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PD1非小細胞肺がん治療市場


PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market

PD1非小細胞肺がん治療市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMI社が発行したPD1非小細胞肺がん治療に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提... もっと見る

 

 

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サマリー

PD1非小細胞肺がん治療市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMI社が発行したPD1非小細胞肺がん治療に関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

薬剤タイプ別

- ニボルマブ
- ペムブロリズマブ
- アテゾリズマブ
- アベルマブ
- デュルバルマブ

がんタイプ別

- 扁平上皮癌
- 腺がん
- 大細胞がん

治療別

- 化学療法
- 標的療法
- 免疫療法
- その他

流通チャネル別

- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局

地域別

- 北米
- ヨーロッパ
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

PD1非小細胞肺がん治療市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、さらに車両レーダー試験システムのFMI分析および推奨事項が含まれます。

第01章 市場概要

本章では、PD1非小細胞肺がん治療市場の詳細なセグメンテーションと定義を紹介し、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、PD1非小細胞肺がん治療市場レポートの市場カバレッジを読者が理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限を紹介します。

第02章 市場の背景

この章では、薬剤タイプ別の処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界のGDP成長見通し、世界の産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 世界のPD1非小細胞肺がん治療市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(269.6億米ドル)および数量(8.51%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 PD1非小細胞肺がん治療薬の世界市場:価格分析

薬剤タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主要因を含む価格分析を行っています。

第05章 PD1非小細胞肺がん治療の世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:薬剤タイプ別

薬剤タイプ別に、PD1非小細胞肺がん治療市場はニボルマブ、ペムブロリズマブ、アテゾリズマブ、アベルマブ、デュルバルマブに区分されます。また、上記の薬剤タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第06章 PD1非小細胞肺癌治療の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:癌タイプ別

癌タイプ別に、PD1非小細胞肺癌治療市場は扁平上皮癌、腺癌、大細胞癌に区分されます。また、本セクションでは、癌タイプ別に市場魅力度分析を提供します。また、上記のがんタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。

第07章 PD1非小細胞肺がん治療の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:治療別

治療別に、PD1非小細胞肺がん治療市場は化学療法、標的療法、免疫療法、その他に区分されます。また本セクションでは、治療別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の治療別市場について、価値予測および前年比成長率比較も提供します。

第08章 PD1非小細胞肺がん治療の世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:流通経路別

流通チャネル別に、PD1非小細胞肺がん治療薬市場は病院薬局、小売薬局、オンライン薬局に区分されます。また、流通チャネル別に市場魅力度分析を提供します。また、上記の流通チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第09章 PD1非小細胞肺がん治療薬市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、PD1非小細胞肺がん治療市場は北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分されます。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の地域別市場に関する予測値や前年比成長率の比較もご覧いただけます。

第10章 北米PD1非小細胞肺がん治療市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第11章 ラテンアメリカのPD1非小細胞肺がん治療市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域におけるPD1非小細胞肺がん治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第12章 欧州のPD1非小細胞肺癌治療市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるPD1非小細胞肺がん治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 東アジアのPD1非小細胞肺がん治療市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるPD1非小細胞肺がん治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 南アジアのPD1非小細胞肺がん治療市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、南アジアのその他の地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるPD1非小細胞肺がん治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 中東およびアフリカのPD1非小細胞肺癌治療市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場におけるPD1非小細胞肺がん治療市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第16章 主要国PD1非小細胞肺癌治療市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国においてPD1非小細胞肺がん治療市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第17章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレーヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。

第18章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業の薬剤タイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げられている市場プレイヤーには、Merck Co. & Inc.、Bristol-Myers Squibb、F. Hoffmann-La Roche AG、AstraZeneca Plc.、Pfizer Inc.、Novartis AG、GlaxoSmithKline Plc.、武田薬品工業株式会社、Eli Lilly and Company、Sanofi、Agenix AGなどがあります。

第19章 前提条件と頭字語

本章では、本レポートに含まれる情報および統計のベースとなる頭字語および仮定のリストを掲載する。

第20章 調査方法

この章では、PD1非小細胞肺がん治療市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法について読者の理解を助けます。



