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2024-2029年 世界の屋外広告の市場規模、シェア、動向分析レポート:プレイヤー別、タイプ別、用途別、地域別


2024-2029 Global Outdoor Advertising Outlook Market Size, Share & Trends Analysis Report By Player, Type, Application and Region

調査チームは、屋外広告市場規模が2024年のXXXから2029年にはXXXに成長し、推定CAGRはXXになると予測している。本調査で考慮した基準年は2023年であり、市場規模は2024年から2029年まで予測される。 本レポー... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
HNY Research
HNYリサーチ
2024年9月25日 US$3,150
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サマリー

調査チームは、屋外広告市場規模が2024年のXXXから2029年にはXXXに成長し、推定CAGRはXXになると予測している。本調査で考慮した基準年は2023年であり、市場規模は2024年から2029年まで予測される。

本レポートの主な目的は、ユーザーが市場の定義、セグメンテーション、市場ポテンシャル、影響力のあるトレンド、主要10地域と主要50カ国が直面する課題などの観点から市場を理解することです。本レポートの作成にあたり、深い調査と分析を行いました。読者は本レポートが市場を深く理解する上で非常に役立つと思われる。市場に関するデータや情報は、ウェブサイト、企業のアニュアルレポート、ジャーナルなど、信頼できる情報源から取得し、業界の専門家によってチェックされ、検証されています。事実とデータは、図、グラフ、円グラフ、その他の絵で表現しています。これにより、視覚的な表現が強化され、事実の理解がより深まります。

市場プレイヤー別
JCDecaux
フォーカスメディア
oOh!メディア・リミテッド
アジアレイ・メディア・グループ・リミテッド
ムーヴ・メディア
メディアコープ
電通
北京巴士メディア
クオティエント・テクノロジー
ストロアー
アウトフロントメディア(CBS)
ラマ広告社
クリア・チャンネル・アウトドア・ホールディングス
株式会社
ケシオン
IPG
キュービーエフ
シーメイメディア
広東広州日報メディア有限公司
広州日報
ピュブリシスグループ
ハバスSA
成都B-ray Media Co.
中国

タイプ別
デジタル
トラディショナル

アプリケーション別
大企業
中小企業

地域/国別
北米
米国
カナダ
メキシコ

東アジア
中国
日本
韓国

欧州
ドイツ
イギリス
フランス
イタリア
ロシア
スペイン
オランダ
スイス
ポーランド

南アジア
インド
パキスタン
バングラデシュ

東南アジア
インドネシア
タイ
シンガポール
マレーシア
フィリピン
ベトナム
ミャンマー

中東
トルコ
サウジアラビア
イラン
アラブ首長国連邦
イスラエル
イラク
カタール
クウェート
オマーン

アフリカ
ナイジェリア
南アフリカ
エジプト
アルジェリア
モロッコ

オセアニア
オーストラリア
ニュージーランド

南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
チリ
ベネズエラ
ペルー
プエルトリコ
エクアドル

その他の地域
カザフスタン

レポート対象範囲
本レポートで取り上げているのは、市場プレイヤー、原材料サプライヤー、機器サプライヤー、エンドユーザー、トレーダー、流通業者など、市場に関わる主要な市場プレイヤーです。
企業の完全なプロフィールが記載されています。また、生産能力、生産量、価格、収益、コスト、グロス、グロスマージン、販売量、販売収益、消費量、成長率、輸出入、供給量、将来戦略、技術開発なども含まれています。本レポートでは12年間のデータ履歴と予測を分析。
市場の成長要因については、市場のさまざまなエンドユーザーについて詳しく説明しています。
市場プレイヤー別、地域別、タイプ別、用途別などのデータと情報、特定の要件に応じてカスタム調査を追加することができます。
レポートは市場のSWOT分析を含んでいます。最後に、産業専門家の意見が含まれる結論部分が含まれています。

購入の主な理由
市場の洞察に満ちた分析を獲得し、世界市場とその商業状況を包括的に理解する。
生産プロセス、主要課題、開発リスクを軽減するための解決策を評価する。
市場で最も影響力のある推進力と抑制力、および世界市場への影響を理解する。
各主要組織が採用している市場戦略について知る。
市場の将来展望と見通しを理解する。
標準的な構成のレポートのほか、特定の要件に応じたカスタムリサーチも提供しています。

当レポートでは、屋外広告の世界、上位10地域および上位50カ国の市場規模2018-2023年、および産業、世界の主要企業/サプライヤー、地域別市場シェアを含む開発予測2024-2029年に焦点を当て、その価格と利益の状況、マーケティング状況&市場成長ドライバーと課題を提供することになる種類や用途別の市場状況や開発動向を含む市場での地位、企業や製品の紹介、ポジション、2020年を基準年としています。

