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屋外生活構造物市場規模・シェア・トレンド分析レポート:製品別(パーゴラ/パティオ、パビリオン/ガゼボ)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋)、セグメント別予測、2021年~2028年


Outdoor Living Structure Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Pergolas/Patio, Pavilion/Gazebo), By Region (North America, Europe, Asia Pacific), And Segment Forecasts, 2021 - 2028

アウトドアリビングストラクチャー市場の成長とトレンド Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のアウトドアリビング構造市場は、2028年までに29億米ドルに達する見込みです。この市場は、20... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Grand View Research
グランドビューリサーチ
2021年8月23日 US$5,950
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サマリー

アウトドアリビングストラクチャー市場の成長とトレンド

Grand View Research, Inc.の最新レポートによると、世界のアウトドアリビング構造市場は、2028年までに29億米ドルに達する見込みです。この市場は、2021年から2028年にかけて6.1%のCAGRで拡大すると予測されています。庭や裏庭を利用して建物を拡張し、ダイニングエリアや作業スペース、グリルエリアなどを設ける傾向が強まっていることが、予測期間中の市場成長を促進すると考えられます。

National Kitchen & Bath Association(NKBA)が発表した2020-21年の調査によると、米国ではアウトドアリビングプロジェクトの導入率が過去数年と比較して約65%増加しています。さらに、屋外用キッチンセットアップの需要が最も高く、次いでパティオやデッキ、スクリーン付きポーチ&3シーズンルームが続くと予想されています。

COVID-19パンデミックの発生に伴い、各国の政府が課している自宅待機の制限は、市場に新たな成長機会をもたらすと予想されます。企業が従業員に永続的な在宅勤務の機会を提供することで、住宅所有者は既存のスペースをオフィススペース、ミニゲームゾーン、グリルスペース、ミニジム、ヨガスペースなどに改装することが可能になりました。

この市場は100%顧客主導型であり、すなわち、これらの構造物は顧客から提供された仕様に従って建設される。また、原材料も顧客の好みに合わせて選択されます。しかし、Absolute Outdoor Living、Corradi、Outdoor Worldなどの企業は、請負業者や建築家を介して市場への浸透を図っています。

屋外居住用構造物市場レポートのハイライト

- パビリオン/見晴らし台」は、床材を持ち、側面の一部が閉じられているため、設置場所や用途の選択肢が広がることから、予測期間中に最も速いCAGR(年率)6.9%で成長すると予想されています。

- さらに、プールサイドのミニバー、暖炉を使った集会、エンターテイメントゾーンなどで美観を演出するために使用されるケースが増えており、予測期間中の市場成長を促進すると考えられます。

- 2020年には、北米が43.4%の収益シェアで市場を支配しています。これは、「アウトドアリビング」というコンセプトが、リラクゼーション、家族や友人と過ごす余暇、自然とのつながりを提供するものとして、消費者の間で人気が高まっていることに起因しています。

- 欧州のアウトドアリビング市場を牽引しているのは、ライフスタイルの向上や贅沢な生活への需要、一人当たりの所得の増加、先進国の存在、住宅建設や造園プロジェクトへの投資の増加などの主な要因です。

- いくつかの企業は、構造物のデザイン、使用する材料、タイルの色やデザイン、構造物のサイズなどについて、顧客が希望する用途に応じて好みをアップデートできるよう、アプリベースのAIソリューションを提供しています。例えば、Absolute Outdoor Living社は、同社のパートナーであるSomfy Systems Inc.が制御するStruXure Outdoorアプリを提供しています。

