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欧州ペットフード包装市場


Europe Pet Food Packaging Market

欧州のペットフード包装市場:世界の産業分析2016-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した欧州のペットフード包装に関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

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サマリー

欧州のペットフード包装市場:世界の産業分析2016-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した欧州のペットフード包装に関する最新市場調査レポートは、2016-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

素材別

- 紙・板紙
- プラスチック
- 金属
- その他

製品タイプ別

- 缶
- 袋・パウチ
- 折りたたみカートン
- チューブ
- ブリスターパック
- ペットボトル&ジャー
- その他

最終用途別

- ドッグフード
- キャットフード
- フィッシュフード
- その他

フードタイプ別

- ドライフード
- ウェットフード
- 冷凍フード

国別

- ドイツ
- フランス
- イギリス
- イタリア
- スペイン
各レポート

エグゼクティブサマリー

欧州ペットフード包装市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、また車両レーダーテストシステムに関するFMI分析と推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

この章では、欧州ペットフード包装市場の詳細なセグメントと定義を掲載し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が欧州ペットフード包装市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、材料別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析が含まれています。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、近代的貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の欧州ペットフード包装市場の需要分析2016-2022年と予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2016-2022年)と現在および将来の市場価値(32.9億米ドル)および数量(4.4%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対ドル機会分析国別に基づいています。

第04章 欧州ペットフード包装の世界市場:価格分析

素材別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 欧州ペットフード包装の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:素材別

素材別に、欧州のペットフード包装市場は紙・板紙、プラスチック、金属、その他に区分される。また、上記の素材別の金額予測とYoY成長率比較も提供します。

第06章 欧州ペットフード包装の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、欧州のペットフード包装市場は、缶、バッグ&パウチ、折りたたみカートン、チューブ、ブリスターパック、プラスチックボトル&ジャー、その他に区分されます。このセクションでは、製品タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 欧州ペットフード包装の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:最終用途別

最終用途別に、欧州のペットフード包装市場はドッグフード、キャットフード、フィッシュフード、その他に区分されます。また、最終用途別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のエンドユーズ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 欧州ペットフード包装の世界市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:食品タイプ別

フードタイプ別に、欧州のペットフード包装市場はドライフード、ウェットフード、冷凍フードに区分される。また、食品タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のフードタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 欧州のペットフード包装市場分析2016-2022年および予測2023-2033年:国別

国別に基づき、欧州のペットフード包装市場はドイツ、フランス、イギリス、イタリア、スペインに区分される。このセクションでは、国別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「国別」すべての金額予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第10章 主要国 欧州ペットフード包装市場の分析 2016-2022年および予測 2023-2033年

この章では、欧州ペットフード包装市場が世界の主要国でどのように成長すると予想されるかについての洞察を提供します。

第11章 市場構造分析-グローバル評価

この章では、企業ダッシュボード、企業の階層別産業構造分析、2022E、トッププレーヤーの企業シェア分析、2022E、競争ベンチマーキング-マトリックスを含む。

第12章 競争の深堀り(暫定リスト)

この章では、企業概要、企業の素材別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査している企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーは、Berry Global Inc.、Sonoco Products Company、Constantia Flexibles、Huhtamaki OYJ、Smurfit Kappa、Ardagh Group S.A.、AptarGroup, Inc.、Goglio S.p.A.などである。

第13章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第14章 調査方法

この章では、欧州のペットフード包装市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について理解することができます。


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目次

1.エグゼクティブサマリー|欧州ペットフード包装市場

1.1.欧州市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.製品ライフサイクル分析

3.5.サプライチェーン分析

3.5.1.供給側の参加者とその役割

3.5.1.1.生産者

3.5.1.2.中間レベルの参加者(トレーダー/エージェント/ブローカー)

3.5.1.3.卸売業者および流通業者

3.5.2.サプライチェーンにおける付加価値と創出価値

3.5.3.原材料サプライヤー一覧

3.5.4.既存および潜在的バイヤーのリスト

3.6.投資可能性マトリックス

3.7.バリューチェーン分析

3.7.1.利益率分析

3.7.2.卸売業者と販売業者

3.7.3.小売業者

3.8.PESTLE分析とポーター分析

3.9.規制情勢

3.9.1.主要国別

3.10.各国の親会社の市場展望

3.11.生産と消費の統計

3.12.輸出入統計

4.2018年から2022年までの市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.2018年から2022年までの過去の市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(台数)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、材料別

