世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

特定画像ソリューション市場


Specific Imaging Solution Market

特定画像ソリューション市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した特定画像ソリューションに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月29日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
322 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

特定画像ソリューション市場:世界の産業分析2017-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した特定画像ソリューションに関する最新市場調査レポートは、2017-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

ソリューション別

- アプリベースソリューション
- ウェブベースのイメージング

モダリティ別

- 写真
- ビデオ
- 3Dモデル

アプリケーション別

- 創傷治療
- 皮膚科
- 整形外科
- 神経科
- 救急部
- リハビリテーション科
- 法医学
- 形成外科

エンドユーザー別

- 病院
- 専門クリニック
- 長期介護施設
- 法医学研究所/検死官病理医
- 遠隔医療
- がん研究機関

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

特定画像ソリューション市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

この章では、特定画像ソリューション市場の詳細なセグメントと定義を掲載し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が特定イメージングソリューション市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、By Solutionの処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の特定画像ソリューション市場の需要分析2017-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2017-2022年)、現在および将来の市場価値(US$ 380.8 Million)および数量(6.5%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 特殊画像ソリューションの世界市場:価格分析

ソリューション別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 特定イメージングソリューションの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:ソリューション別

ソリューション別に、特定イメージングソリューション市場はアプリベースソリューション、ウェブベースイメージングに区分される。また、上記のソリューション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 特定画像ソリューションの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:モダリティ別

モダリティ別に、特定画像ソリューション市場は写真、ビデオ、3Dモデルに区分されます。また、モダリティ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のモダリティ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 特定イメージングソリューションの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別では、創傷治療、皮膚科、整形外科、神経科、救急科、リハビリテーション科、法医学、形成外科に分類されます。また、用途別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の用途別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 特定画像ソリューションの世界市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、特定画像ソリューション市場は病院、専門クリニック、長期ケア施設、法医学研究所/検死病理医、遠隔医療、がん研究機関に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 特定画像ソリューション市場分析2017-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、特異的イメージングソリューション市場を北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東、アフリカ(MEA)に区分します。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米特定画像ソリューション市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカの特殊画像ソリューション市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の特定画像ソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の特異的イメージングソリューション市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における特定画像ソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの特異的イメージングソリューション市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における特定画像ソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの特異的イメージングソリューション市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における特定画像ソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカの特異的イメージングソリューション市場分析 2017-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における特定画像ソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の特異的イメージングソリューション市場分析2017-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において特定イメージングソリューション市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、調査対象企業の会社概要、ソリューション別ポートフォリオ、市場セグメント別収益性、売上高、SWOT分析、戦略概要などを掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Kent Imaging Inc.、WoundVision、HyperMed Imaging, Inc.、Perceptive Solutions (WoundZoom)、eKare Inc.、Spectral MD USA、MolecuLight Inc.、ARANZ Medical Limited、Net Health Company、WoundMatrix, Inc.、Swift Medical Inc.、MetaOptima Technology Inc.、Carestream Health、Barco、Canfield Scientific Inc.

第19章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第20章 調査方法

この章では、特定イメージングソリューション市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|特定画像ソリューション市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.製品イノベーション/開発動向

4.付加価値の洞察

4.1.製品採用/使用状況分析

4.2.製品のUSP/特徴

4.3.技術の進歩

4.4.PESTLE分析

4.5.ポーター分析

4.6.規制情勢

4.7.償還政策

5.市場の背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.世界の医療画像市場の展望

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.技術の進歩

5.2.2.デジタル統合技術への政府投資の増加

5.2.3.償還プログラムの増加

5.2.4.新しいAIベースの画像処理ソリューションの導入

5.2.5.病気の早期発見に対する需要の高まり

5.2.6.市場プレーヤーによる製造施設の拡張

5.2.7.生活習慣病の増加

5.3.ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19危機-影響評価

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.ソリューション別

6.1.2.モダリティ別

6.1.3.用途別

6.1.4.エンドユーザー別

6.1.5.地域別

6.2.2023年市場シナリオ

7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2017~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2017年~2022年

7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.ソリューション別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.ソリューション別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2022年

8.3.現在と将来の市場規模(百万米ドル):ソリューション別分析・予測、2023~2033年

8.3.1.アプリベースソリューション

8.3.2.ウェブベースのイメージング

8.4.ソリューション別市場魅力度分析

9.モダリティ別の世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2017年から2022年までの過去の市場規模(百万米ドル):モダリティ別分析

9.3.モダリティ別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.写真

9.3.2.ビデオ

9.3.3.3Dモデル

9.4.モダリティ別市場魅力度分析

10.用途別世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.過去の市場規模(百万米ドル)用途別分析、2017~2022年

10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.創傷ケア

10.3.2.皮膚科

10.3.3.整形外科

10.3.4.神経学

10.3.5.救急部

10.3.6.リハビリテーション科

10.3.7.法医学

10.3.8.形成外科

10.4.用途別市場魅力度分析

11.エンドユーザー別世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2022年

11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

11.3.1.病院

11.3.2.専門クリニック

11.3.3.長期療養施設

11.3.4.法医学研究所/検死官病理医

11.3.5.遠隔医療

11.3.6.がん研究機関

11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

12.地域別世界市場分析2017~2022年および予測2023~2033年

12.1.はじめに

12.2.地域別過去市場規模(百万米ドル)分析、2017~2022年

12.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.南アジア

12.3.5.東アジア

12.3.6.オセアニア

12.3.7.中東・アフリカ(MEA)

