世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

地理空間画像分析市場


Geospatial Imagery Analytics Market

地理空間画像分析市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した地理空間画像解析に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年7月5日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
350 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

地理空間画像分析市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した地理空間画像解析に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

分析タイプ別

- 画像ベースの分析
- ビデオベースの分析

展開モデル別

- オンプレミス
- クラウド

コレクション媒体別

- 地理情報システム(GIS)
- 衛星画像
- UAV(無人航空機

アプリケーション別

- 農業
- 建設
- 鉱業
- 石油・ガス
- 電気通信
- 政府機関
- 運輸・物流

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

地理空間画像分析市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨が含まれます。

第01章 市場概要

この章では、地理空間画像分析市場の詳細なセグメントと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。また、この章では、読者が地理空間画像分析市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を強調します。

第02章 市場の背景

この章では、分析タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の地理空間画像分析市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(72億米ドル)および数量(20.00%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 地理空間画像分析の世界市場:価格分析

価格分析の章では、分析タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などを掲載しています。

第05章 空間画像分析の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:分析タイプ別

分析タイプ別に、地理空間画像分析市場は画像ベース分析、ビデオベース分析に区分されます。また、上記の分析タイプ別の価値予測と前年比成長率比較も提供します。

第06章 空間画像分析の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:展開モデル別

展開モデル別に、地理空間画像分析市場はオンプレミス、クラウドに区分される。また、「展開モデル別」に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のデプロイメントモデル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 空間画像分析の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:収集媒体別

収集媒体別に、地理空間画像分析市場は地理情報システム(GIS)、衛星画像、UAVに区分されます。また、収集媒体別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の収集媒体別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 空間画像分析の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に地理空間画像分析市場は、農業、建設、鉱業、石油・ガス、通信、政府、運輸・物流に区分されます。またこのセクションでは、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別市場について、金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 空間画像分析市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に地理空間画像分析市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。また、本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場規模予測や前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 北米の地理空間画像分析市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長を、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また、北米地域の異なるセグメントや国別の地域動向、規制、市場成長についても紹介しています。

第11章 ラテンアメリカの地理空間画像分析市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の地理空間画像分析市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州の地理空間画像分析市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における地理空間画像分析市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアの地理空間画像分析市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における地理空間画像解析市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアの地理空間画像分析市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における地理空間画像分析市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカの地理空間画像分析市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における地理空間画像解析市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国の地理空間画像分析市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、地理空間イメージ解析市場が世界の主要国でどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の分析タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Trimble Navigation, Ltd.、Hexagon AB、General Electric、RMSI、Bentley Systems, Inc.、ESRI、MDA Corporation、Fugro N.V.、Harris Corporation、WS Atkins Plc.、TomTom、Digital Globe、Critigen、AAM、Nokiaなどである。

第19章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第20章 調査方法

この章では、地理空間画像分析市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。


ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|地理空間画像分析市場

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、技術別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの技術別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.技術別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.全地球測位システム

5.3.2.地理情報システム

5.3.3.リモートセンシング

5.3.4.無人航空機

5.4.技術別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.技術別絶対額機会分析、2023~2033年

6.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:分析タイプ別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)分析:分析タイプ別

6.3.分析タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.ビデオベース

6.3.2.画像ベース

6.4.2018年から2022年までの分析タイプ別前年比成長トレンド分析

6.5.分析タイプ別絶対額機会分析、2023~2033年

7.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:展開タイプ別

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの展開タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析および予測:展開タイプ別 、2023年~2033年

7.3.1.オンプレミス

7.3.2.クラウド

7.4.デプロイメントタイプ別前年比成長トレンド分析(2018年~2022年

7.5.デプロイメントタイプ別絶対額機会分析(2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:エンドユース別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの最終用途別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.最終用途別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.防衛・安全保障

8.3.2.政府

8.3.3.環境モニタリング

8.3.4.エネルギー、ユーティリティ、天然資源

8.3.5.エンジニアリング・建設

8.3.6.鉱業・製造業

8.3.7.ヘルスケア&ライフサイエンス

8.3.8.その他

8.4.最終用途別前年比成長動向分析(2018~2022年

8.5.最終用途別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの過去の地域別市場規模金額(百万米ドル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.南アジア