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目次

1.エグゼクティブ・サマリー

1.1.世界市場の展望

1.2.需要サイドの動向

1.3.供給サイドの動向

1.4.技術ロードマップ分析

1.5.分析と提言

2.市場概要

2.1.市場範囲/分類

2.2.市場の定義/範囲/限界

3.市場の背景

3.1.市場ダイナミクス

3.1.1.促進要因

3.1.2.阻害要因

3.1.3.機会

3.1.4.トレンド

3.2.シナリオ予想

3.2.1.楽観シナリオの需要

3.2.2.可能性の高いシナリオにおける需要

3.2.3.保守的シナリオにおける需要

3.3.機会マップ分析

3.4.投資可能性マトリックス

3.5.PESTLE分析とポーター分析

3.6.規制情勢

3.6.1.主要地域別

3.6.2.主要国別

3.7.地域別親市場展望

4.2018年から2022年までの世界市場分析と2023年から2033年までの予測

4.1.過去の市場規模金額(百万米ドル)分析、2018年~2022年

4.2.現在と将来の市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

4.2.1.前年比成長トレンド分析

4.2.2.絶対価格機会分析

5.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:薬剤タイプ別

5.1.はじめに / 主要な調査結果

5.2.2018年から2022年までの薬剤タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

5.3.薬剤タイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

5.3.1.ニボルマブ

5.3.2.ペムブロリズマブ

5.3.3.アテゾリズマブ

5.3.4.アベルマブ

5.3.5.デュルバルマブ

5.4.薬剤タイプ別前年比成長トレンド分析、2018~2022年

5.5.薬物タイプ別絶対価格機会分析、2023~2033年

6.がんタイプ別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

6.1.はじめに / 主要調査結果

6.2.2018年から2022年までの癌タイプ別市場規模推移(百万米ドル)分析

6.3.がんタイプ別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

6.3.1.扁平上皮癌

6.3.2.腺癌

6.3.3.大細胞癌

6.4.がんタイプ別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

6.5.がんタイプ別、2023年から2033年までの絶対機会分析

7.治療別の世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年

7.1.はじめに / 主要な調査結果

7.2.2018年から2022年までの治療別の過去の市場規模金額(百万米ドル)分析

7.3.治療別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

7.3.1.化学療法

7.3.2.標的療法

7.3.3.免疫療法

7.3.4.その他

7.4.治療別の前年比成長トレンド分析(2018~2022年

7.5.治療法別の絶対額機会分析、2023~2033年

8.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:流通チャネル別

8.1.はじめに / 主要調査結果

8.2.2018年から2022年までの流通チャネル別市場規模推移(百万米ドル)分析

8.3.流通チャネル別の現在および将来の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

8.3.1.病院薬局

8.3.2.小売薬局

8.3.3.オンライン薬局

8.4.流通チャネル別前年比成長トレンド分析(2018~2022年

8.5.流通チャネル別絶対額機会分析、2023~2033年

9.世界市場分析2018~2022年および予測2023~2033年、地域別

9.1.はじめに

9.2.2018年から2022年までの地域別市場規模推移(百万米ドル)分析

9.3.地域別の現在の市場規模金額(百万米ドル)分析と予測、2023年~2033年

9.3.1.北米

9.3.2.ラテンアメリカ

9.3.3.ヨーロッパ

9.3.4.南アジア

9.3.5.東アジア

9.3.6.オセアニア

9.3.7.中東・アフリカ(MEA)

