アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場
Alzheimer's Diagnostics and Therapeutics Market
アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場:2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価
FMI社が発行したアルツハイマー病の診断薬と治療薬に関する最新市場調査レポートは、2012-2022年の世界産業分析と2... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。 最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。 日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。
サマリー アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場:2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価
FMI社が発行したアルツハイマー病の診断薬と治療薬に関する最新市場調査レポートは、2012-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。
市場区分
製品別
- 治療薬
- コリンエステラーゼ阻害薬
- NMDA受容体拮抗薬
- 製造組み合わせ
- 診断薬
- 腰椎診断検査
- CTスキャン
- MRI検査
- 脳波検査
- PETスキャン
販売チャネル別
- 施設販売
- 病院
- 専門クリニック
- 診断センター
- 小売販売
- 小売薬局
- ドラッグストア
- オンライン薬局
地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ
レポートのチャプター
エグゼクティブサマリー
本レポートのエグゼクティブサマリーには、アルツハイマー病診断薬および治療薬市場の世界的な市場展望、需要側動向、供給側動向のほか、車両レーダー検査システムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。
第01章 市場概要
本章では、アルツハイマー病診断薬・治療薬市場の詳細な区分と定義について解説しており、車両レーダー検査システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、アルツハイマー病診断薬と治療薬市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。
第02章 市場の背景
この章では、製品別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。
第03章 アルツハイマー病診断薬と治療薬の世界市場需要分析2012-2022年および予測、2023-2033年
本章では、過去の市場価値(61億米ドル)分析(2012-2022年)、現在および将来の市場価値(66億米ドル)および数量(8.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析に基づく。
第04章 アルツハイマー病の診断薬と治療薬の世界市場 - 価格分析
製品別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。
第05章 アルツハイマー病診断薬と治療薬の世界市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年:製品別
製品別に、アルツハイマー病診断薬と治療薬市場は治療薬(コリンエステラーゼ阻害薬、NMDA受容体拮抗薬、製造組み合わせ)、診断薬(腰椎診断検査、CTスキャン、MRI、EEG、PETスキャン)に区分されます。また、上記の製品別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。
第06章 アルツハイマー病診断薬と治療薬の世界市場分析2012-2022年および予測2023-2033年:流通経路別
流通チャネル別に、アルツハイマー病診断薬・治療薬市場は、機関販売(病院、専門クリニック、診断センター)、小売販売(小売薬局、ドラッグストア、オンライン薬局)に区分されます。また、「流通チャネル別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。
第07章 アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場:地域別2012-2022年分析と2023-2033年予測
地域別に、アルツハイマー病診断薬と治療薬市場を北米、中南米、ヨーロッパ、南アジア、東アジア、オセアニア、中東&アフリカに区分します。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場に関する価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。
第08章 北米のアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年
本章では、北米地域における車両レーダー検査システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。
第09章 ラテンアメリカのアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年
本章では、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに詳細に分析しています。中南米地域におけるアルツハイマー病診断薬・治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。
第10章 欧州のアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析2012-2022年および予測2023-2033年
本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他のヨーロッパ地域を含む国別評価とともに、ヨーロッパ地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアルツハイマー診断薬・治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第11章 東アジアのアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析2012-2022年および予測2023-2033年
本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアルツハイマー病診断薬と治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第12章 南アジアのアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析2012-2022年および予測2023-2033年
本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアルツハイマー病診断薬と治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第13章 中東およびアフリカのアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析 2012-2022年および予測 2023-2033年
この章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー検査システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるアルツハイマー病診断薬および治療薬市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。
第14章 主要国のアルツハイマー病診断薬と治療薬市場分析2012-2022年および予測2023-2033年
本章では、世界の主要国でアルツハイマー病診断薬と治療薬市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。
第15章 市場構造分析-グローバル評価
本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。
第16章 競争の深堀り(暫定リスト)
本章では、企業概要、各社の製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Biogen Inc.、AbbVie, Inc.、Teva Pharmaceuticals Ltd.、エーザイ株式会社、Janssen Pharmaceuticals Inc.、Novartis AG、Zydus Lifesciences Ltd.、Sun Pharmaceutical Industries Ltd.、Dr. Reddy's Laboratories, Inc、ドクター・レッディーズ・ラボラトリーズ・リミテッド、オーロビンド・ファーマ・リミテッド、アミリオナル・ファーマシューティカルズ・インク、マクレオッズ・ファーマシューティカルズ・リミテッド、ヴィアトリス・インク、ルピン・リミテッド、シプラ・リミテッド、トーレント・ファーマシューティカルズ・リミテッド、ユニケム・ラボラトリーズ・リミテッド、ランネット・インク、エーザイ・インク、ヤンセン・ファーマシューティカルズ・インク、ノバルティスAG、ザイダス・ライフサイエンシズ・リミテッド、サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ・リミテッド
