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トランプとボードゲームの市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別(トランプ、ボードゲーム)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、地域別(北米、欧州)、セグメント別予測、2025年~2030年


Playing Cards And Board Games Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Playing Cards, Board Games), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region (North America, Europe), And Segment Forecasts, 2025 - 2030

トランプとボードゲーム市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、トランプとボードゲームの世界市場規模は、2025年から2030年にかけて年平均成長率8.3%を記録し、2030年までに319... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年11月15日 US$3,950
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80 英語

 

サマリー

トランプとボードゲーム市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、トランプとボードゲームの世界市場規模は、2025年から2030年にかけて年平均成長率8.3%を記録し、2030年までに319億3000万米ドルに達すると予測されている。若い世代における伝統的なレクリエーション活動の人気の高まりが市場を牽引すると予測される。ミレニアル世代が社交の場で昔ながらのゲームを好む傾向が高まっており、成長をさらに促進すると予測される。

レトロゲームの復活が市場の成長を促進すると予測される。メーカーは、より多くの消費者を惹きつけるため、エレガントなメカニズムと印象的なアートワークを備えたシンプルなゲームの製造に注力している。例えば、「カタンの開拓者たち」の発売は大成功を収め、多くのプレイヤーがこの業界に参入している。需要の急激な高まりは、市場プレーヤーに成長機会をもたらしている。新しいメーカーは、トランプやボードゲームを開発するだけでなく、再発明しながら、技術革新と創造性に焦点を当て、その結果、市場の成長を促進すると予想される。人気の高まりは、子供、ミレニアル世代、家族など、さまざまなグループ向けに特別に設計されたボードゲームを導入する企業を後押しすると予想される。例えば、Pandemic Legacy、Scythe、Gloomhavenは、特に13歳以上向けに設計されたボードゲームの一部である。

製品別では、ボードゲームが2018年に主要な市場シェアを占め、予測期間中もその優位性が続くと予測される。余暇活動への関与の増加、デジタルスクリーンからの休憩の傾向、対面での交流の重視などの要因が、伝統的なボードゲームの人気を押し上げると予測される。モノポリーは2018年に29%以上の最大市場シェアを占めた。チェッカー、パズル、スクラブル、チェスなどの人気上昇が市場成長に寄与すると予測される。

オフライン流通チャネルは、予測期間中も市場をリードし続けると予想される。ボードゲームカフェ文化の高まりが同分野の成長を促進すると予想される。さらに、ショッピングモールやパブでのゲームゾーンの導入は、市場成長にプラスの影響を与えると予想される。

北米は2019年から2025年にかけて最も速いCAGR 9.2%を記録すると予測されている。全米でゲームカフェの数が増加し、昔ながらの娯楽を求めるミレニアル世代の間で人気が高まっていることが、この地域の成長を押し上げると予想される。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中最大の市場シェアを維持し続けると予想される。インドや日本などの国々ではトランプへの関心が高く、この地域の市場成長を牽引すると予測される。

トランプとボードゲーム市場レポートハイライト

- ボードゲームは2024年に73.4%の最大売上シェアで市場を支配した。この成長は、さまざまな年齢層でボードゲームの人気が衰えていないことに起因している。

- トランプは、予測期間中最も速いCAGR 8.9%で成長する見込みである。伝統的なカードゲームへの関心が復活し、革新的でテーマ性のあるカードゲームが登場したことで、カジュアルなプレイヤーから本格的な愛好家まで幅広い層にアピールしている。

- 2024年のトランプ・ボードゲーム業界はオフラインチャネルが最大の収益シェアを占めた。この優位性は主に、玩具店、ゲーム専門店、大規模小売チェーンなどの伝統的な小売店の人気が続いていることによる。

