用例 . 8
ii. 国際デジタル送金におけるブロックチェーンの利点 . 8
図 2.1: デジタル送金におけるブロックチェーンの利点 . 9
2.2.2 ステーブルコイン . 10
i. 国境を越えたデジタル送金におけるステーブルコインの利点 . 11
ii. 国境を越えたデジタル送金におけるステーブルコインのリスク認識 .
越境デジタル送金におけるステーブルコインのリスク認識 . 11
2.2.3 CBDC . 12
2.3 クロスボーダー決済における即時決済 . 14
2.4 CBDC . 16
2.4.1 プロジェクトmBridge . 16
2.5 デジタル送金における人工知能 . 16
2.6 国際送金市場を破壊するプレーヤー . 17
2.6.1 モバイルマネー . 17
17 2.6.2 ネオバンク . 17
17 2.6.3 ペイメントゲートウェイ . 17
2.6.4 マイクロファイナンス . 17
17 2.6.5 時事問題 . 17
2.6.6 P2Pプラットフォームによるデジタル送金の改善 . 17
i. 追加サービス . 17
ii. パートナーシップとオープン API . 18
3. 国内デジタル送金とモバイルマネー
3.1 国内デジタル送金とモバイルマネー . 20
3.1.1 定義と範囲 . 20
3.2 市場の現状と注目すべき動向 . 20
4. デジタル送金: 主要送金コリドーと地域分析
4.1 デジタル送金: 主要送金コリドーと地域分析 . 26
図 4.1: ジュニパーリサーチの 8 つの主要地域の定義 . 26
表 4.2: ジュニパーリサーチのデジタル送金国準備指数:
採点基準 . 27
図 4.3: ジュニパーリサーチのカントリー・レディネス・インデックス デジタル送金と
送金 . 28
図 4.4: ジュニパーリサーチの競争網: デジタル送金の地域
機会 . 28
4.2 デジタル送金: 地域分析と将来展望 . 29
4.2.1 北米 . 29
i. 米国 .
ii. カナダ . 30
4.2.2 ラテンアメリカ . 31
i. アルゼンチン. 31
ii. ブラジル . 31
iii. コロンビア . 32
iv. メキシコ . 32
4.2.3 西ヨーロッパ . 32
i. デンマーク . 32
ii. フランス . 33
iii. ドイツ . 33
iv. イタリア . 34
v. オランダ. 34
vi. ノルウェー . 34
vii. ポルトガル . 34
viii. スペイン . 35
ix. スウェーデン . 35
x. イギリス . 36
4.2.4 中欧・東欧 . 36
i. ポーランド .
ii. ロシア . 37
iii. トルコ . 37
4.2.5 インド亜大陸 . 38
i. インド . 38
4.2.6 極東・中国 . 39
i. 中国 . 39
ii. 日本 . 40
iii. 韓国 . 40
4.2.7 その他のアジア太平洋地域. 41
i. オーストラリア . 41
i. オーストラリア . シンガポール . 42
4.2.8 アフリカと中東 . 42
i. サウジアラビア . 42
ii. 南アフリカ . 43
4.2.9 デジタル送金と送金国の準備状況: ヒートマップ分析 .
分析 . 44
表 4.5: Juniper Research のカントリーレディネス指数: 北米 . 44
表 4.6: ジュニパーリサーチの国別準備度指数: ラテンアメリカ . 44
表 4.7: ジュニパーリサーチの国別準備度指数: 西ヨーロッパ . 45
表 4.8: ジュニパーリサーチの国別準備度指数: 極東・中国. 46
表 4.9: ジュニパーリサーチの国別準備度指数: インド亜大陸 . 46
表 4.10: ジュニパーリサーチの国別準備度指数: その他のアジア太平洋地域 . 47
表 4.11: ジュニパーリサーチの国別準備度指数: アフリカと中東. 48
 