第17章 前提条件と頭字語
本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定の一覧を示す。
第18章 調査方法
この章では、アルツハイマー病の診断薬と治療薬市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。
ページTOPに戻る
目次 1.エグゼクティブサマリー|アルツハイマー診断薬・治療薬市場
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.イノベーション/開発動向
4.付加価値の洞察
4.1.治療体制
4.2.アルツハイマー病の疾患疫学
4.3.地域別製品導入/使用状況分析
4.4.最近の製品承認
4.5.市場プレイヤーの主なプロモーション戦略
4.6.規制シナリオ
4.7.パイプライン評価
4.8.ポーター分析
4.9.PESTLE分析
4.10.サプライチェーン分析
4.11.投与パターン
5.市場背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長率見通し
5.1.2.世界の医療費見通し
5.1.3.世界の医薬品市場の展望
5.1.4.世界の認知症有病率
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.高齢化率の上昇
5.2.2.ヘルスケア分野への投資の増加
5.2.3.診断技術の進歩
5.2.4.神経変性疾患の増加
5.2.5.副作用が市場成長に影響を与える可能性
5.2.6.主な戦略的展開
5.2.7.製品の普及率と需要
5.2.8.新製品の発売
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.ドライバー
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.2022年市場シナリオ
6.2.COVID-19と影響分析
6.2.1.製品別売上高
6.2.2.流通チャネル別売上高
6.2.3.国別売上高
7.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)2012~2022年分析と2023~2033年予測
7.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2012年~2022年
7.2.現在と将来の市場価値(百万米ドル)予測、2023~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.世界市場分析2012~2022年および予測2023~2033年:製品別
8.1.はじめに
8.2.過去の製品別市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年
8.3.製品別の現在と将来の市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年
8.3.1.治療薬
8.3.1.1.コリンエステラーゼ阻害薬
8.3.1.2.NMDA受容体拮抗薬
8.3.1.3.製造された組み合わせ
8.3.2.診断
8.3.2.1.腰椎診断テスト
8.3.2.2.CTスキャン
8.3.2.3.MRI
8.3.2.4.脳波
8.3.2.5.PET
8.4.製品別市場魅力度分析
9.2012~2022年および2023~2033年予測:流通チャネル別世界市場分析
9.1.はじめに
9.2.過去の市場規模(百万米ドル):流通チャネル別分析(2012~2022年
9.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年
9.3.1.機関投資家向け販売
9.3.1.1.病院
9.3.1.2.専門クリニック
9.3.1.3.診断センター
9.3.2.小売販売
9.3.2.1.小売薬局
9.3.2.2.ドラッグストア
9.3.2.3.オンライン薬局
9.4.流通チャネル別市場魅力度分析
10.2012~2022年および2023~2033年予測:地域別世界市場分析
10.1.はじめに
10.2.過去の地域別市場規模(百万米ドル)分析、2012~2022年
10.3.地域別の現在および将来市場規模(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年
10.3.1.北米
10.3.2.ラテンアメリカ
10.3.3.ヨーロッパ
10.3.4.南アジア
10.3.5.東アジア
10.3.6.オセアニア
10.3.7.中東・アフリカ
10.4.地域別市場魅力度分析
11.北米市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測
11.1.市場紹介
11.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年
11.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
11.3.1.国別
11.3.1.1.アメリカ
11.3.1.2.カナダ
11.3.2.製品別
11.3.3.流通チャネル別
11.4.市場魅力度分析
11.4.1.国別
11.4.2.製品別
11.4.3.流通チャネル別
11.5.市場動向
11.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
11.7.促進要因と阻害要因-影響分析
11.8.国別分析と予測
11.8.1.米国市場分析
11.8.1.1.はじめに
11.8.1.2.市場分類別分析と予測
11.8.1.2.1.製品別
11.8.1.2.2.流通チャネル別
11.8.2.カナダ市場分析
11.8.2.1.はじめに
11.8.2.2.市場分類別分析と予測
11.8.2.2.1.製品別
11.8.2.2.2.流通チャネル別
12.ラテンアメリカ市場分析 2012~2022年および予測 2023~2033年
12.1.序論
12.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年
12.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.ブラジル
12.3.1.2.メキシコ
12.3.1.3.アルゼンチン
12.3.1.4.その他のラテンアメリカ
12.3.2.製品別
12.3.3.流通チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.流通チャネル別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.ブラジル市場分析
12.8.1.1.はじめに
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.製品別
12.8.1.2.2.流通チャネル別
12.8.2.メキシコ市場分析
12.8.2.1.はじめに
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.製品別
12.8.2.2.2.流通チャネル別
12.8.3.アルゼンチン市場分析
12.8.3.1.導入
12.8.3.2.市場分類別分析と予測
12.8.3.2.1.製品別
12.8.3.2.2.流通チャネル別
13.欧州市場分析2012~2022年および予測2023~2033年
13.1.はじめに
13.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年
13.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.ドイツ
13.3.1.2.イタリア
13.3.1.3.フランス
13.3.1.4.イギリス
13.3.1.5.スペイン
13.3.1.6.ベネルクス
13.3.1.7.ロシア
13.3.1.8.北欧諸国
13.3.1.9.その他のヨーロッパ
13.3.2.製品別
13.3.3.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.流通チャネル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.ドイツ市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.流通チャネル別
13.8.2.イタリア市場分析
13.8.2.1.はじめに
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.流通チャネル別
13.8.3.フランス市場分析
13.8.3.1.はじめに
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.製品別
13.8.3.2.2.流通チャネル別
13.8.4.イギリス市場分析
13.8.4.1.はじめに
13.8.4.2.市場分類別分析と予測
13.8.4.2.1.製品別
13.8.4.2.2.流通チャネル別
13.8.5.スペイン市場分析
13.8.5.1.はじめに
13.8.5.2.市場分類別分析と予測
13.8.5.2.1.製品別
13.8.5.2.2.流通チャネル別
13.8.6.ベネルクス市場分析
13.8.6.1.序論
13.8.6.2.市場分類別分析と予測
13.8.6.2.1.製品別
13.8.6.2.2.流通チャネル別
13.8.7.ロシア市場分析
13.8.7.1.はじめに
13.8.7.2.市場分類別分析と予測
13.8.7.2.1.製品別
13.8.7.2.2.流通チャネル別
13.8.8.北欧諸国市場分析
13.8.8.1.はじめに
13.8.8.2.市場分類別分析と予測
13.8.8.2.1.製品別
13.8.8.2.2.流通チャネル別
14.南アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測
14.1.市場紹介
