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歯科用消耗品市場:製品タイプ別(歯科インプラント、クラウン&ブリッジ)、最終用途別(病院、歯科医院)、地域別展望-2030年までの世界予測


Dental Consumables Market Market By Product Type (Dental Implants, Crowns & Bridges), By End-use (Hospitals, Dental Clinics), Regional Outlook - Global Forecast up to 2030

当研究所では、最も正確な推定と予測を行うため、偏差最小化に重点を置いた広範かつ反復的な調査手法を採用している。トップダウンとボトムアップの手法を組み合わせて、市場の定量的な部分を分割し、推定してい... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
IHR Insights(旧 Infoholic Research)
アイエイチアールインサイト
2024年7月22日 US$4,500
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120 英語

 

サマリー

当研究所では、最も正確な推定と予測を行うため、偏差最小化に重点を置いた広範かつ反復的な調査手法を採用している。トップダウンとボトムアップの手法を組み合わせて、市場の定量的な部分を分割し、推定しています。さらに、3つの角度から市場を調査するデータ・トライアンギュレーションは、すべての調査研究で頻繁に行われている。

多くの面で、生の市場データが収集され、編集されます。検証済みの信頼できる情報源のみを考慮するため、データは常に吟味されています。さらに、データは当社のリポジトリ内の数多くのレポートと、いくつかの有名な商用データベースから抽出されます。バリューチェーン全体を理解することは、市場を完全に理解するために非常に重要であり、このプロセスを容易にするために、原料のバイヤー、流通業者、サプライヤーから情報を収集します。

業界誌、技術シンポジウム、調査などは、技術的な関心事やトレンドを知るための良い情報源となります。また、知的財産の観点から、ホワイトスペースと移動の自由に重点を置いて技術情報を入手します。さらに、価格設定パターン、制約、推進力に関する業界要因も収集する。つまり、作成される資料にはさまざまなオリジナルデータが含まれ、このデータはさらに公的な情報源との相互検証や認証が行われます。
弊社では、市場の推定と予測を行うためにシミュレーション・モデルを使用しています。調査ごとに特別なモデルを構築します。データはモデルに供給され、同時に価格設定パターン、アプリケーション開発、市場ダイナミクス、テクノロジー・ランドスケープが調査されます。これらのパラメータを比較し、時系列分析、回帰分析、相関分析を用いて、予測期間にわたる影響を定量化します。市場予測は、経済的手法に加え、技術分析、業界経験、専門分野の知識を組み合わせて行います。

技術的市場モデルは長期予測に利用され、計量経済学的モデルは通常短期予測に利用される。これらのモデルは、企業原則、規制の枠組み、経済見通し、そして技術状況の組み合わせに基づいている。

歯科消耗品市場 接続性製品に基づく市場
- 歯科インプラント
- クラウン&ブリッジ
- 歯科生体材料
- 歯列矯正材料
- 歯内治療材料
- 歯周病材料
- 入れ歯
- CAD/CAMデバイス
- 歯科衛生用品
- その他
歯科消耗品市場:最終用途別
- 病院
- 歯科医院
歯科消耗品市場:地域別
- 北米
米国
カナダ
- ヨーロッパ
ドイツ
o イギリス
o フランス
o イタリア
o スペイン
o 残りのヨーロッパ(RoE)
- アジア太平洋(APAC)
o 中国
o 日本
o インド
o オーストラリア
o 韓国
o その他のアジア太平洋地域(RoAPAC)
- ラテンアメリカ(LATAM)
o ブラジル
o アルゼンチン
o その他の南米地域
- 中東・アフリカ(MEA)
o アラブ首長国連邦
o トルコ
o サウジアラビア
o 南アフリカ
o その他の中東・アフリカ

