世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

一般外科用機器市場


General Surgery Devices Market

一般外科用デバイス市場:世界の産業分析2015-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した一般外科用機器に関する最新市場調査レポートは、2015-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供していま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月29日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
163 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

一般外科用デバイス市場:世界の産業分析2015-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した一般外科用機器に関する最新市場調査レポートは、2015-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品別

- 直接エネルギーシステム装置
- トロッカー/アクセス装置
- 内部閉鎖装置
- 腹腔鏡
- ハンドアクセス器具
- 吸引装置
- ロボット支援手術システム

用途別

- 肥満手術
- 大腸外科
- 一般外科
- 婦人科手術
- その他の外科

エンドユーザー別

- 病院
- 外来手術センター
- クリニック

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、世界市場の見通し、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、自動車レーダー検査システムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、一般外科用機器市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場範囲、分類法、制限をハイライトしており、読者が一般外科用機器市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、製品別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易普及率、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 一般外科用デバイスの世界市場需要分析2015-2022年および予測、2023-2033年

この章では、過去の市場価値(XX)分析(2015-2022年)、現在および将来の市場価値(120億米ドル)および数量(6.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 一般外科用機器の世界市場:価格分析

製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 一般外科用デバイスの世界市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:製品別

製品別では、一般外科用デバイス市場は、直接エネルギーシステム装置、トロッカー/アクセス装置、内部閉鎖装置、腹腔鏡、ハンドアクセス器具、吸入装置、ロボット支援手術システムに区分されます。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 一般外科用デバイスの世界市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:用途別

一般外科用機器市場は、用途別に肥満外科、大腸外科、一般外科、婦人科外科、その他の外科に区分されます。また本セクションでは、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別市場について、金額予測および前年比成長率比較も提供します。

第07章 一般外科用デバイスの世界市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

エンドユーザー別に、一般外科用デバイス市場は病院、外来手術センター、クリニックに区分されます。また、エンドユーザー別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーザー別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 一般外科用デバイス市場分析2015-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、一般外科用機器市場を北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東、アフリカ(MEA)に区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米の一般外科用デバイス市場分析 2015-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第10章 ラテンアメリカの一般外科用機器市場分析2015-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の一般外科用機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の一般外科用機器市場分析2015-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における一般外科用機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの一般外科用デバイス市場分析2015-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における一般外科用機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの一般外科用デバイス市場分析2015-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における一般外科用機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカの一般外科用デバイス市場分析 2015-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における一般外科用機器市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の一般外科用デバイス市場分析2015-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において一般外科用デバイス市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、および本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場参入企業には、ヤンセンファーマ、メドトロニック、ベクトン・ディッキンソン、オリンパス、B.ブラウン・メルサンゲン、ストライカー、スミス・アンド・ネフュー、KARL STORZ GmbH & Co.KG、Richard Wolf GmbH、CooperSurgical, Inc.、Intuitive Surgical Inc.、Endocontrol SA、Hangzhou Kangji Medical Instrument Co.

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダーテストシステムレポートに含まれる情報や統計のベースとなる頭字語や仮定のリストを掲載しています。

第19章 調査方法

この章では、一般外科用機器市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|一般外科用機器市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.製品イノベーション/開発動向

4.付加価値の洞察

4.1.製品採用/使用状況分析

4.2.製品のUSP/特徴

4.3.最近の製品発表/承認

4.4.技術評価

4.5.PESTLE分析

4.6.ポーター分析

4.7.規制シナリオ

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.世界の手術機器市場の展望

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.主要プレーヤーの過去の成長

5.2.2.新製品の上市/承認

5.2.3.慢性疾患の増加

5.2.4.低侵襲手術の需要

5.2.5.ロボット手術の採用

5.2.6.医療費の投資拡大

5.2.7.規制シナリオ

5.3.ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19危機-影響評価

6.1.COVID-19と影響分析

6.1.1.製品別

6.1.2.用途別

6.1.3.エンドユーザー別

6.1.4.地域別

6.2.2022年市場シナリオ

7.2015~2022年の世界市場数量(単位)分析と2023~2033年の予測

7.1.過去の数量(単位)分析、2015~2022年

7.2.現在および将来数量(単位)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

8.世界市場-価格分析

8.1.製品別地域価格分析

8.2.価格ブレークアップ

8.2.1.メーカー価格

8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

8.3.世界平均価格分析ベンチマーク

8.4.価格設定の前提

9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2015~2022年分析と2023~2033年予測

9.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2015年~2022年

9.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

9.2.1.前年比成長トレンド分析

9.2.2.絶対価格機会分析

10.世界市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:製品別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2015年から2022年までの過去の製品別市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

10.3.製品別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(台数)分析と予測、2023年~2033年

10.3.1.直接エネルギーシステム機器

10.3.2.トロッカー/アクセス装置

10.3.3.内部閉鎖装置

10.3.4.腹腔鏡

10.3.5.ハンドアクセス器具

10.3.6.吸入器具

10.3.7.ロボット支援手術システム

10.4.製品別市場魅力度分析

11.世界市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:用途別

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.2015年から2022年までのアプリケーション別市場規模(百万米ドル)分析