14.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年
14.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.インド
14.3.1.2.インドネシア
14.3.1.3.マレーシア
14.3.1.4.フィリピン
14.3.1.5.タイ
14.3.1.6.ベトナム
14.3.1.7.その他の南アジア
14.3.2.製品別
14.3.3.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.流通チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.インド市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.流通チャネル別
14.8.2.インドネシア市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.流通チャネル別
14.8.3.マレーシア市場分析
14.8.3.1.はじめに
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.流通チャネル別
14.8.4.フィリピン市場分析
14.8.4.1.はじめに
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.製品別
14.8.4.2.2.流通チャネル別
14.8.5.タイ市場分析
14.8.5.1.導入
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.製品別
14.8.5.2.2.流通チャネル別
14.8.6.ベトナム市場分析
14.8.6.1.はじめに
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.製品別
14.8.6.2.2.流通チャネル別
15.東アジア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測
15.1.市場紹介
15.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年
15.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.製品別
15.3.3.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.流通チャネル別
15.8.2.日本市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.流通チャネル別
15.8.3.韓国市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.流通チャネル別
16.オセアニア市場の2012~2022年分析と2023~2033年予測
16.1.市場紹介
16.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年
16.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.オーストラリア
16.3.1.2.ニュージーランド
16.3.2.製品別
16.3.3.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.オーストラリア市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.流通チャネル別
16.8.2.ニュージーランド市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.流通チャネル別
17.中東・アフリカ市場の分析 2012〜2022年および予測 2023〜2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)分析(2012~2022年
17.3.市場分類別現在・将来市場規模(百万米ドル)分析・予測、2023年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.GCC諸国
17.3.1.2.トルコ
17.3.1.3.イスラエル
17.3.1.4.北アフリカ
17.3.1.5.南アフリカ
17.3.1.6.その他の中東・アフリカ
17.3.2.製品別
17.3.3.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.流通チャネル別
17.5.市場動向
17.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-影響分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.GCC諸国の市場分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.流通チャネル別
17.8.2.トルコ市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.流通チャネル別
17.8.3.イスラエル市場分析
17.8.3.1.はじめに
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.流通チャネル別
17.8.4.北アフリカ市場分析
17.8.4.1.はじめに
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.流通チャネル別
17.8.5.南アフリカ市場分析
17.8.5.1.はじめに
17.8.5.2.市場分類別分析と予測
17.8.5.2.1.製品別
17.8.5.2.2.流通チャネル別
18.市場構造分析
18.1.企業階層別市場分析
18.2.市場プレゼンス分析
18.2.1.プレーヤーによる地域別フットプリント
18.2.2.プレーヤー別製品フットプリント
18.2.3.プレーヤー別チャネルフットプリント
19.競合分析
19.1.競合ダッシュボード
19.2.コンペティション・ベンチマーク
19.3.競合の深堀り
19.3.1.バイオジェン社
19.3.1.1.概要
19.3.1.2.製品ポートフォリオ
19.3.1.3.販売拠点
19.3.1.4.主要財務
19.3.1.5.SWOT分析
19.3.1.6.主要開発
19.3.1.7.戦略の概要
19.3.1.7.1.マーケティング戦略
19.3.1.7.2.製品戦略
19.3.1.7.3.チャネル戦略
19.3.2.アッヴィ社
19.3.2.1.概要
19.3.2.2.製品ポートフォリオ
19.3.2.3.販売拠点
19.3.2.4.主要財務状況
19.3.2.5.SWOT分析
19.3.2.6.主要開発
19.3.2.7.戦略の概要
19.3.2.7.1.マーケティング戦略
19.3.2.7.2.製品戦略
19.3.2.7.3.チャネル戦略
19.3.3.テバ・ファーマシューティカルズ
19.3.3.1.概要
19.3.3.2.製品ポートフォリオ
19.3.3.3.販売拠点
19.3.3.4.主要財務状況
19.3.3.5.SWOT分析
19.3.3.6.主要開発
19.3.3.7.戦略の概要
19.3.3.7.1.マーケティング戦略
19.3.3.7.2.製品戦略
19.3.3.7.3.チャネル戦略
19.3.4.エーザイ株式会社
19.3.4.1.概要
19.3.4.2.製品ポートフォリオ
19.3.4.3.販売拠点
19.3.4.4.主要財務状況
19.3.4.5.SWOT分析
19.3.4.6.主要開発
19.3.4.7.戦略の概要
19.3.4.7.1.マーケティング戦略
19.3.4.7.2.製品戦略
19.3.4.7.3.チャネル戦略
19.3.5.日本
19.3.5.1.概要
19.3.5.2.製品ポートフォリオ
19.3.5.3.販売拠点
19.3.5.4.主要財務状況
19.3.5.5.SWOT分析
19.3.5.6.主要開発
19.3.5.7.戦略の概要
19.3.5.7.1.マーケティング戦略
19.3.5.7.2.製品戦略
19.3.5.7.3.チャネル戦略
19.3.6.ヤンセン・ファーマシューティカルズ
19.3.6.1.概要
19.3.6.2.製品ポートフォリオ
19.3.6.3.販売拠点
19.3.6.4.主要財務状況
19.3.6.5.SWOT分析
19.3.6.6.主要開発
19.3.6.7.戦略の概要
19.3.6.7.1.マーケティング戦略
19.3.6.7.2.製品戦略
19.3.6.7.3.チャネル戦略
19.3.7.ノバルティスAG
19.3.7.1.概要
19.3.7.2.製品ポートフォリオ
19.3.7.3.販売拠点
19.3.7.4.主要財務
19.3.7.5.SWOT分析
19.3.7.6.主要開発
19.3.7.7.戦略の概要
19.3.7.7.1.マーケティング戦略
19.3.7.7.2.製品戦略
19.3.7.7.3.チャネル戦略
19.3.8.ザイダスライフサイエンス
19.3.8.1.概要
19.3.8.2.製品ポートフォリオ
19.3.8.3.販売拠点
19.3.8.4.主要財務
19.3.8.5.SWOT分析
19.3.8.6.主要開発
19.3.8.7.戦略の概要
19.3.8.7.1.マーケティング戦略
19.3.8.7.2.製品戦略
19.3.8.7.3.チャネル戦略
19.3.9.サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
19.3.9.1.概要
19.3.9.2.製品ポートフォリオ
19.3.9.3.販売拠点
19.3.9.4.主要財務状況
19.3.9.5.SWOT分析
19.3.9.6.主要開発
19.3.9.7.戦略の概要
19.3.9.7.1.マーケティング戦略
19.3.9.7.2.製品戦略
19.3.9.7.3.チャネル戦略
19.3.10.ドクター・レディーズ・ラボラトリーズLtd.
