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ボイス・オーバー・インターネット・プロトコル(VoIP)市場


Voice over Internet Protocol (VoIP) Market

ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行したボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)に関する最新市場調査レポートは、2018... もっと見る

 

 

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サマリー

ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行したボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- 統合アクセス/セッション開始プロトコル(SIP)トランキング
- マネージドIP PBX、ホスト型IP PBX

アクセス別

- 電話から電話
- コンピュータからコンピュータ
- パソコンから電話

電話で

- 国際VoIP通話
- 国内通話

媒体別

- 固定
- モバイル

エンドユーザー別

- 消費者
- 中小企業
- 大企業

アプリケーション別

- IT & テレコム
- BFSI
- ヘルスケア
- 政府・公共機関
- 小売
- 教育
- ホスピタリティ

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダーテストシステムのFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、VoIP(Voice over Internet Protocol)市場の詳細なセグメンテーションと定義について解説しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、市場範囲、分類、制限を紹介し、読者がボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場レポートの市場範囲を理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオに関する詳細な分析を掲載しています。また、マクロ経済要因の詳細分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックを取り上げています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)の世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(439.2億米ドル)および数量(9.8%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 インターネットプロトコル(VoIP)の世界市場 - 価格分析

価格分析の章では、タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:タイプ別

タイプ別に、ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場は、統合アクセス/セッション開始プロトコル(SIP)トランキング、マネージドIP PBX、ホスト型IP PBXに区分される。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:アクセス別

アクセス別に、ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場は、電話から電話、コンピュータからコンピュータ、コンピュータから電話に区分されます。また、「アクセス別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のアクセス別について、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第07章 ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:通話別

通話別に、ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場は国際通話、国内通話に区分されます。また、By Callに基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のBy Callに関する価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:媒体別

ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場は、媒体別に固定通信、モバイル通信に区分されます。また、「媒体別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の媒体別について、金額予測と前年比成長率の比較も提供します。

第09章 ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:エンドユーザー別

ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場は、エンドユーザー別に消費者、中小企業、大企業に区分されます。また、エンドユーザー別市場魅力度分析も掲載しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第10章 ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場は、IT&テレコム、BFSI、ヘルスケア、政府&公共部門、小売、教育、ホスピタリティに区分されます。またこのセクションでは、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「アプリケーション別」の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第11章 ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場分析 2018-2022年および地域別予測 2023-2033年

地域別に、ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。またこのセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場の価値予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第12章 北米のボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第13章 ラテンアメリカのボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域のVoIP(Voice over Internet Protocol)市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第14章 欧州のボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 東アジアのボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるVoIP(Voice over Internet Protocol)市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 南アジアのボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。地域市場におけるボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報をご覧いただけます。

第17章 中東およびアフリカのボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。地域市場におけるボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報をご覧いただけます。

第18章 主要国のボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第19章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競争ベンチマーキングマトリックスを掲載しています。

第20章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレーヤーには、KT (Korea Telecom) Corporation、T-Mobile USA, Inc.、Vonage Citrix、Microsoft Corporation、Telenor、AT&T、Orange S.A.、Verizon、Telecom Italia、Deutsche Telekom AGなどがある。

第21章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定のリストが含まれる。

第22章 調査方法

この章では、ボイスオーバーインターネットプロトコル(VoIP)市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法を読者に理解していただきます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|ボイス・オーバー・インターネット・プロトコル(VoIP)市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

5.1.はじめに / 主な調査結果

5.2.2018年から2022年までのタイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.タイプ別市場規模(百万米ドル)の現在と将来分析・予測、2023年~2033年

5.3.1.統合アクセス/SIPトランキング

5.3.2.ホスト型IP PBX

5.3.3.マネージドIP PBX

5.4.タイプ別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

5.5.タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.アクセス別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までのアクセス別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.アクセス別の現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

6.3.1.電話から電話へ

6.3.2.コンピューターからコンピューターへ

6.3.3.コンピューターから電話へ

6.4.アクセス別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.アクセス別の絶対価格機会分析(2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユーザー別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)分析

7.3.エンドユーザー別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測 、2023年~2033年

7.3.1.消費者

7.3.2.中小企業

7.3.3.大企業

7.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、用途別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までのアプリケーション別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模金額(US$ Million)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.IT・通信

8.3.2.BFSI

8.3.3.ヘルスケア

8.3.4.メディア&エンターテインメント

8.3.5.小売&eコマース

8.3.6.旅行・ホスピタリティ

8.3.7.その他

8.4.用途別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.用途別絶対価格機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.南アジア

