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食品添加物の市場規模、シェア、動向分析レポート:製品別、供給源別(天然、合成)、用途別(製パン・製菓、飲料)、地域別、セグメント別予測、2024年~2030年


Food Additives Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product, By Source (Natural, Synthetic), By Application (Bakery & Confectionery, Beverages), By Region, And Segment Forecasts, 2024 - 2030

食品添加物市場の成長と動向 Grand View Research社の最新レポートによると、世界の食品添加物市場は2030年までに1692億2000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は5.8%と予測さ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2024年2月12日 US$5,950
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サマリー

食品添加物市場の成長と動向

Grand View Research社の最新レポートによると、世界の食品添加物市場は2030年までに1692億2000万米ドルに達すると予測され、2024年から2030年までの年平均成長率は5.8%と予測されている。ベーカリー&製菓、飲料、乳製品、コンビニエンス食品などの主要な最終用途産業の拡大、組織部門や電子小売の浸透の拡大が市場成長を促進している。

添加物は、食品や飲料の味や見た目を良くし、栄養価を高めるために使用される。これらの成分は、食品や飲料の安定性を向上させ、保存期間を延長する。乳化剤やでんぷんなどのいくつかの添加物は、商品の粘度やテクスチャーを変えるために使用され、官能特性の変更に役立ち、消費者に改良された口当たりを提供する。

食品・飲料メーカーは、市場での競争優位性を獲得するため、新製品の提供に注力している。これらの企業は、市場における革新的な製品に対する需要を満たすために、十分に差別化された製品に注力している。例えば、T. Hasegawa USAは2023年6月にHASEAROMAとChefAromaという2つの革新的なフレーバーエンハンサー技術を発表し、本格的な味の食品・飲料製品の生産に役立つと期待されている。

気象条件、栽培方法、政府のプログラムや政策の変化は、農産物の入手可能性に影響を与え、それによって食品添加物に使用される原材料の価格に影響を与える。世界の気温、気象条件、降水パターンの変動、栽培・収穫条件の変化、洪水、山火事、干ばつ、水不足などの自然災害の発生などの要因は、果物や花などの天然産物に悪影響を与える。原料の入手可能性が限られ、その価格が変動することは、予測期間中、世界中で市場の成長を妨げると予想される。

欧州における食品添加物の需要は、同地域に確立されたベーカリー&製菓産業が存在することと、ベーカリー製品や製菓に対する消費者の需要の高まりと相まって、予測期間中に増加すると見込まれる。高齢化社会と健康志向の高まりにより、欧州の消費者はオーガニック、フレッシュ、付加価値、職人技、エスニックな焼き菓子など、健康的な代替品を求めている。グルテンフリー、乳製品不使用、乳糖不使用、大豆不使用、低脂肪などのタグを付けた製品が欧州市場で人気を集めており、これが同地域のベーカリー食品産業の成長を促し、安全な食品添加物の使用を促進している。

食品添加物市場レポートハイライト

- 製品別では、プレバイオティクス需要が急増し、腸の健康維持と免疫力向上に対する消費者の意識が高まっていることから、予測期間中の年平均成長率が最も高いのはプレバイオティクス分野で7.5%。

- 供給源別では、消費者の間で環境に優しい製品に対する需要が高まっていることから、天然供給源セグメントが予測期間中最速のCAGR 5.9%を記録した。

- 用途別では、現在の多忙なライフスタイルの中で外出先で消費できるパッケージ食品の需要が急増しているため、コンビニエンス食品部門が予測期間中に最速のCAGR 6.2%を記録した。

- アジア太平洋地域は、大規模な消費者ベースと最終用途産業が存在するため、予測期間中に最速の CAGR 6.2%を記録した。同地域の成長のもう一つの主な要因は、原材料の入手可能性と様々な食品・飲料製品の生産能力の充実である。