5.1.はじめに / 主要調査結果

5.2.2018年から2022年までの材料別市場規模推移(百万米ドル)&数量(本)分析

5.3.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析・予測:素材別、2023年~2033年

5.3.1.紙・板紙

5.3.2.プラスチック

5.3.3.金属

5.3.4.ガラス

5.4.素材別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

5.5.材料別の絶対価格機会分析、2023~2033年

6.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

6.1.はじめに / 主要な調査結果

6.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)・数量(台)分析

6.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.缶

6.3.2.袋・パウチ

6.3.3.カートン/テトラパック

6.3.4.ボトル・瓶

6.4.製品タイプ別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

6.5.製品タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

7.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、エンドユーザー別

7.1.はじめに / 主要調査結果

7.2.2018年から2022年までのエンドユーザー別市場規模推移(百万米ドル)&数量(台)分析

7.3.現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)・数量(ユニット)分析および予測:最終用途別、2023年~2033年

7.3.1.ドッグフード

7.3.2.キャットフード

7.3.3.フィッシュフード

7.3.4.その他

7.4.エンドユーザー別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.エンドユーザー別絶対価格機会分析、2023~2033年

8.市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、食品タイプ別

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2018年から2022年までの食品タイプ別過去市場規模金額(百万米ドル)&数量(単位)分析

8.3.食品タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)&数量(ユニット)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.ドライフード

8.3.2.ウェットフード

8.3.3.ペット用おやつ

8.3.4.チルド&冷凍食品

8.4.食品タイプ別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.食品タイプ別の絶対価格機会分析、2023~2033年

9.主要国市場分析

9.1.ドイツ

9.1.1.価格分析

9.1.2.市場シェア分析、2022年

9.1.2.1.素材別

9.1.2.2.製品タイプ別

9.1.2.3.用途別

9.1.2.4.食品タイプ別

9.2.英国

9.2.1.価格分析

9.2.2.市場シェア分析、2022年

9.2.2.1.素材別

9.2.2.2.製品タイプ別

9.2.2.3.用途別

9.2.2.4.食品タイプ別

9.3.フランス

9.3.1.価格分析

9.3.2.市場シェア分析、2022年

9.3.2.1.素材別

9.3.2.2.製品タイプ別

9.3.2.3.用途別

9.3.2.4.食品タイプ別

9.4.スペイン

9.4.1.価格分析

9.4.2.市場シェア分析、2022年

9.4.2.1.材料別

9.4.2.2.製品タイプ別

9.4.2.3.用途別

9.4.2.4.食品タイプ別

9.5.イタリア

9.5.1.価格分析

9.5.2.市場シェア分析、2022年

9.5.2.1.素材別

9.5.2.2.製品タイプ別

9.5.2.3.用途別

9.5.2.4.食品タイプ別

10.市場構造分析

10.1.競争ダッシュボード

10.2.コンペティション・ベンチマーク

10.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

10.3.1.国別

10.3.2.素材別

10.3.3.製品タイプ別

10.3.4.用途別

10.3.5.食品タイプ別

11.競争分析

11.1.競合の深堀り

11.1.1.ベリーグローバルグループ

11.1.1.1.概要

11.1.1.2.製品ポートフォリオ

11.1.1.3.市場セグメント別の収益性

11.1.1.4.販売拠点

11.1.1.5.戦略の概要

11.1.1.5.1.マーケティング戦略

11.1.1.5.2.製品戦略

11.1.1.5.3.チャネル戦略

11.1.2.コベリス・ホールディングS.A.