2. 競合リーダーボード
1. ジュニパーリサーチ デジタル送金プラットフォームプロバイダの競合企業
リーダーボード
1.1 なぜこのレポートを読むのか?6
表 1.1: ジュニパーリサーチの競合リーダーボードベンダー: デジタルマネー
送金プラットフォームプロバイダー . 7
図 1.2: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード: デジタル送金
プラットフォームプロバイダー . 8
表 1.3: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード: デジタル送金
プラットフォームプロバイダー . 8
表 1.4: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード:デジタル送金プラットフォームプロバイダ
プラットフォームプロバイダー ヒートマップ . 9
2. デジタル送金プラットフォームプロバイダの企業プロファイル
2.1 デジタル送金プラットフォーム・プロバイダーのベンダー・プロフィール . 11
2.1.1 Amdocs . 11
i. コーポレート . 11
ii. 地理的な広がり . 11
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 11
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 11
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 12
2.1.2 コンビバ . 12
i. コーポレート . 12
ii. 地理的な広がり . 13
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 13
iv. 提供サービスのハイレベルな見解 . 13
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 14
2.1.3 ファーウェイ . 14
i. コーポレート . 14
ii. 地理的な広がり . 14
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 14
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 15
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 16
2.1.4 インフォシス EdgeVerve . 16
i. コーポレート . 16
ii. 地理的な広がり . 16
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 16
iv. オファリングのハイレベルビュー .
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 17
2.1.5 インタラック . 17
i. コーポレート . 17
ii. 地理的な広がり . 17
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 18
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 18
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 18
2.1.6 Mastercard . 19
i. コーポレート . 19
ii. 地理的な広がり . 19
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 19
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 19
図 2.1: Mastercard Sendプラットフォーム . 20
v. ジュニパーリサーチの見解 戦略的提言と主な
開発機会 . 20
2.1.7 ニウム .
i. コーポレート . 21
ii. 地理的な広がり . 21
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 21
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 21
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 21
2.1.8 オボペイ .
i. コーポレート . 22
ii. 地理的な広がり . 22
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 22
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 22
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 23
2.1.9 ペイパル . 23
i. コーポレート . 23
ii. 地理的な広がり . 23
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 23
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 24
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な戦略的機会 .
機会 . 25
2.1.10 レミットワン .
i. コーポレート . 25
ii. 地理的な広がり . 25
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 25
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 25
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 26
2.1.11 リップル . 26
i. コーポレート . 26
ii. 地理的な広がり . 26
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 26
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 27
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 27
2.1.12 シームレスな流通システム . 27
i. コーポレート . 27
ii. 地理的な広がり . 28
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 28
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 28
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 29
2.1.13 テレピンソフトウェア .
i. コーポレート . 29
ii. 地理的な広がり . 29
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 29
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 29
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 30
2.1.14 テュネス . 30
i. コーポレート . 30
ii. 地理的な広がり . 30
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 30
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 31
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 31
2.1.15 ビザ . 32
i. コーポレート . 32
ii. 地理的な広がり . 32
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 32
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 32
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 33
表 2.2: ジュニパーリサーチのデジタル送金リーダーボード評価
評価基準 34
2.2 ジュニパーリサーチのリーダーボード評価手法 . 35
2.2.1 制限と解釈 . 35
3. ジュニパーリサーチのデジタル送金業者の競合リーダーボード
送金プロバイダー
表 3.1: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード: デジタル送金
プロバイダー . 37
図 3.2: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード? デジタル送金
ベンダー . 38
表 3.3: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード: デジタル送金ベンダー
ランキング . 38
表 3.4: ジュニパーリサーチの競合リーダーボード: デジタル送金
ベンダー? ヒートマップ . 39
3.1 送金プロバイダーのベンダー・プロフィール. 40
3.1.1 カレンシーズダイレクト . 40
i. 法人向け . 40
ii. 地理的な広がり . 40
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 40
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 40
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 40
3.1.2 カレンシーフェア. 41
i. コーポレート . 41
ii. 地理的な広がり . 41
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 41
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 41
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 41
3.1.3 FairFX . 41
i. コーポレート . 41
ii. 地理的な広がり . 42
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 42
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 42
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 42
3.1.4 インスタレム . 42
i. コーポレート . 42
ii. 地理的な広がり . 43
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 43
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 43
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 43
3.1.5 マネーコープ . 43
i. コーポレート . 43
ii. 地理的な広がり . 44
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 44
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 44
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 44
3.1.6 マネーグラム 44
i. コーポレート . 44
ii. 地理的な広がり . 45
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 45
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 45
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 46
3.1.7 OFX . 46
i. コーポレート . 46
ii. 地理的な広がり . 46
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 46
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 46
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 47
3.1.8 レミトリー . 47
i. コーポレート . 47
ii. 地理的な広がり . 47
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 47
iv. オファリングのハイレベルビュー . 47
v. ジュニパーリサーチの見解 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 47
3.1.9 Ria . 48
i. コーポレート . 48
ii. 地理的な広がり . 48
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 48
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 48
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 49
3.1.10 Skrill . 49
i. コーポレート . 49
ii. 地理的な広がり . 49
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 49
iv. 提供サービスのハイレベルビュー . 49
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な開発機会 .
開発機会 . 50
3.1.11 ウエスタンユニオン 50
i. コーポレート . 50
ii. 地理的な広がり . 50
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 50
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 50
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 51
3.1.12 ワイズ . 51
i. コーポレート . 51
ii. 地理的な広がり . 51
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 51
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 52
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 52
3.1.13 WorldRemit . 52
i. コーポレート . 52
ii. 地理的な広がり . 52
iii. 主要顧客および戦略的パートナーシップ . 52
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 53
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 53
3.1.14 Xoom . 53
i. コーポレート . 53
ii. 地理的な広がり . 53
iii. 主要顧客と戦略的パートナーシップ . 54
iv. 提供サービスのハイレベルビュー. 54
v. ジュニパーリサーチの見解: 戦略的提言と主な
開発機会 . 54
表 3.5: ジュニパーリサーチのデジタル送金評価基準 . 55
3.2 ジュニパーリサーチのリーダーボード評価手法 . 56
3.2.1 制限と解釈 . 56
 
