世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

バイオ酵素肥料市場

バイオ酵素肥料市場


Bioenzyme Fertilizer Market

バイオ酵素肥料市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したバイオ酵素肥料に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 200 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

バイオ酵素肥料市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したバイオ酵素肥料に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ることができます。

市場区分

製品タイプ別

- プロテアーゼベース
- アミラーゼベース
- セルラーゼベース
- ホスファターゼベース
- キチナーゼベース
- ラッカーゼベース
- マルチ酵素

形態別

- 液体濃縮物
- 粉末
- 顆粒
- ペレット

最終用途別

- 作物生産者
- 園芸・造園
- ナーサリー
- DIY

地域別

- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

バイオ酵素肥料市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、バイオ酵素肥料市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載し、車両レーダー試験システムの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類学、制限などを紹介し、読者がバイオ酵素肥料市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のバイオ酵素肥料市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(6億4500万米ドル)および数量(8.9%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 世界のバイオ酵素肥料市場 - 価格分析

製品タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 バイオ酵素肥料の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、バイオ酵素肥料市場はプロテアーゼベース、アミラーゼベース、セルラーゼベース、ホスファターゼベース、キチナーゼベース、ラッカーゼベース、マルチ酵素に区分される。また、上記の製品タイプ別の価値予測と前年比成長率比較も提供される。

第06章 バイオ酵素肥料の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:形態別

バイオ酵素肥料市場は形態別に、液体濃縮物、粉末、顆粒、ペレットに区分されます。また本セクションでは、形態別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「形態別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 バイオ酵素肥料の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:最終用途別

最終用途別に、バイオ酵素肥料市場は作物生産者、ガーデニング・造園、ナーサリー、DIYに区分されます。またこのセクションでは、最終用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の最終用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 バイオ酵素肥料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

バイオ酵素肥料市場は地域別に、北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、中東・アフリカに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」の市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米バイオ酵素肥料市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカのバイオ酵素肥料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のバイオ酵素肥料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州のバイオ酵素肥料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバイオ酵素肥料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアのバイオ酵素肥料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバイオ酵素肥料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアのバイオ酵素肥料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバイオ酵素肥料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカのバイオ酵素肥料市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるバイオ酵素肥料市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国バイオ酵素肥料市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてバイオ酵素肥料市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-世界の評価

本章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の製品タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーの一部は、菌根菌、バイオ酵素顆粒製造、Agri Life社、Ram Shree Chemicals社、Laford Agrotech Limited社、Bhuvan Biologicals社、Farmer Crop Care Biotech社、Sjv Biotech Private Limited社です、Sjvバイオテック・プライベート・リミテッド、ソムナス・クロップケア、シブシャクティ・ミネラルズ、アクロバイオシステムズ、ラピッド・アグロ・エンタープライズ、バイオゲル有機肥料、有機バイオ肥料、ノバザイムズ、シンジェンタ、ヴァラグロ、ストラー・エンタープライズ、シンボルグ、セイパサ。

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計のベースとなる略語や仮定のリストを掲載する。

第19章 調査方法

この章では、バイオ酵素肥料市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.アプリケーションの革新/開発動向

