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硬質食品包装市場


Rigid Food Packaging Market

硬質食品包装市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行した硬質食品包装に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この... もっと見る

 

 

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サマリー

硬質食品包装市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行した硬質食品包装に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

素材別

- プラスチック
- 紙・板紙
- 金属
- ガラス
- バガス

包装タイプ別

- トレイ&クラムシェル
- ボトル&ジャー
- 缶
- カップ&チューブ
- 箱・カートン
- その他(ボウル、カトラリー)

用途別

- 肉、鶏肉、魚介類
- 乳製品
- ベーカリー&菓子
- 調理済み食品
- ベビーフード
- 農産物
- その他食品(スパイス、ソース)

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

硬質食品包装市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、硬質食品包装市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、市場の範囲、分類、制限をハイライトしており、読者が硬質食品包装市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、材料別の加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の硬質食品包装市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(1,890億米ドル)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(1,975億米ドル)および数量(4.9%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 世界の硬質食品包装市場 - 価格分析

素材別に基づく価格分析の章では、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因を掲載しています。

第05章 硬質食品包装の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:素材別

素材別に、硬質食品包装市場はプラスチック、紙・板紙、金属、ガラス、バガスに区分される。また、上記の素材別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 硬質食品包装の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:包装タイプ別

包装タイプ別に、硬質食品包装市場はトレー&クラムシェル、ボトル&ジャー、缶、カップ&チューブ、箱&カートン、その他(ボウル、カトラリー)に区分されます。このセクションでは、包装タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。上記の包装タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第07章 世界の硬質食品包装市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:用途別

用途別に、硬質食品包装市場は、肉類、家禽類&シーフード、乳製品、ベーカリー&菓子、調理済み食品、ベビーフード、農産物食品、その他の食品(スパイス、ソース)に区分されます。このセクションでは、用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の用途別市場について、金額予測と前年比成長率の比較も行います。

第08章 硬質食品包装市場の地域別分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

地域別に、硬質食品包装市場は北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。このセクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべてについて、価値予測と前年比成長率の比較もご覧いただけます。

第09章 北米の硬質食品包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダー試験システムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの硬質食品包装市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の硬質食品包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の硬質食品包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における硬質食品包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの硬質食品包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における硬質食品包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの硬質食品包装市場の分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における硬質食品包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカの硬質食品包装市場の分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における硬質食品包装市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の硬質食品包装市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

この章では、世界の主要国で硬質食品包装市場がどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-世界の評価

この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

この章では、企業概要、企業の素材別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Amcor plc、Greif Inc.、Crown Holdings, Inc.、Mauser Packaging Solutions、Berry Global Inc.、Silgan Holdings Inc、Sonoco Products Company、Pactiv LLC、Printpack、ITC Packaging、DS Smith、WestRock Company、Sealed Air Corporation、Smurfit Kappa Group plc、Huhtamaki Oyj、Genpak, LLC、Georgia-Pacific LLC、Winpak Ltd、International Paper Company、Fabri-Kal、Detmold Group、Dart Container Corporation、Sabert Corporation、Mondi Group、Tetra Pak Inc.、Stora Enso Oyj、Plastipak Holdings, Inc、Graham Packaging Company、Chemco Group、Resilux。

第18章 前提条件と頭字語

本章には、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定のリストが含まれる。

第19章 調査方法

この章では、硬質食品包装市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。



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目次

1.エグゼクティブサマリー|硬質食品包装市場

1.1.世界市場の展望

1.2.市場分析

1.3.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

2.3.ヒートマップ分析/製品マッピング

3.主要市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.2.持続可能なトレンド

3.3.技術トレンド

3.4.製品革新・開発動向

4.主な成功要因

4.1.製品採用/使用状況分析

4.2.製品のUSP/特徴

4.3.戦略的プロモーション戦略

5.2015年から2022年までの市場需要分析と2023年から2033年までの予測

5.1.過去の市場数量(単位)分析、2015~2022年

5.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2023~2033年

5.3.前年比成長トレンド分析

6.市場-価格分析

6.1.地域別価格分析

6.2.世界平均価格分析 ベンチマーク

7.市場需要(金額または規模、単位:百万米ドル)の2015~2022年分析と2023~2033年予測

7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2015~2022年

7.2.現在と将来の市場価値(10億米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.市場背景

8.1.世界市場の概要

8.2.自社包装と受託包装の比較研究

8.3.予測要因-関連性と影響

8.4.バリューチェーン

8.4.1.原材料サプライヤーの網羅的リスト

8.4.2.包装材メーカーの網羅的リスト

8.4.3.流通業者の網羅的リスト

8.4.4.エンドユーザー/ブランドオーナー/顧客ベースの網羅的リスト

8.5.ケースベースのシナリオ - 影響評価

8.5.1.現在の統計

8.5.2.短期・中長期の見通し

8.5.3.反発の可能性

8.6.市場ダイナミクス

8.6.1.ドライバー

8.6.2.阻害要因

8.6.3.機会分析

8.7.需給分析

8.7.1.輸出入分析

8.7.2.貿易データ

9.世界市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:素材別

9.1.はじめに / 主要調査結果

9.2.2015年から2022年までの過去の市場規模(10億米ドル)と数量分析(素材別

9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、材料別、2023~2033年

9.3.1.プラスチック

9.3.2.紙・板紙

9.3.3.金属

9.3.4.ガラス

9.3.5.バガス

9.4.市場魅力度分析(素材別

10.世界市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:包装タイプ別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.過去の市場規模(10億米ドル)と数量分析、包装タイプ別、2015~2022年