主な分析指標
市場プレイヤーと競合分析:会社概要、製品仕様、生産能力/売上高、収益、価格、グロスマージン2018-2023&製品タイプ別売上高を含む業界の主要プレイヤーをカバーしています。
世界および地域市場分析:本レポートには、世界および地域市場の現状と展望2024-2029が含まれています。さらに、本レポートでカバーされている各地域&国についての詳細な内訳を提供しています。生産量、消費量、輸出入量、販売量、収益予測を明らかにします。
製品タイプ別市場分析:本レポートでは、屋外広告業界における主要な製品タイプを取り上げ、各主要プレイヤーの製品仕様、数量、販売量、金額(M USD)を掲載しています。
アプリケーションタイプ別市場分析:屋外広告業界とそのアプリケーションに基づいて、市場はさらにその業界のいくつかの主要なアプリケーションに細分化されます。各業界のアプリケーション別の市場規模、CAGR、予測を提供します。
市場動向:競争の激化と絶え間ない技術革新を含む市場の主要動向。
機会と促進要因:成長する需要と新技術の特定
ポーターズファイブフォース分析:新規参入の脅威、サプライヤーの交渉力、バイヤーの交渉力、代替製品やサービスの脅威、既存業界のライバルの脅威。

COVID-19の影響
レポートでは、コロナウイルスCOVID-19の影響を取り上げている:2019年12月にCOVID-19ウイルスが発生して以来、この病気は世界保健機関(WHO)が公衆衛生上の緊急事態を宣言するなど、世界中のほぼすべての国に広がっている。コロナウイルス病2019(COVID-19)の世界的な影響はすでに出始めており、2023年の屋外広告市場に大きな影響を与えるだろう。COVID-19の発生は、フライトのキャンセル、渡航禁止と検疫、レストランの閉店、屋内外のイベントの制限、40カ国以上の非常事態宣言、サプライチェーンの大幅な停滞、株式市場の変動、景況感の低下、国民のパニックの拡大、将来への不安など、さまざまな側面に影響をもたらしている。