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目次

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第1章.方法論と範囲
1.1.市場区分と範囲
1.2.市場の定義
1.3.情報調達
1.3.1.購入したデータベース
1.3.2.GVR内部のデータベース
1.3.3.二次資料と第三者の視点
1.3.4.プライマリーリサーチ
1.4.情報分析
1.4.1.データ分析モデル
1.5.市場形成とデータの可視化
1.6.データの検証と公開
第2章エグゼクティブサマリー
2.1.市場展望
2.2.セグメント別展望
2.3.競合他社の動向
第3章市場変数、トレンド、およびスコープ
3.1.市場のラインアップの見通し
3.1.1.世界のアウトドアリビング製品市場の展望
3.2.普及と成長のプロスペクトマッピング
3.3.業界バリューチェーン分析
3.3.1.素材動向
3.4.技術概要
3.5.規制の枠組み
3.6.マーケットダイナミクス
3.6.1.市場ドライバー分析
3.6.2.市場の抑制要因
3.6.3.マーケットオポチュニティ分析
3.6.4.市場の課題分析
3.7.ポーターズ・ファイブフォース分析
3.7.1.サプライヤーのバーゲニング・パワー
3.7.2.バイヤーのバーゲニング・パワー
3.7.3.代替品の脅威
3.7.4.新規参入者の脅威
3.7.5.競合他社との競争
3.8.PESTLE分析
3.8.1.政治情勢
3.8.2.経済的状況
3.8.3.社会情勢
3.8.4.テクノロジーの展望
3.8.5.環境の展望
3.8.6.法的状況
3.9.ケーススタディ
3.9.1.屋外居住用構造物の予算化
第4章アウトドア・リビング・ストラクチャー市場製品別推定とトレンド分析
4.1.アウトドアリビングストラクチャー市場。製品の動きの分析、2020年と2028年
4.2.パビリオン/ゲイジーボ
4.2.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
4.3.パーゴラ/パティオ
4.3.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
第5章.アウトドアリビング構造市場。地域別推計・トレンド分析
5.1.地域別動向分析と市場シェア、2020年および2028年
5.2.アウトドア・リビング・ストラクチャー市場地域別の動きの分析、2020年・2028年
5.3.北アメリカ
5.3.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.3.2.製品別市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.3.3.米国
5.3.3.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.3.3.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.3.4.カナダ
5.3.4.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.3.4.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.4.欧州
5.4.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.4.2.製品別市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.4.3.ドイツ
5.4.3.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.4.3.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.4.4.イギリス
5.4.4.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.4.4.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.4.5.フランス
5.4.5.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.4.5.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.4.6.イタリア
5.4.6.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.4.6.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.4.7.スペイン
5.4.7.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.4.7.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.5.アジア太平洋地域
5.5.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.5.2.製品別市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.5.3.中国
5.5.3.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.5.3.2.製品別市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.5.4.日本
5.5.4.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.5.4.2.製品別市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.5.5.インド
5.5.5.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.5.5.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.5.6.オーストラリア
5.5.6.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.5.6.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.6.中央・南アメリカ
5.6.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.6.2.製品別市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
5.7.中東・アフリカ
5.7.1.市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million)
5.7.2.製品別の市場推定・予測、2017年~2028年(USD Million
第6章競合他社の状況
6.1.世界の主要プレイヤーとその取り組み、および市場への影響
6.2.競合他社のカテゴライズ
6.3.ベンダーの状況
6.3.1.主要販売店およびチャネルパートナーのリスト
6.4.企業のマーケットポジション分析
第7章会社概要
7.1.レンソン
7.1.1.会社概要
7.1.2.財務実績
7.1.3.製品ベンチマーキング
7.1.4.戦略的イニシアチブ
7.2.アウトドア・ストラクチャー・カンパニーLLC
7.2.1.会社概要
7.2.2.財務状況
7.2.3.製品ベンチマーキング
7.2.4.戦略的イニシアチブ
7.3.アウトドア・リビング
7.3.1.会社概要
7.3.2.財務状況
7.3.3.製品ベンチマーキング
7.3.4.戦略的イニシアチブ
7.4.アブソリュート・アウトドア・リビング
7.4.1.会社概要
7.4.2.財務実績
7.4.3.製品ベンチマーキング
7.4.4.戦略的イニシアチブ
7.5.コラディ
7.5.1.会社概要
7.5.2.財務実績
7.5.3.製品ベンチマーキング
7.5.4.戦略的イニシアチブ
7.6.Luxos
7.6.1.会社概要
7.6.2.財務実績
7.6.3.製品ベンチマーキング
7.6.4.戦略的イニシアチブ
7.7.IQアウトドア・リビング
7.7.1.会社概要
7.7.2.財務状況
7.7.3.製品ベンチマーキング
7.7.4.戦略的イニシアチブ
7.8.トータリーアウトドア
7.8.1.会社概要
7.8.2.財務状況
7.8.3.製品ベンチマーキング
7.8.4.戦略的イニシアチブ
7.9.アウトドア・ワールド
7.9.1.会社概要
7.9.2.財務実績
7.9.3.製品ベンチマーキング
7.9.4.戦略的イニシアチブ
7.10.オージー・アウトドア・リビング
7.10.1.会社概要
7.10.2.財務実績
7.10.3.製品ベンチマーキング
7.10.4.戦略的イニシアチブ
7.11.ボスマン・ホームフロント
7.11.1.会社概要
7.11.2.財務状況
7.11.3.製品ベンチマーキング
7.11.4.戦略的イニシアチブ
7.12.スカンジア・カナダ
7.12.1.会社概要
7.12.2.財務実績
7.12.3.製品ベンチマーキング
7.12.4.戦略的イニシアチブ