19.3.10.1.概要
19.3.10.2.製品ポートフォリオ
19.3.10.3.販売拠点
19.3.10.4.主要財務状況
19.3.10.5.SWOT分析
19.3.10.6.主要開発
19.3.10.7.戦略の概要
19.3.10.7.1.マーケティング戦略
19.3.10.7.2.製品戦略
19.3.10.7.3.チャネル戦略
19.3.11.オーロビンド・ファーマ
19.3.11.1.概要
19.3.11.2.製品ポートフォリオ
19.3.11.3.販売拠点
19.3.11.4.主要財務状況
19.3.11.5.SWOT分析
19.3.11.6.主要開発
19.3.11.7.戦略の概要
19.3.11.7.1.マーケティング戦略
19.3.11.7.2.製品戦略
19.3.11.7.3.チャネル戦略
19.3.12.アミリオナル・ファーマシューティカルズ
19.3.12.1.概要
19.3.12.2.製品ポートフォリオ
19.3.12.3.販売拠点
19.3.12.4.主要財務状況
19.3.12.5.SWOT分析
19.3.12.6.主要開発
19.3.12.7.戦略の概要
19.3.12.7.1.マーケティング戦略
19.3.12.7.2.製品戦略
19.3.12.7.3.チャネル戦略
19.3.13.マクレオッズ・ファーマシューティカルズ
19.3.13.1.概要
19.3.13.2.製品ポートフォリオ
19.3.13.3.販売拠点
19.3.13.4.主要財務状況
19.3.13.5.SWOT分析
19.3.13.6.主要開発
19.3.13.7.戦略の概要
19.3.13.7.1.マーケティング戦略
19.3.13.7.2.製品戦略
19.3.13.7.3.チャネル戦略
19.3.14.ヴィアトリス
19.3.14.1.概要
19.3.14.2.製品ポートフォリオ
19.3.14.3.販売拠点
19.3.14.4.主要財務
19.3.14.5.SWOT分析
19.3.14.6.主要開発
19.3.14.7.戦略の概要
19.3.14.7.1.マーケティング戦略
19.3.14.7.2.製品戦略
19.3.14.7.3.チャネル戦略
19.3.15.ルパン
19.3.15.1.概要
19.3.15.2.製品ポートフォリオ
19.3.15.3.販売拠点
19.3.15.4.主要財務
19.3.15.5.SWOT分析
19.3.15.6.主要開発
19.3.15.7.戦略の概要
19.3.15.7.1.マーケティング戦略
19.3.15.7.2.製品戦略
19.3.15.7.3.チャネル戦略
19.3.16.シプラ社
19.3.16.1.概要
19.3.16.2.製品ポートフォリオ
19.3.16.3.販売拠点
19.3.16.4.主要財務
19.3.16.5.SWOT分析
19.3.16.6.主要開発
19.3.16.7.戦略の概要
19.3.16.7.1.マーケティング戦略
19.3.16.7.2.製品戦略
19.3.16.7.3.チャネル戦略
19.3.17.トレント・ファーマシューティカルズ
19.3.17.1.概要
19.3.17.2.製品ポートフォリオ
19.3.17.3.販売拠点
19.3.17.4.主要財務状況
19.3.17.5.SWOT分析
19.3.17.6.主要開発
19.3.17.7.戦略の概要
19.3.17.7.1.マーケティング戦略
19.3.17.7.2.製品戦略
19.3.17.7.3.チャネル戦略
19.3.18.ユニケム・ラボラトリーズ・リミテッド
19.3.18.1.概要
19.3.18.2.製品ポートフォリオ
19.3.18.3.販売拠点
19.3.18.4.主要財務
19.3.18.5.SWOT分析
19.3.18.6.主要開発
19.3.18.7.戦略の概要
19.3.18.7.1.マーケティング戦略
19.3.18.7.2.製品戦略
19.3.18.7.3.チャネル戦略
19.3.19.ランネット社
19.3.19.1.概要
19.3.19.2.製品ポートフォリオ
19.3.19.3.販売拠点
19.3.19.4.主要財務状況
19.3.19.5.SWOT分析
19.3.19.6.主要開発
19.3.19.7.戦略の概要
19.3.19.7.1.マーケティング戦略
19.3.19.7.2.製品戦略
19.3.19.7.3.チャネル戦略
20.前提条件と略語
21.調査方法
ページTOPに戻る
Summary Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market: Global Industry Analysis 2012-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033
A recent market study published by FMI on Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics offers a global industry analysis for 2012-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.
Market Segmentation
By Product:
• Therapeutics • Cholinesterase Inhibitors • NMDA Receptor Antagonists • Manufactured Combination • Diagnostics • Lumbar Diagnostics Test • CT Scan • MRI • EEG • PET scan
By Distribution Channel:
• Institutional Sales • Hospitals • Specialty Clinics • Diagnostic Centers • Retail Sales • Retail Pharmacies • Drug Stores • Online Pharmacies
By Region:
• North America • Latin America • Europe • South Asia • East Asia • Oceania • Middle East & Africa
Report Chapters
Executive Summary
The executive summary of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.