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目次

1 レポート概要
1.1 調査範囲
1.2 主要市場セグメント
1.3 対象プレイヤー屋外広告収入別ランキング
1.4 タイプ別市場分析
1.4.1 世界の屋外広告市場タイプ別成長率2024 VS 2029
1.4.2 デジタル
1.4.3 トラディショナル
1.5 用途別市場
1.5.1 用途別屋外広告の世界市場シェア:2024年〜2029年
1.5.2 大企業
1.5.3 中小企業
1.6 研究目的
1.7 考慮された年数
1.8 世界の屋外広告市場の概観
1.8.1 世界の屋外広告市場の現状と展望(2018-2029)
1.8.2 北米
1.8.3 東アジア
1.8.4 欧州
1.8.5 南アジア
1.8.6 東南アジア
1.8.7 中東
1.8.8 アフリカ
1.8.9 オセアニア
1.8.10 南米
1.8.11 その他の地域
1.9 世界市場の成長展望
1.9.1 世界の屋外広告の収益推計と予測(2018-2029)
1.9.2 世界の屋外広告生産能力の推定と予測(2018-2029)
1.9.3 世界の屋外広告生産量の推定と予測(2018-2029)
2 製造コスト構造分析
2.1 原材料
2.2 屋外広告の製造コスト構造分析
2.3 屋外広告の製造工程分析
2.4 屋外広告の産業チェーン構造
3 屋外広告の開発および製造工場分析
3.1 屋外広告生産トップメーカー本社、順位
3.2 世界の屋外広告の製造工場分布と商業生産日
4 メーカー別市場競争
4.1 世界の屋外広告生産能力 メーカー別市場シェア(2018-2023)
4.2 世界の屋外広告収入市場 メーカー別シェア(2018-2023)
4.3 世界の屋外広告のメーカー別平均価格(2018-2023)
4.4 メーカー 屋外広告の生産拠点、サービス提供地域、製品タイプ
5 屋外広告の地域市場分析
5.1 屋外広告の地域別生産
5.1.1 世界の屋外広告の地域別生産量(2018-2023)
5.1.2 世界の地域別屋外広告収入
5.2 地域別屋外広告消費量
5.3 北米屋外広告市場分析
5.3.1 北米屋外広告の生産
5.3.2 北米の屋外広告収入
5.3.3 北米の主要メーカー
5.3.4 北米の屋外広告の輸入と輸出
5.4 東アジア屋外広告市場の分析
5.4.1 東アジアの屋外広告生産
5.4.2 東アジアの屋外広告収入
5.4.3 東アジアの主要メーカー
5.4.4 東アジアの屋外広告の輸入と輸出
5.5 欧州屋外広告市場の分析
5.5.1 欧州屋外広告の生産
5.5.2 欧州屋外広告収入
5.5.3 欧州の主要メーカー
5.5.4 欧州屋外広告の輸入と輸出
5.6 南アジアの屋外広告市場分析
5.6.1 南アジアの屋外広告生産
5.6.2 南アジアの屋外広告収入
5.6.3 南アジアの主要メーカー
5.6.4 南アジアの屋外広告の輸入と輸出
5.7 東南アジア屋外広告市場の分析
5.7.1 東南アジアの屋外広告生産量
5.7.2 東南アジアの屋外広告収入
5.7.3 東南アジアの主要メーカー
5.7.4 東南アジアの屋外広告の輸入と輸出
5.8 中東の屋外広告市場分析
5.8.1 中東の屋外広告生産量
5.8.2 中東屋外広告収入
5.8.3 中東の主要メーカー
5.8.4 中東の屋外広告の輸入と輸出
5.9 アフリカ屋外広告市場の分析
5.9.1 アフリカの屋外広告の生産
5.9.2 アフリカ屋外広告収入
5.9.3 アフリカの主要メーカー
5.9.4 アフリカ屋外広告の輸入と輸出
5.10 オセアニアの屋外広告市場分析
5.10.1 オセアニア屋外広告の生産
5.10.2 オセアニア屋外広告収入
5.10.3 オセアニアの主要メーカー
5.10.4 オセアニア屋外広告の輸入と輸出
5.11 南アメリカの屋外広告市場分析
5.11.1 南アメリカの屋外広告生産
5.11.2 南アメリカの屋外広告収入
5.11.3 南米の主要メーカー
5.11.4 南アメリカの屋外広告の輸入と輸出
6 屋外広告のタイプ別販売市場(2018-2029)
6.1 世界の屋外広告のタイプ別歴史的市場規模(2018-2023)
6.2 世界の屋外広告のタイプ別予測市場規模(2024-2029)
7 屋外広告の用途別消費市場(2018-2029)
7.1 世界の屋外広告の歴史的市場規模:用途別(2018-2023)
7.2 世界の屋外広告の用途別市場規模予測(2024-2029)
8 屋外広告事業における企業プロファイルと主要人物
8.1 JCDecaux
8.1.1 JCDecaux 会社概要
8.1.2 JCDecaux屋外広告製品仕様
8.1.3 JCDecaux屋外広告の生産能力、売上高、価格、粗利率(2018-2023)
8.2 フォーカスメディア
8.2.1 Focus Media 会社概要
8.2.2 Focus Media 屋外広告製品仕様
8.2.3 Focus Media 屋外広告生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.3 oOh!メディア・リミテッド
8.3.1 oOh!media Limited 会社概要
8.3.2 oOh!media Limited 屋外広告製品仕様
8.3.3 oOh!media Limited 屋外広告の生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023年)
8.4 アジアレイ・メディア・グループ・リミテッド
8.4.1 Asiaray Media Group Limited 会社概要
8.4.2 Asiaray Media Group Limited 屋外広告製品仕様書
8.4.3 Asiaray Media Group Limited 屋外広告生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.5 Moove Media Pte Ltd
8.5.1 Moove Media Pte Ltd 会社概要
8.5.2 Moove Media Pte Ltd 屋外広告製品仕様書
8.5.3 Moove Media Pte Ltd 屋外広告生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023年)
8.6 Mediacorp Pte Ltd.
8.6.1 Mediacorp Pte Ltd.会社概要
8.6.2 Mediacorp Pte Ltd.屋外広告製品の仕様
8.6.3 Mediacorp Pte Ltd.屋外広告の生産能力、売上高、価格、粗利率(2018-2023年)
8.7 株式会社電通
8.7.1 株式会社電通会社概要
8.7.2 株式会社電通屋外広告製品仕様
8.7.3 株式会社電通屋外広告の生産能力、売上高、価格、粗利率(2018-2023年)
8.8 北京巴士メディア
8.8.1 北京巴士メディアの会社概要
8.8.2 北京巴士メディアの屋外広告製品仕様
8.8.3 北京巴士メディアの屋外広告生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.9 クォティエント・テクノロジー
8.9.1 Quotient Technology 会社概要