4.主な成功要因

4.1.アプリケーションの採用/使用状況の分析

4.2.アプリケーションのUSP/特徴

4.3.戦略的プロモーション戦略

5.2018年から2022年までの世界市場需要分析と2023年から2033年までの予測

5.1.過去の市場数量(単位)分析、2018年~2022年

5.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2023~2033年

5.3.前年比成長トレンド分析

6.世界市場-価格分析

6.1.製品タイプ別地域価格分析

6.2.世界平均価格分析ベンチマーク

7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2018~2022年および予測、2023~2033年

7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2018年~2022年

7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.市場背景

8.1.マクロ経済要因

8.1.1.世界のGDP成長率見通し

8.1.2.親市場の見通し

8.1.3.世界のエネルギー・電力

8.1.4.世界の自動車産業の概要

8.1.5.世界の蓄電池産業の概要

8.1.6.その他のマクロ経済要因

8.2.予測要因-関連性と影響

8.2.1.上位企業の過去の成長率

8.2.2.GDP成長率予測

8.2.3.製造業予測

8.2.4.世界の都市化成長見通し

8.2.5.ビジネス環境

8.2.6.COVID-19影響評価

8.3.バリューチェーン

8.3.1.原料サプライヤー

8.3.2.アプリケーションメーカー

8.3.3.チャネルパートナー

8.3.4.エンドユーザー

8.4.COVID-19危機-影響評価

8.4.1.現在の統計

8.4.2.短期・中長期の見通し

8.4.3.反発の可能性

8.5.市場ダイナミクス

8.5.1.ドライバー

8.5.2.阻害要因

8.5.3.機会分析

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、製品タイプ別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2023~2033年

9.3.1.プロテアーゼベース

9.3.2.アミラーゼ系

9.3.3.セルラーゼベース

9.3.4.ホスファターゼベース

9.3.5.キチナーゼ系

9.3.6.ラッカーゼベース

9.3.7.マルチ酵素

9.4.製品タイプ別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:形態別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.2018年から2022年までの過去の市場規模(百万米ドル)と形態別数量分析

10.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量分析と予測:形態別、2023~2033年

10.3.1.液体濃縮物

10.3.2.粉末

10.3.3.顆粒

10.3.4.ペレット

10.4.製品タイプ別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:最終用途別

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別過去市場規模(百万米ドル)と数量分析

11.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2023年~2033年

11.3.1.作物生産者

11.3.2.園芸・造園業

11.3.3.ナーサリー

11.3.4.ホームセンター

11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

12.地域別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

12.1.はじめに

12.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模(百万米ドル)と数量分析

12.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2023~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.西ヨーロッパ

