世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

癌生検市場


Cancer Biopsy Market

癌生検市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年 FMI社が発行した癌生検に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Future Market Insights
フューチャーマーケットインサイツ
2024年5月17日 US$5,000
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
250 英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

癌生検市場:世界の産業分析2018-2022年および機会評価2023-2033年

FMI社が発行した癌生検に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- 組織生検
- 針生検
- 外科的生検
- リキッドバイオプシー
- その他のタイプ

製品タイプ別

- 装置
- キットと消耗品
- サービス

用途別

- 乳がん
- 大腸がん
- 子宮頸がん
- 肺がん
- 前立腺がん
- 皮膚がん
- 血液がん
- 腎臓癌
- 肝臓がん
- 膵臓がん
- 卵巣癌
- その他の用途

地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

がんバイオプシー市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向のほか、車両レーダー検査システムに関するFMI分析および推奨事項が含まれています。

第01章 市場概要

本章では、癌バイオプシー市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダー検査システムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が癌生検市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の普及、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界の癌生検市場の需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)、現在および将来の市場価値(255億米ドル)および数量(18%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 癌生検の世界市場-価格分析

タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。

第05章 - がん生検の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:タイプ別

タイプ別に、癌生検市場は組織生検(針生検、外科生検)、液体生検、その他のタイプに区分される。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 がん生検の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:製品タイプ別

製品タイプ別に、がん生検市場は機器、キットおよび消耗品、サービスに区分されます。また、製品タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の製品タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 癌生検の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途別

用途別に、がん生検市場は乳がん、大腸がん、子宮頸がん、肺がん、前立腺がん、皮膚がん、血液がん、腎臓がん、肝臓がん、膵臓がん、卵巣がん、その他の用途に区分される。本セクションでは、用途別市場魅力度分析も提供する。また、上記の用途別市場について、金額予測および前年比成長率比較も提供する。

第08章 癌生検市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、癌生検市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のすべての地域別市場について、予測値と前年比成長率の比較もご覧いただけます。

第09章 北米の癌生検市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの癌生検市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。中南米地域の癌生検市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の癌生検市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における癌生検市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの癌生検市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における癌生検市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの癌生検市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における癌生検市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東およびアフリカの癌生検市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における癌生検市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の癌生検市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において癌生検市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、上位企業の企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Qiagen N.V.、Illumina, Inc.、ANGLE Plc、Becton, Dickinson, and Company、Myriad Genetics、Hologic, Inc.、Biocept, Inc.、Thermo Fisher Scientific, Inc.、Danaher、F. Hoffmann-La Roche Ltd.、Lucence Diagnostics Pte.Ltd.、GRAIL, Inc.

第18章 前提条件と頭字語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報および統計の基礎となる略語と仮定の一覧を示す。

第19章 調査方法

この章では、癌生検市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために辿った調査方法を読者に理解していただきます。



ページTOPに戻る


目次

1.エグゼクティブサマリー|癌生検市場

1.1.世界市場の展望

1.2.統計概要

1.3.主な市場の特徴と属性

1.4.今後の市場インサイト分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場リスクとトレンドの評価

3.1.リスク評価

3.1.1.COVID-19 危機と影響

3.1.2.COVID-19の影響と前回の危機とのベンチマーク

3.1.3.市場価値への影響(10億米ドル)

3.1.4.主要国別評価

3.1.5.主要市場セグメント別評価

3.1.6.サプライヤーへのアクションポイントと提言

3.2.市場に影響を与える主なトレンド

3.3.処方と製品開発の動向

4.市場背景

4.1.主要国別市場

4.2.市場機会評価(10億米ドル)