8.9.2 Quotient Technology屋外広告製品仕様書
8.9.3 Quotient Technology 屋外広告の生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.10 ストロアー
8.10.1 Ströer 会社概要
8.10.2 ストレール屋外広告製品仕様書
8.10.3 Ströer 屋外広告の生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.11 アウトフロントメディア(CBS)
8.11.1 OUTFRONT Media(CBS)の会社概要
8.11.2 アウトフロントメディア(CBS)の屋外広告製品仕様
8.11.3 OUTFRONT Media(CBS)の屋外広告生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.12 ラマー広告社
8.12.1 ラマー広告社 会社概要
8.12.2 ラマー広告社屋外広告製品仕様書
8.12.3 Lamar Advertising Companyの屋外広告生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023年)
8.13 クリア・チャンネル・アウトドア・ホールディングス
8.13.1 Clear Channel Outdoor Holdings 会社概要
8.13.2 クリア・チャンネル・アウトドア・ホールディングス屋外広告製品仕様
8.13.3 クリア・チャンネル・アウトドア・ホールディングス屋外広告生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023年)
8.14 株式会社
8.14.1 Inc.会社概要
8.14.2 Inc.屋外広告製品仕様
8.14.3 Inc.屋外広告の生産能力、売上高、価格および売上総利益(2018-2023年)
8.15 ケシオン
8.15.1 ケシオン 会社概要
8.15.2 ケシオン屋外広告製品仕様
8.15.3 ケシオン屋外広告生産能力、売上高、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.16 IPG
8.16.1 IPG 会社概要
8.16.2 IPG屋外広告製品仕様
8.16.3 IPG屋外広告の生産能力、収益、価格および売上総利益率(2018-2023)
8.17 QBF
8.17.1 QBF 会社概要
8.17.2 QBF屋外広告製品仕様書
8.17.3 QBF屋外広告の生産能力、収益、価格および売上総利益(2018-2023年)
8.18 SiMeiメディア
8.18.1 SiMei Media 会社概要
8.18.2 SiMei Media屋外広告製品仕様
8.18.3 SiMei Media屋外広告の生産能力、収益、価格および粗利益率(2018-2023年)
8.19 広東広州日報メディア有限公司
8.19.1 広東広州日報媒体有限公司Ltd.の会社概要
8.19.2 広東広州日報メディア有限公司屋外広告製品仕様
8.19.3 広東広州日報メディア有限公司屋外広告の生産能力、売上高、価格および粗利益率(2018-2023年)
8.20 広州日報媒体有限公司
8.20.1 広州日報媒体有限公司Ltd.の会社概要
8.20.2 広州日報媒体有限公司屋外広告製品仕様
8.20.3 旭硝子株式会社屋外広告の生産能力、売上高、価格、粗利率(2018-2023年)
8.21 ピュブリシスグループ
8.21.1 Publicis Groupe 会社概要
8.21.2 ピュブリシスグループ屋外広告製品仕様書
8.21.3 Publicis Groupeの屋外広告生産能力、売上高、価格およびグロス・マージン(2018-2023年)
8.22 ハヴァスSA
8.22.1 Havas SA 会社概要
8.22.2 Havas SA屋外広告製品仕様書
8.22.3 Havas SA 屋外広告の生産能力、収益、価格およびグロス・マージン(2018-2023)
8.23 成都ビーレイメディア有限公司
8.23.1 成都B-ray Media Co.会社概要
8.23.2 成都B-ray Media Co.屋外広告製品仕様
8.23.3 成都ビーレイメディア株式会社屋外広告の生産能力、売上高、価格および粗利益率(2018-2023年)
8.24 成都ビーレイメディア株式会社
8.24.1 成都ビーレイメディア株式会社Ltd.の会社概要
8.24.2 有限公司屋外広告製品仕様
8.24.3 旭硝子株式会社屋外広告の生産能力、売上高、価格、粗利率(2018-2023年)
9 生産と供給の予測
9.1 屋外広告物の世界生産量予測(2024年~2029年)
9.2 屋外広告の世界売上高予測(2024-2029)
9.3 屋外広告の世界予測価格(2018-2029)
9.4 屋外広告の地域別世界生産量予測(2024-2029)
9.4.1 北米屋外広告の生産量、収益予測(2024-2029)
9.4.2 東アジア屋外広告の生産、収益予測(2024-2029)
9.4.3 欧州屋外広告の生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.4 南アジア屋外広告物の生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.5 東南アジア屋外広告生産、収益予測(2024-2029)
9.4.6 中東屋外広告の生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.7 アフリカ屋外広告生産、収益予測 (2024-2029)
9.4.8 オセアニア屋外広告の生産、収益の見通し(2024-2029)
9.4.9 南米屋外広告の生産、収益予測(2024-2029)
9.4.10 その他の地域 屋外広告生産、収益の見通し(2024-2029)
9.5 タイプ別および用途別予測(2024-2029)
9.5.1 世界のタイプ別販売量、販売収入、販売価格の予測(2024-2029年)
9.5.2 屋外広告の用途別世界消費量予測(2024-2029年)
10 消費と需要の予測
10.1 北米市場における屋外広告の国別消費量予測
10.2 東アジア市場の国別屋外広告の消費予測
10.3 欧州市場の屋外広告の国別消費量予測
10.4 南アジア市場国別屋外広告の消費量予測
10.5 東南アジア市場国別屋外広告の消費量予測
10.6 中東市場国別屋外広告の消費量予測
10.7 アフリカの屋外広告の国別消費量予測
10.8 大洋州:国別屋外広告の消費量予測
10.9 南アメリカの国別屋外広告消費量予測
10.10 その他の地域の国別屋外広告消費量予測
11 マーケティングチャネル、流通業者、顧客
11.1 マーケティングチャネル
11.1.1 直接チャネル
11.1.2 間接チャネル
12 市場ダイナミクス
12.1 市場動向
12.2 機会と促進要因
12.3 課題
12.4 ポーターのファイブフォース分析
13 結論
14 付録
14.1 方法論/調査アプローチ
14.1.1 調査プログラム/設計
14.1.2 市場規模の推定
14.1.3 市場の内訳とデータ三角測量
14.2 データソース
14.2.1 二次情報源
14.2.2 一次情報源
14.3 免責事項