12.3.4.東欧

12.3.5.中央アジア

12.3.6.ロシア&ベラルーシ

12.3.7.バルカン・バルト諸国

12.3.8.中東・アフリカ

12.3.9.東アジア

12.3.10.南アジア・太平洋

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

13.4.1.国別

13.4.1.1.アメリカ

13.4.1.2.カナダ

13.4.2.製品タイプ別

13.4.3.形態別

13.4.4.エンドユーザー別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.製品タイプ別

13.5.3.形態別

13.5.4.エンドユーザー別

13.6.市場動向

13.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.8.促進要因と阻害要因-影響分析

14.中南米市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.ブラジル

14.4.1.2.メキシコ

14.4.1.3.アルゼンチン

14.4.1.4.その他のラテンアメリカ

14.4.2.製品タイプ別

14.4.3.形態別

14.4.4.エンドユーザー別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.製品タイプ別

14.5.3.形態別

14.5.4.エンドユーザー別

14.6.市場動向

14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.8.促進要因と阻害要因-影響分析

15.西欧市場の分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

15.1.市場紹介

15.2.価格分析

15.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

15.4.1.国別

15.4.1.1.ドイツ

15.4.1.2.イタリア

15.4.1.3.フランス

15.4.1.4.イギリス

15.4.1.5.スペイン

15.4.1.6.ベネルクス

15.4.1.7.ノルディックス

15.4.1.8.その他の西ヨーロッパ

15.4.2.製品タイプ別

15.4.3.形態別

15.4.4.エンドユーザー別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.製品タイプ別

15.5.3.形態別

15.5.4.エンドユーザー別

15.6.市場動向

15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.8.促進要因と阻害要因-影響分析

16.東欧市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.価格分析

16.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

16.4.1.国別

16.4.1.1.ポーランド

16.4.1.2.ハンガリー

16.4.1.3.ルーマニア

16.4.1.4.チェコ共和国

16.4.1.5.その他の東欧諸国

16.4.2.製品タイプ別

16.4.3.形態別

16.4.4.エンドユーザー別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.製品タイプ別

16.5.3.形態別

16.5.4.エンドユーザー別

16.6.市場動向

16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.8.促進要因と阻害要因-影響分析

17.中央アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023~2033年

17.4.1.製品タイプ別

17.4.2.形態別

17.4.3.エンドユーザー別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.製品タイプ別

17.5.2.形態別

17.5.3.エンドユーザー別

17.6.市場動向

17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.8.促進要因と阻害要因-影響分析

18.ロシア・ベラルーシ市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.価格分析

18.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

18.4.1.製品タイプ別

18.4.2.形態別

18.4.3.エンドユーザー別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.製品タイプ別

18.5.2.形態別

18.5.3.エンドユーザー別

18.6.市場動向

18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.8.促進要因と阻害要因-影響分析

19.バルカン・バルト諸国市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

19.1.はじめに

19.2.価格分析

19.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

19.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

19.4.1.製品タイプ別

19.4.2.形態別

19.4.3.エンドユーザー別

19.5.市場魅力度分析

19.5.1.製品タイプ別

19.5.2.形態別

19.5.3.エンドユーザー別

19.6.市場動向

19.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.8.促進要因と阻害要因-影響分析

20.南アジア・太平洋市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

20.1.市場紹介

20.2.価格分析

20.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

20.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

20.4.1.国別

20.4.1.1.インド

20.4.1.2.ASEAN

20.4.1.3.オセアニア

20.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域

20.4.2.製品タイプ別

20.4.3.形態別

20.4.4.エンドユーザー別

20.5.市場魅力度分析

20.5.1.国別

20.5.2.製品タイプ別

20.5.3.形態別

20.5.4.エンドユーザー別

20.6.市場動向

20.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

20.8.促進要因と阻害要因-影響分析

21.東アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

21.1.市場紹介

21.2.価格分析

21.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

21.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

21.4.1.国別

21.4.1.1.中国

21.4.1.2.日本

21.4.1.3.韓国

21.4.2.製品タイプ別

21.4.3.形態別

21.4.4.エンドユーザー別

21.5.市場魅力度分析

21.5.1.国別

21.5.2.製品タイプ別

21.5.3.形態別

21.5.4.エンドユーザー別

21.6.市場動向

21.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

21.8.促進要因と阻害要因-影響分析

22.中東・アフリカ市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測

22.1.はじめに

22.2.価格分析