9.3.5.東アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.タイプ別

10.2.3.アクセス別

10.2.4.エンドユーザー別

10.2.5.アプリケーション別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.タイプ別

10.3.3.アクセス別

10.3.4.エンドユーザー別

10.3.5.用途別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.タイプ別

11.2.3.アクセス別

11.2.4.エンドユーザー別

11.2.5.アプリケーション別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.タイプ別

11.3.3.アクセス別

11.3.4.エンドユーザー別

11.3.5.用途別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.タイプ別

12.2.3.アクセス別

12.2.4.エンドユーザー別

12.2.5.用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.タイプ別

12.3.3.アクセス別

12.3.4.エンドユーザー別

12.3.5.用途別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.マレーシア

13.2.1.3.シンガポール

13.2.1.4.タイ

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.タイプ別

13.2.3.アクセス別

13.2.4.エンドユーザー別

13.2.5.アプリケーション別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.タイプ別

13.3.3.アクセス別

13.3.4.エンドユーザー別

13.3.5.用途別

13.4.主要項目

14.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.2.タイプ別

14.2.3.アクセス別

14.2.4.エンドユーザー別

14.2.5.アプリケーション別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.タイプ別

14.3.3.アクセス別

14.3.4.エンドユーザー別

14.3.5.用途別

14.4.主要項目

15.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.タイプ別

15.2.3.アクセス別

15.2.4.エンドユーザー別

15.2.5.アプリケーション別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.タイプ別

15.3.3.アクセス別

15.3.4.エンドユーザー別

15.3.5.用途別

15.4.主要項目

16.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.イスラエル

16.2.1.4.その他のMEA諸国

16.2.2.タイプ別

16.2.3.アクセス別

16.2.4.エンドユーザー別

16.2.5.アプリケーション別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.タイプ別

16.3.3.アクセス別

16.3.4.エンドユーザー別

16.3.5.用途別

16.4.主要項目

17.主要国市場分析

17.1.アメリカ

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.タイプ別

17.1.2.2.アクセス別

17.1.2.3.エンドユーザー別

17.1.2.4.アプリケーション別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.タイプ別

17.2.2.2.アクセス別

17.2.2.3.エンドユーザー別

17.2.2.4.アプリケーション別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.タイプ別

17.3.2.2.アクセス別

17.3.2.3.エンドユーザー別

17.3.2.4.用途別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.タイプ別

17.4.2.2.アクセス別

17.4.2.3.エンドユーザー別

17.4.2.4.用途別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.タイプ別

17.5.2.2.アクセス別

17.5.2.3.エンドユーザー別

17.5.2.4.用途別

17.6.イギリス

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.タイプ別

17.6.2.2.アクセス別

17.6.2.3.エンドユーザー別

17.6.2.4.アプリケーション別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.タイプ別

17.7.2.2.アクセス別

17.7.2.3.エンドユーザー別

17.7.2.4.用途別

17.8.スペイン

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.タイプ別

17.8.2.2.アクセス別

17.8.2.3.エンドユーザー別

17.8.2.4.用途別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.タイプ別

17.9.2.2.アクセス別

17.9.2.3.エンドユーザー別

17.9.2.4.用途別

17.10.インド

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.タイプ別

17.10.2.2.アクセス別

17.10.2.3.エンドユーザー別

17.10.2.4.用途別

17.11.マレーシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.タイプ別

17.11.2.2.アクセス別

17.11.2.3.エンドユーザー別

17.11.2.4.用途別

17.12.シンガポール

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.タイプ別

17.12.2.2.アクセス別

17.12.2.3.エンドユーザー別

17.12.2.4.用途別

17.13.タイ

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.タイプ別

17.13.2.2.アクセス別

17.13.2.3.エンドユーザー別

17.13.2.4.用途別

17.14.中国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.タイプ別

17.14.2.2.アクセス別

17.14.2.3.エンドユーザー別

17.14.2.4.アプリケーション別

17.15.日本

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.タイプ別

17.15.2.2.アクセス別

17.15.2.3.エンドユーザー別

17.15.2.4.アプリケーション別

17.16.韓国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.タイプ別

17.16.2.2.アクセス別

17.16.2.3.エンドユーザー別

17.16.2.4.アプリケーション別

17.17.オーストラリア

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.タイプ別

17.17.2.2.アクセス別

17.17.2.3.エンドユーザー別

17.17.2.4.用途別

17.18.ニュージーランド

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.タイプ別

17.18.2.2.アクセス別

17.18.2.3.エンドユーザー別

17.18.2.4.アプリケーション別

17.19.GCC諸国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.タイプ別

17.19.2.2.アクセス別

17.19.2.3.エンドユーザー別

17.19.2.4.用途別

17.20.南アフリカ

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.タイプ別

17.20.2.2.アクセス別

17.20.2.3.エンドユーザー別

17.20.2.4.アプリケーション別

17.21.イスラエル

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.タイプ別

17.21.2.2.アクセス別

17.21.2.3.エンドユーザー別

17.21.2.4.アプリケーション別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.タイプ別

18.3.3.アクセス別

18.3.4.エンドユーザー別

18.3.5.用途別

19.競争分析

19.1.競合の深堀り

19.1.1.ヴォンテージ・ホールディングス

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別の収益性

19.1.1.4.販売拠点

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.8x8 Inc.

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別の収益性

19.1.2.4.販売拠点

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.Nextiva Inc.

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別の収益性

19.1.3.4.販売拠点

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.RingCentral Inc.

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別の収益性

19.1.4.4.販売拠点

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.ウエストコーポレーション

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性

19.1.5.4.販売拠点

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.ベライゾン・コミュニケーションズ

