世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国埋葬保険市場の規模、シェア、動向分析レポート:補償タイプ別(レベル死亡保険、受入保証、修正または段階的死亡保険)、エンドユーザー年齢別、州別、セグメント別予測、2022年~2030年


U.S. Burial Insurance Market Size, Share & Trends Analysis Report By Coverage Type (Level Death Benefit, Guaranteed Acceptance, Modified Or Graded Death Benefit), By Age Of End-user, By State, And Segment Forecasts, 2022 - 2030

米国埋葬保険市場の成長とトレンド グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の埋葬保険市場規模は2030年までに925億9000万米ドルに達すると予測されています。2022年から2030年にかけて、年平均... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2022年9月5日 US$5,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
150 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国埋葬保険市場の成長とトレンド

グランドビューリサーチ社の最新レポートによると、米国の埋葬保険市場規模は2030年までに925億9000万米ドルに達すると予測されています。2022年から2030年にかけて、年平均成長率3.6%で市場が拡大すると予測されています。この成長は、埋葬保険に関する人々の意識の高まりに起因するものです。さらに、認知度の上昇により、企業はマーケティング戦略を通じて市場に参入しようとしており、それによって、マーケティング戦略には、幅広い人々を魅了することができる様々な葬儀保険プランの提供が含まれています。

葬儀保険は、従来のユニバーサル保険、終身保険、定期保険とは異なり、葬儀費用をカバーする一時的かつ短期的な費用に対応するために独自に作られた保険で、その主な用途は葬儀費用です。しかし、保険会社の増加に伴い、保険業界では商品のバンドルがごく一般的に行われるようになりました。その結果、埋葬保険は、未払い医療費、クレジットカードの負債、死亡月に溜まったその他の請求(公共料金、電話料金など)など、あらゆる最終費用の支払いに利用できるようになったのです。

このように、保険会社は、将来の成功に必要な多様なサービスや技術力を活用するために、従来のベンダーにとらわれず、選択肢を広げているのです。世界の埋葬保険市場における地位を向上させるため、これらの企業は、パートナーシップ、コラボレーション、製品発売、ジョイントベンチャー、M&Aなど、さまざまな戦略を駆使しています。

例えば、2022年2月28日、ウェストパック生命は、同国最大の民間生命保険会社であるフィデリティ生命に4億ニュージーランドドルで買収されました。この売却に伴い、Westpac LifeはFidelity Insuranceに社名を変更し、Westpac NZと生命保険の販売に関する15年契約を締結した。今後15年間、Westpac NZはこの契約の一環として、Fidelity Insuranceの商品を同社の個人顧客に提供する予定。この契約のパラメータは、2021年7月6日に最初に開示された時から変わっていない。

米国埋葬保険市場レポートハイライト

- 補償タイプ別では、修正死亡保険または等級別死亡保険が2021年に約46%の最大の収益シェアを占めています。水準死亡給付の保障タイプのCAGRが4.4%と、かなり速いペースで増加しており、次いで

- エンドユーザーの年齢別では、60歳以上と70歳以上が最も大きな収益シェアを占めており、2021年にはそれぞれ市場の約31%と32%を占めている。このグループは、予測期間中も優位性を維持すると予想されます。さらに、80歳以上は高齢化に伴い、予測期間中にCAGR 4.4%と大幅に増加し、市場の成長を促進することが予想される。

- 米国の健康保険会社やその他の民間支払者が直面している最大の課題の1つは、葬儀の需要とそれに伴う費用の増加です。このため、政府によるいくつかのプログラムが実施され、状況に関係なく誰もが適切な終末期医療を受けられるようになりました。こうした取り組みを理解する人が増え、保険会社が顧客へのエンド・ツー・エンドのプラン提供に力を入れるようになれば、市場全体が拡大することが予想されます。

- さらに、葬儀保険に関する認知度の向上、医療保障の拡大、競争の激化、保険加入者により良い保障を提供するための関連協力体制などが、予測期間中の市場拡大を後押ししています。