11.3.アプリケーション別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

11.3.1.肥満手術

11.3.2.大腸手術

11.3.3.一般外科

11.3.4.婦人科外科

11.3.5.その他の外科

11.4.用途別市場魅力度分析

12.世界市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

12.1.はじめに / 主要調査結果

12.2.エンドユーザー別の過去市場規模(百万米ドル)分析、2015年~2022年

12.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

12.3.1.病院

12.3.2.外来手術センター

12.3.3.診療所

12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析

13.世界市場分析2015~2022年および予測2023~2033年、地域別

13.1.はじめに

13.2.2015年から2022年までの過去の地域別市場規模(百万米ドル)分析

13.3.地域別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

13.3.1.北米

13.3.2.ラテンアメリカ

13.3.3.ヨーロッパ

13.3.4.南アジア

13.3.5.東アジア

13.3.6.オセアニア

13.3.7.中東・アフリカ

13.4.地域別市場魅力度分析

14.北米市場の2015~2022年分析と2023~2033年予測

14.1.市場紹介

14.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

14.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.アメリカ

14.3.1.2.カナダ

14.3.2.製品別

14.3.3.用途別

14.3.4.エンドユーザー別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.製品別

14.4.3.用途別

14.4.4.エンドユーザー別

14.5.国別分析と予測

14.5.1.アメリカ市場分析

14.5.1.1..はじめに

14.5.1.2.市場分類別分析と予測

14.5.1.2.1.製品別

14.5.1.2.2.用途別

14.5.1.2.3.エンドユーザー別

14.5.2.カナダ市場分析

14.5.2.1.はじめに

14.5.2.2.市場分類別分析と予測

14.5.2.2.1.製品別

14.5.2.2.2.用途別

14.5.2.2.3.エンドユーザー別

14.6.市場動向

14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.8.促進要因と阻害要因-影響分析

15.中南米市場の2015〜2022年分析と2023〜2033年予測

15.1.はじめに

15.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

15.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.ブラジル

15.3.1.2.メキシコ

15.3.1.3.アルゼンチン

15.3.1.4.その他のラテンアメリカ

15.3.2.用途別

15.3.3.エンドユーザー別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.製品別

15.4.3.用途別

15.4.4.エンドユーザー別

15.5.国別分析と予測

15.5.1.ブラジル市場分析

15.5.1.1..はじめに

15.5.1.2.市場分類別分析と予測

15.5.1.2.1.製品別

15.5.1.2.2.用途別

15.5.1.2.3.エンドユーザー別

15.5.2.メキシコ市場分析

15.5.2.1.はじめに

15.5.2.2.市場分類別分析と予測

15.5.2.2.1.製品別

15.5.2.2.2.用途別

15.5.2.2.3.エンドユーザー別

15.5.3.アルゼンチン市場分析

15.5.3.1.はじめに

15.5.3.2.市場分類別分析と予測

15.5.3.2.1.製品別

15.5.3.2.2.用途別

15.5.3.2.3.エンドユーザー別

15.6.市場動向

15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.8.促進要因と阻害要因-影響分析

16.欧州市場の2015〜2022年分析と2023〜2033年予測

16.1.はじめに

16.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

16.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.ドイツ

16.3.1.2.フランス

16.3.1.3.イタリア

16.3.1.4.イギリス

16.3.1.5.スペイン

16.3.1.6.ロシア

16.3.1.7.ベネルクス

16.3.1.8.その他のヨーロッパ

16.3.2.製品別

16.3.3.用途別

16.3.4.エンドユーザー別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.製品別

16.4.3.用途別

16.4.4.エンドユーザー別

16.5.国別分析と予測

16.5.1.ドイツ市場分析

16.5.1.1..はじめに

16.5.1.2.市場分類別分析と予測

16.5.1.2.1.製品別

16.5.1.2.2.用途別

16.5.1.2.3.エンドユーザー別

16.5.2.フランス市場分析

16.5.2.1.はじめに

16.5.2.2.市場分類別分析と予測

16.5.2.2.1.製品別

16.5.2.2.2.用途別

16.5.2.2.3.エンドユーザー別

16.5.3.イタリア市場分析

16.5.3.1.はじめに

16.5.3.2.市場分類別分析と予測

16.5.3.2.1.製品別

16.5.3.2.2.用途別

16.5.3.2.3.エンドユーザー別

16.5.4.イギリス市場分析

16.5.4.1..はじめに

16.5.4.2.市場分類別分析と予測

16.5.4.2.1.製品別

16.5.4.2.2.用途別

16.5.4.2.3.エンドユーザー別

16.5.5.スペイン市場分析

16.5.5.1. .はじめに

16.5.5.2.市場分類別分析と予測

16.5.5.2.1.製品別

16.5.5.2.2.用途別

16.5.5.2.3.エンドユーザー別

16.5.6.ロシア市場分析

16.5.6.1. .はじめに

16.5.6.2.市場分類別分析と予測

16.5.6.2.1.製品別

16.5.6.2.2.用途別

16.5.6.2.3.エンドユーザー別

16.5.7.ベネルクス市場分析

16.5.7.1. .はじめに

16.5.7.2.市場分類別分析と予測

16.5.7.2.1.製品別

16.5.7.2.2.用途別

16.5.7.2.3.エンドユーザー別

16.6.市場動向

16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.8.促進要因と阻害要因-影響分析

17.南アジア市場の2015〜2022年分析と2023〜2033年予測

17.1.市場紹介

17.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

17.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.インド

17.3.1.2.タイ

17.3.1.3.インドネシア

17.3.1.4.マレーシア

17.3.1.5.その他の南アジア

17.3.2.製品別

17.3.3.用途別

17.3.4.エンドユーザー別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.製品別