表のリスト

1.パビリオン/見晴らし台の屋外生活構造物市場の推定・予測、2017年~2028年(USD Million
2.パーゴラ/パティオ用屋外リビング構造物市場の推定・予測、2017年〜2028年 (USD Million)
3.北米のアウトドアリビング構造市場の推定・予測、2017年 - 2028年 (USD Million)
4.北米の屋外リビング構造市場推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
5.米国の屋外生活構造市場の推定・予測、2017年 - 2028年 (USD Million)
6.米国の屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
7.カナダの屋外生活構造市場予測・ランキング、2017年~2028年(USD Million
8.カナダの屋外生活構造市場予測、製品別、2017年~2028年(USD Million
9.ヨーロッパの屋外生活構造市場予測・予想、2017年 - 2028年 (USD Million)
10.ヨーロッパの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年~2028年 (USD Million)
11.ドイツの屋外生活構造市場の推定・予測、2017年 - 2028年 (USD Million)
12.イギリスの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
13.イギリスの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
14.イタリアの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年~2028年(USD Million
15.イタリアの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年〜2028年(USD Million
16.フランスの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年~2028年 (USD Million)
17.フランスの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
18.スペイン屋外生活構造市場予測・予想、製品別、2017年~2028年(USD Million
19.スペインの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
20.アジア太平洋地域の屋外居住用構造物市場推定・予測、製品別、2017年~2028年 (USD Million)
21.アジア太平洋地域の屋外生活構造市場予測・速報(製品別)、2017年〜2028年(USD Million
22.中国の屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年~2028年(USD Million
23.中国の屋外生活構造物市場の推定・予測、製品別、2017年〜2028年(USD Million
24.インドの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
25.インドの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
26.日本の屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
27.日本の屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
28.オーストラリア 屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年~2028年 (USD Million)
29.オーストラリアの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
30.中央・南アメリカの屋外生活構造市場推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
31.中南米の屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年 - 2028年 (USD Million)
32.中東・アフリカの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年~2028年(USD Million
33.中東・アフリカの屋外生活構造市場の推定・予測、製品別、2017年~2028年(USD Million

図のリスト

1.市場区分と範囲
2.情報収集
3.一次調査パターン
4.一次調査のプロセス
5.市場調査のアプローチ - ボトムアップ・アプローチ
6.市場調査のアプローチ - トップダウン・アプローチ
7.マーケット・リサーチ・アプローチ - 複合的なアプローチ
8.屋外用生活構造物市場 - 地域別スナップショット
9.屋外用生活構造物市場-バリューチェーン分析
10.世界のコンクリート収益(10億米ドル) - 2015年 - 2020年
11.世界のステンレス鋼生産量(千トン) - 2020年
12.世界の木材生産量 (百万メートルキューブ) - 2014 - 19
13.アウトドアリビングストラクチャー市場 - 市場力学
14.アウトドア・リビング・ストラクチャー市場製品の動きの分析、2020年および2028年
15.屋外用生活構造物市場:地域別の概要、2020年・2028年
16.競合他社のカテゴライズ

 

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Summary

Outdoor Living Structure Market Growth & Trends

The global outdoor living structure market is expected to reach USD 2.9 billion by 2028, according to a new report by Grand View Research, Inc. The market is expected to expand at a CAGR of 6.1% from 2021 to 2028. Growing trend of utilizing the garden areas or, backyards to extend the building structures into dining areas, working spaces, grill areas are expected to propel the market growth over the forecast period.

As per a survey published by the National Kitchen & Bath Association (NKBA) for 2020-21, the adoption of outdoor living projects interest has grown by about 65% in the U.S. in comparison to the past few years. Furthermore, the demand for outdoor kitchen setups is expected to be highest, followed by patios and decks, and screened porches & three season rooms.