4.2.1.利用可能な市場全体

4.2.2.サービス可能な市場

4.2.3.サービス可能な入手可能市場

4.3.市場シナリオ予測

4.3.1.楽観シナリオにおける需要

4.3.2.楽観シナリオにおける需要

4.3.3.保守的シナリオにおける需要

4.4.投資可能性分析

4.4.1.確立された市場への投資

4.4.1.1.短期

4.4.1.2.長期

4.4.2.新興市場への投資

4.4.2.1.短期

4.4.2.2.長期

4.5.予測要因 - 関連性と影響

4.5.1.上位企業の過去の成長率

4.5.2.オートメーションの成長(国別

4.5.3.パッチ管理の普及率:国別

4.6.市場ダイナミクス

4.6.1.市場促進要因と影響評価

4.6.2.顕著な市場課題と影響評価

4.6.3.パッチマネジメント市場の機会

4.6.4.世界市場における顕著な動向とその影響評価

5.主な成功要因

5.1.メーカーによる低普及高成長市場への注力

5.2.増加機会の高いセグメントへの投資

5.3.同業他社のベンチマーキング

6.2018年から2022年までの世界市場需要分析と2023年から2033年までの予測

6.1.2018年から2022年までの過去市場分析

6.2.現在と将来の市場予測、2023~2033年

6.3.前年比成長トレンド分析

7.2018年から2022年までの世界市場価値分析と2023年から2033年までの予測

7.1.過去の市場価値(10億米ドル)分析、2018年~2022年

7.2.現在および将来の市場価値(10億米ドル)予測、2023~2033年

7.2.1.前年比成長トレンド分析

7.2.2.絶対価格機会分析

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、タイプ別

8.1.はじめに / 主な調査結果

8.2.2018年から2022年までのタイプ別過去市場規模(10億米ドル)分析

8.3.現在と将来の市場規模(10億米ドル):タイプ別分析・予測、2023~2033年

8.3.1.組織生検

8.3.1.1.針生検

8.3.1.2.外科的生検

8.3.2.リキッドバイオプシー

8.3.3.その他のタイプ

8.4.タイプ別市場魅力度分析

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:製品タイプ別

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2018年から2022年までの製品タイプ別過去市場規模(10億米ドル)分析

9.3.製品タイプ別の現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年

9.3.1.楽器

9.3.2.キットと消耗品

9.3.3.サービス

9.4.製品タイプ別市場魅力度分析

10.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:用途別

10.1.はじめに / 主要な調査結果

10.2.2018年から2022年までのアプリケーション別過去市場規模(10億米ドル)分析

10.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2023~2033年

10.3.1.ソフトウェア

10.3.2.サービス

10.3.3.子宮頸がん

10.3.4.研修・教育サービス

10.3.5.前立腺がん

10.3.6.血液がん

10.3.7.皮膚がん

10.3.8.腎臓がん

10.3.9.肝臓がん

10.3.10.膵臓がん

10.3.11.卵巣がん

10.3.12.その他の用途

10.4.用途別市場魅力度分析

11.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

11.1.はじめに

11.2.2018年から2022年までの地域別過去市場規模(10億米ドル)分析

11.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と分析・予測、2023~2033年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.ヨーロッパ

11.3.4.アジア太平洋

11.3.5.中東・アフリカ(MEA)