17.4.3.用途別

17.4.4.エンドユーザー別

17.5.国別分析と予測

17.5.1.インド市場分析

17.5.1.1..はじめに

17.5.1.2.市場分類別分析と予測

17.5.1.2.1.製品別

17.5.1.2.2.用途別

17.5.1.2.3.エンドユーザー別

17.5.2.タイ市場分析

17.5.2.1. .はじめに

17.5.2.2.市場分類別分析と予測

17.5.2.2.1.製品別

17.5.2.2.2.用途別

17.5.2.2.3.エンドユーザー別

17.5.3.インドネシア市場分析

17.5.3.1.はじめに

17.5.3.2.市場分類別分析と予測

17.5.3.2.1.製品別

17.5.3.2.2.用途別

17.5.3.2.3.エンドユーザー別

17.5.4.マレーシア市場分析

17.5.4.1.はじめに

17.5.4.2.市場分類別分析と予測

17.5.4.2.1.製品別

17.5.4.2.2.用途別

17.5.4.2.3.エンドユーザー別

17.6.市場動向

17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.8.促進要因と阻害要因-影響分析

18.東アジア市場の2015〜2022年分析と2023〜2033年予測

18.1.市場紹介

18.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

18.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.中国

18.3.1.2.日本

18.3.1.3.韓国

18.3.2.製品別

18.3.3.用途別

18.3.4.エンドユーザー別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.製品別

18.4.3.用途別

18.4.4.エンドユーザー別

18.5.国別分析と予測

18.5.1.中国市場の分析

18.5.1.1..はじめに

18.5.1.2.市場分類別分析と予測

18.5.1.2.1.製品別

18.5.1.2.2.用途別

18.5.1.2.3.エンドユーザー別

18.5.2.日本市場分析

18.5.2.1.はじめに

18.5.2.2.市場分類別分析と予測

18.5.2.2.1.製品別

18.5.2.2.2.用途別

18.5.2.2.3.エンドユーザー別

18.5.3.韓国市場分析

18.5.3.1.はじめに

18.5.3.2.市場分類別分析と予測

18.5.3.2.1.製品別

18.5.3.2.2.用途別

18.5.3.2.3.エンドユーザー別

18.6.市場動向

18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

18.8.促進要因と阻害要因-影響分析

19.オセアニア市場の2015~2022年分析と2023~2033年予測

19.1.市場紹介

19.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

19.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.オーストラリア

19.3.1.2.ニュージーランド

19.3.2.製品別

19.3.3.用途別

19.3.4.エンドユーザー別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国別

19.4.2.製品別

19.4.3.用途別

19.4.4.エンドユーザー別

19.5.国別分析と予測

19.5.1.オーストラリア市場分析

19.5.1.1..はじめに

19.5.1.2.市場分類別分析と予測

19.5.1.2.1.製品別

19.5.1.2.2.用途別

19.5.1.2.3.エンドユーザー別

19.5.2.ニュージーランド市場分析

19.5.2.1.はじめに

19.5.2.2.市場分類別分析と予測

19.5.2.2.1.製品別

19.5.2.2.2.用途別

19.5.2.2.3.エンドユーザー別

19.6.市場動向

19.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

19.8.促進要因と阻害要因-影響分析

20.中東・アフリカ市場の2015〜2022年分析と2023〜2033年予測

20.1.はじめに

20.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量(台)分析

20.3.市場分類別現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:2023年~2033年

20.3.1.国別

20.3.1.1.GCC諸国

20.3.1.2.トルコ

20.3.1.3.北アフリカ

20.3.1.4.南アフリカ

20.3.1.5.その他の中東・アフリカ

20.3.2.製品別

20.3.3.用途別

20.3.4.エンドユーザー別

20.4.市場魅力度分析

20.4.1.国別

20.4.2.製品別

20.4.3.用途別

20.4.4.エンドユーザー別

20.5.国別分析と予測

20.5.1.GCC諸国の市場分析

20.5.1.1..はじめに

20.5.1.2.市場分類別分析と予測

20.5.1.2.1.製品別

20.5.1.2.2.用途別

20.5.1.2.3.エンドユーザー別

20.5.2.トルコ市場の分析

20.5.2.1.はじめに

20.5.2.2.市場分類別分析と予測

20.5.2.2.1.製品別

20.5.2.2.2.用途別

20.5.2.2.3.エンドユーザー別

20.5.3.北アフリカ市場分析

20.5.3.1.はじめに

20.5.3.2.市場分類別分析と予測

20.5.3.2.1.製品別

20.5.3.2.2.用途別

20.5.3.2.3.エンドユーザー別

20.5.4.南アフリカ市場分析

20.5.4.1.はじめに

20.5.4.2.市場分類別分析と予測

20.5.4.2.1.製品別

20.5.4.2.2.用途別

20.5.4.2.3.エンドユーザー別

20.6.市場動向

20.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

20.8.促進要因と阻害要因-影響分析

21.市場構造分析

21.1.企業階層別市場分析

21.2.上位企業の市場シェア分析

21.3.市場プレゼンス分析

22.競合分析

22.1.競合ダッシュボード

22.2.コンペティション・ベンチマーク

22.3.競合の深堀り

22.3.1.ヤンセンファーマ

22.3.1.1.概要

22.3.1.2.製品ポートフォリオ

22.3.1.3.主要財務

22.3.1.4.SWOT分析

22.3.1.5.主要開発

22.3.1.6.販売拠点

22.3.1.7.戦略の概要

22.3.1.7.1.マーケティング戦略

22.3.1.7.2.製品戦略

22.3.1.7.3.チャネル戦略

22.3.2.メドトロニック

22.3.2.1.概要

22.3.2.2.製品ポートフォリオ

22.3.2.3.主要財務

22.3.2.4.SWOT分析

22.3.2.5.主要開発

22.3.2.6.販売拠点

22.3.2.7.戦略の概要

22.3.2.7.1.マーケティング戦略

22.3.2.7.2.製品戦略

22.3.2.7.3.チャネル戦略

22.3.3.ベクトン・ディッキンソン

22.3.3.1.概要

22.3.3.2.製品ポートフォリオ

22.3.3.3.主要財務

22.3.3.4.SWOT分析

22.3.3.5.主要開発

22.3.3.6.販売拠点

22.3.3.7.戦略の概要

22.3.3.7.1.マーケティング戦略

22.3.3.7.2.製品戦略

22.3.3.7.3.チャネル戦略

22.3.4.オリンパス株式会社

22.3.4.1.概要

22.3.4.2.製品ポートフォリオ

22.3.4.3.主要財務

22.3.4.4.SWOT分析

22.3.4.5.主要開発

22.3.4.6.販売拠点