9.3.5.東アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.MEA

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.技術別

10.2.3.分析タイプ別

10.2.4.展開タイプ別

10.2.5.用途別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.技術別

10.3.3.分析タイプ別

10.3.4.展開タイプ別

10.3.5.用途別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.技術別

11.2.3.分析タイプ別

11.2.4.展開タイプ別

11.2.5.用途別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.技術別

11.3.3.分析タイプ別

11.3.4.展開タイプ別

11.3.5.用途別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.技術別

12.2.3.分析タイプ別

12.2.4.展開タイプ別

12.2.5.用途別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.技術別

12.3.3.分析タイプ別

12.3.4.展開タイプ別

12.3.5.用途別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.マレーシア

13.2.1.3.シンガポール

13.2.1.4.タイ

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.技術別

13.2.3.分析タイプ別

13.2.4.展開タイプ別

13.2.5.用途別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.技術別

13.3.3.分析タイプ別

13.3.4.展開タイプ別

13.3.5.用途別

13.4.主要項目

14.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.2.技術別

14.2.3.分析タイプ別

14.2.4.展開タイプ別

14.2.5.用途別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.技術別

14.3.3.分析タイプ別

14.3.4.展開タイプ別

14.3.5.用途別

14.4.主要項目

15.オセアニア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.技術別

15.2.3.分析タイプ別

15.2.4.展開タイプ別

15.2.5.用途別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.技術別

15.3.3.分析タイプ別

15.3.4.展開タイプ別

15.3.5.用途別

15.4.主要項目

16.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(US$ Million)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.イスラエル