小売デンタルケア基礎分野は2016年に最大の市場シェアを占め、予測期間中もこの傾向が続くと予想される。歯周病やう蝕の罹患率の上昇、口腔衛生に関する知識の増加、政府や大手企業が主導する啓発キャンペーンの増加などの要因により、市場は拡大している。例えば、Colgate-Palmolive (India) Limitedはインド歯科医師会(IDA)と提携し、毎年恒例の歯科啓発プログラムである口腔衛生月間2015(OHM)を実施した。市場拡大の収益源となる見込みは、大手企業による電動歯ブラシやハーブ入り歯磨き粉を含む新製品の投入や、様々な義歯ケア用品や歯科用アクセサリーの提供である。

アジア太平洋やLAMEAのような発展途上地域に対するベンダーの関心の高まりが、市場拡大を加速させると予想される。高齢者人口の増加、歯科疾患の発生率、口腔衛生を促進するための政府の取り組みを考慮すると、LAMEAは近い将来かなりの成長が見込まれる。さらに、こうした歯科用消耗品に対する意識の高まりや、審美性を向上させたいという強い願望が、市場拡大に拍車をかけると予想される。さらに、デンタルツーリズムの増加や、この分野での市場シェアを拡大するために主要ベンダーがとっている多くの戦略的施策により、予測期間中に市場は発展すると予想される。

多くの大手企業は、買収、提携、新製品の発売、地域的・世界的な拡大など、業界の足跡を増やすためにさまざまな戦術を駆使している。企業は市場での競争力を高めるため、顧客層の拡大に注力している。ストラウマン・ホールディング・グループは、歯科インプラント技術を進歩させ、インプラント周囲炎の管理を支援する斬新なアイデアを提供するため、2023年5月にGalvoSurge Dental AGを買収した。Ivoclar と Cayster, Inc.は、2023年2月に提携し、ラボのトレーナーや歯科医師のための口腔内スキャニングプロセスを改善した。2023年3月、シュトラウマン・ホールディング・グループは、ケルンで開催された国際デンタルショーで、新しいデジタル歯科ソリューションを発表した。


- 本レポートは、歯科用消耗品市場の最も重要な属性を示しており、これが市場を牽引し、機会を提供している。
- この調査は、市場のいくつかのセグメントに基づいて歯科消耗品市場の成長を詳細に分析します。
- 歯科用消耗品市場の過去と現在の動向予測を提示します。
- また、歯科用消耗品市場の主要企業の主要戦略や能力などの競争分析も提示しています。