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性

19.1.6.4.販売拠点

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.マイクロソフト株式会社

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性

19.1.7.4.販売拠点

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.シンキング・フォン・ネットワークス

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性

19.1.8.4.販売拠点

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.フォンパワーLLC

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.インフォネックス

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別の収益性

19.1.10.4.販売拠点

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.1.11.ショアテル

19.1.11.1.概要

19.1.11.2.製品ポートフォリオ

19.1.11.3.市場セグメント別収益性

19.1.11.4.販売拠点

19.1.11.5.戦略の概要

19.1.11.5.1.マーケティング戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

Voice over Internet Protocol (VoIP) Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Voice over Internet Protocol (VoIP) offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Integrated Access/Session Initiation Protocol (SIP) Trunking
• Managed IP PBX, Hosted IP PBX

By Access:

• Phone to Phone
• Computer to Computer
• Computer to Phone

By Call:

• International VoIP Calls
• Domestic Calls

By Medium:

• Fixed
• Mobile

By End-Use:

• Consumers
• SMBs
• Large Enterprises

By Application:

• IT & Telecom
• BFSI
• Healthcare
• Government & Public Sector
• Retail
• Education
• Hospitality

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Voice over Internet Protocol (VoIP) Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Voice over Internet Protocol (VoIP) Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Voice over Internet Protocol (VoIP) Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 43.92 billion) and volume (9.8%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Voice over Internet Protocol (VoIP) Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Voice over Internet Protocol (VoIP) Market is segmented into Integrated Access/Session Initiation Protocol (SIP) Trunking, Managed IP PBX, Hosted IP PBX. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Access

Based on By Access, Voice over Internet Protocol (VoIP) Market is segmented into Phone to Phone, Computer to Computer, Computer to Phone. This section also offers market attractiveness analysis based on By Access. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Access.

Chapter 07 - Global Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Call

Based on By Call, Voice over Internet Protocol (VoIP) Market is segmented into International VoIP Calls, Domestic Calls. This section also offers market attractiveness analysis based on By Call. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Call.

Chapter 08 - Global Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Medium

Based on By Medium, Voice over Internet Protocol (VoIP) Market is segmented into Fixed, Mobile. This section also offers market attractiveness analysis based on By Medium. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Medium.

Chapter 09 - Global Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By End-Use

Based on By End-Use, Voice over Internet Protocol (VoIP) Market is segmented into Consumers, SMBs, Large Enterprises. This section also offers market attractiveness analysis based on By End-Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End-Use.

Chapter 10 - Global Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Voice over Internet Protocol (VoIP) Market is segmented into IT & Telecom, BFSI, Healthcare, Government & Public Sector, Retail, Education, Hospitality. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 11 - Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Voice over Internet Protocol (VoIP) Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 12 - North America Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 13 - Latin America Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice over Internet Protocol (VoIP) Market in the Latin America region.

Chapter 14 - Europe Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice over Internet Protocol (VoIP) Market in the regional market.

Chapter 15 - East Asia Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice over Internet Protocol (VoIP) Market in the regional market.

Chapter 16 - South Asia Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice over Internet Protocol (VoIP) Market in the regional market.

Chapter 17 - Middle East and Africa Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Voice over Internet Protocol (VoIP) Market in the regional market.

Chapter 18 - Key Countries Voice over Internet Protocol (VoIP) Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Voice over Internet Protocol (VoIP) Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 19 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 20 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are KT (Korea Telecom) Corporation, T-Mobile USA, Inc., Vonage Citrix, Microsoft Corporation, Telenor, AT&T, Orange S.A., Verizon, Telecom Italia, Deutsche Telekom AG.