10.3.包装タイプ別の現在と将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

10.3.1.トレイ&クラムシェル

10.3.2.ボトル&ジャー

10.3.3.缶

10.3.4.カップ&タブ

10.3.5.箱・カートン

10.3.6.その他(ボウル、カトラリー)

10.4.市場の魅力度分析(包装タイプ別

11.世界市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:用途別

11.1.はじめに / 主要な調査結果

11.2.過去の市場規模(10億米ドル)と数量分析、用途別、2015~2022年

11.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、用途別、2023~2033年

11.3.1.食肉、鶏肉、シーフード

11.3.2.乳製品

11.3.3.ベーカリー・菓子

11.3.4.調理済み食品

11.3.5.ベビーフード

11.3.6.農産物食品

11.3.7.その他の食品(スパイス、ソース)

11.4.市場魅力度分析(用途別

12.世界市場分析2015~2022年および予測2023~2033年:地域別

12.1.はじめに / 主要な調査結果

12.2.2015年から2022年までの地域別過去市場規模(10億米ドル)と数量分析

12.3.地域別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2023~2033年

12.3.1.北米

12.3.2.ラテンアメリカ

12.3.3.ヨーロッパ

12.3.4.中東・アフリカ(MEA)

12.3.5.東アジア

12.3.6.南アジア

12.3.7.オセアニア

12.4.市場魅力度分析(地域別

13.北米市場の2015~2022年分析と2023~2033年予測

13.1.はじめに / 主要な調査結果

13.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)および数量(台)分析

13.3.現在の市場規模(10億米ドル)および数量(台数)の分析と予測(市場分類別、2023年~2033年

13.3.1.国別

13.3.1.1.アメリカ

13.3.1.2.カナダ

13.3.2.素材別

13.3.3.包装タイプ別

13.3.4.用途別

13.4.市場魅力度分析

13.4.1.国別

13.4.2.素材別

13.4.3.包装タイプ別

13.4.4.用途別

14.ラテンアメリカ市場分析 2015~2022年および予測 2023~2033年

14.1.はじめに / 主要な調査結果

14.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)および数量(台)分析

14.3.現在の市場規模(10億米ドル)および数量(台数)の分析と予測(市場分類別、2023年~2033年

14.3.1.国別

14.3.1.1.ブラジル

14.3.1.2.メキシコ

14.3.1.3.アルゼンチン

14.3.1.4.その他のラテンアメリカ

14.3.2.素材別

14.3.3.包装タイプ別

14.3.4.用途別

14.4.市場魅力度分析

14.4.1.国別

14.4.2.素材別

14.4.3.包装タイプ別

14.4.4.用途別

15.欧州市場分析2015~2022年および予測2023~2033年

15.1.はじめに / 主要な調査結果

15.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)および数量(台)分析

15.3.現在の市場規模(10億米ドル)および数量(台数)の分析と予測(市場分類別、2023年~2033年

15.3.1.国別

15.3.1.1.ドイツ

15.3.1.2.イタリア

15.3.1.3.フランス

15.3.1.4.イギリス

15.3.1.5.スペイン

15.3.1.6.ポルトガル

15.3.1.7.ベネルクス

15.3.1.8.ロシア

15.3.1.9.ポーランド

15.3.1.10.その他のヨーロッパ

15.3.2.素材別

15.3.3.包装タイプ別

15.3.4.用途別

15.4.市場魅力度分析

15.4.1.国別

15.4.2.素材別

15.4.3.包装タイプ別

15.4.4.用途別

16.中東・アフリカ市場の2015~2022年分析と2023~2033年予測

16.1.はじめに / 主要な調査結果

16.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)および数量(台)分析

16.3.現在の市場規模(10億米ドル)および数量(台数)の分析と予測(市場分類別、2023年~2033年

16.3.1.国別

16.3.1.1.GCC諸国

16.3.1.2.トルコ

16.3.1.3.北アフリカ

16.3.1.4.南アフリカ

16.3.1.5.その他の中東・アフリカ

16.3.2.素材別