- また、主要プレイヤーは、パートナーシップの締結、M&Aの実施、新製品の発売などにより、市場拡大に貢献しています。例えば、2020年1月、Nassau Financial Group, L.P.は、Foresters Life Insurance and Annuity Companyの買収を完了しました。この買収により、独立系のフォレスターズ支社を活用し、目標達成型の組織を最大限に活用して、米国における保険事業の成長を推進するという姿勢を貫いている。



ページTOPに戻る


目次

Table of Contents

Chapter 1 Research Methodology & Scope
1.1 Market Segmentation & Scope
1.1.1 Estimates And Forecast Timeline
1.2 Research Methodology
1.3 Information Procurement
1.3.1 Purchased Database:
1.3.2 Gvr’s Internal Database
1.3.3 Secondary Sources
1.3.4 Primary Research:
1.3.5 Details Of Primary Research
1.4 Information Or Data Analysis
1.4.1 Data Analysis Models
1.5 Market Formulation & Validation
1.6 Model Details
1.6.1 Commodity Flow Analysis (Model 1)
1.6.1.1 Approach 1: Commodity Flow Approach
1.7 List Of Secondary Sources
1.8 List Of Primary Sources
1.9 Report Objectives
Chapter 2 Executive Summary
2.1 Market Outlook
2.1.1 Burial Insurance Market Outlook, 2017 - 2030 (Billion)
2.2 Segment Outlook
2.3 Burial Insurance Market Summary, 2021
Chapter 3 Burial Insurance Market Variables, Trends & Scope
3.1 Penetration & Growth Prospect Mapping
3.2 Burial Insurance Market Dynamics
3.2.1 Market Driver Analysis
3.2.1.1 Growing Awareness Of The Coverages And Benefits Of Burial Insurance
3.2.1.2 Rising Cost Of Funeral Expenditure
3.2.1.3 Growing Competition And Related Collaboration To Bring In A Better Product For The Policy Seekers
3.2.1.4 Growing Aging Population And Digitization
3.2.2 Market Restraints Analysis
3.2.2.1 Limited reach of burial insurance policy
3.2.3 Unmet needs/opportunity analysis
3.2.3.1 Expanding the Online Sales Strategy
3.3 Burial Insurance Market Analysis Tools: Porter’s Five Forces Analysis
3.3.1 Supplier Power: Moderate-High
3.3.2 Buyer Power: Moderate-High
3.3.3 Threat Of Substitutes: Low-Moderate
3.3.4 Threat Of New Entrants: Moderate- High
3.3.5 Competitive Rivalry: High
3.4 Pestel Analysis
3.4.1 Political & Legal Landscape
3.4.2 Social Landscape
3.4.3 Technology Landscape
3.5 Regulatory Framework
3.6 Competitor product price-based analysis
3.7 Covid-19 Impact Analysis
3.7.1 Current And Future Impact Analysis
3.7.2 Impact Of Covid-19 On Market Players
Chapter 4 Burial Insurance Market: Coverage Type Estimates & Trend Analysis
4.1 Coverage Type Movement Analysis, 2021 & 2030
4.1.1 Level Death Benefit
4.1.1.1 Level Death Benefit Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
4.1.2 Guaranteed Acceptance
4.1.2.1 Guaranteed Acceptance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
4.1.3 Modified Or Graded Death Benefit
4.1.3.1 Modified Or Graded Death Benefit Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
Chapter 5 Burial Insurance Market: Age Of End-User Estimates & Trend Analysis
5.1 Age Of End-User Movement Analysis, 2021 & 2030
5.1.1 Over 50
5.1.1.1 Over 50 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
5.1.2 Over 60
5.1.2.1 Over 60 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
5.1.3 Over 70
5.1.3.1 Over 70 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
5.1.4 Over 80
5.1.4.1 Over 80 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
Chapter 6 Burial Insurance Market: State Estimates & Trend Analysis, By Coverage Type And Age Of End-User
6.1 State Market Snapshot
6.2 U.S.
6.2.1 U.S. Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.2 California
6.2.2.1 California Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.3 Texas
6.2.3.1 Texas Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.4 Florida
6.2.4.1 Florida Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.5 New York
6.2.5.1 New York Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.6 Pennsylvania
6.2.6.1 Pennsylvania Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.7 Illinois
6.2.7.1 Illinois Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.8 Ohio
6.2.8.1 Ohio Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.9 Georgia
6.2.9.1 Georgia Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.10 Rest Of The U.S.
6.2.10.1 Rest of the U.S. Burial Insurance Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
Chapter 7 Competitive Landscape
7.1 Market participation categorization
7.2 Companies
7.2.1 Company market position analysis
7.2.2 Major Deals & Strategic Alliances
7.2.3 Detailed List of players
Chapter 8 Company Profile
8.1 Foresters Financial Services Inc (acquired by Nassau Financial Group, L.P. also known as ‘Nassau’)
8.1.1 Company Overview
8.1.2 Financial Performance
8.1.3 Product Benchmarking
8.1.4 Strategic Initiatives
8.2 Royal Neighbors of America
8.2.1 Company Overview
8.2.2 Financial Performance
8.2.3 Product Benchmarking
8.3 Gerber Life Insurance Company
8.3.1 Company Overview
8.3.2 Financial Performance
8.3.3 Product Benchmarking
8.3.4 Strategic Initiatives
8.4 Aetna Inc.
8.4.1 Company Overview
8.4.2 Financial Performance
8.4.3 Product Benchmarking
8.4.4 Strategic Initiatives
8.5 Globe Life Inc. (Globe Life and Accident Insurance Company)
8.5.1 Company Overview
8.5.2 Financial Performance
8.5.3 Product Benchmarking
8.5.4 Strategic Initiatives
8.6 Mutual of Omaha
8.6.1 Company Overview
8.6.2 Product Benchmarking
8.6.3 Strategic Initiatives
8.7 Fidelity Life Association
8.7.1 Company Overview
8.7.2 Financial Performance
8.7.3 Product Benchmarking
8.7.4 Strategic Initiatives
8.8 Allianz Life
8.8.1 Company Overview
8.8.2 Financial Performance
8.8.3 Product Benchmarking
8.8.4 Strategic Initiatives
8.9 Colonial Penn
8.9.1 Company Overview
8.9.2 Product Benchmarking
8.10 The Baltimore Life
8.10.1 Company Overview
8.10.2 Financial Performance
8.10.3 Product Benchmarking