22.3.4.7.戦略の概要

22.3.4.7.1.マーケティング戦略

22.3.4.7.2.製品戦略

22.3.4.7.3.チャネル戦略

22.3.5.B.ブラウン・メルサンゲンAG

22.3.5.1.概要

22.3.5.2.製品ポートフォリオ

22.3.5.3.主要財務

22.3.5.4.SWOT分析

22.3.5.5.主要開発

22.3.5.6.販売拠点

22.3.5.7.戦略の概要

22.3.5.7.1.マーケティング戦略

22.3.5.7.2.製品戦略

22.3.5.7.3.チャネル戦略

22.3.6.ストライカー・コーポレーション

22.3.6.1.概要

22.3.6.2.製品ポートフォリオ

22.3.6.3.主要財務

22.3.6.4.SWOT分析

22.3.6.5.主要開発

22.3.6.6.販売拠点

22.3.6.7.戦略の概要

22.3.6.7.1.マーケティング戦略

22.3.6.7.2.製品戦略

22.3.6.7.3.チャネル戦略

22.3.7.スミス・アンド・ネフュー

22.3.7.1.概要

22.3.7.2.製品ポートフォリオ

22.3.7.3.主要財務

22.3.7.4.SWOT分析

22.3.7.5.主要開発

22.3.7.6.販売拠点

22.3.7.7.戦略の概要

22.3.7.7.1.マーケティング戦略

22.3.7.7.2.製品戦略

22.3.7.7.3.チャネル戦略

22.3.8.KARL STORZ GmbH & Co.KG

22.3.8.1.概要

22.3.8.2.製品ポートフォリオ

22.3.8.3.主要財務

22.3.8.4.SWOT分析

22.3.8.5.主要開発

22.3.8.6.販売拠点

22.3.8.7.戦略の概要

22.3.8.7.1.マーケティング戦略

22.3.8.7.2.製品戦略

22.3.8.7.3.チャネル戦略

22.3.9.リチャード・ウルフGmbH

22.3.9.1.概要

22.3.9.2.製品ポートフォリオ

22.3.9.3.主要財務

22.3.9.4.SWOT分析

22.3.9.5.主要開発

22.3.9.6.販売拠点

22.3.9.7.戦略の概要

22.3.9.7.1.マーケティング戦略

22.3.9.7.2.製品戦略

22.3.9.7.3.チャネル戦略

22.3.10.クーパーサージカル社

22.3.10.1.概要

22.3.10.2.製品ポートフォリオ

22.3.10.3.主要財務

22.3.10.4.SWOT分析

22.3.10.5.主要開発

22.3.10.6.販売拠点

22.3.10.7.戦略の概要

22.3.10.7.1.マーケティング戦略

22.3.10.7.2.製品戦略

22.3.10.7.3.チャネル戦略

22.3.11.インテュイティブ・サージカル社

22.3.11.1.概要

22.3.11.2.製品ポートフォリオ

22.3.11.3.主要財務情報

22.3.11.4.SWOT分析

22.3.11.5.主要開発

22.3.11.6.販売拠点

22.3.11.7.戦略の概要

22.3.11.7.1.マーケティング戦略

22.3.11.7.2.製品戦略

22.3.11.7.3.チャネル戦略

22.3.12.エンドコントロールSA

22.3.12.1.概要

22.3.12.2.製品ポートフォリオ

22.3.12.3.主要財務情報

22.3.12.4.SWOT分析

22.3.12.5.主要開発

22.3.12.6.販売拠点

22.3.12.7.戦略の概要

22.3.12.7.1.マーケティング戦略

22.3.12.7.2.製品戦略

22.3.12.7.3.チャネル戦略

22.3.13.杭州康師医療器械有限公司

22.3.13.1.概要

22.3.13.2.製品ポートフォリオ

22.3.13.3.主要財務情報

22.3.13.4.SWOT分析

22.3.13.5.主要開発

22.3.13.6.販売拠点

22.3.13.7.戦略の概要

22.3.13.7.1.マーケティング戦略

22.3.13.7.2.製品戦略

22.3.13.7.3.チャネル戦略

22.3.14.浙江芸医器械有限公司

22.3.14.1.概要

22.3.14.2.製品ポートフォリオ

22.3.14.3.主要財務

22.3.14.4.SWOT分析

22.3.14.5.主要開発

22.3.14.6.販売拠点

22.3.14.7.戦略の概要

22.3.14.7.1.マーケティング戦略

22.3.14.7.2.製品戦略

22.3.14.7.3.チャネル戦略

23.前提条件と略語

24.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

General Surgery Devices Market: Global Industry Analysis 2015-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on General Surgery Devices offers a global industry analysis for 2015-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Direct Energy System Devices
• Trocars/Access Device
• Internal Closure Devices
• Laparoscopes
• Hand Access Instruments
• Insufflation Devices
• Robotic Assisted Surgical System

By Applications:

• Bariatric Surgery
• Colorectal Surgery
• General Surgery
• Gynaecological Surgery
• Other Surgery

By End User:

• Hospitals
• Ambulatory Surgical Centres
• Clinics

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• The Middle East and Africa (MEA)

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the General Surgery Devices Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the General Surgery Devices Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of General Surgery Devices Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global General Surgery Devices Market Demand Analysis 2015-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2015-2022) and current and future market value (US$ 12.0 Billion) and volume (6.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global General Surgery Devices Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, General Surgery Devices Market is segmented into Direct Energy System Devices, Trocars/Access Device, Internal Closure Devices, Laparoscopes, Hand Access Instruments, Insufflation Devices, Robotic Assisted Surgical System. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Applications

