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米国UPF日焼け防止衣料市場規模・シェア・動向分析レポート:製品別(帽子・キャップ、シャツ、Tシャツ、ジャケット、パーカー)、流通チャネル別、UPFレーティング別、最終用途別、セグメント別予測、2024年~2030年


U.S. UPF Sun Protective Clothing Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Hats and Caps, Shirts, T-shirts, Jackets, and Hoodies), By Distribution Channel, By UPF Rating, By End-use, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

米国UPF日焼け防止衣料市場の成長と動向 Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のUPF太陽防護服市場規模は2030年までに1億2330万米ドルに達し、2024年から2030年までの年平均成長率は8.4%で... もっと見る

 

 

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Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年2月14日 US$5,950
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1-3営業日


 

サマリー

米国UPF日焼け防止衣料市場の成長と動向

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、米国のUPF太陽防護服市場規模は2030年までに1億2330万米ドルに達し、2024年から2030年までの年平均成長率は8.4%で拡大すると予測されている。男女ともに皮膚癌のような慢性疾患の発生が増加していることが、UPF太陽防護服の採用を増加させると予測される重要な要因であり、これが市場成長の原動力となっている。

紫外線防護服は、紫外線にさらされたときに紫外線の通過を制限する衣服の能力を数値化した紫外線防護指数(UPF)によって、通常の衣服と区別される。さらに、日焼け防止衣類のUPFレーティングに寄与する要素は、染料の種類、生地素材、衣類の伸縮性と織り方、特殊加工、衣類の重量、水分をはじく能力である。

2023年のアメリカ癌協会によると、今年国内で新たに診断されるメラノーマ患者は約97,610人と予想されている。2023年の同出典によると、過剰な日焼けと適切な皮膚保護の欠如により、米国では500万人以上の皮膚がん患者が診断されるという。紫外線への過度の暴露や屋内での日焼け治療法の使用は、皮膚がんのリスクを高める。これらの要因により、米国ではUPFの日焼け防止衣料の需要が急増し、同国市場の成長につながっている。

米国におけるUPF日焼け防止衣料産業は、日焼け防止衣料の効果を向上させる技術の進歩により、著しい成長を遂げている。いくつかの有力な市場プレーヤーは、消費者に最先端のソリューションを提供するために、革新的な技術主導のアプローチを採用している。例えば、コロンビア・スポーツウェア・カンパニーは、独自の繊維をブレンドして卓越したUPF値を実現するオムニシェード・テクノロジーをウェアに組み込んでいる。この技術革新により、消費者はアウトドア活動をしながら優れた日焼け防止効果を享受することができる。

皮膚がん財団の最新データによると、米国では皮膚がんに対する人々の意識が高まっており、毎日9,500人以上が皮膚がんと診断されている。アメリカでは5人に1人が70歳になるまでに皮膚癌を発症し、1時間に2人以上が皮膚癌が原因で亡くなっている。このような米国大衆の意識の高まりは、皮膚損傷、皮膚の早期老化、皮膚癌のリスク上昇など、紫外線への過剰な曝露がもたらす健康リスクに対する理解の高まりによるものである。これらの要因により、予測期間中の市場需要はさらに拡大すると予想される。

市場の競争環境は多様で、老舗ブランド、ニッチプレーヤー、新興企業が混在しているのが特徴である。競争環境は、日焼け防止の重要性に対する消費者の意識の高まりによって影響を受けている。肌の健康と日焼けの安全性を優先する消費者が増えるにつれ、市場は新製品のイノベーション、素材、デザインによって進化を続けている。例えば、2023年7月、Coolibar Sun Protective Clothingは、ReverseLogix Returns Management System(RMS)と提携することにより、返品管理システムを改善し、返品処理を強化して顧客サービスを向上させる計画を発表した。リバースロジックスはエンド・ツー・エンドの返品管理サービスを提供し、包括的で拡張性のある技術を提供している。

米国UPF日焼け防止衣料市場レポート ハイライト

- 製品別では、シャツ、Tシャツ、ジャケット、パーカー分野が予測期間中に最も速いCAGRを記録しそうである。シャツ、Tシャツ、ジャケット、パーカーは、高いカバー力と有害な太陽光線からの胴体の保護を提供する。これらの製品は、快適さ、着やすさを提供し、日中の屋外活動中に太陽光線からさらに保護する。