16.3.3.包装タイプ別

16.3.4.用途別

16.4.市場魅力度分析

16.4.1.国別

16.4.2.素材別

16.4.3.包装タイプ別

16.4.4.用途別

17.東アジア市場の2015~2022年分析と2023~2033年予測

17.1.はじめに / 主要な調査結果

17.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)および数量(台)分析

17.3.現在の市場規模(10億米ドル)および数量(台数)の分析と予測(市場分類別、2023年~2033年

17.3.1.国別

17.3.1.1.中国

17.3.1.2.日本

17.3.1.3.韓国

17.3.2.素材別

17.3.3.包装タイプ別

17.3.4.用途別

17.4.市場魅力度分析

17.4.1.国別

17.4.2.素材別

17.4.3.包装タイプ別

17.4.4.用途別

18.南アジア市場の2015~2022年分析と2023~2033年予測

18.1.はじめに / 主要な調査結果

18.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)および数量(台)分析

18.3.現在の市場規模(10億米ドル)および数量(台数)の分析と予測(市場分類別、2023年~2033年

18.3.1.国別

18.3.1.1.インド

18.3.1.2.タイ

18.3.1.3.インドネシア

18.3.1.4.マレーシア

18.3.1.5.その他の南アジア

18.3.2.素材別

18.3.3.包装タイプ別

18.3.4.用途別

18.4.市場魅力度分析

18.4.1.国別

18.4.2.素材別

18.4.3.包装タイプ別

18.4.4.用途別

19.オセアニア市場の2015~2022年分析と2023~2033年予測

19.1.はじめに / 主要な調査結果

19.2.2015年から2022年までの市場分類別過去市場規模(10億米ドル)および数量(台)分析

19.3.現在の市場規模(10億米ドル)および数量(台数)の分析と予測(市場分類別、2023年~2033年

19.3.1.国別

19.3.1.1.オーストラリア

19.3.1.2.ニュージーランド

19.3.2.素材別

19.3.3.包装タイプ別

19.3.4.用途別

19.4.市場魅力度分析

19.4.1.国別

19.4.2.素材別

19.4.3.包装タイプ別

19.4.4.用途別

20.2022年から2032年までの国別市場分析

20.1.米国(US)市場分析

20.1.1.素材別

20.1.2.包装タイプ別

20.1.3.用途別

20.2.カナダ市場分析

20.2.1.素材別

20.2.2.包装タイプ別

20.2.3.用途別

20.3.ブラジル市場分析

20.3.1.素材別

20.3.2.包装タイプ別

20.3.3.用途別

20.4.メキシコ市場分析

20.4.1.素材別

20.4.2.包装タイプ別

20.4.3.用途別

20.5.ドイツ市場分析

20.5.1.素材別

20.5.2.包装タイプ別

20.5.3.用途別

20.6.イタリア市場分析

20.6.1.素材別

20.6.2.包装タイプ別

20.6.3.用途別

20.7.フランス市場分析

20.7.1.素材別

20.7.2.包装タイプ別

20.7.3.用途別

20.8.英国市場分析

20.8.1.素材別

20.8.2.包装タイプ別

20.8.3.用途別

20.9.スペイン市場分析

20.9.1.素材別

20.9.2.包装タイプ別

20.9.3.用途別

20.10.ポルトガル市場分析

20.10.1.素材別

20.10.2.包装タイプ別

20.10.3.用途別

20.11.ロシア市場分析

20.11.1.素材別

20.11.2.包装タイプ別

20.11.3.用途別

20.12.中国市場分析

20.12.1.素材別

20.12.2.包装タイプ別

20.12.3.用途別

20.13.日本市場分析

20.13.1.素材別

20.13.2.包装タイプ別

20.13.3.用途別

20.14.インド市場分析

20.14.1.素材別

20.14.2.包装タイプ別

20.14.3.用途別

20.15.GCC諸国の市場分析

20.15.1.素材別

20.15.2.包装タイプ別

20.15.3.用途別

20.16.オーストラリア市場分析

20.16.1.素材別

20.16.2.包装タイプ別

20.16.3.用途別

21.ブランドシェア分析

21.1.市場で入手可能な主要ブランドのリスト

21.1.1.製薬・ヘルスケアブランド

21.1.2.医療機器メーカー

22.市場構造分析

22.1.企業階層別市場分析(硬直市場)

22.2.上位企業の市場シェア分析

22.3.市場プレゼンス分析

23.競合分析

23.1.競合ダッシュボード

23.2.コンペティション・ベンチマーク

23.3.競合ディープダイブ(主要グローバルマーケットプレーヤー)