11.1.2.1.概要

11.1.2.2.製品ポートフォリオ

11.1.2.3.市場セグメント別の収益性

11.1.2.4.販売拠点

11.1.2.5.戦略の概要

11.1.2.5.1.マーケティング戦略

11.1.2.5.2.製品戦略

11.1.2.5.3.チャネル戦略

11.1.3.ソノコ・プロダクツ・カンパニー

11.1.3.1.概要

11.1.3.2.製品ポートフォリオ

11.1.3.3.市場セグメント別の収益性

11.1.3.4.販売拠点

11.1.3.5.戦略の概要

11.1.3.5.1.マーケティング戦略

11.1.3.5.2.製品戦略

11.1.3.5.3.チャネル戦略

11.1.4.コンスタンチア・フレキシブル

11.1.4.1.概要

11.1.4.2.製品ポートフォリオ

11.1.4.3.市場セグメント別収益性

11.1.4.4.販売拠点

11.1.4.5.戦略の概要

11.1.4.5.1.マーケティング戦略

11.1.4.5.2.製品戦略

11.1.4.5.3.チャネル戦略

11.1.5.モンディ・ピーエルシー

11.1.5.1.概要

11.1.5.2.製品ポートフォリオ

11.1.5.3.市場セグメント別収益性

11.1.5.4.販売拠点

11.1.5.5.戦略の概要

11.1.5.5.1.マーケティング戦略

11.1.5.5.2.製品戦略

11.1.5.5.3.チャネル戦略

11.1.6.フタマキOYJ

11.1.6.1.概要

11.1.6.2.製品ポートフォリオ

11.1.6.3.市場セグメント別収益性

11.1.6.4.販売拠点

11.1.6.5.戦略の概要

11.1.6.5.1.マーケティング戦略

11.1.6.5.2.製品戦略

11.1.6.5.3.チャネル戦略

11.1.7.スマーフィット・カッパ

11.1.7.1.概要

11.1.7.2.製品ポートフォリオ

11.1.7.3.市場セグメント別収益性

11.1.7.4.販売拠点

11.1.7.5.戦略の概要

11.1.7.5.1.マーケティング戦略

11.1.7.5.2.製品戦略

11.1.7.5.3.チャネル戦略

11.1.8.アーダー・グループ S.A

11.1.8.1.概要

11.1.8.2.製品ポートフォリオ

11.1.8.3.市場セグメント別収益性

11.1.8.4.販売拠点

11.1.8.5.戦略の概要

11.1.8.5.1.マーケティング戦略

11.1.8.5.2.製品戦略

11.1.8.5.3.チャネル戦略

11.1.9.アプターグループ

11.1.9.1.概要

11.1.9.2.製品ポートフォリオ

11.1.9.3.市場セグメント別収益性

11.1.9.4.販売拠点

11.1.9.5.戦略の概要

11.1.9.5.1.マーケティング戦略

11.1.9.5.2.製品戦略

11.1.9.5.3.チャネル戦略

11.1.10.ゴリオ社

11.1.10.1.概要

11.1.10.2.製品ポートフォリオ

11.1.10.3.市場セグメント別の収益性

11.1.10.4.販売拠点

11.1.10.5.戦略の概要

11.1.10.5.1.マーケティング戦略

11.1.10.5.2.製品戦略

11.1.10.5.3.チャネル戦略

12.前提条件と略語

13.調査方法

 

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Summary

Europe Pet Food Packaging Market: Global Industry Analysis 2016-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Europe Pet Food Packaging offers a global industry analysis for 2016-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Material:

• Paper & Paperboard
• Plastic
• Metals
• Others

By Product Type:

• Cans
• Bags & Pouches
• Folding Cartons
• Tubes
• Blister Pack
• Plastic Bottles & Jars
• Others

By End Use:

• Dog Food
• Cat Food
• Fish Food
• Others

By Food Type:

• Dry Food
• Wet Food
• Frozen Food

By Country:

• Germany
• France
• United Kingdom
• Italy
• Spain
Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Europe Pet Food Packaging Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Europe Pet Food Packaging Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Europe Pet Food Packaging Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Material processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Europe Pet Food Packaging Market Demand Analysis 2016-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2016-2022) and current and future market value (US$ 3.29 billion) and volume (4.4%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Europe Pet Food Packaging Market - Pricing Analysis

Based on By Material, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Europe Pet Food Packaging Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Material

Based on By Material, Europe Pet Food Packaging Market is segmented into Paper & Paperboard, Plastic, Metals, Others. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Material.

Chapter 06 - Global Europe Pet Food Packaging Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Europe Pet Food Packaging Market is segmented into Cans, Bags & Pouches, Folding Cartons, Tubes, Blister Pack, Plastic Bottles & Jars, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 07 - Global Europe Pet Food Packaging Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By End Use

Based on By End Use, Europe Pet Food Packaging Market is segmented into Dog Food, Cat Food, Fish Food, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By End Use. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By End Use.