Based on By Applications, General Surgery Devices Market is segmented into Bariatric Surgery, Colorectal Surgery, General Surgery, Gynaecological Surgery, Other Surgery. This section also offers market attractiveness analysis based on By Applications. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Applications.

Chapter 07 - Global General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By End User

Based on By End User, General Surgery Devices Market is segmented into Hospitals, Ambulatory Surgical Centres, Clinics. This section also offers market attractiveness analysis based on By End User. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End User.

Chapter 08 - General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, General Surgery Devices Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, The Middle East and Africa (MEA). This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the General Surgery Devices Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the General Surgery Devices Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the General Surgery Devices Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the General Surgery Devices Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the General Surgery Devices Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries General Surgery Devices Market Analysis 2015-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the General Surgery Devices Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Janssen Pharmaceutical, Medtronic Plc, Becton, Dickinson and Company, Olympusm Corporation, B. Braun Melsungen AG, Stryker Corporation, Smith & Nephew Plc, KARL STORZ GmbH & Co. KG, Richard Wolf GmbH, CooperSurgical, Inc., Intuitive Surgical Inc, Endocontrol SA, Hangzhou Kangji Medical Instrument Co., Ltd, Zhejiang Geyi Medical Instrument Co., Ltd.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on General Surgery Devices Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | General Surgery Devices Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Product Innovation / Development Trends

4. Value Added Insights

4.1. Product Adoption / Usage Analysis

4.2. Product USPs / Features

4.3. Recent Product Launches/Approvals

4.4. Technology Assessment

4.5. PESTLE Analysis

4.6. Porter Analysis

4.7. Regulatory Scenario

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook

5.1.3. Global Surgical Equipment Market Outlook

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Key Player’s Historic Growth

5.2.2. New Product Launches / Approvals

5.2.3. Rising Prevalence of Chronic Diseases

5.2.4. Demand for Minimally Invasive Surgeries

5.2.5. Adoption of Robotic Surgery

5.2.6. Growing Investment in Healthcare Expenditure

5.2.7. Regulatory Scenario

5.3. Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis – Impact Assessment

6.1. COVID-19 and Impact Analysis

6.1.1. By Product

6.1.2. By Application

6.1.3. By End User

6.1.4. By Region

6.2. 2022 Market Scenario

7. Global Market Volume (in Units) Analysis 2015 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Volume (in Units) Analysis, 2015 to 2022

7.2. Current and Future Volume (in Units) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

8. Global Market - Pricing Analysis

8.1. Regional Pricing Analysis By Product

8.2. Pricing Break-up

8.2.1. Manufacturer Level Pricing

8.2.2. Distributor Level Pricing

8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark

8.4. Pricing Assumptions

9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2015 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