22.3.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析

22.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2023年~2033年

22.4.1.国別

22.4.1.1.GULF COOPERATION COUNCIL加盟国

22.4.1.2.トルコ

22.4.1.3.北アフリカ

22.4.1.4.南アフリカ

22.4.1.5.その他の中東・アフリカ

22.4.2.製品タイプ別

22.4.3.形態別

22.4.4.エンドユーザー別

22.5.市場魅力度分析

22.5.1.国別

22.5.2.製品タイプ別

22.5.3.形態別

22.5.4.エンドユーザー別

22.6.市場動向

22.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

22.8.促進要因と阻害要因-影響分析

23.国別市場分析

23.1.はじめに

23.1.1.主要国別市場価値比率分析

23.1.2.世界対.各国の成長比較

23.2.米国市場分析

23.2.1.製品タイプ別

23.2.2.形態別

23.2.3.エンドユーザー別

23.3.カナダ市場分析

23.3.1.製品タイプ別

23.3.2.形態別

23.3.3.エンドユーザー別

23.4.メキシコ市場分析

23.4.1.製品タイプ別

23.4.2.形態別

23.4.3.エンドユーザー別

23.5.ブラジル市場分析

23.5.1.製品タイプ別

23.5.2.形態別

23.5.3.エンドユーザー別

23.6.アルゼンチン市場分析

23.6.1.製品タイプ別

23.6.2.形態別

23.6.3.エンドユーザー別

23.7.ドイツ市場分析

23.7.1.製品タイプ別

23.7.2.形態別

23.7.3.エンドユーザー別

23.8.イタリア市場分析

23.8.1.製品タイプ別

23.8.2.形態別

23.8.3.エンドユーザー別

23.9.フランス市場分析

23.9.1.製品タイプ別

23.9.2.形態別

23.9.3.エンドユーザー別

23.10.イギリス市場分析

23.10.1.製品タイプ別

23.10.2.形態別

23.10.3.エンドユーザー別

23.11.スペイン市場分析

23.11.1.製品タイプ別

23.11.2.形態別

23.11.3.エンドユーザー別

23.12.ノルディックス市場分析

23.12.1.製品タイプ別

23.12.2.形態別

23.12.3.エンドユーザー別

23.13.ポーランド市場分析

23.13.1.製品タイプ別

23.13.2.形態別

23.13.3.エンドユーザー別

23.14.ハンガリー市場分析

23.14.1.製品タイプ別

23.14.2.形態別

23.14.3.エンドユーザー別

23.15.ルーマニア市場分析

23.15.1.製品タイプ別

23.15.2.形態別

23.15.3.エンドユーザー別

23.16.チェコ市場分析

23.16.1.製品タイプ別

23.16.2.形態別

23.16.3.エンドユーザー別

23.17.中国市場分析

23.17.1.製品タイプ別

23.17.2.形態別

23.17.3.エンドユーザー別

23.18.日本市場分析

23.18.1.製品タイプ別

23.18.2.形態別

23.18.3.エンドユーザー別

23.19.韓国市場分析

23.19.1.製品タイプ別

23.19.2.形態別

23.19.3.エンドユーザー別

23.20.インド市場分析

23.20.1.製品タイプ別

23.20.2.形態別

23.20.3.エンドユーザー別

23.21.ASEAN市場分析

23.21.1.製品タイプ別

23.21.2.形態別

23.22.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

23.22.1.製品タイプ別

23.22.2.形態別

23.22.3.エンドユーザー別

23.23.KSA市場分析

23.23.1.製品タイプ別

23.23.2.形態別

23.23.3.エンドユーザー別

23.24.アラブ首長国連邦市場分析

23.24.1.製品タイプ別

23.24.2.形態別

23.24.3.エンドユーザー別

23.25.北アフリカ市場分析

23.25.1.製品タイプ別

23.25.2.形態別

23.25.3.エンドユーザー別

23.26.トルコ市場分析

23.26.1.製品タイプ別

23.26.2.形態別

23.26.3.エンドユーザー別

23.27.南アフリカ市場分析

23.27.1.製品タイプ別

23.27.2.形態別

23.27.3.エンドユーザー別

23.28.イスラエル市場分析

23.28.1.製品タイプ別

23.28.2.形態別

23.28.3.エンドユーザー別

24.市場構造分析

24.1.企業階層別市場分析

24.2.市場集中度

24.3.上位企業の市場シェア分析

24.4.市場プレゼンス分析

24.4.1.プレーヤーの地域別分布

24.4.2.プレーヤーのチャネル別フットプリント

25.競合分析

25.1.競合ダッシュボード

25.2.コンペティション・ベンチマーク

25.3.競合の深堀り

25.3.1.ノボザイムズ

25.3.1.1.概要

25.3.1.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.1.4.販売拠点

25.3.1.5.戦略の概要

25.3.2.アップル

25.3.2.1.概要

25.3.2.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.2.4.販売拠点

25.3.2.5.戦略の概要

25.3.3.Chr.ハサン

25.3.3.1.概要

25.3.3.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.3.4.販売フットプリント

25.3.3.5.戦略の概要

25.3.4.シンジェンタ

25.3.4.1.概要

25.3.4.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.4.4.販売拠点

25.3.4.5.戦略の概要

25.3.5.T.スタンズ・アンド・カンパニー・リミテッド

25.3.5.1.概要

25.3.5.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.5.4.販売拠点

25.3.5.5.戦略の概要

25.3.6.アグリ

25.3.6.1.概要

25.3.6.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.6.4.販売拠点

25.3.6.5.戦略の概要

25.3.7.ヴァラグロ

25.3.7.1.概要

25.3.7.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.7.4.販売拠点

25.3.7.5.戦略の概要

25.3.8.シュトラー・エンタープライズ

25.3.8.1.概要

25.3.8.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.8.4.販売拠点

25.3.8.5.戦略の概要

25.3.9.マハフィード特殊肥料

25.3.9.1.概要

25.3.9.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.9.4.販売拠点

25.3.9.5.戦略の概要

25.3.10.BASF SE

25.3.10.1.概要

25.3.10.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.10.4.販売拠点

25.3.10.5.戦略の概要

25.3.11.エンザイム・インディア

25.3.11.1.概要

25.3.11.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.11.4.販売拠点

25.3.11.5.戦略の概要

25.3.12.アフリズメス・リミテッド

25.3.12.1.概要

25.3.12.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.12.4.販売拠点

25.3.12.5.戦略の概要

25.3.13.サイファー環境