- パンツやショーツなどのUPFの日焼け防止服は、有害な太陽光線にさらされたとき、その手軽さ、快適さ、有効性から、日焼け止めよりも有益である。例えば、スキンケア財団によると、毎日9,500人以上が皮膚がんと診断されている。さらに、メラノーマ症例に関連する死亡者数は2023年に4.4%増加している。したがって、皮膚癌の増加は、予測期間中にパンツ&ショーツの需要をさらに促進することができる。

- 最終用途別では、女性用最終用途セグメントが2023年に44.8%の最大の売上シェアを占めた。これは、人間の皮膚に対する紫外線の有害な影響に関する意識の高まりと、スタイリッシュな日焼け防止衣類の幅広いオプションの利用可能性に起因することができる。

- 最終用途に基づくと、男性用セグメントは予測期間中に2番目に速いCAGRで成長すると予想される。このセグメントは、パターン、デザイン、色、サイズなど、男性用日焼け防止ウェアの製品バリエーションが増加しているため、市場成長を促進する可能性が高い。

- 2022年9月、コロンビア・スポーツウェア・カンパニーは、このような戦略的イニシアチブを通じてビジネスリーチを向上させ、市場シェアのポジショニングを強化するため、スポーツとエンターテインメントの大手グループであるデュード・パーフェクトとの複数シーズンにわたるパートナーシップを発表した。

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目次

目次

第1章.米国UPF日焼け防止衣料市場:調査方法と調査範囲
1.1.市場細分化と範囲
1.2.市場の定義
1.3.調査方法
1.4.情報収集
1.4.1.情報分析
1.4.2.市場形成とデータの可視化
1.4.3.データの検証・公開
1.5.調査範囲と前提条件
1.5.1.データソース一覧
第2章 米国米国のUPF日焼け防止服市場:エグゼクティブサマリー
2.1.市場の展望
2.2.セグメント別の展望
2.3.競争環境スナップショット
第3章.米国のUPF日焼け防止衣料市場:変数、トレンド、スコープ
3.1.集中度と成長見通しマッピング
3.2.産業バリューチェーン分析
3.3.技術概要
3.4.規制の枠組み
3.5.市場ダイナミクス
3.5.1.市場促進要因分析
3.5.2.市場阻害要因分析
3.5.3.市場機会分析
3.5.4.市場の課題分析
3.6.業界分析ツール
3.6.1.ポーター分析
3.6.2.マクロ経済分析
3.7.経済メガトレンド分析
第4章.米国のUPF日焼け防止衣料市場:製品推計と動向分析
4.1.製品動向分析と市場シェア、2023年・2030年
4.2.UPF太陽熱防護服の米国市場:製品別推定および市場予測、2018~2030年 (百万米ドル)
4.2.1.帽子
4.2.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.2.2.シャツ、Tシャツ、ジャケット、パーカー
4.2.2.1.市場の推定と予測、2018 - 2030 (USD Million)
4.2.3.パンツ&ショーツ
4.2.3.1.市場の推定と予測、2018年〜2030年(USD Million)
4.2.4.水着
4.2.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
4.2.5.その他
4.2.5.1.市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
第5章.米国のUPF日焼け防止衣料市場流通チャネルの推定と動向分析
5.1.流通チャネルの動向分析と市場シェア、2023年・2030年
5.2.米国UPF太陽熱防護服市場の推定と予測、流通チャネル別、2018年~2030年 (百万米ドル)
5.2.1.オンライン
5.2.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
5.2.2.オフライン
5.2.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第6章.米国のUPF日焼け防止衣料市場:UPF値の推定と動向分析
6.1.UPFレーティングの動向分析と市場シェア、2023年・2030年
6.2.米国UPF太陽防護服市場:UPFレーティングの動き分析&市場シェア、2023年&2030年
6.2.1.30%まで
6.2.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.2.2.31~40歳
6.2.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.2.3.41~50
6.2.3.1.市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
6.2.4. 50歳以上
6.2.4.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
第7章 米国米国のUPF日焼け防止衣料市場最終用途の推定と動向分析
7.1.米国のUPF日焼け防止衣料市場:最終用途の展望
7.2.米国のUPF日焼け防止衣料市場の予測・用途別、2018年~2030年(百万米ドル)
7.2.1.男性
7.2.1.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
7.2.2.女性
7.2.2.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(百万米ドル)
7.2.3.子供
7.2.3.1.市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第8章.米国UPF日焼け防止衣料市場の競争環境
8.1.主要市場参入企業別の最新動向と影響分析
8.2.企業分類
8.3.参加企業の概要
8.4.財務概要
8.5.製品ベンチマーク
8.6.市場ポジショニング
8.7.各社の市場シェア分析、2023年
8.8.企業ヒートマップ分析、2023年
8.9.競合ダッシュボード分析
8.10.戦略マッピング
第9章.米国UPF日焼け防止衣料市場:企業プロフィール
9.1.クーリバー・サン・プロテクティブ・ウェア
9.2.サマースキン
9.3.ソルンブラ
9.4.UVスキンズ
9.5.ソルバリ サンプロテクション
9.6.カバナライフ
9.7.コロンビア・スポーツウェア・カンパニー
9.8.リトルリーブス・クロージング・カンパニー
9.9.イブクル
9.10.ノゾーンクロージングUS