11.4.地域別市場魅力度分析

12.北米市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測

12.1.市場紹介

12.2.価格分析

12.3.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2018年~2022年

12.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)・予測、2023年~2033年

12.4.1.国別

12.4.1.1.アメリカ合衆国

12.4.1.2.カナダ

12.4.1.3.その他の北米地域

12.4.2.タイプ別

12.4.3.用途別

12.4.4.製品タイプ別

12.5.市場魅力度分析

12.5.1.国別

12.5.2.タイプ別

12.5.3.用途別

12.5.4.製品タイプ別

13.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2018年~2022年

13.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)・予測、2023年~2033年

13.4.1.国別

13.4.1.1.ブラジル

13.4.1.2.メキシコ

13.4.1.3.その他のラテンアメリカ

13.4.2.タイプ別

13.4.3.用途別

13.4.4.製品タイプ別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.タイプ別

13.5.3.用途別

13.5.4.製品タイプ別

14.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2018年~2022年

14.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)・予測、2023年~2033年

14.4.1.国別

14.4.1.1.ドイツ

14.4.1.2.フランス

14.4.1.3.イギリス

14.4.1.4.イタリア

14.4.1.5.スペイン

14.4.1.6.オランダ

14.4.1.7.その他のヨーロッパ

14.4.2.タイプ別

14.4.3.用途別

14.4.4.製品タイプ別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.タイプ別

14.5.3.用途別

14.5.4.製品タイプ別

15.アジア太平洋地域の市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

15.1.はじめに

15.2.価格分析

15.3.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2018年~2022年

15.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)・予測、2023年~2033年

15.4.1.国別

15.4.1.1.中国

15.4.1.2.日本

15.4.1.3.韓国

15.4.1.4.その他のアジア太平洋地域

15.4.2.タイプ別

15.4.3.用途別

15.4.4.製品タイプ別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.タイプ別

15.5.3.用途別

15.5.4.製品タイプ別

16.中東・アフリカ市場分析 2018〜2022年および予測 2023〜2033年

16.1.はじめに

16.2.価格分析

16.3.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2018年~2022年

16.4.市場分類別市場規模(10億米ドル)・予測、2023年~2033年

16.4.1.国別

16.4.1.1.サウジアラビア

16.4.1.2.南アフリカ

16.4.1.3.アラブ首長国連邦

16.4.1.4.その他の中東・アフリカ

16.4.2.タイプ別

16.4.3.用途別

16.4.4.製品タイプ別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.タイプ別

16.5.3.用途別

16.5.4.製品タイプ別

17.主要国市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

17.1.序論

17.1.1.主要国別市場価値比率分析

17.1.2.世界対.各国の成長比較

17.2.アメリカ市場分析

17.2.1.市場分類別金額構成比分析

17.2.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

17.2.2.1.タイプ別

17.2.2.2.用途別

17.2.2.3.製品タイプ別

17.3.カナダ市場分析

17.3.1.市場分類別金額構成比分析

17.3.2.市場分類別の金額と分析および予測(2018~2033年

17.3.2.1.タイプ別

17.3.2.2.用途別

17.3.2.3.製品タイプ別

17.4.メキシコ市場分析

17.4.1.市場分類別金額構成比分析

17.4.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

17.4.2.1.タイプ別

17.4.2.2.用途別

17.4.2.3.製品タイプ別

17.5.ブラジル市場分析

17.5.1.市場分類別金額構成比分析

17.5.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

17.5.2.1.タイプ別

17.5.2.2.用途別

17.5.2.3.製品タイプ別

17.6.ドイツ市場分析

17.6.1.市場分類別金額構成比分析

17.6.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

17.6.2.1.タイプ別

17.6.2.2.用途別

17.6.2.3.製品タイプ別

17.7.フランス市場分析

17.7.1.市場分類別金額構成比分析

17.7.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

17.7.2.1.タイプ別

17.7.2.2.用途別

17.7.2.3.製品タイプ別

17.8.イタリア市場分析

17.8.1.市場分類別金額構成比分析

17.8.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

17.8.2.1.タイプ別

17.8.2.2.用途別

17.8.2.3.製品タイプ別

17.9.スペイン市場分析

17.9.1.市場分類別金額構成比分析

17.9.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

17.9.2.1.タイプ別

17.9.2.2.用途別

17.9.2.3.製品タイプ別

17.10.イギリス市場分析

17.10.1.市場分類別金額構成比分析

17.10.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

17.10.2.1.タイプ別

17.10.2.2.用途別

17.10.2.3.製品タイプ別

17.11.オランダ市場分析

17.11.1.市場分類別金額構成比分析

