世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

パーソナルCRM市場

パーソナルCRM市場


Personal CRM Market

パーソナルCRM:世界の産業分析2018-2022と機会評価2023-2033 FMIが発行したパーソナルCRMに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。本調査では、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年4月16日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
3-5営業日以内 250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

パーソナルCRM:世界の産業分析2018-2022と機会評価2023-2033

FMIが発行したパーソナルCRMに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。本調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

アクセスタイプ別:

- デスクトップ/ウェブベースCRM
- モバイルCRMアプリ

オペレーティングシステム別

- デスクトップ
- Windows
- Mac OS
- アプリ
- アンドロイド
- iOS


エンドユーザー別

- 投資家
- 学生
- 専門家(法律、医療など)
- その他


地域別

- 北米
- 中南米
- 東アジア
- 西ヨーロッパ
- 東欧
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ


レポートの章立て

エグゼクティブサマリー

パーソナルCRMのエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、そしてパーソナルCRMに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、Personal CRMの詳細なセグメンテーションと定義が記載されており、Personal CRMの基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では市場のスコープ、分類、制限をハイライトしており、読者がPersonal CRMレポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

本章では、アクセスタイプ別処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のパーソナルCRM需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(71億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(116億米ドル)および数量(12.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界のパーソナルCRM - 価格分析

価格分析の章では、アクセスタイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。

第05章 世界のパーソナルCRM アクセスタイプ別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

アクセスタイプ別に、パーソナルCRMは18-24インチ、24-48インチ、48インチ以上に区分される。また、上記のアクセスタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。


第06章 パーソナルCRMの世界分析2018-2022年および予測2023-2033年:オペレーティングシステム別

オペレーティングシステム別に、パーソナルCRMはデスクトップ、アプリに区分される。また、上記のオペレーティングシステム別の金額予測と前年比成長率比較も提供される。


第07章 パーソナルCRMの世界分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーズ別

パーソナルCRMは、エンドユーザー別に、投資家、学生、専門家(法律、医療など)、その他に分類されます。また、本セクションではエンドユーズ別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 パーソナルCRMの地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

パーソナルCRMを地域別に分類すると、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに分けられます。また、本セクションでは地域別市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米パーソナルCRM分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域におけるパーソナルCRMの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。読者はまた、北米地域の異なるセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長も見つけることができます。

第10章 ラテンアメリカのパーソナルCRM分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他のラテンアメリカを含む国別評価とともに、ラテンアメリカ地域におけるパーソナルCRMの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、ラテンアメリカ地域におけるパーソナルCRMの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 欧州パーソナルCRM分析 2018-2022年と予測 2023-2033

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他欧州を含む国別評価とともに、欧州地域におけるパーソナルCRMの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、同地域市場におけるパーソナルCRMの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのパーソナルCRM分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域におけるパーソナルCRMの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、同地域市場におけるパーソナルCRMの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのパーソナルCRM分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域におけるパーソナルCRMの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、同地域市場におけるパーソナルCRMの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカのパーソナルCRM分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEAを含む国別評価とともに、MEA地域におけるパーソナルCRMの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、同地域市場におけるパーソナルCRMの成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国のパーソナルCRM分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、パーソナルCRMが世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のアクセスタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Salesforce、HubSpot、Pipedrive、Zoho CRM、Cloze、Nimble、Agile CRM、Contactually、Streakなどである。

第18章 前提条件と略語

本章では、Personal CRM レポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第19章 調査方法

本章では、Personal CRM に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調 査手法について、読者の理解を助けるものである。




ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー
2.市場概要
3.主な市場動向
4.価格分析
5.世界市場の需要(金額単位:USD Million)分析2018年~2022年および予測、2023年~2033年
6.市場背景
7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:アクセスタイプ別
7.1.デスクトップ/ウェブベースCRM
7.2.モバイルベースのCRMアプリ
8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:オペレーティングシステム別
8.1.デスクトップ
8.2.アプリ
9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別
9.1.投資家
9.2.学生
9.3.専門家(法律、医療など)
9.4.その他
10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別
10.1.北米
10.2.中南米
10.3.東アジア
10.4.西ヨーロッパ
10.5.東ヨーロッパ
10.6.南アジア太平洋
10.7.中東・アフリカ
11.北米市場の分析 2018~2022年および予測 2023~2033年
12.中南米市場の分析 2018〜2022年と予測 2023〜2033年
13.西欧のクロスクラウドアナリティクス市場の分析 2018〜2022年、2023〜2033年予測
14.東ヨーロッパのクロスクラウドアナリティクス市場分析 2018〜2022年と予測 2023〜2033年
15.南アジア・太平洋地域の市場分析 2018〜2022年、2023〜2033年予測
16.東アジア市場の分析 2018〜2022年と予測 2023〜2033年
17.中東・アフリカ市場の分析 2018〜2022年と2023〜2033年の予測
18.主要国分析-市場
19.市場構造分析
20.競争分析
20.1.セールスフォース
20.2.ハブスポット
20.3.パイプドライブ
20.4.Zoho CRM
20.5.Cloze
20.6.ニンブル
20.7.アジャイルCRM
20.8.コンタクト
20.9.ストリーク
21.前提条件と略語
22.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Personal CRM: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Personal CRM offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Access Type:

• Desktop/Web-based CRM
• Mobile-based CRM App

By Operating System:

• Desktop
• Windows
• Mac OS
• App
• Android
• iOS


By End User:

• Investors
• Students
• Professionals (Legal, Medical, etc.)
• Others


By Region:

• North America
• Latin America
• East Asia
• Western Europe
• Eastern Europe
• South Asia and Pacific
• Middle East and Africa


Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Personal CRM includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Personal CRM.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Personal CRM in this chapter, which will help to understand basic information about Personal CRM. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Personal CRM report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Access Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Personal CRM Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (USD 7.1 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (USD 11.6 billion) and volume (12.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Personal CRM - Pricing Analysis

Based on By Access Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Access Type

Based on By Access Type, Personal CRM is segmented into 18-24 Inches, 24-48 Inches, Over 48 Inches. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Access Type.


Chapter 06 - Global Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Operating System

Based on By Operating System, Personal CRM is segmented into Desktop, App. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Operating System.


Chapter 07 - Global Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-Use

Based on By End-Use, Personal CRM is segmented into Investors, Students, Professionals (Legal Medical, etc.), Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-Use.

Chapter 08 - Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Personal CRM is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Personal CRM in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Personal CRM in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Personal CRM in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Personal CRM in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Personal CRM in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Personal CRM in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Personal CRM in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Personal CRM in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Personal CRM in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Personal CRM in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Personal CRM in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Personal CRM Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Personal CRM is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Access Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Salesforce, HubSpot, Pipedrive, Zoho CRM, Cloze, Nimble, Agile CRM, Contactually, Streak

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Personal CRM report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Personal CRM.




ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
2. Market Overview
3. Key Market Trends
4. Pricing Analysis
5. Global Market Demand (in Value in USD Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
6. Market Background
7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Access Type
7.1. Desktop/Web-based CRM
7.2. Mobile-based CRM App
8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Operating System
8.1. Desktop
8.2. App
9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User
9.1. Investors
9.2. Students
9.3. Professionals (Legal, Medical, etc)
9.4. Others
10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region
10.1. North America
10.2. Latin America
10.3. East Asia
10.4. Western Europe
10.5. Eastern Europe
10.6. South Asia Pacific
10.7. Middle East and Africa
11. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
12. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
13. Western Europe Cross-cloud Analytics Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
14. Eastern Europe Cross-cloud Analytics Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
15. South Asia & Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
16. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
17. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
18. Key Countries Analysis- Market
19. Market Structure Analysis
20. Competition Analysis
20.1. Salesforce
20.2. HubSpot
20.3. Pipedrive
20.4. Zoho CRM
20.5. Cloze
20.6. Nimble
20.7. Agile CRM
20.8. Contactually
20.9. Streak
21. Assumptions and Acronyms Used
22. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(crm)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/04/25 10:26

144.11 円

164.02 円

194.52 円

ページTOPに戻る