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目次

目次
1.要旨
2.業界の展望
2.1.業界の概要
2.2.業界の動向
3.市場スナップショット
3.1.市場の定義
3.2.市場の展望
3.2.1.ポーターファイブフォース
3.3.関連市場
4.市場の特徴
4.1.市場の概要
4.2.市場セグメンテーション
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会
4.4.DRO - 影響分析
5.製品市場規模と分析
5.1.概要
5.2.歯科インプラント
5.3.クラウンとブリッジ
5.4.歯科生体材料
5.5.歯列矯正材料
5.6.歯内療法材料
5.7.歯周病治療材料
5.8.義歯
5.9.CAD/CAM装置
5.10.リテール歯科衛生必需品
5.11.その他
6.最終用途市場規模と分析
6.1.概要
6.2.病院
6.3.歯科医院
7.地域市場規模と分析
7.1.概要
7.2.北米(米国、メキシコ、カナダ)
7.3.欧州(フランス、ドイツ、英国、イタリア、オランダ、スペイン、ロシア、その他の欧州地域)
7.4.アジア太平洋地域(日本、中国、インド、オーストラリア、東南アジア、その他の地域)
7.5.ラテンアメリカ(ブラジル、アルゼンチン)
7.6.中東・アフリカ(サウジアラビア、UAE、南アフリカ、その他の中東・アフリカ地域)
8.競争環境
8.1.競合他社比較分析
8.2.市場動向
8.2.1.M&A、法務、受賞、パートナーシップ
8.2.2.製品の発売と実行
9.ベンダーのプロフィール
9.1.デンツプライ・シロナ
9.1.1.概要
9.1.2.財務概要
9.1.3.提供商品
9.1.4.開発状況
9.1.5.事業戦略
9.2.ストラウマン・ホールディング
9.2.1.概要
9.2.2.財務概要
9.2.3.提供商品
9.2.4.開発状況
9.2.5.事業戦略
9.3.3M
9.3.1.概要
9.3.2.財務概要
9.3.3.提供商品
9.3.4.開発状況
9.3.5.事業戦略
9.4.ヘンリーシャイン
9.4.1.概要
9.4.2.財務概要
9.4.3.提供製品
9.4.4.開発状況
9.4.5.事業戦略
9.5.パターソン・カンパニーズ
9.5.1.概要
9.5.2.財務概要
9.5.3.提供製品
9.5.4.開発状況
9.5.5.事業戦略
9.6.エンビスタ(ダナハーコーポレーション)
9.6.1.概要
9.6.2.財務概要
9.6.3.提供製品
9.6.4.開発状況
9.6.5.事業戦略
9.7.コンプツィマー・バイオメット7
9.7.1.概要
9.7.2.財務概要
9.7.3.提供製品
9.7.4.開発状況
9.7.5.事業戦略
9.8.アイボクラール
9.8.1.概要
9.8.2.財務概要
9.8.3.提供製品
9.8.4.開発状況
9.8.5.事業戦略
9.9.アライン・テクノロジー
9.9.1.概要
9.9.2.財務概要
9.9.3.提供製品
9.9.4.開発状況
9.9.5.事業戦略
9.10.ベンコデンタル
9.10.1.概要
9.10.2.財務概要
9.10.3.提供製品
9.10.4.開発状況
9.10.5.事業戦略

10.アナリスト意見
11.別紙
11.1.報告書の範囲
11.2.市場の定義
11.3.調査方法
11.3.1.データ収集と社内推定
11.3.2.市場の三角測量
11.3.3.予測
11.4.レポートの前提
11.5.宣言
11.6.ステークホルダー
11.7.略語