17.11.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

17.11.2.1.タイプ別

17.11.2.2.用途別

17.11.2.3.製品タイプ別

17.12.中国市場分析

17.12.1.市場分類別金額構成比分析

17.12.2.市場分類別金額と分析および予測(2018年~2033年

17.12.2.1.タイプ別

17.12.2.2.用途別

17.12.2.3.製品タイプ別

17.13.日本市場分析

17.13.1.市場分類別金額構成比分析

17.13.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

17.13.2.1.タイプ別

17.13.2.2.用途別

17.13.2.3.製品タイプ別

17.14.韓国市場分析

17.14.1.市場分類別金額構成比分析

17.14.2.市場分類別の金額と分析および予測(2018~2033年

17.14.2.1.タイプ別

17.14.2.2.用途別

17.14.2.3.製品タイプ別

17.15.サウジアラビア市場分析

17.15.1.市場分類別金額構成比分析

17.15.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

17.15.2.1.タイプ別

17.15.2.2.用途別

17.15.2.3.製品タイプ別

17.16.南アフリカ市場分析

17.16.1.市場分類別金額構成比分析

17.16.2.市場分類別金額と分析および予測(2018~2033年

17.16.2.1.タイプ別

17.16.2.2.用途別

17.16.2.3.製品タイプ別

17.17.UAE市場分析

17.17.1.市場分類別金額構成比分析

17.17.2.市場分類別の金額と分析および予測(2018年~2033年

17.17.2.1.タイプ別

17.17.2.2.用途別

17.17.2.3.製品タイプ別

17.17.3.国内の競争環境とプレーヤー集中度

18.市場構造分析

18.1.企業階層別市場分析

18.2.市場集中度

18.3.上位企業の市場シェア分析

18.4.市場プレゼンス分析

18.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

18.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

19.競合分析

19.1.競合ダッシュボード

19.2.コンペティション・ベンチマーク

19.3.競合の深堀り

19.3.1.Qiagen N.V.

19.3.1.1.概要

19.3.1.2.製品ポートフォリオ

19.3.1.3.販売拠点

19.3.1.4.戦略の概要

19.3.2.イルミナ社

19.3.2.1.概要

19.3.2.2.製品ポートフォリオ

19.3.2.3.販売拠点

19.3.2.4.戦略の概要

19.3.3.ANGLE Plc

19.3.3.1.概要

19.3.3.2.製品ポートフォリオ

19.3.3.3.販売拠点

19.3.3.4.戦略の概要

19.3.4.ベクトン・ディッキンソン&カンパニー

19.3.4.1.概要

19.3.4.2.製品ポートフォリオ

19.3.4.3.販売拠点

19.3.4.4.戦略の概要

19.3.5.ミリアド・ジェネティクス

19.3.5.1.概要

19.3.5.2.製品ポートフォリオ

19.3.5.3.販売拠点

19.3.5.4.戦略の概要

19.3.6.ホロジック社

19.3.6.1.概要

19.3.6.2.製品ポートフォリオ

19.3.6.3.販売拠点

19.3.6.4.戦略の概要

19.3.7.バイオセプト

19.3.7.1.概要

19.3.7.2.製品ポートフォリオ

19.3.7.3.販売拠点

19.3.7.4.戦略の概要

19.3.8.サーモフィッシャーサイエンティフィック

19.3.8.1.概要

19.3.8.2.製品ポートフォリオ

19.3.8.3.販売拠点

19.3.8.4.戦略の概要

19.3.9.ダナハー

19.3.9.1.概要

19.3.9.2.製品ポートフォリオ

19.3.9.3.販売拠点

19.3.9.4.戦略の概要

19.3.10.ホフマン・ラ・ロシュ社

19.3.10.1.概要

19.3.10.2.製品ポートフォリオ

19.3.10.3.販売拠点

19.3.10.4.戦略の概要

19.3.11.ルーセンス・ダイアグノスティックス Pte.Ltd.

19.3.11.1.概要

19.3.11.2.製品ポートフォリオ

19.3.11.3.販売拠点

19.3.11.4.戦略の概要

19.3.12.グレイル

19.3.12.1.概要

19.3.12.2.製品ポートフォリオ

19.3.12.3.販売拠点

19.3.12.4.戦略の概要

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Cancer Biopsy Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Cancer Biopsy offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Tissue Biopsies
• Needle Biopsies
• Surgical Biopsies
• Liquid Biopsies
• Other Types

By Product Type:

• Instruments
• Kits and Consumables
• Services

By Application:

• Breast Cancer
• Colorectal Cancer
• Cervical Cancers
• Lung Cancers
• Prostate Cancers
• Skin Cancers
• Blood Cancers
• Kidney Cancers
• Liver Cancers
• Pancreatic Cancers
• Ovarian Cancers
• Other Applications

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Cancer Biopsy Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Cancer Biopsy Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Cancer Biopsy Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Cancer Biopsy Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 25.5 Billion) and volume (18%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Cancer Biopsy Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Cancer Biopsy Market is segmented into Tissue Biopsies (Needle Biopsies, Surgical Biopsies), Liquid Biopsies, Other Types. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.