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目次

目次

第1章.方法論とスコープ
1.1.市場セグメンテーションとスコープ
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入データベース
1.3.2.GVR社内データベース
1.4.情報分析
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証・公開
1.6.1.調査範囲と前提条件
1.6.2.データソースへのリスト
第2章.エグゼクティブ・サマリー
2.1.市場スナップショット
2.2.セグメント別スナップショット
2.3.競合環境スナップショット
第3章.食品添加物市場変数、トレンド、スコープ
3.1.市場の系譜の展望
3.1.1.世界の特殊食品素材市場の展望
3.2.産業バリューチェーン分析
3.3.規制の枠組み
3.4.市場ダイナミクス
3.4.1.市場ドライバー分析
3.4.1.1.食品添加物の利点と飲料産業の成長
3.4.1.2.食品添加物の継続的イノベーション
3.4.2.市場の阻害要因分析
3.4.2.1.原材料価格の変動
3.4.3.市場の課題分析
3.4.3.1.食品添加物の製造と使用に課される厳しい規制
3.4.4.業界の機会
3.4.4.1.賞味期限延長製品への需要の高まり
3.5.業界分析ツール
3.5.1.ポーター分析
3.5.2.マクロ経済分析ペステル分析
第4章.食品添加物市場製品の推定と動向分析
4.1.製品動向分析と市場シェア、2023年および2030年
4.1.1.香料と強化剤
4.1.1.1.フレーバー&エンハンサー市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.1.2.甘味料
4.1.2.1.甘味料市場の予測および予測、2018年~2030年(百万米ドル)
4.1.3.酵素
4.1.3.1.酵素市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.1.4.乳化剤
4.1.4.1.乳化剤市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.1.5.保存安定剤
4.1.5.1.賞味期限安定剤市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
4.1.6.脂肪代替剤
4.1.6.1.脂肪代替剤市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.1.7.プレバイオティクス
4.1.7.1.プレバイオティクス市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.1.8.食物繊維
4.1.8.1.食物繊維市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
4.1.9.その他
4.1.9.1.その他市場の推定と予測、2018年~2030年(USD Million)
第5章.食品添加物市場ソースの推定と動向分析
5.1.ソースの動向分析と市場シェア、2023年および2030年
5.1.1.天然
5.1.1.1.天然食品添加物市場の予測および予測、2018~2030年 (百万米ドル)
5.1.2.合成
5.1.2.1.合成食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
第6章.食品添加物市場:用途別推定と動向分析
6.1.用途別動向分析と市場シェア、2023年・2030年
6.1.1.ベーカリー&菓子
6.1.1.1.ベーカリー&菓子における食品添加物市場の予測および予測、2018~2030年 (百万米ドル)
6.1.2.コンビニエンス食品
6.1.2.1.コンビニエンス食品における食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
6.1.3.スパイス、調味料、ソース、ドレッシング
6.1.3.1.スパイス、調味料、ソース、ドレッシングにおける食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
6.1.4.その他の用途
6.1.4.1.その他の用途における食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
第7章.食品添加物市場:地域別推定と動向分析
7.1.食品添加物市場:地域の展望
7.2.北米
7.2.1.北米の食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.2.2.米国
7.2.2.1.主要国の動向
7.2.2.2.米国の食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.2.3.カナダ
7.2.3.1.主要国の動向
7.2.3.2.カナダの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.2.4.メキシコ
7.2.4.1.主要国の動向
7.2.4.2.メキシコの食品添加物市場の予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.3.欧州
7.3.1.欧州の食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.3.2.英国
7.3.2.1.主要国の動向
7.3.2.2.英国の食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.3.3.ドイツ
7.3.3.1.主要国の動向
7.3.3.2.ドイツの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.3.4.フランス
7.3.4.1.主要国の動向
7.3.4.2.フランスの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.3.5.イタリア
7.3.5.1.主要国の動向
7.3.5.2.イタリアの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.3.6.スペイン
7.3.6.1.主要国の動向