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図表リスト


表1. 歯科用消耗品市場、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表2. インプラント用歯科消耗品市場金額、地域別、2021-2030年 (10億米ドル)
表3. クラウン・ブリッジ用歯科消耗品市場金額(地域別):2021-2030年(10億米ドル
表4. 歯科用生体材料の歯科用消耗品市場金額(地域別):2021-2030年(10億米ドル
表5. 歯科矯正用材料の歯科消耗品市場金額(地域別):2021-2030年(10億米ドル
表6. 歯内治療用材料の歯科消耗品市場金額(地域別):2021-2030年(10億米ドル
表7. CAD/CAMデバイスの歯科消耗品市場金額(地域別):2021-2030年(10億米ドル
表8. 小売歯科衛生必需品の歯科消耗品市場価値、地域別、2021-2030年(10億米ドル)
表9. 歯科消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表10. 病院向け歯科消耗品市場価値、地域別、2021-2030年(10億米ドル)
表11. 歯科診療所向け歯科消耗品市場金額(地域別):2021-2030年(10億米ドル
表12. 北米歯科用消耗品市場:国別、2021-2030年(10億米ドル)
表13. 北米歯科用消耗品市場:製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表14. 北米歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年 (10億米ドル)
表15. 米国歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年 (10億米ドル)
表16. 米国歯科消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表17. カナダ歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年 (10億米ドル)
表18. カナダ歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年 (10億米ドル)
表19. メキシコ歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年 (10億米ドル)
表20. メキシコ歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年 (10億米ドル)
表21. 欧州歯科用消耗品市場価値、国別、2021-2030年 (10億米ドル)
表22. 欧州歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年 (10億米ドル)
表23. 欧州歯科消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年 (10億米ドル)
表24. ドイツ歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年 (10億米ドル)
表25. ドイツ歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年 (10億米ドル)
表26. 英国歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年 (10億米ドル)
表27. 英国歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表28. フランス歯科用消耗品市場価値:製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表29. フランス歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年 (10億米ドル)
表30. イタリア歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年 (10億米ドル)
表31. イタリア歯科用消耗品市場価値、エンドユース別、2021-2030年 (10億米ドル)
表32.スペイン歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表33.スペイン歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表34. ローマの歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表35.ロエ歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表36.アジア太平洋歯科用消耗品市場価値、国別、2021-2030年(10億米ドル)
表37.アジア太平洋歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表38.アジア太平洋歯科消耗品市場:最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表39. 中国の歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年 (10億米ドル)
表40. 中国の歯科用消耗品市場価値、エンドユース別、2021-2030年(10億米ドル)
表41.インドの歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表42.インドの歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表43.日本の歯科用消耗品市場:製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表44.日本の歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表45.その他のアジア太平洋地域の歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表46.アパックのその他の地域の歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表47.ラテンアメリカの歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表48. ラテンアメリカ歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年 (10億米ドル)
表49. ブラジル歯科用消耗品市場価値:製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表50. ブラジルの歯科用消耗品市場価値、エンドユース別、2021-2030年(10億米ドル)
表51.アルゼンチン歯科用消耗品市場価値:製品別、2021-2030年(10億米ドル)
アルゼンチン歯科用消耗品市場価値:最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表53.中東・アフリカ歯科用消耗品市場価値:製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表54.中東・アフリカ歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表55.サウジアラビアの歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表56.サウジアラビアの歯科用消耗品市場:最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表57. UAE歯科用消耗品市場価値、製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表58.UAE歯科用消耗品市場価値、最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表59. その他の中東・アフリカ歯科用消耗品市場:製品別、2021-2030年(10億米ドル)
表60. その他の中東・アフリカ歯科用消耗品市場:最終用途別、2021-2030年(10億米ドル)
表61.デンツプライシロナ:財務
表62.デンツプライシロナ:製品とサービス
表63. デンツプライシロナ:最近の動向
表64.ストラウマン・ホールディング:財務
ストラウマン・ホールディング:製品とサービス
表66.ストラウマン:最近の動向
表67.
表68.
表69.
表70. ヘンリー・シャインInc.
表 71.ヘンリーシャイン:製品・サービス
表 72.ヘンリースキャイン:最近の動向
表73.パターソン・カンパニーズ:財務状況
表74. パターソン・カンパニーズ: 製品・サービス
表75. パターソン・カンパニーズ:最近の動向
表76.エンビスタ(ダナハーコーポレーション):財務状況
表77. エンビスタ(ダナハーコーポレーション): 製品・サービス
表78.エンビスタ(ダナハーコーポレーション):最近の動向
表79.コンツァイマー・バイオメット7: 財務状況
表80.コンツジマーバイオメット7: 製品・サービス
81.コンツジマー・バイオメット7:開発
表82.アイボクラール:財務
表83.アイボクラール:製品とサービス
表84.アイボクラール:最近の開発
表85. アライン・テクノロジー社:財務状況
表86.アライン・テクノロジー:製品・サービス
表87. アライン・テクノロジー・インク:最近の動向
表88. ベンコデンタル:財務状況
表89. ベンコ・デンタル: 製品・サービス
90.ベンコ・デンタル:最近の動向

 

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Summary

Our study uses an extensive, iterative research technique with a deviation minimization focus to produce the most precise estimates and forecasts. The organization divides and estimates quantitative parts of the market using a mix of top-down and bottom-up methodologies. Additionally, data triangulation—which examines the market from three angles—recurs frequently in all of our research studies.

On many fronts, raw market data is gathered and compiled. To make sure that only verified and authenticated sources are taken into consideration, data is constantly vetted. Furthermore, data is extracted from numerous reports within our repository and several well-known commercial databases. Understanding the entire value chain is crucial for a thorough understanding of the market, and we gather information from buyers, distributors, and suppliers of raw materials to make this process easier.