3. データと予測
1. 市場概要
1.1 デジタル送金の紹介 . 4
1.1.1 定義と範囲. 4
1.2 国内デジタル送金とモバイルマネー . 4
1.2.1 定義と範囲 . 4
2. 方法論の前提条件と概要
2.1 はじめに . 7
2.2 方法論と前提条件 . 7
2.2.1 市場サイジング:序論 . 7
2.2.2 方法論 . 8
2.2.3 指標 . 8
2.3 インスタント・ペイメント . 9
2.3.1 はじめに . 9
図 2.1: デジタル送金・送金市場予測手法
. 10
図 2.2: 消費者インスタント決済の手法 . 11
3. デジタル送金と送金: 予測の概要
3.1 デジタル送金と送金の利用予測 . 13
3.1.1 モバイル・オンライン送金アクティブユーザー数 . 13
図と表3.1: デジタル送金のアクティブユーザー総数(m)、
主要8地域別、2023-2028年 . 13
3.1.2 モバイル&オンライン送金・送金総取引量 .
取引量 . 14
図と表3.2: デジタル送金・送金の年間総取引量(m
2023-2028 年、8 地域別 . 14
3.1.3 モバイルおよびオンライン送金・送金の総取引額 .
金額 . 15
図&表3.3: モバイル&オンライン送金・送金の年間総取引額(m)
($m)、主要8地域別、2023-2028年 . 15
4. 国内送金: 市場予測と主なポイント
4.1 国内送金の予測 . 17
4.1.1 国内送金アクティブユーザー数 . 17
図と表 4.1: モバイル&オンライン国内送金、アクティブユーザー数 (m)、
主要8地域別、2023-2028年 . 17
4.1.2 国内送金総取引量 . 18
図表 図表 図表 図表4.2: モバイル & オンライン国内送金総取引件数 総取引件数 総取引件数 総取引件数 総取引件数 総取引件数 .
2023-2028 年主要 8 地域別、年間取引件数(m) . 18
4.1.3 国内送金取引総額 . 19
図と表 4.3: モバイルおよびオンライン国内送金取引総額(年間
主要 8 地域別、2023-2028 年 . 19
5. 国際送金と送金: 市場予測
要点
5.1 国際送金と送金の予測 . 21
5.1.1 国際送金アクティブユーザー数 . 21
図と表5.1: モバイルおよびオンライン国際送金、アクティブユーザー数(m)
(m), 主要8地域別, 2023-2028 . 21
5.1.2 国際送金総取引量 . 22
図と表5.2: 年間モバイル・オンライン国際送金総取引件数(m)
2023-2028 年主要 8 地域別、年間送金取扱高(m) . 22
5.1.3 国際送金取引総額 . 23
図と表 5.3: モバイルおよびオンライン国際送金取引総額
2023-2028 年、主要 8 地域別。23
6. 消費者の即時決済: 市場予測と主な要点
6.1 消費者インスタントペイメントの予測 .
6.1.1 国内消費者インスタント・ペイメントの金額 . 25
図と表 6.1: 国内消費者インスタントペイメントの総額(百万ドル
主要 8 地域別、2023 年~2028 年。25
6.1.2 国境を越えた消費者インスタントペイメントの価値 . 26
図と表 6.2: 国境を越えた消費者インスタントペイメントの総額(百万ドル
主要 8 地域別、2023~2028 年。26
6.1.3 消費者インスタントペイメントの価値 . 27
図と表 6.3: 消費者向けインスタントペイメント取引の総額(百万ドル
(百万ドル)、主要 8 地域別、2023~2028 年 . 27