12.4.地域別市場魅力度分析

13.北米市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.市場紹介

13.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析

13.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.アメリカ

13.3.1.2.カナダ

13.3.2.ソリューション別

13.3.3.モダリティ別

13.3.4.用途別

13.3.5.エンドユーザー別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.ソリューション別

13.4.3.モダリティ別

13.4.4.用途別

13.4.5.エンドユーザー別

13.5.国別分析と予測

13.5.1.アメリカ市場分析

13.5.1.1.はじめに

13.5.1.2.市場分類別分析と予測

13.5.1.2.1.ソリューション別

13.5.1.2.2.モダリティ別

13.5.1.2.3.用途別

13.5.1.2.4.エンドユーザー別

13.5.2.カナダ市場分析

13.5.2.1.はじめに

13.5.2.2.市場分類別分析と予測

13.5.2.2.1.ソリューション別

13.5.2.2.2.モダリティ別

13.5.2.2.3.用途別

13.5.2.2.4.エンドユーザー別

13.6.市場動向

13.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.8.促進要因と阻害要因-影響分析

14.中南米市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

14.1.市場紹介

14.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析

14.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.ブラジル

14.3.1.2.メキシコ

14.3.1.3.アルゼンチン

14.3.1.4.その他のラテンアメリカ

14.3.2.ソリューション別

14.3.3.モダリティ別

14.3.4.用途別

14.3.5.エンドユーザー別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.ソリューション別

14.4.3.モダリティ別

14.4.4.用途別

14.4.5.エンドユーザー別

14.5.国別分析と予測

14.5.1.ブラジル市場分析

14.5.1.1.はじめに

14.5.1.2.市場分類別分析と予測

14.5.1.2.1.ソリューション別

14.5.1.2.2.モダリティ

14.5.1.2.3.用途別

14.5.1.2.4.エンドユーザー別

14.5.2.メキシコ市場分析

14.5.2.1.はじめに

14.5.2.2.市場分類別分析と予測

14.5.2.2.1.ソリューション別

14.5.2.2.2.モダリティ

14.5.2.2.3.用途別

14.5.2.2.4.エンドユーザー別

14.5.3.アルゼンチン市場分析

14.5.3.1.はじめに

14.5.3.2.市場分類別分析と予測

14.5.3.2.1.ソリューション別

14.5.3.2.2.モダリティ

14.5.3.2.3.用途別

14.5.3.2.4.エンドユーザー別

14.6.市場動向

14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.8.促進要因と阻害要因-影響分析

15.欧州市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

15.1.はじめに

15.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析

15.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.ドイツ

15.3.1.2.フランス

15.3.1.3.イタリア

15.3.1.4.イギリス

15.3.1.5.スペイン

15.3.1.6.ロシア

15.3.1.7.ベネルクス

15.3.1.8.北欧諸国

15.3.1.9.その他のヨーロッパ

15.3.2.ソリューション別

15.3.3.モダリティ

15.3.4.用途別

15.3.5.エンドユーザー別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.ソリューション別

15.4.3.モダリティ

15.4.4.用途別

15.4.5.エンドユーザー別

15.5.国別分析と予測

15.5.1.ドイツ市場分析

15.5.1.1.はじめに

15.5.1.2.市場分類別分析と予測

15.5.1.2.1.ソリューション別

15.5.1.2.2.モダリティ

15.5.1.2.3.用途別

15.5.1.2.4.エンドユーザー別

15.5.2.フランス市場分析

15.5.2.1.はじめに

15.5.2.2.市場分類別分析と予測

15.5.2.2.1.ソリューション別

15.5.2.2.2.モダリティ

15.5.2.2.3.用途別

15.5.2.2.4.エンドユーザー別

15.5.3.イタリア市場分析

15.5.3.1.はじめに

15.5.3.2.市場分類別分析と予測

15.5.3.2.1.ソリューション別

15.5.3.2.2.モダリティ

15.5.3.2.3.用途別

15.5.3.2.4.エンドユーザー別

15.5.4.イギリス市場分析

15.5.4.1.はじめに

15.5.4.2.市場分類別分析と予測

15.5.4.2.1.ソリューション別

15.5.4.2.2.モダリティ

15.5.4.2.3.用途別

15.5.4.2.4.エンドユーザー別

15.5.5.スペイン市場分析

15.5.5.1.はじめに

15.5.5.2.市場分類別分析と予測

15.5.5.2.1.ソリューション別

15.5.5.2.2.モダリティ

15.5.5.2.3.用途別

15.5.5.2.4.エンドユーザー別

15.5.6.ロシア市場分析

15.5.6.1.はじめに

15.5.6.2.市場分類別分析と予測

15.5.6.2.1.ソリューション別

15.5.6.2.2.モダリティ

15.5.6.2.3.用途別

15.5.6.2.4.エンドユーザー別

15.5.7.北欧諸国市場分析

15.5.7.1.はじめに

15.5.7.2.市場分類別分析と予測

15.5.7.2.1.ソリューション別

15.5.7.2.2.モダリティ

15.5.7.2.3.用途別

15.5.7.2.4.エンドユーザー別

15.5.8.ベネルクス市場分析

15.5.8.1. .はじめに

15.5.8.2.市場分類別分析と予測

15.5.8.2.1.ソリューション別

15.5.8.2.2.モダリティ

15.5.8.2.3.用途別

15.5.8.2.4.エンドユーザー別

15.6.市場動向

15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.8.促進要因と阻害要因-影響分析

16.南アジア市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析

16.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.インド

16.3.1.2.タイ

16.3.1.3.インドネシア

16.3.1.4.マレーシア

16.3.1.5.その他の南アジア

16.3.2.ソリューション別

16.3.3.モダリティ

16.3.4.用途別

16.3.5.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.ソリューション別

16.4.3.モダリティ

16.4.4.用途別

16.4.5.エンドユーザー別

16.5.国別分析と予測

16.5.1.インド市場分析

16.5.1.1.はじめに

16.5.1.2.市場分類別分析と予測

16.5.1.2.1.ソリューション別

16.5.1.2.2.モダリティ

16.5.1.2.3.用途別

16.5.1.2.4.エンドユーザー別

16.5.2.タイ市場分析

16.5.2.1.市場紹介

16.5.2.2.市場分類別分析と予測