- オンラインチャネルは、オンラインショッピングの利便性とアクセシビリティの向上により、予測期間中に最も速いCAGRで成長すると予想される。

- アジア太平洋地域のトランプ・ボードゲーム市場は、2024年に39.5%の最大収益シェアを獲得して世界市場を支配した。この地域は人口が多く多様性に富み、伝統的なゲームや家族団らんの文化が根付いているため、トランプやボードゲームの需要が高い。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVRの内部データベース
1.3.3.二次情報源と第三者の視点
1.3.4.一次調査
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場概要
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章.トランプとボードゲーム市場の変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜
3.1.1.親市場の展望
3.1.2.関連市場の見通し
3.2.産業バリューチェーン分析
3.2.1.利益率分析(業界レベル)
3.3.市場ダイナミクス
3.3.1.市場促進要因分析
3.3.2.市場阻害要因分析
3.3.3.市場機会
3.3.4.市場の課題
3.4.業界分析ツール
3.4.1.ポーターのファイブフォース分析
3.5.市場参入戦略
第4章 消費者行動分析消費者行動分析
4.1.デモグラフィック分析
4.2.消費者の動向と嗜好
4.3.購買決定に影響を与える要因
4.4.消費者の製品採用
4.5.考察と提言
第5章.トランプとボードゲーム市場製品推定とトレンド分析
5.1.トランプとボードゲーム市場:製品別主要項目
5.2.製品動向分析と市場シェア、2024年・2030年
5.3.市場推定・予測、製品別、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.1.トランプ
5.3.1.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
5.3.2.ボードゲーム
5.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
5.3.2.2.チェス
5.3.2.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.2.3.スクラブル
5.3.2.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.2.4.モノポリー
5.3.2.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.3.2.5.ルード
5.3.2.5.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第6章.トランプとボードゲーム市場流通チャネルの推定と動向分析
6.1.トランプとボードゲーム市場:流通チャネル別主要なポイント
6.2.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2024年・2030年
6.3.2018~2030年流通チャネル別市場推定・予測(百万米ドル)
6.3.1.オフライン
6.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
6.3.2.オンライン
6.3.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章.トランプとボードゲーム市場地域別推定と動向分析
7.1.トランプとボードゲーム市場地域別展望
7.2.地域別市場主要なポイント
7.3.2018年~2030年の地域別市場推定と予測(百万米ドル)
7.3.1.北米
7.3.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.1.2.米国
7.3.1.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.1.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.1.3.カナダ
7.3.1.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.1.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.1.4.メキシコ
7.3.1.4.1.主要カントリーダイナミクス
7.3.1.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.欧州
7.3.2.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.2.英国
7.3.2.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.2.3.ドイツ
7.3.2.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.2.4.フランス
7.3.2.4.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.5.イタリア
7.3.2.5.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.5.2.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.2.6.スペイン
7.3.2.6.1.主要国のダイナミクス
7.3.2.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.アジア太平洋
7.3.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.2.中国
7.3.3.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.3.3.インド
7.3.3.3.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.3.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.3.4.日本
7.3.3.4.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.4.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.3.5.オーストラリア・ニュージーランド
7.3.3.5.1.主要国の動態
7.3.3.5.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.3.6.韓国
7.3.3.6.1.主要国のダイナミクス
7.3.3.6.2.市場の推定と予測、2018年~2030年 (USD Million)
7.3.4.ラテンアメリカ
7.3.4.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.4.2.ブラジル
7.3.4.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.4.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.5.中東・アフリカ
7.3.5.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.3.5.2.南アフリカ
7.3.5.2.1.主要国のダイナミクス
7.3.5.2.2.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第8章.トランプとボードゲーム市場競合分析
8.1.主要市場参入企業別の最新動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参加企業の概要
8.4.財務実績
8.5.製品ベンチマーク
8.6.企業市場シェア分析、2024年(%)
8.7.企業ヒートマップ分析
8.8.戦略マッピング
8.9.企業プロフィール
8.9.1.ゲームズ・ワークショップ・リミテッド
8.9.1.1.会社概要
8.9.1.2.業績
8.9.1.3.製品ポートフォリオ
8.9.1.4.戦略的イニシアティブ
8.9.2.NECA/WizKids LLC(ウィズキッズ)
8.9.2.1.会社概要
8.9.2.2.業績
8.9.2.3.製品ポートフォリオ
8.9.2.4.戦略的イニシアティブ
8.9.3.アイエロ
8.9.3.1.会社概要
8.9.3.2.業績
8.9.3.3.製品ポートフォリオ
8.9.3.4.戦略的イニシアティブ
8.9.4.グレイフォックスゲームズ
8.9.4.1.会社概要
8.9.4.2.業績
8.9.4.3.製品ポートフォリオ
8.9.4.4.戦略的イニシアティブ
8.9.5.ディズニー
8.9.5.1.会社概要
8.9.5.2.業績
8.9.5.3.製品ポートフォリオ
8.9.5.4.戦略的イニシアティブ
8.9.6.バッファローゲームズ
8.9.6.1.会社概要
8.9.6.2.業績
8.9.6.3.製品ポートフォリオ
8.9.6.4.戦略的イニシアティブ
8.9.7.ユニバーシティ・ゲームズ・コーポレーション
8.9.7.1.会社概要
8.9.7.2.業績
8.9.7.3.製品ポートフォリオ
8.9.7.4.戦略的イニシアティブ
8.9.8.デラノゲームズ
8.9.8.1.会社概要
8.9.8.2.業績
8.9.8.3.製品ポートフォリオ
8.9.8.4.戦略的イニシアティブ
8.9.9.ロングパックゲーム
8.9.9.1.会社概要
8.9.9.2.業績
8.9.9.3.製品ポートフォリオ
8.9.9.4.戦略的イニシアティブ
8.9.10.ボダゲームズ
8.9.10.1.会社概要
8.9.10.2.業績
8.9.10.3.製品ポートフォリオ
8.9.10.4.戦略的イニシアティブ