9.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2015 to 2022

9.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

10. Global Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Product, 2015 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

10.3.1. Direct Energy System Devices

10.3.2. Trocars/Access Device

10.3.3. Internal Closure Devices

10.3.4. Laparoscopes

10.3.5. Hand Access Instruments

10.3.6. Insufflation Devices

10.3.7. Robotic Assisted Surgical System

10.4. Market Attractiveness Analysis By Product

11. Global Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Application, 2015 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

11.3.1. Bariatric Surgery

11.3.2. Colorectal Surgery

11.3.3. General Surgery

11.3.4. Gynecological Surgery

11.3.5. Other Surgery

11.4. Market Attractiveness Analysis By Application

12. Global Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By End User, 2015 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By End User, 2023 to 2033

12.3.1. Hospitals

12.3.2. Ambulatory Surgical Centres

12.3.3. Clinics

12.4. Market Attractiveness Analysis By End User

13. Global Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Region, 2015 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

13.3.1. North America

13.3.2. Latin America

13.3.3. Europe

13.3.4. South Asia

13.3.5. East Asia

13.3.6. Oceania

13.3.7. Middle East and Africa

13.4. Market Attractiveness Analysis By Region

14. North America Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2015 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. USA

14.3.1.2. Canada

14.3.2. By Product

14.3.3. By Application

14.3.4. By End User

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Product

14.4.3. By Application

14.4.4. By End User

14.5. Country Level Analysis & Forecast

14.5.1. USA Market Analysis

14.5.1.1. . Introduction

14.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.5.1.2.1. By Product

14.5.1.2.2. By Application

14.5.1.2.3. By End User

14.5.2. Canada Market Analysis

14.5.2.1. Introduction

14.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.5.2.2.1. By Product

14.5.2.2.2. By Application

14.5.2.2.3. By End User

14.6. Market Trends

14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15. Latin America Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2015 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Brazil

15.3.1.2. Mexico

15.3.1.3. Argentina

15.3.1.4. Rest of Latin America

15.3.2. By Application

15.3.3. By End User

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Product

15.4.3. By Application

15.4.4. By End User

15.5. Country Level Analysis & Forecast

15.5.1. Brazil Market Analysis

15.5.1.1. . Introduction

15.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.1.2.1. By Product

15.5.1.2.2. By Application

15.5.1.2.3. By End User

15.5.2. Mexico Market Analysis

15.5.2.1. Introduction

15.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.2.2.1. By Product

15.5.2.2.2. By Application

15.5.2.2.3. By End User

15.5.3. Argentina Market Analysis

15.5.3.1. Introduction

15.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.5.3.2.1. By Product

15.5.3.2.2. By Application

15.5.3.2.3. By End User

15.6. Market Trends

15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16. Europe Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2015 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. Germany

16.3.1.2. France

16.3.1.3. Italy

16.3.1.4. United kingdom

16.3.1.5. Spain

16.3.1.6. Russia

16.3.1.7. BENELUX

16.3.1.8. Rest of Europe

16.3.2. By Product

16.3.3. By Application

16.3.4. By End User

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Product

16.4.3. By Application

16.4.4. By End User

16.5. Country Level Analysis & Forecast

16.5.1. Germany Market Analysis

16.5.1.1. . Introduction

16.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.1.2.1. By Product

16.5.1.2.2. By Application

16.5.1.2.3. By End User

16.5.2. France Market Analysis

16.5.2.1. Introduction

16.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.2.2.1. By Product

16.5.2.2.2. By Application

16.5.2.2.3. By End User

16.5.3. Italy Market Analysis

16.5.3.1. Introduction

16.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.3.2.1. By Product

16.5.3.2.2. By Application

16.5.3.2.3. By End User

16.5.4. United kingdom Market Analysis

16.5.4.1. . Introduction

16.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.4.2.1. By Product

16.5.4.2.2. By Application

16.5.4.2.3. By End User

16.5.5. Spain Market Analysis

16.5.5.1. . Introduction

16.5.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.5.2.1. By Product

16.5.5.2.2. By Application

16.5.5.2.3. By End User

16.5.6. Russia Market Analysis

16.5.6.1. . Introduction

16.5.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.6.2.1. By Product

16.5.6.2.2. By Application

16.5.6.2.3. By End User

16.5.7. BENELUX Market Analysis

16.5.7.1. . Introduction

16.5.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.5.7.2.1. By Product

16.5.7.2.2. By Application

16.5.7.2.3. By End User

16.6. Market Trends

16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17. South Asia Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2015 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. India

