世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

米国リーダーシップ開発プログラム市場

米国リーダーシップ開発プログラム市場


United States Leadership Development Program Market

米国のリーダーシップ開発プログラム市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したこの調査レポートは、米国のリーダーシップ開発プログラムに関する世界市場分析 2018-2022年と機会評... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2025年1月3日 US$2,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 300 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

米国のリーダーシップ開発プログラム市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したこの調査レポートは、米国のリーダーシップ開発プログラムに関する世界市場分析 2018-2022年と機会評価 2023-2033年を掲載しています。この調査は、最も重要な市場力学の包括的評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

プログラム参加者別

- 企業オーナー
- ジュニア/エントリーレベル従業員
- 管理職
- 中堅社員
- 上級管理職
- 学生

学習者のタイプ別

- グループ/小チーム学習者
- 個人/プライベート学習者

期間別

- 1ヶ月~3ヶ月
- 3ヶ月~6ヶ月
- 6ヶ月~1年
- 1年以上

学習形態別

- クラスルーム
- バーチャル
- オンラインライブ
- 事前録画
- ブレンド

国別

- アメリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブ・サマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーでは、米国のリーダーシップ開発プログラム市場について、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、車両レーダーテストシステムに関するFMI分析および推奨事項などを掲載しています。

第01章 市場概要

本章では、米国のリーダーシップ開発プログラム市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限を紹介し、読者が米国リーダーシップ開発プログラム市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、プログラム参加者の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオなどの詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の米国リーダーシップ開発プログラム市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(67億8,290万米ドル)および数量(5.9%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 米国リーダーシップ開発プログラムの世界市場:価格分析

プログラム参加者別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - 米国のリーダーシップ開発プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:プログラム参加者別

プログラム参加者別に、米国リーダーシップ開発プログラム市場は、ビジネスオーナー、若手/エントリーレベル従業員、管理職、中堅従業員、上級幹部、学生に区分されます。また、上記のプログラム参加者別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 米国リーダーシップ開発プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:学習者タイプ別

学習者タイプ別に、米国のリーダーシップ開発プログラム市場はグループ/小規模チーム学習者、個人/個人学習者に区分されます。また、「学習者タイプ別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の学習者タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 米国のリーダーシップ開発プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:期間別

期間別に、米国のリーダーシップ開発プログラム市場を1~3ヶ月、3~6ヶ月、6ヶ月~1年、1年以上に区分します。また、期間別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「期間別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 米国のリーダーシップ開発プログラムの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:学習形態別

学習形態別に、米国のリーダーシップ開発プログラム市場は、クラスルーム、バーチャル(ライブオンライン、事前録画)、ブレンデッドに区分されます。また、学習形態別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記の学習形態別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 米国リーダーシップ開発プログラム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:国別

国別に分類すると、米国のリーダーシップ開発プログラム市場は米国に区分されます。また、国別に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の「国別」のすべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 主要国 米国リーダーシップ開発プログラム市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、米国のリーダーシップ開発プログラム市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第11章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第12章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、プログラム参加企業別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参加企業には、McKinsey & Company、Bain & Company、Boston Consulting Group、Deloitte、KPMG、Price Waterhouse and Coopers、Accenture、Ernst & Young LLP、Booz Allen Hamilton、Mercer LLC、Harvard Business School、Wharton School of the University、Kellogg School of Management、INSEAD (Graduate Business School)、Yale School of Management、その他(要望に応じて)があります。

第13章 前提条件と略語

本章には、車両レーダー実験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定 のリストが含まれる。

第14章 調査方法

この章では、米国リーダーシップ開発プログラム市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.米国市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.フューチャー・マーケット・インサイト(FMI)の分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.市場の主な動向

2.4.製品イノベーションの動向

2.5.受賞テーマ

3.市場需要(金額または規模、単位:百万米ドル)の2018~2022年分析と2023~2033年予測

3.1.過去の市場価値

3.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

3.2.1.前年比成長トレンド分析

3.2.2.絶対価格機会分析

4.市場分析2018~2022年、予測2023~2033年、プログラム参加者別

4.1.はじめに/主な調査結果

4.2.プログラム参加者別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.3.プログラム参加者別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