9.4.地域別市場魅力度分析

10.北米市場分析2018~2022年および予測2023~2033年:国別

10.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

10.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

10.2.1.国別

10.2.1.1.アメリカ

10.2.1.2.カナダ

10.2.2.薬剤タイプ別

10.2.3.がんタイプ別

10.2.4.治療法別

10.2.5.販売チャネル別

10.3.市場魅力度分析

10.3.1.国別

10.3.2.薬剤タイプ別

10.3.3.がんタイプ別

10.3.4.治療法別

10.3.5.流通チャネル別

10.4.主要項目

11.ラテンアメリカ市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

11.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

11.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

11.2.1.国別

11.2.1.1.ブラジル

11.2.1.2.メキシコ

11.2.1.3.その他のラテンアメリカ

11.2.2.薬剤タイプ別

11.2.3.がんタイプ別

11.2.4.治療法別

11.2.5.販売チャネル別

11.3.市場魅力度分析

11.3.1.国別

11.3.2.薬剤タイプ別

11.3.3.がんタイプ別

11.3.4.治療法別

11.3.5.流通チャネル別

11.4.主要項目

12.欧州市場分析 2018~2022年および予測 2023~2033年:国別

12.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

12.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

12.2.1.国別

12.2.1.1.ドイツ

12.2.1.2.イギリス

12.2.1.3.フランス

12.2.1.4.スペイン

12.2.1.5.イタリア

12.2.1.6.その他のヨーロッパ

12.2.2.薬剤タイプ別

12.2.3.がんタイプ別

12.2.4.治療法別

12.2.5.販売チャネル別

12.3.市場魅力度分析

12.3.1.国別

12.3.2.薬剤タイプ別

12.3.3.がんタイプ別

12.3.4.治療法別

12.3.5.流通チャネル別

12.4.主要項目

13.南アジア市場の2018~2022年分析と2023~2033年予測(国別

13.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

13.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

13.2.1.国別

13.2.1.1.インド

13.2.1.2.マレーシア

13.2.1.3.シンガポール

13.2.1.4.タイ

13.2.1.5.その他の南アジア

13.2.2.薬剤タイプ別

13.2.3.がんタイプ別

13.2.4.治療法別

13.2.5.販売チャネル別

13.3.市場魅力度分析

13.3.1.国別

13.3.2.薬剤タイプ別

13.3.3.がんタイプ別

13.3.4.治療法別

13.3.5.流通チャネル別

13.4.主要項目

14.東アジア市場の国別分析2018~2022年および予測2023~2033年

14.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

14.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

14.2.1.国別

14.2.1.1.中国

14.2.1.2.日本

14.2.1.3.韓国

14.2.2.薬剤タイプ別

14.2.3.がんタイプ別

14.2.4.治療法別

14.2.5.販売チャネル別

14.3.市場魅力度分析

14.3.1.国別

14.3.2.薬剤タイプ別

14.3.3.がんタイプ別

14.3.4.治療法別

14.3.5.流通チャネル別

14.4.主要項目

15.オセアニア市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

15.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

15.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

15.2.1.国別

15.2.1.1.オーストラリア

15.2.1.2.ニュージーランド

15.2.2.医薬品タイプ別

15.2.3.がんタイプ別

15.2.4.治療法別

15.2.5.販売チャネル別

15.3.市場魅力度分析

15.3.1.国別

15.3.2.薬剤タイプ別

15.3.3.がんタイプ別

15.3.4.治療法別

15.3.5.流通チャネル別

15.4.主要項目

16.MEA市場の2018〜2022年分析と2023〜2033年予測(国別

16.1.2018年から2022年までの市場分類別過去市場規模金額(百万米ドル)動向分析

16.2.市場分類別市場規模金額(百万米ドル)予測、2023年~2033年

16.2.1.国別

16.2.1.1.GCC諸国

16.2.1.2.南アフリカ

16.2.1.3.イスラエル

16.2.1.4.その他のMEA諸国

16.2.2.薬剤タイプ別

16.2.3.がんタイプ別

16.2.4.治療法別

16.2.5.販売チャネル別

16.3.市場魅力度分析

16.3.1.国別

16.3.2.薬剤タイプ別

16.3.3.がんタイプ別

16.3.4.治療法別

16.3.5.流通チャネル別

16.4.主要項目

17.主要国市場分析

17.1.アメリカ

17.1.1.価格分析

17.1.2.市場シェア分析、2022年

17.1.2.1.薬剤タイプ別

17.1.2.2.がんタイプ別

17.1.2.3.治療法別

17.1.2.4.流通チャネル別

17.2.カナダ

17.2.1.価格分析

17.2.2.市場シェア分析、2022年

17.2.2.1.薬剤タイプ別

17.2.2.2.がんタイプ別

17.2.2.3.治療法別

17.2.2.4.流通チャネル別

17.3.ブラジル

17.3.1.価格分析

17.3.2.市場シェア分析、2022年

17.3.2.1.薬剤タイプ別

17.3.2.2.がんタイプ別

17.3.2.3.治療法別

17.3.2.4.流通チャネル別

17.4.メキシコ

17.4.1.価格分析

17.4.2.市場シェア分析、2022年

17.4.2.1.薬剤タイプ別