 

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Summary

このレポートでは、ジュニパーリサーチの2つのCompetitor Leaderboardsで、デジタル送金とデジタル送金のベンダー29社をランキングしています。
 
Report Description
Our Digital Money Transfer & Remittances research report provides a detailed evaluation and analysis of both the domestic and international markets, including the impact of instant payments, blockchain and CBDC and other initiatives disrupting the market such as mobile money, neobanks, mobile wallets and payment gateways. The research also considers the future challenges within digital money transfer and remittances, and emerging trends in the space.
 
In addition, this report covers market opportunities; providing strategic insights into the development of digital money transfer capabilities in line with new technologies, such as AI and machine learning.
 
It highlights future opportunities and technologies that are important for vendors, merchants and financial institutions to consider when adapting money transfer and digital remittances for the future, incorporating aspects such as Open Banking, instant transfers and CBDCs.
 
The report also positions 29 vendors across two Juniper Research Competitor Leaderboards, for digital money transfer and digital remittance; providing an invaluable resource for stakeholders seeking to understand the competitive landscape in the market.
 
The research suite contains a detailed dataset; providing forecasts for 61 countries across a wide range of different metrics, including total revenue from mobile domestic money transfer and online domestic money transfer to international mobile and online money transfer and instant transfers.   
 
Key Features
Market Dynamics: A strategic analysis of the major drivers, challenges, and innovations shaping the adoption and development of the digital money transfer and remittances space, including:
The importance of using digital money transfer and remittances systems in the face of growing digital solutions.
Future strategic directions and market outlook for digital money transfer and remittances vendors.
Key drivers and benefits of digital money transfer and remittances for vendors, including an increase in global digital acceptance, the implementation of AI and ML, the analysis of real-time data and the impact on the digital money transfer and remittance space, as well as how money transfer platforms can improve the digital money transfer space.  
Country Readiness Index: Comprehensive coverage featuring country-level market analysis on the future of the market in a select 61 countries split by 8 key regions; thoroughly analysing each country’s potential success in the digital money transfer and remittance market, with insight into current and future trends, paired with supplementary 5-year forecast data.
Benchmark Industry Forecasts: Includes forecasts for the total money transfer for both domestic and international money movement, as well as the total money sent through consumer instant payment. This data is split by our 8 key forecast regions and 61 countries.
Juniper Research Competitor Leaderboards: Key player capability and capacity assessment for 29 vendors in the digital money transfer and remittance space, via two Juniper Research Competitor Leaderboards.
Market Dynamics: A strategic analysis of the major drivers, challenges, and innovations shaping the adoption and development of the digital money transfer and remittances space, including:
The importance of using digital money transfer and remittances systems in the face of growing digital solutions.
Future strategic directions and market outlook for digital money transfer and remittances vendors.
Key drivers and benefits of digital money transfer and remittances for vendors, including an increase in global digital acceptance, the implementation of AI and ML, the analysis of real-time data and the impact on the digital money transfer and remittance space, as well as how money transfer platforms can improve the digital money transfer space.  
Country Readiness Index: Comprehensive coverage featuring country-level market analysis on the future of the market in a select 61 countries split by 8 key regions; thoroughly analysing each country’s potential success in the digital money transfer and remittance market, with insight into current and future trends, paired with supplementary 5-year forecast data.
Benchmark Industry Forecasts: Includes forecasts for the total money transfer for both domestic and international money movement, as well as the total money sent through consumer instant payment. This data is split by our 8 key forecast regions and 61 countries.
Juniper Research Competitor Leaderboards: Key player capability and capacity assessment for 29 vendors in the digital money transfer and remittance space, via two Juniper Research Competitor Leaderboards.
 