4.3.1.事業主

4.3.2.若手/新入社員

4.3.3.管理職

4.3.4.中堅社員

4.3.5.上級幹部社員

4.3.6.学生

4.4.プログラム参加者別市場魅力度分析

5.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:学習者タイプ別

5.1.はじめに/主な調査結果

5.2.2018年から2022年までの学習者タイプ別過去市場規模(百万米ドル)分析

5.3.学習者タイプ別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

5.3.1.グループ/小規模チーム学習者

5.3.2.個人/プライベート学習者

5.4.学習者タイプ別市場魅力度分析

6.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:学習モード別

6.1.はじめに/主な調査結果

6.2.2018年から2022年までの学習モード別過去市場規模(百万米ドル)分析

6.3.学習モード別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.教室

6.3.2.バーチャル

6.3.2.1.ライブオンライン

6.3.2.2.事前録画

6.3.3.ブレンド

6.4.学習形態別市場魅力度分析

7.市場分析2018年~2022年、予測2023年~2033年、期間別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの期間別過去市場規模(百万米ドル)分析

7.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル):期間別分析・予測、2023~2033年

7.3.1.1~3ヵ月

7.3.2.3ヶ月~6ヶ月

7.3.3.6ヵ月~1年

7.3.4.1年以上

7.4.期間別市場魅力度分析

8.市場構造分析

8.1.企業階層別市場分析(エグゼクティブ教育プログラム)

8.2.市場集中度

8.3.上位企業の市場シェア分析

8.4.市場プレゼンス分析

8.4.1.プレーヤーの地域別分布

8.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

8.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

9.競争分析(大学)

9.1.競争ダッシュボード

9.2.競合による価格分析

9.3.競合ベンチマーキング

9.4.競合のディープダイブ

9.4.1.ハーバード・ビジネス・スクール

9.4.1.1.製品ポートフォリオ

9.4.1.2.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

9.4.1.3.販売フットプリント

9.4.1.4.戦略の概要

9.4.1.5.マーケティング戦略

9.4.1.6.製品戦略

9.4.1.7.チャネル戦略

9.4.2.ウォートンスクール

9.4.3.ケロッグ経営大学院

9.4.4.INSEAD(ビジネススクール)

9.4.5.イェール大学経営大学院

9.4.6.HECパリ校

9.4.7.ミシガン大学ロス・スクール・オブ・ビジネス

9.4.8.スタンフォード大学ビジネススクール

9.4.9.ロンドン・ビジネススクール

9.4.10.その他(要望に応じて)

10.競合分析(他機関)

10.1.競合ダッシュボード

10.2.競合による価格分析

10.3.競合ベンチマーキング

10.4.競合のディープダイブ

10.4.1.マッキンゼー・アンド・カンパニー

10.4.2.ベイン・アンド・カンパニー

10.4.3.ボストンコンサルティンググループ

10.4.4.デロイト

10.4.5.KPMG

10.4.6.プライスウォーターハウス・アンド・クーパース

10.4.7.アクセンチュア

10.4.8.アーンスト・アンド・ヤングLLP

10.4.9.ブーズ・アレン・ハミルトン

10.4.10.マーサーLLC

10.4.11.その他(要望に応じて)

11.前提条件と略語

12.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

United States Leadership Development Program Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on United States Leadership Development Program offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Program Participants:

• Business-owners
• Junior/Entry-level Employees
• Managers
• Mid-level Employees
• Senior Executives
• Students

By Learner Type:

• Group/Small Team Learners
• Individual/Private Learners

By Duration:

• 1 to 3 Month
• 3 to 6 Month
• 6 Month to 1 Years
• More than 1 Years

By Mode of Learning:

• Classroom
• Virtual
• Live Online
• Pre-recorded
• Blended

By Country:

• United States

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the United States Leadership Development Program Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the United States Leadership Development Program Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of United States Leadership Development Program Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Program Participants processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global United States Leadership Development Program Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 6,782.9 million) and volume (5.9%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global United States Leadership Development Program Market - Pricing Analysis

Based on By Program Participants, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global United States Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Program Participants

Based on By Program Participants, United States Leadership Development Program Market is segmented into Business-owners, Junior/Entry-level Employees, Managers, Mid-level Employees, Senior Executives, Students. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Program Participants.

Chapter 06 - Global United States Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Learner Type

Based on By Learner Type, United States Leadership Development Program Market is segmented into Group/Small Team Learners, Individual/Private Learners. This section also offers market attractiveness analysis based on By Learner Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Learner Type.

Chapter 07 - Global United States Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Duration

Based on By Duration, United States Leadership Development Program Market is segmented into 1 to 3 Month, 3 to 6 Month, 6 Month to 1 Years, More than 1 Years. This section also offers market attractiveness analysis based on By Duration. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Duration.