16.2.1.4.その他のMEA諸国

16.2.2.技術別

16.2.3.分析タイプ別

16.2.4.展開タイプ別

16.2.5.用途別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.技術別

16.3.3.分析タイプ別

16.3.4.展開タイプ別

16.3.5.用途別

16.4.主要項目

17.主要国市場分析

17.1.アメリカ

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.技術別

17.1.2.2.分析タイプ別

17.1.2.3.展開タイプ別

17.1.2.4.用途別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.技術別

17.2.2.2.分析タイプ別

17.2.2.3.展開タイプ別

17.2.2.4.用途別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.技術別

17.3.2.2.分析タイプ別

17.3.2.3.展開タイプ別

17.3.2.4.用途別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.技術別

17.4.2.2.分析タイプ別

17.4.2.3.展開タイプ別

17.4.2.4.用途別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.技術別

17.5.2.2.分析タイプ別

17.5.2.3.展開タイプ別

17.5.2.4.用途別

17.6.イギリス

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.技術別

17.6.2.2.分析タイプ別

17.6.2.3.展開タイプ別

17.6.2.4.用途別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.技術別

17.7.2.2.分析タイプ別

17.7.2.3.展開タイプ別

17.7.2.4.用途別

17.8.スペイン

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.技術別

17.8.2.2.分析タイプ別

17.8.2.3.展開タイプ別

17.8.2.4.用途別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.技術別

17.9.2.2.分析タイプ別

17.9.2.3.展開タイプ別

17.9.2.4.用途別

17.10.インド

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.技術別

17.10.2.2.分析タイプ別

17.10.2.3.展開タイプ別

17.10.2.4.用途別

17.11.マレーシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.技術別

17.11.2.2.分析タイプ別

17.11.2.3.展開タイプ別

17.11.2.4.用途別

17.12.シンガポール

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.技術別

17.12.2.2.分析タイプ別

17.12.2.3.展開タイプ別

17.12.2.4.用途別

17.13.タイ

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.技術別

17.13.2.2.分析タイプ別

17.13.2.3.展開タイプ別

17.13.2.4.用途別

17.14.中国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.技術別

17.14.2.2.分析タイプ別

17.14.2.3.展開タイプ別

17.14.2.4.用途別

17.15.日本

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.技術別

17.15.2.2.分析タイプ別

17.15.2.3.展開タイプ別

17.15.2.4.用途別

17.16.韓国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.技術別

17.16.2.2.分析タイプ別

17.16.2.3.展開タイプ別

17.16.2.4.用途別

17.17.オーストラリア

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.技術別

17.17.2.2.分析タイプ別

17.17.2.3.展開タイプ別

17.17.2.4.用途別

17.18.ニュージーランド

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.技術別

17.18.2.2.分析タイプ別

17.18.2.3.展開タイプ別

17.18.2.4.用途別

17.19.GCC諸国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.技術別

17.19.2.2.分析タイプ別

17.19.2.3.展開タイプ別

17.19.2.4.用途別

17.20.南アフリカ

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.技術別

17.20.2.2.分析タイプ別

17.20.2.3.展開タイプ別

17.20.2.4.用途別

17.21.イスラエル

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.技術別

17.21.2.2.分析タイプ別

17.21.2.3.展開タイプ別

17.21.2.4.用途別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.技術別

18.3.3.分析タイプ別

18.3.4.展開タイプ別

18.3.5.用途別

19.競合分析

19.1.競合の深堀り

19.1.1.トリンブル・ナビゲーション社

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別の収益性

19.1.1.4.販売拠点

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.ヘキサゴンAB

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別の収益性

19.1.2.4.販売拠点

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.RMSI

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別の収益性

19.1.3.4.販売拠点

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.ESRI

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別の収益性

19.1.4.4.販売拠点

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.フグロN.V.

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性

19.1.5.4.販売拠点

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.ハリス・コーポレーション

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性

19.1.6.4.販売拠点

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.WSアトキンス社

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性

19.1.7.4.販売拠点

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.トムトム

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性

19.1.8.4.販売拠点

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.デジタルグローブ

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.クリティゲン

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別の収益性

19.1.10.4.販売拠点

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.1.11.ノキア

19.1.11.1.概要

19.1.11.2.製品ポートフォリオ

19.1.11.3.市場セグメント別収益性

19.1.11.4.販売拠点

19.1.11.5.戦略の概要

19.1.11.5.1.マーケティング戦略

19.1.12.MDA株式会社

19.1.12.1.概要

19.1.12.2.製品ポートフォリオ

19.1.12.3.市場セグメント別の収益性

19.1.12.4.販売拠点

19.1.12.5.戦略の概要

19.1.12.5.1.マーケティング戦略

19.1.13.アメリカン・アクスル&マニュファクチャリング社

19.1.13.1.概要

19.1.13.2.製品ポートフォリオ

19.1.13.3.市場セグメント別収益性

19.1.13.4.販売拠点

19.1.13.5.戦略の概要

19.1.13.5.1.マーケティング戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Geospatial Imagery Analytics Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Geospatial Imagery Analytics offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Analytics Type:

• Image-based Analytics
• Video-based Analytics

By Deployment Model:

• On-premises
• Cloud

By Collection Medium:

• Geographic Information System (GIS)
• Satellite Imagery
• UAV

By Application:

• Agriculture
• Construction
• Mining
• Oil & Gas
• Telecom
• Government
• Transportation & Logistics

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Geospatial Imagery Analytics Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Geospatial Imagery Analytics Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Geospatial Imagery Analytics Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Analytics Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Geospatial Imagery Analytics Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 7.2 billion) and volume (20.00%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Geospatial Imagery Analytics Market - Pricing Analysis

Based on By Analytics Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Analytics Type

Based on By Analytics Type, Geospatial Imagery Analytics Market is segmented into Image-based Analytics, Video-based Analytics. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Analytics Type.

Chapter 06 - Global Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Deployment Model

Based on By Deployment Model, Geospatial Imagery Analytics Market is segmented into On-premises, Cloud. This section also offers market attractiveness analysis based on By Deployment Model. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Deployment Model.

Chapter 07 - Global Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Collection Medium

Based on By Collection Medium, Geospatial Imagery Analytics Market is segmented into Geographic Information System (GIS), Satellite Imagery, UAV. This section also offers market attractiveness analysis based on By Collection Medium. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Collection Medium.