Market Data & Forecasting Report
The market-leading research suite for the Digital Money Transfer & Remittances market includes access to the full set of forecast data of 85 tables and over 40,000 datapoints. Metrics in the research suite include:
  • Total number of Money Transfer Users
  • Total Number of Money Transfer Transactions
  • Total Money Transfer Transaction Value 
These metrics are provided for the following key market verticals:
  • Mobile Domestic Money Transfer
  • Online Domestic Money Transfer
  • Mobile International Money Transfer
  • Online International Money Transfer
  • Consumer Instant Payments 
Juniper Research Interactive Forecast Excel contains the following functionality:
 
Statistics Analysis: Users benefit from the ability to search for specific metrics, displayed for all regions and countries across the data period. Graphs are easily modified and can be exported to the clipboard.
Country Data Tool: This tool lets users look at metrics for all regions and countries in the forecast period. Users can refine the metrics displayed via a search bar.
Country Comparison Tool: Users can select and compare specific countries. The ability to export graphs is included in this tool.
What-if Analysis: Here, users can compare forecast metrics against their own assumptions, via 5 interactive scenarios
 
Market Trends & Strategies Report
Juniper Research’s new report examines the Digital Money Transfer & Remittances market landscape in detail; assessing current trends and factors shaping the market such as the growing use and anticipation surrounding different financial technologies such as Open Banking, stablecoins, CBDCs and mobile money, and the use of AI and machine learning to improve the money transfer space. The report delivers comprehensive analysis of the strategic opportunities for digital money transfer and remittance providers within various markets; addressing key verticals and developing challenges, and how stakeholders should navigate these.
 
Competitor Leaderboard Report
Juniper Research’s Competitor Leaderboards provide detailed evaluation and market positioning for 29 leading vendors in the Digital Money Transfer & Remittances space. The vendors are positioned either as established leaders, leading challengers or disruptors and challengers, based on capacity and capability assessments. The vendors in the Digital Money Transfer Leaderboard include:
  • Amdocs
  • Comviva
  • Huawei
  • Infosys EdgeVerve
  • Interac
  • Mastercard
  • Nium
  • OBOPAY
  • PayPal
  • RemitONE
  • Ripple
  • Seamless Distribution Systems
  • Telepin Software
  • Thunes
  • Visa
The vendors in the Digital Remittances Competitor Leaderboard include:
  • Currencies Direct
  • CurrencyFair
  • FairFX
  • InstaREM
  • Moneycorp
  • MoneyGram
  • OFX
  • Remitly
  • Ria
  • Skrill
  • Western Union
  • Wise
  • WorldRemit
  • Xoom
Backed by a robust and comprehensive scoring methodology, Juniper Research’s Competitor Leaderboard allows readers to gain greater insight into leading market players; enabling them to view which companies have the highest market prospects and the strategies being implemented. 
 