Chapter 06 - Global Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Product Type

Based on By Product Type, Cancer Biopsy Market is segmented into Instruments, Kits and Consumables, Services. This section also offers market attractiveness analysis based on By Product Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Product Type.

Chapter 07 - Global Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application

Based on By Application, Cancer Biopsy Market is segmented into Breast Cancer, Colorectal Cancer, Cervical Cancers, Lung Cancers, Prostate Cancers, Skin Cancers, Blood Cancers, Kidney Cancers, Liver Cancers, Pancreatic Cancers, Ovarian Cancers, Other Applications. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application.

Chapter 08 - Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Cancer Biopsy Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cancer Biopsy Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cancer Biopsy Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cancer Biopsy Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cancer Biopsy Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Cancer Biopsy Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Cancer Biopsy Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Cancer Biopsy Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Qiagen N.V., Illumina, Inc., ANGLE Plc, Becton, Dickinson, and Company, Myriad Genetics, Hologic, Inc., Biocept, Inc., Thermo Fisher Scientific, Inc., Danaher, F. Hoffmann-La Roche Ltd., Lucence Diagnostics Pte. Ltd., GRAIL, Inc.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Cancer Biopsy Market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary |Cancer Biopsy Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Statistics

1.3. Key Market Characteristics & Attributes

1.4. Future Market Insights Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Risks and Trends Assessment

3.1. Risk Assessment

3.1.1. COVID-19 Crisis and Impact

3.1.2. COVID-19 Impact Benchmark with Previous Crisis

3.1.3. Impact on Market Value (US$ Billion)

3.1.4. Assessment by Key Countries

3.1.5. Assessment by Key Market Segments

3.1.6. Action Points and Recommendation for Suppliers

3.2. Key Trends Impacting the Market

3.3. Formulation and Product Development Trends

4. Market Background

4.1. Market, by Key Countries

4.2. Market Opportunity Assessment (US$ Billion)

4.2.1. Total Available Market

4.2.2. Serviceable Addressable Market

4.2.3. Serviceable Obtainable Market

4.3. Market Scenario Forecast

4.3.1. Demand in optimistic Scenario

4.3.2. Demand in Likely Scenario

4.3.3. Demand in Conservative Scenario

4.4. Investment Feasibility Analysis

4.4.1. Investment in Established Markets

4.4.1.1. In Short Term

4.4.1.2. In Long Term

4.4.2. Investment in Emerging Markets

4.4.2.1. In Short Term

4.4.2.2. In Long Term

4.5. Forecast Factors - Relevance & Impact

4.5.1. Top Companies Historical Growth

4.5.2. Growth in Automation, By Country

4.5.3. Patch Management Adoption Rate, By Country

4.6. Market Dynamics

4.6.1. Market Driving Factors and Impact Assessment

4.6.2. Prominent Market Challenges and Impact Assessment

4.6.3. Patch Management Market Opportunities

4.6.4. Prominent Trends in the Global Market & Their Impact Assessment

5. Key Success Factors

5.1. Manufacturers’ Focus on Low Penetration High Growth Markets

5.2. Banking on with Segments High Incremental Opportunity

5.3. Peer Benchmarking

6. Global Market Demand Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

6.1. Historical Market Analysis, 2018 to 2022

6.2. Current and Future Market Projections, 2023 to 2033

6.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7. Global Market Value Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

7.1. Historical Market Value (US$ Billion) Analysis, 2018 to 2022

7.2. Current and Future Market Value (US$ Billion) Projections, 2023 to 2033

7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Type, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Type, 2023 to 2033

8.3.1. Tissue Biopsies

8.3.1.1. Needle Biopsies

8.3.1.2. Surgical Biopsies

8.3.2. Liquid Biopsies

8.3.3. Other Types

8.4. Market Attractiveness Analysis By Type

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Product Type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Product Type, 2018 to 2022

9.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Product Type, 2023 to 2033