Chapter 08 - Global Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Geospatial Imagery Analytics Market is segmented into Agriculture, Construction, Mining, Oil & Gas, Telecom, Government, Transportation & Logistics. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 09 - Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Geospatial Imagery Analytics Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Geospatial Imagery Analytics Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Geospatial Imagery Analytics Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Geospatial Imagery Analytics Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Geospatial Imagery Analytics Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Geospatial Imagery Analytics Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries Geospatial Imagery Analytics Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Geospatial Imagery Analytics Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Analytics Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Trimble Navigation, Ltd., Hexagon AB, General Electric, RMSI, Bentley Systems, Inc., ESRI, MDA Corporation, Fugro N.V., Harris Corporation, WS Atkins Plc., TomTom, Digital Globe, Critigen, AAM, Nokia.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Geospatial Imagery Analytics Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary | Geospatial Imagery Analytics Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Technology

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Technology, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Technology, 2023 to 2033

5.3.1. Global Positioning Systems

5.3.2. Geographical Information Systems

5.3.3. Remote Sensing

5.3.4. Unmanned Aerial Vehicles

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Technology, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Technology, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Analytics Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Analytics Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Analytics Type, 2023 to 2033

6.3.1. Video Based

6.3.2. Image Based

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Analytics Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Analytics Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Deployment Type

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Deployment Type , 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Deployment Type , 2023 to 2033

7.3.1. On-Premise

7.3.2. Cloud

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Deployment Type , 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Deployment Type , 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-use

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By End-use, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By End-use, 2023 to 2033

8.3.1. Defence & Security

8.3.2. Government

8.3.3. Environment Monitoring

8.3.4. Energy, Utility & Natural resources

8.3.5. Engineering & Construction

8.3.6. Mining & Manufacturing

8.3.7. Healthcare & Life Sciences

8.3.8. Others

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-use, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-use, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ Million) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ Million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. South Asia

9.3.5. East Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. MEA

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. The USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Technology

10.2.3. By Analytics Type

10.2.4. By Deployment Type

10.2.5. By End-use

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Technology

10.3.3. By Analytics Type

10.3.4. By Deployment Type

10.3.5. By End-use

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Technology

11.2.3. By Analytics Type

11.2.4. By Deployment Type

11.2.5. By End-use

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Technology

11.3.3. By Analytics Type

11.3.4. By Deployment Type

11.3.5. By End-use

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. United Kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Technology

12.2.3. By Analytics Type

12.2.4. By Deployment Type

12.2.5. By End-use

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Technology

12.3.3. By Analytics Type

12.3.4. By Deployment Type

12.3.5. By End-use

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Malaysia

13.2.1.3. Singapore

13.2.1.4. Thailand

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Technology

13.2.3. By Analytics Type

13.2.4. By Deployment Type

13.2.5. By End-use

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Technology

13.3.3. By Analytics Type

13.3.4. By Deployment Type

13.3.5. By End-use

13.4. Key Takeaways

14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.2. By Technology

14.2.3. By Analytics Type

14.2.4. By Deployment Type

14.2.5. By End-use

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Technology

14.3.3. By Analytics Type

14.3.4. By Deployment Type

14.3.5. By End-use

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Technology

15.2.3. By Analytics Type

15.2.4. By Deployment Type

15.2.5. By End-use

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Technology

15.3.3. By Analytics Type

15.3.4. By Deployment Type

15.3.5. By End-use

15.4. Key Takeaways

16. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ Million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ Million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Israel