16.5.2.2.1.ソリューション別

16.5.2.2.2.モダリティ

16.5.2.2.3.用途別

16.5.2.2.4.エンドユーザー別

16.5.3.インドネシア市場分析

16.5.3.1.はじめに

16.5.3.2.市場分類別分析と予測

16.5.3.2.1.ソリューション別

16.5.3.2.2.モダリティ

16.5.3.2.3.用途別

16.5.3.2.4.エンドユーザー別

16.5.4.マレーシア市場分析

16.5.4.1.はじめに

16.5.4.2.市場分類別分析と予測

16.5.4.2.1.ソリューション別

16.5.4.2.2.モダリティ

16.5.4.2.3.用途別

16.5.4.2.4.エンドユーザー別

16.6.市場動向

16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.8.促進要因と阻害要因-影響分析

17.東アジア市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析

17.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.中国

17.3.1.2.日本

17.3.1.3.韓国

17.3.2.ソリューション別

17.3.3.モダリティ

17.3.4.用途別

17.3.5.エンドユーザー別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.ソリューション別

17.4.3.モダリティ

17.4.4.用途別

17.4.5.エンドユーザー別

17.5.国別分析と予測

17.5.1.中国市場の分析

17.5.1.1.はじめに

17.5.1.2.市場分類別分析と予測

17.5.1.2.1.ソリューション別

17.5.1.2.2.モダリティ

17.5.1.2.3.用途別

17.5.1.2.4.エンドユーザー別

17.5.2.日本市場の分析

17.5.2.1.はじめに

17.5.2.2.市場分類別分析と予測

17.5.2.2.1.ソリューション別

17.5.2.2.2.モダリティ

17.5.2.2.3.用途別

17.5.2.2.4.エンドユーザー別

17.5.3.韓国市場分析

17.5.3.1.はじめに

17.5.3.2.市場分類別分析と予測

17.5.3.2.1.ソリューション別

17.5.3.2.2.モダリティ

17.5.3.2.3.用途別

17.5.3.2.4.エンドユーザー別

17.6.市場動向

17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.8.促進要因と阻害要因-影響分析

18.オセアニア市場の2017~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析

18.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.オーストラリア

18.3.1.2.ニュージーランド

18.3.2.ソリューション別

18.3.3.モダリティ

18.3.4.用途別

18.3.5.エンドユーザー別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.ソリューション別

18.4.3.モダリティ

18.4.4.用途別

18.4.5.エンドユーザー別

18.5.国別分析と予測

18.5.1.オーストラリア市場分析

18.5.1.1.はじめに

18.5.1.2.市場分類別分析と予測

18.5.1.2.1.ソリューション別

18.5.1.2.2.モダリティ

18.5.1.2.3.用途別

18.5.1.2.4.エンドユーザー別

18.5.2.ニュージーランド市場分析

18.5.2.1.はじめに

18.5.2.2.市場分類別分析と予測

18.5.2.2.1.ソリューション別

18.5.2.2.2.モダリティ

18.5.2.2.3.用途別

18.5.2.2.4.エンドユーザー別

18.6.市場動向

18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.8.促進要因と阻害要因-影響分析

19.中東・アフリカ市場の2017〜2022年分析と2023〜2033年予測

19.1.はじめに

19.2.2017年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析

19.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.GCC諸国

19.3.1.2.トルコ

19.3.1.3.北アフリカ

19.3.1.4.南アフリカ

19.3.1.5.その他の中東・アフリカ

19.3.2.ソリューション別

19.3.3.モダリティ

19.3.4.用途別

19.3.5.エンドユーザー別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国別

19.4.2.ソリューション別

19.4.3.モダリティ

19.4.4.用途別

19.4.5.エンドユーザー別

19.5.国別分析と予測

19.5.1.GCC諸国の市場分析

19.5.1.1.はじめに

19.5.1.2.市場分類別分析と予測

19.5.1.2.1.ソリューション別

19.5.1.2.2.モダリティ

19.5.1.2.3.用途別

19.5.1.2.4.エンドユーザー別

19.5.2.トルコ市場の分析

19.5.2.1.はじめに

19.5.2.2.市場分類別分析と予測

19.5.2.2.1.ソリューション別

19.5.2.2.2.モダリティ

19.5.2.2.3.用途別

19.5.2.2.4.エンドユーザー別

19.5.3.北アフリカ市場分析

19.5.3.1.はじめに

19.5.3.2.市場分類別分析と予測

19.5.3.2.1.ソリューション別

19.5.3.2.2.モダリティ

19.5.3.2.3.用途別

19.5.3.2.4.エンドユーザー別

19.5.4.南アフリカ市場分析

19.5.4.1.はじめに

19.5.4.2.市場分類別分析と予測

19.5.4.2.1.ソリューション別

19.5.4.2.2.モダリティ

19.5.4.2.3.用途別

19.5.4.2.4.エンドユーザー別

19.6.市場動向

19.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.8.促進要因と阻害要因-影響分析

20.市場構造分析

20.1.企業階層別市場分析

20.2.上位企業の市場シェア分析

20.3.市場プレゼンス分析

21.競合分析

21.1.競合ダッシュボード

21.2.コンペティション・ベンチマーク

21.3.競合の深堀り

21.3.1.ライトメディカル

21.3.1.1.概要

21.3.1.2.製品ポートフォリオ

21.3.1.3.販売拠点

21.3.1.4.主要財務

21.3.1.5.SWOT分析

21.3.1.6.戦略の概要

21.3.1.6.1.マーケティング戦略

21.3.1.6.2.製品戦略

21.3.1.6.3.チャネル戦略

21.3.2.ケントイメージング

21.3.2.1.概要

21.3.2.2.製品ポートフォリオ

21.3.2.3.販売拠点

21.3.2.4.主要財務状況

21.3.2.5.SWOT分析

21.3.2.6.戦略の概要

21.3.2.6.1.マーケティング戦略

21.3.2.6.2.製品戦略

21.3.2.6.3.チャネル戦略

21.3.3.WoundVision

21.3.3.1.概要

21.3.3.2.製品ポートフォリオ

21.3.3.3.販売拠点

21.3.3.4.主要財務状況

21.3.3.5.SWOT分析

21.3.3.6.戦略の概要

21.3.3.6.1.マーケティング戦略

21.3.3.6.2.製品戦略

21.3.3.6.3.チャネル戦略

21.3.4.ハイパーメド・イメージング社

21.3.4.1.概要

21.3.4.2.製品ポートフォリオ

21.3.4.3.販売拠点

21.3.4.4.主要財務状況

21.3.4.5.SWOT分析

21.3.4.6.戦略の概要

21.3.4.6.1.マーケティング戦略

21.3.4.6.2.製品戦略

21.3.4.6.3.チャネル戦略

21.3.5.パーセプティブ・ソリューションズ(WoundZoom)