Chapter 21 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 22 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Voice over Internet Protocol (VoIP) Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Voice over Internet Protocol (VoIP) Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

5.3.1. Integrated Access/ SIP Trunking

5.3.2. Hosted IP PBX

5.3.3. Managed IP PBX

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Access

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Access, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Access, 2023 to 2033

6.3.1. Phone to Phone

6.3.2. Computer to Computer

6.3.3. Computer to Phone

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Access, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Access, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End User

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End User , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End User , 2023 to 2033

7.3.1. Consumers

7.3.2. Small and Medium Enterprises

7.3.3. Large Enterprises

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End User , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End User , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Application, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

8.3.1. IT & Telecom

8.3.2. BFSI

8.3.3. Healthcare

8.3.4. Media & Entertainment

8.3.5. Retail & ecommerce

8.3.6. Travel & Hospitality

8.3.7. Others

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. South Asia

9.3.5. East Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Type

10.2.3. By Access

10.2.4. By End User

10.2.5. By Application

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Type

10.3.3. By Access

10.3.4. By End User

10.3.5. By Application

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Type

11.2.3. By Access

11.2.4. By End User

11.2.5. By Application

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Type

11.3.3. By Access

11.3.4. By End User

11.3.5. By Application

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Type

12.2.3. By Access

12.2.4. By End User

12.2.5. By Application

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Type

12.3.3. By Access

12.3.4. By End User

12.3.5. By Application

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Malaysia

13.2.1.3. Singapore

13.2.1.4. Thailand

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Type

13.2.3. By Access

13.2.4. By End User

13.2.5. By Application

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Type

13.3.3. By Access

13.3.4. By End User

13.3.5. By Application

13.4. Key Takeaways

14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.2. By Type

14.2.3. By Access

14.2.4. By End User

14.2.5. By Application

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Type

14.3.3. By Access

14.3.4. By End User

14.3.5. By Application

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Type

15.2.3. By Access

15.2.4. By End User

15.2.5. By Application

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Type

15.3.3. By Access

15.3.4. By End User

15.3.5. By Application

15.4. Key Takeaways

16. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Israel

16.2.1.4. Rest of MEA

16.2.2. By Type

16.2.3. By Access

16.2.4. By End User

16.2.5. By Application

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Type

16.3.3. By Access

16.3.4. By End User

16.3.5. By Application

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Market Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Type

17.1.2.2. By Access

17.1.2.3. By End User

17.1.2.4. By Application

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Type

17.2.2.2. By Access

17.2.2.3. By End User

17.2.2.4. By Application

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

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17.3.2.1. By Type

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17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

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17.4.2.1. By Type

17.4.2.2. By Access

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17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

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17.6. United kingdom

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17.7. France

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17.8. Spain

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17.9. Italy

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17.10. India

17.10.1. Pricing Analysis

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17.11. Malaysia

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17.12. Singapore

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17.13. Thailand

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17.14. China

17.14.1. Pricing Analysis

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17.15. Japan

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Type

17.15.2.2. By Access

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17.15.2.4. By Application

17.16. South Korea

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Type

17.16.2.2. By Access

17.16.2.3. By End User

17.16.2.4. By Application

17.17. Australia

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Type

17.17.2.2. By Access

17.17.2.3. By End User

17.17.2.4. By Application

17.18. New Zealand

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Type

17.18.2.2. By Access

17.18.2.3. By End User

17.18.2.4. By Application

17.19. GCC Countries

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Type

17.19.2.2. By Access

17.19.2.3. By End User

17.19.2.4. By Application

17.20. South Africa

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Type

17.20.2.2. By Access

17.20.2.3. By End User

17.20.2.4. By Application

17.21. Israel

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Type

17.21.2.2. By Access

17.21.2.3. By End User

17.21.2.4. By Application

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Type

18.3.3. By Access

18.3.4. By End User

18.3.5. By Application

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. Vonage Holdings Corporation

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.2. 8x8 Inc.

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.3. Nextiva Inc.

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.4. RingCentral Inc.

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.5. West Corporation

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.6. Verizon Communications Inc.

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.7. Microsoft Corporation

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.8. Thinking Phone Networks, Inc

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.9. Phone Power LLC

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.10. Inphonex LLC

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

19.1.11. ShoreTel

19.1.11.1. Overview

19.1.11.2. Product Portfolio

19.1.11.3. Profitability by Market Segments

19.1.11.4. Sales Footprint

19.1.11.5. Strategy Overview

19.1.11.5.1. Marketing Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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