世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場


Alzheimer's Diagnostics and Therapeutics Market

アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場:2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価 FMI社が発行したアルツハイマー病の診断薬と治療薬に関する最新市場調査レポートは、2012-2022年の世界産業分析と2... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年11月29日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
354 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場:2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価

FMI社が発行したアルツハイマー病の診断薬と治療薬に関する最新市場調査レポートは、2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

製品別

- 治療薬
- コリンエステラーゼ阻害薬
- NMDA受容体拮抗薬
- 製造組み合わせ
- 診断薬
- 腰椎診断検査
- CTスキャン
- MRI検査
- 脳波検査
- PETスキャン

販売チャネル別

- 施設販売
- 病院
- 専門クリニック
- 診断センター
- 小売販売
- 小売薬局
- ドラッグストア
- オンライン薬局

地域別

- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

レポートのチャプター

エグゼクティブサマリー

本レポートのエグゼクティブサマリーには、アルツハイマー病診断薬および治療薬市場の世界的な市場展望、需要側動向、供給側動向のほか、車両レーダー検査システムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、アルツハイマー病診断薬・治療薬市場の詳細な区分と定義について解説しており、車両レーダー検査システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、アルツハイマー病診断薬と治療薬市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、製品別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 アルツハイマー病診断薬と治療薬の世界市場需要分析2012-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(61億米ドル)分析(2012-2022年)、現在および将来の市場価値(66億米ドル)および数量(8.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析に基づく。

第04章 アルツハイマー病の診断薬と治療薬の世界市場 - 価格分析

製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 アルツハイマー病診断薬と治療薬の世界市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年:製品別

製品別に、アルツハイマー病診断薬と治療薬市場は治療薬(コリンエステラーゼ阻害薬、NMDA受容体拮抗薬、製造組み合わせ)、診断薬(腰椎診断検査、CTスキャン、MRI、EEG、PETスキャン)に区分されます。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 アルツハイマー病診断薬と治療薬の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、アルツハイマー病診断薬・治療薬市場は、機関販売(病院、専門クリニック、診断センター)、小売販売(小売薬局、ドラッグストア、オンライン薬局)に区分されます。また、「流通チャネル別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場:地域別2012-2022年分析と2023-2033年予測

地域別に、アルツハイマー病診断薬と治療薬市場を北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東&アフリカに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場に関する価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第08章 北米のアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー検査システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第09章 ラテンアメリカのアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

本章では、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに詳細に分析しています。中南米地域におけるアルツハイマー病診断薬・治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第10章 欧州のアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパ地域を含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアルツハイマー診断薬・治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第11章 東アジアのアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアルツハイマー病診断薬と治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 南アジアのアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアルツハイマー病診断薬と治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 中東およびアフリカのアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年

この章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアルツハイマー病診断薬および治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 主要国のアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析2012-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国でアルツハイマー病診断薬と治療薬市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第15章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第16章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Biogen Inc.、AbbVie, Inc.、Teva Pharmaceuticals Ltd.、エーザイ株式会社、Janssen Pharmaceuticals Inc.、Novartis AG、Zydus Lifesciences Ltd.、Sun Pharmaceutical Industries Ltd.、Dr. Reddy's Laboratories, Inc、ドクター・レッディーズ・ラボラトリーズ・リミテッド、オーロビンド・ファーマ・リミテッド、アミリオナル・ファーマシューティカルズ・インク、マクレオッズ・ファーマシューティカルズ・リミテッド、ヴィアトリス・インク、ルピン・リミテッド、シプラ・リミテッド、トーレント・ファーマシューティカルズ・リミテッド、ユニケム・ラボラトリーズ・リミテッド、ランネット・インク、エーザイ・インク、ヤンセン・ファーマシューティカルズ・インク、ノバルティスAG、ザイダス・ライフサイエンシズ・リミテッド、サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ・リミテッド

第17章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。

第18章 調査方法

この章では、アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。

ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|アルツハイマー診断薬・治療薬市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.包含と除外

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.イノベーション/開発動向

4.付加価値の洞察

4.1.治療体制

4.2.アルツハイマー病の疾患疫学

4.3.地域別製品導入/使用状況分析

4.4.最近の製品承認

4.5.市場プレイヤーの主なプロモーション戦略

4.6.規制シナリオ

4.7.パイプライン評価

4.8.ポーター分析

4.9.PESTLE分析

4.10.サプライチェーン分析

4.11.投与パターン

5.市場背景

5.1.マクロ経済要因

5.1.1.世界のGDP成長率見通し

5.1.2.世界の医療費見通し

5.1.3.世界の医薬品市場の展望

5.1.4.世界の認知症有病率

5.2.予測要因-関連性と影響

5.2.1.高齢化率の上昇

5.2.2.ヘルスケア分野への投資の増加

5.2.3.診断技術の進歩

5.2.4.神経変性疾患の増加

5.2.5.副作用が市場成長に影響を与える可能性

5.2.6.主な戦略的展開

5.2.7.製品の普及率と需要

5.2.8.新製品の発売

5.3.市場ダイナミクス

5.3.1.ドライバー

5.3.2.阻害要因

5.3.3.機会分析

6.COVID-19 危機分析

6.1.2022年市場シナリオ

6.2.COVID-19と影響分析

6.2.1.製品別売上高

6.2.2.流通チャネル別売上高

6.2.3.国別売上高

7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2012~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2012年~2022年

7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.世界市場分析2012~2022年および予測2023~2033年:製品別