 

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Summary

The research team projects that the Outdoor Advertising market size will grow from XXX in 2024 to XXX by 2029, at an estimated CAGR of XX. The base year considered for the study is 2023, and the market size is projected from 2024 to 2029.

The prime objective of this report is to help the user understand the market in terms of its definition, segmentation, market potential, influential trends, and the challenges that the market is facing with 10 major regions and 50 major countries. Deep researches and analysis were done during the preparation of the report. The readers will find this report very helpful in understanding the market in depth. The data and the information regarding the market are taken from reliable sources such as websites, annual reports of the companies, journals, and others and were checked and validated by the industry experts. The facts and data are represented in the report using diagrams, graphs, pie charts, and other pictorial representations. This enhances the visual representation and also helps in understanding the facts much better.

By Market Players:
JCDecaux
Focus Media
oOh!media Limited
Asiaray Media Group Limited
Moove Media Pte Ltd​
Mediacorp Pte Ltd.
Dentsu Inc.
Beijing Bashi Media
Quotient Technology
Ströer
OUTFRONT Media (CBS)
Lamar Advertising Company
Clear Channel Outdoor Holdings
Inc.
Kesion
IPG
QBF
SiMei Media
Guangdong Guangzhou Daily Media Co.
Ltd.
Publicis Groupe
Havas SA
Chengdu B-ray Media Co.
Ltd.

By Type
Digital
Traditional

By Application
Large Enterprise
SME

By Regions/Countries:
North America
United States
Canada
Mexico

East Asia
China
Japan
South Korea

Europe
Germany
United Kingdom
France
Italy
Russia
Spain
Netherlands
Switzerland
Poland

South Asia
India
Pakistan
Bangladesh

Southeast Asia
Indonesia
Thailand
Singapore
Malaysia
Philippines
Vietnam
Myanmar

Middle East
Turkey
Saudi Arabia
Iran
United Arab Emirates
Israel
Iraq
Qatar
Kuwait
Oman

Africa
Nigeria
South Africa
Egypt
Algeria
Morocoo

Oceania
Australia
New Zealand

South America
Brazil
Argentina
Colombia
Chile
Venezuela
Peru
Puerto Rico
Ecuador

Rest of the World
Kazakhstan

Points Covered in The Report
The points that are discussed within the report are the major market players that are involved in the market such as market players, raw material suppliers, equipment suppliers, end users, traders, distributors and etc.
The complete profile of the companies is mentioned. And the capacity, production, price, revenue, cost, gross, gross margin, sales volume, sales revenue, consumption, growth rate, import, export, supply, future strategies, and the technological developments that they are making are also included within the report. This report analyzed 12 years data history and forecast.
The growth factors of the market is discussed in detail wherein the different end users of the market are explained in detail.
Data and information by market player, by region, by type, by application and etc, and custom research can be added according to specific requirements.
The report contains the SWOT analysis of the market. Finally, the report contains the conclusion part where the opinions of the industrial experts are included.

Key Reasons to Purchase
To gain insightful analyses of the market and have comprehensive understanding of the global market and its commercial landscape.
Assess the production processes, major issues, and solutions to mitigate the development risk.
To understand the most affecting driving and restraining forces in the market and its impact in the global market.
Learn about the market strategies that are being adopted by leading respective organizations.
To understand the future outlook and prospects for the market.
Besides the standard structure reports, we also provide custom research according to specific requirements.

The report focuses on Global, Top 10 Regions and Top 50 Countries Market Size of Outdoor Advertising 2018-2023, and development forecast 2024-2029 including industries, major players/suppliers worldwide and market share by regions, with company and product introduction, position in the market including their market status and development trend by types and applications which will provide its price and profit status, and marketing status & market growth drivers and challenges, with base year as 2020.