7.3.6.2.スペインの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.3.7.ベルギー
7.3.7.1.主要国の動向
7.3.7.2.ベルギーの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.3.8.ロシア
7.3.8.1.主要国の動向
7.3.8.2.ロシアの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.4.アジア太平洋地域
7.4.1.アジア太平洋地域の食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.4.2.中国
7.4.2.1.主要国の動向
7.4.2.2.中国の食品添加物市場の予測および予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.4.3.インド
7.4.3.1.主要国の動向
7.4.3.2.インドの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.4.4.日本
7.4.4.1.主要国の動向
7.4.4.2.日本の食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.4.5.韓国
7.4.5.1.主要国の動向
7.4.5.2.韓国の食品添加物市場の予測および予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.5.中南米
7.5.1.中南米の食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年(百万米ドル)
7.5.2.ブラジル
7.5.2.1.主要国の動向
7.5.2.2.ブラジルの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.5.3.アルゼンチン
7.5.3.1.主要国の動向
7.5.3.2.アルゼンチンの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.6.中東&アフリカ
7.6.1.中東&アフリカの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.6.2.南アフリカ
7.6.2.1.主要国の動向
7.6.2.2.南アフリカの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
7.6.3.サウジアラビア
7.6.3.1.主要国の動向
7.6.3.2.サウジアラビアの食品添加物市場の推定と予測、2018~2030年 (百万米ドル)
第8章 競争環境競争環境
8.1.主要市場参入企業別の最新動向と影響分析
8.2.企業/競合の分類
8.3.企業プロフィール
8.3.1.ADM
8.3.1.1.参加企業の概要
8.3.1.2.業績
8.3.1.3.製品ベンチマーク
8.3.1.4.最近の動向
8.3.2.Chr.Hansen Holding A/S
8.3.2.1.参加企業の概要
8.3.2.2.業績
8.3.2.3.製品ベンチマーク
8.3.2.4.最近の動向
8.3.3.イングレディオン
8.3.3.1.参加企業の概要
8.3.3.2.業績
8.3.3.3.製品ベンチマーク
8.3.3.4.最近の動向
8.3.4.ノボザイムズA/S
8.3.4.1.参加企業の概要
8.3.4.2.業績
8.3.4.3.製品ベンチマーク
8.3.4.4.最近の動向
8.3.5.テート&ライル社
8.3.5.1.参加企業の概要
8.3.5.2.業績
8.3.5.3.製品ベンチマーク
8.3.5.4.最近の動向
8.3.6.DSM
8.3.6.1.参加者の概要
8.3.6.2.業績
8.3.6.3.製品ベンチマーク
8.3.6.4.最近の動向
8.3.7.味の素株式会社
8.3.7.1.会社概要
8.3.7.2.業績
8.3.7.3.製品ベンチマーク
8.3.7.4.最近の動向
8.3.8.カーギル社
8.3.8.1.参加企業の概要
8.3.8.2.業績
8.3.8.3.製品ベンチマーク
8.3.8.4.最近の動向
8.3.9.BASF SE
8.3.9.1.参加企業の概要
8.3.9.2.業績
8.3.9.3.製品ベンチマーク
8.3.9.4.最近の動向
8.3.10.ジボダン
8.3.10.1.参加者の概要
8.3.10.2.業績
8.3.10.3.製品ベンチマーク
8.3.10.4.最近の動向
8.3.11.インターナショナル・フレーバーズ&フレグランス社(IFF
8.3.11.1.参加企業の概要
8.3.11.2.業績
8.3.11.3.製品ベンチマーク
8.3.11.4.最近の動向
8.3.12.バイオスプリンガー
8.3.12.1.参加者の概要
8.3.12.2.業績
8.3.12.3.製品ベンチマーク
8.3.12.4.最近の動向
8.3.13.ペイスガード
8.3.13.1.参加者の概要
8.3.13.2.業績
8.3.13.3.製品ベンチマーク
8.3.13.4.最近の動向
8.3.14.ロンザ
8.3.14.1.参加企業の概要
8.3.14.2.業績
8.3.14.3.製品ベンチマーク
8.3.14.4.最近の動向
8.3.15.センシエント・テクノロジーズ・コーポレーション
8.3.15.1.参加企業の概要
8.3.15.2.業績
8.3.15.3.製品ベンチマーク
8.3.15.4.最近の動向
8.3.16.ケリーグループ
8.3.16.1.参加企業の概要
8.3.16.2.業績
8.3.16.3.製品ベンチマーク
8.3.16.4.最近の動向
8.3.17.コルビオン
8.3.17.1.参加企業の概要
8.3.17.2.業績
8.3.17.3.製品ベンチマーク
8.3.17.4.最近の動向
8.3.18.フーディング・グループ・リミテッド
8.3.18.1.参加企業の概要
8.3.18.2.業績
8.3.18.3.製品ベンチマーク
8.3.18.4.最近の動向
8.3.19.デュポン
8.3.19.1.参加者の概要
8.3.19.2.業績
8.3.19.3.製品ベンチマーク
8.3.19.4.最近の動向
8.3.20.クラフト・ハインツ・カンパニー
8.3.20.1.参加企業の概要
8.3.20.2.業績
8.3.20.3.製品ベンチマーク
8.3.20.4.最近の動向