9.3.1. Instruments

9.3.2. Kits and Consumables

9.3.3. Services

9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type

10. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Application

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Application, 2018 to 2022

10.3. Current and Future Market Size (US$ Billion) Analysis and Forecast By Application, 2023 to 2033

10.3.1. Software

10.3.2. Services

10.3.3. Cervical Cancers

10.3.4. Training and Education Services

10.3.5. Prostate Cancers

10.3.6. Blood Cancers

10.3.7. Skin Cancers

10.3.8. Kidney Cancers

10.3.9. Liver Cancers

10.3.10. Pancreatic Cancers

10.3.11. Ovarian Cancers

10.3.12. Other Applications

10.4. Market Attractiveness Analysis By Application

11. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Billion) Analysis By Region, 2018 to 2022

11.3. Current Market Size (US$ Billion) & Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. Europe

11.3.4. Asia Pacific

11.3.5. Middle East and Africa (MEA)

11.4. Market Attractiveness Analysis By Region

12. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

12.1. Introduction

12.2. Pricing Analysis

12.3. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.4. Market Size (US$ Billion) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.4.1. By Country

12.4.1.1. United States of America

12.4.1.2. Canada

12.4.1.3. Rest of North America

12.4.2. By Type

12.4.3. By Application

12.4.4. By Product Type

12.5. Market Attractiveness Analysis

12.5.1. By Country

12.5.2. By Type

12.5.3. By Application

12.5.4. By Product Type

13. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.4. Market Size (US$ Billion) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.4.1. By Country

13.4.1.1. Brazil

13.4.1.2. Mexico

13.4.1.3. Rest of Latin America

13.4.2. By Type

13.4.3. By Application

13.4.4. By Product Type

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Type

13.5.3. By Application

13.5.4. By Product Type

14. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.4. Market Size (US$ Billion) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.4.1. By Country

14.4.1.1. Germany

14.4.1.2. France

14.4.1.3. United Kingdom

14.4.1.4. Italy

14.4.1.5. Spain

14.4.1.6. Netherlands

14.4.1.7. Rest of Europe

14.4.2. By Type

14.4.3. By Application

14.4.4. By Product Type

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Type

14.5.3. By Application

14.5.4. By Product Type

15. Asia Pacific Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.4. Market Size (US$ Billion) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.4.1. By Country

15.4.1.1. China

15.4.1.2. Japan

15.4.1.3. South Korea

15.4.1.4. Rest of Asia Pacific

15.4.2. By Type

15.4.3. By Application

15.4.4. By Product Type

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Type

15.5.3. By Application

15.5.4. By Product Type

16. Middle East and Africa Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ Billion) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.4. Market Size (US$ Billion) & Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.4.1. By Country

16.4.1.1. Saudi Arabia

16.4.1.2. South Africa

16.4.1.3. UAE

16.4.1.4. Rest of Middle East and Africa

16.4.2. By Type

16.4.3. By Application

16.4.4. By Product Type

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Type

16.5.3. By Application

16.5.4. By Product Type

17. Key Countries Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033

17.1. Introduction

17.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

17.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

17.2. USA Market Analysis

17.2.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.2.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.2.2.1. By Type

17.2.2.2. By Application

17.2.2.3. By Product Type

17.3. Canada Market Analysis

17.3.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.3.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.3.2.1. By Type

17.3.2.2. By Application

17.3.2.3. By Product Type

17.4. Mexico Market Analysis

17.4.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.4.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.4.2.1. By Type

17.4.2.2. By Application

17.4.2.3. By Product Type

17.5. Brazil Market Analysis

17.5.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.5.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.5.2.1. By Type

17.5.2.2. By Application

17.5.2.3. By Product Type

17.6. Germany Market Analysis

17.6.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.6.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.6.2.1. By Type

17.6.2.2. By Application

17.6.2.3. By Product Type

17.7. France Market Analysis

17.7.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.7.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.7.2.1. By Type

17.7.2.2. By Application

17.7.2.3. By Product Type

17.8. Italy Market Analysis

17.8.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.8.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.8.2.1. By Type

17.8.2.2. By Application

17.8.2.3. By Product Type

17.9. Spain Market Analysis

17.9.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.9.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.9.2.1. By Type

17.9.2.2. By Application

17.9.2.3. By Product Type

17.10. United Kingdom Market Analysis

17.10.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.10.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.10.2.1. By Type