 

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Summary

Playing Cards And Board Games Market Growth & Trends

The global playing cards and board games market size is expected to reach USD 31.93 billion by 2030, registering a CAGR of 8.3% from 2025 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. Growing popularity of traditional recreational activities among the younger generation is projected to drive the market. Rising preference of millennials for old school games during social gatherings is expected to further fuel the growth.

Increasing resurgence of retro-games is projected to drive the market growth. Manufacturers are focusing on producing simple games with elegant mechanics and impressive artwork to attract more consumers. For instance, the massively successful launch of Settlers of Catan has attracted a number of players to the industry. Rapid rise in demand has created growth opportunities for the market players. The new manufacturers focus on innovation and creativity while developing as well as reinventing the playing cards and board games, which in turn is anticipated to drive the market growth. Rising popularity is expected to encourage companies to introduce board games specifically designed for different groups such as children, millennials, and families. For instance, Pandemic Legacy, Scythe, and Gloomhaven, are some of the board games designed especially 13 years and above.

In terms of product, the board games held the leading market share in 2018 and is anticipated to continue its dominance over the forecast period. Factors such as increasing engagement in leisure activities, trend of taking a break from digital screens, and emphasis on face to face interaction are projected to boost the popularity of traditional board games. Monopoly held the largest market share of more than 29% in 2018. Rising popularity of checkers, puzzles, scrabble, and chess among others is expected to contribute to the market growth.

Offline distribution channel is expected to continue leading the market over the forecast period. Rising culture of board game cafes is expected to fuel the growth of the segment. Moreover, introduction of gaming zones in malls and pubs is expected to positively influence the market growth.

North America is projected to register the fastest CAGR of 9.2% from 2019 to 2025. Rise in the number of gaming cafes across the U.S. and increasing popularity among millennials seeking for old-fashioned entertainment is expected to boost the regional growth. Asia Pacific, on the other hand, is expected to continue holding the largest market share over the forecast period. High interest in playing cards across countries such as India and Japan is projected to drive the regional market growth.

Playing Cards And Board Games Market Report Highlights

• Board games dominated the market with the largest revenue share of 73.4% in 2024. This growth is attributed to the enduring popularity of board games across various age groups.

• Playing cards are expected to grow at the fastest CAGR of 8.9% over the forecast period. The resurgence of interest in traditional card games and the introduction of innovative and themed card games appeal to a broad demographic, from casual players to serious enthusiasts.

• Offline channels dominated the playing cards and board games industry with the largest revenue share in 2024. This dominance is primarily due to the continued popularity of traditional retail outlets such as toy stores, specialty game shops, and large retail chains.

• The online channel is expected to grow at the fastest CAGR over the forecast period owing to the increasing convenience and accessibility of online shopping.