 

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Summary

Food Additives Market Growth & Trends

The global food additives market is anticipated to reach USD 169.22 billion by 2030 and is projected to grow at a CAGR of 5.8% from 2024 to 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The expansion of key end-use industries, such as bakery & confectionery, beverages, dairy, and convenience foods, along with the growing penetration of organized sector and e-retail, is driving the market growth.

Additives are used to enhance the taste and appearance of food and beverages, along with increasing their nutritional content. These ingredients improve the stability and extend the shelf-life of food products and beverages. Several additives such as emulsifiers and starches are used to alter the viscosity and texture of items that help in modifying their sensory properties and provide improved mouthfeel to the consumers.

The food & beverage manufacturers have been focusing on new product offering in order to gain competitive advantage in the market. These players are focusing on well-differentiated products to meet the demand for innovative products in the market. For instance, in June 2023, T. Hasegawa USA introduced HASEAROMA, and ChefAroma, two innovative flavor enhancer technologies that are expected to help in the production of authentic-tasting food and beverage products.

Changes in weather conditions, planting methods, and government programs and policies affect the availability of agricultural produce, thereby impacting the prices of raw materials used for food additives. Factors such as variations in global temperatures, weather conditions, and precipitation patterns, changes in growing and harvesting conditions, and the occurrence of natural disasters, such as floods, wildfires, droughts, and water scarcity, negatively impact natural products such as fruits and flowers. Limited availability of raw materials and fluctuations in their prices are expected to hamper the market growth across the world during the forecast period.

The demand for food additives in Europe is expected to increase over the forecast period owing to the presence of a well-established bakery & confectionery industry in the region, coupled with growing consumer demand for bakery products and confectionery. ageing population and increasing focus on health, consumers in Europe are looking for healthy alternatives such as organic, fresh, added-value, artisanal, and ethnic baked items. Products with tags such as gluten-free, dairy-free, lactose-free, soy-free, and low-fat are gaining traction in the market in Europe which is driving the growth of the bakery food industry in the region and is promoting the use of safe food additives.

Food Additives Market Report Highlights

• Based on product, the prebiotics segment witness the fastest CAGR of 7.5% during the forecast period, owing to surged demand for prebiotics and growing consumer awareness regarding the maintenance of gut health and good immunity

• Based on source, the natural source segment witness the fastest CAGR of 5.9% during the forecast period, due to the rising demand for environment-friendly products among consumers

• In terms of application, the convenience foods segment witnessed the fastest CAGR of 6.2% over the forecast period, due to a surge in demand for packaged food items that can be consumed on the go in the current busy lifestyle

• The Asia Pacific region witnessed the fastest CAGR of 6.2% during the forecast period, due to the presence of a large consumer base and end-use industries. Another major factor for the growth in the region includes availability of raw materials and substantial capacity for the production of various food & beverage products