 

ページTOPに戻る


 

Summary

U.S. Burial Insurance Market Growth & Trends

The U.S. burial insurance market size is expected to reach USD 92.59 billion by 2030, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 3.6% from 2022 to 2030. The growth is attributed to the rising awareness among people about burial insurance. Furthermore, due to the rising awareness, companies through their marketing strategies are trying to enter the market, whereby the marketing strategies include providing various funeral insurance plans which could attract a wide range of people.

Burial insurance is uniquely created to cover one-time and short-term expenses, where its major application is covering funeral costs, in contrast to conventional universal, whole life, and term life policies. However, as the number of insurance companies has grown, product bundling has become a very common practice in the insurance industry. As a result, burial insurance can now be used to pay for any final expenses, such as unpaid medical bills, credit card debt, or other bills accumulated in the month of death (utility bills, phone bills, etc.).

To take advantage of diverse sorts of services and technological capabilities needed for future success, forward-thinking insurers are widening their options and going beyond conventional vendors. To improve company position in the global burial insurance market, these companies have used a variety of strategies, including partnerships, collaborations, product launches, joint ventures, and mergers and acquisitions.

For instance, on February 28, 2022, Westpac Life was bought by Fidelity Life, the country's largest privately owned life insurance provider, for 400 million New Zealand dollars. In connection with the sale, Westpac Life changed its name to Fidelity Insurance and signed a 15-year contract with Westpac NZ for the distribution of life insurance. For the next 15 years, Westpac NZ will offer Fidelity Insurance products to its retail clients as part of this agreement. The deal's parameters haven't altered since they were initially disclosed on July 6, 2021.