Chapter 08 - Global Europe Pet Food Packaging Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Food Type

Based on By Food Type, Europe Pet Food Packaging Market is segmented into Dry Food, Wet Food, Frozen Food. This section also offers market attractiveness analysis based on By Food Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Food Type.

Chapter 09 - Europe Pet Food Packaging Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033, By Country

Based on By Country, Europe Pet Food Packaging Market is segmented into Germany, France, United Kingdom, Italy, Spain. This section also offers market attractiveness analysis based on By Country. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Country.

Chapter 10 - Key Countries Europe Pet Food Packaging Market Analysis 2016-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Europe Pet Food Packaging Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 11 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 12 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Material portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Berry Global Inc., Sonoco Products Company, Constantia Flexibles, Huhtamaki OYJ, Smurfit Kappa, Ardagh Group S.A, AptarGroup, Inc, Goglio S.p.A.

Chapter 13 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 14 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Europe Pet Food Packaging Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Europe Pet Food Packaging Market

1.1. Europe Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Product Life Cycle Analysis

3.5. Supply Chain Analysis

3.5.1. Supply Side Participants and their Roles

3.5.1.1. Producers

3.5.1.2. Mid-Level Participants (Traders/ Agents/ Brokers)

3.5.1.3. Wholesalers and Distributors

3.5.2. Value Added and Value Created at Node in the Supply Chain

3.5.3. List of Raw Material Suppliers

3.5.4. List of Existing and Potential Buyer’s

3.6. Investment Feasibility Matrix

3.7. Value Chain Analysis

3.7.1. Profit Margin Analysis

3.7.2. Wholesalers and Distributors

3.7.3. Retailers

3.8. PESTLE and Porter’s Analysis

3.9. Regulatory Landscape

3.9.1. By Key Countries

3.10. Country Parent Market Outlook

3.11. Production and Consumption Statistics

3.12. Import and Export Statistics

4. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Material

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Material, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Material, 2023 to 2033

5.3.1. Paper & Paperboard

5.3.2. Plastic

5.3.3. Metal

5.3.4. Glass

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Material, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Material, 2023 to 2033

6. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

6.3.1. Cans

6.3.2. Bags & Pouches

6.3.3. Cartons/Tetra Packs

6.3.4. Bottles & Jars

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Product Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Product Type, 2023 to 2033

7. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By End-Use

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By End-Use, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By End-Use, 2023 to 2033

7.3.1. Dog Food

7.3.2. Cat Food

7.3.3. Fish Food

7.3.4. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End-Use, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End-Use, 2023 to 2033

8. Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Food Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis By Food Type, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ Million) & Volume (Units) Analysis and Forecast By Food Type, 2023 to 2033

8.3.1. Dry Food

8.3.2. Wet Food

8.3.3. Pet Treats

8.3.4. Chilled & Frozen Food

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Food Type, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Food Type, 2023 to 2033