17.4.2.2.癌タイプ別

17.4.2.3.治療法別

17.4.2.4.流通チャネル別

17.5.ドイツ

17.5.1.価格分析

17.5.2.市場シェア分析、2022年

17.5.2.1.薬剤タイプ別

17.5.2.2.がんタイプ別

17.5.2.3.治療法別

17.5.2.4.流通チャネル別

17.6.英国

17.6.1.価格分析

17.6.2.市場シェア分析、2022年

17.6.2.1.薬剤タイプ別

17.6.2.2.がんタイプ別

17.6.2.3.治療法別

17.6.2.4.流通チャネル別

17.7.フランス

17.7.1.価格分析

17.7.2.市場シェア分析、2022年

17.7.2.1.薬剤タイプ別

17.7.2.2.癌タイプ別

17.7.2.3.治療法別

17.7.2.4.流通チャネル別

17.8.スペイン

17.8.1.価格分析

17.8.2.市場シェア分析、2022年

17.8.2.1.薬剤タイプ別

17.8.2.2.癌タイプ別

17.8.2.3.治療別

17.8.2.4.販売チャネル別

17.9.イタリア

17.9.1.価格分析

17.9.2.市場シェア分析、2022年

17.9.2.1.薬剤タイプ別

17.9.2.2.癌タイプ別

17.9.2.3.治療別

17.9.2.4.販売チャネル別

17.10.インド

17.10.1.価格分析

17.10.2.市場シェア分析、2022年

17.10.2.1.薬剤タイプ別

17.10.2.2.がんタイプ別

17.10.2.3.治療別

17.10.2.4.流通チャネル別

17.11.マレーシア

17.11.1.価格分析

17.11.2.市場シェア分析、2022年

17.11.2.1.薬剤タイプ別

17.11.2.2.癌タイプ別

17.11.2.3.治療別

17.11.2.4.販売チャネル別

17.12.シンガポール

17.12.1.価格分析

17.12.2.市場シェア分析、2022年

17.12.2.1.薬剤タイプ別

17.12.2.2.癌タイプ別

17.12.2.3.治療別

17.12.2.4.販売チャネル別

17.13.タイ

17.13.1.価格分析

17.13.2.市場シェア分析、2022年

17.13.2.1.薬剤タイプ別

17.13.2.2.癌タイプ別

17.13.2.3.治療別

17.13.2.4.販売チャネル別

17.14.中国

17.14.1.価格分析

17.14.2.市場シェア分析、2022年

17.14.2.1.薬剤タイプ別

17.14.2.2.癌タイプ別

17.14.2.3.治療別

17.14.2.4.流通チャネル別

17.15.日本

17.15.1.価格分析

17.15.2.市場シェア分析、2022年

17.15.2.1.薬剤タイプ別

17.15.2.2.がんタイプ別

17.15.2.3.治療法別

17.15.2.4.流通チャネル別

17.16.韓国

17.16.1.価格分析

17.16.2.市場シェア分析、2022年

17.16.2.1.薬剤タイプ別

17.16.2.2.癌タイプ別

17.16.2.3.治療法別

17.16.2.4.流通チャネル別

17.17.オーストラリア

17.17.1.価格分析

17.17.2.市場シェア分析、2022年

17.17.2.1.薬剤タイプ別

17.17.2.2.癌タイプ別

17.17.2.3.治療法別

17.17.2.4.流通チャネル別

17.18.ニュージーランド

17.18.1.価格分析

17.18.2.市場シェア分析、2022年

17.18.2.1.薬剤タイプ別

17.18.2.2.癌タイプ別

17.18.2.3.治療別

17.18.2.4.流通チャネル別

17.19.GCC諸国

17.19.1.価格分析

17.19.2.市場シェア分析、2022年

17.19.2.1.薬剤タイプ別

17.19.2.2.癌タイプ別

17.19.2.3.治療別

17.19.2.4.流通チャネル別

17.20.南アフリカ

17.20.1.価格分析

17.20.2.市場シェア分析、2022年

17.20.2.1.薬剤タイプ別

17.20.2.2.癌タイプ別

17.20.2.3.治療別

17.20.2.4.流通チャネル別

17.21.イスラエル

17.21.1.価格分析

17.21.2.市場シェア分析、2022年

17.21.2.1.薬剤タイプ別

17.21.2.2.癌タイプ別

17.21.2.3.治療別

17.21.2.4.流通チャネル別

18.市場構造分析

18.1.競争ダッシュボード

18.2.コンペティション・ベンチマーク

18.3.トッププレーヤーの市場シェア分析

18.3.1.地域別

18.3.2.薬剤タイプ別

18.3.3.がんタイプ別

18.3.4.治療法別

18.3.5.流通チャネル別

19.競合分析

19.1.競合の深堀り

19.1.1.メルク社

19.1.1.1.概要

19.1.1.2.製品ポートフォリオ

19.1.1.3.市場セグメント別収益性

19.1.1.4.販売拠点

19.1.1.5.戦略の概要

19.1.1.5.1.マーケティング戦略

19.1.2.ブリストル・マイヤーズ スクイブ

19.1.2.1.概要

19.1.2.2.製品ポートフォリオ

19.1.2.3.市場セグメント別の収益性

19.1.2.4.販売拠点

19.1.2.5.戦略の概要

19.1.2.5.1.マーケティング戦略

19.1.3.ホフマン・ラ・ロシュAG

19.1.3.1.概要

19.1.3.2.製品ポートフォリオ

19.1.3.3.市場セグメント別の収益性

19.1.3.4.販売拠点

19.1.3.5.戦略の概要

19.1.3.5.1.マーケティング戦略

19.1.4.アストラゼネカ

19.1.4.1.概要

19.1.4.2.製品ポートフォリオ

19.1.4.3.市場セグメント別収益性

19.1.4.4.販売拠点

19.1.4.5.戦略の概要

19.1.4.5.1.マーケティング戦略

19.1.5.ファイザー

19.1.5.1.概要

19.1.5.2.製品ポートフォリオ

19.1.5.3.市場セグメント別収益性

19.1.5.4.販売拠点

19.1.5.5.戦略の概要

19.1.5.5.1.マーケティング戦略

19.1.6.メルクKGaA

19.1.6.1.概要

19.1.6.2.製品ポートフォリオ

19.1.6.3.市場セグメント別収益性

19.1.6.4.販売拠点

19.1.6.5.戦略の概要

19.1.6.5.1.マーケティング戦略

19.1.7.ノバルティスAG

19.1.7.1.概要

19.1.7.2.製品ポートフォリオ

19.1.7.3.市場セグメント別収益性

19.1.7.4.販売拠点

19.1.7.5.戦略の概要

19.1.7.5.1.マーケティング戦略

19.1.8.グラクソ・スミスクライン plc.