Trade journals, technical symposia, and surveys are good sources for technical concerns and trends. Technical information is also obtained with an emphasis on white space and freedom of movement from an intellectual property standpoint. Additionally gathered are industry factors pertaining to pricing patterns, constraints, and drivers. This means that a variety of original data are included in the material that is produced, and this data is further cross-validated and certified with public sources.
We use simulation models to produce our market estimates and forecasts. A distinct model is built specifically for every investigation. Data is supplied into the model and simultaneously examined for pricing patterns, application development, market dynamics, and technology landscape. These parameters are compared, and time series analysis, regression, and correlation are used to quantify their impact across the predicted period. Market forecasting is carried out using a mix of technical analysis, industry experience, and domain knowledge in addition to economic instruments.

Technological market models are utilized for long-term forecasting, while econometric models are typically employed for short-term forecasting. These are grounded in a combination of corporate principles, regulatory frameworks, economic outlooks, and the state of technology.

Dental Consumables Market Market based on Connectivity Product:
• Dental Implants
• Crowns & Bridges
• Dental Biomaterials
• Orthodontic Materials
• Endodontic Materials
• Periodontic Materials
• Dentures
• CAD/CAM Devices
• Retail Dental Hygiene Essentials
• Others
Dental Consumables Market Market based on End use:
• Hospitals
• Dental Clinics
Dental Consumables Market Market based on Geography:
• North America
o US
o Canada
• Europe
o Germany
o UK
o France
o Italy
o Spain
o Rest of Europe (RoE)
• Asia Pacific (APAC)
o China
o Japan
o India
o Australia
o South Korea
o Rest of Asia Pacific (RoAPAC)
• Latin America (LATAM)
o Brazil
o Argentina
o Rest of South America
• Middle East and Africa (MEA)
o UAE
o Turkey
o Saudi Arabia
o South Africa
o Rest of Middle East & Africa

The retail dental care basics segment held the biggest market share in 2016 and is anticipated to continue in this manner for the duration of the forecast. The market is growing as a result of factors such rising periodontal disease and dental caries incidence, increased knowledge of oral health, and an increase in the number of government and large player-initiated awareness campaigns. For example, in partnership with the Indian Dental Association (IDA), Colgate-Palmolive (India) Limited conducted Oral Health Month 2015 (OHM), an annual dental awareness program. Revenue-generating prospects for the market expansion are presented by the major companies' introduction of new products including powered toothbrushes and herbal toothpaste, as well as their availability of various denture care items and dental accessories.

It is anticipated that an increase in vendors' attention to developing regions like Asia-Pacific and LAMEA will accelerate market expansion. Given the rise in the senior population, the incidence of dental problems, and government initiatives to promote oral hygiene, LAMEA is expected to have considerable growth in the near future. Furthermore, a rise in awareness of these dental consumables and a strong desire to improve aesthetic appeal are anticipated to fuel market expansion. Additionally, the market is anticipated to develop during the forecast period due to the rise in dental tourism and a number of strategic measures taken by the major vendors to increase their market share in this area.

Many large-scale companies use a variety of tactics to increase their industry footprint, including acquisitions, partnerships, new product launches, and regional and global expansions. Businesses are focusing on expanding their clientele in order to have a competitive edge in the marketplace. The Straumann Holding Group purchased GalvoSurge Dental AG in May 2023 in order to advance dental implant technology and provide a novel idea to aid in the management of peri-implantitis. Ivoclar and Cayster, Inc. partnered in February 2023 to improve the intraoral scanning process for laboratory trainers and dentists. A new digital dentistry solution was introduced by Straumann Holding Group in March 2023 at an international dental show in Cologne.


• This report illustrates the most vital attributes of the Dental Consumables Market, which are driving and providing opportunities.
• This research gives an in-depth analysis of the Dental Consumables Market growth on the basis of several segments in the market.
• This report presents the predictions of the past and present trends of the Dental Consumables Market.
• This study also presents the competitive analysis, such as key strategies and capabilities of major players of the Dental Consumables Market.