8.1.はじめに

8.2.過去の製品別市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

8.3.製品別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

8.3.1.治療薬

8.3.1.1.コリンエステラーゼ阻害薬

8.3.1.2.NMDA受容体拮抗薬

8.3.1.3.製造された組み合わせ

8.3.2.診断

8.3.2.1.腰椎診断テスト

8.3.2.2.CTスキャン

8.3.2.3.MRI

8.3.2.4.脳波

8.3.2.5.PET

8.4.製品別市場魅力度分析

9.2012~2022年および2023~2033年予測:流通チャネル別世界市場分析

9.1.はじめに

9.2.過去の市場規模(百万米ドル):流通チャネル別分析(2012~2022年

9.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.機関投資家向け販売

9.3.1.1.病院

9.3.1.2.専門クリニック

9.3.1.3.診断センター

9.3.2.小売販売

9.3.2.1.小売薬局

9.3.2.2.ドラッグストア

9.3.2.3.オンライン薬局

9.4.流通チャネル別市場魅力度分析

10.2012~2022年および2023~2033年予測:地域別世界市場分析

10.1.はじめに

10.2.過去の地域別市場規模(百万米ドル)分析、2012~2022年

10.3.地域別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.北米

10.3.2.ラテンアメリカ

10.3.3.ヨーロッパ

10.3.4.南アジア

10.3.5.東アジア

10.3.6.オセアニア

10.3.7.中東・アフリカ

10.4.地域別市場魅力度分析

11.北米市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

11.1.市場紹介

11.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

11.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

11.3.1.国別

11.3.1.1.アメリカ

11.3.1.2.カナダ

11.3.2.製品別

11.3.3.流通チャネル別

11.4.市場魅力度分析

11.4.1.国別

11.4.2.製品別

11.4.3.流通チャネル別

11.5.市場動向

11.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

11.7.促進要因と阻害要因-影響分析

11.8.国別分析と予測

11.8.1.米国市場分析

11.8.1.1.はじめに

11.8.1.2.市場分類別分析と予測

11.8.1.2.1.製品別

11.8.1.2.2.流通チャネル別

11.8.2.カナダ市場分析

11.8.2.1.はじめに

11.8.2.2.市場分類別分析と予測

11.8.2.2.1.製品別

11.8.2.2.2.流通チャネル別

12.ラテンアメリカ市場分析 2012~2022年および予測 2023~2033年

12.1.序論

12.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

12.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

12.3.1.国別

12.3.1.1.ブラジル

12.3.1.2.メキシコ

12.3.1.3.アルゼンチン

12.3.1.4.その他のラテンアメリカ

12.3.2.製品別

12.3.3.流通チャネル別

12.4.市場魅力度分析

12.4.1.国別

12.4.2.製品別

12.4.3.流通チャネル別

12.5.市場動向

12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

12.7.促進要因と阻害要因-影響分析

12.8.国別分析と予測

12.8.1.ブラジル市場分析

12.8.1.1.はじめに

12.8.1.2.市場分類別分析と予測

12.8.1.2.1.製品別

12.8.1.2.2.流通チャネル別

12.8.2.メキシコ市場分析

12.8.2.1.はじめに

12.8.2.2.市場分類別分析と予測

12.8.2.2.1.製品別

12.8.2.2.2.流通チャネル別

12.8.3.アルゼンチン市場分析

12.8.3.1.導入

12.8.3.2.市場分類別分析と予測

12.8.3.2.1.製品別

12.8.3.2.2.流通チャネル別

13.欧州市場分析2012~2022年および予測2023~2033年

13.1.はじめに

13.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

13.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.ドイツ

13.3.1.2.イタリア

13.3.1.3.フランス

13.3.1.4.イギリス

13.3.1.5.スペイン

13.3.1.6.ベネルクス

13.3.1.7.ロシア

13.3.1.8.北欧諸国

13.3.1.9.その他のヨーロッパ

13.3.2.製品別

13.3.3.流通チャネル別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.製品別

13.4.3.流通チャネル別

13.5.市場動向

13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

13.7.促進要因と阻害要因-影響分析

13.8.国別分析と予測

13.8.1.ドイツ市場分析

13.8.1.1.はじめに

13.8.1.2.市場分類別分析と予測

13.8.1.2.1.製品別

13.8.1.2.2.流通チャネル別

13.8.2.イタリア市場分析

13.8.2.1.はじめに

13.8.2.2.市場分類別分析と予測

13.8.2.2.1.製品別

13.8.2.2.2.流通チャネル別

13.8.3.フランス市場分析

13.8.3.1.はじめに