21.3.5.1.概要

21.3.5.2.製品ポートフォリオ

21.3.5.3.販売拠点

21.3.5.4.主要財務状況

21.3.5.5.SWOT分析

21.3.5.6.戦略の概要

21.3.5.6.1.マーケティング戦略

21.3.5.6.2.製品戦略

21.3.5.6.3.チャネル戦略

21.3.6. イー・ケア

21.3.6.1.概要

21.3.6.2.製品ポートフォリオ

21.3.6.3.販売拠点

21.3.6.4.主要財務状況

21.3.6.5.SWOT分析

21.3.6.6.戦略の概要

21.3.6.6.1.マーケティング戦略

21.3.6.6.2.製品戦略

21.3.6.6.3.チャネル戦略

21.3.7.スペクトラルMD USA

21.3.7.1.概要

21.3.7.2.製品ポートフォリオ

21.3.7.3.販売拠点

21.3.7.4.主要財務

21.3.7.5.SWOT分析

21.3.7.6.戦略の概要

21.3.7.6.1.マーケティング戦略

21.3.7.6.2.製品戦略

21.3.7.6.3.チャネル戦略

21.3.8.モレキュライト社

21.3.8.1.概要

21.3.8.2.製品ポートフォリオ

21.3.8.3.販売拠点

21.3.8.4.主要財務

21.3.8.5.SWOT分析

21.3.8.6.戦略の概要

21.3.8.6.1.マーケティング戦略

21.3.8.6.2.製品戦略

21.3.8.6.3.チャネル戦略

21.3.9.アランズメディカル・リミテッド

21.3.9.1.概要

21.3.9.2.製品ポートフォリオ

21.3.9.3.販売拠点

21.3.9.4.主要財務状況

21.3.9.5.SWOT分析

21.3.9.6.戦略の概要

21.3.9.6.1.マーケティング戦略

21.3.9.6.2.製品戦略

21.3.9.6.3.チャネル戦略

21.3.10.ネットヘルス社

21.3.10.1.概要

21.3.10.2.製品ポートフォリオ

21.3.10.3.販売拠点

21.3.10.4.主要財務状況

21.3.10.5.SWOT分析

21.3.10.6.戦略の概要

21.3.10.6.1.マーケティング戦略

21.3.10.6.2.製品戦略

21.3.10.6.3.チャネル戦略

21.3.11.創傷マトリックス社

21.3.11.1.概要

21.3.11.2.製品ポートフォリオ

21.3.11.3.販売拠点

21.3.11.4.主要財務状況

21.3.11.5.SWOT分析

21.3.11.6.戦略の概要

21.3.11.6.1.マーケティング戦略

21.3.11.6.2.製品戦略

21.3.11.6.3.チャネル戦略

21.3.12.スウィフト・メディカル

21.3.12.1.概要

21.3.12.2.製品ポートフォリオ

21.3.12.3.販売拠点

21.3.12.4.主要財務状況

21.3.12.5.SWOT分析

21.3.12.6.戦略の概要

21.3.12.6.1.マーケティング戦略

21.3.12.6.2.製品戦略

21.3.12.6.3.チャネル戦略

21.3.13.メタオプティマ・テクノロジー

21.3.13.1.概要

21.3.13.2.製品ポートフォリオ

21.3.13.3.販売拠点

21.3.13.4.主要財務状況

21.3.13.5.SWOT分析

21.3.13.6.戦略の概要

21.3.13.6.1.マーケティング戦略

21.3.13.6.2.製品戦略

21.3.13.6.3.チャネル戦略

21.3.14.ケアストリームヘルス

21.3.14.1.概要

21.3.14.2.製品ポートフォリオ

21.3.14.3.販売拠点

21.3.14.4.主要財務

21.3.14.5.SWOT分析

21.3.14.6.戦略の概要

21.3.14.6.1.マーケティング戦略

21.3.14.6.2.製品戦略

21.3.14.6.3.チャネル戦略

21.3.15.バルコ

21.3.15.1.概要

21.3.15.2.製品ポートフォリオ

21.3.15.3.販売拠点

21.3.15.4.主要財務

21.3.15.5.SWOT分析

21.3.15.6.戦略の概要

21.3.15.6.1.マーケティング戦略

21.3.15.6.2.製品戦略

21.3.15.6.3.チャネル戦略

21.3.16.キャンフィールド・サイエンティフィック社

21.3.16.1.概要

21.3.16.2.製品ポートフォリオ

21.3.16.3.販売拠点

21.3.16.4.主要財務

21.3.16.5.SWOT分析

21.3.16.6.戦略の概要

21.3.16.6.1.マーケティング戦略

21.3.16.6.2.製品戦略

21.3.16.6.3.チャネル戦略

22.前提条件と略語

23.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Specific Imaging Solution Market: Global Industry Analysis 2017-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Specific Imaging Solution offers a global industry analysis for 2017-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Solution:

• App-based Solutions
• Web-Based Imaging

By Modality:

• Photos
• Videos
• 3D Models

By Application:

• Wound Care
• Dermatology
• Orthopedics
• Neurology
• Emergency Department
• Rehabilitation
• Forensics
• Plastic Surgery

By End User:

• Hospitals
• Specialty Clinics
• Long Term Care Facilities
• Forensic Labs/ Coroners Pathologists
• Telemedicine
• Cancer Research Institutes

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• The Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Specific Imaging Solution Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Specific Imaging Solution Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Specific Imaging Solution Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Solution processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Specific Imaging Solution Market Demand Analysis 2017-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2017-2022) and current and future market value (US$ 380.8 Million) and volume (6.5%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Specific Imaging Solution Market - Pricing Analysis

Based on By Solution, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Solution

Based on By Solution, Specific Imaging Solution Market is segmented into App-based Solutions, Web-Based Imaging. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Solution.

Chapter 06 - Global Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Modality