• The Asia Pacific playing cards and board games market dominated the global market with the largest revenue share of 39.5% in 2024. The region's large and diverse population and a deep-rooted culture of traditional games and family gatherings drive the high demand for playing cards and board games.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Playing Cards and Board Games Market Variables, Trends & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Parent Market Outlook
3.1.2. Related Market Outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.2.1. Profit Margin Analysis (Industry-level)
3.3. Market Dynamics
3.3.1. Market Driver Analysis
3.3.2. Market Restraint Analysis
3.3.3. Market Opportunities
3.3.4. Market Challenges
3.4. Industry Analysis Tools
3.4.1. Porter’s Five Forces Analysis
3.5. Market Entry Strategies
Chapter 4. Consumer Behavior Analysis
4.1. Demographic Analysis
4.2. Consumer Trends and Preferences
4.3. Factors Affecting Buying Decision
4.4. Consumer Product Adoption
4.5. Observations & Recommendations
Chapter 5. Playing Cards and Board Games Market: Product Estimates & Trend Analysis
5.1. Playing Cards and Board Games Market, By Product: Key Takeaways
5.2. Product Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
5.3. Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.1. Playing Cards
5.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2. Board Games
5.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2.2. Chess
5.3.2.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2.3. Scrabble
5.3.2.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2.4. Monopoly
5.3.2.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.3.2.5. Ludo
5.3.2.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Playing Cards and Board Games Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
6.1. Playing Cards and Board Games Market, By Distribution Channel: Key Takeaways
6.2. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2024 & 2030
6.3. Market Estimates & Forecasts, by Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.1. Offline
6.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
6.3.2. Online
6.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Playing Cards and Board Games Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Playing Cards and Board Games Market: Regional Outlook
7.2. Regional Marketplaces: Key Takeaways
7.3. Market Estimates & Forecasts, by Region, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1. North America
7.3.1.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.2. U.S.
7.3.1.2.1. Key country dynamics
7.3.1.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.3. Canada
7.3.1.3.1. Key country dynamics
7.3.1.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.1.4. Mexico
7.3.1.4.1. Key country dynamics
7.3.1.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. Europe
7.3.2.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.2. UK
7.3.2.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.3. Germany
7.3.2.3.1. Key country dynamics
7.3.2.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.4. France
7.3.2.4.1. Key country dynamics
7.3.2.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.5. Italy
7.3.2.5.1. Key country dynamics
7.3.2.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2.6. Spain
7.3.2.6.1. Key country dynamics
7.3.2.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3. Asia Pacific
7.3.3.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.2. China
7.3.3.2.1. Key country dynamics
7.3.3.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.3. India
7.3.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.3.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.4. Japan
7.3.3.4.1. Key country dynamics
7.3.3.4.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.5. Australia & New Zealand
7.3.3.5.1. Key country dynamics
7.3.3.5.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.3.6. South Korea
7.3.3.6.1. Key country dynamics
7.3.3.6.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4. Latin America
7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.4.2. Brazil
7.3.4.2.1. Key country dynamics
7.3.4.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5. Middle East & Africa
7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.5.2. South Africa
7.3.5.2.1. Key country dynamics
7.3.5.2.2. Market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. Playing Cards and Board Games Market: Competitive Analysis
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, by Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Performance
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Share Analysis, 2024 (%)
8.7. Company Heat Map Analysis
8.8. Strategy Mapping
8.9. Company Profiles
8.9.1. Games Workshop Limited
8.9.1.1. Company Overview
8.9.1.2. Financial Performance
8.9.1.3. Product Portfolios
8.9.1.4. Strategic Initiatives
8.9.2. NECA/WizKids LLC (WizKids)
8.9.2.1. Company Overview
8.9.2.2. Financial Performance
8.9.2.3. Product Portfolios
8.9.2.4. Strategic Initiatives
8.9.3. IELLO
8.9.3.1. Company Overview
8.9.3.2. Financial Performance
8.9.3.3. Product Portfolios
8.9.3.4. Strategic Initiatives
8.9.4. Grey Fox Games
8.9.4.1. Company Overview
8.9.4.2. Financial Performance
8.9.4.3. Product Portfolios
8.9.4.4. Strategic Initiatives
8.9.5. Disney
8.9.5.1. Company Overview
8.9.5.2. Financial Performance
8.9.5.3. Product Portfolios
8.9.5.4. Strategic Initiatives
8.9.6. Buffalo Games
8.9.6.1. Company Overview
8.9.6.2. Financial Performance
8.9.6.3. Product Portfolios
8.9.6.4. Strategic Initiatives
8.9.7. University Games Corporation
8.9.7.1. Company Overview
8.9.7.2. Financial Performance
8.9.7.3. Product Portfolios
8.9.7.4. Strategic Initiatives
8.9.8. Delano Games
8.9.8.1. Company Overview
8.9.8.2. Financial Performance
8.9.8.3. Product Portfolios
8.9.8.4. Strategic Initiatives
8.9.9. LongPack Games
8.9.9.1. Company Overview
8.9.9.2. Financial Performance
8.9.9.3. Product Portfolios
8.9.9.4. Strategic Initiatives
8.9.10. Boda Games
8.9.10.1. Company Overview
8.9.10.2. Financial Performance
8.9.10.3. Product Portfolios
8.9.10.4. Strategic Initiatives

 

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本レポートと同分野(耐久財)の最新刊レポート

Grand View Research社のホームケア&デコレーション分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/19 10:26

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