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Table of Contents

1.Market Trends & Strategies
1. Key Takeaways & Strategic Recommendations
1.1 Key Takeaways . 4
1.2 Strategic Recommendations . 5
2. International Digital Money Transfer & Remittances
2.1 International Digital Money Transfer & Remittances . 7
2.1.1 Definition and Scope. 7
2.2 Blockchain and Stablecoins . 7
2.2.1 Blockchain . 7
i. Examples of Blockchain Use in International Digital Money Transfer . 8
ii. Advantages of Blockchain in International Digital Money Transfer . 8
Figure 2.1: Advantages of Blockchain in Digital Money Transfer . 9
2.2.2 Stablecoins . 10
i. Benefits of Stablecoins in Cross-border Digital Money Transfer . 11
ii. Perceived Risks of Stablecoins in Cross-border Digital Money
Transfer . 11
2.2.3 CBDCs . 12
2.3 Instant Payments within Cross-border Payments . 14
2.4 CBDCs . 16
2.4.1 Project mBridge . 16
2.5 Artificial Intelligence in Digital Money Transfer . 16
2.6 Players Disrupting the International Remittance Market . 17
2.6.1 Mobile Money . 17
2.6.2 Neobanks . 17
2.6.3 Payment Gateways . 17
2.6.4 Microfinance . 17
2.6.5 Current Events . 17
2.6.6 Improving Digital Money Transfer through P2P Platforms . 17
i. Additional Services . 17
ii. Partnerships and Open APIs . 18
3. Domestic Digital Money Transfer & Mobile Money
3.1 Domestic Digital Money Transfer and Mobile Money . 20
3.1.1 Definitions and Scope . 20
3.2 Current Market Status and Trends to Watch . 20
4. Digital Money Transfer: Key Remittance Corridors & Regional Analysis
4.1 Digital Money Transfer: Key Remittance Corridors & Regional Analysis . 26
Figure 4.1: Juniper Research’s 8 Key Regions Definition . 26
Table 4.2: Juniper Research Digital Money Transfer Country Readiness Index:
Scoring Criteria . 27
Figure 4.3: Juniper Research Country Readiness Index ? Digital Money Transfer &
Remittances . 28
Figure 4.4: Juniper Research’s Competitive Web: Digital Money Transfer Regional
Opportunities . 28
4.2 Digital Money Transfer: Regional Analysis & Future Outlook . 29
4.2.1 North America . 29
i. US . 29
ii. Canada . 30
4.2.2 Latin America . 31
i. Argentina. 31
ii. Brazil . 31
iii. Colombia . 32
iv. Mexico . 32
4.2.3 West Europe . 32
i. Denmark . 32
ii. France . 33
iii. Germany . 33
iv. Italy . 34
v. Netherlands. 34
vi. Norway . 34
vii. Portugal . 34
viii. Spain . 35
ix. Sweden . 35
x. UK . 36
4.2.4 Central & East Europe . 36
i. Poland . 36
ii. Russia . 37
iii. Turkey . 37
4.2.5 Indian Subcontinent . 38
i. India . 38
4.2.6 Far East & China . 39
i. China . 39
ii. Japan . 40
iii. South Korea . 40
4.2.7 Rest of Asia Pacific. 41
i. Australia . 41
ii. Singapore . 42
4.2.8 Africa & Middle East . 42
i. Saudi Arabia . 42
ii. South Africa . 43
4.2.9 Digital Money Transfer & Remittances Country Readiness: Heatmap
Analysis . 44
Table 4.5: Juniper Research’s Country Readiness Index: North America . 44
Table 4.6: Juniper Research’s Country Readiness Index: Latin America . 44
Table 4.7: Juniper Research’s Country Readiness Index: West Europe . 45
Table 4.8: Juniper Research’s Country Readiness Index: Far East & China. 46
Table 4.9: Juniper Research’s Country Readiness Index: Indian Subcontinent . 46
Table 4.10: Juniper Research’s Country Readiness Index: Rest of Asia Pacific . 47
Table 4.11: Juniper Research’s Country Readiness Index: Africa & Middle East. 48
 