Key Indicators Analysed
Market Players & Competitor Analysis: The report covers the key players of the industry including Company Profile, Product Specifications, Production Capacity/Sales, Revenue, Price and Gross Margin 2018-2023 & Sales by Product Types.
Global and Regional Market Analysis: The report includes Global & Regional market status and outlook 2024-2029. Further the report provides break down details about each region & countries covered in the report. Identifying its production, consumption, import & export, sales volume & revenue forecast.
Market Analysis by Product Type: The report covers majority Product Types in the Outdoor Advertising Industry, including its product specifcations by each key player, volume, sales by Volume and Value (M USD).
Markat Analysis by Application Type: Based on the Outdoor Advertising Industry and its applications, the market is further sub-segmented into several major Application of its industry. It provides you with the market size, CAGR & forecast by each industry applications.
Market Trends: Market key trends which include Increased Competition and Continuous Innovations.
Opportunities and Drivers: Identifying the Growing Demands and New Technology
Porters Five Force Analysis: The report will provide with the state of competition in industry depending on five basic forces: threat of new entrants, bargaining power of suppliers, bargaining power of buyers, threat of substitute products or services, and existing industry rivalry.

COVID-19 Impact
Report covers Impact of Coronavirus COVID-19: Since the COVID-19 virus outbreak in December 2019, the disease has spread to almost every country around the globe with the World Health Organization declaring it a public health emergency. The global impacts of the coronavirus disease 2019 (COVID-19) are already starting to be felt, and will significantly affect the Outdoor Advertising market in 2023. The outbreak of COVID-19 has brought effects on many aspects, like flight cancellations; travel bans and quarantines; restaurants closed; all indoor/outdoor events restricted; over forty countries state of emergency declared; massive slowing of the supply chain; stock market volatility; falling business confidence, growing panic among the population, and uncertainty about future.