23.3.1.アムコール・ピーエルシー

23.3.1.1.概要

23.3.1.2.製品ポートフォリオ

23.3.1.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.1.4.販売拠点

23.3.1.5.戦略の概要

23.3.2.グライフ・インク

23.3.2.1.概要

23.3.2.2.製品ポートフォリオ

23.3.2.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.2.4.販売拠点

23.3.2.5.戦略の概要

23.3.3.クラウンホールディングス

23.3.3.1.概要

23.3.3.2.製品ポートフォリオ

23.3.3.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.3.4.販売拠点

23.3.3.5.戦略の概要

23.3.4.マウザー・パッケージング・ソリューションズ

23.3.4.1.概要

23.3.4.2.製品ポートフォリオ

23.3.4.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.4.4.販売拠点

23.3.4.5.戦略の概要

23.3.5.ベリーグローバル

23.3.5.1.概要

23.3.5.2.製品ポートフォリオ

23.3.5.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.5.4.販売拠点

23.3.5.5.戦略の概要

23.3.6.シルガン・ホールディングス

23.3.6.1.概要

23.3.6.2.製品ポートフォリオ

23.3.6.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.6.4.販売拠点

23.3.6.5.戦略の概要

23.3.7.ソノコ・プロダクツ・カンパニー

23.3.7.1.概要

23.3.7.2.製品ポートフォリオ

23.3.7.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.7.4.販売拠点

23.3.7.5.戦略の概要

23.3.8.パクチックLLC

23.3.8.1.概要

23.3.8.2.製品ポートフォリオ

23.3.8.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.8.4.販売拠点

23.3.8.5.戦略の概要

23.3.9.プリントパック

23.3.9.1.概要

23.3.9.2.製品ポートフォリオ

23.3.9.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.9.4.販売拠点

23.3.9.5.戦略の概要

23.3.10.ITCパッケージング

23.3.10.1.概要

23.3.10.2.製品ポートフォリオ

23.3.10.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.10.4.販売拠点

23.3.10.5.戦略の概要

23.3.11.DSスミス

23.3.11.1.概要

23.3.11.2.製品ポートフォリオ

23.3.11.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.11.4.販売拠点

23.3.11.5.戦略の概要

23.3.12.ウェストロック社

23.3.12.1.概要

23.3.12.2.製品ポートフォリオ

23.3.12.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.12.4.販売拠点

23.3.12.5.戦略の概要

23.3.13.シールドエアー・コーポレーション

23.3.13.1.概要

23.3.13.2.製品ポートフォリオ

23.3.13.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.13.4.販売拠点

23.3.13.5.戦略の概要

23.3.14.スマーフィット・カッパ・グループ

23.3.14.1.概要

23.3.14.2.製品ポートフォリオ

23.3.14.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.14.4.販売拠点

23.3.14.5.戦略の概要

23.3.15.フフタマキ

23.3.15.1.概要

23.3.15.2.製品ポートフォリオ

23.3.15.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.15.4.販売拠点

23.3.15.5.戦略の概要

23.3.16.ジェンパック・エルエルシー

23.3.16.1.概要

23.3.16.2.製品ポートフォリオ

23.3.16.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.16.4.販売拠点

23.3.16.5.戦略の概要

23.3.17.ジョージア・パシフィックLLC

23.3.17.1.概要

23.3.17.2.製品ポートフォリオ

23.3.17.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.17.4.販売拠点

23.3.17.5.戦略の概要

23.3.18.ウィンパック

23.3.18.1.概要

23.3.18.2.製品ポートフォリオ

23.3.18.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.18.4.販売拠点

23.3.18.5.戦略の概要

23.3.19.インターナショナル・ペーパー・カンパニー

23.3.19.1.概要

23.3.19.2.製品ポートフォリオ

23.3.19.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.19.4.販売拠点

23.3.19.5.戦略の概要

23.3.20.ファブリカル

23.3.20.1.概要

23.3.20.2.製品ポートフォリオ

23.3.20.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.20.4.販売拠点

23.3.20.5.戦略の概要

23.3.21.デトモンド・グループ

23.3.21.1.概要

23.3.21.2.製品ポートフォリオ

23.3.21.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.21.4.販売拠点

23.3.21.5.戦略の概要

23.3.22.ダート・コンテナー・カンパニー

23.3.22.1.概要

23.3.22.2.製品ポートフォリオ

23.3.22.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.22.4.販売拠点

23.3.22.5.戦略の概要

23.3.23.サバート・コーポレーション

23.3.23.1.概要

23.3.23.2.製品ポートフォリオ

23.3.23.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.23.4.販売拠点

23.3.23.5.戦略の概要

23.3.24.モンディ・グループ

23.3.24.1.概要

23.3.24.2.製品ポートフォリオ

23.3.24.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.24.4.販売拠点

23.3.24.5.戦略の概要

23.3.25.テトラパック

23.3.25.1.概要

23.3.25.2.製品ポートフォリオ

23.3.25.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.25.4.販売拠点

23.3.25.5.戦略の概要

23.3.26.ストラ・エンソ社

23.3.26.1.概要

23.3.26.2.製品ポートフォリオ

23.3.26.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.26.4.販売拠点

23.3.26.5.戦略の概要

23.3.27.プラスティパック・ホールディングス

23.3.27.1.概要

23.3.27.2.製品ポートフォリオ

23.3.27.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.27.4.販売拠点

23.3.27.5.戦略の概要

23.3.28.グラハム・パッケージング・カンパニー

23.3.28.1.概要

23.3.28.2.製品ポートフォリオ

23.3.28.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.28.4.販売拠点

23.3.28.5.戦略の概要

23.3.29.ケムコグループ

23.3.29.1.概要

23.3.29.2.製品ポートフォリオ

23.3.29.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.29.4.販売拠点

23.3.29.5.戦略の概要

23.3.30.レシラックス

23.3.30.1.概要

23.3.30.2.製品ポートフォリオ

23.3.30.3.市場セグメント別収益性(素材/包装タイプ/用途/地域)

23.3.30.4.販売拠点

23.3.30.5.戦略の概要

*上記のリストはあくまで参考であり、調査中に変更される場合がある。

24.前提条件と略語

25.調査方法

 

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Summary

Rigid Food Packaging Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Rigid Food Packaging offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Material:

• Plastic
• Paper & Paperboard
• Metal
• Glass
• Bagasse

By Packaging Type:

• Trays & Clamshell
• Bottles & Jars
• Cans
• Cups & Tubs
• Boxes & Cartons
• Others (Bowls, Cutlery)

By Application:

• Meat, Poultry & Seafood
• Dairy Products
• Bakery & Confectionary
• Ready-to-eat Food
• Baby Food
• Produce Food
• Other Foods (Spices, Sauces)