19.1.8.1.概要

19.1.8.2.製品ポートフォリオ

19.1.8.3.市場セグメント別収益性

19.1.8.4.販売拠点

19.1.8.5.戦略の概要

19.1.8.5.1.マーケティング戦略

19.1.9.武田薬品工業株式会社

19.1.9.1.概要

19.1.9.2.製品ポートフォリオ

19.1.9.3.市場セグメント別収益性

19.1.9.4.販売拠点

19.1.9.5.戦略の概要

19.1.9.5.1.マーケティング戦略

19.1.10.イーライリリー・アンド・カンパニー

19.1.10.1.概要

19.1.10.2.製品ポートフォリオ

19.1.10.3.市場セグメント別の収益性

19.1.10.4.販売拠点

19.1.10.5.戦略の概要

19.1.10.5.1.マーケティング戦略

19.1.11.サノフィ

19.1.11.1.概要

19.1.11.2.製品ポートフォリオ

19.1.11.3.市場セグメント別収益性

19.1.11.4.販売拠点

19.1.11.5.戦略の概要

19.1.11.5.1.マーケティング戦略

19.1.12.アジェニクスAG

19.1.12.1.概要

19.1.12.2.製品ポートフォリオ

19.1.12.3.市場セグメント別の収益性

19.1.12.4.販売拠点

19.1.12.5.戦略の概要

19.1.12.5.1.マーケティング戦略

20.前提条件と略語

21.調査方法

 

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Summary

PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Drug Type:

• Nivolumab
• Pembrolizumab
• Atezolizumab
• Avelumab
• Durvalumab

By Cancer Type:

• Squamous Cell carcinoma
• Adenocarcinoma
• Large-cell carcinoma

By Treatment:

• Chemotherapy
• Targeted therapy
• Immunotherapy
• Others

By Distribution Channel:

• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies

By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Drug Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 26.96 Billion) and volume (8.51%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market - Pricing Analysis

Based on By Drug Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Drug Type

Based on By Drug Type, PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market is segmented into Nivolumab, Pembrolizumab, Atezolizumab, Avelumab, Durvalumab. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Drug Type.

Chapter 06 - Global PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Cancer Type

Based on By Cancer Type, PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market is segmented into Squamous Cell carcinoma, Adenocarcinoma, Large-cell carcinoma. This section also offers market attractiveness analysis based on By Cancer Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Cancer Type.

Chapter 07 - Global PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Treatment

Based on By Treatment, PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market is segmented into Chemotherapy, Targeted therapy, Immunotherapy, Others. This section also offers market attractiveness analysis based on By Treatment. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Treatment.

Chapter 08 - Global PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Distribution Channel

Based on By Distribution Channel, PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market is segmented into Hospital Pharmacies, Retail Pharmacies, Online Pharmacies. This section also offers market attractiveness analysis based on By Distribution Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Distribution Channel.

Chapter 09 - PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 10 - North America PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 11 - Latin America PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market in the Latin America region.

Chapter 12 - Europe PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market in the regional market.

Chapter 13 - East Asia PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market in the regional market.

Chapter 14 - South Asia PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market in the regional market.

Chapter 15 - Middle East and Africa PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market in the regional market.

Chapter 16 - Key Countries PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 17 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 18 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Drug Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Merck Co. & Inc., Bristol-Myers Squibb, F. Hoffmann-La Roche AG, AstraZeneca Plc., Pfizer Inc., Novartis AG, GlaxoSmithKline Plc., Takeda Pharmaceutical Company Limited, Eli Lilly and Company, Sanofi, Agennix AG.

Chapter 19 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 20 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on PD1 Non-Small Cell Lung Cancer Treatment Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary

1.1. Global Market Outlook

1.2. Demand-side Trends

1.3. Supply-side Trends

1.4. Technology Roadmap Analysis

1.5. Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Coverage / Taxonomy

2.2. Market Definition / Scope / Limitations

3. Market Background

3.1. Market Dynamics

3.1.1. Drivers

3.1.2. Restraints

3.1.3. Opportunity

3.1.4. Trends

3.2. Scenario Forecast

3.2.1. Demand in Optimistic Scenario

3.2.2. Demand in Likely Scenario

3.2.3. Demand in Conservative Scenario

3.3. Opportunity Map Analysis

3.4. Investment Feasibility Matrix

3.5. PESTLE and Porter’s Analysis

3.6. Regulatory Landscape

3.6.1. By Key Regions

3.6.2. By Key Countries

3.7. Regional Parent Market Outlook

4. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast, 2023 to 2033

4.1. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis, 2018 to 2022

4.2. Current and Future Market Size Value (US$ million) Projections, 2023 to 2033

4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

5. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Drug Type

5.1. Introduction / Key Findings

5.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Drug Type, 2018 to 2022

5.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Drug Type, 2023 to 2033

5.3.1. Nivolumab

5.3.2. Pembrolizumab

5.3.3. Atezolizumab

5.3.4. Avelumab

5.3.5. Durvalumab

5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Drug Type, 2018 to 2022

5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Drug Type, 2023 to 2033

6. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Cancer Type

6.1. Introduction / Key Findings

6.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Cancer Type, 2018 to 2022

6.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Cancer Type, 2023 to 2033

6.3.1. Squamous Cell Carcinoma

6.3.2. Adenocarcinoma

6.3.3. Large-cell Carcinoma

6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Cancer Type, 2018 to 2022

6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Cancer Type, 2023 to 2033

7. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Treatment

7.1. Introduction / Key Findings

7.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Treatment, 2018 to 2022

7.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Treatment, 2023 to 2033

7.3.1. Chemotherapy

7.3.2. Targeted Therapy

7.3.3. Immunotherapy

7.3.4. Others

7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Treatment, 2018 to 2022

7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Treatment, 2023 to 2033

8. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Distribution Channel

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.3. Current and Future Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2023 to 2033