 

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Summary

U.S. UPF Sun Protective Clothing Market Growth & Trends

The U.S. UPF sun protective clothing market size is expected to reach USD 1233.3 million by 2030, expanding at a CAGR of 8.4% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The rising occurrence of chronic illnesses like skin cancer in both men and women is a significant factor predicted to increase the adoption of UPF sun protective gear, which in turn, drives market growth.

Sun-protective clothing distinguishes itself from regular apparel through its Ultraviolet Protection Factor (UPF), which quantifies the garment's ability to restrict the passage of UV rays when exposed to UV radiation. Moreover, elements that contribute to the UPF rating of sun-protective clothing are dye types, fabric materials, the garment's stretch and weave, specialized treatments, garment weight, and its capacity to repel moisture.

According to the American Cancer Society for 2023, approximately 97,610 new melanoma cases are expected to be diagnosed in the country this year. According to the same source in 2023, more than 5 million skin cancer cases are diagnosed in the U.S. due to excessive sun exposure and lack of adequate skin protection. Excessive exposure to UV radiation and the use of indoor tanning treatment methods increase the risk of skin cancer. These factors have surged the demand for UPF sun-protective clothing in the U.S., thereby leading to the growth of the market in the country.

The UPF sun-protective clothing industry in the U.S. has witnessed significant growth, driven by technological advancements that improve the effectiveness of sun protection apparel. Several prominent market players have adopted innovative technology-driven approaches to offer cutting-edge solutions to consumers. For instance, Columbia Sportswear Company has integrated Omni-Shade technology into its clothing, which uses a blend of proprietary fibers to achieve exceptional UPF ratings. This technological innovation allows consumers to enjoy superior sun protection while engaging in outdoor activities.

According to the latest data by The Skin Cancer Foundation, awareness among the masses about skin cancer has increased in the U.S. as more than 9,500 people are diagnosed with the disease every day. One out of every five individuals in the country develops skin cancer by the time they turn 70, and every hour, more than two people in the U.S. die because of skin cancer. This surged awareness among the masses in the country is driven by a growing understanding of the health risks posed by excessive exposure to UV radiation, including skin damage, premature skin aging, and an elevated risk of skin cancer. These aforementioned factors are further expected to propel the market demand over the forecast period.

The competitive landscape of the market is diverse and characterized by a mix of well-established brands, niche players, and emerging companies. The competitive landscape is influenced by increasing consumer awareness of the importance of sun protection. As more consumers prioritize skin health and sun safety, the market continues to evolve with new product innovations, materials, and designs. For instance, in July 2023, Coolibar Sun Protective Clothing announced plans to improve its returns management system and enhance the returns processing to increase its customer service by partnering with ReverseLogix Returns Management System (RMS). ReveseLogix offers end-to-end returns management services and provides comprehensive and scalable technology.