Chapter 08 - Global United States Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Mode of Learning

Based on By Mode of Learning, United States Leadership Development Program Market is segmented into Classroom, Virtual (Live Online, Pre-recorded), Blended. This section also offers market attractiveness analysis based on By Mode of Learning. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Mode of Learning.

Chapter 09 - United States Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, United States Leadership Development Program Market is segmented into United States. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 10 - Key Countries United States Leadership Development Program Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the United States Leadership Development Program Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 11 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 12 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Program Participants portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are McKinsey & Company, Bain & Company, Boston Consulting Group, Deloitte, KPMG, Price Waterhouse and Coopers, Accenture, Ernst & Young LLP, Booz Allen Hamilton, Mercer LLC, Harvard Business School, Wharton School of the University, Kellogg School of Management, INSEAD (Graduate Business School), Yale School of Management, Others (As Per Request).

Chapter 13 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 14 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on United States Leadership Development Program Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. United States Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Future Market Insights (FMI) Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Key Trends in the Market

2.4. Product Innovation Trends

2.5. Winning Themes

3. Market Demand (in Value or Size in US$ million) Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

3.1. Historical Market Value

3.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

3.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

3.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

4. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Program Participants

4.1. Introduction / Key Findings

4.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Program Participants, 2018 to 2022

4.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Program Participants, 2023 to 2033

4.3.1. Business-owners

4.3.2. Junior / Entry-level Employees

4.3.3. Managers

4.3.4. Mid-level Employees

4.3.5. Senior Executives

4.3.6. Students

4.4. Market Attractiveness Analysis By Program Participants

5. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Learner Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Learner Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Learner Type, 2023 to 2033

5.3.1. Group/ Small Team Learners

5.3.2. Individual/ Private Learners

5.4. Market Attractiveness Analysis By Learner Type

6. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Mode of Learning

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Mode of Learning, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Mode of Learning, 2023 to 2033

6.3.1. Classroom

6.3.2. Virtual

6.3.2.1. Live Online

6.3.2.2. Pre-recorded

6.3.3. Blended

6.4. Market Attractiveness Analysis By Mode of Learning

7. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Duration

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis by Duration, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast by Duration, 2023 to 2033

7.3.1. 1 to 3 Month

7.3.2. 3 to 6 Month

7.3.3. 6 Month to 1 Year

7.3.4. More than 1 Year

7.4. Market Attractiveness Analysis by Duration

8. Market Structure Analysis

8.1. Market Analysis by Tier of Companies (Executive Education Program)

8.2. Market Concentration

8.3. Market Share Analysis of Top Players

8.4. Market Presence Analysis

8.4.1. By Regional Footprint of Players

8.4.2. Product Footprint by Players

8.4.3. Channel Footprint by Players

9. Competition Analysis (Universities)

9.1. Competition Dashboard

9.2. Pricing Analysis by Competition

9.3. Competition Benchmarking

9.4. Competition Deep Dive

9.4.1. Harvard Business School

9.4.1.1. Product Portfolio

9.4.1.2. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

9.4.1.3. Sales Footprint

9.4.1.4. Strategy Overview

9.4.1.5. Marketing Strategy

9.4.1.6. Product Strategy

9.4.1.7. Channel Strategy

9.4.2. Wharton School of the University

9.4.3. Kellogg School of Management

9.4.4. INSEAD (Graduate Business School)

9.4.5. Yale School of Management

9.4.6. HEC Paris

9.4.7. University of Michigan Ross School of Business

9.4.8. Stanford Graduate School of Business

9.4.9. London Business School

9.4.10. Others (As Per Request)

10. Competition Analysis (Other Institutes)

10.1. Competition Dashboard

10.2. Pricing Analysis by Competition

10.3. Competition Benchmarking

10.4. Competition Deep Dive

10.4.1. McKinsey & Company

10.4.2. Bain & Company

10.4.3. Boston Consulting Group

10.4.4. Deloitte

10.4.5. KPMG

10.4.6. Price Waterhouse and Coopers

10.4.7. Accenture

10.4.8. Ernst & Young LLP

10.4.9. Booz Allen Hamilton

10.4.10. Mercer LLC

10.4.11. Others (as per request)

11. Assumptions and Acronyms Used

12. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/17 10:27

156.25 円

161.50 円

193.96 円

ページTOPに戻る