8.3.1. Hospital Pharmacies

8.3.2. Retail Pharmacies

8.3.3. Online Pharmacies

8.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Distribution Channel, 2018 to 2022

8.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Distribution Channel, 2023 to 2033

9. Global Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Region

9.1. Introduction

9.2. Historical Market Size Value (US$ million) Analysis By Region, 2018 to 2022

9.3. Current Market Size Value (US$ million) Analysis and Forecast By Region, 2023 to 2033

9.3.1. North America

9.3.2. Latin America

9.3.3. Europe

9.3.4. South Asia

9.3.5. East Asia

9.3.6. Oceania

9.3.7. Middle East and Africa (MEA)

9.4. Market Attractiveness Analysis By Region

10. North America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

10.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

10.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

10.2.1. By Country

10.2.1.1. The USA

10.2.1.2. Canada

10.2.2. By Drug Type

10.2.3. By Cancer Type

10.2.4. By Treatment

10.2.5. By Distribution Channel

10.3. Market Attractiveness Analysis

10.3.1. By Country

10.3.2. By Drug Type

10.3.3. By Cancer Type

10.3.4. By Treatment

10.3.5. By Distribution Channel

10.4. Key Takeaways

11. Latin America Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

11.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

11.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

11.2.1. By Country

11.2.1.1. Brazil

11.2.1.2. Mexico

11.2.1.3. Rest of Latin America

11.2.2. By Drug Type

11.2.3. By Cancer Type

11.2.4. By Treatment

11.2.5. By Distribution Channel

11.3. Market Attractiveness Analysis

11.3.1. By Country

11.3.2. By Drug Type

11.3.3. By Cancer Type

11.3.4. By Treatment

11.3.5. By Distribution Channel

11.4. Key Takeaways

12. Europe Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

12.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

12.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

12.2.1. By Country

12.2.1.1. Germany

12.2.1.2. The United Kingdom

12.2.1.3. France

12.2.1.4. Spain

12.2.1.5. Italy

12.2.1.6. Rest of Europe

12.2.2. By Drug Type

12.2.3. By Cancer Type

12.2.4. By Treatment

12.2.5. By Distribution Channel

12.3. Market Attractiveness Analysis

12.3.1. By Country

12.3.2. By Drug Type

12.3.3. By Cancer Type

12.3.4. By Treatment

12.3.5. By Distribution Channel

12.4. Key Takeaways

13. South Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

13.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

13.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

13.2.1. By Country

13.2.1.1. India

13.2.1.2. Malaysia

13.2.1.3. Singapore

13.2.1.4. Thailand

13.2.1.5. Rest of South Asia

13.2.2. By Drug Type

13.2.3. By Cancer Type

13.2.4. By Treatment

13.2.5. By Distribution Channel

13.3. Market Attractiveness Analysis

13.3.1. By Country

13.3.2. By Drug Type

13.3.3. By Cancer Type

13.3.4. By Treatment

13.3.5. By Distribution Channel

13.4. Key Takeaways

14. East Asia Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

14.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

14.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

14.2.1. By Country

14.2.1.1. China

14.2.1.2. Japan

14.2.1.3. South Korea

14.2.2. By Drug Type

14.2.3. By Cancer Type

14.2.4. By Treatment

14.2.5. By Distribution Channel

14.3. Market Attractiveness Analysis

14.3.1. By Country

14.3.2. By Drug Type

14.3.3. By Cancer Type

14.3.4. By Treatment

14.3.5. By Distribution Channel

14.4. Key Takeaways

15. Oceania Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

15.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

15.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

15.2.1. By Country

15.2.1.1. Australia

15.2.1.2. New Zealand

15.2.2. By Drug Type

15.2.3. By Cancer Type

15.2.4. By Treatment

15.2.5. By Distribution Channel

15.3. Market Attractiveness Analysis