25.3.13.1.概要

25.3.13.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.13.4.販売拠点

25.3.13.5.戦略の概要

25.3.14.シンボーグ

25.3.14.1.概要

25.3.14.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.14.4.販売拠点

25.3.14.5.戦略の概要

25.3.15.セイパサ

25.3.15.1.概要

25.3.15.2.アプリケーション・ポートフォリオ

25.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品タイプ/形態/エンドユーザー/地域)

25.3.15.4.販売拠点

25.3.15.5.戦略の概要

26.前提条件と略語

27.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Bioenzyme Fertilizer Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Bioenzyme Fertilizer offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product Type:

• Protease-based
• Amylase-based
• Cellulase-based
• Phosphatase-based
• Chitinase-based
• Laccase-based
• Multi-enzyme

By Form:

• Liquid Concentrates
• Powder
• Granules
• Pellets

By End Use:

• Crop Producers
• Gardening & Landscaping
• Nurseries
• DIY

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Bioenzyme Fertilizer Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Bioenzyme Fertilizer Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Bioenzyme Fertilizer Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Bioenzyme Fertilizer Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 645 million) and volume (8.9%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Bioenzyme Fertilizer Market - Pricing Analysis

Based on By Product Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Bioenzyme Fertilizer Market is segmented into Protease-based, Amylase-based, Cellulase-based, Phosphatase-based, Chitinase-based, Laccase-based, Multi-enzyme. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 06 - Global Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Form

Based on By Form, Bioenzyme Fertilizer Market is segmented into Liquid Concentrates, Powder, Granules, Pellets. This section also offers market attractiveness analysis based on By Form. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Form.

Chapter 07 - Global Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, Bioenzyme Fertilizer Market is segmented into Crop Producers, Gardening & Landscaping, Nurseries, DIY. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 08 - Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Bioenzyme Fertilizer Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania, The Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Bioenzyme Fertilizer Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Bioenzyme Fertilizer Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Bioenzyme Fertilizer Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Bioenzyme Fertilizer Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Bioenzyme Fertilizer Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Bioenzyme Fertilizer Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Bioenzyme Fertilizer Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Mycorrhizae, Biozyme Granules Manufacture, Agri Life., Ram Shree Chemicals., Laford Agrotech Limited., Bhuvan Biologicals., Farmer Crop Care Biotech., Sjv Biotech Private Limited., Somnath Crop Care., Shivshakti Minerals, ACROBiosystems, Rapid Agro Enterprise, Bio Gel Organic Fertilizers, Organic Bio Fertilizers, Novazymes, Syngenta, Valagro, Stoller Enterprises, Symborg, Seipasa.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Bioenzyme Fertilizer Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Technology Roadmap

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Application Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

4.1. Application Adoption / Usage Analysis

4.2. Application USP’s / Features

4.3. Strategic Promotional Strategies

5. Global Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

5.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6. Global Market - Pricing Analysis