2. CompetitorLeaderboard
1. Juniper Research Digital Money Transfer Platform Providers Competitor
Leaderboard
1.1 Why Read This Report? . 6
Table 1.1: Juniper Research Competitor Leaderboard Vendors: Digital Money
Transfer Platform Providers . 7
Figure 1.2: Juniper Research Competitor Leaderboard: Digital Money Transfer
Platform Providers . 8
Table 1.3: Juniper Research Competitor Leaderboard: Digital Money Transfer
Platform Providers . 8
Table 1.4: Juniper Research Competitor Leaderboard Digital Money Transfer
Platform Providers ? Heatmap . 9
2. Digital Money Transfer Platform Providers Company Profiles
2.1 Digital Money Transfer Platform Providers Vendor Profiles . 11
2.1.1 Amdocs . 11
i. Corporate . 11
ii. Geographical Spread . 11
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 11
iv. High-level View of Offerings . 11
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 12
2.1.2 Comviva . 12
i. Corporate . 12
ii. Geographical Spread . 13
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 13
iv. High-level Views of Offerings . 13
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 14
2.1.3 Huawei . 14
i. Corporate . 14
ii. Geographical Spread . 14
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 14
iv. High-level View of Offerings. 15
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 16
2.1.4 Infosys EdgeVerve . 16
i. Corporate . 16
ii. Geographical Spread . 16
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 16
iv. High-level View of Offering . 16
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 17
2.1.5 Interac . 17
i. Corporate . 17
ii. Geographical Spread . 17
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 18
iv. High-level View of Offerings. 18
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 18
2.1.6 Mastercard . 19
i. Corporate . 19
ii. Geographic Spread . 19
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 19
iv. High-level View of Offerings. 19
Figure 2.1: Mastercard Send Platform . 20
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 20
2.1.7 Nium . 21
i. Corporate . 21
ii. Geographic Spread . 21
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 21
iv. High-level View of Offerings . 21
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 21
2.1.8 OBOPAY . 22
i. Corporate . 22
ii. Geographical Spread . 22
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 22
iv. High-level View of Offerings . 22
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 23
2.1.9 PayPal . 23
i. Corporate . 23
ii. Geographic Spread . 23
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 23
iv. High-level View of Offerings . 24
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key Strategic
Opportunities . 25
2.1.10 RemitONE . 25
i. Corporate . 25
ii. Geographical Spread . 25
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 25
iv. High-level View of Offerings . 25
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 26
2.1.11 Ripple . 26
i. Corporate . 26
ii. Geographical Spread . 26
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 26
iv. High-level View of Offerings. 27
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Deevelopment Opportunities . 27
2.1.12 Seamless Distributions Systems . 27
i. Corporate . 27
ii. Geographical Spread . 28
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 28
iv. High-level View of Offerings. 28
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 29
2.1.13 Telepin Software . 29
i. Corporate . 29
ii. Geographic Spread . 29
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 29
iv. High-level View of Offerings. 29
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 30
2.1.14 Thunes . 30
i. Corporate . 30
ii. Geographical Spread . 30
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 30
iv. High-level View of Offerings. 31
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 31
2.1.15 Visa . 32
i. Corporate . 32
ii. Geographical Spread . 32
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 32
iv. High-level View of Offerings . 32
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 33
Table 2.2: Juniper Research Digital Money Transfer Leaderboard Assessment
Criteria. 34
2.2 Juniper Research Leaderboard Assessment Methodology . 35
2.2.1 Limitations & Interpretations . 35
3. Juniper Research Competitor Leaderboard for Digital Money Transfer
Remittance Providers
Table 3.1: Juniper Research Competitor Leaderboard: Digital Remittance
Providers . 37
Figure 3.2: Juniper Research Competitor Leaderboard ? Digital Remittance
Vendors . 38
Table 3.3: Juniper Research Competitor Leaderboard: Digital Remittance Vendor
Ranking . 38
Table 3.4: Juniper Research Competitor Leaderboard: Digital Remittance
Vendors ? Heatmap . 39
3.1 Money Transfer Remittance Providers Vendor Profiles. 40
3.1.1 Currencies Direct . 40
i. Corporate . 40
ii. Geographical Spread . 40
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 40
iv. High-level View of Offerings . 40
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 40
3.1.2 CurrencyFair. 41
i. Corporate . 41
ii. Geographical Spread . 41
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 41
iv. High-level View of Offerings . 41
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 41
3.1.3 FairFX . 41
i. Corporate . 41
ii. Geographical Spread . 42
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 42
iv. High-level View of Offerings. 42
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 42
3.1.4 Instarem . 42
i. Corporate . 42
ii. Geographical Spread . 43
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 43
iv. High-level View of Offerings. 43
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 43
3.1.5 Moneycorp . 43
i. Corporate . 43
ii. Geographical Spread . 44
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 44
iv. High-level View of Offerings. 44
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 44
3.1.6 MoneyGram. 44
i. Corporate . 44
ii. Geographical Spread . 45
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 45
iv. High-level View of Offerings. 45
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 46
3.1.7 OFX . 46
i. Corporate . 46
ii. Geographical Spread . 46
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 46
iv. High-level View of Offerings . 46
v. Juniper Research View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 47
3.1.8 Remitly . 47
i. Corporate . 47
ii. Geographical Spread . 47
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 47
iv. High-level View of Offering . 47
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 47
3.1.9 Ria . 48
i. Corporate . 48
ii. Geographical Spread . 48
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 48
iv. High-level View of Offerings . 48
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 49
3.1.10 Skrill . 49
i. Corporate . 49
ii. Geographical Spread . 49
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 49
iv. High-level View of Offerings . 49
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 50
3.1.11 Western Union. 50
i. Corporate . 50
ii. Geographical Spread . 50
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 50
iv. High-level View of Offerings. 50
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 51
3.1.12 Wise . 51
i. Corporate . 51
ii. Geographical Spread . 51
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 51
iv. High-level View of Offerings. 52
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 52
3.1.13 WorldRemit . 52
i. Corporate . 52
ii. Geographical Spread . 52
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 52
iv. High-level View of Offerings. 53
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 53
3.1.14 Xoom . 53
i. Corporate . 53
ii. Geographical Spread . 53
iii. Key Clients & Strategic Partnerships . 54
iv. High-level View of Offerings. 54
v. Juniper Research’s View: Strategic Recommendations & Key
Development Opportunities . 54
Table 3.5: Juniper Research Digital Remittance Assessment Criteria . 55
3.2 Juniper Research Leaderboard Assessment Methodology . 56
3.2.1 Limitations & Interpretations . 56
 