17.3.1.2. Thailand

17.3.1.3. Indonesia

17.3.1.4. Malaysia

17.3.1.5. Rest of South Asia

17.3.2. By Product

17.3.3. By Application

17.3.4. By End User

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Product

17.4.3. By Application

17.4.4. By End User

17.5. Country Level Analysis & Forecast

17.5.1. India Market Analysis

17.5.1.1. . Introduction

17.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.1.2.1. By Product

17.5.1.2.2. By Application

17.5.1.2.3. By End User

17.5.2. Thailand Market Analysis

17.5.2.1. . Introduction

17.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.2.2.1. By Product

17.5.2.2.2. By Application

17.5.2.2.3. By End User

17.5.3. Indonesia Market Analysis

17.5.3.1. Introduction

17.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.3.2.1. By Product

17.5.3.2.2. By Application

17.5.3.2.3. By End User

17.5.4. Malaysia Market Analysis

17.5.4.1. Introduction

17.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.5.4.2.1. By Product

17.5.4.2.2. By Application

17.5.4.2.3. By End User

17.6. Market Trends

17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

18. East Asia Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction

18.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2015 to 2022

18.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. China

18.3.1.2. Japan

18.3.1.3. South Korea

18.3.2. By Product

18.3.3. By Application

18.3.4. By End User

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Product

18.4.3. By Application

18.4.4. By End User

18.5. Country Level Analysis & Forecast

18.5.1. China Market Analysis

18.5.1.1. . Introduction

18.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.5.1.2.1. By Product

18.5.1.2.2. By Application

18.5.1.2.3. By End User

18.5.2. Japan Market Analysis

18.5.2.1. Introduction

18.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.5.2.2.1. By Product

18.5.2.2.2. By Application

18.5.2.2.3. By End User

18.5.3. South Korea Market Analysis

18.5.3.1. Introduction

18.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

18.5.3.2.1. By Product

18.5.3.2.2. By Application

18.5.3.2.3. By End User

18.6. Market Trends

18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

19. Oceania Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction

19.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2015 to 2022

19.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. Australia

19.3.1.2. New Zealand

19.3.2. By Product

19.3.3. By Application

19.3.4. By End User

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Country

19.4.2. By Product

19.4.3. By Application

19.4.4. By End User

19.5. Country Level Analysis & Forecast

19.5.1. Australia Market Analysis

19.5.1.1. . Introduction

19.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.5.1.2.1. By Product

19.5.1.2.2. By Application

19.5.1.2.3. By End User

19.5.2. New Zealand Market Analysis

19.5.2.1. Introduction

19.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

19.5.2.2.1. By Product

19.5.2.2.2. By Application

19.5.2.2.3. By End User

19.6. Market Trends

19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

20. Middle East and Africa Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

20.1. Introduction

20.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2015 to 2022

20.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

20.3.1. By Country

20.3.1.1. GCC Countries

20.3.1.2. Türkiye

20.3.1.3. Northern Africa

20.3.1.4. South Africa

20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa

20.3.2. By Product

20.3.3. By Application

20.3.4. By End User

20.4. Market Attractiveness Analysis

20.4.1. By Country

20.4.2. By Product

20.4.3. By Application

20.4.4. By End User

20.5. Country Level Analysis & Forecast

20.5.1. GCC Countries Market Analysis

20.5.1.1. . Introduction

20.5.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.5.1.2.1. By Product

20.5.1.2.2. By Application

20.5.1.2.3. By End User

20.5.2. Türkiye Market Analysis

20.5.2.1. Introduction

20.5.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.5.2.2.1. By Product

20.5.2.2.2. By Application

20.5.2.2.3. By End User

20.5.3. Northern Africa Market Analysis

20.5.3.1. Introduction

20.5.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.5.3.2.1. By Product

20.5.3.2.2. By Application

20.5.3.2.3. By End User

20.5.4. South Africa Market Analysis

20.5.4.1. Introduction

20.5.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

20.5.4.2.1. By Product

20.5.4.2.2. By Application

20.5.4.2.3. By End User

20.6. Market Trends

20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping

20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis

21. Market Structure Analysis

21.1. Market Analysis by Tier of Companies