13.8.3.2.市場分類別分析と予測

13.8.3.2.1.製品別

13.8.3.2.2.流通チャネル別

13.8.4.イギリス市場分析

13.8.4.1.はじめに

13.8.4.2.市場分類別分析と予測

13.8.4.2.1.製品別

13.8.4.2.2.流通チャネル別

13.8.5.スペイン市場分析

13.8.5.1.はじめに

13.8.5.2.市場分類別分析と予測

13.8.5.2.1.製品別

13.8.5.2.2.流通チャネル別

13.8.6.ベネルクス市場分析

13.8.6.1.序論

13.8.6.2.市場分類別分析と予測

13.8.6.2.1.製品別

13.8.6.2.2.流通チャネル別

13.8.7.ロシア市場分析

13.8.7.1.はじめに

13.8.7.2.市場分類別分析と予測

13.8.7.2.1.製品別

13.8.7.2.2.流通チャネル別

13.8.8.北欧諸国市場分析

13.8.8.1.はじめに

13.8.8.2.市場分類別分析と予測

13.8.8.2.1.製品別

13.8.8.2.2.流通チャネル別

14.南アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

14.1.市場紹介

14.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

14.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.インド

14.3.1.2.インドネシア

14.3.1.3.マレーシア

14.3.1.4.フィリピン

14.3.1.5.タイ

14.3.1.6.ベトナム

14.3.1.7.その他の南アジア

14.3.2.製品別

14.3.3.流通チャネル別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.製品別

14.4.3.流通チャネル別

14.5.市場動向

14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

14.7.促進要因と阻害要因-影響分析

14.8.国別分析と予測

14.8.1.インド市場分析

14.8.1.1.はじめに

14.8.1.2.市場分類別分析と予測

14.8.1.2.1.製品別

14.8.1.2.2.流通チャネル別

14.8.2.インドネシア市場分析

14.8.2.1.はじめに

14.8.2.2.市場分類別分析と予測

14.8.2.2.1.製品別

14.8.2.2.2.流通チャネル別

14.8.3.マレーシア市場分析

14.8.3.1.はじめに

14.8.3.2.市場分類別分析と予測

14.8.3.2.1.製品別

14.8.3.2.2.流通チャネル別

14.8.4.フィリピン市場分析

14.8.4.1.はじめに

14.8.4.2.市場分類別分析と予測

14.8.4.2.1.製品別

14.8.4.2.2.流通チャネル別

14.8.5.タイ市場分析

14.8.5.1.導入

14.8.5.2.市場分類別分析と予測

14.8.5.2.1.製品別

14.8.5.2.2.流通チャネル別

14.8.6.ベトナム市場分析

14.8.6.1.はじめに

14.8.6.2.市場分類別分析と予測

14.8.6.2.1.製品別

14.8.6.2.2.流通チャネル別

15.東アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

15.1.市場紹介

15.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

15.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.中国

15.3.1.2.日本

15.3.1.3.韓国

15.3.2.製品別

15.3.3.流通チャネル別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.製品別

15.4.3.流通チャネル別

15.5.市場動向

15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

15.7.促進要因と阻害要因-影響分析

15.8.国別分析と予測

15.8.1.中国市場の分析

15.8.1.1.はじめに

15.8.1.2.市場分類別分析と予測

15.8.1.2.1.製品別

15.8.1.2.2.流通チャネル別

15.8.2.日本市場分析

15.8.2.1.はじめに

15.8.2.2.市場分類別分析と予測

15.8.2.2.1.製品別

15.8.2.2.2.流通チャネル別

15.8.3.韓国市場分析

15.8.3.1.はじめに

15.8.3.2.市場分類別分析と予測

15.8.3.2.1.製品別

15.8.3.2.2.流通チャネル別

16.オセアニア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.市場紹介

16.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

16.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.オーストラリア

16.3.1.2.ニュージーランド

16.3.2.製品別

16.3.3.流通チャネル別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.製品別

16.4.3.流通チャネル別

16.5.市場動向

16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

16.7.促進要因と阻害要因-影響分析

16.8.国別分析と予測

16.8.1.オーストラリア市場の分析

16.8.1.1.はじめに

16.8.1.2.市場分類別分析と予測

16.8.1.2.1.製品別

16.8.1.2.2.流通チャネル別

16.8.2.ニュージーランド市場分析

16.8.2.1.はじめに

16.8.2.2.市場分類別分析と予測

16.8.2.2.1.製品別

16.8.2.2.2.流通チャネル別

17.中東・アフリカ市場の分析 2012〜2022年および予測 2023〜2033年

17.1.はじめに