17.10.2.2. By Application

17.10.2.3. By Product Type

17.11. Netherlands Market Analysis

17.11.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.11.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.11.2.1. By Type

17.11.2.2. By Application

17.11.2.3. By Product Type

17.12. China Market Analysis

17.12.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.12.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.12.2.1. By Type

17.12.2.2. By Application

17.12.2.3. By Product Type

17.13. Japan Market Analysis

17.13.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.13.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.13.2.1. By Type

17.13.2.2. By Application

17.13.2.3. By Product Type

17.14. South Korea Market Analysis

17.14.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.14.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.14.2.1. By Type

17.14.2.2. By Application

17.14.2.3. By Product Type

17.15. Saudi Arabia Market Analysis

17.15.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.15.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.15.2.1. By Type

17.15.2.2. By Application

17.15.2.3. By Product Type

17.16. South Africa Market Analysis

17.16.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.16.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.16.2.1. By Type

17.16.2.2. By Application

17.16.2.3. By Product Type

17.17. UAE Market Analysis

17.17.1. Value Proportion Analysis by Market Taxonomy

17.17.2. Value & Analysis and Forecast by Market Taxonomy, 2018 to 2033

17.17.2.1. By Type

17.17.2.2. By Application

17.17.2.3. By Product Type

17.17.3. Competition Landscape and Player Concentration in the Country

18. Market Structure Analysis

18.1. Market Analysis by Tier of Companies

18.2. Market Concentration

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.4. Market Presence Analysis

18.4.1. By Regional footprint of Players

18.4.2. Product footprint by Players

19. Competition Analysis

19.1. Competition Dashboard

19.2. Competition Benchmarking

19.3. Competition Deep Dive

19.3.1. Qiagen N.V.

19.3.1.1. Overview

19.3.1.2. Product Portfolio

19.3.1.3. Sales Footprint

19.3.1.4. Strategy Overview

19.3.2. Illumina, Inc.

19.3.2.1. Overview

19.3.2.2. Product Portfolio

19.3.2.3. Sales Footprint

19.3.2.4. Strategy Overview

19.3.3. ANGLE Plc

19.3.3.1. Overview

19.3.3.2. Product Portfolio

19.3.3.3. Sales Footprint

19.3.3.4. Strategy Overview

19.3.4. Becton, Dickinson, and Company

19.3.4.1. Overview

19.3.4.2. Product Portfolio

19.3.4.3. Sales Footprint

19.3.4.4. Strategy Overview

19.3.5. Myriad Genetics

19.3.5.1. Overview

19.3.5.2. Product Portfolio

19.3.5.3. Sales Footprint

19.3.5.4. Strategy Overview

19.3.6. Hologic, Inc.

19.3.6.1. Overview

19.3.6.2. Product Portfolio

19.3.6.3. Sales Footprint

19.3.6.4. Strategy Overview

19.3.7. Biocept, Inc.

19.3.7.1. Overview

19.3.7.2. Product Portfolio

19.3.7.3. Sales Footprint

19.3.7.4. Strategy Overview

19.3.8. Thermo Fisher Scientific, Inc.

19.3.8.1. Overview

19.3.8.2. Product Portfolio

19.3.8.3. Sales Footprint

19.3.8.4. Strategy Overview

19.3.9. Danaher

19.3.9.1. Overview

19.3.9.2. Product Portfolio

19.3.9.3. Sales Footprint

19.3.9.4. Strategy Overview

19.3.10. F. Hoffmann-La Roche Ltd.

19.3.10.1. Overview

19.3.10.2. Product Portfolio

19.3.10.3. Sales Footprint

19.3.10.4. Strategy Overview

19.3.11. Lucence Diagnostics Pte. Ltd.

19.3.11.1. Overview

19.3.11.2. Product Portfolio

19.3.11.3. Sales Footprint

19.3.11.4. Strategy Overview

19.3.12. GRAIL, Inc.

19.3.12.1. Overview

19.3.12.2. Product Portfolio

19.3.12.3. Sales Footprint

19.3.12.4. Strategy Overview

20. Assumptions and Acronyms Used

21. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(cancer)の最新刊レポート


よくあるご質問


Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?


Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。  弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る