U.S. UPF Sun Protective Clothing Market Report Highlights

• Based on product, the shirts, t-shirts, jackets, and hoodies segment is likely to witness the fastest CAGR over the forecast period. Shirts, t-shirts, jackets, and hoodies, offer high coverage and protection for the torso from harmful sun rays. These products offer comfort, wearing ease, and additional protection from sun rays during daytime outdoor activities

• UPF sun protective clothing products, such as pants and shorts, are more beneficial than sunscreen owing to their ease, comfort, and effectiveness when exposed to harmful sun rays. For instance, according to The Skin Care Foundation, over 9,500 people are diagnosed with skin cancer every day. Furthermore, the number of deaths related to melanoma cases has increased by 4.4% in 2023. Thus, increasing skin cancer can further drive the demand for pants & shorts over the projected period

• In terms of end-use, the women's end-use segment held the largest revenue share of 44.8% in 2023. This can be attributed to increased awareness regarding the harmful effects of UV rays on human skin and the availability of a wide range of stylish sun-protective clothing options

• Based on end-use, the men’s segment is expected to grow at the second fastest CAGR over the forecast period. The segment is likely to propel market growth owing to increasing product variation in sun-protective apparel for men in terms of patterns, designs, colors, and sizes

• In September 2022, Columbia Sportswear Company announced a multi-season partnership with Dude Perfect, a leading sports and entertainment group, to improve its business reach and enhance its market share positioning through such strategic initiatives



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market : Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definitions
1.3. Research Methodology
1.4. Information Procurement
1.4.1. Information analysis
1.4.2. Market formulation & data visualization
1.4.3. Data validation & publishing
1.5. Research Scope and Assumptions
1.5.1. List to data sources
Chapter 2. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market : Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market: Variables, Trends & Scope
3.1. Concentration and Growth Prospect Mapping
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.3. Technological Overview
3.4. Regulatory Framework
3.5. Market Dynamics
3.5.1. Market Driver Analysis
3.5.2. Market Restraints Analysis
3.5.3. Market Opportunity Analysis
3.5.4. Market Challenge Analysis
3.6. Industry Analysis Tools
3.6.1. Porter’s analysis
3.6.2. Macroeconomic analysis
3.7. Economic Mega-Trend Analysis
Chapter 4. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
4.2. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market Estimates & Forecasts, By Product, 2018 - 2030 (USD Million)
4.2.1. Hats and Caps
4.2.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.2.2. Shirts, T-shirts, Jackets, and Hoodies
4.2.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.2.3. Pants & Shorts
4.2.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.2.4. Swimwear
4.2.4.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
4.2.5. Others
4.2.5.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis
5.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.2. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market Estimates & Forecasts, By Distribution Channel, 2018 - 2030 (USD Million)
5.2.1. Online
5.2.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
5.2.2. Offline
5.2.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market: UPF Rating Estimates & Trend Analysis
6.1. UPF Rating Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.2. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market: UPF Rating Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.2.1. Upto 30
6.2.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.2. 31 to 40
6.2.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.3. 41 to 50
6.2.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
6.2.4. above 50
6.2.4.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market: End-Use Estimates & Trend Analysis
7.1. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market: End-Use Outlook
7.2. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market Estimates & Forecasts, By End-Use, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.1. Men
7.2.1.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.2. Women
7.2.2.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
7.2.3. Kids
7.2.3.1. Market estimates and forecasts, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 8. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company Categorization
8.3. Participant’s Overview
8.4. Financial Overview
8.5. Product Benchmarking
8.6. Company Market Positioning
8.7. Company Market Share Analysis, 2023
8.8. Company Heat Map Analysis, 2023
8.9. Competitive Dashboard Analysis
8.10. Strategy Mapping
Chapter 9. U.S. UPF Sun Protective Clothing Market: Company Profiles
9.1. Coolibar Sun Protective Clothing
9.2. Summerskin
9.3. Solumbra
9.4. UV Skinz, Inc.
9.5. Solbari Sun Protection
9.6. Cabana Life
9.7. Columbia Sportswear Company
9.8. Little Leaves Clothing Company
9.9. IBKUL
9.10. Nozone Clothing US

 

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