The stay-at-home restrictions imposed by governments across several countries amid the outbreak of the COVID-19 pandemic are expected to create new growth opportunities for the market. Companies offering perpetual work from home opportunity to employees has enabled homeowners to renovate their existing spaces into office spaces, mini gaming zones, grilling spaces, mini-gymnasiums, and yoga spaces.

The market is 100% customer-driven, i.e., these structures are built as per the specifications provided by the customers. In addition, the raw materials are also selected as per consumer preferences. This has led to market domination by local players confined to specific regions, however, companies including Absolute Outdoor Living, Corradi, Outdoor World are improving market penetration via contractors, and architects.

Outdoor Living Structure Market Report Highlights

• The pavilions/gazebo segment is expected to grow at the fastest CAGR of 6.9% over the forecast period owing to the structure having its own flooring and partly closed sides, thus improving placement and application options.

• Furthermore, increasing use of the product for adding aesthetics near mini bars near pools, fireplace-based gatherings, and entertainment zones is expected to propel market growth over the forecast period.

• North America dominated the market with a revenue share of 43.4% in 2020. This is attributed to the growing popularity of the concept of ‘outdoor living’ among consumers as it offers relaxation, leisure time to spend with family and friends, and a way to get connected to nature.

• The European outdoor living structure market is driven by key factors such as demand for improved and luxurious lifestyle, increasing per capita income, presence of developed economies and rising investments in residential constructions and landscaping projects.

• Several companies are offering app-based AI solutions for customers to update their preferences regarding the design of structures, materials to be used, tiles colors& designs, and size of structures as per the desired applications. For instance, Absolute Outdoor Living offers a StruXure Outdoor app, which is controlled by its partner, Somfy Systems Inc.



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Table of Contents

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope
1.1. Market Segmentation & Scope
1.2. Market Definition
1.3. Information Procurement
1.3.1. Purchased Database
1.3.2. GVR’s Internal Database
1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
1.3.4. Primary Research
1.4. Information Analysis
1.4.1. Data Analysis Models
1.5. Market Formulation & Data Visualization
1.6. Data Validation & Publishing
Chapter 2. Executive Summary
2.1. Market Outlook
2.2. Segmental Outlook
2.3. Competitive Insights
Chapter 3. Market Variables, Trends, and Scope
3.1. Market Lineage Outlook
3.1.1. Global Outdoor Living Products Market Outlook
3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
3.3. Industry Value Chain Analysis
3.3.1. Material Trends
3.4. Technology Overview
3.5. Regulatory Framework
3.6. Market Dynamics
3.6.1. Market Driver Analysis
3.6.2. Market Restraint Analysis
3.6.3. Market Opportunity Analysis
3.6.4. Market Challenge Analysis
3.7. Porter’s Five Forces Analysis
3.7.1. Bargaining Power of Suppliers
3.7.2. Bargaining Power of Buyers
3.7.3. Threat of Substitution
3.7.4. Threat of New Entrants
3.7.5. Competitive Rivalry
3.8. PESTLE Analysis
3.8.1. Political Landscape
3.8.2. Economic Landscape
3.8.3. Social Landscape
3.8.4. Technology Landscape
3.8.5. Environmental Landscape
3.8.6. Legal Landscape
3.9. Case Study
3.9.1. Budgeting of Outdoor Living Structures
Chapter 4. Outdoor Living Structure Market: Product Estimates & Trend Analysis
4.1. Outdoor Living Structure Market: Product Movement Analysis, 2020 & 2028
4.2. Pavilions/Gazebos
4.2.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
4.3. Pergolas/Patio
4.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
Chapter 5. Outdoor Living Structure Market: Regional Estimates & Trend Analysis
5.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2020 & 2028
5.2. Outdoor Living Structure Market: Regional Movement Analysis, 2020 & 2028
5.3. North America
5.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.3.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.3.3. U.S.
5.3.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.3.3.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.3.4. Canada
5.3.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.3.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4. Europe
5.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.3. Germany
5.4.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.3.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.4. UK
5.4.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.5. France
5.4.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.6. Italy
5.4.6.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.6.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.7. Spain
5.4.7.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.4.7.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5. Asia Pacific
5.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.3. China
5.5.3.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.3.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.4. Japan
5.5.4.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.4.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.5. India
5.5.5.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.5.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.6. Australia
5.5.6.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.5.6.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.6. Central & South America
5.6.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.6.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5.7. Middle East & Africa
5.7.1. Market estimates and forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
5.7.2. Market estimates and forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
Chapter 6. Competitive Landscape
6.1. Key Global Players, Their Initiatives, & Its Impact on the Market
6.2. Competition Categorization
6.3. Vendor Landscape
6.3.1. List of Key Distributors and Channel Partners
6.4. Company Market Position Analysis
Chapter 7. Company Profiles
7.1. Renson
7.1.1. Company overview
7.1.2. Financial performance
7.1.3. Product benchmarking
7.1.4. Strategic initiatives
7.2. Outdoor Structure Company LLC
7.2.1. Company overview
7.2.2. Financial performance
7.2.3. Product benchmarking
7.2.4. Strategic initiatives
7.3. Outdoor Living
7.3.1. Company overview
7.3.2. Financial performance
7.3.3. Product benchmarking
7.3.4. Strategic initiatives
7.4. Absolute Outdoor Living
7.4.1. Company overview
7.4.2. Financial performance
7.4.3. Product benchmarking
7.4.4. Strategic initiatives
7.5. Corradi
7.5.1. Company overview
7.5.2. Financial performance
7.5.3. Product benchmarking
7.5.4. Strategic initiatives
7.6. Luxos
7.6.1. Company overview
7.6.2. Financial performance
7.6.3. Product benchmarking
7.6.4. Strategic initiatives
7.7. IQ outdoor Living
7.7.1. Company overview
7.7.2. Financial performance
7.7.3. Product benchmarking
7.7.4. Strategic initiatives
7.8. Totally Outdoors
7.8.1. Company overview
7.8.2. Financial performance
7.8.3. Product benchmarking
7.8.4. Strategic initiatives
7.9. Outdoor World
7.9.1. Company overview
7.9.2. Financial performance
7.9.3. Product benchmarking
7.9.4. Strategic initiatives
7.10. Aussie Outdoor Living
7.10.1. Company overview
7.10.2. Financial performance
7.10.3. Product benchmarking
7.10.4. Strategic initiatives
7.11. Bosman Homefront
7.11.1. Company overview
7.11.2. Financial performance
7.11.3. Product benchmarking
7.11.4. Strategic initiatives
7.12. Scandia Canada
7.12.1. Company overview
7.12.2. Financial performance
7.12.3. Product benchmarking
7.12.4. Strategic initiatives