U.S. Burial Insurance Market Report Highlights

• In the coverage type segment, modified or graded death benefits had the biggest revenue share of around 46% in 2021. The rather swift increase, with a CAGR of 4.4% for the level death benefit coverage type, comes next

• In terms of end-user age, those over 60 and 70 account for the greatest revenue shares, accounting for about 31% and 32% of the market respectively in 2021. This group is anticipated to maintain its dominance during the forecast period. Moreover, individuals over 80 are expected to account for a pretty large increase over the course of the projection period, with a positive CAGR of 4.4%, as the population ages, which is anticipated to promote market growth

• One of the largest challenges confronting health insurance companies and other private payers in the U.S. is the increased demand for funeral services and their accompanying expenses. This has made it feasible for several government programs to be implemented, ensuring that everyone, regardless of circumstance, receives adequate end-of-life care. As more individuals understand these efforts and as insurance firms focus more on providing end-to-end plans to customers, the overall market is expected to expand

• Additional factors boosting the market expansion during the projected period include increased awareness about funeral insurance, expanding healthcare coverage, increased competition, and related collaboration to provide policy applicants a better coverage

• Key players also contribute to market growth by entering into partnerships, engaging in mergers and acquisitions, and launching new products. For instance, in January 2020, Nassau Financial Group, L.P. completed its acquisition of Foresters Life Insurance and Annuity Company. By this acquisition, the company has maintained its commitment to utilizing the independent Foresters branch and taking full advantage of goal-driven organizations to propel the growth of its insurance business in the U.S.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1 Research Methodology & Scope
1.1 Market Segmentation & Scope
1.1.1 Estimates And Forecast Timeline
1.2 Research Methodology
1.3 Information Procurement
1.3.1 Purchased Database:
1.3.2 Gvr’s Internal Database
1.3.3 Secondary Sources
1.3.4 Primary Research:
1.3.5 Details Of Primary Research
1.4 Information Or Data Analysis
1.4.1 Data Analysis Models
1.5 Market Formulation & Validation
1.6 Model Details
1.6.1 Commodity Flow Analysis (Model 1)
1.6.1.1 Approach 1: Commodity Flow Approach
1.7 List Of Secondary Sources
1.8 List Of Primary Sources
1.9 Report Objectives
Chapter 2 Executive Summary
2.1 Market Outlook
2.1.1 Burial Insurance Market Outlook, 2017 - 2030 (Billion)
2.2 Segment Outlook
2.3 Burial Insurance Market Summary, 2021
Chapter 3 Burial Insurance Market Variables, Trends & Scope
3.1 Penetration & Growth Prospect Mapping
3.2 Burial Insurance Market Dynamics
3.2.1 Market Driver Analysis
3.2.1.1 Growing Awareness Of The Coverages And Benefits Of Burial Insurance
3.2.1.2 Rising Cost Of Funeral Expenditure
3.2.1.3 Growing Competition And Related Collaboration To Bring In A Better Product For The Policy Seekers
3.2.1.4 Growing Aging Population And Digitization
3.2.2 Market Restraints Analysis
3.2.2.1 Limited reach of burial insurance policy
3.2.3 Unmet needs/opportunity analysis
3.2.3.1 Expanding the Online Sales Strategy
3.3 Burial Insurance Market Analysis Tools: Porter’s Five Forces Analysis
3.3.1 Supplier Power: Moderate-High
3.3.2 Buyer Power: Moderate-High
3.3.3 Threat Of Substitutes: Low-Moderate
3.3.4 Threat Of New Entrants: Moderate- High
3.3.5 Competitive Rivalry: High
3.4 Pestel Analysis
3.4.1 Political & Legal Landscape
3.4.2 Social Landscape
3.4.3 Technology Landscape
3.5 Regulatory Framework
3.6 Competitor product price-based analysis