17.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年

17.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.GCC諸国

17.3.1.2.トルコ

17.3.1.3.イスラエル

17.3.1.4.北アフリカ

17.3.1.5.南アフリカ

17.3.1.6.その他の中東・アフリカ

17.3.2.製品別

17.3.3.流通チャネル別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.製品別

17.4.3.流通チャネル別

17.5.市場動向

17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング

17.7.促進要因と阻害要因-影響分析

17.8.国別分析と予測

17.8.1.GCC諸国の市場分析

17.8.1.1.はじめに

17.8.1.2.市場分類別分析と予測

17.8.1.2.1.製品別

17.8.1.2.2.流通チャネル別

17.8.2.トルコ市場分析

17.8.2.1.はじめに

17.8.2.2.市場分類別分析と予測

17.8.2.2.1.製品別

17.8.2.2.2.流通チャネル別

17.8.3.イスラエル市場分析

17.8.3.1.はじめに

17.8.3.2.市場分類別分析と予測

17.8.3.2.1.製品別

17.8.3.2.2.流通チャネル別

17.8.4.北アフリカ市場分析

17.8.4.1.はじめに

17.8.4.2.市場分類別分析と予測

17.8.4.2.1.製品別

17.8.4.2.2.流通チャネル別

17.8.5.南アフリカ市場分析

17.8.5.1.はじめに

17.8.5.2.市場分類別分析と予測

17.8.5.2.1.製品別

17.8.5.2.2.流通チャネル別

18.市場構造分析

18.1.企業階層別市場分析

18.2.市場プレゼンス分析

18.2.1.プレーヤーによる地域別フットプリント

18.2.2.プレーヤー別製品フットプリント

18.2.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

19.競合分析

19.1.競合ダッシュボード

19.2.コンペティション・ベンチマーク

19.3.競合の深堀り

19.3.1.バイオジェン社

19.3.1.1.概要

19.3.1.2.製品ポートフォリオ

19.3.1.3.販売拠点

19.3.1.4.主要財務

19.3.1.5.SWOT分析

19.3.1.6.主要開発

19.3.1.7.戦略の概要

19.3.1.7.1.マーケティング戦略

19.3.1.7.2.製品戦略

19.3.1.7.3.チャネル戦略

19.3.2.アッヴィ社

19.3.2.1.概要

19.3.2.2.製品ポートフォリオ

19.3.2.3.販売拠点

19.3.2.4.主要財務状況

19.3.2.5.SWOT分析

19.3.2.6.主要開発

19.3.2.7.戦略の概要

19.3.2.7.1.マーケティング戦略

19.3.2.7.2.製品戦略

19.3.2.7.3.チャネル戦略

19.3.3.テバ・ファーマシューティカルズ

19.3.3.1.概要

19.3.3.2.製品ポートフォリオ

19.3.3.3.販売拠点

19.3.3.4.主要財務状況

19.3.3.5.SWOT分析

19.3.3.6.主要開発

19.3.3.7.戦略の概要

19.3.3.7.1.マーケティング戦略

19.3.3.7.2.製品戦略

19.3.3.7.3.チャネル戦略

19.3.4.エーザイ株式会社

19.3.4.1.概要

19.3.4.2.製品ポートフォリオ

19.3.4.3.販売拠点

19.3.4.4.主要財務状況

19.3.4.5.SWOT分析

19.3.4.6.主要開発

19.3.4.7.戦略の概要

19.3.4.7.1.マーケティング戦略

19.3.4.7.2.製品戦略

19.3.4.7.3.チャネル戦略

19.3.5.日本

19.3.5.1.概要

19.3.5.2.製品ポートフォリオ

19.3.5.3.販売拠点

19.3.5.4.主要財務状況

19.3.5.5.SWOT分析

19.3.5.6.主要開発

19.3.5.7.戦略の概要

19.3.5.7.1.マーケティング戦略

19.3.5.7.2.製品戦略

19.3.5.7.3.チャネル戦略

19.3.6.ヤンセン・ファーマシューティカルズ

19.3.6.1.概要

19.3.6.2.製品ポートフォリオ

19.3.6.3.販売拠点

19.3.6.4.主要財務状況

19.3.6.5.SWOT分析

19.3.6.6.主要開発

19.3.6.7.戦略の概要

19.3.6.7.1.マーケティング戦略

19.3.6.7.2.製品戦略

19.3.6.7.3.チャネル戦略

19.3.7.ノバルティスAG

19.3.7.1.概要

19.3.7.2.製品ポートフォリオ

19.3.7.3.販売拠点

19.3.7.4.主要財務

19.3.7.5.SWOT分析

19.3.7.6.主要開発

19.3.7.7.戦略の概要

19.3.7.7.1.マーケティング戦略

19.3.7.7.2.製品戦略

19.3.7.7.3.チャネル戦略

19.3.8.ザイダスライフサイエンス

19.3.8.1.概要

19.3.8.2.製品ポートフォリオ

19.3.8.3.販売拠点

19.3.8.4.主要財務

19.3.8.5.SWOT分析

19.3.8.6.主要開発

19.3.8.7.戦略の概要

19.3.8.7.1.マーケティング戦略

19.3.8.7.2.製品戦略

19.3.8.7.3.チャネル戦略

19.3.9.サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社

19.3.9.1.概要

19.3.9.2.製品ポートフォリオ

19.3.9.3.販売拠点

19.3.9.4.主要財務状況

19.3.9.5.SWOT分析

19.3.9.6.主要開発

19.3.9.7.戦略の概要

19.3.9.7.1.マーケティング戦略

19.3.9.7.2.製品戦略

19.3.9.7.3.チャネル戦略

19.3.10.ドクター・レディーズ・ラボラトリーズLtd.