9. Key Countries Market Analysis

9.1. Germany

9.1.1. Pricing Analysis

9.1.2. Market Share Analysis, 2022

9.1.2.1. By Material

9.1.2.2. By Product Type

9.1.2.3. By End-Use

9.1.2.4. By Food Type

9.2. UK

9.2.1. Pricing Analysis

9.2.2. Market Share Analysis, 2022

9.2.2.1. By Material

9.2.2.2. By Product Type

9.2.2.3. By End-Use

9.2.2.4. By Food Type

9.3. France

9.3.1. Pricing Analysis

9.3.2. Market Share Analysis, 2022

9.3.2.1. By Material

9.3.2.2. By Product Type

9.3.2.3. By End-Use

9.3.2.4. By Food Type

9.4. Spain

9.4.1. Pricing Analysis

9.4.2. Market Share Analysis, 2022

9.4.2.1. By Material

9.4.2.2. By Product Type

9.4.2.3. By End-Use

9.4.2.4. By Food Type

9.5. Italy

9.5.1. Pricing Analysis

9.5.2. Market Share Analysis, 2022

9.5.2.1. By Material

9.5.2.2. By Product Type

9.5.2.3. By End-Use

9.5.2.4. By Food Type

10. Market Structure Analysis

10.1. Competition Dashboard

10.2. Competition Benchmarking

10.3. Market Share Analysis of Top Players

10.3.1. By Country

10.3.2. By Material

10.3.3. By Product Type

10.3.4. By End-Use

10.3.5. By Food Type

11. Competition Analysis

11.1. Competition Deep Dive

11.1.1. Berry Global Group, Inc.

11.1.1.1. Overview

11.1.1.2. Product Portfolio

11.1.1.3. Profitability by Market Segments

11.1.1.4. Sales Footprint

11.1.1.5. Strategy Overview

11.1.1.5.1. Marketing Strategy

11.1.1.5.2. Product Strategy

11.1.1.5.3. Channel Strategy

11.1.2. Coveris Holding S.A.

11.1.2.1. Overview

11.1.2.2. Product Portfolio

11.1.2.3. Profitability by Market Segments

11.1.2.4. Sales Footprint

11.1.2.5. Strategy Overview

11.1.2.5.1. Marketing Strategy

11.1.2.5.2. Product Strategy

11.1.2.5.3. Channel Strategy

11.1.3. Sonoco Products Company

11.1.3.1. Overview

11.1.3.2. Product Portfolio

11.1.3.3. Profitability by Market Segments

11.1.3.4. Sales Footprint

11.1.3.5. Strategy Overview

11.1.3.5.1. Marketing Strategy

11.1.3.5.2. Product Strategy

11.1.3.5.3. Channel Strategy

11.1.4. Constantia Flexibles

11.1.4.1. Overview

11.1.4.2. Product Portfolio

11.1.4.3. Profitability by Market Segments

11.1.4.4. Sales Footprint

11.1.4.5. Strategy Overview

11.1.4.5.1. Marketing Strategy

11.1.4.5.2. Product Strategy

11.1.4.5.3. Channel Strategy

11.1.5. Mondi plc

11.1.5.1. Overview

11.1.5.2. Product Portfolio

11.1.5.3. Profitability by Market Segments

11.1.5.4. Sales Footprint

11.1.5.5. Strategy Overview

11.1.5.5.1. Marketing Strategy

11.1.5.5.2. Product Strategy

11.1.5.5.3. Channel Strategy

11.1.6. Huhtamaki OYJ

11.1.6.1. Overview

11.1.6.2. Product Portfolio

11.1.6.3. Profitability by Market Segments

11.1.6.4. Sales Footprint

11.1.6.5. Strategy Overview

11.1.6.5.1. Marketing Strategy

11.1.6.5.2. Product Strategy

11.1.6.5.3. Channel Strategy

11.1.7. Smurfit Kappa

11.1.7.1. Overview

11.1.7.2. Product Portfolio

11.1.7.3. Profitability by Market Segments

11.1.7.4. Sales Footprint

11.1.7.5. Strategy Overview

11.1.7.5.1. Marketing Strategy

11.1.7.5.2. Product Strategy

11.1.7.5.3. Channel Strategy

11.1.8. Ardagh Group S.A

11.1.8.1. Overview

11.1.8.2. Product Portfolio

11.1.8.3. Profitability by Market Segments

11.1.8.4. Sales Footprint

11.1.8.5. Strategy Overview

11.1.8.5.1. Marketing Strategy

11.1.8.5.2. Product Strategy

11.1.8.5.3. Channel Strategy

11.1.9. AptarGroup,Inc

11.1.9.1. Overview

11.1.9.2. Product Portfolio

11.1.9.3. Profitability by Market Segments

11.1.9.4. Sales Footprint

11.1.9.5. Strategy Overview

11.1.9.5.1. Marketing Strategy

11.1.9.5.2. Product Strategy

11.1.9.5.3. Channel Strategy

11.1.10. Goglio S.p.A

11.1.10.1. Overview

11.1.10.2. Product Portfolio

11.1.10.3. Profitability by Market Segments

11.1.10.4. Sales Footprint

11.1.10.5. Strategy Overview

11.1.10.5.1. Marketing Strategy

11.1.10.5.2. Product Strategy

11.1.10.5.3. Channel Strategy

12. Assumptions & Acronyms Used

13. Research Methodology

 

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