16.2.1.4. Rest of MEA

16.2.2. By Technology

16.2.3. By Analytics Type

16.2.4. By Deployment Type

16.2.5. By End-use

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Technology

16.3.3. By Analytics Type

16.3.4. By Deployment Type

16.3.5. By End-use

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Market Analysis

17.1. USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Technology

17.1.2.2. By Analytics Type

17.1.2.3. By Deployment Type

17.1.2.4. By End-use

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Technology

17.2.2.2. By Analytics Type

17.2.2.3. By Deployment Type

17.2.2.4. By End-use

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Technology

17.3.2.2. By Analytics Type

17.3.2.3. By Deployment Type

17.3.2.4. By End-use

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Technology

17.4.2.2. By Analytics Type

17.4.2.3. By Deployment Type

17.4.2.4. By End-use

17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Technology

17.5.2.2. By Analytics Type

17.5.2.3. By Deployment Type

17.5.2.4. By End-use

17.6. United Kingdom

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Technology

17.6.2.2. By Analytics Type

17.6.2.3. By Deployment Type

17.6.2.4. By End-use

17.7. France

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Technology

17.7.2.2. By Analytics Type

17.7.2.3. By Deployment Type

17.7.2.4. By End-use

17.8. Spain

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Technology

17.8.2.2. By Analytics Type

17.8.2.3. By Deployment Type

17.8.2.4. By End-use

17.9. Italy

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Technology

17.9.2.2. By Analytics Type

17.9.2.3. By Deployment Type

17.9.2.4. By End-use

17.10. India

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Technology

17.10.2.2. By Analytics Type

17.10.2.3. By Deployment Type

17.10.2.4. By End-use

17.11. Malaysia

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Technology

17.11.2.2. By Analytics Type

17.11.2.3. By Deployment Type

17.11.2.4. By End-use

17.12. Singapore

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Technology

17.12.2.2. By Analytics Type

17.12.2.3. By Deployment Type

17.12.2.4. By End-use

17.13. Thailand

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Technology

17.13.2.2. By Analytics Type

17.13.2.3. By Deployment Type

17.13.2.4. By End-use

17.14. China

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Technology

17.14.2.2. By Analytics Type

17.14.2.3. By Deployment Type

17.14.2.4. By End-use

17.15. Japan

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Technology

17.15.2.2. By Analytics Type

17.15.2.3. By Deployment Type

17.15.2.4. By End-use

17.16. South Korea

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Technology

17.16.2.2. By Analytics Type

17.16.2.3. By Deployment Type

17.16.2.4. By End-use

17.17. Australia

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Technology

17.17.2.2. By Analytics Type

17.17.2.3. By Deployment Type

17.17.2.4. By End-use

17.18. New Zealand

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Technology

17.18.2.2. By Analytics Type

17.18.2.3. By Deployment Type

17.18.2.4. By End-use

17.19. GCC Countries

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Technology

17.19.2.2. By Analytics Type

17.19.2.3. By Deployment Type

17.19.2.4. By End-use

17.20. South Africa

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Technology

17.20.2.2. By Analytics Type

17.20.2.3. By Deployment Type

17.20.2.4. By End-use

17.21. Israel

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Technology

17.21.2.2. By Analytics Type

17.21.2.3. By Deployment Type

17.21.2.4. By End-use

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Technology

18.3.3. By Analytics Type

18.3.4. By Deployment Type

18.3.5. By End-use

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. Trimble Navigation, Ltd.

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.2. Hexagon AB

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.3. RMSI

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.4. ESRI

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.5. Fugro N.V.

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.6. Harris Corporation

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.7. WS Atkins Plc.

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.8. TomTom

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.9. Digital Globe

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.10. Critigen

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

19.1.11. Nokia

19.1.11.1. Overview

19.1.11.2. Product Portfolio

19.1.11.3. Profitability by Market Segments

19.1.11.4. Sales Footprint

19.1.11.5. Strategy Overview

19.1.11.5.1. Marketing Strategy

19.1.12. MDA Corporation

19.1.12.1. Overview

19.1.12.2. Product Portfolio

19.1.12.3. Profitability by Market Segments

19.1.12.4. Sales Footprint

19.1.12.5. Strategy Overview

19.1.12.5.1. Marketing Strategy

19.1.13. American Axle & Manufacturing, Inc

19.1.13.1. Overview

19.1.13.2. Product Portfolio

19.1.13.3. Profitability by Market Segments

19.1.13.4. Sales Footprint

19.1.13.5. Strategy Overview

19.1.13.5.1. Marketing Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る