21.2. Market Share Analysis of Top Players

21.3. Market Presence Analysis

22. Competition Analysis

22.1. Competition Dashboard

22.2. Competition Benchmarking

22.3. Competition Deep Dive

22.3.1. Janssen Pharmaceutical

22.3.1.1. Overview

22.3.1.2. Product Portfolio

22.3.1.3. Key Financials

22.3.1.4. SWOT Analysis

22.3.1.5. Key Developments

22.3.1.6. Sales Footprint

22.3.1.7. Strategy Overview

22.3.1.7.1. Marketing Strategy

22.3.1.7.2. Product Strategy

22.3.1.7.3. Channel Strategy

22.3.2. Medtronic Plc

22.3.2.1. Overview

22.3.2.2. Product Portfolio

22.3.2.3. Key Financials

22.3.2.4. SWOT Analysis

22.3.2.5. Key Developments

22.3.2.6. Sales Footprint

22.3.2.7. Strategy Overview

22.3.2.7.1. Marketing Strategy

22.3.2.7.2. Product Strategy

22.3.2.7.3. Channel Strategy

22.3.3. Becton, Dickinson and Company

22.3.3.1. Overview

22.3.3.2. Product Portfolio

22.3.3.3. Key Financials

22.3.3.4. SWOT Analysis

22.3.3.5. Key Developments

22.3.3.6. Sales Footprint

22.3.3.7. Strategy Overview

22.3.3.7.1. Marketing Strategy

22.3.3.7.2. Product Strategy

22.3.3.7.3. Channel Strategy

22.3.4. Olympusm Corporation

22.3.4.1. Overview

22.3.4.2. Product Portfolio

22.3.4.3. Key Financials

22.3.4.4. SWOT Analysis

22.3.4.5. Key Developments

22.3.4.6. Sales Footprint

22.3.4.7. Strategy Overview

22.3.4.7.1. Marketing Strategy

22.3.4.7.2. Product Strategy

22.3.4.7.3. Channel Strategy

22.3.5. B. Braun Melsungen AG

22.3.5.1. Overview

22.3.5.2. Product Portfolio

22.3.5.3. Key Financials

22.3.5.4. SWOT Analysis

22.3.5.5. Key Developments

22.3.5.6. Sales Footprint

22.3.5.7. Strategy Overview

22.3.5.7.1. Marketing Strategy

22.3.5.7.2. Product Strategy

22.3.5.7.3. Channel Strategy

22.3.6. Stryker Corporation

22.3.6.1. Overview

22.3.6.2. Product Portfolio

22.3.6.3. Key Financials

22.3.6.4. SWOT Analysis

22.3.6.5. Key Developments

22.3.6.6. Sales Footprint

22.3.6.7. Strategy Overview

22.3.6.7.1. Marketing Strategy

22.3.6.7.2. Product Strategy

22.3.6.7.3. Channel Strategy

22.3.7. Smith & Nephew Plc

22.3.7.1. Overview

22.3.7.2. Product Portfolio

22.3.7.3. Key Financials

22.3.7.4. SWOT Analysis

22.3.7.5. Key Developments

22.3.7.6. Sales Footprint

22.3.7.7. Strategy Overview

22.3.7.7.1. Marketing Strategy

22.3.7.7.2. Product Strategy

22.3.7.7.3. Channel Strategy

22.3.8. KARL STORZ GmbH & Co. KG

22.3.8.1. Overview

22.3.8.2. Product Portfolio

22.3.8.3. Key Financials

22.3.8.4. SWOT Analysis

22.3.8.5. Key Developments

22.3.8.6. Sales Footprint

22.3.8.7. Strategy Overview

22.3.8.7.1. Marketing Strategy

22.3.8.7.2. Product Strategy

22.3.8.7.3. Channel Strategy

22.3.9. Richard Wolf GmbH

22.3.9.1. Overview

22.3.9.2. Product Portfolio

22.3.9.3. Key Financials

22.3.9.4. SWOT Analysis

22.3.9.5. Key Developments

22.3.9.6. Sales Footprint

22.3.9.7. Strategy Overview

22.3.9.7.1. Marketing Strategy

22.3.9.7.2. Product Strategy

22.3.9.7.3. Channel Strategy

22.3.10. CooperSurgical, Inc.

22.3.10.1. Overview

22.3.10.2. Product Portfolio

22.3.10.3. Key Financials

22.3.10.4. SWOT Analysis

22.3.10.5. Key Developments

22.3.10.6. Sales Footprint

22.3.10.7. Strategy Overview

22.3.10.7.1. Marketing Strategy

22.3.10.7.2. Product Strategy

22.3.10.7.3. Channel Strategy

22.3.11. Intuitive Surgical Inc

22.3.11.1. Overview

22.3.11.2. Product Portfolio

22.3.11.3. Key Financials

22.3.11.4. SWOT Analysis

22.3.11.5. Key Developments

22.3.11.6. Sales Footprint

22.3.11.7. Strategy Overview

22.3.11.7.1. Marketing Strategy

22.3.11.7.2. Product Strategy

22.3.11.7.3. Channel Strategy

22.3.12. Endocontrol SA

22.3.12.1. Overview

22.3.12.2. Product Portfolio

22.3.12.3. Key Financials

22.3.12.4. SWOT Analysis

22.3.12.5. Key Developments

22.3.12.6. Sales Footprint

22.3.12.7. Strategy Overview

22.3.12.7.1. Marketing Strategy

22.3.12.7.2. Product Strategy

22.3.12.7.3. Channel Strategy

22.3.13. Hangzhou Kangji Medical Instrument Co., Ltd

22.3.13.1. Overview

22.3.13.2. Product Portfolio

22.3.13.3. Key Financials

22.3.13.4. SWOT Analysis

22.3.13.5. Key Developments

22.3.13.6. Sales Footprint

22.3.13.7. Strategy Overview

22.3.13.7.1. Marketing Strategy

22.3.13.7.2. Product Strategy

22.3.13.7.3. Channel Strategy

22.3.14. Zhejiang Geyi Medical Instrument Co., Ltd

22.3.14.1. Overview

22.3.14.2. Product Portfolio

22.3.14.3. Key Financials

22.3.14.4. SWOT Analysis

22.3.14.5. Key Developments

22.3.14.6. Sales Footprint

22.3.14.7. Strategy Overview

22.3.14.7.1. Marketing Strategy

22.3.14.7.2. Product Strategy

22.3.14.7.3. Channel Strategy

23. Assumptions and Acronyms Used

24. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(general surgery)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/12 10:26

153.40 円

161.58 円

198.54 円

ページTOPに戻る