6.1. Regional Pricing Analysis By Product Type

6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Market Background

8.1. Macro-Economic Factors

8.1.1. Global GDP Growth Outlook

8.1.2. Parent Market Outlook

8.1.3. Global Energy & Power

8.1.4. Global Automotive Industry Overview

8.1.5. Global Battery Storage Industry Overview

8.1.6. Other Macroeconomic Factors

8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

8.2.1. Top Companies Historical Growth

8.2.2. GDP Growth Forecast

8.2.3. Manufacturing Industry Forecast

8.2.4. Global Urbanization Growth Outlook

8.2.5. Business Climate

8.2.6. COVID-19 Impact Assessment

8.3. Value Chain

8.3.1. Raw Material Suppliers

8.3.2. Application Manufacturers

8.3.3. Channel Partners

8.3.4. End-Users

8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment

8.4.1. Current Statistics

8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook

8.4.3. Likely Rebound

8.5. Market Dynamics

8.5.1. Drivers

8.5.2. Restraints

8.5.3. Opportunity Analysis

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Product Type, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

9.3.1. Protease-based

9.3.2. Amylase-based

9.3.3. Cellulase-based

9.3.4. Phosphatase-based

9.3.5. Chitinase-based

9.3.6. Laccase-based

9.3.7. Multi-enzyme

9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Form

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Form, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Form, 2023 to 2033

10.3.1. Liquid Concentrates

10.3.2. Powder

10.3.3. Granules

10.3.4. Pellets

10.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End Use

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By End User, 2018 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

11.3.1. Crop Producers

11.3.2. Gardening & Landscaping

11.3.3. Nurseries

11.3.4. DIY

11.4. Market Attractiveness Analysis By End User

12. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Region, 2018 to 2022

12.3. Current Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Western Europe

12.3.4. Eastern Europe

12.3.5. Central Asia

12.3.6. Russia & Belarus

12.3.7. Balkan & Baltic Countries

12.3.8. Middle East and Africa

12.3.9. East Asia

12.3.10. South Asia and Pacific

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.4.1. By Country

13.4.1.1. United States

13.4.1.2. Canada

13.4.2. By Product Type

13.4.3. By Form

13.4.4. By End User

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Product Type

13.5.3. By Form

13.5.4. By End User

13.6. Market Trends

13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. Brazil

14.4.1.2. Mexico

14.4.1.3. Argentina

14.4.1.4. Rest of Latin America

14.4.2. By Product Type

14.4.3. By Form

14.4.4. By End User

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Product Type

14.5.3. By Form

14.5.4. By End User

14.6. Market Trends

14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. Western Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Country

15.4.1.1. Germany

15.4.1.2. Italy

15.4.1.3. France

15.4.1.4. United Kingdom

15.4.1.5. Spain

15.4.1.6. BENELUX

15.4.1.7. NORDICS

15.4.1.8. Rest of Western Europe

15.4.2. By Product Type

15.4.3. By Form

15.4.4. By End User

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Product Type

15.5.3. By Form

15.5.4. By End User

15.6. Market Trends

15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. Eastern Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.4.1. By Country

16.4.1.1. Poland

16.4.1.2. Hungary

16.4.1.3. Romania

16.4.1.4. Czech Republic

16.4.1.5. Rest of Eastern Europe

16.4.2. By Product Type

16.4.3. By Form

16.4.4. By End User

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Product Type

16.5.3. By Form

16.5.4. By End User

16.6. Market Trends

16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. Central Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

17.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.4.1. By Product Type

17.4.2. By Form

17.4.3. By End User

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Product Type

17.5.2. By Form

17.5.3. By End User

17.6. Market Trends

17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. Russia & Belarus Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

18.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.4.1. By Product Type

18.4.2. By Form

18.4.3. By End User

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Product Type

18.5.2. By Form

18.5.3. By End User

18.6. Market Trends

18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Balkan & Baltic Countries Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Pricing Analysis

19.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

19.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.4.1. By Product Type

19.4.2. By Form

19.4.3. By End User

19.5. Market Attractiveness Analysis

19.5.1. By Product Type

19.5.2. By Form

19.5.3. By End User

19.6. Market Trends

19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. South Asia & Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