Based on By Modality, Specific Imaging Solution Market is segmented into Photos, Videos, 3D Models. This section also offers market attractiveness analysis based on By Modality. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Modality.

Chapter 07 - Global Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Specific Imaging Solution Market is segmented into Wound Care, Dermatology, Orthopedics, Neurology, Emergency Department, Rehabilitation, Forensics, Plastic Surgery. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Global Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, Specific Imaging Solution Market is segmented into Hospitals, Specialty Clinics, Long Term Care Facilities, Forensic Labs/ Coroners Pathologists, Telemedicine, Cancer Research Institutes. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 09 - Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Specific Imaging Solution Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, The Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Specific Imaging Solution Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Specific Imaging Solution Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Specific Imaging Solution Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Specific Imaging Solution Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Specific Imaging Solution Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Specific Imaging Solution Market Analysis 2017-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Specific Imaging Solution Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Solution portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Kent Imaging Inc, WoundVision, HyperMed Imaging, Inc., Perceptive Solutions (WoundZoom), eKare Inc., Spectral MD USA, MolecuLight Inc., ARANZ Medical Limited, Net Health Company, WoundMatrix, Inc., Swift Medical Inc., MetaOptima Technology Inc., Carestream Health, Barco, Canfield Scientific Inc.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Specific Imaging Solution Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Specific Imaging Solution Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Value Added Insights

4.1. Product Adoption / Usage Analysis

4.2. Product USP/Features

4.3. Technological Advancements

4.4. PESTLE Analysis

4.5. Porter’s Analysis

4.6. Regulatory Landscape

4.7. Reimbursement Policies

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook

5.1.3. Global Medical Imaging Market Outlook

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Technology Advancements

5.2.2. Rising Government Investments in Digitally Integrated Technologies

5.2.3. Growing Reimbursement Programs

5.2.4. Introduction of Novel AI Based Imaging Solutions

5.2.5. Increasing Demand for Early Disease Detection

5.2.6. Expansion of Manufacturing Facilities by Market Players

5.2.7. Rising Prevalence of Lifestyle Associated Disorders

5.3. Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. By Solutions

6.1.2. By Modality

6.1.3. By Application

6.1.4. By End User

6.1.5. By Region

6.2. 2023 Market Scenario

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2017 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2017 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Solutions

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Solutions, 2017 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Solutions, 2023 to 2033

8.3.1. App-based Solutions

8.3.2. Web-Based Imaging

8.4. Market Attractiveness Analysis By Solutions

9. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Modality

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By modality, 2017 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Modality, 2023 to 2033

9.3.1. Photos

9.3.2. Videos

9.3.3. 3D Models

9.4. Market Attractiveness Analysis By Modality

10. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Application, 2017 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