Chapter 01 - Market Overview
Readers can find the detailed segmentation and definition of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market report.
Chapter 02 - Market Background
This chapter includes detailed analysis of the By Product processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.
Chapter 03 - Global Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Demand Analysis 2012-2022 and Forecast, 2023-2033
The chapter include historical market value (US$ 6.1 Billion) analysis (2012-2022) and current and future market value (US$ 6.6 Billion) and volume (8.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.
Chapter 04 - Global Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market - Pricing Analysis
Based on By Product, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.
Chapter 05 - Global Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Product
Based on By Product, Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market is segmented into Therapeutics (Cholinesterase Inhibitors, NMDA Receptor Antagonists, Manufactured Combination), Diagnostics (Lumbar Diagnostics Test, CT Scan, MRI, EEG, PET scan). Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product.
Chapter 06 - Global Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel
Based on By Distribution Channel, Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market is segmented into Institutional Sales (Hospitals, Specialty Clinics, Diagnostic Centers), Retail Sales (Retail Pharmacies, Drug Stores, Online Pharmacies). This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.
Chapter 07 - Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033, By Region
Based on By Region, Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market is segmented into North America, Latin America, Europe, South Asia, East Asia, Oceania, Middle East & Africa. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.
Chapter 08 - North America Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.
Chapter 09 - Latin America Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the Latin America region.
Chapter 10 - Europe Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the regional market.
Chapter 11 - East Asia Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the regional market.
Chapter 12 - South Asia Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the regional market.
Chapter 13 - Middle East and Africa Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market in the regional market. Chapter 14 - Key Countries Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market Analysis 2012-2022 and Forecast 2023-2033
This chapter offers insights into how the Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market is expected to grow in major countries globally.
Chapter 15 - Market Structure Analysis- Global Assessment
This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.
Chapter 16 - Competition Deep Dive (Tentative List)
This chapter includes company overview, By Product portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Biogen Inc., AbbVie, Inc., Teva Pharmaceuticals Ltd., Eisai Co., Janssen Pharmaceuticals Inc., Novartis AG, Zydus Lifesciences Ltd., Sun Pharmaceutical Industries Ltd., Dr. Reddy's Laboratories Ltd., Aurobindo Pharma Ltd., AMillioneal Pharmaceuticals Inc., Macleods Pharmaceuticals Ltd., Viatris Inc., Lupin Ltd., Cipla Ltd., Torrent pharmaceuticals Ltd., Unichem Laboratories Ltd., Lannett Inc.
Chapter 17 - Assumptions and Acronyms
This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.
Chapter 18 - Research Methodology
This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Alzheimer’s Diagnostics and Therapeutics Market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Executive Summary | Alzheimer's Diagnostics and Therapeutics Market
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Innovation / Development Trends
4. Value Added Insights
4.1. Treatment Regime
4.2. Disease Epidemiology of Alzheimer’s Disease
4.3. Product Adoption/ Usage Analysis by region
4.4. Recent Product Approval
4.5. Key Promotional Strategies by Market Players
4.6. Regulatory Scenario
4.7. Pipeline Assessment
4.8. Porter’s Analysis
4.9. PESTLE Analysis
4.10. Supply Chain Analysis
4.11. Dosage Patterns
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Spending Outlook
5.1.3. Global Pharmaceutical Market Outlook
5.1.4. Global Prevalence of Dementia
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising aging population
5.2.2. Growing investment in healthcare sector
5.2.3. Growing advancement in diagnostic technologies
5.2.4. Rising prevalence of neurodegenerative diseases
5.2.5. Adverse effects may impact the market growth
5.2.6. Key Strategic Developments
5.2.7. Product Adoption Rate and Demand
5.2.8. New Product Launches
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. 2022 Market Scenario
6.2. COVID-19 and Impact Analysis
6.2.1. Revenue By Product
6.2.2. Revenue By Distribution Channel
6.2.3. Revenue By Country
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2012 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033
7.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2012 to 2022
7.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product
8.1. Introduction
8.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Product , 2012 to 2022
8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Product, 2023 to 2033
8.3.1. Therapeutics
8.3.1.1. Cholinesterase Inhibitors
8.3.1.2. NMDA Receptor Antagonists
8.3.1.3. Manufactured Combination
8.3.2. Diagnostics
8.3.2.1. Lumbar Diagnostics Test
8.3.2.2. CT Scan
8.3.2.3. MRI
8.3.2.4. EEG
8.3.2.5. PET
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product
9. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel
9.1. Introduction
9.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Distribution Channel, 2012 to 2022