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Rigid Food Packaging Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Rigid Food Packaging Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Rigid Food Packaging Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Material processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Rigid Food Packaging Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (US$ 189 billion) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 197.5 billion) and volume (4.9%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Rigid Food Packaging Market - Pricing Analysis

Based on By Material, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Material

Based on By Material, Rigid Food Packaging Market is segmented into Plastic, Paper & Paperboard, Metal, Glass, Bagasse. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.

Chapter 06 - Global Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Packaging Type

Based on By Packaging Type, Rigid Food Packaging Market is segmented into Trays & Clamshell, Bottles & Jars, Cans, Cups & Tubs, Boxes & Cartons, Others (Bowls, Cutlery). This section also offers market attractiveness analysis based on By Packaging Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Packaging Type.

Chapter 07 - Global Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Rigid Food Packaging Market is segmented into Meat, Poultry & Seafood, Dairy Products, Bakery & Confectionary, Ready-to-eat Food, Baby Food, Produce Food, Other Foods (Spices, Sauces). This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Rigid Food Packaging Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rigid Food Packaging Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rigid Food Packaging Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rigid Food Packaging Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rigid Food Packaging Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Rigid Food Packaging Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Rigid Food Packaging Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Rigid Food Packaging Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Material portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Amcor plc, Greif Inc., Crown Holdings, Inc., Mauser Packaging Solutions, Berry Global Inc., Silgan Holdings Inc., Sonoco Products Company, Pactiv LLC, Printpack, ITC Packaging, DS Smith, WestRock Company, Sealed Air Corporation, Smurfit Kappa Group plc, Huhtamaki Oyj, Genpak, LLC, Georgia-Pacific LLC, Winpak Ltd, International Paper Company, Fabri-Kal, Detmold Group, Dart Container Corporation, Sabert Corporation,, Mondi Group, Tetra Pak Inc., Stora Enso Oyj, Plastipak Holdings, Inc, Graham Packaging Company, Chemco Group, Resilux.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Rigid Food Packaging Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Rigid Food Packaging Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Market Analysis

1.3. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

2.3. Heat Map Analysis/Product Mapping

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.2. Sustainable Trends

3.3. Technological Trends

3.4. Product Innovation / Development Trends

4. Key Success Factors

4.1. Product Adoption / Usage Analysis

4.2. Product USPs / Features

4.3. Strategic Promotional Strategies

5. Market Demand Analysis 2015 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

5.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2015 to 2022

5.2. Current and Future Market Volume (units) Projections, 2023 to 2033

5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6. Market - Pricing Analysis

6.1. Regional Pricing Analysis

6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark

7. Market Demand (in Value or Size in US$ Million) Analysis 2015 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ billion) Analysis, 2015 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ billion) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Market Background

8.1. Global Market Overview

8.2. Comparative Study for In-house Packaging and Contract Packaging

8.3. Forecast Factors - Relevance & Impact

8.4. Value Chain

8.4.1. Exhaustive List of Raw Material Suppliers

8.4.2. Exhaustive List of Packaging Manufacturers

8.4.3. Exhaustive List of Distributors

8.4.4. Exhaustive List of End Users / Brand Owners / Customer Base

8.5. Case-based Scenario - Impact Assessment

8.5.1. Current Statistics

8.5.2. Short-Mid-Long Term Outlook

8.5.3. Likely Rebound

8.6. Market Dynamics

8.6.1. Drivers

8.6.2. Restraints

8.6.3. Opportunity Analysis

8.7. Supply Demand Analysis

8.7.1. Import / Export Analysis

8.7.2. Trade Data

9. Global Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume Analysis, by Material, 2015 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ billion) and Volume Analysis and Forecast, by Material, 2023 to 2033