3.7 Covid-19 Impact Analysis
3.7.1 Current And Future Impact Analysis
3.7.2 Impact Of Covid-19 On Market Players
Chapter 4 Burial Insurance Market: Coverage Type Estimates & Trend Analysis
4.1 Coverage Type Movement Analysis, 2021 & 2030
4.1.1 Level Death Benefit
4.1.1.1 Level Death Benefit Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
4.1.2 Guaranteed Acceptance
4.1.2.1 Guaranteed Acceptance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
4.1.3 Modified Or Graded Death Benefit
4.1.3.1 Modified Or Graded Death Benefit Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
Chapter 5 Burial Insurance Market: Age Of End-User Estimates & Trend Analysis
5.1 Age Of End-User Movement Analysis, 2021 & 2030
5.1.1 Over 50
5.1.1.1 Over 50 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
5.1.2 Over 60
5.1.2.1 Over 60 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
5.1.3 Over 70
5.1.3.1 Over 70 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
5.1.4 Over 80
5.1.4.1 Over 80 Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
Chapter 6 Burial Insurance Market: State Estimates & Trend Analysis, By Coverage Type And Age Of End-User
6.1 State Market Snapshot
6.2 U.S.
6.2.1 U.S. Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.2 California
6.2.2.1 California Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.3 Texas
6.2.3.1 Texas Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.4 Florida
6.2.4.1 Florida Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.5 New York
6.2.5.1 New York Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.6 Pennsylvania
6.2.6.1 Pennsylvania Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.7 Illinois
6.2.7.1 Illinois Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.8 Ohio
6.2.8.1 Ohio Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.9 Georgia
6.2.9.1 Georgia Burial Insurance Market Estimates And Forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
6.2.10 Rest Of The U.S.
6.2.10.1 Rest of the U.S. Burial Insurance Market estimates and forecasts, 2017 - 2030 (Billion)
Chapter 7 Competitive Landscape
7.1 Market participation categorization
7.2 Companies
7.2.1 Company market position analysis
7.2.2 Major Deals & Strategic Alliances
7.2.3 Detailed List of players
Chapter 8 Company Profile
8.1 Foresters Financial Services Inc (acquired by Nassau Financial Group, L.P. also known as ‘Nassau’)
8.1.1 Company Overview
8.1.2 Financial Performance
8.1.3 Product Benchmarking
8.1.4 Strategic Initiatives
8.2 Royal Neighbors of America
8.2.1 Company Overview
8.2.2 Financial Performance
8.2.3 Product Benchmarking
8.3 Gerber Life Insurance Company
8.3.1 Company Overview
8.3.2 Financial Performance
8.3.3 Product Benchmarking
8.3.4 Strategic Initiatives
8.4 Aetna Inc.
8.4.1 Company Overview
8.4.2 Financial Performance
8.4.3 Product Benchmarking
8.4.4 Strategic Initiatives
8.5 Globe Life Inc. (Globe Life and Accident Insurance Company)
8.5.1 Company Overview
8.5.2 Financial Performance
8.5.3 Product Benchmarking
8.5.4 Strategic Initiatives
8.6 Mutual of Omaha
8.6.1 Company Overview
8.6.2 Product Benchmarking
8.6.3 Strategic Initiatives
8.7 Fidelity Life Association
8.7.1 Company Overview
8.7.2 Financial Performance
8.7.3 Product Benchmarking
8.7.4 Strategic Initiatives
8.8 Allianz Life
8.8.1 Company Overview
8.8.2 Financial Performance
8.8.3 Product Benchmarking
8.8.4 Strategic Initiatives
8.9 Colonial Penn
8.9.1 Company Overview
8.9.2 Product Benchmarking
8.10 The Baltimore Life
8.10.1 Company Overview
8.10.2 Financial Performance
8.10.3 Product Benchmarking

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Grand View Research社のその他分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Grand View Research社はどのような調査会社ですか?


グランドビューリサーチ(Grand View Research)は通信技術、化学品、材料、ヘルスケア、エネルギーなど広範な市場を対象にした調査報告書を出版しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る