19.3.10.1.概要

19.3.10.2.製品ポートフォリオ

19.3.10.3.販売拠点

19.3.10.4.主要財務状況

19.3.10.5.SWOT分析

19.3.10.6.主要開発

19.3.10.7.戦略の概要

19.3.10.7.1.マーケティング戦略

19.3.10.7.2.製品戦略

19.3.10.7.3.チャネル戦略

19.3.11.オーロビンド・ファーマ

19.3.11.1.概要

19.3.11.2.製品ポートフォリオ

19.3.11.3.販売拠点

19.3.11.4.主要財務状況

19.3.11.5.SWOT分析

19.3.11.6.主要開発

19.3.11.7.戦略の概要

19.3.11.7.1.マーケティング戦略

19.3.11.7.2.製品戦略

19.3.11.7.3.チャネル戦略

19.3.12.アミリオナル・ファーマシューティカルズ

19.3.12.1.概要

19.3.12.2.製品ポートフォリオ

19.3.12.3.販売拠点

19.3.12.4.主要財務状況

19.3.12.5.SWOT分析

19.3.12.6.主要開発

19.3.12.7.戦略の概要

19.3.12.7.1.マーケティング戦略

19.3.12.7.2.製品戦略

19.3.12.7.3.チャネル戦略

19.3.13.マクレオッズ・ファーマシューティカルズ

19.3.13.1.概要

19.3.13.2.製品ポートフォリオ

19.3.13.3.販売拠点

19.3.13.4.主要財務状況

19.3.13.5.SWOT分析

19.3.13.6.主要開発

19.3.13.7.戦略の概要

19.3.13.7.1.マーケティング戦略

19.3.13.7.2.製品戦略

19.3.13.7.3.チャネル戦略

19.3.14.ヴィアトリス

19.3.14.1.概要

19.3.14.2.製品ポートフォリオ

19.3.14.3.販売拠点

19.3.14.4.主要財務

19.3.14.5.SWOT分析

19.3.14.6.主要開発

19.3.14.7.戦略の概要

19.3.14.7.1.マーケティング戦略

19.3.14.7.2.製品戦略

19.3.14.7.3.チャネル戦略

19.3.15.ルパン

19.3.15.1.概要

19.3.15.2.製品ポートフォリオ

19.3.15.3.販売拠点

19.3.15.4.主要財務

19.3.15.5.SWOT分析

19.3.15.6.主要開発

19.3.15.7.戦略の概要

19.3.15.7.1.マーケティング戦略

19.3.15.7.2.製品戦略

19.3.15.7.3.チャネル戦略

19.3.16.シプラ社

19.3.16.1.概要

19.3.16.2.製品ポートフォリオ

19.3.16.3.販売拠点

19.3.16.4.主要財務

19.3.16.5.SWOT分析

19.3.16.6.主要開発

19.3.16.7.戦略の概要

19.3.16.7.1.マーケティング戦略

19.3.16.7.2.製品戦略

19.3.16.7.3.チャネル戦略

19.3.17.トレント・ファーマシューティカルズ

19.3.17.1.概要

19.3.17.2.製品ポートフォリオ

19.3.17.3.販売拠点

19.3.17.4.主要財務状況

19.3.17.5.SWOT分析

19.3.17.6.主要開発

19.3.17.7.戦略の概要

19.3.17.7.1.マーケティング戦略

19.3.17.7.2.製品戦略

19.3.17.7.3.チャネル戦略

19.3.18.ユニケム・ラボラトリーズ・リミテッド

19.3.18.1.概要

19.3.18.2.製品ポートフォリオ

19.3.18.3.販売拠点

19.3.18.4.主要財務

19.3.18.5.SWOT分析

19.3.18.6.主要開発

19.3.18.7.戦略の概要

19.3.18.7.1.マーケティング戦略

19.3.18.7.2.製品戦略

19.3.18.7.3.チャネル戦略

19.3.19.ランネット社

19.3.19.1.概要

19.3.19.2.製品ポートフォリオ

19.3.19.3.販売拠点

19.3.19.4.主要財務状況

19.3.19.5.SWOT分析

19.3.19.6.主要開発

19.3.19.7.戦略の概要

19.3.19.7.1.マーケティング戦略

19.3.19.7.2.製品戦略

19.3.19.7.3.チャネル戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market: Global Industry Analysis 2012-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics offers a global industry analysis for 2012-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Product:

• Therapeutics
• Cholinesterase Inhibitors
• NMDA Receptor Antagonists
• Manufactured Combination
• Diagnostics
• Lumbar Diagnostics Test
• CT Scan
• MRI
• EEG
• PET scan

By Distribution Channel:

• Institutional Sales
• Hospitals
• Specialty Clinics
• Diagnostic Centers
• Retail Sales
• Retail Pharmacies
• Drug Stores
• Online Pharmacies

By Region:

• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Demand Analysis 2012-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 6.1 Billion) analysis (2012-2022) and current and future market value (US$ 6.6 Billion) and volume (8.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market - Pricing Analysis

Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Product

Based on By Product, Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market is segmented into Therapeutics (Cholinesterase Inhibitors, NMDA Receptor Antagonists, Manufactured Combination), Diagnostics (Lumbar Diagnostics Test, CT Scan, MRI, EEG, PET scan). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.

Chapter 06 - Global Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market is segmented into Institutional Sales (Hospitals, Specialty Clinics, Diagnostic Centers), Retail Sales (Retail Pharmacies, Drug Stores, Online Pharmacies). This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 07 - Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 08 - North America Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 09 - Latin America Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the Latin America region.

Chapter 10 - Europe Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the regional market.

Chapter 11 - East Asia Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the regional market.

Chapter 12 - South Asia Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the regional market.

Chapter 13 - Middle East and Africa Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the regional market.

Chapter 14 - Key Countries Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Biogen Inc., AbbVie, Inc., Teva Pharmaceuticals Ltd., Eisai Co., Janssen Pharmaceuticals Inc., Novartis AG, Zydus Lifesciences Ltd., Sun Pharmaceutical Industries Ltd., Dr. Reddy's Laboratories Ltd., Aurobindo Pharma Ltd., AMillioneal Pharmaceuticals Inc., Macleods Pharmaceuticals Ltd., Viatris Inc., Lupin Ltd., Cipla Ltd., Torrent pharmaceuticals Ltd., Unichem Laboratories Ltd., Lannett Inc.

Chapter 17 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 18 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Alzheimer's Diagnostics and Therapeutics Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand Side Trends

1.3. Supply Side Trends

1.4. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Inclusions and Exclusions

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Innovation / Development Trends

4. Value Added Insights

4.1. Treatment Regime

4.2. Disease Epidemiology of Alzheimer’s Disease

4.3. Product Adoption/ Usage Analysis by region

4.4. Recent Product Approval

4.5. Key Promotional Strategies by Market Players

4.6. Regulatory Scenario

4.7. Pipeline Assessment

4.8. Porter’s Analysis

4.9. PESTLE Analysis

4.10. Supply Chain Analysis

4.11. Dosage Patterns

5. Market Background

5.1. Macro-Economic Factors

5.1.1. Global GDP Growth Outlook

5.1.2. Global Healthcare Spending Outlook

5.1.3. Global Pharmaceutical Market Outlook

5.1.4. Global Prevalence of Dementia

5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

5.2.1. Rising aging population

5.2.2. Growing investment in healthcare sector

5.2.3. Growing advancement in diagnostic technologies

5.2.4. Rising prevalence of neurodegenerative diseases

5.2.5. Adverse effects may impact the market growth

5.2.6. Key Strategic Developments

5.2.7. Product Adoption Rate and Demand

5.2.8. New Product Launches

5.3. Market Dynamics

5.3.1. Drivers

5.3.2. Restraints

5.3.3. Opportunity Analysis

6. COVID-19 Crisis Analysis

6.1. 2022 Market Scenario

6.2. COVID-19 and Impact Analysis

6.2.1. Revenue By Product

6.2.2. Revenue By Distribution Channel

6.2.3. Revenue By Country

7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2012 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2012 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product

8.1. Introduction

8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Product , 2012 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033