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Table of Contents

1 Report Overview
1.1 Study Scope
1.2 Key Market Segments
1.3 Players Covered: Ranking by Outdoor Advertising Revenue
1.4 Market Analysis by Type
1.4.1 Global Outdoor Advertising Market Size Growth Rate by Type: 2024 VS 2029
1.4.2 Digital
1.4.3 Traditional
1.5 Market by Application
1.5.1 Global Outdoor Advertising Market Share by Application: 2024-2029
1.5.2 Large Enterprise
1.5.3 SME
1.6 Study Objectives
1.7 Years Considered
1.8 Overview of Global Outdoor Advertising Market
1.8.1 Global Outdoor Advertising Market Status and Outlook (2018-2029)
1.8.2 North America
1.8.3 East Asia
1.8.4 Europe
1.8.5 South Asia
1.8.6 Southeast Asia
1.8.7 Middle East
1.8.8 Africa
1.8.9 Oceania
1.8.10 South America
1.8.11 Rest of the World
1.9 Global Market Growth Prospects
1.9.1 Global Outdoor Advertising Revenue Estimates and Forecasts (2018-2029)
1.9.2 Global Outdoor Advertising Production Capacity Estimates and Forecasts (2018-2029)
1.9.3 Global Outdoor Advertising Production Estimates and Forecasts (2018-2029)
2 Manufacturing Cost Structure Analysis
2.1 Raw Material
2.2 Manufacturing Cost Structure Analysis of Outdoor Advertising
2.3 Manufacturing Process Analysis of Outdoor Advertising
2.4 Industry Chain Structure of Outdoor Advertising
3 Development and Manufacturing Plants Analysis of Outdoor Advertising
3.1 Top Manufacturers Headquarters, Rank by Outdoor Advertising Production
3.2 Global Outdoor Advertising Manufacturing Plants Distribution and Commercial Production Date
4 Market Competition by Manufacturers
4.1 Global Outdoor Advertising Production Capacity Market Share by Manufacturers (2018-2023)
4.2 Global Outdoor Advertising Revenue Market Share by Manufacturers (2018-2023)
4.3 Global Outdoor Advertising Average Price by Manufacturers (2018-2023)
4.4 Manufacturers Outdoor Advertising Production Sites, Area Served, Product Type
5 Outdoor Advertising Regional Market Analysis
5.1 Outdoor Advertising Production by Regions
5.1.1 Global Outdoor Advertising Production by Regions (2018-2023)
5.1.2 Global Outdoor Advertising Revenue by Regions
5.2 Outdoor Advertising Consumption by Regions
5.3 North America Outdoor Advertising Market Analysis
5.3.1 North America Outdoor Advertising Production
5.3.2 North America Outdoor Advertising Revenue
5.3.3 Key Manufacturers in North America
5.3.4 North America Outdoor Advertising Import and Export
5.4 East Asia Outdoor Advertising Market Analysis
5.4.1 East Asia Outdoor Advertising Production
5.4.2 East Asia Outdoor Advertising Revenue
5.4.3 Key Manufacturers in East Asia
5.4.4 East Asia Outdoor Advertising Import & Export
5.5 Europe Outdoor Advertising Market Analysis
5.5.1 Europe Outdoor Advertising Production
5.5.2 Europe Outdoor Advertising Revenue
5.5.3 Key Manufacturers in Europe
5.5.4 Europe Outdoor Advertising Import & Export
5.6 South Asia Outdoor Advertising Market Analysis
5.6.1 South Asia Outdoor Advertising Production
5.6.2 South Asia Outdoor Advertising Revenue
5.6.3 Key Manufacturers in South Asia
5.6.4 South Asia Outdoor Advertising Import & Export
5.7 Southeast Asia Outdoor Advertising Market Analysis
5.7.1 Southeast Asia Outdoor Advertising Production
5.7.2 Southeast Asia Outdoor Advertising Revenue
5.7.3 Key Manufacturers in Southeast Asia
5.7.4 Southeast Asia Outdoor Advertising Import & Export
5.8 Middle East Outdoor Advertising Market Analysis
5.8.1 Middle East Outdoor Advertising Production
5.8.2 Middle East Outdoor Advertising Revenue
5.8.3 Key Manufacturers in Middle East
5.8.4 Middle East Outdoor Advertising Import & Export
5.9 Africa Outdoor Advertising Market Analysis
5.9.1 Africa Outdoor Advertising Production
5.9.2 Africa Outdoor Advertising Revenue
5.9.3 Key Manufacturers in Africa
5.9.4 Africa Outdoor Advertising Import & Export
5.10 Oceania Outdoor Advertising Market Analysis
5.10.1 Oceania Outdoor Advertising Production
5.10.2 Oceania Outdoor Advertising Revenue
5.10.3 Key Manufacturers in Oceania
5.10.4 Oceania Outdoor Advertising Import & Export
5.11 South America Outdoor Advertising Market Analysis
5.11.1 South America Outdoor Advertising Production
5.11.2 South America Outdoor Advertising Revenue
5.11.3 Key Manufacturers in South America
5.11.4 South America Outdoor Advertising Import & Export
6 Outdoor Advertising Sales Market by Type (2018-2029)
6.1 Global Outdoor Advertising Historic Market Size by Type (2018-2023)
6.2 Global Outdoor Advertising Forecasted Market Size by Type (2024-2029)
7 Outdoor Advertising Consumption Market by Application(2018-2029)
7.1 Global Outdoor Advertising Historic Market Size by Application (2018-2023)
7.2 Global Outdoor Advertising Forecasted Market Size by Application (2024-2029)
8 Company Profiles and Key Figures in Outdoor Advertising Business
8.1 JCDecaux
8.1.1 JCDecaux Company Profile
8.1.2 JCDecaux Outdoor Advertising Product Specification
8.1.3 JCDecaux Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.2 Focus Media
8.2.1 Focus Media Company Profile
8.2.2 Focus Media Outdoor Advertising Product Specification
8.2.3 Focus Media Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.3 oOh!media Limited
8.3.1 oOh!media Limited Company Profile
8.3.2 oOh!media Limited Outdoor Advertising Product Specification
8.3.3 oOh!media Limited Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.4 Asiaray Media Group Limited
8.4.1 Asiaray Media Group Limited Company Profile
8.4.2 Asiaray Media Group Limited Outdoor Advertising Product Specification
8.4.3 Asiaray Media Group Limited Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.5 Moove Media Pte Ltd​
8.5.1 Moove Media Pte Ltd​ Company Profile
8.5.2 Moove Media Pte Ltd​ Outdoor Advertising Product Specification
8.5.3 Moove Media Pte Ltd​ Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.6 Mediacorp Pte Ltd.
8.6.1 Mediacorp Pte Ltd. Company Profile
8.6.2 Mediacorp Pte Ltd. Outdoor Advertising Product Specification
8.6.3 Mediacorp Pte Ltd. Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.7 Dentsu Inc.