List of Tables

1. Outdoor living structure market estimates & forecasts, for pavilion/gazebo, 2017 - 2028 (USD Million)
2. Outdoor living structure market estimates & forecasts, for pergolas/patio, 2017 - 2028 (USD Million)
3. North America outdoor living structure market estimates & forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
4. North America outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
5. U.S. outdoor living structure market estimates & forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
6. U.S. outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
7. Canada outdoor living structure market estimates & forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
8. Canada outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
9. Europe outdoor living structure market estimates & forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
10. Europe outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
11. Germany outdoor living structure market estimates & forecasts, 2017 - 2028 (USD Million)
12. UK outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
13. UK outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
14. Italy outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
15. Italy outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
16. France outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
17. France outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
18. Spain outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
19. Spain outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
20. Asia Pacific outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
21. Asia Pacific outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
22. China outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
23. China outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
24. India outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
25. India outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
26. Japan outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
27. Japan outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
28. Australia outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
29. Australia outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
30. Central & South America outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
31. Central & South America outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
32. Middle East & Africa outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)
33. Middle East & Africa outdoor living structure market estimates & forecasts, by product, 2017 - 2028 (USD Million)

List of Figures

1. Market segmentation & scope
2. Information procurement
3. Primary research pattern
4. Primary research process
5. Market research approaches - Bottom-Up Approach
6. Market research approaches - Top-Down Approach
7. Market research approaches - Combined Approach
8. Outdoor Living Structure Market - Regional Snapshot
9. Outdoor Living Structure Market - Value Chain Analysis
10. Global Concrete Revenue (USD Billion) - 2015 - 2020
11. Global Stainless-Steel Production (Thousand Tons) - 2020
12. Global Wood Production (Million Metric Cube) - 2014 - 19
13. Outdoor Living Structure Market - Market Dynamics
14. Outdoor living structure market: Product movement analysis, 2020 & 2028
15. Outdoor living structure market - Regional overview, 2020 & 2028
16. Competition Categorization

 

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