15.3.1. By Country

15.3.2. By Drug Type

15.3.3. By Cancer Type

15.3.4. By Treatment

15.3.5. By Distribution Channel

15.4. Key Takeaways

16. MEA Market Analysis 2018 to 2022 and Forecast 2023 to 2033, By Country

16.1. Historical Market Size Value (US$ million) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2018 to 2022

16.2. Market Size Value (US$ million) Forecast By Market Taxonomy, 2023 to 2033

16.2.1. By Country

16.2.1.1. GCC Countries

16.2.1.2. South Africa

16.2.1.3. Israel

16.2.1.4. Rest of MEA

16.2.2. By Drug Type

16.2.3. By Cancer Type

16.2.4. By Treatment

16.2.5. By Distribution Channel

16.3. Market Attractiveness Analysis

16.3.1. By Country

16.3.2. By Drug Type

16.3.3. By Cancer Type

16.3.4. By Treatment

16.3.5. By Distribution Channel

16.4. Key Takeaways

17. Key Countries Market Analysis

17.1. The USA

17.1.1. Pricing Analysis

17.1.2. Market Share Analysis, 2022

17.1.2.1. By Drug Type

17.1.2.2. By Cancer Type

17.1.2.3. By Treatment

17.1.2.4. By Distribution Channel

17.2. Canada

17.2.1. Pricing Analysis

17.2.2. Market Share Analysis, 2022

17.2.2.1. By Drug Type

17.2.2.2. By Cancer Type

17.2.2.3. By Treatment

17.2.2.4. By Distribution Channel

17.3. Brazil

17.3.1. Pricing Analysis

17.3.2. Market Share Analysis, 2022

17.3.2.1. By Drug Type

17.3.2.2. By Cancer Type

17.3.2.3. By Treatment

17.3.2.4. By Distribution Channel

17.4. Mexico

17.4.1. Pricing Analysis

17.4.2. Market Share Analysis, 2022

17.4.2.1. By Drug Type

17.4.2.2. By Cancer Type

17.4.2.3. By Treatment

17.4.2.4. By Distribution Channel

17.5. Germany

17.5.1. Pricing Analysis

17.5.2. Market Share Analysis, 2022

17.5.2.1. By Drug Type

17.5.2.2. By Cancer Type

17.5.2.3. By Treatment

17.5.2.4. By Distribution Channel

17.6. U.K.

17.6.1. Pricing Analysis

17.6.2. Market Share Analysis, 2022

17.6.2.1. By Drug Type

17.6.2.2. By Cancer Type

17.6.2.3. By Treatment

17.6.2.4. By Distribution Channel

17.7. France

17.7.1. Pricing Analysis

17.7.2. Market Share Analysis, 2022

17.7.2.1. By Drug Type

17.7.2.2. By Cancer Type

17.7.2.3. By Treatment

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17.8. Spain

17.8.1. Pricing Analysis

17.8.2. Market Share Analysis, 2022

17.8.2.1. By Drug Type

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17.8.2.3. By Treatment

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17.9. Italy

17.9.1. Pricing Analysis

17.9.2. Market Share Analysis, 2022

17.9.2.1. By Drug Type

17.9.2.2. By Cancer Type

17.9.2.3. By Treatment

17.9.2.4. By Distribution Channel

17.10. India

17.10.1. Pricing Analysis

17.10.2. Market Share Analysis, 2022

17.10.2.1. By Drug Type

17.10.2.2. By Cancer Type

17.10.2.3. By Treatment

17.10.2.4. By Distribution Channel

17.11. Malaysia

17.11.1. Pricing Analysis

17.11.2. Market Share Analysis, 2022

17.11.2.1. By Drug Type

17.11.2.2. By Cancer Type

17.11.2.3. By Treatment

17.11.2.4. By Distribution Channel

17.12. Singapore

17.12.1. Pricing Analysis

17.12.2. Market Share Analysis, 2022

17.12.2.1. By Drug Type

17.12.2.2. By Cancer Type

17.12.2.3. By Treatment

17.12.2.4. By Distribution Channel

17.13. Thailand

17.13.1. Pricing Analysis

17.13.2. Market Share Analysis, 2022

17.13.2.1. By Drug Type

17.13.2.2. By Cancer Type

17.13.2.3. By Treatment

17.13.2.4. By Distribution Channel

17.14. China

17.14.1. Pricing Analysis

17.14.2. Market Share Analysis, 2022

17.14.2.1. By Drug Type

17.14.2.2. By Cancer Type

17.14.2.3. By Treatment

17.14.2.4. By Distribution Channel

17.15. Japan

17.15.1. Pricing Analysis

17.15.2. Market Share Analysis, 2022

17.15.2.1. By Drug Type

17.15.2.2. By Cancer Type

17.15.2.3. By Treatment

17.15.2.4. By Distribution Channel

17.16. South Korea

17.16.1. Pricing Analysis

17.16.2. Market Share Analysis, 2022

17.16.2.1. By Drug Type

17.16.2.2. By Cancer Type

17.16.2.3. By Treatment

17.16.2.4. By Distribution Channel