9.3.1. Plastic

9.3.2. Paper & Paperboard

9.3.3. Metal

9.3.4. Glass

9.3.5. Bagasse

9.4. Market Attractiveness Analysis, by Material

10. Global Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Packaging Type

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume Analysis, by Packaging Type, 2015 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ billion) and Volume Analysis and Forecast, by Packaging Type, 2023 to 2033

10.3.1. Trays & Clamshell

10.3.2. Bottles & Jars

10.3.3. Cans

10.3.4. Cups & Tubs

10.3.5. Boxes & Cartons

10.3.6. Others (Bowls, Cutlery)

10.4. Market Attractiveness Analysis, by Packaging Type

11. Global Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

11.1. Introduction / Key Findings

11.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume Analysis, by Application, 2015 to 2022

11.3. Current and Future Market Size (US$ billion) and Volume Analysis and Forecast, by Application, 2023 to 2033

11.3.1. Meat, Poultry & Seafood

11.3.2. Dairy Products

11.3.3. Bakery & Confectionary

11.3.4. Ready-to-eat Food

11.3.5. Baby Food

11.3.6. Produce Food

11.3.7. Other Foods (Spices, Sauces)

11.4. Market Attractiveness Analysis, by Application

12. Global Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

12.1. Introduction / Key Findings

12.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume Analysis, by Region, 2015 to 2022

12.3. Current and Future Market Size (US$ billion) and Volume Analysis and Forecast, by Region, 2023 to 2033

12.3.1. North America

12.3.2. Latin America

12.3.3. Europe

12.3.4. Middle East and Africa (MEA)

12.3.5. East Asia

12.3.6. South Asia

12.3.7. Oceania

12.4. Market Attractiveness Analysis, by Region

13. North America Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction / Key Findings

13.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis, by Market Taxonomy, 2015 to 2022

13.3. Current Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.3.1. By Country

13.3.1.1. USA

13.3.1.2. Canada

13.3.2. By Material

13.3.3. By Packaging Type

13.3.4. By Application

13.4. Market Attractiveness Analysis

13.4.1. By Country

13.4.2. By Material

13.4.3. By Packaging Type

13.4.4. By Application

14. Latin America Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction / Key Findings

14.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis, by Market Taxonomy, 2015 to 2022

14.3. Current Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.3.1. By Country

14.3.1.1. Brazil

14.3.1.2. Mexico

14.3.1.3. Argentina

14.3.1.4. Rest of Latin America

14.3.2. By Material

14.3.3. By Packaging Type

14.3.4. By Application

14.4. Market Attractiveness Analysis

14.4.1. By Country

14.4.2. By Material

14.4.3. By Packaging Type

14.4.4. By Application

15. Europe Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction / Key Findings

15.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis, by Market Taxonomy, 2015 to 2022

15.3. Current Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.3.1. By Country

15.3.1.1. Germany

15.3.1.2. Italy

15.3.1.3. France

15.3.1.4. UK

15.3.1.5. Spain

15.3.1.6. Portugal

15.3.1.7. BENELUX

15.3.1.8. Russia

15.3.1.9. Poland

15.3.1.10. Rest of Europe

15.3.2. By Material

15.3.3. By Packaging Type

15.3.4. By Application

15.4. Market Attractiveness Analysis

15.4.1. By Country

15.4.2. By Material

15.4.3. By Packaging Type

15.4.4. By Application

16. Middle East & Africa Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction / Key Findings

16.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis, by Market Taxonomy, 2015 to 2022

16.3. Current Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.3.1. By Country

16.3.1.1. GCC Countries

16.3.1.2. Turkey

16.3.1.3. Northern Africa

16.3.1.4. South Africa

16.3.1.5. Rest of Middle East and Africa

16.3.2. By Material

16.3.3. By Packaging Type

16.3.4. By Application

16.4. Market Attractiveness Analysis

16.4.1. By Country

16.4.2. By Material

16.4.3. By Packaging Type

16.4.4. By Application

17. East Asia Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction / Key Findings

17.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis, by Market Taxonomy, 2015 to 2022

17.3. Current Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2023 to 2033

17.3.1. By Country

17.3.1.1. China

17.3.1.2. Japan

17.3.1.3. South Korea

17.3.2. By Material

17.3.3. By Packaging Type

17.3.4. By Application

17.4. Market Attractiveness Analysis

17.4.1. By Country

17.4.2. By Material

17.4.3. By Packaging Type

17.4.4. By Application

18. South Asia Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

18.1. Introduction / Key Findings

18.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis, by Market Taxonomy, 2015 to 2022