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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Industry Outlook
2.1. Industry Overview
2.2. Industry Trends
3. Market Snapshot
3.1. Market Definition
3.2. Market Outlook
3.2.1. Porter Five Forces
3.3. Related Markets
4. Market characteristics
4.1. Market Overview
4.2. Market Segmentation
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunities
4.4. DRO - Impact Analysis
5. Product: Market Size & Analysis
5.1. Overview
5.2. Dental Implants
5.3. Crowns & Bridges
5.4. Dental Biomaterials
5.5. Orthodontic Materials
5.6. Endodontic Materials
5.7. Periodontic Materials
5.8. Dentures
5.9. CAD/CAM Devices
5.10. Retail Dental Hygiene Essentials
5.11. Others
6. End Use: Market Size & Analysis
6.1. Overview
6.2. Hospitals
6.3. Dental Clinics
7. Geography: Market Size & Analysis
7.1. Overview
7.2. North America (U.S., Mexico, Canada)
7.3. Europe (France, Germany, UK, Italy, Netherlands, Spain, Russia, Rest of Europe)
7.4. Asia Pacific (Japan, China, India, Australia, South East Asia, Rest of APAC)
7.5. Latin America (Brazil, Argentina)
7.6. Middle East & Africa (Saudi Arabia, UAE, South Africa, Rest of Middle East and Africa)
8. Competitive Landscape
8.1. Competitor Comparison Analysis
8.2. Market Developments
8.2.1. Mergers and Acquisitions, Legal, Awards, Partnerships
8.2.2. Product Launches and execution
9. Vendor Profiles
9.1. DENTSPLY SIRONA
9.1.1. Overview
9.1.2. Financial Overview
9.1.3. Product Offerings
9.1.4. Developments
9.1.5. Business Strategy
9.2. STRAUMANN HOLDING
9.2.1. Overview
9.2.2. Financial Overview
9.2.3. Product Offerings
9.2.4. Developments
9.2.5. Business Strategy
9.3. 3M
9.3.1. Overview
9.3.2. Financial Overview
9.3.3. Product Offerings
9.3.4. Developments
9.3.5. Business Strategy
9.4. HENRY SCHEIN, INC.
9.4.1. Overview
9.4.2. Financial Overview
9.4.3. Product Offerings
9.4.4. Developments
9.4.5. Business Strategy
9.5. PATTERSON COMPANIES, INC.
9.5.1. Overview
9.5.2. Financial Overview
9.5.3. Product Offerings
9.5.4. Developments
9.5.5. Business Strategy
9.6. ENVISTA (DANAHER CORPORATION)
9.6.1. Overview
9.6.2. Financial Overview
9.6.3. Product Offerings
9.6.4. Developments
9.6.5. Business Strategy
9.7. COMPZIMMER BIOMET7
9.7.1. Overview
9.7.2. Financial Overview
9.7.3. Product Offerings
9.7.4. Developments
9.7.5. Business Strategy
9.8. IVOCLAR
9.8.1. Overview
9.8.2. Financial Overview
9.8.3. Product Offerings
9.8.4. Developments
9.8.5. Business Strategy
9.9. ALIGN TECHNOLOGY, INC.
9.9.1. Overview
9.9.2. Financial Overview
9.9.3. Product Offerings
9.9.4. Developments
9.9.5. Business Strategy
9.10. BENCO DENTAL
9.10.1. Overview
9.10.2. Financial Overview
9.10.3. Product Offerings
9.10.4. Developments
9.10.5. Business Strategy

10. Analyst Opinion
11. Annexure
11.1. Report Scope
11.2. Market Definitions
11.3. Research Methodology
11.3.1. Data Collation and In-house Estimation
11.3.2. Market Triangulation
11.3.3. Forecasting
11.4. Report Assumptions
11.5. Declarations
11.6. Stakeholders
11.7. Abbreviations