3. Data & Forecasting
1. Market Overview
1.1 Digital Money Transfer Introduction . 4
1.1.1 Definition and Scope. 4
1.2 Domestic Digital Money Transfer and Mobile Money . 4
1.2.1 Definitions and Scope . 4
2. Methodology Assumptions and Summary
2.1 Introduction . 7
2.2 Methodology & Assumptions . 7
2.2.1 Market Sizing: Introduction . 7
2.2.2 Methodology . 8
2.2.3 Indicators . 8
2.3 Instant Payments . 9
2.3.1 Introduction . 9
Figure 2.1: Digital Money Transfer & Remittances Market Forecast Methodology
. 10
Figure 2.2: Consumer Instant Payments Methodology . 11
3. Digital Money Transfer & Remittances: Forecast Summary
3.1 Digital Money Transfer & Remittances Usage Forecasts . 13
3.1.1 Mobile & Online Digital Money Transfer Active Users . 13
Figure & Table 3.1: Total Number of Active Digital Money Transfer Users (m),
Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 13
3.1.2 Mobile & Online Money Transfer & Remittances Total Transaction
Volume . 14
Figure & Table 3.2: Total Digital Money Transfer & Remittance Transactions per
annum (m), Split by 8 Regions, 2023-2028 . 14
3.1.3 Mobile & Online Money Transfer & Remittances Total Transaction
Value . 15
Figure & Table 3.3: Total Value of Mobile & Online Money Transfer per annum
($m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 15
4. Domestic Money Transfer: Market Forecasts & Key Takeaways
4.1 Domestic Money Transfer Forecasts . 17
4.1.1 Domestic Money Transfer Active Users . 17
Figure & Table 4.1: Mobile & Online Domestic Money Transfer, Active Users (m),
Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 17
4.1.2 Domestic Money Transfer Total Transactions Volumes . 18
Figure & Table 4.2: Total Number of Mobile & Online Domestic Money Transfer
Transactions per annum (m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 18
4.1.3 Domestic Money Transfer Total Transaction Values . 19
Figure & Table 4.3: Total Value of Mobile & Online Domestic Transaction per
annum ($m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 19
5. International Money Transfer & Remittances: Market Forecasts & Key
Takeaways
5.1 International Money Transfer & Remittances Forecasts . 21
5.1.1 International Money Transfer Active Users . 21
Figure & Table 5.1: Mobile & Online International Money Transfer, Active Users
(m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 21
5.1.2 International Money Transfer Total Transaction Volume . 22
Figure & Table 5.2: Total Number of Mobile & Online International Money
Transfer Transactions per annum (m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 22
5.1.3 International Money Transfer Total Transaction Value . 23
Figure & Table 5.3: Total Value of Mobile & Online International Transactions
per annum ($m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 23
6. Consumer Instant Payments: Market Forecasts & Key Takeaways
6.1 Consumer Instant Payments Forecast . 25
6.1.1 Value of Domestic Consumer Instant Payments . 25
Figure & Table 6.1: Total Value of Instant Payments Domestic Consumer
Transactions ($m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028. 25
6.1.2 Value of Cross-border Consumer Instant Payments . 26
Figure & Table 6.2: Total Value of Instant Payments Cross-border Consumer
Transactions ($m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028. 26
6.1.3 Value of Consumer Instant Payments . 27
Figure & Table 6.3: Total Value of Instant Payments Consumer Transactions
($m), Split by 8 Key Regions, 2023-2028 . 27

 

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2024/10/03 10:28

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