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation and Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased database
1.3.2. GVR’s internal database
1.4. Information Analysis
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
1.6.1. Research scope and assumptions
1.6.2. List to data sources
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Snapshot
2.2. Segment Snapshot
2.3. Competitive Landscape Snapshot
Chapter 3. Food Additives: Market Variables, Trends, & Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Global specialty food ingredient market outlook
3.2. Industry Value Chain Analysis
3.3. Regulatory Framework
3.4. Market Dynamics
3.4.1. Market driver analysis
3.4.1.1. Benefits of food additives, coupled with growing beverages industry
3.4.1.2. Ongoing innovations in food additives
3.4.2. Market restraint analysis
3.4.2.1. Fluctuations in raw material prices
3.4.3. Market challenge analysis
3.4.3.1. Stringent regulations imposed on manufacturing and use of food additives
3.4.4. Industry opportiunity
3.4.4.1. Increasing demand for product with extended shelf life
3.5. Industry Analysis Tools
3.5.1. Porter’s analysis
3.5.2. Macroeconomic Analysis: Pestel analysis
Chapter 4. Food Additives Market: Product Estimates & Trends Analysis
4.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
4.1.1. Flavors & Enhancers
4.1.1.1. Flavors & Enhancers market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.2. Sweeteners
4.1.2.1. Sweeteners market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.3. Enzymes
4.1.3.1. Enzymes market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.4. Emulsifiers
4.1.4.1. Emulsifiers market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.5. Shelf-life Stabilizers
4.1.5.1. Shelf-life Stabilizers market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.6. Fat Replacers
4.1.6.1. Fat Replacers market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.7. Prebiotics
4.1.7.1. Prebiotics market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.8. Dietary Fiber
4.1.8.1. Dietary Fiber market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
4.1.9. Others
4.1.9.1. Others market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 5. Food Additives Market: Source Estimates & Trend Analysis
5.1. Source Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
5.1.1. Natural
5.1.1.1. Natural food additives market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
5.1.2. Synthetic
5.1.2.1. Synthetic food additives market estimates and forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 6. Food Additives Market: Application Estimates & Trend Analysis
6.1. Application Movement Analysis & Market Share, 2023 & 2030
6.1.1. Bakery & Confectionery
6.1.1.1. Food additives market estimates and forecast, in bakery & confectionery, 2018 - 2030 (USD Million)
6.1.2. Convenience Foods
6.1.2.1. Food additives market estimates and forecast, in convenience foods, 2018 - 2030 (USD Million)
6.1.3. Spices, Condiments, Sauces, & Dressings
6.1.3.1. Food additives market estimates and forecast, in spices, condiments, sauces, & dressings; 2018 - 2030 (USD Million)
6.1.4. Other Applications
6.1.4.1. Food additives market estimates and forecast, in other applications, 2018 - 2030 (USD Million)
Chapter 7. Food Additives Market: Regional Estimates & Trend Analysis
7.1. Food Additives Market: Regional Outlook
7.2. North America
7.2.1. North America food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.2.2. U.S.
7.2.2.1. Key country dynamics
7.2.2.2. U.S. food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.2.3. Canada
7.2.3.1. Key country dynamics
7.2.3.2. Canada food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.2.4. Mexico
7.2.4.1. Key country dynamics
7.2.4.2. Mexico food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.3. Europe
7.3.1. Europe food additives market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.3.2. UK
7.3.2.1. Key country dynamics
7.3.2.2. UK food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.3.3. Germany
7.3.3.1. Key country dynamics
7.3.3.2. Germany food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.3.4. France
7.3.4.1. Key country dynamics
7.3.4.2. France food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.3.5. Italy
7.3.5.1. Key country dynamics
7.3.5.2. Italy food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.3.6. Spain
7.3.6.1. Key country dynamics
7.3.6.2. Spain food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.3.7. Belgium
7.3.7.1. Key country dynamics
7.3.7.2. Belgium food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.3.8. Russia