9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033
9.3.1. Institutional Sales
9.3.1.1. Hospital
9.3.1.2. Specialty Clinics
9.3.1.3. Diagnostics Centers
9.3.2. Retail Sales
9.3.2.1. Retail Pharmacies
9.3.2.2. Drug Stores
9.3.2.3. Online Pharmacies
9.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
10. Global Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, by Region
10.1. Introduction
10.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Region, 2012 to 2022
10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033
10.3.1. North America
10.3.2. Latin America
10.3.3. Europe
10.3.4. South Asia
10.3.5. East Asia
10.3.6. Oceania
10.3.7. Middle East & Africa
10.4. Market Attractiveness Analysis By Region
11. North America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
11.1. Introduction
11.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022
11.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
11.3.1. By Country
11.3.1.1. U.S.
11.3.1.2. Canada
11.3.2. By Product
11.3.3. By Distribution Channel
11.4. Market Attractiveness Analysis
11.4.1. By Country
11.4.2. By Product
11.4.3. By Distribution Channel
11.5. Market Trends
11.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
11.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
11.8. Country Level Analysis & Forecast
11.8.1. U.S. Market Analysis
11.8.1.1. Introduction
11.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
11.8.1.2.1. By Product
11.8.1.2.2. By Distribution Channel
11.8.2. Canada Market Analysis
11.8.2.1. Introduction
11.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
11.8.2.2.1. By Product
11.8.2.2.2. By Distribution Channel
12. Latin America Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022
12.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
12.3.1. By Country
12.3.1.1. Brazil
12.3.1.2. Mexico
12.3.1.3. Argentina
12.3.1.4. Rest of Latin America
12.3.2. By Product
12.3.3. By Distribution Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis
12.4.1. By Country
12.4.2. By Product
12.4.3. By Distribution Channel
12.5. Market Trends
12.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
12.8. Country Level Analysis & Forecast
12.8.1. Brazil Market Analysis
12.8.1.1. Introduction
12.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.1.2.1. By Product
12.8.1.2.2. By Distribution Channel
12.8.2. Mexico Market Analysis
12.8.2.1. Introduction
12.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.2.2.1. By Product
12.8.2.2.2. By Distribution Channel
12.8.3. Argentina Market Analysis
12.8.3.1. Introduction
12.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
12.8.3.2.1. By Product
12.8.3.2.2. By Distribution Channel
13. Europe Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022
13.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. Germany
13.3.1.2. Italy
13.3.1.3. France
13.3.1.4. United kingdom
13.3.1.5. Spain
13.3.1.6. BENELUX
13.3.1.7. Russia
13.3.1.8. Nordic Countries
13.3.1.9. Rest of Europe
13.3.2. By Product
13.3.3. By Distribution Channel
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Distribution Channel
13.5. Market Trends
13.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. Germany Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By Distribution Channel
13.8.2. Italy Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By Distribution Channel
13.8.3. France Market Analysis
13.8.3.1. Introduction
13.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.3.2.1. By Product
13.8.3.2.2. By Distribution Channel
13.8.4. United kingdom Market Analysis
13.8.4.1. Introduction
13.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.4.2.1. By Product
13.8.4.2.2. By Distribution Channel
13.8.5. Spain Market Analysis
13.8.5.1. Introduction
13.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.5.2.1. By Product
13.8.5.2.2. By Distribution Channel
13.8.6. BENELUX Market Analysis
13.8.6.1. Introduction
13.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.6.2.1. By Product
13.8.6.2.2. By Distribution Channel
13.8.7. Russia Market Analysis
13.8.7.1. Introduction
13.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.7.2.1. By Product
13.8.7.2.2. By Distribution Channel
13.8.8. Nordic Countries Market Analysis
13.8.8.1. Introduction
13.8.8.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.8.2.1. By Product
13.8.8.2.2. By Distribution Channel
14. South Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022
14.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. India
14.3.1.2. Indonesia
14.3.1.3. Malaysia
14.3.1.4. Philippines
14.3.1.5. Thailand
14.3.1.6. Vietnam
14.3.1.7. Rest of South Asia
14.3.2. By Product
14.3.3. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Distribution Channel
14.5. Market Trends
14.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. India Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Distribution Channel
14.8.2. Indonesia Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Distribution Channel
14.8.3. Malaysia Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By Distribution Channel
14.8.4. Philippines Market Analysis
14.8.4.1. Introduction
14.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.4.2.1. By Product
14.8.4.2.2. By Distribution Channel
14.8.5. Thailand Market Analysis
14.8.5.1. Introduction
14.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.5.2.1. By Product
14.8.5.2.2. By Distribution Channel
14.8.6. Vietnam Market Analysis
14.8.6.1. Introduction
14.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.6.2.1. By Product
14.8.6.2.2. By Distribution Channel
15. East Asia Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022
15.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. China
15.3.1.2. Japan
15.3.1.3. South Korea
15.3.2. By Product
15.3.3. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Distribution Channel
15.5. Market Trends
15.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. China Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Distribution Channel
15.8.2. Japan Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Distribution Channel
15.8.3. South Korea Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Distribution Channel
16. Oceania Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022
16.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Australia
16.3.1.2. New Zealand
16.3.2. By Product
16.3.3. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Distribution Channel
16.5. Market Trends
16.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. Australia Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Distribution Channel
16.8.2. New Zealand Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Distribution Channel
17. Middle East and Africa Market Analysis 2012 to 2022 and Forecast 2023 to 2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Million) Analysis By Market Taxonomy, 2012 to 2022
17.3. Current and Future Market Size (US$ Million) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. GCC Countries
17.3.1.2. Türkiye
17.3.1.3. Israel
17.3.1.4. North Africa
17.3.1.5. South Africa
17.3.1.6. Rest of Middle East and Africa
17.3.2. By Product
17.3.3. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Distribution Channel
17.5. Market Trends
17.6. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. GCC Countries Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Distribution Channel