20.1. Introduction

20.2. Pricing Analysis

20.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

20.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

20.4.1. By Country

20.4.1.1. India

20.4.1.2. ASEAN

20.4.1.3. Oceania

20.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific

20.4.2. By Product Type

20.4.3. By Form

20.4.4. By End User

20.5. Market Attractiveness Analysis

20.5.1. By Country

20.5.2. By Product Type

20.5.3. By Form

20.5.4. By End User

20.6. Market Trends

20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

21. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

21.1. Introduction

21.2. Pricing Analysis

21.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

21.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

21.4.1. By Country

21.4.1.1. China

21.4.1.2. Japan

21.4.1.3. South Korea

21.4.2. By Product Type

21.4.3. By Form

21.4.4. By End User

21.5. Market Attractiveness Analysis

21.5.1. By Country

21.5.2. By Product Type

21.5.3. By Form

21.5.4. By End User

21.6. Market Trends

21.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

21.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

22. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

22.1. Introduction

22.2. Pricing Analysis

22.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

22.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

22.4.1. By Country

22.4.1.1. GULF COOPERATION COUNCIL Countries

22.4.1.2. Türkiye

22.4.1.3. Northern Africa

22.4.1.4. South Africa

22.4.1.5. Rest of Middle East and Africa

22.4.2. By Product Type

22.4.3. By Form

22.4.4. By End User

22.5. Market Attractiveness Analysis

22.5.1. By Country

22.5.2. By Product Type

22.5.3. By Form

22.5.4. By End User

22.6. Market Trends

22.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

22.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

23. Country-Wise Market Analysis

23.1. Introduction

23.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

23.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

23.2. United States Market Analysis

23.2.1. By Product Type

23.2.2. By Form

23.2.3. By End User

23.3. Canada Market Analysis

23.3.1. By Product Type

23.3.2. By Form

23.3.3. By End User

23.4. Mexico Market Analysis

23.4.1. By Product Type

23.4.2. By Form

23.4.3. By End User

23.5. Brazil Market Analysis

23.5.1. By Product Type

23.5.2. By Form

23.5.3. By End User

23.6. Argentina Market Analysis

23.6.1. By Product Type

23.6.2. By Form

23.6.3. By End User

23.7. Germany Market Analysis

23.7.1. By Product Type

23.7.2. By Form

23.7.3. By End User

23.8. Italy Market Analysis

23.8.1. By Product Type

23.8.2. By Form

23.8.3. By End User

23.9. France Market Analysis

23.9.1. By Product Type

23.9.2. By Form

23.9.3. By End User

23.10. United Kingdom Market Analysis

23.10.1. By Product Type

23.10.2. By Form

23.10.3. By End User

23.11. Spain Market Analysis

23.11.1. By Product Type

23.11.2. By Form

23.11.3. By End User

23.12. NORDICS Market Analysis

23.12.1. By Product Type

23.12.2. By Form

23.12.3. By End User

23.13. Poland Market Analysis

23.13.1. By Product Type

23.13.2. By Form

23.13.3. By End User

23.14. Hungary Market Analysis

23.14.1. By Product Type

23.14.2. By Form

23.14.3. By End User

23.15. Romania Market Analysis

23.15.1. By Product Type

23.15.2. By Form

23.15.3. By End User

23.16. Czech Republic Market Analysis

23.16.1. By Product Type

23.16.2. By Form

23.16.3. By End User

23.17. China Market Analysis

23.17.1. By Product Type

23.17.2. By Form

23.17.3. By End User

23.18. Japan Market Analysis

23.18.1. By Product Type

23.18.2. By Form

23.18.3. By End User

23.19. South Korea Market Analysis

23.19.1. By Product Type

23.19.2. By Form

23.19.3. By End User

23.20. India Market Analysis

23.20.1. By Product Type

23.20.2. By Form

23.20.3. By End User

23.21. ASEAN Market Analysis

23.21.1. By Product Type

23.21.2. By Form

23.22. Australia and New Zealand Market Analysis