7.3.8.1. Key country dynamics
7.3.8.2. Russia food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.4. Asia Pacific
7.4.1. Asia Pacific food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.4.2. China
7.4.2.1. Key country dynamics
7.4.2.2. China food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.4.3. India
7.4.3.1. Key country dynamics
7.4.3.2. India food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.4.4. Japan
7.4.4.1. Key country dynamics
7.4.4.2. Japan food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.4.5. South Korea
7.4.5.1. Key country dynamics
7.4.5.2. South Korea food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.5. Central & South America
7.5.1. Central & South America food additives market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.5.2. Brazil
7.5.2.1. Key country dynamics
7.5.2.2. Brazil food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.5.3. Argentina
7.5.3.1. Key country dynamics
7.5.3.2. Argentina food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.6. Middle East & Africa
7.6.1. Middle East & Africa food additives market estimates & forecast, 2018 - 2030 (USD Million)
7.6.2. South Africa
7.6.2.1. Key country dynamics
7.6.2.2. South Africa food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
7.6.3. Saudi Arabia
7.6.3.1. Key country dynamics
7.6.3.2. Saudi Arabia food additives market estimates & forecast, 2018 – 2030 (USD Million)
Chapter 8. Competitive Landscape
8.1. Recent Developments & Impact Analysis, By Key Market Participants
8.2. Company/Competitions Categorization
8.3. Company Profiles
8.3.1. ADM
8.3.1.1. Participant’s overview
8.3.1.2. Financial performance
8.3.1.3. Product benchmarking
8.3.1.4. Recent developments
8.3.2. Chr. Hansen Holding A/S
8.3.2.1. Participant’s overview
8.3.2.2. Financial performance
8.3.2.3. Product benchmarking
8.3.2.4. Recent developments
8.3.3. Ingredion
8.3.3.1. Participant’s overview
8.3.3.2. Financial performance
8.3.3.3. Product benchmarking
8.3.3.4. Recent developments
8.3.4. Novozymes A/S
8.3.4.1. Participant’s overview
8.3.4.2. Financial performance
8.3.4.3. Product benchmarking
8.3.4.4. Recent developments
8.3.5. Tate & Lyle Plc
8.3.5.1. Participant’s overview
8.3.5.2. Financial performance
8.3.5.3. Product benchmarking
8.3.5.4. Recent developments
8.3.6. DSM
8.3.6.1. Participant’s overview
8.3.6.2. Financial performance
8.3.6.3. Product benchmarking
8.3.6.4. Recent developments
8.3.7. Ajinomoto Co.,Inc.
8.3.7.1. Participant’s overview
8.3.7.2. Financial performance
8.3.7.3. Product benchmarking
8.3.7.4. Recent developments
8.3.8. Cargill, Incorporated
8.3.8.1. Participant’s overview
8.3.8.2. Financial performance
8.3.8.3. Product benchmarking
8.3.8.4. Recent developments
8.3.9. BASF SE
8.3.9.1. Participant’s overview
8.3.9.2. Financial performance
8.3.9.3. Product benchmarking
8.3.9.4. Recent developments
8.3.10. Givaudan
8.3.10.1. Participant’s overview
8.3.10.2. Financial performance
8.3.10.3. Product benchmarking
8.3.10.4. Recent developments
8.3.11. International Flavors & Fragrances Inc, IFF
8.3.11.1. Participant’s overview
8.3.11.2. Financial performance
8.3.11.3. Product benchmarking
8.3.11.4. Recent developments
8.3.12. Biospringer
8.3.12.1. Participant’s overview
8.3.12.2. Financial performance
8.3.12.3. Product benchmarking
8.3.12.4. Recent developments
8.3.13. Paisgaard
8.3.13.1. Participant’s overview
8.3.13.2. Financial performance
8.3.13.3. Product benchmarking
8.3.13.4. Recent developments
8.3.14. Lonza
8.3.14.1. Participant’s overview
8.3.14.2. Financial performance
8.3.14.3. Product benchmarking
8.3.14.4. Recent developments
8.3.15. Sensient Technologies Corporation
8.3.15.1. Participant’s overview
8.3.15.2. Financial performance
8.3.15.3. Product benchmarking
8.3.15.4. Recent developments
8.3.16. Kerry Group plc
8.3.16.1. Participant’s overview
8.3.16.2. Financial performance
8.3.16.3. Product benchmarking
8.3.16.4. Recent developments
8.3.17. Corbion
8.3.17.1. Participant’s overview
8.3.17.2. Financial performance
8.3.17.3. Product benchmarking
8.3.17.4. Recent developments
8.3.18. Fooding Group Limited
8.3.18.1. Participant’s overview
8.3.18.2. Financial performance
8.3.18.3. Product benchmarking
8.3.18.4. Recent developments
8.3.19. DuPont
8.3.19.1. Participant’s overview
8.3.19.2. Financial performance
8.3.19.3. Product benchmarking
8.3.19.4. Recent developments
8.3.20. The Kraft Heinz Company
8.3.20.1. Participant’s overview
8.3.20.2. Financial performance
8.3.20.3. Product benchmarking
8.3.20.4. Recent developments

 

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