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List of Tables/Graphs

Tables
TABLE 1. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 2. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR DENTAL IMPLANTS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 3. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR CROWNS & BRIDGES, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 4. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR DENTAL BIOMATERIALS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 5. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR ORTHODONTIC MATERIALS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 6. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR ENDODONTIC MATERIALS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 7. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR CAD/CAM DEVICES, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 8. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR RETAIL DENTAL HYGIENE ESSENTIALS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 9. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 10. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR HOSPITALS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 11. DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE FOR DENTAL CLINICS, BY GEOGRAPHY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 12. NORTH AMERICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 13. NORTH AMERICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 14. NORTH AMERICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 15. U.S DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 16. U.S DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 17. CANADA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 18. CANADA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 19. MEXICO DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 20. MEXICO DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 21. EUROPE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 22. EUROPE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 23. EUROPE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 24. GERMANY DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 25. GERMANY DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 26. U.K DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 27. U.K DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 28. FRANCE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 29. FRANCE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 30. ITALY DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 31. ITALY DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 32. SPAIN DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 33. SPAIN DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 34. ROE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 35. ROE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 36. ASIA PACIFIC DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY COUNTRY, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 37. ASIA PACIFIC DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 38. ASIA PACIFIC DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 39. CHINA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 40. CHINA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 41. INDIA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 42. INDIA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 43. JAPAN DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 44. JAPAN DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 45. REST OF APAC DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 46. REST OF APAC DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 47. LATIN AMERICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 48. LATIN AMERICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 49. BRAZIL DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 50. BRAZIL DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 51. ARGENTINA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 52. ARGENTINA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 53. MIDDLE EAST AND AFRICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 54. MIDDLE EAST AND AFRICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 55. SAUDI ARABIA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 56. SAUDI ARABIA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 57. UAE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 58. UAE DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 59. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY PRODUCT, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 60. REST OF MIDDLE EAST AND AFRICA DENTAL CONSUMABLES MARKET VALUE, BY END USE, 2021-2030 (USD BILLION)
TABLE 61. DENTSPLY SIRONA: FINANCIALS
TABLE 62. DENTSPLY SIRONA: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 63. DENTSPLY SIRONA: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 64. STRAUMANN HOLDING: FINANCIALS
TABLE 65. STRAUMANN HOLDING: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 66. STRAUMANN HOLDING: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 67. 3M: FINANCIALS
TABLE 68. 3M: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 69. 3M: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 70. HENRY SCHEIN, INC.: FINANCIALS
TABLE 71. HENRY SCHEIN, INC.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 72. HENRY SCHEIN, INC.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 73. PATTERSON COMPANIES, INC.: FINANCIALS
TABLE 74. PATTERSON COMPANIES, INC.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 75. PATTERSON COMPANIES, INC.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 76. ENVISTA (DANAHER CORPORATION): FINANCIALS
TABLE 77. ENVISTA (DANAHER CORPORATION): PRODUCTS & SERVICES
TABLE 78. ENVISTA (DANAHER CORPORATION): RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 79. COMPZIMMER BIOMET7: FINANCIALS
TABLE 80. COMPZIMMER BIOMET7: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 81. COMPZIMMER BIOMET7: DEVELOPMENTS
TABLE 82. IVOCLAR: FINANCIALS
TABLE 83. IVOCLAR: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 84. IVOCLAR: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 85. ALIGN TECHNOLOGY, INC.: FINANCIALS
TABLE 86. ALIGN TECHNOLOGY, INC.: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 87. ALIGN TECHNOLOGY, INC.: RECENT DEVELOPMENTS
TABLE 88. BENCO DENTAL: FINANCIALS
TABLE 89. BENCO DENTAL: PRODUCTS & SERVICES
TABLE 90. BENCO DENTAL: RECENT DEVELOPMENTS

 

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