10.3.1. Wound Care

10.3.2. Dermatology

10.3.3. Orthopedics

10.3.4. Neurology

10.3.5. Emergency Department

10.3.6. Rehabilitation

10.3.7. Forensics

10.3.8. Plastic Surgery

10.4. Market Attractiveness Analysis By Application

11. Global Market Analysis 2017 to 2022and Forecast 2023 to 2033, by End User

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By End User, 2017 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

11.3.1. Hospitals

11.3.2. Specialty Clinics

11.3.3. Long Term Care Facilities

11.3.4. Forensic Labs/ Coroners Pathologists

11.3.5. Telemedicine

11.3.6. Cancer Research Institutes

11.4. Market Attractiveness Analysis By End User

12. Global Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Region, 2017 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. South Asia

12.3.5. East Asia

12.3.6. Oceania

12.3.7. Middle East and Africa (MEA)

12.4. Market Attractiveness Analysis By Region

13. North America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. USA

13.3.1.2. Canada

13.3.2. By Solutions

13.3.3. By Modality

13.3.4. By Application

13.3.5. By End User

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Solutions

13.4.3. By Modality

13.4.4. By Application

13.4.5. By End User

13.5. Country Level Analysis & Forecast

13.5.1. USA Market Analysis

13.5.1.1. Introduction

13.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.5.1.2.1. By Solutions

13.5.1.2.2. By Modality

13.5.1.2.3. By Application

13.5.1.2.4. By End User

13.5.2. Canada Market Analysis

13.5.2.1. Introduction

13.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.5.2.2.1. By Solutions

13.5.2.2.2. By modality

13.5.2.2.3. By Application

13.5.2.2.4. By End User

13.6. Market Trends

13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14. Latin America Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. Brazil

14.3.1.2. Mexico

14.3.1.3. Argentina

14.3.1.4. Rest of Latin America

14.3.2. By Solutions

14.3.3. By Modality

14.3.4. By Application

14.3.5. By End User

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Solutions

14.4.3. By Modality

14.4.4. By Application

14.4.5. By End User

14.5. Country Level Analysis & Forecast

14.5.1. Brazil Market Analysis

14.5.1.1. Introduction

14.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.5.1.2.1. By Solutions

14.5.1.2.2. Modality

14.5.1.2.3. By Application

14.5.1.2.4. By End User

14.5.2. Mexico Market Analysis

14.5.2.1. Introduction

14.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.5.2.2.1. By Solutions

14.5.2.2.2. Modality

14.5.2.2.3. By Application

14.5.2.2.4. By End User

14.5.3. Argentina Market Analysis

14.5.3.1. Introduction

14.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.5.3.2.1. By Solutions

14.5.3.2.2. Modality

14.5.3.2.3. By Application

14.5.3.2.4. By End User

14.6. Market Trends

14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. Europe Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Germany

15.3.1.2. France

15.3.1.3. Italy

15.3.1.4. U.K.

15.3.1.5. Spain

15.3.1.6. Russia

15.3.1.7. BENELUX

15.3.1.8. Nordic Countries

15.3.1.9. Rest of Europe

15.3.2. By Solutions

15.3.3. Modality

15.3.4. By Application

15.3.5. By End User

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Solutions

15.4.3. Modality

15.4.4. By Application

15.4.5. By End User

15.5. Country Level Analysis & Forecast

15.5.1. Germany Market Analysis

15.5.1.1. Introduction

15.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.1.2.1. By Solutions

15.5.1.2.2. Modality

15.5.1.2.3. By Application

15.5.1.2.4. By End User

15.5.2. France Market Analysis

15.5.2.1. Introduction

15.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.2.2.1. By Solutions

15.5.2.2.2. Modality

15.5.2.2.3. By Application

15.5.2.2.4. By End User

15.5.3. Italy Market Analysis

15.5.3.1. Introduction

15.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.3.2.1. By Solutions

15.5.3.2.2. Modality

15.5.3.2.3. By Application

15.5.3.2.4. By End User

15.5.4. United kingdom Market Analysis

15.5.4.1. Introduction

15.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.4.2.1. By Solutions

15.5.4.2.2. Modality

15.5.4.2.3. By Application

15.5.4.2.4. By End User

15.5.5. Spain Market Analysis

15.5.5.1. Introduction

15.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.5.2.1. By Solutions

15.5.5.2.2. Modality

15.5.5.2.3. By Application

15.5.5.2.4. By End User

15.5.6. Russia Market Analysis

15.5.6.1. Introduction

15.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.6.2.1. By Solutions

15.5.6.2.2. Modality

15.5.6.2.3. By Application

15.5.6.2.4. By End User

15.5.7. Nordic Countries Market Analysis

15.5.7.1. Introduction

15.5.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.7.2.1. By Solutions

15.5.7.2.2. Modality

15.5.7.2.3. By Application

15.5.7.2.4. By End User

15.5.8. BENELUX Market Analysis

15.5.8.1. . Introduction

15.5.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.8.2.1. By Solutions

15.5.8.2.2. Modality

15.5.8.2.3. By Application

15.5.8.2.4. By End User

15.6. Market Trends

15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. South Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. India