17.17. Australia

17.17.1. Pricing Analysis

17.17.2. Market Share Analysis, 2022

17.17.2.1. By Drug Type

17.17.2.2. By Cancer Type

17.17.2.3. By Treatment

17.17.2.4. By Distribution Channel

17.18. New Zealand

17.18.1. Pricing Analysis

17.18.2. Market Share Analysis, 2022

17.18.2.1. By Drug Type

17.18.2.2. By Cancer Type

17.18.2.3. By Treatment

17.18.2.4. By Distribution Channel

17.19. GCC Countries

17.19.1. Pricing Analysis

17.19.2. Market Share Analysis, 2022

17.19.2.1. By Drug Type

17.19.2.2. By Cancer Type

17.19.2.3. By Treatment

17.19.2.4. By Distribution Channel

17.20. South Africa

17.20.1. Pricing Analysis

17.20.2. Market Share Analysis, 2022

17.20.2.1. By Drug Type

17.20.2.2. By Cancer Type

17.20.2.3. By Treatment

17.20.2.4. By Distribution Channel

17.21. Israel

17.21.1. Pricing Analysis

17.21.2. Market Share Analysis, 2022

17.21.2.1. By Drug Type

17.21.2.2. By Cancer Type

17.21.2.3. By Treatment

17.21.2.4. By Distribution Channel

18. Market Structure Analysis

18.1. Competition Dashboard

18.2. Competition Benchmarking

18.3. Market Share Analysis of Top Players

18.3.1. By Regional

18.3.2. By Drug Type

18.3.3. By Cancer Type

18.3.4. By Treatment

18.3.5. By Distribution Channel

19. Competition Analysis

19.1. Competition Deep Dive

19.1.1. Merck Co. & Inc.

19.1.1.1. Overview

19.1.1.2. Product Portfolio

19.1.1.3. Profitability by Market Segments

19.1.1.4. Sales Footprint

19.1.1.5. Strategy Overview

19.1.1.5.1. Marketing Strategy

19.1.2. Bristol-Myers Squibb

19.1.2.1. Overview

19.1.2.2. Product Portfolio

19.1.2.3. Profitability by Market Segments

19.1.2.4. Sales Footprint

19.1.2.5. Strategy Overview

19.1.2.5.1. Marketing Strategy

19.1.3. F. Hoffmann-La Roche AG

19.1.3.1. Overview

19.1.3.2. Product Portfolio

19.1.3.3. Profitability by Market Segments

19.1.3.4. Sales Footprint

19.1.3.5. Strategy Overview

19.1.3.5.1. Marketing Strategy

19.1.4. AstraZeneca Plc.

19.1.4.1. Overview

19.1.4.2. Product Portfolio

19.1.4.3. Profitability by Market Segments

19.1.4.4. Sales Footprint

19.1.4.5. Strategy Overview

19.1.4.5.1. Marketing Strategy

19.1.5. Pfizer Inc.

19.1.5.1. Overview

19.1.5.2. Product Portfolio

19.1.5.3. Profitability by Market Segments

19.1.5.4. Sales Footprint

19.1.5.5. Strategy Overview

19.1.5.5.1. Marketing Strategy

19.1.6. Merck KGaA

19.1.6.1. Overview

19.1.6.2. Product Portfolio

19.1.6.3. Profitability by Market Segments

19.1.6.4. Sales Footprint

19.1.6.5. Strategy Overview

19.1.6.5.1. Marketing Strategy

19.1.7. Novartis AG

19.1.7.1. Overview

19.1.7.2. Product Portfolio

19.1.7.3. Profitability by Market Segments

19.1.7.4. Sales Footprint

19.1.7.5. Strategy Overview

19.1.7.5.1. Marketing Strategy

19.1.8. GlaxoSmithKline plc.

19.1.8.1. Overview

19.1.8.2. Product Portfolio

19.1.8.3. Profitability by Market Segments

19.1.8.4. Sales Footprint

19.1.8.5. Strategy Overview

19.1.8.5.1. Marketing Strategy

19.1.9. Takeda Pharmaceutical Company Limited

19.1.9.1. Overview

19.1.9.2. Product Portfolio

19.1.9.3. Profitability by Market Segments

19.1.9.4. Sales Footprint

19.1.9.5. Strategy Overview

19.1.9.5.1. Marketing Strategy

19.1.10. Eli Lilly and Company

19.1.10.1. Overview

19.1.10.2. Product Portfolio

19.1.10.3. Profitability by Market Segments

19.1.10.4. Sales Footprint

19.1.10.5. Strategy Overview

19.1.10.5.1. Marketing Strategy

19.1.11. Sanofi

19.1.11.1. Overview

19.1.11.2. Product Portfolio

19.1.11.3. Profitability by Market Segments

19.1.11.4. Sales Footprint

19.1.11.5. Strategy Overview

19.1.11.5.1. Marketing Strategy

19.1.12. Agennix AG

19.1.12.1. Overview

19.1.12.2. Product Portfolio

19.1.12.3. Profitability by Market Segments

19.1.12.4. Sales Footprint

19.1.12.5. Strategy Overview

19.1.12.5.1. Marketing Strategy

20. Assumptions & Acronyms Used

21. Research Methodology

 

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