8.7.1 Dentsu Inc. Company Profile
8.7.2 Dentsu Inc. Outdoor Advertising Product Specification
8.7.3 Dentsu Inc. Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.8 Beijing Bashi Media
8.8.1 Beijing Bashi Media Company Profile
8.8.2 Beijing Bashi Media Outdoor Advertising Product Specification
8.8.3 Beijing Bashi Media Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.9 Quotient Technology
8.9.1 Quotient Technology Company Profile
8.9.2 Quotient Technology Outdoor Advertising Product Specification
8.9.3 Quotient Technology Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.10 Ströer
8.10.1 Ströer Company Profile
8.10.2 Ströer Outdoor Advertising Product Specification
8.10.3 Ströer Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.11 OUTFRONT Media (CBS)
8.11.1 OUTFRONT Media (CBS) Company Profile
8.11.2 OUTFRONT Media (CBS) Outdoor Advertising Product Specification
8.11.3 OUTFRONT Media (CBS) Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.12 Lamar Advertising Company
8.12.1 Lamar Advertising Company Company Profile
8.12.2 Lamar Advertising Company Outdoor Advertising Product Specification
8.12.3 Lamar Advertising Company Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.13 Clear Channel Outdoor Holdings
8.13.1 Clear Channel Outdoor Holdings Company Profile
8.13.2 Clear Channel Outdoor Holdings Outdoor Advertising Product Specification
8.13.3 Clear Channel Outdoor Holdings Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.14 Inc.
8.14.1 Inc. Company Profile
8.14.2 Inc. Outdoor Advertising Product Specification
8.14.3 Inc. Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.15 Kesion
8.15.1 Kesion Company Profile
8.15.2 Kesion Outdoor Advertising Product Specification
8.15.3 Kesion Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.16 IPG
8.16.1 IPG Company Profile
8.16.2 IPG Outdoor Advertising Product Specification
8.16.3 IPG Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.17 QBF
8.17.1 QBF Company Profile
8.17.2 QBF Outdoor Advertising Product Specification
8.17.3 QBF Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.18 SiMei Media
8.18.1 SiMei Media Company Profile
8.18.2 SiMei Media Outdoor Advertising Product Specification
8.18.3 SiMei Media Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.19 Guangdong Guangzhou Daily Media Co.
8.19.1 Guangdong Guangzhou Daily Media Co. Company Profile
8.19.2 Guangdong Guangzhou Daily Media Co. Outdoor Advertising Product Specification
8.19.3 Guangdong Guangzhou Daily Media Co. Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.20 Ltd.
8.20.1 Ltd. Company Profile
8.20.2 Ltd. Outdoor Advertising Product Specification
8.20.3 Ltd. Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.21 Publicis Groupe
8.21.1 Publicis Groupe Company Profile
8.21.2 Publicis Groupe Outdoor Advertising Product Specification
8.21.3 Publicis Groupe Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.22 Havas SA
8.22.1 Havas SA Company Profile
8.22.2 Havas SA Outdoor Advertising Product Specification
8.22.3 Havas SA Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.23 Chengdu B-ray Media Co.
8.23.1 Chengdu B-ray Media Co. Company Profile
8.23.2 Chengdu B-ray Media Co. Outdoor Advertising Product Specification
8.23.3 Chengdu B-ray Media Co. Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
8.24 Ltd.
8.24.1 Ltd. Company Profile
8.24.2 Ltd. Outdoor Advertising Product Specification
8.24.3 Ltd. Outdoor Advertising Production Capacity, Revenue, Price and Gross Margin (2018-2023)
9 Production and Supply Forecast
9.1 Global Forecasted Production of Outdoor Advertising (2024-2029)
9.2 Global Forecasted Revenue of Outdoor Advertising (2024-2029)
9.3 Global Forecasted Price of Outdoor Advertising (2018-2029)
9.4 Global Forecasted Production of Outdoor Advertising by Region (2024-2029)
9.4.1 North America Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.2 East Asia Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.3 Europe Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.4 South Asia Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.5 Southeast Asia Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.6 Middle East Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.7 Africa Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.8 Oceania Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.9 South America Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.4.10 Rest of the World Outdoor Advertising Production, Revenue Forecast (2024-2029)
9.5 Forecast by Type and by Application (2024-2029)
9.5.1 Global Sales Volume, Sales Revenue and Sales Price Forecast by Type (2024-2029)
9.5.2 Global Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Application (2024-2029)
10 Consumption and Demand Forecast
10.1 North America Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
10.2 East Asia Market Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
10.3 Europe Market Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Countriy
10.4 South Asia Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
10.5 Southeast Asia Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
10.6 Middle East Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
10.7 Africa Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
10.8 Oceania Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
10.9 South America Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
10.10 Rest of the world Forecasted Consumption of Outdoor Advertising by Country
11 Marketing Channel, Distributors and Customers
11.1 Marketing Channel
11.1.1 Direct Channels
11.1.2 Indirect Channels
12 Market Dynamics
12.1 Market Trends
12.2 Opportunities and Drivers
12.3 Challenges
12.4 Porter's Five Forces Analysis
13 Conclusion
14 Appendix
14.1 Methodology/Research Approach
14.1.1 Research Programs/Design
14.1.2 Market Size Estimation
14.1.3 Market Breakdown and Data Triangulation
14.2 Data Source
14.2.1 Secondary Sources
14.2.2 Primary Sources
14.3 Disclaimer

 

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