23.22.1. By Product Type

23.22.2. By Form

23.22.3. By End User

23.23. KSA Market Analysis

23.23.1. By Product Type

23.23.2. By Form

23.23.3. By End User

23.24. United Arab Emirates Market Analysis

23.24.1. By Product Type

23.24.2. By Form

23.24.3. By End User

23.25. Northern Africa Market Analysis

23.25.1. By Product Type

23.25.2. By Form

23.25.3. By End User

23.26. Turkiye Market Analysis

23.26.1. By Product Type

23.26.2. By Form

23.26.3. By End User

23.27. South Africa Market Analysis

23.27.1. By Product Type

23.27.2. By Form

23.27.3. By End User

23.28. Israel Market Analysis

23.28.1. By Product Type

23.28.2. By Form

23.28.3. By End User

24. Market Structure Analysis

24.1. Market Analysis by Tier of Companies

24.2. Market Concentration

24.3. Market Share Analysis of Top Players

24.4. Market Presence Analysis

24.4.1. By Regional Footprint of Players

24.4.2. By Channel Footprint of Players

25. Competition Analysis

25.1. Competition Dashboard

25.2. Competition Benchmarking

25.3. Competition Deep Dive

25.3.1. Novozymes

25.3.1.1. Overview

25.3.1.2. Application Portfolio

25.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.1.4. Sales Footprint

25.3.1.5. Strategy Overview

25.3.2. UPL

25.3.2.1. Overview

25.3.2.2. Application Portfolio

25.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.2.4. Sales Footprint

25.3.2.5. Strategy Overview

25.3.3. Chr. Hasan

25.3.3.1. Overview

25.3.3.2. Application Portfolio

25.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.3.4. Sales Footprint

25.3.3.5. Strategy Overview

25.3.4. Syngenta

25.3.4.1. Overview

25.3.4.2. Application Portfolio

25.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.4.4. Sales Footprint

25.3.4.5. Strategy Overview

25.3.5. T. Stanes and Company Limited

25.3.5.1. Overview

25.3.5.2. Application Portfolio

25.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.5.4. Sales Footprint

25.3.5.5. Strategy Overview

25.3.6. Agrines

25.3.6.1. Overview

25.3.6.2. Application Portfolio

25.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.6.4. Sales Footprint

25.3.6.5. Strategy Overview

25.3.7. Valagro

25.3.7.1. Overview

25.3.7.2. Application Portfolio

25.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.7.4. Sales Footprint

25.3.7.5. Strategy Overview

25.3.8. Stoller Enterprises

25.3.8.1. Overview

25.3.8.2. Application Portfolio

25.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.8.4. Sales Footprint

25.3.8.5. Strategy Overview

25.3.9. Mahafeed Specialty Fertilizers

25.3.9.1. Overview

25.3.9.2. Application Portfolio

25.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.9.4. Sales Footprint

25.3.9.5. Strategy Overview

25.3.10. BASF SE

25.3.10.1. Overview

25.3.10.2. Application Portfolio

25.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.10.4. Sales Footprint

25.3.10.5. Strategy Overview

25.3.11. Enzyme India Pvt.Ltd

25.3.11.1. Overview

25.3.11.2. Application Portfolio

25.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.11.4. Sales Footprint

25.3.11.5. Strategy Overview

25.3.12. Afrizmes Ltd

25.3.12.1. Overview

25.3.12.2. Application Portfolio

25.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.12.4. Sales Footprint

25.3.12.5. Strategy Overview

25.3.13. Cypher Environmental Ltd

25.3.13.1. Overview

25.3.13.2. Application Portfolio

25.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.13.4. Sales Footprint

25.3.13.5. Strategy Overview

25.3.14. Symborg

25.3.14.1. Overview

25.3.14.2. Application Portfolio

25.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.14.4. Sales Footprint

25.3.14.5. Strategy Overview

25.3.15. Seipasa

25.3.15.1. Overview

25.3.15.2. Application Portfolio

25.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product Type/Form/End User/Region)

25.3.15.4. Sales Footprint

25.3.15.5. Strategy Overview

26. Assumptions and Acronyms Used

27. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/30 10:27

155.76 円

162.84 円

196.71 円

ページTOPに戻る