8.3.1. Therapeutics

8.3.1.1. Cholinesterase Inhibitors

8.3.1.2. NMDA Receptor Antagonists

8.3.1.3. Manufactured Combination

8.3.2. Diagnostics

8.3.2.1. Lumbar Diagnostics Test

8.3.2.2. CT Scan

8.3.2.3. MRI

8.3.2.4. EEG

8.3.2.5. PET

8.4. Market Attractiveness Analysis By Product

9. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Distribution Channel, 2012 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

9.3.1. Institutional Sales

9.3.1.1. Hospital

9.3.1.2. Specialty Clinics

9.3.1.3. Diagnostics Centers

9.3.2. Retail Sales

9.3.2.1. Retail Pharmacies

9.3.2.2. Drug Stores

9.3.2.3. Online Pharmacies

9.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel

10. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region

10.1. Introduction

10.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Region, 2012 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

10.3.1. North America

10.3.2. Latin America

10.3.3. Europe

10.3.4. South Asia

10.3.5. East Asia

10.3.6. Oceania

10.3.7. Middle East & Africa

10.4. Market Attractiveness Analysis By Region

11. North America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.3.1. By Country

11.3.1.1. U.S.

11.3.1.2. Canada

11.3.2. By Product

11.3.3. By Distribution Channel

11.4. Market Attractiveness Analysis

11.4.1. By Country

11.4.2. By Product

11.4.3. By Distribution Channel

11.5. Market Trends

11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

11.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

11.8. Country Level Analysis & Forecast

11.8.1. U.S. Market Analysis

11.8.1.1. Introduction

11.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

11.8.1.2.1. By Product

11.8.1.2.2. By Distribution Channel

11.8.2. Canada Market Analysis

11.8.2.1. Introduction

11.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

11.8.2.2.1. By Product

11.8.2.2.2. By Distribution Channel

12. Latin America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.3.1. By Country

12.3.1.1. Brazil

12.3.1.2. Mexico

12.3.1.3. Argentina

12.3.1.4. Rest of Latin America

12.3.2. By Product

12.3.3. By Distribution Channel

12.4. Market Attractiveness Analysis

12.4.1. By Country

12.4.2. By Product

12.4.3. By Distribution Channel

12.5. Market Trends

12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

12.8. Country Level Analysis & Forecast

12.8.1. Brazil Market Analysis

12.8.1.1. Introduction

12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.1.2.1. By Product

12.8.1.2.2. By Distribution Channel

12.8.2. Mexico Market Analysis

12.8.2.1. Introduction

12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.2.2.1. By Product

12.8.2.2.2. By Distribution Channel

12.8.3. Argentina Market Analysis

12.8.3.1. Introduction

12.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

12.8.3.2.1. By Product

12.8.3.2.2. By Distribution Channel

13. Europe Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022

13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. Germany

13.3.1.2. Italy

13.3.1.3. France

13.3.1.4. United kingdom

13.3.1.5. Spain

13.3.1.6. BENELUX

13.3.1.7. Russia

13.3.1.8. Nordic Countries

13.3.1.9. Rest of Europe

13.3.2. By Product

13.3.3. By Distribution Channel

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Product

13.4.3. By Distribution Channel

13.5. Market Trends

13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

13.8. Country Level Analysis & Forecast

13.8.1. Germany Market Analysis

13.8.1.1. Introduction

13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.1.2.1. By Product

13.8.1.2.2. By Distribution Channel

13.8.2. Italy Market Analysis

13.8.2.1. Introduction

13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.2.2.1. By Product

13.8.2.2.2. By Distribution Channel

13.8.3. France Market Analysis

13.8.3.1. Introduction

13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.3.2.1. By Product

13.8.3.2.2. By Distribution Channel

13.8.4. United kingdom Market Analysis

13.8.4.1. Introduction

13.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.4.2.1. By Product

13.8.4.2.2. By Distribution Channel

13.8.5. Spain Market Analysis

13.8.5.1. Introduction

13.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.5.2.1. By Product

13.8.5.2.2. By Distribution Channel

13.8.6. BENELUX Market Analysis

13.8.6.1. Introduction

13.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.6.2.1. By Product

13.8.6.2.2. By Distribution Channel

13.8.7. Russia Market Analysis

13.8.7.1. Introduction

13.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.7.2.1. By Product

13.8.7.2.2. By Distribution Channel

13.8.8. Nordic Countries Market Analysis

13.8.8.1. Introduction

13.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

13.8.8.2.1. By Product

13.8.8.2.2. By Distribution Channel

14. South Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022

14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. India

14.3.1.2. Indonesia

14.3.1.3. Malaysia

14.3.1.4. Philippines

14.3.1.5. Thailand

14.3.1.6. Vietnam

14.3.1.7. Rest of South Asia

14.3.2. By Product

14.3.3. By Distribution Channel

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Product

14.4.3. By Distribution Channel

14.5. Market Trends

14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

14.8. Country Level Analysis & Forecast

14.8.1. India Market Analysis

14.8.1.1. Introduction

14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.1.2.1. By Product

14.8.1.2.2. By Distribution Channel

14.8.2. Indonesia Market Analysis

14.8.2.1. Introduction

14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.2.2.1. By Product

14.8.2.2.2. By Distribution Channel

14.8.3. Malaysia Market Analysis

14.8.3.1. Introduction

14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.3.2.1. By Product

14.8.3.2.2. By Distribution Channel

14.8.4. Philippines Market Analysis

14.8.4.1. Introduction

14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.4.2.1. By Product

14.8.4.2.2. By Distribution Channel

14.8.5. Thailand Market Analysis

14.8.5.1. Introduction

14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.5.2.1. By Product

14.8.5.2.2. By Distribution Channel