16.3.1.2. Thailand

16.3.1.3. Indonesia

16.3.1.4. Malaysia

16.3.1.5. Rest of South Asia

16.3.2. By Solutions

16.3.3. Modality

16.3.4. By Application

16.3.5. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Solutions

16.4.3. Modality

16.4.4. By Application

16.4.5. By End User

16.5. Country Level Analysis & Forecast

16.5.1. India Market Analysis

16.5.1.1. Introduction

16.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.1.2.1. By Solutions

16.5.1.2.2. Modality

16.5.1.2.3. By Application

16.5.1.2.4. By End User

16.5.2. Thailand Market Analysis

16.5.2.1. Introduction

16.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.2.2.1. By Solutions

16.5.2.2.2. Modality

16.5.2.2.3. By Application

16.5.2.2.4. By End User

16.5.3. Indonesia Market Analysis

16.5.3.1. Introduction

16.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.3.2.1. By Solutions

16.5.3.2.2. Modality

16.5.3.2.3. By Application

16.5.3.2.4. By End User

16.5.4. Malaysia Market Analysis

16.5.4.1. Introduction

16.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.4.2.1. By Solutions

16.5.4.2.2. Modality

16.5.4.2.3. By Application

16.5.4.2.4. By End User

16.6. Market Trends

16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. East Asia Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. China

17.3.1.2. Japan

17.3.1.3. South Korea

17.3.2. By Solutions

17.3.3. Modality

17.3.4. By Application

17.3.5. By End User

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Solutions

17.4.3. Modality

17.4.4. By Application

17.4.5. By End User

17.5. Country Level Analysis & Forecast

17.5.1. China Market Analysis

17.5.1.1. Introduction

17.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.1.2.1. By Solutions

17.5.1.2.2. Modality

17.5.1.2.3. By Application

17.5.1.2.4. By End User

17.5.2. Japan Market Analysis

17.5.2.1. Introduction

17.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.2.2.1. By Solutions

17.5.2.2.2. Modality

17.5.2.2.3. By Application

17.5.2.2.4. By End User

17.5.3. South Korea Market Analysis

17.5.3.1. Introduction

17.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.3.2.1. By Solutions

17.5.3.2.2. Modality

17.5.3.2.3. By Application

17.5.3.2.4. By End User

17.6. Market Trends

17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. Oceania Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. Australia

18.3.1.2. New Zealand

18.3.2. By Solutions

18.3.3. Modality

18.3.4. By Application

18.3.5. By End User

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Solutions

18.4.3. Modality

18.4.4. By Application

18.4.5. By End User

18.5. Country Level Analysis & Forecast

18.5.1. Australia Market Analysis

18.5.1.1. Introduction

18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.5.1.2.1. By Solutions

18.5.1.2.2. Modality

18.5.1.2.3. By Application

18.5.1.2.4. By End User

18.5.2. New Zealand Market Analysis

18.5.2.1. Introduction

18.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.5.2.2.1. By Solutions

18.5.2.2.2. Modality

18.5.2.2.3. By Application

18.5.2.2.4. By End User

18.6. Market Trends

18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Middle East and Africa Market Analysis 2017 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. GCC Countries

19.3.1.2. Türkiye

19.3.1.3. Northern Africa

19.3.1.4. South Africa

19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa

19.3.2. By Solutions

19.3.3. Modality

19.3.4. By Application

19.3.5. By End User

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Country

19.4.2. By Solutions

19.4.3. Modality

19.4.4. By Application

19.4.5. By End User

19.5. Country Level Analysis & Forecast

19.5.1. GCC Countries Market Analysis

19.5.1.1. Introduction

19.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.5.1.2.1. By Solutions

19.5.1.2.2. Modality

19.5.1.2.3. By Application

19.5.1.2.4. By End User

19.5.2. Türkiye Market Analysis

19.5.2.1. Introduction

19.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.5.2.2.1. By Solutions

19.5.2.2.2. Modality

19.5.2.2.3. By Application

19.5.2.2.4. By End User

19.5.3. Northern Africa Market Analysis

19.5.3.1. Introduction

19.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.5.3.2.1. By Solutions

19.5.3.2.2. Modality

19.5.3.2.3. By Application

19.5.3.2.4. By End User

19.5.4. South Africa Market Analysis

19.5.4.1. Introduction

19.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.5.4.2.1. By Solutions

19.5.4.2.2. Modality

19.5.4.2.3. By Application

19.5.4.2.4. By End User

19.6. Market Trends

19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. Market Structure Analysis