18.3. Current Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2023 to 2033

18.3.1. By Country

18.3.1.1. India

18.3.1.2. Thailand

18.3.1.3. Indonesia

18.3.1.4. Malaysia

18.3.1.5. Rest of South Asia

18.3.2. By Material

18.3.3. By Packaging Type

18.3.4. By Application

18.4. Market Attractiveness Analysis

18.4.1. By Country

18.4.2. By Material

18.4.3. By Packaging Type

18.4.4. By Application

19. Oceania Market Analysis 2015 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

19.1. Introduction / Key Findings

19.2. Historical Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis, by Market Taxonomy, 2015 to 2022

19.3. Current Market Size (US$ billion) and Volume (units) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2023 to 2033

19.3.1. By Country

19.3.1.1. Australia

19.3.1.2. New Zealand

19.3.2. By Material

19.3.3. By Packaging Type

19.3.4. By Application

19.4. Market Attractiveness Analysis

19.4.1. By Country

19.4.2. By Material

19.4.3. By Packaging Type

19.4.4. By Application

20. Country-wise Market Analysis 2022 to 2032

20.1. United States (US) Market Analysis

20.1.1. By Material

20.1.2. By Packaging Type

20.1.3. By Application

20.2. Canada Market Analysis

20.2.1. By Material

20.2.2. By Packaging Type

20.2.3. By Application

20.3. Brazil Market Analysis

20.3.1. By Material

20.3.2. By Packaging Type

20.3.3. By Application

20.4. Mexico Market Analysis

20.4.1. By Material

20.4.2. By Packaging Type

20.4.3. By Application

20.5. Germany Market Analysis

20.5.1. By Material

20.5.2. By Packaging Type

20.5.3. By Application

20.6. Italy Market Analysis

20.6.1. By Material

20.6.2. By Packaging Type

20.6.3. By Application

20.7. France Market Analysis

20.7.1. By Material

20.7.2. By Packaging Type

20.7.3. By Application

20.8. UK Market Analysis

20.8.1. By Material

20.8.2. By Packaging Type

20.8.3. By Application

20.9. Spain Market Analysis

20.9.1. By Material

20.9.2. By Packaging Type

20.9.3. By Application

20.10. Portugal Market Analysis

20.10.1. By Material

20.10.2. By Packaging Type

20.10.3. By Application

20.11. Russia Market Analysis

20.11.1. By Material

20.11.2. By Packaging Type

20.11.3. By Application

20.12. China Market Analysis

20.12.1. By Material

20.12.2. By Packaging Type

20.12.3. By Application

20.13. Japan Market Analysis

20.13.1. By Material

20.13.2. By Packaging Type

20.13.3. By Application

20.14. India Market Analysis

20.14.1. By Material

20.14.2. By Packaging Type

20.14.3. By Application

20.15. GCC Countries Market Analysis

20.15.1. By Material

20.15.2. By Packaging Type

20.15.3. By Application

20.16. Australia Market Analysis

20.16.1. By Material

20.16.2. By Packaging Type

20.16.3. By Application

21. Brand Share Analysis

21.1. List of Key Available Brands in the Market

21.1.1. Pharma & Healthcare Brands

21.1.2. Medical Device Manufacturers

22. Market Structure Analysis

22.1. Market Analysis, by Tier of Companies (Rigid Market)

22.2. Market Share Analysis of Top Players

22.3. Market Presence Analysis

23. Competition Analysis

23.1. Competition Dashboard

23.2. Competition Benchmarking

23.3. Competition Deep Dive (Key Global Market Players)

23.3.1. Amcor plc

23.3.1.1. Overview

23.3.1.2. Product Portfolio

23.3.1.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.1.4. Sales Footprint

23.3.1.5. Strategy Overview

23.3.2. Greif Inc.

23.3.2.1. Overview

23.3.2.2. Product Portfolio

23.3.2.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.2.4. Sales Footprint

23.3.2.5. Strategy Overview

23.3.3. Crown Holdings Inc.

23.3.3.1. Overview

23.3.3.2. Product Portfolio

23.3.3.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.3.4. Sales Footprint

23.3.3.5. Strategy Overview

23.3.4. Mauser Packaging Solutions

23.3.4.1. Overview

23.3.4.2. Product Portfolio

23.3.4.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.4.4. Sales Footprint

23.3.4.5. Strategy Overview

23.3.5. Berry Global Inc.

23.3.5.1. Overview

23.3.5.2. Product Portfolio

23.3.5.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.5.4. Sales Footprint

23.3.5.5. Strategy Overview

23.3.6. Silgan Holdings Inc.

23.3.6.1. Overview

23.3.6.2. Product Portfolio

23.3.6.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.6.4. Sales Footprint

23.3.6.5. Strategy Overview

23.3.7. Sonoco Products Company

23.3.7.1. Overview

23.3.7.2. Product Portfolio

23.3.7.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.7.4. Sales Footprint