14.8.6. Vietnam Market Analysis

14.8.6.1. Introduction

14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

14.8.6.2.1. By Product

14.8.6.2.2. By Distribution Channel

15. East Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022

15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. China

15.3.1.2. Japan

15.3.1.3. South Korea

15.3.2. By Product

15.3.3. By Distribution Channel

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Product

15.4.3. By Distribution Channel

15.5. Market Trends

15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

15.8. Country Level Analysis & Forecast

15.8.1. China Market Analysis

15.8.1.1. Introduction

15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.1.2.1. By Product

15.8.1.2.2. By Distribution Channel

15.8.2. Japan Market Analysis

15.8.2.1. Introduction

15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.2.2.1. By Product

15.8.2.2.2. By Distribution Channel

15.8.3. South Korea Market Analysis

15.8.3.1. Introduction

15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

15.8.3.2.1. By Product

15.8.3.2.2. By Distribution Channel

16. Oceania Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022

16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. Australia

16.3.1.2. New Zealand

16.3.2. By Product

16.3.3. By Distribution Channel

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Product

16.4.3. By Distribution Channel

16.5. Market Trends

16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

16.8. Country Level Analysis & Forecast

16.8.1. Australia Market Analysis

16.8.1.1. Introduction

16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.1.2.1. By Product

16.8.1.2.2. By Distribution Channel

16.8.2. New Zealand Market Analysis

16.8.2.1. Introduction

16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

16.8.2.2.1. By Product

16.8.2.2.2. By Distribution Channel

17. Middle East and Africa Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022

17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. GCC Countries

17.3.1.2. Türkiye

17.3.1.3. Israel

17.3.1.4. North Africa

17.3.1.5. South Africa

17.3.1.6. Rest of Middle East and Africa

17.3.2. By Product

17.3.3. By Distribution Channel

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Product

17.4.3. By Distribution Channel

17.5. Market Trends

17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping

17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis

17.8. Country Level Analysis & Forecast

17.8.1. GCC Countries Market Analysis

17.8.1.1. Introduction

17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.1.2.1. By Product

17.8.1.2.2. By Distribution Channel

17.8.2. Türkiye Market Analysis

17.8.2.1. Introduction

17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.2.2.1. By Product

17.8.2.2.2. By Distribution Channel

17.8.3. Israel Market Analysis

17.8.3.1. Introduction

17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.3.2.1. By Product

17.8.3.2.2. By Distribution Channel

17.8.4. North Africa Market Analysis

17.8.4.1. Introduction

17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.4.2.1. By Product

17.8.4.2.2. By Distribution Channel

17.8.5. South Africa Market Analysis

17.8.5.1. Introduction

17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy

17.8.5.2.1. By Product

17.8.5.2.2. By Distribution Channel

18. Market Structure Analysis

18.1. Market Analysis by Tier of Companies

18.2. Market Presence Analysis

18.2.1. Regional Footprint by Players

18.2.2. Product Footprint by Players

18.2.3. Channel Footprint by Players

19. Competition Analysis

19.1. Competition Dashboard

19.2. Competition Benchmarking

19.3. Competition Deep Dive

19.3.1. Biogen Inc.

19.3.1.1. Overview

19.3.1.2. Product Portfolio

19.3.1.3. Sales Footprint

19.3.1.4. Key Financials

19.3.1.5. SWOT Analysis

19.3.1.6. Key Developments

19.3.1.7. Strategy Overview

19.3.1.7.1. Marketing Strategy

19.3.1.7.2. Product Strategy

19.3.1.7.3. Channel Strategy

19.3.2. AbbVie, Inc.

19.3.2.1. Overview

19.3.2.2. Product Portfolio

19.3.2.3. Sales Footprint

19.3.2.4. Key Financials

19.3.2.5. SWOT Analysis

19.3.2.6. Key Developments

19.3.2.7. Strategy Overview

19.3.2.7.1. Marketing Strategy

19.3.2.7.2. Product Strategy

19.3.2.7.3. Channel Strategy

19.3.3. Teva Pharmaceuticals Ltd.

19.3.3.1. Overview

19.3.3.2. Product Portfolio

19.3.3.3. Sales Footprint

19.3.3.4. Key Financials

19.3.3.5. SWOT Analysis

19.3.3.6. Key Developments

19.3.3.7. Strategy Overview

19.3.3.7.1. Marketing Strategy

19.3.3.7.2. Product Strategy

19.3.3.7.3. Channel Strategy

19.3.4. Eisai Co.

19.3.4.1. Overview

19.3.4.2. Product Portfolio

19.3.4.3. Sales Footprint

19.3.4.4. Key Financials

19.3.4.5. SWOT Analysis

19.3.4.6. Key Developments

19.3.4.7. Strategy Overview

19.3.4.7.1. Marketing Strategy

19.3.4.7.2. Product Strategy

19.3.4.7.3. Channel Strategy

19.3.5. Ltd.

19.3.5.1. Overview

19.3.5.2. Product Portfolio

19.3.5.3. Sales Footprint

19.3.5.4. Key Financials

19.3.5.5. SWOT Analysis

19.3.5.6. Key Developments

19.3.5.7. Strategy Overview

19.3.5.7.1. Marketing Strategy

19.3.5.7.2. Product Strategy

19.3.5.7.3. Channel Strategy

19.3.6. Janssen Pharmaceuticals Inc.

19.3.6.1. Overview

19.3.6.2. Product Portfolio

19.3.6.3. Sales Footprint

19.3.6.4. Key Financials

19.3.6.5. SWOT Analysis

19.3.6.6. Key Developments

19.3.6.7. Strategy Overview

19.3.6.7.1. Marketing Strategy

19.3.6.7.2. Product Strategy

19.3.6.7.3. Channel Strategy

19.3.7. Novartis AG

19.3.7.1. Overview

19.3.7.2. Product Portfolio

19.3.7.3. Sales Footprint

19.3.7.4. Key Financials

19.3.7.5. SWOT Analysis

19.3.7.6. Key Developments

19.3.7.7. Strategy Overview

19.3.7.7.1. Marketing Strategy

19.3.7.7.2. Product Strategy

19.3.7.7.3. Channel Strategy

19.3.8. Zydus Lifesciences Ltd.

19.3.8.1. Overview

19.3.8.2. Product Portfolio

19.3.8.3. Sales Footprint

19.3.8.4. Key Financials

19.3.8.5. SWOT Analysis

19.3.8.6. Key Developments

19.3.8.7. Strategy Overview

19.3.8.7.1. Marketing Strategy

19.3.8.7.2. Product Strategy

19.3.8.7.3. Channel Strategy

19.3.9. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.