20.1. Market Analysis by Tier of Companies

20.2. Market Share Analysis of Top Players

20.3. Market Presence Analysis

21. Competition Analysis

21.1. Competition Dashboard

21.2. Competition Benchmarking

21.3. Competition Deep Dive

21.3.1. Wright Medical

21.3.1.1. Overview

21.3.1.2. Product Portfolio

21.3.1.3. Sales Footprint

21.3.1.4. Key Financials

21.3.1.5. SWOT Analysis

21.3.1.6. Strategy Overview

21.3.1.6.1. Marketing Strategy

21.3.1.6.2. Product Strategy

21.3.1.6.3. Channel Strategy

21.3.2. Kent Imaging Inc

21.3.2.1. Overview

21.3.2.2. Product Portfolio

21.3.2.3. Sales Footprint

21.3.2.4. Key Financials

21.3.2.5. SWOT Analysis

21.3.2.6. Strategy Overview

21.3.2.6.1. Marketing Strategy

21.3.2.6.2. Product Strategy

21.3.2.6.3. Channel Strategy

21.3.3. WoundVision

21.3.3.1. Overview

21.3.3.2. Product Portfolio

21.3.3.3. Sales Footprint

21.3.3.4. Key Financials

21.3.3.5. SWOT Analysis

21.3.3.6. Strategy Overview

21.3.3.6.1. Marketing Strategy

21.3.3.6.2. Product Strategy

21.3.3.6.3. Channel Strategy

21.3.4. HyperMed Imaging, Inc.

21.3.4.1. Overview

21.3.4.2. Product Portfolio

21.3.4.3. Sales Footprint

21.3.4.4. Key Financials

21.3.4.5. SWOT Analysis

21.3.4.6. Strategy Overview

21.3.4.6.1. Marketing Strategy

21.3.4.6.2. Product Strategy

21.3.4.6.3. Channel Strategy

21.3.5. Perceptive Solutions (WoundZoom)

21.3.5.1. Overview

21.3.5.2. Product Portfolio

21.3.5.3. Sales Footprint

21.3.5.4. Key Financials

21.3.5.5. SWOT Analysis

21.3.5.6. Strategy Overview

21.3.5.6.1. Marketing Strategy

21.3.5.6.2. Product Strategy

21.3.5.6.3. Channel Strategy

21.3.6. eKare Inc.

21.3.6.1. Overview

21.3.6.2. Product Portfolio

21.3.6.3. Sales Footprint

21.3.6.4. Key Financials

21.3.6.5. SWOT Analysis

21.3.6.6. Strategy Overview

21.3.6.6.1. Marketing Strategy

21.3.6.6.2. Product Strategy

21.3.6.6.3. Channel Strategy

21.3.7. Spectral MD USA

21.3.7.1. Overview

21.3.7.2. Product Portfolio

21.3.7.3. Sales Footprint

21.3.7.4. Key Financials

21.3.7.5. SWOT Analysis

21.3.7.6. Strategy Overview

21.3.7.6.1. Marketing Strategy

21.3.7.6.2. Product Strategy

21.3.7.6.3. Channel Strategy

21.3.8. MolecuLight Inc.

21.3.8.1. Overview

21.3.8.2. Product Portfolio

21.3.8.3. Sales Footprint

21.3.8.4. Key Financials

21.3.8.5. SWOT Analysis

21.3.8.6. Strategy Overview

21.3.8.6.1. Marketing Strategy

21.3.8.6.2. Product Strategy

21.3.8.6.3. Channel Strategy

21.3.9. ARANZ Medical Limited

21.3.9.1. Overview

21.3.9.2. Product Portfolio

21.3.9.3. Sales Footprint

21.3.9.4. Key Financials

21.3.9.5. SWOT Analysis

21.3.9.6. Strategy Overview

21.3.9.6.1. Marketing Strategy

21.3.9.6.2. Product Strategy

21.3.9.6.3. Channel Strategy

21.3.10. Net Health Company

21.3.10.1. Overview

21.3.10.2. Product Portfolio

21.3.10.3. Sales Footprint

21.3.10.4. Key Financials

21.3.10.5. SWOT Analysis

21.3.10.6. Strategy Overview

21.3.10.6.1. Marketing Strategy

21.3.10.6.2. Product Strategy

21.3.10.6.3. Channel Strategy

21.3.11. WoundMatrix, Inc.

21.3.11.1. Overview

21.3.11.2. Product Portfolio

21.3.11.3. Sales Footprint

21.3.11.4. Key Financials

21.3.11.5. SWOT Analysis

21.3.11.6. Strategy Overview

21.3.11.6.1. Marketing Strategy

21.3.11.6.2. Product Strategy

21.3.11.6.3. Channel Strategy

21.3.12. Swift Medical Inc.

21.3.12.1. Overview

21.3.12.2. Product Portfolio

21.3.12.3. Sales Footprint

21.3.12.4. Key Financials

21.3.12.5. SWOT Analysis

21.3.12.6. Strategy Overview

21.3.12.6.1. Marketing Strategy

21.3.12.6.2. Product Strategy

21.3.12.6.3. Channel Strategy

21.3.13. MetaOptima Technology Inc.

21.3.13.1. Overview

21.3.13.2. Product Portfolio

21.3.13.3. Sales Footprint

21.3.13.4. Key Financials

21.3.13.5. SWOT Analysis

21.3.13.6. Strategy Overview

21.3.13.6.1. Marketing Strategy

21.3.13.6.2. Product Strategy

21.3.13.6.3. Channel Strategy

21.3.14. Carestream Health

21.3.14.1. Overview

21.3.14.2. Product Portfolio

21.3.14.3. Sales Footprint

21.3.14.4. Key Financials

21.3.14.5. SWOT Analysis

21.3.14.6. Strategy Overview

21.3.14.6.1. Marketing Strategy

21.3.14.6.2. Product Strategy

21.3.14.6.3. Channel Strategy

21.3.15. Barco

21.3.15.1. Overview

21.3.15.2. Product Portfolio

21.3.15.3. Sales Footprint

21.3.15.4. Key Financials

21.3.15.5. SWOT Analysis

21.3.15.6. Strategy Overview

21.3.15.6.1. Marketing Strategy

21.3.15.6.2. Product Strategy

21.3.15.6.3. Channel Strategy

21.3.16. Canfield Scientific Inc

21.3.16.1. Overview

21.3.16.2. Product Portfolio

21.3.16.3. Sales Footprint

21.3.16.4. Key Financials

21.3.16.5. SWOT Analysis

21.3.16.6. Strategy Overview

21.3.16.6.1. Marketing Strategy

21.3.16.6.2. Product Strategy

21.3.16.6.3. Channel Strategy

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/12 10:26

153.40 円

161.58 円

198.54 円

ページTOPに戻る