23.3.7.5. Strategy Overview

23.3.8. Pactic LLC

23.3.8.1. Overview

23.3.8.2. Product Portfolio

23.3.8.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.8.4. Sales Footprint

23.3.8.5. Strategy Overview

23.3.9. Printpack

23.3.9.1. Overview

23.3.9.2. Product Portfolio

23.3.9.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.9.4. Sales Footprint

23.3.9.5. Strategy Overview

23.3.10. ITC Packaging

23.3.10.1. Overview

23.3.10.2. Product Portfolio

23.3.10.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.10.4. Sales Footprint

23.3.10.5. Strategy Overview

23.3.11. DS Smith plc

23.3.11.1. Overview

23.3.11.2. Product Portfolio

23.3.11.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.11.4. Sales Footprint

23.3.11.5. Strategy Overview

23.3.12. WestRock Company

23.3.12.1. Overview

23.3.12.2. Product Portfolio

23.3.12.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.12.4. Sales Footprint

23.3.12.5. Strategy Overview

23.3.13. Sealed Air Corporation

23.3.13.1. Overview

23.3.13.2. Product Portfolio

23.3.13.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.13.4. Sales Footprint

23.3.13.5. Strategy Overview

23.3.14. Smurfit Kappa Group plc

23.3.14.1. Overview

23.3.14.2. Product Portfolio

23.3.14.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.14.4. Sales Footprint

23.3.14.5. Strategy Overview

23.3.15. Huhtamaki Oyj

23.3.15.1. Overview

23.3.15.2. Product Portfolio

23.3.15.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.15.4. Sales Footprint

23.3.15.5. Strategy Overview

23.3.16. Genpak LLC

23.3.16.1. Overview

23.3.16.2. Product Portfolio

23.3.16.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.16.4. Sales Footprint

23.3.16.5. Strategy Overview

23.3.17. Georgia-Pacific LLC

23.3.17.1. Overview

23.3.17.2. Product Portfolio

23.3.17.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.17.4. Sales Footprint

23.3.17.5. Strategy Overview

23.3.18. Winpak Ltd

23.3.18.1. Overview

23.3.18.2. Product Portfolio

23.3.18.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.18.4. Sales Footprint

23.3.18.5. Strategy Overview

23.3.19. International Paper Company

23.3.19.1. Overview

23.3.19.2. Product Portfolio

23.3.19.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.19.4. Sales Footprint

23.3.19.5. Strategy Overview

23.3.20. Fabri-Kal

23.3.20.1. Overview

23.3.20.2. Product Portfolio

23.3.20.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.20.4. Sales Footprint

23.3.20.5. Strategy Overview

23.3.21. Detmond Group

23.3.21.1. Overview

23.3.21.2. Product Portfolio

23.3.21.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.21.4. Sales Footprint

23.3.21.5. Strategy Overview

23.3.22. Dart Container Company

23.3.22.1. Overview

23.3.22.2. Product Portfolio

23.3.22.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.22.4. Sales Footprint

23.3.22.5. Strategy Overview

23.3.23. Sabert Corporation

23.3.23.1. Overview

23.3.23.2. Product Portfolio

23.3.23.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.23.4. Sales Footprint

23.3.23.5. Strategy Overview

23.3.24. Mondi Group plc

23.3.24.1. Overview

23.3.24.2. Product Portfolio

23.3.24.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.24.4. Sales Footprint

23.3.24.5. Strategy Overview

23.3.25. Tetra Pak

23.3.25.1. Overview

23.3.25.2. Product Portfolio

23.3.25.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.25.4. Sales Footprint

23.3.25.5. Strategy Overview

23.3.26. Stora Enso Oyj

23.3.26.1. Overview

23.3.26.2. Product Portfolio

23.3.26.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.26.4. Sales Footprint

23.3.26.5. Strategy Overview

23.3.27. Plastipak Holdings, Inc.

23.3.27.1. Overview

23.3.27.2. Product Portfolio

23.3.27.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.27.4. Sales Footprint

23.3.27.5. Strategy Overview

23.3.28. Graham Packaging Company

23.3.28.1. Overview

23.3.28.2. Product Portfolio

23.3.28.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.28.4. Sales Footprint

23.3.28.5. Strategy Overview

23.3.29. Chemco Group

23.3.29.1. Overview

23.3.29.2. Product Portfolio

23.3.29.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.29.4. Sales Footprint

23.3.29.5. Strategy Overview

23.3.30. Resilux

23.3.30.1. Overview

23.3.30.2. Product Portfolio

23.3.30.3. Profitability by Market Segments (Material / Packaging Type / Application / Region)

23.3.30.4. Sales Footprint

23.3.30.5. Strategy Overview

*The above list is indicative in nature and is subject to change during the course of research

24. Assumptions and Acronyms Used

25. Research Methodology

 

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