17.8.2. Türkiye Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Distribution Channel
17.8.3. Israel Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Distribution Channel
17.8.4. North Africa Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Distribution Channel
17.8.5. South Africa Market Analysis
17.8.5.1. Introduction
17.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.5.2.1. By Product
17.8.5.2.2. By Distribution Channel
18. Market Structure Analysis
18.1. Market Analysis by Tier of Companies
18.2. Market Presence Analysis
18.2.1. Regional Footprint by Players
18.2.2. Product Footprint by Players
18.2.3. Channel Footprint by Players
19. Competition Analysis
19.1. Competition Dashboard
19.2. Competition Benchmarking
19.3. Competition Deep Dive
19.3.1. Biogen Inc.
19.3.1.1. Overview
19.3.1.2. Product Portfolio
19.3.1.3. Sales Footprint
19.3.1.4. Key Financials
19.3.1.5. SWOT Analysis
19.3.1.6. Key Developments
19.3.1.7. Strategy Overview
19.3.1.7.1. Marketing Strategy
19.3.1.7.2. Product Strategy
19.3.1.7.3. Channel Strategy
19.3.2. AbbVie, Inc.
19.3.2.1. Overview
19.3.2.2. Product Portfolio
19.3.2.3. Sales Footprint
19.3.2.4. Key Financials
19.3.2.5. SWOT Analysis
19.3.2.6. Key Developments
19.3.2.7. Strategy Overview
19.3.2.7.1. Marketing Strategy
19.3.2.7.2. Product Strategy
19.3.2.7.3. Channel Strategy
19.3.3. Teva Pharmaceuticals Ltd.
19.3.3.1. Overview
19.3.3.2. Product Portfolio
19.3.3.3. Sales Footprint
19.3.3.4. Key Financials
19.3.3.5. SWOT Analysis
19.3.3.6. Key Developments
19.3.3.7. Strategy Overview
19.3.3.7.1. Marketing Strategy
19.3.3.7.2. Product Strategy
19.3.3.7.3. Channel Strategy
19.3.4. Eisai Co.
19.3.4.1. Overview
19.3.4.2. Product Portfolio
19.3.4.3. Sales Footprint
19.3.4.4. Key Financials
19.3.4.5. SWOT Analysis
19.3.4.6. Key Developments
19.3.4.7. Strategy Overview
19.3.4.7.1. Marketing Strategy
19.3.4.7.2. Product Strategy
19.3.4.7.3. Channel Strategy
19.3.5. Ltd.
19.3.5.1. Overview
19.3.5.2. Product Portfolio
19.3.5.3. Sales Footprint
19.3.5.4. Key Financials
19.3.5.5. SWOT Analysis
19.3.5.6. Key Developments
19.3.5.7. Strategy Overview
19.3.5.7.1. Marketing Strategy
19.3.5.7.2. Product Strategy
19.3.5.7.3. Channel Strategy
19.3.6. Janssen Pharmaceuticals Inc.
19.3.6.1. Overview
19.3.6.2. Product Portfolio
19.3.6.3. Sales Footprint
19.3.6.4. Key Financials
19.3.6.5. SWOT Analysis
19.3.6.6. Key Developments
19.3.6.7. Strategy Overview
19.3.6.7.1. Marketing Strategy
19.3.6.7.2. Product Strategy
19.3.6.7.3. Channel Strategy
19.3.7. Novartis AG
19.3.7.1. Overview
19.3.7.2. Product Portfolio
19.3.7.3. Sales Footprint
19.3.7.4. Key Financials
19.3.7.5. SWOT Analysis
19.3.7.6. Key Developments
19.3.7.7. Strategy Overview
19.3.7.7.1. Marketing Strategy
19.3.7.7.2. Product Strategy
19.3.7.7.3. Channel Strategy
19.3.8. Zydus Lifesciences Ltd.
19.3.8.1. Overview
19.3.8.2. Product Portfolio
19.3.8.3. Sales Footprint
19.3.8.4. Key Financials
19.3.8.5. SWOT Analysis
19.3.8.6. Key Developments
19.3.8.7. Strategy Overview
19.3.8.7.1. Marketing Strategy
19.3.8.7.2. Product Strategy
19.3.8.7.3. Channel Strategy
19.3.9. Sun Pharmaceutical Industries Ltd.
19.3.9.1. Overview
19.3.9.2. Product Portfolio
19.3.9.3. Sales Footprint
19.3.9.4. Key Financials
19.3.9.5. SWOT Analysis
19.3.9.6. Key Developments
19.3.9.7. Strategy Overview
19.3.9.7.1. Marketing Strategy
19.3.9.7.2. Product Strategy
19.3.9.7.3. Channel Strategy
19.3.10. Dr. Reddy's Laboratories Ltd.
19.3.10.1. Overview
19.3.10.2. Product Portfolio
19.3.10.3. Sales Footprint
19.3.10.4. Key Financials
19.3.10.5. SWOT Analysis
19.3.10.6. Key Developments
19.3.10.7. Strategy Overview
19.3.10.7.1. Marketing Strategy
19.3.10.7.2. Product Strategy
19.3.10.7.3. Channel Strategy
19.3.11. Aurobindo Pharma Ltd.
19.3.11.1. Overview
19.3.11.2. Product Portfolio
19.3.11.3. Sales Footprint
19.3.11.4. Key Financials
19.3.11.5. SWOT Analysis
19.3.11.6. Key Developments
19.3.11.7. Strategy Overview
19.3.11.7.1. Marketing Strategy
19.3.11.7.2. Product Strategy
19.3.11.7.3. Channel Strategy
19.3.12. AMillioneal Pharmaceuticals Inc.
19.3.12.1. Overview
19.3.12.2. Product Portfolio
19.3.12.3. Sales Footprint
19.3.12.4. Key Financials
19.3.12.5. SWOT Analysis
19.3.12.6. Key Developments
19.3.12.7. Strategy Overview
19.3.12.7.1. Marketing Strategy
19.3.12.7.2. Product Strategy
19.3.12.7.3. Channel Strategy
19.3.13. Macleods Pharmaceuticals Ltd.
19.3.13.1. Overview
19.3.13.2. Product Portfolio
19.3.13.3. Sales Footprint
19.3.13.4. Key Financials
19.3.13.5. SWOT Analysis
19.3.13.6. Key Developments
19.3.13.7. Strategy Overview
19.3.13.7.1. Marketing Strategy
19.3.13.7.2. Product Strategy
19.3.13.7.3. Channel Strategy
19.3.14. Viatris Inc.
19.3.14.1. Overview
19.3.14.2. Product Portfolio
19.3.14.3. Sales Footprint
19.3.14.4. Key Financials
19.3.14.5. SWOT Analysis
19.3.14.6. Key Developments
19.3.14.7. Strategy Overview
19.3.14.7.1. Marketing Strategy
19.3.14.7.2. Product Strategy
19.3.14.7.3. Channel Strategy
19.3.15. Lupin Ltd.
19.3.15.1. Overview
19.3.15.2. Product Portfolio
19.3.15.3. Sales Footprint
19.3.15.4. Key Financials
19.3.15.5. SWOT Analysis
19.3.15.6. Key Developments
19.3.15.7. Strategy Overview
19.3.15.7.1. Marketing Strategy
19.3.15.7.2. Product Strategy
19.3.15.7.3. Channel Strategy
19.3.16. Cipla Ltd.
19.3.16.1. Overview
19.3.16.2. Product Portfolio
19.3.16.3. Sales Footprint
19.3.16.4. Key Financials
19.3.16.5. SWOT Analysis
19.3.16.6. Key Developments
19.3.16.7. Strategy Overview
19.3.16.7.1. Marketing Strategy
19.3.16.7.2. Product Strategy
19.3.16.7.3. Channel Strategy
19.3.17. Torrent pharmaceuticals Ltd.
19.3.17.1. Overview
19.3.17.2. Product Portfolio
19.3.17.3. Sales Footprint
19.3.17.4. Key Financials
19.3.17.5. SWOT Analysis
19.3.17.6. Key Developments
19.3.17.7. Strategy Overview
19.3.17.7.1. Marketing Strategy