19.3.9.1. Overview

19.3.9.2. Product Portfolio

19.3.9.3. Sales Footprint

19.3.9.4. Key Financials

19.3.9.5. SWOT Analysis

19.3.9.6. Key Developments

19.3.9.7. Strategy Overview

19.3.9.7.1. Marketing Strategy

19.3.9.7.2. Product Strategy

19.3.9.7.3. Channel Strategy

19.3.10. Dr. Reddy's Laboratories Ltd.

19.3.10.1. Overview

19.3.10.2. Product Portfolio

19.3.10.3. Sales Footprint

19.3.10.4. Key Financials

19.3.10.5. SWOT Analysis

19.3.10.6. Key Developments

19.3.10.7. Strategy Overview

19.3.10.7.1. Marketing Strategy

19.3.10.7.2. Product Strategy

19.3.10.7.3. Channel Strategy

19.3.11. Aurobindo Pharma Ltd.

19.3.11.1. Overview

19.3.11.2. Product Portfolio

19.3.11.3. Sales Footprint

19.3.11.4. Key Financials

19.3.11.5. SWOT Analysis

19.3.11.6. Key Developments

19.3.11.7. Strategy Overview

19.3.11.7.1. Marketing Strategy

19.3.11.7.2. Product Strategy

19.3.11.7.3. Channel Strategy

19.3.12. AMillioneal Pharmaceuticals Inc.

19.3.12.1. Overview

19.3.12.2. Product Portfolio

19.3.12.3. Sales Footprint

19.3.12.4. Key Financials

19.3.12.5. SWOT Analysis

19.3.12.6. Key Developments

19.3.12.7. Strategy Overview

19.3.12.7.1. Marketing Strategy

19.3.12.7.2. Product Strategy

19.3.12.7.3. Channel Strategy

19.3.13. Macleods Pharmaceuticals Ltd.

19.3.13.1. Overview

19.3.13.2. Product Portfolio

19.3.13.3. Sales Footprint

19.3.13.4. Key Financials

19.3.13.5. SWOT Analysis

19.3.13.6. Key Developments

19.3.13.7. Strategy Overview

19.3.13.7.1. Marketing Strategy

19.3.13.7.2. Product Strategy

19.3.13.7.3. Channel Strategy

19.3.14. Viatris Inc.

19.3.14.1. Overview

19.3.14.2. Product Portfolio

19.3.14.3. Sales Footprint

19.3.14.4. Key Financials

19.3.14.5. SWOT Analysis

19.3.14.6. Key Developments

19.3.14.7. Strategy Overview

19.3.14.7.1. Marketing Strategy

19.3.14.7.2. Product Strategy

19.3.14.7.3. Channel Strategy

19.3.15. Lupin Ltd.

19.3.15.1. Overview

19.3.15.2. Product Portfolio

19.3.15.3. Sales Footprint

19.3.15.4. Key Financials

19.3.15.5. SWOT Analysis

19.3.15.6. Key Developments

19.3.15.7. Strategy Overview

19.3.15.7.1. Marketing Strategy

19.3.15.7.2. Product Strategy

19.3.15.7.3. Channel Strategy

19.3.16. Cipla Ltd.

19.3.16.1. Overview

19.3.16.2. Product Portfolio

19.3.16.3. Sales Footprint

19.3.16.4. Key Financials

19.3.16.5. SWOT Analysis

19.3.16.6. Key Developments

19.3.16.7. Strategy Overview

19.3.16.7.1. Marketing Strategy

19.3.16.7.2. Product Strategy

19.3.16.7.3. Channel Strategy

19.3.17. Torrent pharmaceuticals Ltd.

19.3.17.1. Overview

19.3.17.2. Product Portfolio

19.3.17.3. Sales Footprint

19.3.17.4. Key Financials

19.3.17.5. SWOT Analysis

19.3.17.6. Key Developments

19.3.17.7. Strategy Overview

19.3.17.7.1. Marketing Strategy

19.3.17.7.2. Product Strategy

19.3.17.7.3. Channel Strategy

19.3.18. Unichem Laboratories Ltd.

19.3.18.1. Overview

19.3.18.2. Product Portfolio

19.3.18.3. Sales Footprint

19.3.18.4. Key Financials

19.3.18.5. SWOT Analysis

19.3.18.6. Key Developments

19.3.18.7. Strategy Overview

19.3.18.7.1. Marketing Strategy

19.3.18.7.2. Product Strategy

19.3.18.7.3. Channel Strategy

19.3.19. Lannett Inc.

19.3.19.1. Overview

19.3.19.2. Product Portfolio

19.3.19.3. Sales Footprint

19.3.19.4. Key Financials

19.3.19.5. SWOT Analysis

19.3.19.6. Key Developments

19.3.19.7. Strategy Overview

19.3.19.7.1. Marketing Strategy

19.3.19.7.2. Product Strategy

19.3.19.7.3. Channel Strategy

20. Assumptions and Acronyms Used

21. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(diagnostics)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/12 10:26

153.40 円

161.58 円

198.54 円

ページTOPに戻る