19.3.17.7.2. Product Strategy
19.3.17.7.3. Channel Strategy
19.3.18. Unichem Laboratories Ltd.
19.3.18.1. Overview
19.3.18.2. Product Portfolio
19.3.18.3. Sales Footprint
19.3.18.4. Key Financials
19.3.18.5. SWOT Analysis
19.3.18.6. Key Developments
19.3.18.7. Strategy Overview
19.3.18.7.1. Marketing Strategy
19.3.18.7.2. Product Strategy
19.3.18.7.3. Channel Strategy
19.3.19. Lannett Inc.
19.3.19.1. Overview
19.3.19.2. Product Portfolio
19.3.19.3. Sales Footprint
19.3.19.4. Key Financials
19.3.19.5. SWOT Analysis
19.3.19.6. Key Developments
19.3.19.7. Strategy Overview
19.3.19.7.1. Marketing Strategy
19.3.19.7.2. Product Strategy
19.3.19.7.3. Channel Strategy
20. Assumptions and Acronyms Used
21. Research Methodology
ページTOPに戻る
本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
- Conventional and Alternative Pain Treatment Markets
- Veterinary Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Consumables, Reagents & Kits, Equipment & Instruments), By Animal Type, By Testing Category, By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
- Brazil Animal Health Market Size, Share & Trends Analysis Report By Animal Type (Production, Companion), By Product (Pharmaceuticals, Biologics), By Type Of Vaccines, By Disease, By Route Of Administration, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
- U.S. In Vitro Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Reagents, Services), By Technology (Immunoassay, Molecular Diagnostics), By Application (Infectious Disease), By Test Location, By End Use, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
- ASEAN Rabies Veterinary Vaccines Market Size, Share & Trends Analysis Report By Application (Companion Animals, Livestock Animals), By Distribution Channel, By Country, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
- Body Fluid Collection And Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Sample (Blood, Saliva, Urine, Cerebrospinal Fluid), By Product (Tests/Services, Instruments), By Technology, By Application, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
- Genetic Testing Market Size, Share & Trends Analysis Report By Technology (NGS, PCR-based Testing, Array Technology), By Application, By Product, By Channel (Online, Offline), By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
- U.S. Drug Of Abuse Testing Services Market Size, Share & Trends Analysis Report By Drug (Alcohol, Cannabis/Marijuana, Cocaine, Opioids, Amphetamine & Methamphetamine, LSD), And Segment Forecasts, 2025 - 2030
- U.S. Animal Health Market Size, Share & Trends Analysis Report By Animal Type (Production Animal, Companion Animal), By Product, By Type Of Vaccine, By Disease, By Route Of Administration, By Distribution Channel, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
- Blood Testing Market Size, Share & Trends Analysis Report By Test Type (Glucose, Lipid, COVID-19, A1C, CRP, Vitamin-D, ALT, AST, Thyroid Stimulating Hormone, PSA, Cortisol), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
Future Market Insights社の医療・製薬・メディカルデバイス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(diagnostics)の最新刊レポート
-
Veterinary Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Consumables, Reagents & Kits, Equipment & Instruments), By Animal Type, By Testing Category, By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
U.S. In Vitro Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Reagents, Services), By Technology (Immunoassay, Molecular Diagnostics), By Application (Infectious Disease), By Test Location, By End Use, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
Body Fluid Collection And Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Sample (Blood, Saliva, Urine, Cerebrospinal Fluid), By Product (Tests/Services, Instruments), By Technology, By Application, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
Johne's Disease Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Animal Type (Cattle, Sheep), By Test Type (ELISA, PCR), By End-use (Veterinary Hospitals & Clinics), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
U.S. IVD And LDT For Autoimmune Diseases Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type, By Technology (Immunoassays, Clinical Chemistry, Molecular Diagnostics), By Application (Psoriasis, Crohns Disease), And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
Animal Biotechnology Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Diagnostics Tests, Biologics, Drugs, Reproductive & Genetic, Nutrition), By Application, By Animal Type (Livestock, Companion), By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
Saliva Collection And Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Site Of Collection (Parotid Gland Collection, Submandibular/Sublingual Gland Collection), By Application, By End-use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
In Vitro Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Instruments, Reagents), By Test Location, By End-use (Hospitals, Laboratory), By Technology (Immunoassay, Coagulation), By Application, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
Tissue Diagnostics Market Size, Share & Trends Analysis Report By Technology (Immunohistochemistry, In Situ Hybridization), By Application (Breast Cancer), By Modality, By End-use (Hospital, Diagnostic Center), By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
-
Blood Collection Market Size, Share & Trends Analysis Report By Collection Site (Venous, Capillary), By Application (Diagnostics, Treatment), By Method (Manual, Automated), By End Use, By Region, And Segment Forecasts, 2025 - 2030
よくあるご質問
Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?
Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。
弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|